Forum OpenGeneral

Open General => Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p. => Wątek zaczęty przez: Mario Listopad 22, 2015, 08:54:39



Tytuł: Test kampani "7 dni do Renu"
Wiadomość wysłana przez: Mario Listopad 22, 2015, 08:54:39
Zgodnie z sugestią zaczynam nowy wątek:
Zagrałem kilka scenariuszy- podzielę się moimi uwagami (jeśli jest zasadne to proszę przenieść do osobnego wątku)
Zagrałem  w przeciwieństwie do kolegi Rudla na 100%.
Skoro to test -to często używałem save'ów  Grin(w celu testowania różnorodnych rozwiązań)
Giesen

W pierwszym scenariusz toczymy początkowo walki obronne.
Trzeba pamiętać o tym,że początkowo mamy tylko jeden myśliwiec z możliwością przechwytywania Grin.Niemieccy sojusznicy mają Mardera do transportu jednostek (niestety w kolejnych scenariuszach nie jest on wykorzystywany Sad).
Mamy do dyspozycji strategiczne rozpoznanie i artylerię- Blackbirda oraz MGM-52 Lance (ZSRR można by dołożyć jeden zestaw R-17 Scud-B)
Dodałbym rajd brygady pancernej wspartej nalotem lotnictwa strategicznego oraz desantem specnazu (zniszczenie wykrytych przez wywiad  wyrzutni pelot Grin) na najdalej wysunięty na zachód VH NATO-obecnie jest tam niemrawy atak niewielkich sił. Można dołożyć 2 jednostki 130 mm armat polowych wz. 1954 oraz rakietowy zestaw pelot dalekiego zasięgu oraz 1 T-80 z liderem w drugiej fali ataku.
Siłą NATO dodał bym jakieś umocnienia.
Jednostki jednej i drugiej strony pod względem osiągów wydają się zbilansowane.
Jeśli uważacie, że przydały by się raporty to będę wklejać Smiley.
Raport z początku następnego scenariusza.
OpenGen 0.90.51.0 * (2 Oct 2015)  *  AI: Default
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: 7 dni do Renu.,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Giessen , #0 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: M1 Abrams
--
Campaign score: 55  *  Average: 55

..
Current scenario: Frankfurt,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 600
Army cost: 1692 , Current prestige is 1123
Prestige available on map yet is 600 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 1
AI stance is Aggressive
if BV: +1250, Payback , cap disabled, 14 turns prestige: 425
if V : +750, Payback , cap disabled, 14 turns prestige: 425
if TV: +100, Payback , cap disabled, 14 turns prestige: 425
Ls: Loss , turn prestige: 425

Infantry
*  Infantry 1973 , M113A2 ,  , 0 bars , 68 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:003
*  Infantry 1973 , M113A2 ,  , 0 bars , 84 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:004
*  Engineers 1973 , M54 ,  , 0 bars , 79 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005
*  Rangers 1974 , M151 MUTT [W] ,  , 1 bars , 138 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:006

Tank 
*  M60A3 ,  , 2 bars , 230 exp , USA , 10/10 , 18 kill , 0 pp - U:001
+  M1 Abrams ,  , 0 bars , 60 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014

Recon
*  M113 ACAV ,  , 0 bars , 87 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:010

FlaK
*  M163 VADS ,  , 1 bars , 103 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:007

Artillery
*  M107 ,  , 1 bars , 184 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:002
*  M198 155mm , M54 ,  , 1 bars , 124 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:008
*  M109A2 ,  , 0 bars , 79 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:009
 M109A2 ,  , 0 bars , 60 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 876 pp - U:091

Air Defense
*  MIM-72C Chaparral ,  , 0 bars , 61 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:013
 MIM-23B I-Hawk , M54 ,  , 0 bars , 60 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 816 pp - U:090

Fighter
*  F-4G Phantom II ,  , 1 bars , 165 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:012

Tactical Bomber
*  AH-1Q Cobra ,  , 1 bars , 118 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:011

Player 1 : USA
Killed: INF:19   TNK:4    RCN:3    AT:3    FLAK:3    ATY:6    AD:2    FTR:6    TB:1      Total: 47
Lost  : INF:1    FORT:3    ATY:1    AD:1      Total: 6

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    369 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     92 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    290 exp,     18 kill,      0 pp    Average:    145 exp,      9 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     87 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     87 exp,      2 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    103 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    103 exp,      0 kill,      0 pp
Artillery      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    447 exp,      3 kill,    876 pp    Average:    112 exp,      1 kill,    219 pp
Air Defense    *   2 Units *  0 Leaders      Total :    121 exp,      0 kill,    816 pp    Average:     61 exp,      0 kill,    408 pp
Fighter        *   1 Units *  0 Leaders      Total :    165 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    165 exp,      1 kill,      0 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :    118 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    118 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *  16 Units *  0 Leaders      Total :   1700 exp,     27 kill,   1692 pp    Average:    106 exp,      2 kill,    106 pp


Player 1  USA   has 41 units total (core+aux):
Infantry : 16
Tank   :  3
Recon :  2
Anti-tank :  1
FlaK :  2
Artillery :  7
Air Defense :  5
Fighter :  4
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Tytuł: Odp: Test kampani "7 dni do Renu"
Wiadomość wysłana przez: Zsamot Listopad 23, 2015, 12:46:30
Dawaj, dawaj. Czekam na resztę.