Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 10:53:17 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"  (Przeczytany 87916 razy)
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #225 : Maj 07, 2015, 06:00:23 »

No to panowie Duuuży plus odemnie osobiście lubie jak jest trudno nie do przesady ale tyle by dało sie żyć .SmileySmiley tylko robienie rzeczy trudnych daje prawdziwa satysfakcje i radość.A czy armia brytyjska ma oddziały gurków.??Pamiętam z Alied generals że gurkowie byli moja podstawawa i główna piechotą.:)Uwaga jest niebezpiecznie coraz to łatwiej 3 tura birmy a moje wojska sa koło brytyjskiego VP zmiatasjac kilka jednostek po drodze. czyżby wojska obrońców znowu sie pochowały.spora część mapy wojska tylko przemknęły a skoro mam czołg ze skilem reconesanse movement cześć armi porusza sie błyskawicznie flota zastepuje altylerię co się wlecze lotnictwo jest zawsze na czas to i obrońcy maja przesrane. Smiley:)Czy QE pancernik to Queen Elizabeth spisał sie na medal odgryzł sie pancernikom sowicie.??to nie blitz krieg tylko Sokusensokketsu .Smiley
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2015, 09:43:57 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #226 : Maj 07, 2015, 11:10:54 »

Scenariusz Birma ukończony w 10 turze BV obrone nalezy przesunać niżej na Pd bo potem prosto jest zrobić nawet przy sporej liczbie obrońców ścieżke dla czołgu do VP .zdecydowanie ten scenariusz utrudnić chyba że to oddech dla gracza i scenariusz na dozbrojenie armii to wtedy logika uzasadniona.
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2015, 11:17:01 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #227 : Maj 08, 2015, 11:15:22 »

Madagaskar 16 tura koniec fakt Żle "za 2 razem byłoby o wiele lepiej" rozstawiłem wojska mozliwe wieksze zwyciestwo a i owszem obrońcy bronia VP na PN inne czesci ciut zaniedbane wyspy silny oddzial nawet nieliczny przewalcowałby tych nielicznych obrońców lotnictwo uzyłem w ostatniej fazie bitwy tak mogło by byćo wiele lżej.Teraz Cejlon i podejzewam powtórke z rozrywki. SmileySmiley

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver.6.1
Campaign: G00 KWITNĄCE WIŚNIE ,  *  Player prestige modifier 80%  *  AI prestige modifier 500%

Played Scenarios:
 1   Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:81  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
 2   Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:80
 3   Ruski-idzie , #2 , Victory , score:47
 4   Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:74
 5   Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:73  +++  Proto: Kongo
 6   Sachalin , #5 , Tactical Victory , score:26
 7   Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:84
 8   China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:68
 9   Hainan , #8 , Victory , score:46
10   Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: Mitsubishi Ki-15-II Babs
11   Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:82
12   Burma , #11 , Brilliant Victory , score:78
13   Mad-a-gaskar-ooo , #12 , Tactical Victory , score:26
--
Campaign score: 831  *  Average: 63

..
Current scenario: Sri Lanka,  VH prestige is 260 ,  All map prestige is: 640
Army cost: xxxxx , Current prestige is xxxxx
AI stance is Defensive
if BV: +5000, Kuril Kimono , cap disabled, 15 turns prestige: 127
if V : +2500, Kuril Kimono , cap disabled, 15 turns prestige: 127
if TV: +1100, Kuril Kimono , cap disabled, 15 turns prestige: 127
if Ls: +0, Kuril Kimono , cap disabled, 15 turns prestige: 127

Piechota
*  SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 54 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:003
*  SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 54 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005
*  Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 67 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:008
 Sappers , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 10 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 336 pp - U:021
 Sappers , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 6 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 336 pp - U:022
 Sappers , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 336 pp - U:023
 Sappers , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 336 pp - U:024
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 10 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:025
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 17 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:026
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 35 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:027
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 38 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:028
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 18 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 600 pp - U:029
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 106 exp , Japonia , 11/10 , 0 kill , 660 pp - U:030
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 600 pp - U:031

Czołg
 Type 97 Chi-Ha ,  , 1 bars , 198 exp , Japonia , 11/10 , Reconnaissance Movement  , 8 kill , 316 pp - U:001  [+2 exp]
*  Type 97 Chi-Ha ,  , 1 bars , 125 exp , Japonia , 11/10 , 3 kill , 0 pp - U:006
 Type 97 Chi-Ha ,  , 4 bars , 432 exp , Japonia , 14/10 , Skilled Reconnaissance  , 11 kill , 403 pp - U:032
 Type 97 Chi-Ha ,  , 2 bars , 258 exp , Japonia , 12/10 , 6 kill , 345 pp - U:033  [+35 exp]
 Type 97 Chi-Ha ,  , 2 bars , 254 exp , Japonia , 12/10 , 7 kill , 345 pp - U:034

Rozpoznanie
*  Chiyoda  ,  , 1 bars , 124 exp , Japonia , 11/10 , 3 kill , 0 pp - U:009
 Chiyoda  ,  , 1 bars , 137 exp , Japonia , 11/10 , 0 kill , 237 pp - U:035
 Chiyoda  ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:036
 Chiyoda  ,  , 0 bars , 15 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:037
 Chiyoda  ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:038

Artyleria
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 84 exp , Japonia , 10/10 , Support, 11 kill , 888 pp - U:002
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 2 bars , 226 exp , Japonia , 12/10 , Street Fighter  , Support, 8 kill , 0 pp - U:004  [+4 exp]
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 3 bars , 334 exp , Japonia , 13/10 , Fire Discipline  , Support, 10 kill , 0 pp - U:007
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 1 bars , 124 exp , Japonia , 11/10 , Support, 13 kill , 976 pp - U:011
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 2 bars , 259 exp , Japonia , 12/10 , Support, 22 kill , 1065 pp - U:012
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 2 bars , 234 exp , Japonia , 12/10 , Support, 19 kill , 1065 pp - U:013
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 1 bars , 112 exp , Japonia , 11/10 , Support, 9 kill , 976 pp - U:014
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 18 exp , Japonia , 10/10 , Support, 1 kill , 888 pp - U:015
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 26 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 888 pp - U:016
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 26 exp , Japonia , 10/10 , Support, 2 kill , 888 pp - U:067
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 13 exp , Japonia , 10/10 , Support, 0 kill , 888 pp - U:068
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 1 exp , Japonia , 10/10 , Support, 1 kill , 888 pp - U:079
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 3 exp , Japonia , 10/10 , Support, 0 kill , 888 pp - U:080
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 3 exp , Japonia , 10/10 , Support, 1 kill , 888 pp - U:081
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 1 exp , Japonia , 10/10 , Support, 0 kill , 888 pp - U:082

Myśliwiec
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 3 bars , 350 exp , Japonia , 13/10 , Resilience  , Recon, Air Defense, 2 kill , 670 pp - U:055
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 3 bars , 322 exp , Japonia , 13/10 , Recon, Air Defense, 10 kill , 670 pp - U:056  [+43 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 136 exp , Japonia , 11/10 , Combat Support  , Recon, Air Defense, 5 kill , 567 pp - U:057
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 3 bars , 341 exp , Japonia , 13/10 , Battlefield Intelligence  , Recon, Air Defense, 1 kill , 670 pp - U:058
+  Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 2 bars , 253 exp , Japonia , 12/10 , Recon, Air Defense, 3 kill , 0 pp - U:074
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 2 bars , 249 exp , Japonia , 12/10 , Recon, Air Defense, 4 kill , 619 pp - U:075
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 124 exp , Japonia , 11/10 , Recon, Air Defense, 1 kill , 567 pp - U:076  [+12 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 4 bars , 484 exp , Japonia , 14/10 , Shock Tactics  , Air Defense, Special Munition, 5 kill , 722 pp - U:083  [+102 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 167 exp , Japonia , 11/10 , Air Defense, Special Munition, 2 kill , 567 pp - U:084  [+51 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 126 exp , Japonia , 11/10 , Air Defense, Special Munition, 3 kill , 567 pp - U:085  [+25 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 175 exp , Japonia , 11/10 , Air Defense, Special Munition, 3 kill , 567 pp - U:088  [+58 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 129 exp , Japonia , 11/10 , Air Defense, Special Munition, 3 kill , 567 pp - U:089  [+8 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 0 bars , 83 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 1 kill , 516 pp - U:095  [+9 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 0 bars , 30 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 516 pp - U:096
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 0 bars , 34 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 516 pp - U:097  [+24 exp]

Bomb. taktyczny
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 631 exp , Japonia , 15/10 , Resilience  , Air Defense, Support, 12 kill , 648 pp - U:017  [+4 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 537 exp , Japonia , 15/10 , Skilled Ground Attack  , Air Defense, Support, 12 kill , 648 pp - U:018  [+2 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 674 exp , Japonia , 15/10 , All Weather Combat  , Air Defense, Support, 7 kill , 648 pp - U:019  [+62 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 535 exp , Japonia , 15/10 , Air Defense, Support, 8 kill , 648 pp - U:020  [+44 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 2 bars , 230 exp , Japonia , 12/10 , Air Defense, Support, 2 kill , 518 pp - U:059
 Aichi D3A1 Val ,  , 3 bars , 391 exp , Japonia , 13/10 , Air Defense, Support, 3 kill , 561 pp - U:060
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 530 exp , Japonia , 15/10 , Influence  , Air Defense, Support, 6 kill , 648 pp - U:061
 Aichi D3A1 Val ,  , 3 bars , 335 exp , Japonia , 13/10 , Air Defense, Support, 4 kill , 561 pp - U:062
 Aichi D3A1 Val ,  , 2 bars , 236 exp , Japonia , 12/10 , Air Defense, Support, 1 kill , 518 pp - U:063
 Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 91 exp , Japonia , 10/10 , Air Defense, Support, 0 kill , 432 pp - U:064
 Aichi D3A1 Val ,  , 4 bars , 461 exp , Japonia , 14/10 , Air Defense, Support, 4 kill , 604 pp - U:065
 Aichi D3A1 Val ,  , 1 bars , 190 exp , Japonia , 11/10 , Air Defense, Support, 2 kill , 475 pp - U:066
 Aichi D3A1 Val ,  , 3 bars , 311 exp , Japonia , 13/10 , Air Defense, Support, 5 kill , 561 pp - U:069
 Kawanishi H6K (t) ,  , 0 bars , 48 exp , Japonia , 10/10 , Air Defense, Support, 1 kill , 420 pp - U:070
 Kawanishi H6K (t) ,  , 0 bars , 70 exp , Japonia , 10/10 , Air Defense, Support, 2 kill , 420 pp - U:071  [+16 exp]
 B5N Kate ,  , 0 bars , 96 exp , Japonia , 10/10 , Air Defense, Support, 0 kill , 552 pp - U:072
 B5N Kate ,  , 0 bars , 58 exp , Japonia , 10/10 , Air Defense, Support, 0 kill , 552 pp - U:073
 Kawanishi H6K (t) ,  , 1 bars , 106 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 1 kill , 420 pp - U:077  [+39 exp]
 Kawanishi H6K (t) ,  , 0 bars , 69 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 420 pp - U:078
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 10 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 276 pp - U:093
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 24 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 276 pp - U:094
 B5N Kate (t) ,  , 0 bars , 12 exp , Japonia , 10/10 , Support, Air Defense, 1 kill , 552 pp - U:098
 B5N Kate (t) ,  , 0 bars , 27 exp , Japonia , 10/10 , Support, Air Defense, 1 kill , 552 pp - U:101
 B5N Kate (t) ,  , 0 bars , 10 exp , Japonia , 10/10 , Support, Air Defense, 1 kill , 552 pp - U:102
 B5N Kate (t) ,  , 0 bars , 40 exp , Japonia , 10/10 , Support, Air Defense, 0 kill , 552 pp - U:103
 B5N Kate (t) ,  , 0 bars , 17 exp , Japonia , 10/10 , Support, Air Defense, 0 kill , 552 pp - U:104
 B5N Kate (t) ,  , 0 bars , 14 exp , Japonia , 10/10 , Support, Air Defense, 0 kill , 552 pp - U:105
+  B5N Kate (t) ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , Air Defense, Support, 0 kill , 0 pp - U:106
 Tachikawa Ki-36 Ida ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 300 pp - U:107
 Tachikawa Ki-36 Ida ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 300 pp - U:108
 Tachikawa Ki-36 Ida ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 300 pp - U:109
 Tachikawa Ki-36 Ida ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 300 pp - U:110
 Tachikawa Ki-36 Ida ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 300 pp - U:111
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 276 pp - U:112
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 276 pp - U:113
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 8 exp , Japonia , 10/10 , Recon, Air Defense, 0 kill , 276 pp - U:114

Okręt podwodny
 Type B ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 1152 pp - U:039
 Type B ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 1152 pp - U:040
 Type B ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 1152 pp - U:041
 Type B ,  , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 1152 pp - U:042

Niszczyciel
*  Fubuki ,  , 1 bars , 145 exp , Japonia , 11/10 , 3 kill , 0 pp - U:010  [+10 exp]
 Fubuki ,  , 0 bars , 45 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 1152 pp - U:043  [+8 exp]
 Fubuki ,  , 0 bars , 32 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 1152 pp - U:044  [+17 exp]
 Fubuki ,  , 0 bars , 50 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 1152 pp - U:045  [+50 exp]
 Fubuki ,  , 0 bars , 18 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 1152 pp - U:046  [+18 exp]

Pancernik
 Nagato (Planes:0/1),  , 4 bars , 441 exp , Japonia , 13/10 , Skilled Reconnaissance  , 30 kill , 0 pp - U:047  [+53 exp]
 Nagato (Planes:0/1),  , 4 bars , 476 exp , Japonia , 13/10 , Aggressive Maneuver  , 22 kill , 0 pp - U:048  [+84 exp]
 Nagato (Planes:0/1),  , 3 bars , 341 exp , Japonia , 13/10 , 12 kill , 0 pp - U:049  [+39 exp]
 Nagato (Planes:0/1),  , 3 bars , 395 exp , Japonia , 13/10 , 26 kill , 0 pp - U:050  [+50 exp]
 Nagato (Planes:0/1),  , 2 bars , 238 exp , Japonia , 10/10 , 18 kill , 0 pp - U:086  [+40 exp]
 Nagato (Planes:0/1),  , 2 bars , 226 exp , Japonia , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:087  [+56 exp]
 Nagato (Planes:0/1),  , 2 bars , 257 exp , Japonia , 12/10 , 16 kill , 0 pp - U:090  [+44 exp]
 Nagato (Planes:0/1),  , 2 bars , 246 exp , Japonia , 12/10 , 20 kill , 0 pp - U:091  [+33 exp]
+  Nagato (Planes:0/1),  , 3 bars , 302 exp , Japonia , 12/10 , Determined Defense  , 16 kill , 0 pp - U:092  [+61 exp]
raport strat nie zadowala mnie wrecz sie długo zastanawiałem cay go pisać

Alt pl=0 Alt p panc=0 Alt=0 Piech=2 Rozp=0Panc=3 Myśl=9 Bomb=13(głównie dlatego ze pierwsze obrywaja sam rozpoznawcze a te z poczatków japońskie sa bardzo liche za to plus taki ze wywabiały lotnictwo ktore to potem główna grupa unicestwiała)
Straty wroga nie wiem czy duze ot takie sobie Alt.pl=18 Alt.ppanc10 Alt=72 Piech=230 rozp =26 czołg=17 Myśl=33 Bomb=18

brak u mnie strat w niektórych grupach jest wynikiem nieposiadania lub nieuzywania bojowo w moim stylu prowadzenia walki jednostek.Ot ten typ tak ma .SmileySmileySmiley Evil >:Dpancerniki chodz cena spora to powiem ze kazde wyrzeczenie by je kupic nie bylo nadmiernym czy bezcelowym sa skarbem nadmienie fakt penetracjii nadbrzeza 9 hexs  rozpoznanie wyczaja teren pancerniki likwiduja Alt pl wpadaja bombowce dokonuja masakry przybywaja nieliczne jedn naziemne i zajmuja cele ot spacerek. Smiley Shocked Evil
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 11:47:55 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #228 : Maj 08, 2015, 01:42:45 »

Sri Lanka. Zapewniwszy sobie komfort wygranej po zajęciu 2VP wojska szukaja Fiveclocków i katrupia do woli teraz to tylko rozbiegane punkty exp .Smiley:)Na samym początku zajołem punkty spawnu zapewniwszy sobie mozliwosc wprowadzenia wszystkich jednostek floty.Znowu spacerek.14 tura zapewniwszy sobie BV planuje gdzie i komu exp zdobyć na Ceilonie nie ma juz ni żywego ducha z obrońców sa jakies oddziały na kontynencie wysadzić tam desant juz nie badzie mozliwy czasu zabraknie. Evil Evil
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 03:17:01 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #229 : Maj 08, 2015, 02:35:04 »

Teraz Kuril-kimono i znowy widze wyspy z dostepem obustronnym od strony morza flota sie znowu zabawi i lotnictwo. Zapowiada sie spacerek Smiley:)Kto tu atakuje a oni i sporo ich tu płyniemyśle ze 4 nagato sobie poradza i prawie wszystkie moje niszczyciele jest tez 1 lotniskowiec wiec wyleci tyle samolotow ile bedzie potrzeba no i nie beda sie nudzić san torpedowe .Łatwiej zatopić barke dwsantowa niż potem zniszczyc wyładowana piechotę -Cała naprzód=Zensokuryoku!!! >:D2 krążowniki ciezkie i 3 niszczyciele zatopione i 2 obładowane barki desantowe zatopione wróg rzucił sie do brzegu 3 piechoty narazie sie zdesantowały zistały jeszcze 3 kirowy i 3 niszczyciele radzieckie pewno rzuca sie na lotniskowiec ktory poszedl nala na przód by samoloty mialy wiecej swobody w wyborze celów. na przynęte poszly moje niszczyciele wole nawet je wszystkie stracic niz w tym momencie lotniskowiec wszysko dzieje sie w poblizu mojego VP ktory nie mial nawet obsady z byle guardów aux ale juz bez marudzenia arba ariba riba. SmileySmiley
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 06:08:09 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #230 : Maj 08, 2015, 04:54:51 »

Kuril-kimono to bardzo wielka mapa i inny styl walki. Ciekawi jesteśmy Twoich wrażeń gry na takich mapach. Samoloty można przezbrajać na lotniskowcach Kate z wersji torpedowej na bombową i odwrotnie, jest to darmowe.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 06:10:23 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #231 : Maj 08, 2015, 06:13:26 »

czy mnie pzerazaja, nie czy czuje sie nieswojo przeczaco, nie, jestem w swoim żywiole.SmileySmiley oczywiscie gdybym był werdny rozpoczolbym scenariusz od nowa ale nigdy tak nie robiłem wiec i teraz tak nie zrobie sam place za moje błedy i sam staram sie z kłopotu (a tu takowego dyrastycznego nie ma) wybrnać. Moim zdaniem 4 X Nagato to juz nadtto na tych czerwonogwardzistów, zreszta jak ich rozpoznawczy sam nadział sie na moja osłone mysliwska lecaca przed zespolem okretow to ich okrety zaraz zmieniły kurs do brzegu. Evil Evil. 2 strona wyspy wrazie cu płynie podobnej wielkosci flota chodz ze znaczna mniejsza ilościa niszczycieli.Spokojna wasza rozczochrana jak pisałem to ma być spacerek Shocked Grin Wink
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 06:20:46 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #232 : Maj 08, 2015, 06:39:49 »

W warunkach gry flota płynaca szykiem torowym ( ala gęsiego) nie ma szans z podobnej siły flota płynaca tylarrierą i taki szyk Nagato rozwala ruskich w dżazgi.Szczególnie że najlilniejsze u nich  CK a u mnie pancerniki i ta przewaga zasięgu 10 hex bo nadmienie sa tu moje wszystkie 3 Nagato te 15 z dowódcami to daje to ze kirowy sa na hita 1-hitowce SmileySmiley Evil >:Dszczesciem ruskich jest to ze zaden nie ma zdolności dewastating fire Evil Evil.Pewno panie Rudel czeka pan na informacje czy ta gromada spadochronowa przemknie bokiem Otuz gdyby nie jeden ktory sie nadział na łódź kawanishi to by sie im udało a tak widzac zarysy wyspy spadli zestrzeleni do morza.a rzeź trwa jakoś tak mimochodem te 3 okrety podwodne radzieckie poszły na dno.6 tura flota radziecka nie istnieje.teraz trzeba zajać sie tym co pozostawili na brzegu.Akurat PN cześć wyspy jest miejscami wezsza niz 9 hex i ta 2 armada co nie brała udzialu w potyczce z rosjanami skutecznie dobija wojska ktore uciekły na ląd. waraz z tamta flota ida transporty z moim desantem tylko ze teraz sadze nie ma juz nic co by mogło go zatrzymać lub opuźnić... Spacerek SmileySmiley Evil >:D10 tura nieproszonych gości na mojej wyspie nie ma.desant jest o 2 kroki obok ich wyspytak jakby to prawie koniec:)Smiley >:Dzapeszyłem i pogode diabli wzięli naszczescie zwiad zdazył sie spisaći juz wiadomo jak to zakończyć czy bedzie trudno nie ma takiej opcji VP ostatni jest zbyt blisko brzegu.czemu na tej misji kupno Nagato kosztuje 30!!! Podpucha jakowaś??Czy podczaseszczu spadochroniarze moga sie desantować na ląd.?
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 09:15:20 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #233 : Maj 08, 2015, 09:10:39 »

Chciałem na Kuril-kimona zaimponować ale nie zdaże BV tylko V zabraknie 1 tury juz wiem co zle zrobiłem predkosc tej 2 formacji powinna nie zwazajac na hipotetyczne zagrożenia isc pełna para do tego PN VP .A ja predkość dostosowałem do najwolniejszego okretu zespołu i traciłem co kolejka 1 hex na odległosci.
Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #234 : Maj 08, 2015, 09:21:27 »

Pewno nie masz jednostek powietrzno-desantowych Wink, są one dobrym dodatkiem jak i szybkie pancerniki typu Kongo. Cięższe i wolniejsze Yamato i Nagato zabezpieczają trzon floty a szybkie są atakującą szpicą. Flota dzięki dużym mapom zyskała obszar operacyjny w skali jakiej nie miała nigdy przedtem Evil. Dobrze wyszkolone krążowniki są też bardzo cenne Roll Eyes. Zobacz składy flot Waldziosa i mojej są podobne i optymalizowane pod kątem szerokiego wykorzystania tak jak optymalizujesz jednostki lądowe. Nie używasz tylko Tygrysów jako czołgów Wink
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 09:31:30 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #235 : Maj 08, 2015, 09:32:03 »

Nawet krazownik wyszkolony 15 niedorowna pancernikowi w skuteczności ognia, Yamato jeszcze nie sa dostepne A V to tez dobry wynik a powtórnie grajac BV by było na 1000% spadachroniarze by tam nie dolecieli cało jednak troche tego lotnictwa sie krzatało raz rozpoznane by były 1 celem dla pozostałego lotnictwa radzieckiego ale fakt ze spadachroniarze dopadli by teren tego VP w połowe czasu.I tak zdobyłem V wybijajac wszystkich obrońców a desant był juz na półwyspie na sasiednim hexie od VP ostatniego i nawet flota nie zdewastowała tego lotniska SmileySmiley Evil >:DI nie jest to problem predkości pancernikow a predkosc desantowców zreszta barki desantowe nigdy tak daleko po morzu nie pływały.chyba dobrze w sumie wyszło ze nie zdobyłem BV bo moja taktyka nie jest najdoskonalsza owszem jest mordercza dla przeciwnika ale stra ty owszem miałem 3 samoloty rozpoznawcze i  4 niszczyciele Teraz Malaysia i przedsionek do szturmu Singapuru myśle.  Evil Evil Evil
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 09:48:18 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #236 : Maj 08, 2015, 09:48:36 »

Mnie na wielkich mapach rajcują desanty spadochroniarzami zyskał ten rodzaj wojsk swoją rolę w dalekim ataku ( nawet 6 tur na dolot na tych wielkich mapach) i co do krążowników są dobre nie zawsze potrzeba aż pancernika do walki z przeciwnikiem. U mnie są to szybkie siły wsparte lotnictwem poradzą sobie z pancernikiem. masz jeszcze 4 wielkie mapy przed sobą a szybkość ma kapitalne znaczenie Evil. Ja staram się tak budować flotę jak realnie to robili Japończycy Evil Nagato i Mutsu to jedyne u mnie okręty typu Nagato czy Yamato i Musashi. Shinano tez mógł by się na upartego załapać ale jako lotniskowiec pod koniec wojny się lepiej sprawdzi.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 09:55:04 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #237 : Maj 08, 2015, 10:02:03 »

Juz sie zdążyłeś pewno zorientować ze stosuje dalekie rozpoznanie lotnicze( po 2 turach jest to b.dalekie rozpoznanie lotnicze) i flota floty płyna we własciwych kierunkach nie tracac z tym nic z tur to nie wydusilem tylko max predkosci a powinnienem pozostawić w tyle wolniejsze jednostki.A ja ustawiłem szyk jak na paradzie i to był bład. druga fala spadachroniarzy tylko 2 samoloty powinna być bardziej zdecydowana wyladować a tak krecili sie 2 tury koło ktorego z VP wyladować i moje myśliwce zdołały je dopaśćtu zalkecam jakas sprytna poprawke. no i po prawej stronie wyspy powinno cos być by mimo ze pełna para to coś miało szanse cos zatopić badz uszkodzić.tylko nie stado okr. podwodnych.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 10:12:59 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #238 : Maj 08, 2015, 10:09:02 »

Przed misja Malaye Nagato kosztuje 000 toz teraz mozna osiagnac max limit jednostek za free.!!!Kupiłem i sprzedałem sprzwdzajac czy mozna tak nabić sobie prestiz ale spoko 0 kosztuje i 0 sie dostaje.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2015, 10:15:57 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #239 : Maj 08, 2015, 10:47:28 »

 Roll Eyes Roll Eyes Shocked Shocked Jaj pancerniki za free są os scenariusza Malaye coś się musiało rozjechać po rewolucji cenowej. Masz idealną sytuację na rozwój floty Grin Grin Grin
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.096 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.024s, 1q)