Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 12:07:59
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
Waldzios
) >
KAMPANIA - "Greater America ver 2.0." (wątek archiwalny)
Strony:
1
...
7
8
[
9
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0." (wątek archiwalny) (Przeczytany 74244 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Online
Wiadomości: 4749
"Let me see your war face."
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #120 :
Kwiecień 27, 2014, 11:31:07 »
Podsumowanie:
Kampania w wersji 2.0 zdecydowanie ciekawsza. Poziom trudności wzrósł na tyle ze kampania stała się dość wymagająca, szczególnie w nowych scenariuszach. Kilka drobnych poprawek i kampania będzie naprawdę dobra.
Na koniec czuć pewien niedosyt, po przejściu Tokio, dalsze scenariusze wydają się zbyt łatwe, przydał by się mocniejszy akcent na zakończenie.
BTW. Dwie uwagi do efila:
1) działa artylerii brzegowej 'coastal' maja bardzo niski poziom Air Defense, zaledwie 4, gdy przeciętny bunkier ma AD=8, w efekcie padają ofiarą lotnictwa (nawet zwykłych myśliwców) i zupełnie nie spełniają swojej roli;
2) ciężkie okręty nie niszczą ostrzeliwanego terenu, dziwnie to wygląda gdy trzeba powstrzymywać się od użycia haubic 203 mm, by nie uszkodzić ważnego terenu (lotniska, drogi), a pancerniki mogą strzelać bezkarnie;
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #121 :
Kwiecień 28, 2014, 12:12:28 »
Cytuj
1) działa artylerii brzegowej 'coastal' maja bardzo niski poziom Air Defense, zaledwie 4, gdy przeciętny bunkier ma AD=8, w efekcie padają ofiarą lotnictwa (nawet zwykłych myśliwców) i zupełnie nie spełniają swojej roli;
2) ciężkie okręty nie niszczą ostrzeliwanego terenu, dziwnie to wygląda gdy trzeba powstrzymywać się od użycia haubic 203 mm, by nie uszkodzić ważnego terenu (lotniska, drogi), a pancerniki mogą strzelać bezkarnie;
Święta racja - obie rzeczy zostaną zmienione natychmiast, tylko co z tymi cholernymi niszczycielami...?
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Online
Wiadomości: 4749
"Let me see your war face."
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #122 :
Kwiecień 28, 2014, 12:25:04 »
Cytat: Gustlik Kwiecień 28, 2014, 12:12:28
Święta racja - obie rzeczy zostaną zmienione natychmiast, tylko co z tymi cholernymi niszczycielami...?
Niestety, nie widzę innego wyjścia, trzeba będzie wrócić do starych zasad ruchu, z ruchem fazowym niszczyciele nie robią nic poza ściganiem myśliwców.
Zwykle podpływają do najbliższego mysliwca ignorując wszystko inne, w 90% przypadków wygląda to tak:
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #123 :
Kwiecień 28, 2014, 09:09:39 »
Popieram niszczyciele do starego standardu. Może tylko zasięg ruchu im pozostawić. Pancerniki faktycznie nie demolują miast a powinny. Dlatego tak mało 203 mm dział targałem bo burzą wszystko
«
Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2014, 04:26:02 wysłane przez Rudel
»
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #124 :
Kwiecień 30, 2014, 10:15:58 »
Cytat: Waldzios Kwiecień 28, 2014, 12:25:04
Cytat: Gustlik Kwiecień 28, 2014, 12:12:28
Święta racja - obie rzeczy zostaną zmienione natychmiast, tylko co z tymi cholernymi niszczycielami...?
Niestety, nie widzę innego wyjścia, trzeba będzie wrócić do starych zasad ruchu, z ruchem fazowym niszczyciele nie robią nic poza ściganiem myśliwców.
Zwykle podpływają do najbliższego mysliwca ignorując wszystko inne, w 90% przypadków wygląda to tak:
Szkoda, a wyglądało obiecująco (może zostawimy podział na dwie kategorie niszczycieli- jedna będzie z ruchem fazowym).
A co z pozostałymi pomysłami dotyczącymi zmian w tego typie jednostek?
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #125 :
Maj 01, 2014, 12:19:31 »
Cytat: Mario Kwiecień 30, 2014, 10:15:58
Cytat: Waldzios Kwiecień 28, 2014, 12:25:04
Cytat: Gustlik Kwiecień 28, 2014, 12:12:28
Święta racja - obie rzeczy zostaną zmienione natychmiast, tylko co z tymi cholernymi niszczycielami...?
Niestety, nie widzę innego wyjścia, trzeba będzie wrócić do starych zasad ruchu, z ruchem fazowym niszczyciele nie robią nic poza ściganiem myśliwców.
Zwykle podpływają do najbliższego mysliwca ignorując wszystko inne, w 90% przypadków wygląda to tak:
Szkoda, a wyglądało obiecująco (może zostawimy podział na dwie kategorie niszczycieli- jedna będzie z ruchem fazowym).
A co z pozostałymi pomysłami dotyczącymi zmian w tego typie jednostek?
Lepiej wrócić chyba do starego niszczyciela. Pozostawiając zasięg ruchu. Można dać im inne dodatki. Ruch fazowy dobrze wyglądał, lecz w połączeniu z cechami niszczyciela zrobił z nich udane myśliwce. Może ruch fazowy sprawdził by się z drobnicą typu kutry torpedowe, patrolowe itp.
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Online
Wiadomości: 4749
"Let me see your war face."
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #126 :
Maj 14, 2014, 02:38:55 »
Pierwsze potwierdzone trafienie krytyczne w "Greater America ver 2.0." :
Cytuj
US Marines turn 3 * Wrzesień 15, 1946
Weather is: Pogodnie * Ground condition: Sucho * Distance:4
Attacker: U:40 USS Missouri (Eqp:Iowa) [sBS - USA] Hex(20,36) OCEAN
Defender: U:145 (no name) (Eqp:Admiral Makarow CL) [sCr - USSR] Hex(24,35) OCEAN
U:40 <Str=15 Rng:9 Ini:15 Bar:5 Trench:0 SA:22 HA:13 AA:17 NA:25 GD:22 AD:16 CD:4 RDM:1
U:145 <Str=10 Rng:5 Ini:13 Bar:3 Trench:0 SA:13 HA:9 AA:13 NA:14 GD:13 AD:11 CD:3 RDM:1
Forecast: Attacker:1 Defender:10 Seed:1717632665
=========
.. Odds firing U:40:
.. U:40 EffAtk=30 EffDef=27 | U:145 EffAtk=17 EffDef=16
.. Combat is: Range Attack * Sequence:0 (Simultaneous)
.. Loses on U:40 EffDef:31 by U:145 EffStr:10 EffAtk:17
DiceToKill >= 15 DiceToSuppress >= 11 Diff:-14 10 Dices(1,20)
Dice , +14, +18, +2, +18, +18, +1, +1, +17, +20, +10
Result , +0, +4, -12, +4, +4, +1, +1, +3, +20, -4 | Destroy:1 Supress:0
* Total: Destroy:1 Supress:0
Experience: | U:145=+15 U:40=+2
.. Loses on U:145 EffDef:16 by U:40 EffStr:15 EffAtk:32
DiceToKill >= 15 DiceToSuppress >= 11 Diff:+8 15 Dices(1,20)
Dice , +5, +9, +15, +20, +15, +11, +2, +6, +19, +5, +17, +2, +14, +1, +15
Result , +13, +17, +23, +20, +23, +19, +10, +14, +27, +13, +25, +10, +22, +1, +23 | Destroy:9 Supress:7
* Total: Destroy:9 Supress:1
Experience: | U:40=+18 U:145=+18
* Chance to critical hit to U:145 (75 - 17) = 58% Dice=37
* Chance to critical hit to U:40 => 18 - 66 = -48%
Result Attacker: U:40 * Destroyed 1 Suppressed 0
Result Defender: U:145 * Destroyed 9 Suppressed 1
* Defender sunk by critical hit!
----------------------------------------------------
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Cobramys
Gość
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #127 :
Maj 22, 2014, 09:51:58 »
Cześć
Kampania Greater America 2 wywala mi się po 5 scenariuszu. Po zajęciu ostatniego VH wyrzuca mnie do panelu startowego OG.
Wgrałem efila 4.4 ale możliwe, że nie mam najnowszych ikon.
"UWAGA! Wymaga efila 4.4. a ten z kolei - najnowszych ikon. Wszystko opisane w temacie efilowym."
Niestety nie umiem ich znaleźć w "temacie efilowym". Możliwe też, że błąd ma jakąś inną naturę, gdyż 5 scenariuszy działa bez zarzutu
Czy ktoś może mi pomóc ? Z góry dzięki.
Cobramys
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #128 :
Maj 22, 2014, 09:58:13 »
Potrzebujesz nowszej wersji gry postaram się pomóc daj mi chwilkę to dam tobie link
http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenAdv.rar
Przy okazji gorąco witam na forum
I tu masz link do tematu o efilu
http://www.forum.gildiageneralow.pl/instalacja-zasoby-narzedzia-zagadnienia-techniczne/gustlik-efile-dla-openpg-aktualizacje/75/
«
Ostatnia zmiana: Maj 22, 2014, 10:09:24 wysłane przez Rudel
»
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6916
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #129 :
Maj 22, 2014, 12:02:28 »
Cytat: Cobramys Maj 22, 2014, 09:51:58
Cześć
Kampania Greater America 2 wywala mi się po 5 scenariuszu. Po zajęciu ostatniego VH wyrzuca mnie do panelu startowego OG.
Wgrałem efila 4.4 ale możliwe, że nie mam najnowszych ikon.
"UWAGA! Wymaga efila 4.4. a ten z kolei - najnowszych ikon. Wszystko opisane w temacie efilowym."
Niestety nie umiem ich znaleźć w "temacie efilowym". Możliwe też, że błąd ma jakąś inną naturę, gdyż 5 scenariuszy działa bez zarzutu
Czy ktoś może mi pomóc ? Z góry dzięki.
Cobramys
ake DOBRZE wgrałeś ten efile? Ja parę razy źle to zrobiłem... Jest informacja na planszy głównej gry, jaki masz efile. Sprawdź numer.
również witam.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Online
Wiadomości: 4749
"Let me see your war face."
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #130 :
Maj 22, 2014, 12:53:41 »
Oprócz efila:
http://opengeneral.pl/files/GusOGEfile_4.4.zip
;
Potrzebujesz aktualnego silnika:
http://luis-guzman.com/OpenGen/OpenGenAdv.rar
;
Oraz nowych ikon:
http://sourceforge.net/projects/opengeneral/files/DailyBuild/OpenIcons.zip
;
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #131 :
Luty 14, 2015, 04:33:40 »
Przymierzam się do gry w tą kampanię. Czytając wątek natknąłem się na informacje o przygotowaniach trzeciej wersji. Czekać, czy grać oto jest pytanie....
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #132 :
Luty 14, 2015, 06:09:42 »
Graj, graj - byle szybko. Póki kampanie morskie są: "na fali". Wnioski się przydadzą do ostatecznych poprawek.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 2.0."
«
Odpowiedz #133 :
Luty 24, 2015, 09:47:51 »
No to trochę pograłem... I dostałem lanie na Islandii.
Zajęli mi VH na południu. Za dużo tam wrogich sił. Moja flota, aby tam zdążyć musiała by gnać na łeb na szyję i zacząć ostrzeliwać wojska lądowe a nie podejmować bitwę z okrętami niemieckimi. Do tego moje samoloty nie dały rady ME 110 (powinienem unowocześnić i podnieść stany mojemu doświadczonemu myśliwcowi). Lądem nie ma szans aby zdążyć. Może popełniłem błąd w obronie na lądzie (pewnie trzeba się było od razu wycofać do północnego VH). Pewnie siły lądowe były też zbyt rozbudowane. Z drugiej strony myślałem (choć nie wiem skąd mi się to wzięło), że nic się nie stanie po stracie tych VH.
No nic, zagram jeszcze raz za jakiś czas.
A na razie poprawione literówki w plikach txt i uwagi odnośnie poprawek:
- Brak HQ (choć to nie jest kampania rankingowa, więc ujdzie)
- M2A1 .50 cal. -znajduje się w składzie armii (core) choć jeszcze wtedy nie był produkowany
- Ze względu na brak samolotów transportowych należy wyłączyć ATP w scenariuszach: Massawa, African Shuffle, Trafalgar, Welcome to Pacific, Canton, Iceland i następnych aż do czasu, kiedy transport stanie się dostępny.
[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony:
1
...
7
8
[
9
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...