Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 10, 2022, 04:41:53 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0." (wątek archiwalny)  (Przeczytany 52591 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #105 : Kwiecień 24, 2014, 01:34:43 »

Po prostu zmienić trzeba taktykę użycia > bronić się na pełnym zasięgu plot, a podpływać i kasować niedobitki Wink. A to już bardzo użyteczna cecha Grin
Gracz zawsze sobie poradzi, problemem jest AI.

Dla AI pływanie na pełnym zasięgu plot to samobójstwo, niszczyciele krążą po okolicy i kaleczą myśliwce, a pancerniki zostają bez obrony.
W przypadku 'can air attack' efekty były ekstremalne, 4-5 niszczycieli potrafiło spłynąć z okolicy i mocno poharatać samolot.
Po zmianie na 'AD support' ze względu na mniejszy zasięg i ogień zwrotny samolotów torpedowych zjawisko zmalało, ale nadal atak na pojedynczy myśliwiec potrafi odciągnąć 1-2 niszczyciele od głównych sił.
Uganianie się za myśliwcami raczej nie powinno należeć do zadań niszczycieli  Tongue.

W przypadku 'AD support' dodatkowy problem stanowi całkowity brak możliwości zwalczania samolotów torpedowych.
Niszczyciele w obronie nie wspierają przeciwko atakom torpedowym/rakietowym, ale klasyczny niszczyciel mógł przynajmniej aktywnie zaatakować torpedowiec.
Przy 'AD support' samolot odpowiada ogniem i niszczyciel jest bez szans.

Rzeczywiście gra się łatwiej, niszczyciele same podpływają pod lufy moich okrętów, a niebronione pancerniki wroga zatapiam bez strat własnych, ale przecież nie o to chodzi.
Popieram każda zmianę która poprawi grę AI, niestety na ruchu fazowym niszczycieli skorzystał tylko gracz.

Polecam rozegrać Midway by wyrobić sobie opinię.

Osobiście skłaniałbym się do powrotu do starych zasad ruchu, i ewentualnie eksperymentów ze wsparciem artyleryjskim.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #106 : Kwiecień 24, 2014, 01:55:12 »

No to tylko zostawmy ruch  plus dodatki artyleryjskie do dalszych testów,  bo z AD support może faktycznie AI sobie z tym nie radzi. Zaś dodatek Can Air Attack powoduje że AI używa niszczycieli jako myśliwców. Zasięg ruchu bez zmian bez ruchu fazowego i wracamy do starego niszczyciela. Powoli testując pojedyncze dodatki.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2014, 01:57:22 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #107 : Kwiecień 24, 2014, 03:50:38 »

Cytuj
z miejsca są w stanie bronić się na pełnym zasięgu oplot. Po prostu zmienić trzeba taktykę użycia > bronić się na pełnym zasięgu plot, a podpływać i kasować niedobitki Wink. A to już bardzo użyteczna cecha Grin

Nie, nie są w stanie - jeśli "Can Air Attack" zastąpimy przez "AD Support", to będą strzelać do samolotów z jednego heksa.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #108 : Kwiecień 24, 2014, 04:02:49 »

To już lepiej wrócić do starego niszczyciela. Zostawić tylko zasięg ruchu bez ruchu fazowego. A eksperymentować a dodatkami artyleryjskimi
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1297


« Odpowiedz #109 : Kwiecień 24, 2014, 05:53:07 »

A czy jest tak możliwość, żeby ruch fazowy i "Can Air Attack"  dać tylko niektórym niszczycielom (nie całej klasie).
A sam "Can Air Attack"  dać krążownikom pelot. Huh
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #110 : Kwiecień 24, 2014, 05:57:29 »

Mario AI będzie z nich korzystać jak z super myśliwców. Ruch fazowy to powoduje w połączeniu z opcją CAA. Chyba że rozgraniczyć wersje niszczycieli na takie z ruchem fazowym bez CAA i resztę z CAA
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #111 : Kwiecień 24, 2014, 06:13:57 »

Cytuj
Chyba że rozgraniczyć wersje niszczycieli na takie z ruchem fazowym bez CAA i resztę z CAA

No to tak było przed pierwszymi zmianami bo CAA miały wszystkie niszczyciele, a RM tylko fregaty i ścigacze,
ale wtedy bez CAA
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #112 : Kwiecień 24, 2014, 06:47:33 »

Lepiej jednak byśmy mieli jedną wersje niszczyciela znaczy całą klasę tego typu bez ruchu fazowego z CAA. I sukcesywnie testowali na nich inne rzeczy( ruch fazowy dobry ale ma wielką wade Sad )
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #113 : Kwiecień 26, 2014, 04:43:54 »

23. Rabaul

W 4 turze można zająć spadochroniarzami port na północy i wystawić armie za plecami wroga:
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #114 : Kwiecień 26, 2014, 06:09:43 »

24. Heart Of Empire

W pierwszej turze można zająć port i wystawić armie od razu na lądzie:


W trzeciej turze spadochroniarze mogą zająć kolejny port:

Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #115 : Kwiecień 26, 2014, 06:25:14 »

Tak te porty trzeba przerobić.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #116 : Kwiecień 27, 2014, 01:18:41 »

25. Tokyo

Piękna i krwawa bitwa. Przeciwnik twardy i mocno okopany.
Misja wymaga solidnej armii lądowej. Grunt to ciężka artyleria i lotnictwo.

Centrum miasta pewnie ucierpiało by mniej od atomówki:


Na koniec drobny zgrzyt, grupa samolotów z okopaniem 12, nie poruszyły się do końca bitwy, zdołałem je zestrzelić w dopiero w ostatniej turze po wyczerpaniu amunicji:


Raport po bitwie:

OpenGen 0.90.32.5a * (1 Abr 2014) *  Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:4.4.
Campaign: Greater America ver. 2.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Ethiopia , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: F2A-1 Buffalo
 2   Massawa , #1 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Sims
 3   African Shuffle , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F4F-3 Wildcat
 4   Trafalgar , #3 , Brilliant Victory , score:54
 5   Welcome to Pacific , #4 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: F2A-3 Buffalo
 6   Canton , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Iceland , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: North Carolina
 8   Pearl Harbor , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Marine Raiders
 9   Wake , #8 , Brilliant Victory , score:59
10   Midway , #9 , Brilliant Victory , score:54
11   The Island , #10 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F6F-3 Hellcat
12   Into The Fire , #11 , Brilliant Victory , score:59
13   Help! , #12 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Sumner
14   Gibraltar , #13 , Brilliant Victory , score:59
15   Toulon , #14 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: F4U1-D Corsair
16   Dire Strait , #15 , Brilliant Victory , score:57
17   Navarone , #16 , Brilliant Victory , score:57
18   Polar Night , #17 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: F6F-5 Hellcat
19   The Channel , #18 , Brilliant Victory , score:57
20   Back to Hell , #19 , Brilliant Victory , score:57
21   Singapore , #20 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: F4U-4 Corsair
22   Hell Island , #21 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Gearing class
23   Rabaul , #22 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F7F-4Tigercat
24   Heart Of Empire , #23 , Brilliant Victory , score:57
25   Tokyo , #24 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 1397  *  Average: 55

Current scenario: Tokyo,  VH prestige is 520 ,  All map prestige is: 1880
Army cost: 47924 , Current prestige is 2267
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 18
AI stance is Aggressive
if BV: +1800, Red Storm , cap disabled, 18 turns prestige: 380
if V : +1150, Red Storm , cap disabled, 18 turns prestige: 380
if TV: +800, Red Storm , cap disabled, 18 turns prestige: 380
Ls: Loss , turn prestige: 380

Piechota
*  Marine Eng 44 , M3 , 1st Eng.  , 5 bars , 736 exp , USA , 7/10 , 29 kill , 0 pp - U:001  [+47 exp]
*  Marine Eng 44 , M3 , 2nd Eng.  , 5 bars , 782 exp , USA , 5/10 , Overwhelming Attack  , 26 kill , 0 pp - U:002  [+54 exp]
*  Marine Eng 44 , M3 , 3rd Eng.  , 5 bars , 586 exp , USA , 8/10 , 19 kill , 0 pp - U:005  [+47 exp]
*  Marine Eng 44 , M3 , 4th Eng.  , 5 bars , 640 exp , USA , 9/10 , 19 kill , 0 pp - U:006  [+5 exp]
*  Special Service , Jeep [W] , 1st Special Service , 5 bars , 630 exp , US Marines , 5/10 , 8 kill , 0 pp - U:038  [+63 exp]
+  Marine Raiders , 1st Raiders  , 3 bars , 390 exp , US Marines , 4/10 , 10 kill , 0 pp - U:043  [+22 exp]
*  Marine Raiders , 2nd Raiders  , 4 bars , 480 exp , US Marines , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:047  [+9 exp]
 Airborne Eng , Jeep , 1st Airborne  , 4 bars , 420 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 348 pp - U:056  [+7 exp]
 Airborne Eng , Jeep , 2nd Airborne  , 4 bars , 456 exp , USA , 9/10 , 5 kill , 348 pp - U:057  [+12 exp]
 Airborne Eng , Jeep , 3rd Airborne  , 5 bars , 550 exp , USA , 5/10 , 7 kill , 348 pp - U:058  [+52 exp]

Czołg
*  M4A3/76 , 1st Tank , 5 bars , 827 exp , USA , 9/10 , 36 kill , 0 pp - U:008  [+88 exp]
 M4A3/76 , 2nd Tank , 4 bars , 463 exp , USA , 8/10 , 26 kill , 348 pp - U:027  [+122 exp]
 M4A3/76 , 3rd Tank , 5 bars , 516 exp , USA , 5/10 , 17 kill , 348 pp - U:028  [+80 exp]
 M4A3/76 , 4thTank , 4 bars , 433 exp , USA , 7/10 , 14 kill , 348 pp - U:029  [+41 exp]
 M4A3(105) , 5thTank , 3 bars , 385 exp , USA , 8/10 , 7 kill , 312 pp - U:060  [+97 exp]
 M4A3(105) , 6thTank , 3 bars , 391 exp , USA , 9/10 , 15 kill , 312 pp - U:061  [+49 exp]
 M4A3(105) , 7thTank , 3 bars , 396 exp , USA , 9/10 , 5 kill , 312 pp - U:062  [+82 exp]
 M4A3(105) , 8thTank , 3 bars , 380 exp , USA , 4/10 , 14 kill , 312 pp - U:063  [+56 exp]

Rozpoznanie
*  M8 Greyhound , 1st Recon , 3 bars , 307 exp , USA , 10/10 , Recon, 5 kill , 0 pp - U:007  [+16 exp]

FlaK
*  M16 , 1st AAA , 5 bars , 557 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 15 kill , 0 pp - U:003  [+15 exp]

Artyleria
*  203mm M1 Gun , M35 , 1st FA , 5 bars , 1011 exp , USA , 15/10 , Devastating Fire  , 69 kill , 0 pp - U:004  [+82 exp]
 203mm M1 Gun , M35 , 2nd FA , 4 bars , 449 exp , USA , 14/10 , 25 kill , 1226 pp - U:013  [+36 exp]
 203mm M1 Gun , M35 , 3rd FA , 5 bars , 538 exp , USA , 14/10 , 30 kill , 1226 pp - U:014  [+39 exp]
 203mm M1 Gun , M35 , 4th FA , 4 bars , 412 exp , USA , 13/10 , Infiltration Tactics  , 30 kill , 1138 pp - U:017  [+36 exp]
 203mm M1 Gun , M35 , 5th FA , 5 bars , 817 exp , USA , 15/10 , Devastating Fire  , 55 kill , 1314 pp - U:018  [+90 exp]
 M12 , 6th FA , 4 bars , 415 exp , USA , 13/10 , 14 kill , 624 pp - U:050  [+37 exp]
 M12 , 7th FA , 3 bars , 309 exp , USA , 10/10 , 11 kill , 480 pp - U:052  [+33 exp]
 M12 , 8th FA , 3 bars , 339 exp , USA , 13/10 , 12 kill , 624 pp - U:054  [+34 exp]
 M12 , 9th FA , 4 bars , 401 exp , USA , 13/10 , 6 kill , 624 pp - U:055  [+47 exp]

Myśliwiec
*  F4U-4 Corsair , VF-1 , 5 bars , 1225 exp , USA , 8/10 , 37 kill , 0 pp - U:009  [+57 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-2 , 5 bars , 860 exp , USA , 5/10 , First Strike  , 25 kill , 0 pp - U:010  [+39 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-3 , 5 bars , 870 exp , USA , 9/10 , 30 kill , 0 pp - U:019  [+100 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-4 , 5 bars , 1010 exp , USA , 10/10 , 25 kill , 684 pp - U:026  [+57 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-5 , 5 bars , 862 exp , USA , 9/10 , 32 kill , 684 pp - U:031  [+53 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-6 , 5 bars , 995 exp , USA , 3/10 , All Weather Combat  , 20 kill , 684 pp - U:032  [+30 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-7 , 5 bars , 994 exp , US Marines , 1/10 , 17 kill , 684 pp - U:041  [+72 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-8 , 5 bars , 816 exp , US Marines , 2/10 , 23 kill , 684 pp - U:042  [+43 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-9 , 5 bars , 855 exp , US Marines , 7/10 , 17 kill , 0 pp - U:045  [+35 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-10 , 5 bars , 802 exp , US Marines , 5/10 , 19 kill , 684 pp - U:046  [+28 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-11 , 5 bars , 548 exp , US Marines , 2/10 , 9 kill , 0 pp - U:053  [+78 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-12 , 5 bars , 567 exp , US Marines , 4/10 , 16 kill , 0 pp - U:059  [+65 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-13 , 3 bars , 398 exp , US Marines , 6/10 , Special Munition, 7 kill , 0 pp - U:069  [+64 exp]
+  F7F-4Tigercat , VF-14 , 3 bars , 317 exp , US Marines , 9/10 , Special Munition, 7 kill , 0 pp - U:072  [+139 exp]

Bomb. taktyczny
 TBF Avenger , VT-1 , 5 bars , 736 exp , USA , 8/10 , Support, 11 kill , 456 pp - U:011  [+78 exp]
 TBF Avenger , VT-2 , 5 bars , 903 exp , USA , 7/10 , Support, 18 kill , 456 pp - U:021  [+73 exp]
 TBF Avenger , VT-3 , 5 bars , 1077 exp , USA , 9/10 , Support, 19 kill , 456 pp - U:022  [+116 exp]
 PBY-5A Catalina  , VP-1 , 5 bars , 957 exp , USA , 10/10 , Recon, 24 kill , 624 pp - U:023  [+52 exp]
 PBY-5A Catalina  , VP-2 , 5 bars , 792 exp , USA , 5/10 , Skilled Reconnaissance  , Recon, 12 kill , 624 pp - U:024  [+39 exp]
 TBF Avenger , VT-4 , 5 bars , 1116 exp , USA , 8/10 , Fire Discipline  , Support, 17 kill , 456 pp - U:025  [+126 exp]
 TBF Avenger , VT-5 , 5 bars , 1178 exp , USA , 9/10 , Resilience  , Support, 24 kill , 456 pp - U:030  [+170 exp]
 TBF Avenger , VT-6 , 5 bars , 957 exp , USA , 9/10 , Determined Defense  , Support, 28 kill , 456 pp - U:033  [+127 exp]
 TBF Avenger , VT-7 , 5 bars , 1220 exp , USA , 9/10 , Support, 17 kill , 456 pp - U:034  [+184 exp]
 TBF Avenger , VT-8 , 5 bars , 1059 exp , USA , 1/10 , Determined Defense  , Support, 17 kill , 456 pp - U:035  [+71 exp]
 TBF Avenger (CV), VT-9 , 5 bars , 1093 exp , USA , 10/10 , Support, 25 kill , 456 pp - U:036  [+132 exp]
 TBF Avenger , VT-10 , 5 bars , 777 exp , USA , 6/10 , Support, 11 kill , 456 pp - U:039  [+77 exp]
 TBF Avenger , VT-11 , 5 bars , 815 exp , USA , 8/10 , Support, 12 kill , 456 pp - U:044  [+77 exp]
 TBF Avenger , VT-12 , 5 bars , 687 exp , USA , 7/10 , Support, 12 kill , 456 pp - U:049  [+115 exp]
 PB4Y-2 Privateer , VMP-1 , 4 bars , 447 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 4 kill , 768 pp - U:064  [+62 exp]
 PB4Y-2 Privateer , VMP-2 , 3 bars , 387 exp , US Marines , 10/10 , Recon, 5 kill , 768 pp - U:065  [+55 exp]
 PBJ1-J , VMB-1 , 4 bars , 468 exp , US Marines , 9/10 , Support, 7 kill , 720 pp - U:066  [+114 exp]
 PBJ1-J , VMB-2 , 4 bars , 483 exp , US Marines , 10/10 , Support, 8 kill , 720 pp - U:067  [+127 exp]
 PBJ1-J , VMB-3 , 4 bars , 400 exp , US Marines , 10/10 , Support, 9 kill , 720 pp - U:068  [+48 exp]
 PBJ1-J , VMB-4 , 3 bars , 338 exp , US Marines , 10/10 , Support, 6 kill , 720 pp - U:070  [+96 exp]

Niszczyciel
+  Gearing class , USS Gyatt , 5 bars , 897 exp , USA , 9/10 , Aggressive Attack  , 43 kill , 0 pp - U:015  [+85 exp]
+  Gearing class , USS Gearing  , 3 bars , 341 exp , US Marines , 9/10 , 5 kill , 0 pp - U:071  [+60 exp]

Pancernik
 Iowa (Planes:0/1), USS Iowa , 5 bars , 1308 exp , USA , 15/10 , Overwhelming Attack  , 96 kill , 4320 pp - U:012  [+121 exp]
 Iowa (Planes:0/1), USS New Jersey , 5 bars , 1006 exp , USA , 15/10 , Skilled Reconnaissance  , 58 kill , 4320 pp - U:020  [+94 exp]
 Iowa (Planes:0/1), USS Missouri , 5 bars , 591 exp , USA , 11/10 , 27 kill , 3168 pp - U:040  [+73 exp]
 Iowa (Planes:0/1), USS Wisconsin , 5 bars , 572 exp , USA , 11/10 , 29 kill , 3168 pp - U:048  [+58 exp]

Lotniskowiec
 Midway (Planes:0/6), USS Midway , 1 bars , 170 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 2988 pp - U:016
 Midway (Planes:1/6), USS Coral Sea , 1 bars , 182 exp , US Marines , 4/10 , 0 kill , 2988 pp - U:037  [+12 exp]
 Seaplane Tender (Planes:0/2), USS Curtiss , 1 bars , 180 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:051

Player 1 : US Marines
Killed: INF:526  TNK:38   RCN:34   AT:18   FLAK:56   FORT:129  ATY:167  AD:43   FTR:76   TB:105  LB:2    SUB:35   DD:148  BS:22   CV:12   CRs:39     Total: 1450
Lost  : INF:1    FLAK:1    FORT:1    FTR:2    TB:1    DD:4    CRs:2      Total: 12

BV 25
V   0
TV  0
L   0
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #117 : Kwiecień 27, 2014, 02:35:19 »

26. Red Storm

Zajęcie dowolnego VH umożliwia wystawienie armii:



Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #118 : Kwiecień 27, 2014, 01:38:45 »

Pisałem o Tokyo bardzo dobra bitwa. Nie jest to spacerek Evil
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #119 : Kwiecień 27, 2014, 11:01:15 »

28. Gotlandia

Jeden z portów działa jako SH, można go zająć dość późno wiec to nie problem, ale tak dla zasady:


Raport końcowy:
 
OpenGen 0.90.32.5a * (1 Abr 2014) *  Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:4.4.
Campaign: Greater America ver. 2.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Ethiopia , #0 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: F2A-1 Buffalo
 2   Massawa , #1 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Sims
 3   African Shuffle , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F4F-3 Wildcat
 4   Trafalgar , #3 , Brilliant Victory , score:54
 5   Welcome to Pacific , #4 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: F2A-3 Buffalo
 6   Canton , #5 , Brilliant Victory , score:55
 7   Iceland , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: North Carolina
 8   Pearl Harbor , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Marine Raiders
 9   Wake , #8 , Brilliant Victory , score:59
10   Midway , #9 , Brilliant Victory , score:54
11   The Island , #10 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F6F-3 Hellcat
12   Into The Fire , #11 , Brilliant Victory , score:59
13   Help! , #12 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Sumner
14   Gibraltar , #13 , Brilliant Victory , score:59
15   Toulon , #14 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: F4U1-D Corsair
16   Dire Strait , #15 , Brilliant Victory , score:57
17   Navarone , #16 , Brilliant Victory , score:57
18   Polar Night , #17 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: F6F-5 Hellcat
19   The Channel , #18 , Brilliant Victory , score:57
20   Back to Hell , #19 , Brilliant Victory , score:57
21   Singapore , #20 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: F4U-4 Corsair
22   Hell Island , #21 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Gearing class
23   Rabaul , #22 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: F7F-4Tigercat
24   Heart Of Empire , #23 , Brilliant Victory , score:57
25   Tokyo , #24 , Brilliant Victory , score:53
26   Red Storm , #25 , Brilliant Victory , score:57
27   Red Tide , #26 , Brilliant Victory , score:57
28   Gotlandia , #27 , Brilliant Victory , score:57
--
Campaign score: 1568  *  Average: 56

Current scenario: Gotlandia,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 680
Army cost: 50644 , Current prestige is 994
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 340
V : Win , turn prestige: 340
TV: Win , turn prestige: 340
Ls: Loss , turn prestige: 340

Piechota
*  Marine Eng 44 , M3 , 1st Eng.  , 5 bars , 743 exp , USA , 10/10 , 29 kill , 0 pp - U:001  [+7 exp]
*  Marine Eng 44 , M3 , 2nd Eng.  , 5 bars , 786 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 27 kill , 0 pp - U:002  [+4 exp]
*  Marine Eng 44 , M3 , 3rd Eng.  , 5 bars , 589 exp , USA , 10/10 , 20 kill , 0 pp - U:005  [+3 exp]
*  Marine Eng 44 , M3 , 4th Eng.  , 5 bars , 658 exp , USA , 10/10 , 20 kill , 0 pp - U:006  [+18 exp]
*  Special Service , Jeep [W] , 1st Special Service , 5 bars , 651 exp , US Marines , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:038  [+15 exp]
+  Marine Raiders , 1st Raiders  , 4 bars , 400 exp , US Marines , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:043  [+2 exp]
*  Marine Raiders , 2nd Raiders  , 4 bars , 486 exp , US Marines , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:047
 Airborne Eng , Jeep , 1st Airborne  , 4 bars , 471 exp , USA , 8/10 , 5 kill , 348 pp - U:056  [+16 exp]
 Airborne Eng , Jeep , 2nd Airborne  , 4 bars , 479 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 348 pp - U:057  [+7 exp]
 Airborne Eng , Jeep , 3rd Airborne  , 5 bars , 610 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 348 pp - U:058  [+1 exp]

Czołg
*  M4A3/76 , 1st Tank , 5 bars , 836 exp , USA , 10/10 , 38 kill , 0 pp - U:008  [+9 exp]
 M4A3/76 , 2nd Tank , 4 bars , 469 exp , USA , 10/10 , 26 kill , 348 pp - U:027  [+6 exp]
 M4A3/76 , 3rd Tank , 5 bars , 526 exp , USA , 5/10 , 17 kill , 348 pp - U:028  [+10 exp]
 M4A3/76 , 4thTank , 4 bars , 485 exp , USA , 9/10 , 17 kill , 348 pp - U:029  [+52 exp]
 M4A3(105) , 5thTank , 4 bars , 410 exp , USA , 6/10 , 7 kill , 312 pp - U:060  [+25 exp]
 M4A3(105) , 6thTank , 3 bars , 394 exp , USA , 10/10 , 17 kill , 312 pp - U:061  [+3 exp]
 M4A3(105) , 7thTank , 4 bars , 416 exp , USA , 5/10 , 6 kill , 312 pp - U:062  [+20 exp]
 M4A3(105) , 8thTank , 4 bars , 428 exp , USA , 1/10 , 14 kill , 312 pp - U:063  [+48 exp]

Rozpoznanie
*  M8 Greyhound , 1st Recon , 3 bars , 307 exp , USA , 10/10 , Recon, 5 kill , 0 pp - U:007

FlaK
*  M16 , 1st AAA , 5 bars , 557 exp , USA , 10/10 , Combat Support  , 15 kill , 0 pp - U:003

Artyleria
*  203mm M1 Gun , M35 , 1st FA , 5 bars , 1022 exp , USA , 15/10 , Devastating Fire  , 72 kill , 0 pp - U:004  [+10 exp]
 203mm M1 Gun , M35 , 2nd FA , 4 bars , 474 exp , USA , 14/10 , 26 kill , 1226 pp - U:013  [+23 exp]
 203mm M1 Gun , M35 , 3rd FA , 5 bars , 559 exp , USA , 15/10 , 30 kill , 1314 pp - U:014  [+21 exp]
 203mm M1 Gun , M35 , 4th FA , 4 bars , 433 exp , USA , 14/10 , Infiltration Tactics  , 32 kill , 1226 pp - U:017  [+18 exp]
 203mm M1 Gun , M35 , 5th FA , 5 bars , 851 exp , USA , 15/10 , Devastating Fire  , 58 kill , 1314 pp - U:018  [+26 exp]
 M12 , 6th FA , 4 bars , 415 exp , USA , 14/10 , 14 kill , 672 pp - U:050
 M12 , 7th FA , 3 bars , 309 exp , USA , 13/10 , 11 kill , 624 pp - U:052
 M12 , 8th FA , 3 bars , 339 exp , USA , 13/10 , 12 kill , 624 pp - U:054
 M12 , 9th FA , 4 bars , 401 exp , USA , 14/10 , 6 kill , 672 pp - U:055

Myśliwiec
*  F4U-4 Corsair , VF-1 , 5 bars , 1302 exp , USA , 10/10 , 42 kill , 0 pp - U:009  [+35 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-2 , 5 bars , 1030 exp , USA , 10/10 , First Strike  , Special Munition, 27 kill , 0 pp - U:010  [+70 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-3 , 5 bars , 922 exp , USA , 10/10 , 38 kill , 0 pp - U:019  [+7 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-4 , 5 bars , 1121 exp , USA , 10/10 , 27 kill , 684 pp - U:026  [+30 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-5 , 5 bars , 956 exp , USA , 10/10 , 34 kill , 684 pp - U:031  [+38 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-6 , 5 bars , 1071 exp , USA , 6/10 , All Weather Combat  , Special Munition, 23 kill , 684 pp - U:032  [+10 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-7 , 5 bars , 1074 exp , US Marines , 5/10 , 23 kill , 684 pp - U:041  [+39 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-8 , 5 bars , 923 exp , US Marines , 5/10 , 25 kill , 684 pp - U:042  [+47 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-9 , 5 bars , 951 exp , US Marines , 10/10 , Special Munition, 20 kill , 0 pp - U:045  [+9 exp]
 F4U-4 Corsair , VF-10 , 5 bars , 926 exp , US Marines , 9/10 , Special Munition, 21 kill , 684 pp - U:046  [+14 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-11 , 5 bars , 624 exp , US Marines , 10/10 , Special Munition, 13 kill , 0 pp - U:053  [+29 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-12 , 5 bars , 676 exp , US Marines , 9/10 , Special Munition, 18 kill , 0 pp - U:059  [+15 exp]
+  F4U-4 Corsair , VF-13 , 5 bars , 509 exp , US Marines , 9/10 , Special Munition, 10 kill , 0 pp - U:069  [+25 exp]
+  F7F-4Tigercat , VF-14 , 4 bars , 498 exp , US Marines , 8/10 , Special Munition, 12 kill , 0 pp - U:072  [+63 exp]

Bomb. taktyczny
 TBF Avenger (t) (CV), VT-1 , 5 bars , 901 exp , USA , 10/10 , Support, Special Munition, 16 kill , 456 pp - U:011  [+57 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-2 , 5 bars , 1087 exp , USA , 9/10 , Support, Special Munition, 20 kill , 456 pp - U:021  [+27 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-3 , 5 bars , 1250 exp , USA , 10/10 , Support, Special Munition, 23 kill , 456 pp - U:022  [+58 exp]
 PBY-5A Catalina  , VP-1 , 5 bars , 1060 exp , USA , 9/10 , Recon, Support, 27 kill , 624 pp - U:023  [+24 exp]
 PBY-5A Catalina  , VP-2 , 5 bars , 864 exp , USA , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , Recon, Support, 13 kill , 624 pp - U:024  [+21 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-4 , 5 bars , 1258 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , Support, Special Munition, 22 kill , 456 pp - U:025  [+20 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-5 , 5 bars , 1363 exp , USA , 9/10 , Resilience  , Support, Special Munition, 30 kill , 456 pp - U:030  [+65 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-6 , 5 bars , 1079 exp , USA , 10/10 , Determined Defense  , Support, Special Munition, 30 kill , 456 pp - U:033  [+3 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-7 , 5 bars , 1401 exp , USA , 10/10 , Support, Special Munition, 21 kill , 456 pp - U:034  [+67 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-8 , 5 bars , 1218 exp , USA , 9/10 , Determined Defense  , Support, Special Munition, 21 kill , 456 pp - U:035  [+71 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-9 , 5 bars , 1239 exp , USA , 10/10 , Support, Special Munition, 31 kill , 456 pp - U:036  [+47 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-10 , 5 bars , 852 exp , USA , 10/10 , Support, Special Munition, 18 kill , 456 pp - U:039  [+15 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-11 , 5 bars , 986 exp , USA , 9/10 , Support, Special Munition, 13 kill , 456 pp - U:044  [+32 exp]
 TBF Avenger (t) (CV), VT-12 , 5 bars , 820 exp , USA , 8/10 , Support, Special Munition, 17 kill , 456 pp - U:049  [+41 exp]
 PB4Y-2 Privateer , VMP-1 , 5 bars , 502 exp , US Marines , 10/10 , Recon, Support, 5 kill , 768 pp - U:064
 PB4Y-2 Privateer , VMP-2 , 4 bars , 469 exp , US Marines , 10/10 , Recon, Support, 9 kill , 768 pp - U:065  [+24 exp]
 PBJ1-J , VMB-1 , 5 bars , 585 exp , US Marines , 9/10 , Support, Special Munition, 12 kill , 720 pp - U:066  [+54 exp]
 PBJ1-J , VMB-2 , 5 bars , 537 exp , US Marines , 10/10 , Support, Special Munition, 14 kill , 720 pp - U:067  [+28 exp]
 PBJ1-J , VMB-3 , 4 bars , 468 exp , US Marines , 10/10 , Support, Special Munition, 14 kill , 720 pp - U:068  [+46 exp]
 PBJ1-J , VMB-4 , 4 bars , 424 exp , US Marines , 10/10 , Support, Special Munition, 8 kill , 720 pp - U:070  [+75 exp]

Niszczyciel
+  Gearing class , USS Gyatt , 5 bars , 960 exp , USA , 10/10 , Aggressive Attack  , 46 kill , 0 pp - U:015  [+18 exp]
+  Gearing class , USS Gearing  , 3 bars , 372 exp , US Marines , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:071  [+25 exp]

Pancernik
 Iowa (Planes:0/1), USS Iowa , 5 bars , 1443 exp , USA , 15/10 , Overwhelming Attack  , 108 kill , 4320 pp - U:012  [+48 exp]
 Iowa (Planes:0/1), USS New Jersey , 5 bars , 1117 exp , USA , 15/10 , Skilled Reconnaissance  , 64 kill , 4320 pp - U:020  [+49 exp]
 Iowa (Planes:0/1), USS Missouri , 5 bars , 705 exp , USA , 15/10 , 38 kill , 4320 pp - U:040  [+39 exp]
 Iowa (Planes:0/1), USS Wisconsin , 5 bars , 697 exp , USA , 15/10 , 40 kill , 4320 pp - U:048  [+71 exp]

Lotniskowiec
 Midway (Planes:6/6), USS Midway , 1 bars , 170 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 2988 pp - U:016
 Midway (Planes:6/6), USS Coral Sea , 1 bars , 182 exp , US Marines , 10/10 , 0 kill , 2988 pp - U:037
 Seaplane Tender (Planes:0/2), USS Curtiss , 1 bars , 180 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:051

Player 1 : US Marines
Killed: INF:599  TNK:42   RCN:38   AT:22   FLAK:61   FORT:140  ATY:197  AD:49   FTR:92   TB:112  LB:2    SUB:41   DD:168  BS:26   CV:12   CRs:48     Total: 1649
Lost  : INF:1    FLAK:1    FORT:2    FTR:2    TB:1    DD:4    CRs:2      Total: 13

BV 28
V   0
TV  0
L   0
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.087 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)