Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 02:28:23
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
(Moderatorzy:
Gustlik
,
Zsamot
,
Waldzios
) >
Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
19
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie" (Przeczytany 87923 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #45 :
Luty 11, 2015, 07:23:01 »
Cytat: Rudel Luty 11, 2015, 06:09:51
Może nie robić zamieszania z zasięgami po prostu dać ostatnim poprawionym typom LK zasięg 6 . Przecież i tak mają słabsze uzbrojenie od CK. Jakoś tak by to można rozwiązać.
Dalej nie rozumiem po co? Według mnie to sztuka dla sztuki.
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 06:17:17
Nie zgadzam się z Tobą w tej kwestii Smiley-jeśli działa lądowe kalibru ok. 150 mm z późniejszego okresie II WŚ mają 6 heksów to dlaczego LC z działami tego samego kalibru nie miały by mieć tego samego zasięgu/donośności Huh ( nie jest to logiczne Grin)
nie mówiąc już o tym- jeżeli weźmiemy takie działo pod uwagę (będące na wyposażeniu LC typu "Edinburgh"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Armata_morska_152_mm_Mark_XXIII
którego zasięg/donośność wynosił 23.000 metrów
Rozumiem, że taka zmiana wymusiła by zwiększenie zasięgu/donośności w innych klasach okrętów (to może być argument przeciwko takiemu działaniu Smiley)
Pytanie co później, mamy sporo gotowych kampanii, w wielu scenariuszach wykorzystane są okręty, kilka kampanii jest typowo morskich, co zrobisz gdy po wprowadzeniu realnych wartości pancerniki zaczną strzelać na 20-40 hexów, przebudujesz wszystkie mapy i kampanie ??
«
Ostatnia zmiana: Luty 11, 2015, 07:26:40 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #46 :
Luty 11, 2015, 07:47:40 »
Cytuj
wprowadzić możliwość posiadania tylko jednego modelu okrętu od krążownika w górę. Wtedy każdy byłby inny i łatwiej byłoby każdego określić.
Szczerze mówiąc - nie rozumiem.....
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #47 :
Luty 11, 2015, 07:58:03 »
Cytat: Waldzios Luty 11, 2015, 07:23:01
Cytat: Rudel Luty 11, 2015, 06:09:51
Może nie robić zamieszania z zasięgami po prostu dać ostatnim poprawionym typom LK zasięg 6 . Przecież i tak mają słabsze uzbrojenie od CK. Jakoś tak by to można rozwiązać.
Dalej nie rozumiem po co? Według mnie to sztuka dla sztuki.
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 06:17:17
Nie zgadzam się z Tobą w tej kwestii Smiley-jeśli działa lądowe kalibru ok. 150 mm z późniejszego okresie II WŚ mają 6 heksów to dlaczego LC z działami tego samego kalibru nie miały by mieć tego samego zasięgu/donośności Huh ( nie jest to logiczne Grin)
nie mówiąc już o tym- jeżeli weźmiemy takie działo pod uwagę (będące na wyposażeniu LC typu "Edinburgh"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Armata_morska_152_mm_Mark_XXIII
którego zasięg/donośność wynosił 23.000 metrów
Rozumiem, że taka zmiana wymusiła by zwiększenie zasięgu/donośności w innych klasach okrętów (to może być argument przeciwko takiemu działaniu Smiley)
Pytanie co później, mamy sporo gotowych kampanii, w wielu scenariuszach wykorzystane są okręty, kilka kampanii jest typowo morskich, co zrobisz gdy po wprowadzeniu realnych wartości pancerniki zaczną strzelać na 20-40 hexów, przebudujesz wszystkie mapy i kampanie ??
A dlaczego od razu tak agresywnie
Po pierwsze: postuluję tylko dodać 1 heks najnowszym typom LC!
Po drugie-jeśli już zostało by zmienione to dlaczego od razu 40 heksów (a nawet 20)
CL-5-6
CA-8-9
a Pancerniki 11-13
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #48 :
Luty 11, 2015, 08:15:56 »
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 07:58:03
A dlaczego od razu tak agresywnie
Po pierwsze: postuluję tylko dodać 1 heks najnowszym typom LC!
Po drugie-jeśli już zostało by zmienione to dlaczego od razu 40 heksów (a nawet 20)
CL-5-6
CA-8-9
a Pancerniki 11-13
Bo nie podajesz sensownego powodu dla tej zmiany, i nie wiem dlaczego postulujesz zwiększenie zasięgu o 1 heks a nie o 2, albo 3?
20-40 hexów wynikało z prostej kalkulacji, jeśli zastosujemy rzeczywiste wartości oraz przelicznik 1hex/km to zasięg działa 40 cm/45 Type 94 wyniesie 42 hexy, przy przeliczniku 2hexy/km tylko 21 hexów.
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 07:58:03
nie mówiąc już o tym- jeżeli weźmiemy takie działo pod uwagę (będące na wyposażeniu LC typu "Edinburgh"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Armata_morska_152_mm_Mark_XXIII
którego zasięg/donośność wynosił 23.000 metrów
No to podałeś idealny przykład na obalenie twojej teorii, gdybyś strzelał tylko do celów lądowych to miałbyś racje co do zasięgu, niestety mówimy tu również o walce z innymi okrętami, czyli konieczności uzyskania bezpośredniego trafienia i penetracji pancerza.
Penetracje dla 6"/50 (15.2 cm) BL Mark XXIII , podaje się jako 3'' pancerza burtowego na dystansie 12,500 yards (11,430 m), czyli zasięg praktyczny mieści się w dolnej granicy 5 hexów.
«
Ostatnia zmiana: Luty 11, 2015, 08:43:02 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #49 :
Luty 11, 2015, 08:30:53 »
Burma
Mapa bagienno-górska. Flota ma okazję wspierać natarcie więc nie za bardzo krwawo.
OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015) * AI: Default
Efile folder: C:\panzer2\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59 +++ Proto: 150mm Type 96 How
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
4 Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:65 +++ Proto: Mitsubishi A5M Claude
5 Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:58
6 Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:50 +++ Proto: Nakajima Ki-27a Nate
7 Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Nakajima Ki-27a Nate
8 China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:57
9 Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: Tachikawa Ki-36 Ida
10 Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:50 +++ Proto: Mogami CA
11 Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:72 +++ Proto: Ki-48 Lili
12 Burma , #11 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 685 * Average: 57
..
Current scenario: Burma, VH prestige is 240 , All map prestige is: 600
Army cost: 29282 , Current prestige is 391
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Defensive
if BV: +2000, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 16 turns prestige: 376
if V : +1400, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 18 turns prestige: 376
if TV: +600, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 20 turns prestige: 376
if Ls: +0, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 20 turns prestige: 376
Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 4 bars , 487 exp , Japan , 7/10 , 25 kill , 600 pp - U:001 [+51 exp]
* SNLF , Isuzu Type 97 , , 5 bars , 703 exp , Japan , 5/10 , Influence , 23 kill , 0 pp - U:003 [+27 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 3 bars , 357 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:004
* Engineer 35 , Isuzu Type 94 , , 5 bars , 572 exp , Japan , 10/10 , Street Fighter , 12 kill , 0 pp - U:008
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 4 bars , 451 exp , Japan , 5/10 , Fire Discipline , 15 kill , 600 pp - U:019 [+36 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 2 bars , 293 exp , Japan , 10/10 , Superior Maneuver , 8 kill , 600 pp - U:030 [+34 exp]
Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 0 bars , 29 exp , Japan , 8/10 , 1 kill , 264 pp - U:042 [+19 exp]
Czołg
* Type 97 Chi-Ha , , 5 bars , 533 exp , Japan , 9/10 , Resilience , 22 kill , 0 pp - U:006 [+2 exp]
Type 95 Ha-Go , , 4 bars , 451 exp , Japan , 9/10 , Combat Support , 14 kill , 276 pp - U:013 [+5 exp]
Type 95 Ha-Go , , 4 bars , 445 exp , Japan , 8/10 , 15 kill , 276 pp - U:018 [+23 exp]
Type 97 Chi-Ha , , 1 bars , 164 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 288 pp - U:032 [+21 exp]
Type 95 Ha-Go , , 1 bars , 167 exp , Japan , 8/10 , 2 kill , 276 pp - U:033 [+40 exp]
Rozpoznanie
* Aikoku , , 5 bars , 635 exp , Japan , 8/10 , Resilience , 12 kill , 0 pp - U:009 [+20 exp]
Aikoku , , 0 bars , 16 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:041
Artyleria
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 581 exp , Japan , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:005 [+67 exp]
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 553 exp , Japan , 11/10 , 9 kill , 0 pp - U:007 [+56 exp]
105mm Type 14 , Wagon , , 3 bars , 377 exp , Japan , 10/10 , Infiltration Tactics , 6 kill , 324 pp - U:012
+ 150mm Type 96 How , Wagon , , 3 bars , 305 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:014
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 520 exp , Japan , 5/10 , 5 kill , 420 pp - U:017 [+44 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , , 1 bars , 143 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 888 pp - U:034 [+13 exp]
Obrona plot.
75mm Type 88 , Wagon , , 1 bars , 125 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:024
Myśliwiec
+ Mitsubishi A5M Claude , , 4 bars , 489 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:011 [+46 exp]
Mitsubishi A5M Claude (CV), , 5 bars , 525 exp , Japan , 9/10 , Influence , 7 kill , 432 pp - U:015 [+71 exp]
Mitsubishi A5M Claude , , 3 bars , 392 exp , Japan , 12/10 , 11 kill , 518 pp - U:016 [+37 exp]
+ Mitsubishi A5M Claude (CV), , 5 bars , 501 exp , Japan , 3/10 , Devastating Fire , 9 kill , 0 pp - U:022 [+93 exp]
+ Mitsubishi A5M Claude , , 1 bars , 134 exp , Japan , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:027 [+31 exp]
Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val (CV), , 5 bars , 773 exp , Japan , 9/10 , Fire Discipline , 7 kill , 432 pp - U:002 [+16 exp]
Aichi D3A1 Val , , 2 bars , 214 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 432 pp - U:025 [+12 exp]
Aichi D3A1 Val , , 0 bars , 57 exp , Japan , 9/10 , 0 kill , 432 pp - U:028 [+22 exp]
B5N Kate (t) (CV), , 1 bars , 177 exp , Japan , 10/10 , Determined Defense , 1 kill , 552 pp - U:036 [+9 exp]
B5N Kate (t) (CV), , 1 bars , 117 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 552 pp - U:037
+ Tachikawa Ki-36 Ida , , 0 bars , 14 exp , Japan , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:038 [+8 exp]
Kawanishi E7K (CV), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:040
Kawanishi E7K (CV), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:044
Kawanishi E7K (CV), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:045
Kawanishi H6K , , 0 bars , 15 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 420 pp - U:046
Kawanishi H6K , , 0 bars , 13 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 420 pp - U:047 [+13 exp]
+ Ki-48 Lili , , 0 bars , 45 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:048 [+45 exp]
Niszczyciel
* Fubuki , , 4 bars , 481 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver , 13 kill , 0 pp - U:010 [+37 exp]
Wakatake , , 3 bars , 375 exp , Japan , 9/10 , Aggressive Maneuver , 6 kill , 1164 pp - U:026 [+55 exp]
Asashio , , 0 bars , 42 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1368 pp - U:093 [+42 exp]
Pancernik
Nagato (Planes:1/1), , 4 bars , 436 exp , Japan , 10/10 , Devastating Fire , 20 kill , 2580 pp - U:020 [+63 exp]
Kongo (Planes:0/1), , 2 bars , 281 exp , Japan , 10/10 , 16 kill , 2508 pp - U:029 [+62 exp]
Fuso (Planes:0/1), , 0 bars , 47 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 2496 pp - U:092 [+47 exp]
Lotniskowiec
Seaplane Tender (Planes:0/2), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:021
Akagi (Planes:5/6), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:039
Krążownik
Myoko CA (Planes:0/1), , 2 bars , 296 exp , Japan , 10/10 , 14 kill , 2436 pp - U:023 [+25 exp]
Myoko CA (Planes:1/1), , 1 bars , 155 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 2436 pp - U:035 [+33 exp]
+ Mogami CA (Planes:1/1), , 0 bars , 73 exp , Japan , 7/10 , 3 kill , 0 pp - U:043 [+58 exp]
Player 1 : Japan
Killed: INF:156 TNK:16 RCN:22 AT:4 FLAK:18 FORT:25 ATY:43 AD:13 FTR:25 TB:15 SUB:1 DD:20 BS:1 CRs:10 Total: 369
Lost : INF:5 FTR:1 TB:4 Total: 10
BV 12
V 0
TV 0
L 0
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #50 :
Luty 11, 2015, 08:36:28 »
Mad-a-gaskar-ooo
Kawałek niezłej bitwy brakuje trochę morskiego przeciwnika. Jakaś dywersja OP i zespołu 2-3 niszczycieli z CK zmieniła by obraz tych zmagań
OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015) * AI: Default
Efile folder: C:\panzer2\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59 +++ Proto: 150mm Type 96 How
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
4 Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:65 +++ Proto: Mitsubishi A5M Claude
5 Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:58
6 Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:50 +++ Proto: Nakajima Ki-27a Nate
7 Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Nakajima Ki-27a Nate
8 China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:57
9 Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: Tachikawa Ki-36 Ida
10 Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:50 +++ Proto: Mogami CA
11 Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:72 +++ Proto: Ki-48 Lili
12 Burma , #11 , Brilliant Victory , score:55
13 Mad-a-gaskar-ooo , #12 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 738 * Average: 56
..
Current scenario: Mad-a-gaskar-ooo, VH prestige is 0 , All map prestige is: 0
Army cost: 31320 , Current prestige is 618
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Defensive
if BV: +1300, Sri Lanka , cap disabled, 16 turns prestige: 270
if V : +700, Sri Lanka , cap disabled, 16 turns prestige: 270
if TV: +200, Sri Lanka , cap disabled, 16 turns prestige: 270
if Ls: +0, Sri Lanka , cap disabled, 16 turns prestige: 270
Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 4 bars , 488 exp , Japan , 10/10 , 26 kill , 600 pp - U:001 [+1 exp]
* SNLF , Isuzu Type 97 , , 5 bars , 712 exp , Japan , 10/10 , Influence , 23 kill , 0 pp - U:003 [+9 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 3 bars , 357 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:004
* SNLF , Isuzu Type 97 , , 5 bars , 592 exp , Japan , 10/10 , Street Fighter , 13 kill , 0 pp - U:008 [+20 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 4 bars , 461 exp , Japan , 9/10 , Fire Discipline , 16 kill , 600 pp - U:019 [+10 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 3 bars , 332 exp , Japan , 4/10 , Superior Maneuver , 8 kill , 600 pp - U:030 [+39 exp]
Mountain , , 0 bars , 29 exp , Japan , 9/10 , 2 kill , 180 pp - U:037 [+29 exp]
Mountain , , 0 bars , 82 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 180 pp - U:041 [+53 exp]
Paratroopers , , 1 bars , 182 exp , Japan , 3/10 , 2 kill , 204 pp - U:093 [+182 exp]
Czołg
* Type 97 Chi-Ha , , 5 bars , 565 exp , Japan , 9/10 , Resilience , 23 kill , 0 pp - U:006 [+32 exp]
Type 95 Ha-Go , , 4 bars , 482 exp , Japan , 10/10 , Combat Support , 15 kill , 276 pp - U:013 [+31 exp]
Type 95 Ha-Go , , 4 bars , 445 exp , Japan , 10/10 , 15 kill , 276 pp - U:018
Type 97 Chi-Ha , , 1 bars , 164 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 288 pp - U:031
Type 95 Ha-Go , , 1 bars , 169 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 276 pp - U:032 [+2 exp]
Rozpoznanie
* Aikoku , , 5 bars , 635 exp , Japan , 10/10 , Resilience , 12 kill , 0 pp - U:009
Aikoku , , 0 bars , 16 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:040
Artyleria
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 589 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:005 [+8 exp]
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 557 exp , Japan , 11/10 , 9 kill , 0 pp - U:007 [+4 exp]
105mm Type 14 , Wagon , , 3 bars , 388 exp , Japan , 10/10 , Infiltration Tactics , 6 kill , 324 pp - U:012 [+11 exp]
+ 150mm Type 96 How , Wagon , , 3 bars , 311 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:014 [+6 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 541 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 420 pp - U:017 [+21 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , , 1 bars , 178 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 888 pp - U:033 [+35 exp]
105mm Type 99 , Wagon , , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:094
75mm Type 95 , , 0 bars , 15 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:095 [+15 exp]
Obrona plot.
75mm Type 88 , Wagon , , 1 bars , 125 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:024
Myśliwiec
+ Mitsubishi A5M Claude (CV), , 5 bars , 507 exp , Japan , 3/10 , 8 kill , 0 pp - U:011 [+18 exp]
Mitsubishi A5M Claude , , 5 bars , 635 exp , Japan , 9/10 , Influence , 10 kill , 432 pp - U:015 [+110 exp]
Mitsubishi A5M Claude , , 4 bars , 422 exp , Japan , 10/10 , 13 kill , 432 pp - U:016 [+30 exp]
+ Mitsubishi A5M Claude , , 5 bars , 530 exp , Japan , 8/10 , Devastating Fire , 9 kill , 0 pp - U:022 [+29 exp]
+ Mitsubishi A5M Claude (CV), , 1 bars , 142 exp , Japan , 6/10 , 5 kill , 0 pp - U:027 [+8 exp]
Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val , , 5 bars , 901 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline , 11 kill , 432 pp - U:002 [+128 exp]
Aichi D3A1 Val , , 2 bars , 268 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 432 pp - U:025 [+54 exp]
Aichi D3A1 Val , , 1 bars , 159 exp , Japan , 7/10 , 0 kill , 432 pp - U:028 [+102 exp]
B5N Kate , , 2 bars , 255 exp , Japan , 9/10 , Determined Defense , 2 kill , 552 pp - U:035 [+78 exp]
B5N Kate , , 1 bars , 178 exp , Japan , 8/10 , 1 kill , 552 pp - U:036 [+61 exp]
Kawanishi E7K (CV), , 0 bars , 14 exp , Japan , 3/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:039 [+14 exp]
Kawanishi E7K , , 0 bars , 14 exp , Japan , 10/10 , Recon, 1 kill , 252 pp - U:043 [+14 exp]
Kawanishi E7K , , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:044
Kawanishi H6K , , 0 bars , 38 exp , Japan , 6/10 , Recon, 0 kill , 420 pp - U:045 [+23 exp]
Kawanishi H6K , , 0 bars , 28 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 420 pp - U:046 [+15 exp]
+ B5N Kate , , 1 bars , 131 exp , Japan , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:047 [+86 exp]
Niszczyciel
* Fubuki , , 4 bars , 496 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver , 14 kill , 0 pp - U:010 [+15 exp]
Wakatake , , 4 bars , 418 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver , 8 kill , 1164 pp - U:026 [+43 exp]
Asashio , , 0 bars , 42 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1368 pp - U:049
Asashio , , 0 bars , 41 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1368 pp - U:096 [+41 exp]
Pancernik
Nagato (Planes:0/1), , 5 bars , 501 exp , Japan , 10/10 , Devastating Fire , 26 kill , 2580 pp - U:020 [+65 exp]
Kongo (Planes:0/1), , 3 bars , 313 exp , Japan , 10/10 , 20 kill , 2508 pp - U:029 [+32 exp]
Fuso (Planes:1/1), , 0 bars , 67 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 2496 pp - U:048 [+20 exp]
Lotniskowiec
Seaplane Tender (Planes:0/2), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:021
Akagi (Planes:2/6), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:038
Krążownik
Myoko CA (Planes:0/1), , 3 bars , 339 exp , Japan , 10/10 , 16 kill , 2436 pp - U:023 [+43 exp]
Myoko CA (Planes:0/1), , 2 bars , 205 exp , Japan , 10/10 , 10 kill , 2436 pp - U:034 [+50 exp]
+ Mogami CA (Planes:0/1), , 1 bars , 102 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:042 [+29 exp]
Player 1 : Japan
Killed: INF:171 TNK:17 RCN:24 AT:6 FLAK:21 FORT:26 ATY:50 AD:16 FTR:28 TB:17 SUB:1 DD:25 BS:2 CRs:11 Total: 415
Lost : INF:5 FTR:1 TB:4 Total: 10
BV 13
V 0
TV 0
L 0
«
Ostatnia zmiana: Luty 11, 2015, 09:09:46 wysłane przez Rudel
»
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #51 :
Luty 11, 2015, 08:43:12 »
Cytat: Waldzios Luty 11, 2015, 08:15:56
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 07:58:03
nie mówiąc już o tym- jeżeli weźmiemy takie działo pod uwagę (będące na wyposażeniu LC typu "Edinburgh"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Armata_morska_152_mm_Mark_XXIII
którego zasięg/donośność wynosił 23.000 metrów
No to podałeś idealny przykład na obalenie twojej teorii, gdybyś strzelał tylko do celów lądowych to miałbyś racje co do zasięgu, niestety mówimy tu również o walce z innymi okrętami, czyli konieczności uzyskania bezpośredniego trafienia i penetracji pancerza.
Penetracje dla 6"/50 (15.2 cm) BL Mark XXIII , podaje się jako 3'' pancerza burtowego na dystansie 12,500 yards (11,430 m), czyli zasięg praktyczny mieści się w dolnej granicy 5 hexów.
Raczej bliżej 6 heksów
(1 heks= 2 kilometry - tak podaje Gustlik)
Ale to już szczegół- ja się nie upieram.
Wyraźnie zaznaczyłem:
CL z późnego okresu II WŚ -6 heksów
.
«
Ostatnia zmiana: Luty 11, 2015, 08:46:23 wysłane przez Mario
»
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #52 :
Luty 11, 2015, 08:46:02 »
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 08:43:12
Raczej bliżej 6 heksów
(1 heks= 2 kilometry - tak podaje Gustlik)
Tak podaje Gustlik:
Cytuj
up to 3.000m = 2 hexes
3000 to 6000m = 3 h
6000 to 10000m = 4 h
10000 to 14000m = 5 h
14000 to 18000m = 6 h
18000 to 22000m = 7 h
22000 to 26000 = 8 h
over 26000 = 9 hexes
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 08:43:12
Wyraźnie zaznaczyłem:
CL z późnego okresu II WŚ -6 heksów
.
A ja się wyraźnie pytam dlaczego 6?
Próbuje zrozumieć twoją logikę ale mi sie nie udaje
«
Ostatnia zmiana: Luty 11, 2015, 08:49:29 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #53 :
Luty 11, 2015, 08:48:46 »
Cytat: Gustlik Luty 11, 2015, 05:49:31
Zatem ok - będzie w następnym wydaniu....
Co do zasięgu dział, to powiem tak - generalnie uważam obecny system za dobry, nie palę się do zmian.
Natomiast trzeba pamiętać, że zasiegi dział (generalne wszystkich) są niedoszacowane - ze sporym zapasem.
Nawet jeśli przyjmiemy skalę mapy 1 heks = 2 kilometry, to 6=7 heksów, nie powinno być niczym dziwnym.
Nie mówiąc o skali 1 heks = 1,5 albo i 1 kilometr.
Tak że - niespecjalnie mam ochotę, ale jakby była konieczność, to jest z czego dołożyć.
to też z Gustlika
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #54 :
Luty 11, 2015, 08:51:57 »
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 08:48:46
Cytat: Gustlik Luty 11, 2015, 05:49:31
Zatem ok - będzie w następnym wydaniu....
Co do zasięgu dział, to powiem tak - generalnie uważam obecny system za dobry, nie palę się do zmian.
Natomiast trzeba pamiętać, że zasiegi dział (generalne wszystkich) są niedoszacowane - ze sporym zapasem.
Nawet jeśli przyjmiemy skalę mapy 1 heks = 2 kilometry, to 6=7 heksów, nie powinno być niczym dziwnym.
Nie mówiąc o skali 1 heks = 1,5 albo i 1 kilometr.
Tak że - niespecjalnie mam ochotę, ale jakby była konieczność, to jest z czego dołożyć.
to też z Gustlika
Mylisz spekulacje "Nawet jeśli przyjmiemy..." z stwierdzeniem faktu.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #55 :
Luty 11, 2015, 09:18:21 »
Cytat: Waldzios Luty 11, 2015, 08:15:56
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 07:58:03
A dlaczego od razu tak agresywnie
Po pierwsze: postuluję tylko dodać 1 heks najnowszym typom LC!
Po drugie-jeśli już zostało by zmienione to dlaczego od razu 40 heksów (a nawet 20)
CL-5-6
CA-8-9
a Pancerniki 11-13
Bo nie podajesz sensownego powodu dla tej zmiany, i nie wiem dlaczego postulujesz zwiększenie zasięgu o 1 heks a nie o 2, albo 3?
20-40 hexów wynikało z prostej kalkulacji, jeśli zastosujemy rzeczywiste wartości oraz przelicznik 1hex/km to zasięg działa 40 cm/45 Type 94 wyniesie 42 hexy, przy przeliczniku 2hexy/km tylko 21 hexów.
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 07:58:03
nie mówiąc już o tym- jeżeli weźmiemy takie działo pod uwagę (będące na wyposażeniu LC typu "Edinburgh"
http://pl.wikipedia.org/wiki/Armata_morska_152_mm_Mark_XXIII
którego zasięg/donośność wynosił 23.000 metrów
No to podałeś idealny przykład na obalenie twojej teorii, gdybyś strzelał tylko do celów lądowych to miałbyś racje co do zasięgu, niestety mówimy tu również o walce z innymi okrętami, czyli konieczności uzyskania bezpośredniego trafienia i penetracji pancerza.
Penetracje dla 6"/50 (15.2 cm) BL Mark XXIII , podaje się jako 3'' pancerza burtowego na dystansie 12,500 yards (11,430 m), czyli zasięg praktyczny mieści się w dolnej granicy 5 hexów.
Ok, ale okręty nie strzelały tylko do siebie ale też do celów lądowych (a nie mamy możliwości rozróżnienia takiego i takiego strzału) dlatego też zwiększenie zasięgu/donośności do 6 heksów nie jest jakimś wielkim naciąganiem.
Przykład: działo lądowe może ostrzeliwać CL z 6 heksów a on sam musi podejść na 5.
Zaznaczam po raz kolejny -nie upieram się przy moim postulacie
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #56 :
Luty 11, 2015, 09:38:29 »
Cytat: Mario Luty 11, 2015, 09:18:21
Ok, ale okręty nie strzelały tylko do siebie ale też do celów lądowych (a nie mamy możliwości rozróżnienia takiego i takiego strzału) dlatego też zwiększenie zasięgu/donośności do 6 heksów nie jest jakimś wielkim naciąganiem.
Przykład: działo lądowe może ostrzeliwać CL z 6 heksów a on sam musi podejść na 5.
Zaznaczam po raz kolejny -nie upieram się przy moim postulacie
Działo lądowe od początków artylerii zawsze miało większy zasięg niż morskie, przyczyna jest prosta, okręt zawsze strzela z wysokości poziomu morza, artyleria lądowa z reguły zajmuje wyższe pozycje
.
Działo lądowe może ostrzeliwać CL z ponad 6 hexów (15 K18 - 8 hexów), zmiana zasięgu na 6 niewiele zmieni.
Zaznaczam po raz kolejny, nie potrafię zrozumieć poco ci ta zmiana.
Gdybyś chciał realizmu domagałbyś się 8 hexów, co wymagałoby przerobienia wszystkich okrętów w grze.
Domaganie się 6 hexów wygląda na chęć poprawiania czegoś co działa od lat, z niezrozumiałych dla mnie powodów.
Nawet nie mówię ze jestem przeciwko, tylko ze to zupełnie niepotrzebne.
«
Ostatnia zmiana: Luty 11, 2015, 09:40:43 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #57 :
Luty 12, 2015, 12:55:06 »
Trochę pograłem, mój raport po "Burmie":
OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015) * AI: Default
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:59 +++ Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:60 +++ Proto: 150mm Taisho 4
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
4 Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:70
5 Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:62 +++ Proto: Soryu
6 Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:55
7 Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:61 +++ Proto: Kawasaki Ki-10-II KAI
8 China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:66
9 Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:68
10 Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:66
11 Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:74 +++ Proto: Mogami CA
12 Burma , #11 , Brilliant Victory , score:68
--
Campaign score: 771 * Average: 64
..
Current scenario: Burma, VH prestige is 240 , All map prestige is: 600
Army cost: 35505 , Current prestige is 991
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Defensive
if BV: +2000, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 16 turns prestige: 376
if V : +1400, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 18 turns prestige: 376
if TV: +600, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 20 turns prestige: 376
if Ls: +0, Mad-a-gaskar-ooo , cap disabled, 20 turns prestige: 376
Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /I , 5 bars , 774 exp , Japan , 2/10 , Overwhelming Attack , 27 kill , 600 pp - U:001 [+60 exp]
* SNLF , Isuzu Type 94 , 1st SNLF /I , 5 bars , 589 exp , Japan , 7/10 , Extended Front , 24 kill , 0 pp - U:002 [+11 exp]
* Sappers , Isuzu Type 94 , 1st Sappers , 4 bars , 486 exp , Japan , 4/10 , 10 kill , 0 pp - U:003 [+26 exp]
* SNLF , Isuzu Type 94 , 1st SNLF /II , 5 bars , 500 exp , Japan , 10/10 , Determined Defense , 16 kill , 0 pp - U:005 [+4 exp]
* Engineer 35 , Isuzu Type 94 , 1st Engineer , 5 bars , 630 exp , Japan , 10/10 , Resilience , 15 kill , 0 pp - U:008 [+4 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /II , 5 bars , 506 exp , Japan , 9/10 , First Strike , 18 kill , 600 pp - U:024 [+23 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , 1st Guards /III , 1 bars , 196 exp , Japan , 4/10 , 13 kill , 600 pp - U:025 [+22 exp]
Czołg
* Type 97 Chi-Ha , 1st Tank /I , 5 bars , 535 exp , Japan , 9/10 , Skilled Reconnaissance , Recon, 21 kill , 0 pp - U:006 [+10 exp]
Type 95 Ha-Go , 1st Tank /II , 2 bars , 296 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 276 pp - U:022
Type 95 Ha-Go , 1st Tank /III , 2 bars , 207 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 276 pp - U:023
Rozpoznanie
* Aikoku , 1st Recon , 3 bars , 340 exp , Japan , 10/10 , Combat Support , Recon, 9 kill , 0 pp - U:009
Artyleria
* 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 1st Art /I , 3 bars , 367 exp , Japan , 13/10 , 6 kill , 0 pp - U:004
* 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 1st Art /II , 4 bars , 464 exp , Japan , 14/10 , Infiltration Tactics , 8 kill , 0 pp - U:007 [+10 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 1st Art /III , 2 bars , 293 exp , Japan , 12/10 , 7 kill , 720 pp - U:012
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 1st Art /IV , 2 bars , 267 exp , Japan , 12/10 , 10 kill , 720 pp - U:013
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 2nd Art /I , 4 bars , 437 exp , Japan , 14/10 , Overwhelming Attack , 14 kill , 1243 pp - U:020 [+25 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , 2nd Art /II , 3 bars , 337 exp , Japan , 13/10 , Aggressive Attack , 6 kill , 1154 pp - U:021 [+32 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 2nd Art /III , 0 bars , 41 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 600 pp - U:029
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke , 2nd Art /IV , 1 bars , 116 exp , Japan , 11/10 , 3 kill , 660 pp - U:030
Obrona plot.
88mm Type 99 , Type 94 Yo-Ke , 1st AA /I , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 480 pp - U:046
88mm Type 99 , Type 94 Yo-Ke , 1st AA /II , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , Air Defense, 0 kill , 480 pp - U:093
Myśliwiec
+ Mitsubishi A5M Claude , 1st Fighter , 5 bars , 597 exp , Japan , 8/10 , Combat Support , Special Munition, 12 kill , 0 pp - U:011 [+20 exp]
Mitsubishi A5M Claude , 2nd Fighter , 5 bars , 616 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline , Special Munition, 10 kill , 432 pp - U:015
Mitsubishi A5M Claude , 3rd Fighter , 5 bars , 766 exp , Japan , 10/10 , All Weather Combat , Special Munition, 10 kill , 432 pp - U:016 [+73 exp]
Mitsubishi A5M Claude , 4th Fighter , 4 bars , 498 exp , Japan , 8/10 , Special Munition, 12 kill , 432 pp - U:026 [+27 exp]
Mitsubishi A5M Claude , 5th Fighter , 5 bars , 730 exp , Japan , 9/10 , Devastating Fire , Special Munition, 13 kill , 432 pp - U:027 [+70 exp]
+ Mitsubishi A5M Claude , 6th Fighter , 1 bars , 198 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, 2 kill , 0 pp - U:035
Mitsubishi A5M Claude , 7th Fighter , 1 bars , 132 exp , Japan , 9/10 , Special Munition, 3 kill , 432 pp - U:043 [+17 exp]
Mitsubishi A5M Claude , 8th Fighter , 0 bars , 71 exp , Japan , 10/10 , Special Munition, 3 kill , 432 pp - U:044 [+9 exp]
Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val , 1st Attack , 5 bars , 679 exp , Japan , 9/10 , Support, 11 kill , 432 pp - U:014 [+58 exp]
Aichi D3A1 Val , 2nd Attack , 5 bars , 506 exp , Japan , 10/10 , Support, 4 kill , 432 pp - U:017 [+18 exp]
Aichi D3A1 Val , 3rd Attack , 3 bars , 387 exp , Japan , 10/10 , Skilled Ground Attack , Support, 10 kill , 432 pp - U:031 [+22 exp]
Aichi D3A1 Val , 4th Attack , 4 bars , 461 exp , Japan , 9/10 , Support, 8 kill , 432 pp - U:032 [+27 exp]
Kawanishi E7K , 1st Air Recon , 0 bars , 66 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:033
Kawanishi E7K , 2nd Air Recon , 1 bars , 124 exp , Japan , 10/10 , Recon, 1 kill , 252 pp - U:034
B5N Kate , 5th Attack , 2 bars , 275 exp , Japan , 8/10 , Support, 5 kill , 552 pp - U:036 [+20 exp]
B5N Kate , 6th Attack , 2 bars , 299 exp , Japan , 10/10 , Support, 4 kill , 552 pp - U:037 [+18 exp]
B5N Kate , 7th Attack , 2 bars , 250 exp , Japan , 8/10 , Support, 0 kill , 552 pp - U:038 [+77 exp]
B5N Kate , 8th Attack , 2 bars , 203 exp , Japan , 10/10 , Support, 3 kill , 552 pp - U:039 [+16 exp]
Kawanishi H6K , 3rd Air Recon , 2 bars , 265 exp , Japan , 10/10 , Recon, Support, 4 kill , 420 pp - U:041 [+49 exp]
Kawanishi H6K , 4th Air Recon , 1 bars , 127 exp , Japan , 7/10 , Recon, Support, 3 kill , 420 pp - U:042 [+40 exp]
Niszczyciel
* Fubuki , IJN Fubuki , 3 bars , 387 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:010 [+63 exp]
Pancernik
Nagato (Planes:0/1), IJN Nagato , 3 bars , 320 exp , Japan , 10/10 , 14 kill , 2580 pp - U:018 [+30 exp]
Nagato (Planes:0/1), IJN Mutsu , 3 bars , 329 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 2580 pp - U:019 [+64 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Kongo , 0 bars , 62 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 2508 pp - U:045 [+27 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Hiei , 1 bars , 105 exp , Japan , 7/10 , 4 kill , 2508 pp - U:047 [+84 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Kirishima , 0 bars , 27 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 2508 pp - U:048 [+27 exp]
Kongo (Planes:0/1), IJN Haruna , 0 bars , 41 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 2508 pp - U:092 [+41 exp]
Lotniskowiec
Akagi (Planes:0/6), IJN Akagi , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:028
Seaplane Tender (Planes:0/2), IJN Akitsushima , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:040
Player 1 : Japan
Killed: INF:182 TNK:17 RCN:22 AT:5 FLAK:19 FORT:33 ATY:46 AD:16 FTR:32 TB:16 SUB:1 DD:20 BS:1 CRs:10 Total: 420
Lost : Total: 0
BV 12
V 0
TV 0
L 0
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #58 :
Luty 12, 2015, 01:08:35 »
Sri Lanka
Mapa duża,scen z potencjałem. Można pomyśleć jak go uatrakcyjnić. Może dodać trochę floty
OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015) * AI: Default
Efile folder: C:\panzer2\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59 +++ Proto: 150mm Type 96 How
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
4 Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:65 +++ Proto: Mitsubishi A5M Claude
5 Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:58
6 Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:50 +++ Proto: Nakajima Ki-27a Nate
7 Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Nakajima Ki-27a Nate
8 China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:57
9 Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: Tachikawa Ki-36 Ida
10 Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:50 +++ Proto: Mogami CA
11 Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:72 +++ Proto: Ki-48 Lili
12 Burma , #11 , Brilliant Victory , score:55
13 Mad-a-gaskar-ooo , #12 , Brilliant Victory , score:53 +++ Proto: Type 1 Chi-He
14 Sri Lanka , #13 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 790 * Average: 56
..
Current scenario: Sri Lanka, VH prestige is 520 , All map prestige is: 1280
Army cost: 31469 , Current prestige is 975
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Defensive
if BV: +5000, Kuril Kimono , cap disabled, 15 turns prestige: 255
if V : +2500, Kuril Kimono , cap disabled, 15 turns prestige: 255
if TV: +1100, Kuril Kimono , cap disabled, 15 turns prestige: 255
if Ls: +0, Kuril Kimono , cap disabled, 15 turns prestige: 255
Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 5 bars , 532 exp , Japan , 9/10 , 28 kill , 600 pp - U:001 [+44 exp]
* SNLF , Isuzu Type 97 , , 5 bars , 734 exp , Japan , 5/10 , Influence , 23 kill , 0 pp - U:003 [+22 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 3 bars , 378 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:004 [+21 exp]
* SNLF , Isuzu Type 97 , , 5 bars , 604 exp , Japan , 9/10 , Street Fighter , 15 kill , 0 pp - U:008 [+12 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 5 bars , 506 exp , Japan , 9/10 , Fire Discipline , 19 kill , 600 pp - U:019 [+45 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 4 bars , 404 exp , Japan , 10/10 , Superior Maneuver , 8 kill , 600 pp - U:030 [+72 exp]
Mountain , , 1 bars , 155 exp , Japan , 8/10 , 2 kill , 180 pp - U:037 [+126 exp]
Mountain , , 0 bars , 98 exp , Japan , 6/10 , 1 kill , 180 pp - U:041 [+16 exp]
Paratroopers , , 2 bars , 290 exp , Japan , 9/10 , 5 kill , 204 pp - U:050 [+108 exp]
Czołg
* Type 97 Chi-Ha , , 5 bars , 585 exp , Japan , 10/10 , Resilience , 23 kill , 0 pp - U:006 [+20 exp]
Type 95 Ha-Go , , 5 bars , 538 exp , Japan , 6/10 , Combat Support , 19 kill , 276 pp - U:013 [+56 exp]
Type 95 Ha-Go , , 4 bars , 497 exp , Japan , 9/10 , 18 kill , 276 pp - U:018 [+52 exp]
Type 97 Chi-Ha , , 1 bars , 189 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 288 pp - U:031 [+25 exp]
+ Type 1 Chi-He , , 0 bars , 26 exp , Japan , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:054 [+26 exp]
Rozpoznanie
* Aikoku , , 5 bars , 650 exp , Japan , 10/10 , Resilience , 12 kill , 0 pp - U:009 [+15 exp]
Aikoku , , 1 bars , 107 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:040 [+91 exp]
Artyleria
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 602 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:005 [+13 exp]
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 588 exp , Japan , 11/10 , 10 kill , 0 pp - U:007 [+31 exp]
105mm Type 14 , Wagon , , 3 bars , 393 exp , Japan , 10/10 , Infiltration Tactics , 6 kill , 324 pp - U:012 [+5 exp]
+ 150mm Type 96 How , Wagon , , 3 bars , 312 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:014 [+1 exp]
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 568 exp , Japan , 7/10 , 6 kill , 420 pp - U:017 [+27 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , , 1 bars , 183 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 888 pp - U:033 [+5 exp]
105mm Type 99 , Wagon , , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:051
75mm Type 95 , , 0 bars , 67 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:052 [+52 exp]
Obrona plot.
75mm Type 88 , Wagon , , 1 bars , 125 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:024
Myśliwiec
+ A6M2 Zero , , 5 bars , 524 exp , Japan , 11/10 , 9 kill , 0 pp - U:011 [+17 exp]
A6M2 Zero (CV), , 5 bars , 711 exp , Japan , 13/10 , Influence , 12 kill , 670 pp - U:015 [+76 exp]
A6M2 Zero , , 4 bars , 472 exp , Japan , 12/10 , 13 kill , 619 pp - U:016 [+50 exp]
+ A6M2 Zero , , 5 bars , 564 exp , Japan , 15/10 , Devastating Fire , 11 kill , 0 pp - U:022 [+34 exp]
+ A6M2 Zero , , 1 bars , 165 exp , Japan , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:027 [+23 exp]
Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val , , 5 bars , 1032 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline , 11 kill , 432 pp - U:002 [+131 exp]
Aichi D3A1 Val (CV), , 3 bars , 330 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 432 pp - U:025 [+62 exp]
Aichi D3A1 Val , , 1 bars , 165 exp , Japan , 7/10 , 0 kill , 432 pp - U:028 [+6 exp]
B5N Kate , , 2 bars , 277 exp , Japan , 8/10 , Determined Defense , 2 kill , 552 pp - U:035 [+22 exp]
B5N Kate , , 2 bars , 205 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 552 pp - U:036 [+27 exp]
Kawanishi E7K (CV), , 0 bars , 14 exp , Japan , 10/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:039
Kawanishi E7K , , 0 bars , 14 exp , Japan , 10/10 , Recon, 1 kill , 252 pp - U:043
Kawanishi E7K , , 0 bars , 4 exp , Japan , 8/10 , Recon, 0 kill , 252 pp - U:044 [+4 exp]
Kawanishi H6K , , 0 bars , 40 exp , Japan , 9/10 , Recon, 0 kill , 420 pp - U:045 [+2 exp]
Kawanishi H6K , , 0 bars , 40 exp , Japan , 4/10 , Recon, 0 kill , 420 pp - U:046 [+12 exp]
+ B5N Kate , , 2 bars , 218 exp , Japan , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:047 [+87 exp]
Niszczyciel
* Fubuki , , 5 bars , 536 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver , 16 kill , 0 pp - U:010 [+40 exp]
Wakatake , , 4 bars , 458 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver , 8 kill , 1164 pp - U:026 [+40 exp]
Asashio , , 0 bars , 42 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1368 pp - U:049
Asashio , , 0 bars , 88 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1368 pp - U:053 [+47 exp]
Pancernik
Nagato (Planes:0/1), , 5 bars , 547 exp , Japan , 10/10 , Devastating Fire , 30 kill , 2580 pp - U:020 [+46 exp]
Kongo (Planes:0/1), , 3 bars , 384 exp , Japan , 10/10 , 23 kill , 2508 pp - U:029 [+71 exp]
Fuso (Planes:0/1), , 0 bars , 87 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 2496 pp - U:048 [+20 exp]
Lotniskowiec
Seaplane Tender (Planes:0/2), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:021
Akagi (Planes:2/6), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:038
Krążownik
Myoko CA (Planes:0/1), , 3 bars , 378 exp , Japan , 10/10 , 19 kill , 2436 pp - U:023 [+39 exp]
Myoko CA (Planes:1/1), , 2 bars , 234 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 2436 pp - U:034 [+29 exp]
+ Mogami CA (Planes:0/1), , 1 bars , 161 exp , Japan , 6/10 , 8 kill , 0 pp - U:042 [+59 exp]
Player 1 : Japan
Killed: INF:187 TNK:22 RCN:26 AT:6 FLAK:23 FORT:30 ATY:54 AD:19 FTR:31 TB:18 SUB:3 DD:28 BS:3 CRs:14 Total: 464
Lost : INF:5 TNK:1 FTR:1 TB:4 Total: 11
BV 14
V 0
TV 0
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1193
Odp: Test kampanii "Kwitnące Wiśnie"
«
Odpowiedz #59 :
Luty 12, 2015, 01:16:14 »
Kuril Kimono
Rosjanie nie stanowią problemu. Zero mają absolutną przewagę w powietrzu. Flotę rosyjską można wzmocnić dodając OP i posiłki nadciągające z Morza Ochockiego i z Kamczatki.
OpenGen 0.90.38.3 * (28 Jan 2015) * AI: Default
Efile folder: C:\panzer2\OpenGeneral\efile_ogn_gus\ * Efile version: GusOpen Ver:5.2.
Campaign: Kwitnące wiśnie , * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Koreator , #0 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
2 Korea-san , #1 , Brilliant Victory , score:59 +++ Proto: 150mm Type 96 How
3 Ruski-idzie , #2 , Brilliant Victory , score:62
4 Vladivostok , #3 , Brilliant Victory , score:65 +++ Proto: Mitsubishi A5M Claude
5 Vladivostok Samurai , #4 , Brilliant Victory , score:58
6 Sachalin , #5 , Brilliant Victory , score:50 +++ Proto: Nakajima Ki-27a Nate
7 Hong Kong , #6 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Nakajima Ki-27a Nate
8 China - seppuku , #7 , Brilliant Victory , score:57
9 Hainan , #8 , Brilliant Victory , score:51 +++ Proto: Tachikawa Ki-36 Ida
10 Viet-nam-san , #9 , Brilliant Victory , score:50 +++ Proto: Mogami CA
11 Hol-andia , #10 , Brilliant Victory , score:72 +++ Proto: Ki-48 Lili
12 Burma , #11 , Brilliant Victory , score:55
13 Mad-a-gaskar-ooo , #12 , Brilliant Victory , score:53 +++ Proto: Type 1 Chi-He
14 Sri Lanka , #13 , Brilliant Victory , score:52 +++ Proto: Aichi E13A Jake
15 Kuril Kimono , #14 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 845 * Average: 56
..
Current scenario: Kuril Kimono, VH prestige is 120 , All map prestige is: 240
Army cost: 36715 , Current prestige is 573
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 18
AI stance is Aggressive
if BV: +2000, Malaysia , cap disabled, 19 turns prestige: 215
if V : +1000, Malaysia , cap disabled, 22 turns prestige: 215
if TV: +500, Malaysia , cap disabled, 25 turns prestige: 215
if Ls: +0, Malaysia , cap disabled, 25 turns prestige: 215
Piechota
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 5 bars , 532 exp , Japan , 10/10 , 28 kill , 600 pp - U:001
* SNLF , Isuzu Type 97 , , 5 bars , 742 exp , Japan , 10/10 , Influence , 24 kill , 0 pp - U:003 [+8 exp]
* Sappers , Isuzu Type 97 , , 3 bars , 378 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:004
* SNLF , Isuzu Type 97 , , 5 bars , 604 exp , Japan , 10/10 , Street Fighter , 15 kill , 0 pp - U:008
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 5 bars , 517 exp , Japan , 10/10 , Fire Discipline , 20 kill , 600 pp - U:019 [+11 exp]
Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle , , 4 bars , 443 exp , Japan , 9/10 , Superior Maneuver , 8 kill , 600 pp - U:030 [+39 exp]
Mountain , , 1 bars , 155 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 180 pp - U:036
Mountain , , 0 bars , 98 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 180 pp - U:040
Paratroopers , , 3 bars , 303 exp , Japan , 6/10 , 6 kill , 204 pp - U:049 [+13 exp]
Czołg
* Type 97 Chi-Ha , , 5 bars , 623 exp , Japan , 10/10 , Resilience , 27 kill , 0 pp - U:006 [+38 exp]
Type 95 Ha-Go , , 5 bars , 538 exp , Japan , 10/10 , Combat Support , 19 kill , 276 pp - U:013
Type 95 Ha-Go , , 5 bars , 545 exp , Japan , 5/10 , 18 kill , 276 pp - U:018 [+48 exp]
Type 97 Chi-Ha , , 1 bars , 191 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 288 pp - U:031 [+2 exp]
+ Type 1 Chi-He , , 0 bars , 26 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:053
Rozpoznanie
* Aikoku , , 5 bars , 650 exp , Japan , 10/10 , Resilience , 12 kill , 0 pp - U:009
Aikoku , , 1 bars , 107 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:039
Artyleria
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 620 exp , Japan , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:005 [+18 exp]
* 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 607 exp , Japan , 11/10 , 10 kill , 0 pp - U:007 [+19 exp]
105mm Type 14 , Wagon , , 3 bars , 393 exp , Japan , 10/10 , Infiltration Tactics , 6 kill , 324 pp - U:012
+ 150mm Type 96 How , Wagon , , 3 bars , 312 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:014
105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke , , 5 bars , 571 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 420 pp - U:017 [+3 exp]
150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , , 1 bars , 184 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 888 pp - U:032 [+1 exp]
105mm Type 99 , Wagon , , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:050
75mm Type 95 , , 0 bars , 67 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:051
Obrona plot.
75mm Type 88 , Wagon , , 1 bars , 129 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:024 [+4 exp]
Myśliwiec
+ A6M2 Zero , , 5 bars , 535 exp , Japan , 13/10 , 11 kill , 0 pp - U:011 [+11 exp]
A6M2 Zero (CV), , 5 bars , 760 exp , Japan , 9/10 , Influence , 15 kill , 516 pp - U:015 [+49 exp]
A6M2 Zero (CV), , 5 bars , 539 exp , Japan , 12/10 , 14 kill , 619 pp - U:016 [+67 exp]
+ A6M2 Zero , , 5 bars , 632 exp , Japan , 10/10 , Devastating Fire , 16 kill , 0 pp - U:022 [+68 exp]
+ A6M2 Zero , , 1 bars , 194 exp , Japan , 11/10 , 7 kill , 0 pp - U:027 [+29 exp]
Bomb. taktyczny
Aichi D3A1 Val , , 5 bars , 1178 exp , Japan , 15/10 , Fire Discipline , 13 kill , 648 pp - U:002 [+146 exp]
Aichi D3A1 Val , , 3 bars , 362 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 432 pp - U:025 [+32 exp]
Aichi D3A1 Val (CV), , 1 bars , 199 exp , Japan , 3/10 , 0 kill , 432 pp - U:028 [+34 exp]
B5N Kate (CV), , 3 bars , 358 exp , Japan , 9/10 , Determined Defense , 3 kill , 552 pp - U:034 [+81 exp]
B5N Kate (CV), , 2 bars , 260 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 552 pp - U:035 [+55 exp]
Kawanishi E7K , , 0 bars , 14 exp , Japan , 10/10 , Recon, 1 kill , 252 pp - U:038
Kawanishi E7K , , 0 bars , 28 exp , Japan , 9/10 , Recon, 1 kill , 252 pp - U:042 [+14 exp]
Kawanishi H6K , , 0 bars , 66 exp , Japan , 5/10 , Recon, 1 kill , 420 pp - U:044 [+26 exp]
Kawanishi H6K , , 0 bars , 90 exp , Japan , 9/10 , Recon, 0 kill , 420 pp - U:045 [+50 exp]
+ B5N Kate , , 3 bars , 395 exp , Japan , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:046 [+177 exp]
+ Aichi E13A Jake (CV), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:054
B5N Kate (CV), , 0 bars , 67 exp , Japan , 8/10 , 0 kill , 552 pp - U:110 [+67 exp]
B5N Kate , , 1 bars , 120 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 552 pp - U:111 [+120 exp]
Niszczyciel
* Fubuki , , 5 bars , 568 exp , Japan , 9/10 , Aggressive Maneuver , 17 kill , 0 pp - U:010 [+32 exp]
Wakatake , , 5 bars , 519 exp , Japan , 9/10 , Aggressive Maneuver , 9 kill , 1164 pp - U:026 [+61 exp]
Asashio , , 0 bars , 78 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1368 pp - U:048 [+36 exp]
Asashio , , 1 bars , 128 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 1368 pp - U:052 [+40 exp]
Pancernik
Nagato (Planes:0/1), , 5 bars , 606 exp , Japan , 10/10 , Devastating Fire , 35 kill , 2580 pp - U:020 [+59 exp]
Kongo (Planes:0/1), , 4 bars , 439 exp , Japan , 10/10 , 25 kill , 2508 pp - U:029 [+55 exp]
Fuso (Planes:0/1), , 1 bars , 116 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 2496 pp - U:047 [+29 exp]
Nagato (Planes:0/1), , 0 bars , 30 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2580 pp - U:108 [+30 exp]
Lotniskowiec
Seaplane Tender (Planes:0/2), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 1140 pp - U:021
Akagi (Planes:6/6), , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 2892 pp - U:037
Krążownik
Myoko CA (Planes:1/1), , 3 bars , 397 exp , Japan , 10/10 , 22 kill , 2436 pp - U:023 [+19 exp]
Myoko CA (Planes:0/1), , 3 bars , 314 exp , Japan , 6/10 , 12 kill , 2436 pp - U:033 [+80 exp]
+ Mogami CA (Planes:0/1), , 1 bars , 192 exp , Japan , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:041 [+31 exp]
Nagara CL (Planes:0/1), , 0 bars , 78 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 1752 pp - U:109 [+78 exp]
Player 1 : Japan
Killed: INF:212 TNK:24 RCN:26 AT:6 FLAK:25 FORT:30 ATY:59 AD:19 FTR:35 TB:21 LB:1 SUB:5 DD:36 BS:3 CRs:18 Total: 520
Lost : INF:5 TNK:1 FTR:1 TB:5 Total: 12
BV 15
V 0
TV 0
L 0
BTW LK strzelają na 6 heksów, Pytanie jest następujące brak okrętu z aktywną obroną plot, czy damy jako taki LK czy jakiś niszczyciel
«
Ostatnia zmiana: Luty 12, 2015, 01:25:49 wysłane przez Rudel
»
Zapisane
Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Strony:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
19
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...