Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 11:27:11
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
Waldzios
) >
KAMPANIA - "Delta Force" (wątek archiwalny)
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: KAMPANIA - "Delta Force" (wątek archiwalny) (Przeczytany 63627 razy)
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #75 :
Kwiecień 03, 2015, 03:48:10 »
Niespodzianka kontenerowa:
Przypadkiem zapakowałem do MH-60 Stealth -F-35 Lightning II
Wydaje mi się, że trzeba takie kwiatki
wyeliminować.
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #76 :
Kwiecień 03, 2015, 04:29:00 »
Oczywiście że tak - już poprawiłem, to była niewykasowana pozostałość po próbach wożenia piechoty helikopterami.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #77 :
Kwiecień 03, 2015, 05:04:19 »
Dzięki,
Mam pytanie-jaki wpływ na funkcjonowanie jednostki ma cecha -"przesłania pole widzenia" (jakie można znaleźć zastosowanie w walce ) która występuje w EA-18G Growler
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #78 :
Kwiecień 03, 2015, 05:12:55 »
To jest samolot walki elektronicznej - właśnie chciałem wypróbować ten efekt. Teoretycznie komputer nie powinien widzieć jednostek znajdujących się za nim.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #79 :
Kwiecień 03, 2015, 07:24:34 »
Cytat: Mario Kwiecień 03, 2015, 05:04:19
Dzięki,
Mam pytanie-jaki wpływ na funkcjonowanie jednostki ma cecha -"przesłania pole widzenia" (jakie można znaleźć zastosowanie w walce ) która występuje w EA-18G Growler
Też jestem ciekaw. ;-) Jak skończę Blitza, uaktualnię grę, by pograć wreszcie. ;-)
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #80 :
Kwiecień 03, 2015, 10:19:24 »
Cytat: Gustlik Kwiecień 03, 2015, 05:12:55
To jest samolot walki elektronicznej - właśnie chciałem wypróbować ten efekt. Teoretycznie komputer nie powinien widzieć jednostek znajdujących się za nim.
Znajdujących się a polach bezpośrednio z nim sąsiadujących (z jakiej odległości i czy z boku też ogranicza możliwość wykrycia)
Ale on sam jest widoczny (co prawda może uciec-ale niekiedy od razu zostaje zaatakowany i ponosi duże straty)
Może powinno się zwiększyć mu inicjatywę.
Przez to, że nie przechwytuje wrogich myśliwców-to słabo chroni samolot iny niż myśliwski znajdujący się za nim
.
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #81 :
Kwiecień 03, 2015, 10:34:23 »
On służy głównie do rozpoznania i do niszczenia systemów przeciwlotniczych, dlatego ma GD aż 42, a ta funkcja z zakłócaniem widoczności, to taki wodotrysk raczej.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #82 :
Kwiecień 03, 2015, 10:44:51 »
Cytat: Gustlik Kwiecień 03, 2015, 10:34:23
On służy głównie do rozpoznania i do niszczenia systemów przeciwlotniczych, dlatego ma GD aż 42, a ta funkcja z zakłócaniem widoczności, to taki wodotrysk raczej.
GD-rzeczywiście zabezpiecza przed ostrzałem ale SA a szczególnie HA są za małe żeby skutecznie niszczyć systemy pelot. Chyba, że Growler wykrywa system (po uzyskaniu przewagi powietrznej) a artyleria rakietowa dalekiego zasięgu MGM-140 ATACMS niszczy wykryte systemy pelot.
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #83 :
Kwiecień 03, 2015, 10:48:12 »
EF-18 to dość dobry samolot, ale ciężko oddać jego charakterystyki w grze. Ogólnie zmiany w efilu są coraz ciekawsze w zakresie nowego uzbrojenia. Nowy E-2 Hawkeye to też ciekawa pozycja, polecam.
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #84 :
Kwiecień 03, 2015, 11:11:33 »
Masz rację nie wszystko da się w grze ująć-szczególnie jakieś nowe rozwiązania (np. walka elektroniczna)
A w kampanii Delta Force (np. w scenariuszu Kłajpeda) Rosjanom dał bym dwa zestawy S-300 -dużo bardzie skuteczny zestaw
.
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #85 :
Kwiecień 03, 2015, 11:13:38 »
Będą i S-300
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #86 :
Kwiecień 07, 2015, 03:02:21 »
Mam pytanie nie związane do końca z kampanią a z jednostką z efila -czy ISM"Kroton" nie powinien móc w swojej fazie ruchu zaminować dwóch hexsów
(lub jednego hexa i możliwość opuszczenia minowanego)?
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #87 :
Kwiecień 07, 2015, 03:15:56 »
Obawiam się, że minować może tylko raz na kolejkę, a z opuszczaniem pola, to trzeba poeksperymentować z ruchem fazowym, bo też ostatnio o tym myślałem.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #88 :
Kwiecień 07, 2015, 05:37:45 »
Zauważyłem pewną nie ścisłość:
transportowe polskie Humvee ma ruch All terrain a amerykańskie mają Wheleed?
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: KAMPANIA - "Delta Force"
«
Odpowiedz #89 :
Kwiecień 07, 2015, 05:47:11 »
Gustlik, zastanów się nad dodatkiem "dodatkowa amunicja" do niektórych ciężkich systemów plot npla. Teraz są przewidywalne i wystarczą 2 prowokacje dobrymi myśliwcami i hulaj dusza. A 4 strzały mogły by zwiększyć ich skuteczność i wymusić zmianę taktyki gracza.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony:
1
...
4
5
[
6
]
7
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...