Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 24, 2024, 07:57:50 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania G26 - "Komandosi Jego Królewskiej Mości" v4.2  (Przeczytany 25360 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« : Maj 14, 2011, 07:16:09 »

Kampania - G26 Komandosi Jego Królewskiej Mości rozpoczyna się w roku 1940-tym, w Afryce i przez rózne europejskie teatry działań prowadzi aż do maja 1945 w Niemczech.

Scenariusze (20) są całkowicie liniowe. Część z nich dopuszcza porażkę.

Najważniejsze nowości w kampanii to:
- Brak prototypów
- Ścisły limit rozstawienia - zawsze zgodny z ilością jednostek.
- W związku z powyższym brak możliwości zakupów (z wyj. lotnictwa)
- Wyłączone automatyczne uzupełnianie do 10 pomiędzy scenariuszami.


W związku z tym, od decyzji dowódcy zależy w równym stopniu czy
podjąć walkę, czy raczej wymykać się przeciwnikowi.

Jednostki można upgrade'ować i wzmacniać, a także wymieniać na inne, ale tylko w ramach posiadanego limitu ilościowego.

Kwatera główna, co jakiś czas, dorzuci do składu zespołu nową jednostkę "core".

Żadne heksy nie są płatne - chyba że powiedziano inaczej.

Edit 16.03.2016 Opis zmian zastosowanych w wersji 4.2.

- Odrobinę podrasowana inteligencja niektórych jednostek (agresywniejsza gra)
- W scenariuszu 5 (Ewakuacja Krety) z mapy trzeba wyprowadzić 5 wskazanych (MSU), a nie dowolnych, jednostek.
- W scenariuszu 19 (Arnhem) można dokupić jedną dowolną jednostkę lądową (+1 miejsce rozstawienia)
- W scenariuszach Kos i Jugosławia komputer nie może już kupować Panter i innych takich zabawek
- W ostatnim scenariuszu - dodany jeden VH, co powinno zapobiec zbyt wczesnemu zakończeniu.
- Odrobinę zmieniony został przydział jednostek core - ma to związek ze zmianami w efilu.

Przebieg pozostaje bez zmian:

Campaign: G26_KOM * G26 KOMANDOSI JEGO KRÓLEWSKIEJ MOŚCI v.4.2
 # File             Scenario               Date           BV   V  TV    L  Map
 0 G26_KOM00.SCN    PIASKIEM W OCZY        Dec  5, 1940    1   1   1   Ls  matruh.map *NF (#131)
 1 G26_KOM01.SCN    BARDIA                 Jan  5, 1941    2   2   2   Ls  bardia.map *NF (#45)
 2 G26_KOM02.SCN    TOBRUK                 Jan 21, 1941    3   3   3   Ls  rezegh.map *NF (#215)
 3 G26_KOM03.SCN    ROMMEL NADCHODZI       Feb 21, 1941    4   4   4   Ls  agheila2.map *NF (#688)
 4 G26_KOM04.SCN    EWAKUACJA KRETY        May 25, 1941    5   5   5   Ls  kreta2.map *NF (#122)
 5 G26_KOM05.SCN    ROMMEL ATAKUJE         Nov 24, 1941    6   6   6   Ls  bardia.map *NF (#45)
 6 G26_KOM06.SCN    LOTNISKA               Dec 22, 1941    7   7   7   Ls  agedabia.map *NF (#48)
 7 G26_KOM07.SCN    OPERACJA "BIGAMY"      Sep 15, 1942    8   8   8    8  benghazi.map *NF (#116)
 8 G26_KOM08.SCN    LINIA "MARETH"         Mar 15, 1943    9   9   9   Ls  mareth.map *NF (#626)
 9 G26_KOM09.SCN    WYSPA KOS              Sep 17, 1943   10  10  10   10  kos.map *NF (#396)
10 G26_KOM10.scn    OPERACJA CANDYTUFT     Oct 27, 1943   11  11  11   Ls  ancona.map *NF (#712)
11 G26_KOM11.scn    JUGOSLAWIA             Apr  1, 1944   12  12  12   Ls  dalmatnn.map *NF (#321)
12 G26_KOM12.scn    MOST                   Jul 29, 1944   13  13  13   Ls  stmalo.MAP *NF (#324)
13 G26_KOM13.scn    SEKWANA                Aug 26, 1944   14  14  14   14  arras.MAP *NF (#128)
14 G26_KOM14.scn    PANZER DIVISION        Sep 10, 1944   15  15  15   15  sedanne.map *NF (#277)
15 G26_KOM15.scn    WUNDERWAFFE            Sep 25, 1944   16  16  16   16  ARRACT.map *NF (#19)
16 G26_KOM16.scn    DEKEMVRIANA            Dec 16, 1944   17  17  17   Ls  athens.map *NF (#471)
17 G26_KOM17.scn    PRISONERS              Mar 14, 1945   18  18  18   Ls  STALAG.map *NF (#151)
18 G26_KOM18.scn    ARNHEM                 Apr 11, 1945   19  19  19   Ls  grebbe.MAP *NF (#146)
19 G26_KOM19.scn    LUBEKA                 May  3, 1945  Win Win Win   Ls  bilbao2.map *NF (#663)

Slot    ScenFile    ScenTitle                 P1.Units P1.Army  P2.Stance     P2.Units P2.Army
0   G26_KOM00.xscn  SAND IN THE EYES          7        1932     Defensive     11       1306
1   G26_KOM01.xscn  BARDIA                    1        228      Aggressive    22       2414
2   G26_KOM02.xscn  TOBRUK                    18       3941     Defensive     28       3353
3   G26_KOM03.xscn  ROMMEL COMING             1        216      Aggressive    11       2039
4   G26_KOM04.xscn  EVACUATION OF THE CRETE   18       3385     Aggressive    25       4668
5   G26_KOM05.xscn  ROMMEL ATTACKS            16       3524     Aggressive    25       5107
6   G26_KOM06.xscn  AIRFIELDS                 2        822      Defensive     23       3410
7   G26_KOM07.xscn  OPERATION "BIGAMY"        1        156      Defensive     23       2928
8   G26_KOM08.xscn  MARETH LINE               0        0        Defensive     18       2829
9   G26_KOM09.xscn  KOS ISLAND                7        3465     Aggressive    20       4629
10  G26_KOM10.xscn  OPERATION "CANDYTUFT"     1        547      Aggressive    18       3435
11  G26_KOM11.xscn  YUGOSLAVIA                8        893      Aggressive    27       5151
12  G26_KOM12.xscn  BRIDGE                    3        492      Defensive     19       2848
13  G26_KOM13.xscn  SEINE                     3        780      Defensive     32       6554
14  G26_KOM14.xscn  PANZER DIVISION           7        6141     Defensive     24       6434
15  G26_KOM15.xscn  WUNDERWAFFE               4        408      Defensive     33       7322
16  G26_KOM16.xscn  DEKEMVRIANA               17       5040     Aggressive    36       9020
17  G26_KOM17.xscn  PRISONERS                 4        690      Aggressive    23       4407
18  G26_KOM18.xscn  ARNHEM                    6        1752     Defensive     34       4869
19  G26_KOM19.xscn  LUBECK                    12       3984     Aggressive    43       7666


Zmiany w wersji 4.1
Poprawione pliki tekstowe ? literówki i polskie znaki
Odznaczona opcja Friend Units ALSO block LOF (except if light special) dla wszystkich scenariuszy
Poprawione opcje dla scenariuszy (ujednolicone z innymi scenariuszami):
18 G26_KOM18.scn        Arnhem
19 G26_KOM19.scn        Lubeka
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2017, 12:59:28 wysłane przez kowdar » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #1 : Maj 14, 2011, 07:19:14 »

Nie dawałem kampanii do testów - znów dlatego, żeby nie popsuć efektu zaskoczenia i przyjemności testowania. Mam nadzieje, że kampania ma wiele chwytów i sposobów, którymi mozna ja rozegrać. Nie chciałem odbierać tej przyjemności - zwłaszcza, że przy braku automatycznych uzupełnień - pewnie każdy będzie miał inny pomysł na granie.

Do pobrania ze strony
http://opengeneral.pl/kampanie_v.html
« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2016, 08:56:39 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #2 : Maj 14, 2011, 10:23:04 »

W pierwszym scenie jednostką MSU jest Error Huh Na Krecie jest to samo.
Świetna kampania - na razie dograłem do Krety. Kurczę sprzątnąłeś mi temat sprzed nosa Grin Ale zgłoszę się do Ciebie po kilka wskazówek jak ustawiałeś pewne parametry. 
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2011, 12:14:10 wysłane przez mara » Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #3 : Maj 15, 2011, 02:38:41 »

Cytuj
W pierwszym scenie jednostką MSU jest Error Huh Na Krecie jest to samo.

Musisz mieć nieaktualnego efila
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #4 : Maj 16, 2011, 10:39:38 »

Wydaje mi się że ilość prestiżu jest odrobinę za mała. Walki są bardzo zacięte a ja nie mam za co uzupełnić stanów nie mówiąc już o jakimś upgradzie
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #5 : Maj 16, 2011, 10:59:58 »

Spokojnie - jest przetestowane. Owszem, czasem mi się zdarzało walczyć ze stanem 8-9 pkt u niektórych jednostek - ale rzadko.
Grając po raz drugi - tym razem na 150% mogłem sobie pozwolić nawet na drugi samolot.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #6 : Maj 16, 2011, 11:22:14 »

No właśnie może w tym jest problem - gram na 100% doszedłem do Grecji a stany jednostek mam 4-7 Tongue
Zapisane
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #7 : Maj 18, 2011, 04:46:15 »

W scenie Wunderwaffe wkradł się mały błąd w briefingu: jest "w lasach na zachodzie" a szkopy są na wschodzie Wink
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #8 : Maj 18, 2011, 04:52:46 »

Oczywiście - przepraszam.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
connor71
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 327


« Odpowiedz #9 : Maj 21, 2011, 01:10:36 »

Na szybko przejrzałem sobie kampanię i w scenariuszu: Dekemvriana okazało się, że są jednostki których nie ma w aktualnym pliku EQUIP97.EQP. Mam w tej chwili wersję 1.4, a może to już nie jest aktualna wersja? ;-)
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #10 : Maj 21, 2011, 01:48:51 »

Faktycznie chyba za szybko wysłałem efila, a potem jeszcze coś robiłem.

Zaraz wyślę do Grega, a Tobie osobono pocztą też.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #11 : Maj 22, 2011, 12:15:06 »

Faktycznie chyba za szybko wysłałem efila, a potem jeszcze coś robiłem.
Zaraz wyślę do Grega, a Tobie osobono pocztą też.
GustlikOpenEfile v 1.5 - dostępna !!!!
Zapisane

Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #12 : Marzec 06, 2015, 06:17:49 »

W scenariuszu Rommel nadchodzi nie ma dróg (choć na mapie są narysowane). Czy tak ma być, czy to przeoczenie?
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #13 : Marzec 07, 2015, 12:01:31 »

A nie pamiętam o co tam chodziło....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #14 : Marzec 09, 2015, 09:52:57 »

Właśnie kończę rozgrywać tą kampanię. Opinie jak skończę. Natomiast teraz krótkie info o poprawkach. Zrobiłem korektę plików tekstowych i zastanawiam się nad poprawą 2 scenariuszy z powodu nie ustawionych opcji. Mógłbym to razem opublikować. Daj znać.

W niektórych scenariuszach następujące opcje są ustawione a w niektórych nie:
Kod:
Use Fuel as defined (so no reset when load)
Use Ammo as defined (so no reset when load)
Czy to ma znaczenie? Poprawić, czy nie ruszać?

Natomiast poniższe raczej mają wpływ na grę, bo w ramach jednej kampanii zmieniają sposób widoczności i prowadzenia walki. No chyba, że jest w tym głębszy zamysł.  Poprawić, czy nie ruszać?

Poniższe opcje nie są ustawione dla scenariuszy:
18 G26_KOM18.scn        Arnhem
19 G26_KOM19.scn        Lubeka

Kod:
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Friend Units ALSO block LOF (except if light special)
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Allow roads on any terrain (even ocean)
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.086 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)