Forum OpenGeneral

Open General => Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. => Wątek zaczęty przez: Gustlik Maj 10, 2015, 10:01:38



Tytuł: KAMPANIA - "Greater America ver 3.0." (wątek archiwalny)
Wiadomość wysłana przez: Gustlik Maj 10, 2015, 10:01:38
EDIT 12.01.2016:
Temat archiwalny - wersja 4.0 jest już w dziale "Kampanii gotowych" można ją grać rankingowo.
=======================================================================================
Kolejna 3.0. wersja kampanii znanej i lubianej.

Zasadnicze założenia się nie zmieniły i pozostają jak w wersji 1.0, czyli:

Zaczyna się parę lat przed wojną - kiedy zostajesz wysłany - jako dowódca niewielkiego kontyngentu
sił lądowych do poszerzenia stref wpływów USA w różnych częściach świata. A potem nadchodzi
Pearl Harbor... Schemat kampanii jest liniowy, ale nieliniowy jest przydział sił głównych.

W pierwszej fazie dowodzisz siłami USArmy + USNavy
Po Pearl Harbor - zostajesz dowódcą Marines z dostępnym sprzętem: USMarines + USNavy
W czasie działań w Europie masz do dyspozycji USArmy + USMarines + USNavy.
Po powrocie na Pacyfik znów: USMarines + USNavy.

Bitwy (z wyjątkiem pierwszej) są lądowo-morskie i polegają głównie na lądowaniach w różnych zakątkach globu.
Proporcje działań na lądzie i na morzu, w poszczególnych scenariuszach, są różne - czasem więcej jest jednego -
czasem drugiego. Ale zawsze należy dbać o równomierny rozwój obu części swojej armii.
W większości scenariuszy lotniska lądowe są dostępne (lub można je zbudować) - jednak posiadanie lotniskowca
i lotnictwa morskiego ogromnie ułatwia sprawę.

Nowości wersji 2.0.

- Dwa ZUPEŁNIE NOWE SCENARIUSZE: "Midway" i "Tokyo" - kampania się wydłużyła.
- Nowa mapa dla scenariusza "Rejkiawik" - de facto nowy scenariusz, choć oparty na poprzednim.
- Mniejsze poprawki objęły prawie wszystkie scenariusze - choć skupiłem się głównie na powyższych.

Nowości wersji 3.0.

- Jeden nowy scenariusz - niespodzianka.

W początkowych scenariuszach ukryte są dwa trigger hexy w portach, dające lidera. Ma to pomóc w zrównoważeniu liderów w jednostkach morskich i lądowych i zapobiec sytuacji, w której okręty gracza nie miałyby ani jednego lidera.

No nie, nie powiem gdzie, tyle to już se trzeba znaleźć......

UWAGA! Wymaga - najnowszych ikon i najnowszego efila. Wszystko opisane w temacie efilowym.



[załącznik usunięty przez administratora]


Tytuł: Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 3.0."
Wiadomość wysłana przez: Mario Maj 10, 2015, 10:31:53
Wielkie dzięki za świetną kampanię w nowej odsłonie ;D


Tytuł: Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 3.0."
Wiadomość wysłana przez: Rudel Maj 11, 2015, 04:44:29
No i nowa wersja dzięki za nową porcję zabawy ;D ;D


Tytuł: Odp: KAMPANIA - "Greater America ver 3.0."
Wiadomość wysłana przez: Rudel Maj 15, 2015, 12:48:41
Troszkę napiszę o scenariuszu Reykjavik gra się go zupełnie inaczej niż w wersji 2.0 co scenariuszowi wyszło w mojej opinii na plus (porty nie są SH). Ceny nie szokują gra się dość dobrze nie spieszę się bo z czasem krucho. Scenariusz niespodzianka nawet pasuje do koncepcji kampanii i sił jakie udaje się zgromadzić do tego czasu. Wersja 3.0 trochę podnosi poprzeczkę a jestem dopiero przed Midway. >:D