Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 13, 2022, 12:28:07 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3 4 ... 19   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"  (Przeczytany 63484 razy)
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #15 : Luty 10, 2015, 05:06:34 »

Hong Kong

Bardzo przyjemna bitwa z potencjałem rozwojowym. Dzieje się sporo. Niszczyciele jako wsparcie artyleryjskie są ok. Jedyny minus niszczycieli to, to iż nie mają aktywnej obrony plot ( nie atakują celi powietrznych ). W obronie są ok. Może wydzielić jakieś typy niszczycieli i LK jako okręty plot. Na tych wielkich mapach będzie to przydatne.Nie wiem jak ze wsparciem innych okrętów dla wojsk lądowych. Ja sugerował bym danie tej możliwości okrętom do CK włącznie. Pancerniki są potężne i jako takie powinny być traktowane jak artyleria tłumiąca. Po za tym tak mi się nasunęło bazy wodnosamolotów jako budynki na lądzie dla wodnosamolotów myśliwskich. Wiem że te wynalazki stosowała głównie Japonia, ale taka baza może być i istotna dla innych samolotów. Myślę o infrastrukturze do zagospodarowywania tych ogromnych map.

OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\panzer2\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
 2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 150mm Type 96 How
 3   Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
 4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:65  +++  Proto: Mitsubishi A5M Claude
 5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 400  *  Average: 57

..
Current scenario: Hong Kong,  VH prestige is 440 ,  All map prestige is: 1080
Army cost: 15648 , Current prestige is 569
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 19
AI stance is Defensive
if BV: +1800, China - seppuku , cap disabled, 19 turns prestige: 150
if V : +1100, China - seppuku , cap disabled, 22 turns prestige: 150
if TV: +200, China - seppuku , cap disabled, 25 turns prestige: 150
if Ls: +0, China - seppuku , cap disabled, 25 turns prestige: 150

Piechota
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 282 exp , Japan , 8/10 , 13 kill , 264 pp - U:001  [+42 exp]
*  SNLF , Isuzu Type 97 ,  , 4 bars , 416 exp , Japan , 6/10 , Influence  , 13 kill , 0 pp - U:003  [+97 exp]
*  Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 272 exp , Japan , 6/10 , 6 kill , 0 pp - U:004  [+44 exp]
*  Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 3 bars , 377 exp , Japan , 9/10 , 9 kill , 0 pp - U:008  [+21 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 356 exp , Japan , 8/10 , Fire Discipline  , 7 kill , 600 pp - U:019  [+129 exp]
 SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 76 exp , Japan , 8/10 , 2 kill , 288 pp - U:028  [+76 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 65 exp , Japan , 9/10 , 4 kill , 264 pp - U:073  [+65 exp]

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 4 bars , 402 exp , Japan , 8/10 , Resilience  , 12 kill , 0 pp - U:006  [+75 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 2 bars , 288 exp , Japan , 8/10 , 10 kill , 276 pp - U:013  [+40 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 3 bars , 331 exp , Japan , 8/10 , 7 kill , 276 pp - U:018  [+123 exp]

Rozpoznanie
*  Aikoku ,  , 3 bars , 383 exp , Japan , 6/10 , Resilience  , 5 kill , 0 pp - U:009  [+23 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 387 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:005  [+44 exp]
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 341 exp , Japan , 11/10 , 5 kill , 0 pp - U:007  [+49 exp]
 105mm Type 14 , Wagon ,  , 2 bars , 257 exp , Japan , 9/10 , Infiltration Tactics  , 4 kill , 324 pp - U:012  [+66 exp]
+  150mm Type 96 How , Wagon ,  , 2 bars , 206 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:014  [+72 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 2 bars , 268 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 420 pp - U:017  [+70 exp]

Obrona plot.
 75mm Type 88 , Wagon ,  , 0 bars , 98 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:024  [+12 exp]

Myśliwiec
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 287 exp , Japan , 5/10 , 4 kill , 0 pp - U:011  [+55 exp]
 Mitsubishi A5M Claude (CV),  , 2 bars , 230 exp , Japan , 5/10 , Influence  , 4 kill , 432 pp - U:015  [+40 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 252 exp , Japan , 7/10 , 7 kill , 432 pp - U:016  [+53 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude (CV),  , 1 bars , 102 exp , Japan , 2/10 , Devastating Fire  , 2 kill , 0 pp - U:022  [+35 exp]
+  Nakajima Ki-27a Nate ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:027

Bomb. taktyczny
 Aichi D3A1 Val ,  , 4 bars , 447 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline  , 3 kill , 432 pp - U:002
 Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 8 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 432 pp - U:025

Niszczyciel
*  Fubuki ,  , 3 bars , 349 exp , Japan , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 8 kill , 0 pp - U:010  [+127 exp]
 Wakatake ,  , 1 bars , 171 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 1164 pp - U:026  [+88 exp]

Pancernik
 Nagato (Planes:0/1),  , 1 bars , 178 exp , Japan , 9/10 , 10 kill , 2580 pp - U:020  [+66 exp]
 Kongo (Planes:0/1),  , 0 bars , 68 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 2508 pp - U:072  [+68 exp]

Lotniskowiec
 Hosho (Planes:2/2),  , 0 bars , 4 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2232 pp - U:021

Krążownik
 Myoko CA (Planes:0/1),  , 1 bars , 125 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 2436 pp - U:023  [+68 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:88   TNK:6    RCN:16   FLAK:9    FORT:12   ATY:19   AD:6    FTR:12   TB:7    DD:8    CRs:4      Total: 187
Lost  : INF:4    TB:2      Total: 6

BV  7
V   0
TV  0
L   0
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2015, 05:08:15 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #16 : Luty 10, 2015, 05:17:01 »

Jedyny minus niszczycieli to, to iż nie mają aktywnej obrony plot ( nie atakują celi powietrznych ).
Atakują, ale z jednego hexa. Co ma swój sens, bo w przypadku większości niszczycieli główna obronę przeciwlotniczą stanowiły działka małych kalibrów.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2015, 05:19:36 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #17 : Luty 10, 2015, 05:18:31 »

China - seppuku

Jak moi piloci przestali doić sake to rezultaty są Grin. W powietrzu przegląd sprzętu niczym na jakiejś wystawie lotniczej Evil. Na lądzie niewinnie do momentu, aż objawia się milion chińczyków Grin. Ot uroki wojenki w Chinach Wink

OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\panzer2\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
 2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 150mm Type 96 How
 3   Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
 4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:65  +++  Proto: Mitsubishi A5M Claude
 5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 8   China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:57
--
Campaign score: 457  *  Average: 57

..
Current scenario: China - seppuku,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 17964 , Current prestige is 238
Prestige available on map yet is 160 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Defensive
if BV: +3800, Hainan , cap disabled, 17 turns prestige: 260
if V : +2700, Hainan , cap disabled, 20 turns prestige: 260
if TV: +1300, Hainan , cap disabled, 23 turns prestige: 260
if Ls: +0, Hainan , cap disabled, 23 turns prestige: 260

Piechota
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 284 exp , Japan , 10/10 , 14 kill , 264 pp - U:001  [+2 exp]
*  SNLF , Isuzu Type 97 ,  , 4 bars , 497 exp , Japan , 8/10 , Influence  , 16 kill , 0 pp - U:003  [+81 exp]
*  Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 272 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:004
*  Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 4 bars , 448 exp , Japan , 8/10 , 9 kill , 0 pp - U:008  [+71 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 384 exp , Japan , 7/10 , Fire Discipline  , 12 kill , 600 pp - U:019  [+28 exp]
 SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 1 bars , 144 exp , Japan , 8/10 , 4 kill , 288 pp - U:028  [+68 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 126 exp , Japan , 8/10 , 5 kill , 264 pp - U:030  [+61 exp]

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 4 bars , 451 exp , Japan , 4/10 , Resilience  , 15 kill , 0 pp - U:006  [+49 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 3 bars , 333 exp , Japan , 6/10 , Combat Support  , 11 kill , 276 pp - U:013  [+45 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 3 bars , 352 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 276 pp - U:018  [+21 exp]
 Type 97 Chi-Ha ,  , 0 bars , 97 exp , Japan , 6/10 , 2 kill , 288 pp - U:076  [+97 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 0 bars , 90 exp , Japan , 5/10 , 1 kill , 276 pp - U:077  [+90 exp]

Rozpoznanie
*  Aikoku ,  , 4 bars , 493 exp , Japan , 4/10 , Resilience  , 6 kill , 0 pp - U:009  [+110 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 442 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:005  [+55 exp]
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 376 exp , Japan , 11/10 , 6 kill , 0 pp - U:007  [+35 exp]
 105mm Type 14 , Wagon ,  , 3 bars , 316 exp , Japan , 10/10 , Infiltration Tactics  , 5 kill , 324 pp - U:012  [+59 exp]
+  150mm Type 96 How , Wagon ,  , 2 bars , 233 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:014  [+27 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 314 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 420 pp - U:017  [+46 exp]
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 26 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 888 pp - U:078  [+26 exp]

Obrona plot.
 75mm Type 88 , Wagon ,  , 0 bars , 98 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:024

Myśliwiec
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 3 bars , 314 exp , Japan , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:011  [+27 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 290 exp , Japan , 9/10 , Influence  , 5 kill , 432 pp - U:015  [+60 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 277 exp , Japan , 8/10 , 7 kill , 432 pp - U:016  [+25 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 1 bars , 199 exp , Japan , 8/10 , Devastating Fire  , 4 kill , 0 pp - U:022  [+97 exp]
+  Nakajima Ki-27a Nate ,  , 0 bars , 52 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:027  [+52 exp]
+  Nakajima Ki-27a Nate ,  , 0 bars , 52 exp , Japan , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:031  [+52 exp]

Bomb. taktyczny
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 532 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline  , 5 kill , 432 pp - U:002  [+85 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 81 exp , Japan , 8/10 , 0 kill , 432 pp - U:025  [+73 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 40 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 432 pp - U:074  [+40 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 14 exp , Japan , 9/10 , 0 kill , 432 pp - U:075  [+14 exp]

Niszczyciel
*  Fubuki ,  , 3 bars , 349 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 8 kill , 0 pp - U:010
 Wakatake ,  , 1 bars , 171 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 1164 pp - U:026

Pancernik
 Nagato (Planes:0/1),  , 1 bars , 178 exp , Japan , 10/10 , 10 kill , 2580 pp - U:020
 Kongo (Planes:0/1),  , 0 bars , 68 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 2508 pp - U:029

Lotniskowiec
 Hosho (Planes:0/2),  , 0 bars , 4 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2232 pp - U:021

Krążownik
 Myoko CA (Planes:0/1),  , 1 bars , 125 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 2436 pp - U:023

Player 1 : Japan
Killed: INF:112  TNK:9    RCN:16   FLAK:11   FORT:14   ATY:22   AD:6    FTR:15   TB:9    DD:8    CRs:4      Total: 226
Lost  : INF:4    TB:2      Total: 6

BV  8
V   0
TV  0
L   0
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #18 : Luty 10, 2015, 05:23:02 »

Jedyny minus niszczycieli to, to iż nie mają aktywnej obrony plot ( nie atakują celi powietrznych ).
Atakują, ale z jednego hexa.

Tak zgoda, lecz niektóre powinny bronić na pełnym zasięgu. Tak samo lekkie krążowniki oplot. Nie całe klasy okrętów tylko niektóre typy. To tylko sugestia
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #19 : Luty 10, 2015, 05:31:54 »

Takie typy są, o ile pamiętam - w Royal Navy i Kriegsmarine. O Japońskich odpowiednikach, po prostu nie miałem danych.

Poza tym pamiętajcie, że jest opcja "DD, Cr, CV can fire as Flak" - włączana z poziomu scenariusza, więc jak sobie ktoś wymyśli taką kampanię - to może tak mieć. Dlatego już nie chciałem przesadzać. Po doświadczeniach z "recon movement" mam awersję do niszczycieli goniących samoloty, żeby do nich strzelać.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #20 : Luty 10, 2015, 05:36:23 »

Tak zgoda, lecz niektóre powinny bronić na pełnym zasięgu. Tak samo lekkie krążowniki oplot. Nie całe klasy okrętów tylko niektóre typy. To tylko sugestią
O ile się orientuje, to krążowniki plot nadal atakują na pełnym zasięgu. Nie jestem pewien jak to wygląda z obroną (czy w ogóle bronią??).

Co do niszczycieli to mam wątpliwości. Nowsze typy posiadały działa DP, więc teoretycznie mogłyby atakować na pełnym zasięgu, z drugiej strony większość obrony plot nadal stanowiły nadal lżejsze działka (np. niszczyciel klasy Gearing: 6x dział DP 5 calowych plus 12 × 40 mm, 11 × 20 mm), więc krótki zasięg ataku ma sporo sensu.
Poza tym traktowanie niszczyciela jako ofensywnej broni przeciwlotniczej nie wydaje mi się celowe.

Osobiście obecne niszczyciele uważam za bliskie ideału (mógłbym się ewentualnie czepiać zasięgu ruchu, ale to kwestia indywidualna i mało istotna).
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2015, 05:40:53 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #21 : Luty 10, 2015, 05:40:31 »

Tak z ganiającymi niszczycielami to było przegięcie. Ale na próbę można takie coś zrobić. Wiem że LK typu Agano ( Yahagi ) miał silną obronę plot jak na japończyków. Atlanta u amerykanów. Wspomniałem o tych niszczycielach bo grałem na tych wielkich mapach i przy intensywnych walkach z lotnictwem nie będzie elementu do brony desantu czy zgrupowań floty. Niszczyciele to od 6 do 8 dział 127 mm. Tak do obrony na bliskim dystansie używano innych kalibrów.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2015, 05:44:31 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #22 : Luty 10, 2015, 05:43:36 »

Tak z ganiającymi niszczycielami to było przegięcie. Ale na próbę można takie coś zrobić. Wiem że LK typu Agano ( Yahagi ) miał silną obronę plot jak na japończyków. Atlanta u amerykanów. Wspomniałem o tych niszczycielach bo grałem na tych wielkich mapach i przy intensywnych walkach z lotnictwem nie będzie elementu do brony desantu czy zgrupowań floty.
Zapewniam cie ze obecne niszczyciele pięknie bronią, AI potrafi nawet ustawiać je w kręgi obronne. W W17 dokupiłem dodatkowe pancerniki bo nie do końca ufałem lotnictwu.

Nie rozumiem co chcesz robić na próbę. Krążowniki przeciwlotnicze są w grze. Ewentualnie można jakiś dodać Japończykom, chociaż nie kojarzę rozwiązania typowo przeciwlotniczego w kraju kwitnącej wiśni.

Niszczyciele to od 6 do 8 dział 127 mm. Tak do obrony na bliskim dystansie używano innych kalibrów.
Problem w tym ze niszczyciel to jeden zestaw wartości. Nie możesz mieć jednego zestawu do ataku, a innego do obrony.
Nie wydłużysz zasięgu obrony niszczyciela (działa jak flak), wiec i krótki zasięgu ataku pasuje.

Myślę ze podział na obronne niszczyciele i ofensywne krążowniki plot to niezły kompromis, który ma swój sens.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2015, 06:04:43 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #23 : Luty 10, 2015, 06:21:17 »

To ma sens zobaczymy jak to będzie dalej. Po graniu w LXF po prostu instynktownie wiem, że niszczyciele to priorytetowy cel. Nie dość, że szkodzą bardzo samolotom to są bardzo niebezpieczne dla OP. W LXF wszystkie okręty wspierają ogniem siły lądowe, ale to raczej kiepski pomysł (pancerniki raczej szkodzą zniszczeniami niż pomagają). Nie są to złe rozwiązania a pamiętać należy o możliwościach i nowych mapach. Taką mapą do rozgrywania morskich bitew jest Leyte, każdy niszczyciel z możliwością strzelania do samolotów będzie na wagę złota Evil

BTW Niszczyciele w tak drogim Efilu jak LXF są tanie jak barszcz Wink.  Zawsze stać nas na kupno takiego (400-700 pp). Inna sprawa to gracz nie kupi 5 niszczycieli by się bronić. Zawsze AI ma przewagę w niszczycielach.
« Ostatnia zmiana: Luty 10, 2015, 06:30:31 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #24 : Luty 10, 2015, 06:45:06 »

Co do ceny to się zgodzę, ta mogłaby nieco spaść (o 20-30%), bo niszczyciel to jednak była dość pospolita jednostka, a parametry ma obecnie dość zbalansowane.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #25 : Luty 10, 2015, 09:50:18 »

Hainan

Pierwsza bitwa morska Grin Grin Grin. Zamiast finezji poszedłem na proste acz skuteczne rozwiązanie siłowe Grin. Zakupiłem ekipę ZOP zamiast unowocześnić lotniskowiec. Chłopaki zaliczyli lidera w pierwszej akcji i nieomal zostali skasowani Shocked. Jest to o wiele mniej nerwowy scenariusz niż rozgrywany na tej samej mapie scenariusz z Imperial Japanese Navy. Choć ciężkością walk nie ustępujący tamtemu. Flota zaczyna wyglądać poważniej trochę Grin

OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\panzer2\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
 2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 150mm Type 96 How
 3   Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
 4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:65  +++  Proto: Mitsubishi A5M Claude
 5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 8   China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:57
 9   Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 508  *  Average: 56

..
Current scenario: Hainan,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 440
Army cost: 21547 , Current prestige is 648
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 17
AI stance is Defensive
if BV: +3200, Viet-nam-san , cap disabled, 16 turns prestige: 210
if V : +1600, Viet-nam-san , cap disabled, 16 turns prestige: 210
if TV: +600, Viet-nam-san , cap disabled, 16 turns prestige: 210
if Ls: +0, Viet-nam-san , cap disabled, 16 turns prestige: 210

Piechota
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 355 exp , Japan , 5/10 , 16 kill , 264 pp - U:001  [+71 exp]
*  SNLF , Isuzu Type 97 ,  , 5 bars , 523 exp , Japan , 8/10 , Influence  , 18 kill , 0 pp - U:003  [+26 exp]
*  Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 286 exp , Japan , 3/10 , 6 kill , 0 pp - U:004  [+14 exp]
*  Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 5 bars , 523 exp , Japan , 8/10 , Street Fighter  , 11 kill , 0 pp - U:008  [+75 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 394 exp , Japan , 5/10 , Fire Discipline  , 12 kill , 600 pp - U:019  [+10 exp]
 SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 1 bars , 178 exp , Japan , 8/10 , 4 kill , 288 pp - U:028  [+34 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 128 exp , Japan , 9/10 , 5 kill , 264 pp - U:030  [+2 exp]

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 4 bars , 480 exp , Japan , 7/10 , Resilience  , 16 kill , 0 pp - U:006  [+29 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 4 bars , 437 exp , Japan , 5/10 , Combat Support  , 12 kill , 276 pp - U:013  [+104 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 3 bars , 364 exp , Japan , 9/10 , 13 kill , 276 pp - U:018  [+12 exp]
 Type 97 Chi-Ha ,  , 0 bars , 97 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 288 pp - U:034
 Type 95 Ha-Go ,  , 0 bars , 90 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 276 pp - U:035

Rozpoznanie
*  Aikoku ,  , 5 bars , 527 exp , Japan , 8/10 , Resilience  , 6 kill , 0 pp - U:009  [+34 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 491 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:005  [+49 exp]
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 462 exp , Japan , 11/10 , 7 kill , 0 pp - U:007  [+86 exp]
 105mm Type 14 , Wagon ,  , 3 bars , 360 exp , Japan , 10/10 , Infiltration Tactics  , 6 kill , 324 pp - U:012  [+44 exp]
+  150mm Type 96 How , Wagon ,  , 2 bars , 292 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:014  [+59 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 378 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 420 pp - U:017  [+64 exp]
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 75 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 888 pp - U:036  [+49 exp]

Obrona plot.
 75mm Type 88 , Wagon ,  , 0 bars , 98 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:024

Myśliwiec
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 3 bars , 326 exp , Japan , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:011  [+12 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 3 bars , 349 exp , Japan , 11/10 , Influence  , 6 kill , 475 pp - U:015  [+59 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 299 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 432 pp - U:016  [+22 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 2 bars , 270 exp , Japan , 5/10 , Devastating Fire  , 5 kill , 0 pp - U:022  [+71 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 0 bars , 88 exp , Japan , 1/10 , 1 kill , 0 pp - U:027  [+36 exp]

Bomb. taktyczny
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 626 exp , Japan , 8/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 432 pp - U:002  [+94 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 1 bars , 156 exp , Japan , 4/10 , 1 kill , 432 pp - U:025  [+75 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 79 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 432 pp - U:032  [+39 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 95 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 432 pp - U:033  [+81 exp]
 B5N Kate (t) (CV),  , 1 bars , 116 exp , Japan , 3/10 , Determined Defense  , 0 kill , 552 pp - U:077  [+116 exp]
 B5N Kate (t) ,  , 0 bars , 17 exp , Japan , 9/10 , 0 kill , 552 pp - U:078  [+17 exp]

Niszczyciel
*  Fubuki ,  , 3 bars , 395 exp , Japan , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 9 kill , 0 pp - U:010  [+46 exp]
 Wakatake ,  , 2 bars , 224 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 1164 pp - U:026  [+53 exp]

Pancernik
 Nagato (Planes:0/1),  , 2 bars , 295 exp , Japan , 9/10 , Devastating Fire  , 13 kill , 2580 pp - U:020  [+117 exp]
 Kongo (Planes:0/1),  , 1 bars , 124 exp , Japan , 8/10 , 7 kill , 2508 pp - U:029  [+56 exp]

Lotniskowiec
 Hosho (Planes:1/2),  , 0 bars , 4 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2232 pp - U:021

Krążownik
 Myoko CA (Planes:0/1),  , 1 bars , 197 exp , Japan , 9/10 , 11 kill , 2436 pp - U:023  [+72 exp]
 Myoko CA (Planes:0/1),  , 0 bars , 51 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 2436 pp - U:076  [+51 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:124  TNK:10   RCN:17   FLAK:12   FORT:19   ATY:28   AD:8    FTR:17   TB:10   SUB:1    DD:11   CRs:7      Total: 264
Lost  : INF:4    FTR:1    TB:2      Total: 7

BV  9
V   0
TV  0
L   0
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #26 : Luty 11, 2015, 12:14:59 »

Viet-nam-san

Ciekawa bitwa lądowa. Dość silne lotnictwo i wojska lądowe francuzów. Armia japońska dotrzymuje kroku piechocie francuskiej jednak siły pancerne niedomagają Wink. Lotnictwo pomaga znacząco i flota blisko brzegów Grin

OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015)  *  AI: Default
Efile folder: C:\panzer2\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie ,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
 2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 150mm Type 96 How
 3   Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
 4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:65  +++  Proto: Mitsubishi A5M Claude
 5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:58
 6   Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Nakajima Ki-27a Nate
 8   China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:57
 9   Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Tachikawa Ki-36 Ida
10   Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 558  *  Average: 55

..
Current scenario: Viet-nam-san,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 1080
Army cost: 24840 , Current prestige is 713
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 17
AI stance is Defensive
if BV: +1600, Hol-andia , cap disabled, 16 turns prestige: 350
if V : +1100, Hol-andia , cap disabled, 16 turns prestige: 350
if TV: +500, Hol-andia , cap disabled, 16 turns prestige: 350
if Ls: +0, Hol-andia , cap disabled, 16 turns prestige: 350

Piechota
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 413 exp , Japan , 1/10 , 20 kill , 264 pp - U:001  [+58 exp]
*  SNLF , Isuzu Type 97 ,  , 5 bars , 625 exp , Japan , 10/10 , Influence  , 19 kill , 0 pp - U:003  [+102 exp]
*  Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 286 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:004
*  Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 5 bars , 526 exp , Japan , 9/10 , Street Fighter  , 12 kill , 0 pp - U:008  [+3 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 415 exp , Japan , 9/10 , Fire Discipline  , 14 kill , 600 pp - U:019  [+21 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 205 exp , Japan , 10/10 , Superior Maneuver  , 5 kill , 264 pp - U:030  [+77 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:087

Czołg
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 5 bars , 513 exp , Japan , 10/10 , Resilience  , 20 kill , 0 pp - U:006  [+33 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 4 bars , 443 exp , Japan , 7/10 , Combat Support  , 12 kill , 276 pp - U:013  [+6 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 4 bars , 420 exp , Japan , 10/10 , 15 kill , 276 pp - U:018  [+56 exp]
 Type 97 Chi-Ha ,  , 1 bars , 143 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 288 pp - U:033  [+46 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 1 bars , 112 exp , Japan , 6/10 , 1 kill , 276 pp - U:034  [+22 exp]

Rozpoznanie
*  Aikoku ,  , 5 bars , 603 exp , Japan , 7/10 , Resilience  , 10 kill , 0 pp - U:009  [+76 exp]
 Aikoku ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:086

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 5 bars , 514 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:005  [+23 exp]
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 491 exp , Japan , 11/10 , 8 kill , 0 pp - U:007  [+29 exp]
 105mm Type 14 , Wagon ,  , 3 bars , 374 exp , Japan , 10/10 , Infiltration Tactics  , 6 kill , 324 pp - U:012  [+14 exp]
+  150mm Type 96 How , Wagon ,  , 3 bars , 301 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:014  [+9 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 455 exp , Japan , 8/10 , 4 kill , 420 pp - U:017  [+77 exp]
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 1 bars , 118 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 888 pp - U:035  [+43 exp]

Obrona plot.
 75mm Type 88 , Wagon ,  , 1 bars , 125 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:024  [+27 exp]

Myśliwiec
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 3 bars , 354 exp , Japan , 12/10 , 7 kill , 0 pp - U:011  [+28 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 4 bars , 454 exp , Japan , 6/10 , Influence  , 7 kill , 432 pp - U:015  [+105 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 3 bars , 313 exp , Japan , 9/10 , 10 kill , 432 pp - U:016  [+14 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 3 bars , 376 exp , Japan , 10/10 , Devastating Fire  , 7 kill , 0 pp - U:022  [+106 exp]
+  Mitsubishi A5M Claude ,  , 0 bars , 89 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:027  [+1 exp]

Bomb. taktyczny
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 739 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 432 pp - U:002  [+113 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 2 bars , 202 exp , Japan , 8/10 , 2 kill , 432 pp - U:025  [+46 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 35 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 432 pp - U:028  [+35 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 96 exp , Japan , 6/10 , 1 kill , 432 pp - U:031  [+17 exp]
 B5N Kate ,  , 1 bars , 118 exp , Japan , 9/10 , Determined Defense  , 0 kill , 552 pp - U:037  [+2 exp]
 B5N Kate ,  , 0 bars , 45 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 552 pp - U:038  [+28 exp]
+  Tachikawa Ki-36 Ida ,  , 0 bars , 6 exp , Japan , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:039  [+6 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:085

Niszczyciel
*  Fubuki ,  , 4 bars , 414 exp , Japan , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:010  [+19 exp]
 Wakatake ,  , 3 bars , 300 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 4 kill , 1164 pp - U:026  [+76 exp]

Pancernik
 Nagato (Planes:0/1),  , 3 bars , 330 exp , Japan , 10/10 , Devastating Fire  , 16 kill , 2580 pp - U:020  [+35 exp]
 Kongo (Planes:0/1),  , 1 bars , 191 exp , Japan , 10/10 , 12 kill , 2508 pp - U:029  [+67 exp]

Lotniskowiec
 Hosho (Planes:0/2),  , 0 bars , 4 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2232 pp - U:021
 Akagi (Planes:0/6),  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:084

Krążownik
 Myoko CA (Planes:0/1),  , 2 bars , 229 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 2436 pp - U:023  [+32 exp]
 Myoko CA (Planes:0/1),  , 0 bars , 82 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 2436 pp - U:036  [+31 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:141  TNK:13   RCN:19   AT:3    FLAK:13   FORT:19   ATY:35   AD:10   FTR:22   TB:11   SUB:1    DD:15   CRs:7      Total: 309
Lost  : INF:5    FTR:1    TB:3      Total: 9

BV 10
V   0
TV  0
L   0

BTW Chyba nie mamy włączonych trafień krytycznych w scenariuszach, a dają ciekawe efekty.
« Ostatnia zmiana: Luty 11, 2015, 12:39:34 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #27 : Luty 11, 2015, 09:06:32 »

Cytuj
BTW Chyba nie mamy włączonych trafień krytycznych w scenariuszach, a dają ciekawe efekty.

Nie, nie włączałem - wystarczająco często zdarzają mi się i bez tego.  Grin
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4170


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #28 : Luty 11, 2015, 09:09:44 »

Przeszedłem kilka scenariuszy, później wrzucę opisy. Ogólnie jest ciekawie, poziom trudności jest sensowny. Może trochę za dużo prestiżu, ale tu już kwestia indywidualna.

Jedyne czego mogę się przyczepić to ustawienia portów. Porty zachowują się jako SH, a  to w dużym stopniu niszczy sens operacji desantowych.

Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #29 : Luty 11, 2015, 09:35:25 »

Ponieważ jestem na podobnym etapie co Rudel wklejam swój raport z gry na 150%

Pierwszą grę zaliczyłem ze stratami core 2 niszczycieli i samolotu, może to i niewiele liczbowo, ale cenowo to były prawie 3 tysiące! Zatem postanowiłem troszkę podnieść sobie margines błędu.

Uznałem, że przy słabości japońskiej armii muszę postawić na marynarkę i lotnictwo, jednak zanim lotnictwo, będzie mogło sensownie powalczyć, musi się solidnie doświadczyć, dlatego stany samolotów zawsze i na pewno mam na maxa.
Artylerii plot użyłem raz - podczas obrony Władywostoku kupiłem dwie armaty Type 88, ale tylko dlatego, że to stacjonarny i obronny scenariusz. Niestety - ich trakcja konna sprawia, że w ofensywie są bezużyteczne.

OpenGen 0.90.38.0 * (11 Jan 2015)  *  AI: Default
Efile folder:E:\OpenGen\  * Efile version:GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie ,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Koreator , #0 , Brilliant Victory  +++  Proto: Kawanishi E7K
 2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory  +++  Proto: 150mm Type 96 How
 3   Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory
 4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory
 5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory  +++  Proto: Soryu
 6   Sachalin , #5 , Brilliant Victory
 7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory
 8   China - seppuku , #7 , Brilliant Victory
 9   Hainan , #8 , Victory
10   Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory  +++  Proto: Mogami CA
11   Hol-andia , #10 , Brilliant Victory

..
Current scenario: Burma,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 900
Army cost: 31274 , Current prestige is 80
AI stance is Defensive
if BV: +2000, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 16 turns prestige: 564
if V : +1400, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 18 turns prestige: 564
if TV: +600, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 20 turns prestige: 564
if Ls: +0, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 20 turns prestige: 564

Infantry
*  SNLF , Isuzu Type 97 ,  , 3 bars , 399 exp , Japan , 13/10 , 10 kill ,  0 pp  [+4 exp]
*  Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 238 exp , Japan , 10/10 , 7 kill ,  0 pp
*  SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 4 bars , 470 exp , Japan , 14/10 , 11 kill ,  0 pp
*  Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 5 bars , 514 exp , Japan , 15/10 , Infiltration Tactics  , 19 kill ,  0 pp
 Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 2 bars , 297 exp , Japan , 12/10 , 7 kill ,  388 pp  [+14 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 232 exp , Japan , 12/10 , 3 kill ,  720 pp  [+39 exp]
 Paratroopers , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill ,  276 pp
 SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill ,  288 pp

Tank 
*  Type 95 Ha-Go ,  , 5 bars , 565 exp , Japan , 15/10 , Skilled Reconnaissance  , 35 kill ,  0 pp  [+15 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 4 bars , 439 exp , Japan , 14/10 , Fire Discipline  , 35 kill ,  386 pp
 Type 95 Ha-Go ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill ,  276 pp

Recon
*  Aikoku ,  , 5 bars , 502 exp , Japan , 14/10 , Battlefield Intelligence  , Recon, 11 kill ,  0 pp

Artillery
*  150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 4 bars , 418 exp , Japan , 14/10 , Bridging  , 10 kill ,  0 pp  [+12 exp]
*  150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 5 bars , 557 exp , Japan , 15/10 , Resilience  , 10 kill ,  0 pp  [+9 exp]
 150mm Type 89 , Type 92 Ni Ku ,  , 2 bars , 253 exp , Japan , 12/10 , 8 kill ,  1036 pp
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 2 bars , 218 exp , Japan , 12/10 , 3 kill ,  504 pp  [+9 exp]
+  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 2 bars , 223 exp , Japan , 12/10 , 5 kill ,  0 pp
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 1 bars , 174 exp , Japan , 11/10 , Street Fighter  , 8 kill ,  976 pp  [+5 exp]
 75mm Type 90 (mot.) , Isuzu Type 96 ,  , 1 bars , 129 exp , Japan , 11/10 , Fire Discipline  , 2 kill ,  369 pp

Fighter
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 4 bars , 497 exp , Japan , 14/10 , 14 kill ,  604 pp  [+3 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 881 exp , Japan , 15/10 , Skilled Reconnaissance  , Recon, 16 kill ,  648 pp  [+42 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 3 bars , 304 exp , Japan , 13/10 , 7 kill ,  561 pp  [+53 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 1066 exp , Japan , 15/10 , Devastating Fire  , 19 kill ,  648 pp  [+78 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 5 bars , 587 exp , Japan , 15/10 , Resilience  , 8 kill ,  648 pp  [+4 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 1 bars , 174 exp , Japan , 11/10 , 5 kill ,  475 pp  [+18 exp]
 Mitsubishi A5M Claude ,  , 1 bars , 120 exp , Japan , 10/10 , 3 kill ,  432 pp  [+2 exp]

Tactical Bomber
 B5N Kate (t) ,  , 5 bars , 971 exp , Japan , 15/10 , Special Munition, 5 kill ,  828 pp  [+92 exp]
+  B5N Kate (t) ,  , 5 bars , 675 exp , Japan , 15/10 , Skilled Ground Attack  , Special Munition, 10 kill ,  0 pp  [+41 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 3 bars , 395 exp , Japan , 13/10 , Resilience  , Recon, 3 kill ,  327 pp
 B5N Kate ,  , 0 bars , 72 exp , Japan , 10/10 , 2 kill ,  552 pp  [+37 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 30 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill ,  252 pp  [+30 exp]

Destroyer
*  Fubuki ,  , 4 bars , 424 exp , Japan , 14/10 , Combat Support  , 16 kill ,  0 pp  [+10 exp]
 Akatsuki ,  , 0 bars , 70 exp , Japan , 10/10 , 1 kill ,  1380 pp  [+23 exp]
 Akatsuki ,  , 0 bars , 12 exp , Japan , 10/10 , 0 kill ,  1380 pp  [+12 exp]

Battleship
 Nagato (Planes:0/1),  , 3 bars , 351 exp , Japan , 13/10 , 15 kill ,  3354 pp  [+82 exp]
 Nagato (Planes:0/1),  , 3 bars , 373 exp , Japan , 13/10 , Superior Maneuver  , 19 kill ,  3354 pp  [+58 exp]
 Kongo (Planes:0/1),  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill ,  2508 pp

Carrier
+  Soryu (Planes:0/5),  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill ,  0 pp

Cruiser
 Takao CA (Planes:0/1),  , 1 bars , 185 exp , Japan , 11/10 , 6 kill ,  2706 pp  [+9 exp]
 Myoko CA (Planes:0/1),  , 1 bars , 142 exp , Japan , 11/10 , 6 kill ,  2679 pp  [+21 exp]
 Tone CA (Planes:0/1),  , 1 bars , 138 exp , Japan , 11/10 , 6 kill ,  2719 pp  [+40 exp]
+  Mogami CA (Planes:0/1),  , 0 bars , 45 exp , Japan , 10/10 , 2 kill ,  0 pp  [+45 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:177  TNK:15   RCN:14   AT:4    FLAK:17   FORT:25   ATY:46   AD:14   FTR:25   TB:14   SUB:1    DD:18   CRs:9      Total: 379
Lost  :   Total: 0

BV 10
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   8 Units *  1 Leaders      Total :   2150 exp,     57 kill,   1672 pp    Average:    269 exp,      7 kill,    209 pp
Tank           *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1004 exp,     70 kill,    662 pp    Average:    335 exp,     23 kill,    221 pp
Recon          *   1 Units *  1 Leaders      Total :    502 exp,     11 kill,      0 pp    Average:    502 exp,     11 kill,      0 pp
Artillery      *   7 Units *  4 Leaders      Total :   1972 exp,     46 kill,   2885 pp    Average:    282 exp,      7 kill,    412 pp
Fighter        *   7 Units *  3 Leaders      Total :   3629 exp,     72 kill,   4016 pp    Average:    518 exp,     10 kill,    574 pp
Tactical Bomber *   5 Units *  2 Leaders      Total :   2143 exp,     20 kill,   1959 pp    Average:    429 exp,      4 kill,    392 pp
Destroyer      *   3 Units *  1 Leaders      Total :    506 exp,     17 kill,   2760 pp    Average:    169 exp,      6 kill,    920 pp
Battleship     *   3 Units *  1 Leaders      Total :    724 exp,     34 kill,   9216 pp    Average:    241 exp,     11 kill,   3072 pp
Carrier        *   1 Units *  0 Leaders      Total :      0 exp,      0 kill,      0 pp    Average:      0 exp,      0 kill,      0 pp
Cruiser        *   4 Units *  0 Leaders      Total :    510 exp,     20 kill,   8104 pp    Average:    128 exp,      5 kill,   2026 pp
* Summary:     *  42 Units * 15 Leaders      Total :  13140 exp,    347 kill,  31274 pp    Average:    313 exp,      8 kill,    745 pp


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2] 3 4 ... 19   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.085 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)