Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 05:07:36 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test kampanii "7 dni do Renu" aka "Fulda" autor: Gustlik  (Przeczytany 28053 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #30 : Listopad 22, 2015, 01:38:38 »

Cytuj
Tak DM jest bo sugerowałem się myśliwcami bombardującymi USA one mają, a bombowce już nie. Więc uznałem, że Rosjanie nie mogą być gorsi

Po prostu nie we wszystkich zdążyłem skasować.... Cheesy
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #31 : Listopad 22, 2015, 01:19:33 »

Pomerania

Ostatni scenariusz. Flota do dyspozycji i super odporny rosyjski krążownik Kirow. Brak w efilu samolotu morskiego zwalczającego okręty. W zasadzie A-10 ze swoim działkiem 30 mm przy założeniu, że dotarł by w okolice okrętu to urządził by masakrę na pokładzie takiego pechowca. Do testów floty przydała by się bitwa na np mapie Coral Sea. Ticonderoga imponuje zasięgiem ognia zaś z jej skutecznością jest kiepsko. Kirow przy niej to potwór odporny na ataki lotnicze dopiero po wyczerpaniu mu amunicjii posłałem go na dno przy pomocy Iowy Evil.

OpenGen 0.90.51.0 * (2 Oct 2015)  *  AI: Default
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: 7 dni do Renu.,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Giessen , #0 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: M1 Abrams
 2   Frankfurt , #1 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: MH-6 Little Bird
 3   Payback , #2 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: Engineers 1980
 4   Second Round , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Bonn , #4 , Brilliant Victory , score:49
 6   Flying Dutchman , #5 , Brilliant Victory , score:45
 7   Flensburg Attack , #6 , Brilliant Victory , score:49  +++  Proto: SF (Green Berets) 1980
 8   Dawn Of  Freedom , #7 , Brilliant Victory , score:47  +++  Proto: Light Inf.1980
 9   Heart Of Poland , #8 , Brilliant Victory , score:46  +++  Proto: M3 Bradley
10   Vistula Line , #9 , Brilliant Victory , score:43  +++  Proto: M2 Bradley
11   Warsaw Battle , #10 , Tactical Victory , score:4
12   Pomerania , #11 , Victory , score:23
--
Campaign score: 494  *  Average: 41

..
Current scenario: Pomerania,  VH prestige is 960 ,  All map prestige is: 6240
Army cost: 39576 , Current prestige is 107
Prestige available on map yet is 240 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 18
AI stance is Aggressive
BV: Win , turn prestige: 1600
V : Win , turn prestige: 1800
TV: Win , turn prestige: 2000
Ls: Loss , turn prestige: 2000

Piechota
*  Infantry 1973 , M113A2 ,  , 3 bars , 392 exp , USA , 10/10 , Street Fighter  , 10 kill , 0 pp - U:003  [+43 exp]
*  Infantry 1973 , M113A2 ,  , 3 bars , 320 exp , USA , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:004  [+14 exp]
*  Rangers 1980 , M151 MUTT [W] ,  , 3 bars , 387 exp , USA , 9/10 , 9 kill , 0 pp - U:006  [+38 exp]
 Rangers 1980 , M151 MUTT [W] ,  , 5 bars , 520 exp , USA , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 16 kill , 504 pp - U:020  [+124 exp]
 SF (Green Berets) 1973 , M151 MUTT [W] ,  , 0 bars , 94 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 768 pp - U:021  [+9 exp]
+  SF (Green Berets) 1980 ,  , 2 bars , 212 exp , USA , 8/10 , 4 kill , 0 pp - U:036  [+64 exp]
 Rangers 1980 , M151 MUTT [W] ,  , 1 bars , 162 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 504 pp - U:038
 Engineers 1980 , M54 ,  , 1 bars , 193 exp , USA , 9/10 , 0 kill , 540 pp - U:040  [+12 exp]
+  Light Inf.1980 , M113A2 ,  , 1 bars , 174 exp , USA , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:042  [+75 exp]
 AN/TPS Radar , M54 ,  , 0 bars , 70 exp , USA , 5/10 , 0 kill , 804 pp - U:047  [+10 exp]
+  M2 Bradley ,  , 1 bars , 136 exp , USA , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:049  [+14 exp]
 Bridging 1980 , M54 ,  , 0 bars , 97 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 492 pp - U:050  [+17 exp]
 Air Cavalry 1980 ,  , 2 bars , 269 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 576 pp - U:051  [+87 exp]

Czołg
*  M1 Abrams ,  , 5 bars , 747 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 58 kill , 0 pp - U:001  [+60 exp]
+  M1 Abrams ,  , 5 bars , 804 exp , USA , 12/10 , Combat Support  , 52 kill , 0 pp - U:013  [+38 exp]
 M1 Abrams ,  , 5 bars , 768 exp , USA , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 33 kill , 1200 pp - U:019  [+69 exp]
 M1 Abrams ,  , 3 bars , 367 exp , USA , 10/10 , 20 kill , 1200 pp - U:028  [+88 exp]
 M1 Abrams ,  , 4 bars , 475 exp , USA , 8/10 , 25 kill , 1200 pp - U:029  [+37 exp]
 M1 Abrams ,  , 2 bars , 275 exp , USA , 7/10 , 11 kill , 1200 pp - U:035  [+93 exp]
 M1 Abrams ,  , 4 bars , 448 exp , USA , 10/10 , Resilience  , 12 kill , 1200 pp - U:037  [+102 exp]
*  T-72M ,  , 2 bars , 246 exp , USA , 10/10 , Overwatch  , 7 kill , 0 pp - U:041  [+24 exp]
 M60A3 TTS ,  , 2 bars , 211 exp , USA , 9/10 , 5 kill , 696 pp - U:054  [+106 exp]

Rozpoznanie
 M114A2 ,  , 2 bars , 220 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 204 pp - U:027  [+18 exp]
+  M3 Bradley ,  , 1 bars , 156 exp , USA , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:044  [+77 exp]

FlaK
*  M163 VADS ,  , 2 bars , 283 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:007

Artyleria
*  M107 ,  , 5 bars , 801 exp , USA , 10/10 , Overwhelming Attack  , 29 kill , 0 pp - U:002  [+46 exp]
*  M198 155mm , M54 ,  , 5 bars , 604 exp , USA , 10/10 , Infiltration Tactics  , 17 kill , 0 pp - U:008  [+28 exp]
*  M109A2 ,  , 5 bars , 826 exp , USA , 9/10 , Fire Discipline  , 13 kill , 0 pp - U:009  [+40 exp]
 M109A2 ,  , 5 bars , 760 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 9 kill , 876 pp - U:012  [+36 exp]
 M109A2 ,  , 5 bars , 531 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 876 pp - U:016  [+57 exp]
 M198 155mm , M54 ,  , 3 bars , 354 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 564 pp - U:017  [+25 exp]
 M198 155mm , M54 ,  , 5 bars , 501 exp , USA , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 8 kill , 564 pp - U:018  [+37 exp]
 M198 155mm , M54 ,  , 4 bars , 454 exp , USA , 8/10 , 2 kill , 564 pp - U:023  [+24 exp]
 M107 ,  , 3 bars , 368 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 840 pp - U:026  [+49 exp]
 M198 155mm , M54 ,  , 4 bars , 455 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 564 pp - U:030  [+40 exp]
 M198 155mm , M54 ,  , 3 bars , 395 exp , USA , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 4 kill , 564 pp - U:031  [+30 exp]
 M198 155mm , M54 ,  , 4 bars , 447 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 564 pp - U:032  [+57 exp]
 MGM-52 Lance , M667 ,  , 1 bars , 101 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 1752 pp - U:043
 M198 155mm ,  , 0 bars , 92 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 444 pp - U:070  [+7 exp]
 M198 155mm ,  , 0 bars , 97 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 444 pp - U:071  [+12 exp]
 M198 155mm ,  , 0 bars , 85 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 444 pp - U:072

Obrona plot.
 MIM-23B I-Hawk , M54 ,  , 1 bars , 175 exp , USA , 10/10 , Shock Tactics  , 1 kill , 816 pp - U:024
 MIM-23B I-Hawk , M54 ,  , 1 bars , 125 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 816 pp - U:033
 MIM-72C Chaparral ,  , 0 bars , 80 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 432 pp - U:034

Myśliwiec
 F-16 A ,  , 5 bars , 652 exp , USA , 9/10 , 27 kill , 1284 pp - U:005  [+42 exp]
*  F-16 A ,  , 5 bars , 666 exp , USA , 6/10 , Skilled Reconnaissance  , 36 kill , 0 pp - U:011  [+47 exp]
 F-16 A ,  , 5 bars , 570 exp , USA , 9/10 , 26 kill , 1284 pp - U:014  [+35 exp]
 F-16 A ,  , 5 bars , 657 exp , USA , 9/10 , 20 kill , 1284 pp - U:022  [+73 exp]
 F-15A ,  , 3 bars , 367 exp , USA , 8/10 , 18 kill , 1560 pp - U:025  [+16 exp]
 F-16 A ,  , 2 bars , 214 exp , USA , 4/10 , 7 kill , 1284 pp - U:052  [+64 exp]
 F-16 A ,  , 2 bars , 260 exp , USA , 6/10 , 4 kill , 1284 pp - U:053  [+76 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-1Q Cobra ,  , 5 bars , 579 exp , USA , 7/10 , Support, 12 kill , 0 pp - U:010  [+48 exp]
+  AH-1E Cobra ,  , 3 bars , 394 exp , USA , 10/10 , Support, 12 kill , 0 pp - U:015  [+33 exp]
 Grumman E-2C Hawkeye ,  , 0 bars , 94 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1392 pp - U:039
 F-111D Aardvark ,  , 2 bars , 213 exp , USA , 6/10 , 5 kill , 1500 pp - U:045  [+35 exp]
 F-111D Aardvark ,  , 2 bars , 233 exp , USA , 9/10 , 5 kill , 1500 pp - U:046  [+65 exp]
 A-10A Warthog ,  , 3 bars , 395 exp , USA , 7/10 , 2 kill , 804 pp - U:048  [+92 exp]
 A-10A Warthog ,  , 1 bars , 112 exp , USA , 9/10 , 0 kill , 804 pp - U:074  [+27 exp]
 A-10A Warthog ,  , 1 bars , 105 exp , USA , 6/10 , 2 kill , 804 pp - U:081  [+20 exp]
 A-10A Warthog ,  , 1 bars , 151 exp , USA , 6/10 , 0 kill , 804 pp - U:082  [+66 exp]
 A-4F Skyhawk ,  , 1 bars , 114 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 972 pp - U:172  [+29 exp]
 A-10A Warthog ,  , 1 bars , 163 exp , USA , 7/10 , Support, 1 kill , 804 pp - U:173  [+78 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:309  TNK:63   RCN:40   AT:71   FLAK:41   FORT:30   ATY:87   AD:58   FTR:51   TB:18   LB:8    DD:2    CV:1    CRs:4      Total: 783
Lost  : INF:21   TNK:1    RCN:6    AT:1    FLAK:3    FORT:3    ATY:4    AD:2    FTR:3    TB:3      Total: 47

BV 10
V   1
TV  1
L   0

Averages:
Piechota       *  13 Units *  2 Leaders      Total :   3026 exp,     59 kill,   4188 pp    Average:    233 exp,      5 kill,    322 pp
Czołg          *   9 Units *  5 Leaders      Total :   4341 exp,    223 kill,   6696 pp    Average:    482 exp,     25 kill,    744 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    376 exp,      2 kill,    204 pp    Average:    188 exp,      1 kill,    102 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    283 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    283 exp,      7 kill,      0 pp
Artyleria      *  16 Units *  6 Leaders      Total :   6871 exp,    123 kill,   9060 pp    Average:    429 exp,      8 kill,    566 pp
Obrona plot.   *   3 Units *  1 Leaders      Total :    380 exp,      1 kill,   2064 pp    Average:    127 exp,      0 kill,    688 pp
Myśliwiec      *   7 Units *  1 Leaders      Total :   3386 exp,    138 kill,   7980 pp    Average:    484 exp,     20 kill,   1140 pp
Bomb. taktyczny *  11 Units *  0 Leaders      Total :   2553 exp,     40 kill,   9384 pp    Average:    232 exp,      4 kill,    853 pp
* Summary:     *  62 Units * 15 Leaders      Total :  21216 exp,    593 kill,  39576 pp    Average:    342 exp,     10 kill,    638 pp


Player 1  USA   has 77 units total (core+aux):
Piechota : 16
Czołg : 10
Rozpoznanie :  3
FlaK :  1
Artyleria : 18
Obrona plot. :  3
Myśliwiec :  7
Bomb. taktyczny : 12
Bomb. strategiczny :  2
Okręt podwodny :  1
Niszczyciel :  1
Pancernik :  1
Krążownik :  2

Player 2  ZSRR   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  5
Fortyfikacje :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2015, 02:09:02 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #32 : Listopad 22, 2015, 01:25:10 »

Przebieg kampanii dla grających.


Play#    Scenario                                        Result
1        Giessen                                  (#0)   Brilliant Victory * Proto: M1 Abrams
2        Frankfurt                                (#1)   Brilliant Victory * Proto: MH-6 Little Bird
3        Payback                                  (#2)   Brilliant Victory * Proto: Engineers 1980
4        Second Round                             (#3)   Brilliant Victory
5        Bonn                                     (#4)   Brilliant Victory
6        Flying Dutchman                          (#5)   Brilliant Victory
7        Flensburg Attack                         (#6)   Brilliant Victory * Proto: SF (Green Berets) 1980
8        Dawn Of  Freedom                         (#7)   Brilliant Victory * Proto: Light Inf.1980
9        Heart Of Poland                          (#8)   Brilliant Victory * Proto: M3 Bradley
10       Vistula Line                             (#9)   Brilliant Victory * Proto: M2 Bradley
11       Warsaw Battle                            (#10)   Tactical Victory
12       Pomerania                                (#11)   Victory
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #33 : Listopad 22, 2015, 01:38:55 »

Przy nowoczesnych okrętach, aż się prosi o rozdzielenie rodzajów ognia na 2 rodzaje przeciw celom nawodnym i naziemnym oraz drugi rodzaj przeciw celom powietrznym. Ale pewnie silnik gry przy czymś takim dostał by zadyszki Shocked. Jednak to by wiele spraw znacząco ułatwiło. Efil po bliższym zapoznaniu z nim i rozegraniu paru bitew w okresie zimnowojennym wygląda całkiem dobrze. Jednostki są zbalansowane i dość kompletny przynajmniej pod względem wojsk lądowych. Lotnictwo i marynarka w trakcie tworzenia, ale wyglądają już w tej chwili obiecująco.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #34 : Listopad 22, 2015, 02:52:52 »

Zagrałem kilka scenariuszy- podzielę się moimi uwagami (jeśli jest zasadne to proszę przenieść do osobnego wątku)
Zagrałem  w przeciwieństwie do kolegi Rudla na 100%.
Skoro to test -to często używałem save'ów  Grin(w celu testowania różnorodnych rozwiązań)
Giesen

W pierwszym scenariusz toczymy początkowo walki obronne.
Trzeba pamiętać o tym,że początkowo mamy tylko jeden myśliwiec z możliwością przechwytywania Grin.Niemieccy sojusznicy mają Mardera do transportu jednostek (niestety w kolejnych scenariuszach nie jest on wykorzystywany Sad).
Mamy do dyspozycji strategiczne rozpoznanie i artylerię- Blackbirda oraz MGM-52 Lance (ZSRR można by dołożyć jeden zestaw R-17 Scud-B)
Dodałbym rajd brygady pancernej wspartej nalotem lotnictwa strategicznego oraz desantem specnazu (zniszczenie wykrytych przez wywiad  wyrzutni pelot Grin) na najdalej wysunięty na zachód VH NATO-obecnie jest tam niemrawy atak niewielkich sił. Można dołożyć 2 jednostki 130 mm armat polowych wz. 1954 oraz rakietowy zestaw pelot dalekiego zasięgu oraz 1 T-80 z liderem w drugiej fali ataku.
Siłą NATO dodał bym jakieś umocnienia.
Jednostki jednej i drugiej strony pod względem osiągów wydają się zbilansowane.
Jeśli uważacie, że przydały by się raporty to będę wklejać Smiley.
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2015, 02:56:11 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #35 : Listopad 22, 2015, 03:37:51 »

Jasne Mario daj raporty warto porównać armie jakie stworzyć da radę.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #36 : Listopad 22, 2015, 04:40:50 »

Cytuj
Jasne Mario daj raporty warto porównać armie jakie stworzyć da radę.

Jestem za - zacznij nowy wątek i wklej ten pierwszy opis jeszcze raz, bo jest bardzo dobry i konstruktywny.

Cytuj
Przy nowoczesnych okrętach, aż się prosi o rozdzielenie rodzajów ognia na 2 rodzaje przeciw celom nawodnym i naziemnym oraz drugi rodzaj przeciw celom powietrznym. Ale pewnie silnik gry przy czymś takim dostał by zadyszki

Już dawno kiedyś ktoś tam wspominał na JP's o "Secondary Weapon" dla jednostki, ale było to jeszcze w fazie "koncepcyjnej" dla OG. Potem sprawa umarła śmiercią naturalną.

Cytuj
Ale pewnie silnik gry przy czymś takim dostał by zadyszki

Nie sądzę, żeby miał to być jakiś specjalny wysiłek dla silnika - działanie typu:
LPM - ogień broni głównej
Ctrl+LPM - ogień broni drugorzędnej.

Po prostu raz liczony byłby jeden algorytm walki, a raz - drugi.
Trochę tak jakby dwie jednostki stały na tym samym heksie.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.11 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)