Tytuł: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: kowdar Sierpień 16, 2011, 08:55:12 Kampania W17 Za Honor i Japonię
http://www.opengeneral.pl/kampanie_i.html Przedstawiam kawał dobrej wojny. 49 bitew wojsk japońskich. Zaczynamy w Chinach z kilkoma słabiutkim jednostkami, a zakończymy w roku 1946 z zapewne olbrzymią armią, tym bardziej że w trakcie wojny otrzymamy pod komendę także Cesarską Flotę, bez której nie ma szans na zwycięstwo. Walczymy praktycznie z "całym światem" gdzie główną rolę odgrywają Amerykanie i Rosjanie, ale nie brakuje Francuzów, Anglików, ale także Holendrów i Belgów. W 1946 gdy uzbrojenie wojsk lądowych i powietrznych Japonii odstaje od światowych standardów, z pomocą przychodzą nam niemieccy sojusznicy udostępniając swój sprzęt :) Wcześniejsze wersje nie miały brefingów ... teraz je dodałem ... dość prymitywne, ale myślę że ciekawie rozwiązane komunikaty wywiadu z nasłuchów radiowych. Uważam iż kampania jest bardzo trudna, tym bardzie, że oprócz walk lądowych, toczy się naprawdę trudne i wymagające walki na morzu i w powietrzu. Ale mapy obszaru Pacyfiku są wspaniałe ... grając tylko w Europie, nie doświadczymy przyjemności ich zwiedzania :) Gorąco polecam ... dla takich kampanii jak ta, jestem fanem tej gry. Nie jest historyczna, ale jakże grywalna ;D Kampania jest liniowa TYLKO przy wygrywaniu na Brylantowo (BV). W innym przypadku w wielu miejscach następuje "przeskok" w chronologii granych kampanii co przedstawia poniższy przebieg kampanii. Campaign: W17_jap * W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.4 Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: piotrek6660 Październik 14, 2012, 09:33:20 Mam pewien problem. Grałem kiedyś w tą kampanię w ver 1.0 bez Twoich opisów i w pierwszej bitwie było 6 corowych statków które oczywiście przechodziły do następnej, drugiej misji. Teraz chciałem sobie ponownie zagrać w ver 2.0 z Twoimi opisami i w tej pierwszej bitwie owe 6 statków cyfra siły ma kolor biały a nie czarny i one nie przechodzą do następnej bitwy bo są tylko pomocnicze (w spisie jednostek w HQ wydają mi się jednak corowe bo nie mają żółtej obwódki). To celowy Twój zabieg czy bug/ pomyłka ? Gram na wersji zbiorczej Open General 3.0 z wiosny (Gusopen 1.9, AI ver 0,67).
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: kowdar Październik 16, 2012, 03:27:31 Tak to było/jest zamierzenie celowe.
Dowodzenie flotą core "odzyskasz" w 10 bitwie .... Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: piotrek6660 Październik 16, 2012, 03:45:35 ok, czyli teraz wszystko jasne :)
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Grudzień 30, 2013, 03:33:36 Mam zamiar zagrać tą kampanie po raz kolejny. Nowe lotniskowce dodają sporo interesujących możliwości. Pytanie, czy można by włączyć w kampanii opcje upgrade'u samolotów na lotniskowcach?.
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Gustlik Grudzień 30, 2013, 09:54:26 Na razie jest to niemożliwe.
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Grudzień 30, 2013, 10:51:33 Na razie jest to niemożliwe. Jakieś konkretne problemy lub efekty uboczne? Testowałem przy włączonej opcji "Upgrade & OS in SHs" i wydawało się działać. Pytam z ciekawości.Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Gustlik Grudzień 31, 2013, 06:45:03 A nie poczekaj, to ja się rąbnąłem - musiało mi nie działać na jakiejś nieoficjalnej wersji.
A w sprawie włączenia tej opcji - to Kowdar musi zrobić. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: kowdar Styczeń 01, 2014, 10:37:09 OK. Włączę w kolejnej wersji.
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Styczeń 01, 2014, 03:02:21 Mam pytanie. W obecnej wersji włączona jest opcja 'Ports won't behave as SH', a to całkowicie zmienia niektóre scenariusze. Przykładowo scenariusz Tiencin z średnio trudnego stał się bardzo trudny. Max w 5 turze trzeba opanować i oczyścić teren wokół centralnego VH (i jedynego portu), by w 6 zdobywca VH mógł użyć transportu morskiego i odpłynąć do finalnego VH (wcześniej wystarczyło po prostu w 7 turze zająć VH krążownikiem i wystawić w porcie odział marines).
W scenariuszu Szanghaj tez jest ciekawiej. Do dyspozycji mamy 6 transportów morskich, reszta sił jest zablokowana dopóki nie oczyści zachodniej wyspy. Wcześniej wystarczyło zając porty by mieć dostęp do kolejnych jednostek, teraz by opanować wschodnie wyspy przez dłuższy czas musi nam wystarczyć po 3 jednostki na wyspę. Kolejnych scenariuszy jeszcze nie rozegrałem, ale o ile dobrze pamiętam w kilku mogą być interesujące problemy ze zwycięstwem. Czy ta zmiana była celowa? Ogólnie nie narzekam, zrobiło się trudniej i ciekawiej. A nawet trochę realistycznej, koniec z szarżami krążowników na odległe porty (gwałtownie spadnie użyteczność krążowników, złomiarze się ucieszą :)). Trzeba wymyślić zupełnie nowe taktyki. To praktycznie nowa kampania. BTW. Opcja 'Ports won't behave as SH' wydaje się być zbugowana. Nie jestem pewien czy to kwestia ostatniej wersji silnika czy tez wcześniejszych, ale opcja 'Ports won't behave as SH' nie ma wpływu na AI, komputer nadal wystawia jednostki w portach jakby nic się nie zmieniło. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: kowdar Styczeń 01, 2014, 11:20:43 Zmiana była celowa o tyle że uważałem iż jest to zła opcja (zaszłość z PG2) i powinna zostać usunięta.
Więc hurtowo została zmieniona we wszystkich kampaniach którymi się "opiekuję". Bez sprawdzania wpływ na daną kampanię. Jeżeli natkniesz się na bitwę "nie do wygrania" możesz poprawić taki scen i mi przesłać - chętnie wykorzystam taki wkład :) Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: kowdar Wrzesień 14, 2014, 05:56:44 Przedostatnia misja (rozumiem że w sensie bitwa/scenariusz) w tej kampanii to "Kercz - Morze Czarne".
Przejrzałem ustawiania jednostek i nie widzę żadnej okopanej na poziomie 100. Chociaż coś sobie przypominam że chyba gdzieś coś takiego było (nie wiem tylko czy aż na poziomie 100) i świadomie to zostawiłem jako "ciekawostkę" - trzeba taką jednostkę pozbawić amunicji, wówczas z tego co pamiętam łatwiej jest się jej pozbyć :) Podaj proszę, tytuł bitwy/scenariusza/misji w której to wystąpiło, to zobaczę czy to zmienić w kolejnej wersji czy nie. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Wrzesień 14, 2014, 06:16:35 O ile pamiętam, takie jednostki są w scenariuszu Bosfor (20-30 punktów okopania).
Zawsze zakładałem ze to celowe, by wymusić atak od strony lądu, nigdy nie sprawiły mi większej trudności. Bez tych jednostek scenariusz straciłby sens. Taktyka jest prosta, najpierw kilka strzałów z okrętów, nie wyrządzisz krzywdy ale obniżysz obronę, następnie ostrzał z dział tłumiących (w tym momencie powinieneś mieć przynajmniej 17K18), znowu nie wyrządzisz krzywdy ale spowodujesz kilka punktów trwałego tłumienia, na koniec atak piechoty inżynieryjnej (lub jednostki z leaderem Infiltration Tactics/Street Fighter), przydatne jest też wsparcie jednostki dowódczej, przy odrobinie szczęścia wyeliminowanie jednostki zajmie jedna turę. Za spamowanie i robienie sobie jaj z forum- wywaliłem tamtego trolla. Opis/ odpowiedź zostawiam. Tyle mego. Zsamot Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: maxikasek Październik 14, 2014, 12:40:00 Mam pytanie do misji "kontratak pod Okinawą". Na screenie widzę Me-262- skąd? Z lotniskowca nie można ich używać - a lotnisko mają tylko Amerykanie.
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Rudel Październik 14, 2014, 12:56:58 Me 262 nie startują z lotniskowców, Sprzęt niemiecki jest dostępny tylko przez chwilę więc warto go zakupić. Do operacji lotniczych warto mieć parę japońskich myśliwców pokładowych. Po zajęciu jakiegoś lotniska wystawiamy resztę floty powietrznej.
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Październik 14, 2014, 01:08:03 Mam pytanie do misji "kontratak pod Okinawą". Na screenie widzę Me-262- skąd? Z lotniskowca nie można ich używać - a lotnisko mają tylko Amerykanie. Dawno temu możliwe było wystawienie dowolnych samolotów z pokładu pancernika Ise 43. Obecnie nie jest to już możliwe. W scenariuszu "kontratak pod Okinawą" lotnictwa lądowego nie wystawisz. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: maxikasek Październik 14, 2014, 05:05:11 Aaaa to rozumiem, że ten opis to stara wersja efile'a
http://opengeneral.pl/w17_za_honor_i_japonie_-_cz_6.html Zostaje mi więc z powrotem wymiana moich Schwalbe na Zera i spróbować zająć lotnisko amerykańskie spadochroniarzami- choć pewnie będzie się tam roiło od opelotki. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Październik 14, 2014, 05:30:47 Aaaa to rozumiem, że ten opis to stara wersja efile'a Dokładnie.http://opengeneral.pl/w17_za_honor_i_japonie_-_cz_6.html Zostaje mi więc z powrotem wymiana moich Schwalbe na Zera i spróbować zająć lotnisko amerykańskie spadochroniarzami- choć pewnie będzie się tam roiło od opelotki. Spadochroniarze nie są dostępni w scenariuszu (brak transportów powietrznych).Scenariusz ma poważną wadę, zajęcie dowolnego punktowanego hexa automatycznie kończy scenariusz. Dlatego zajęcie lotniska to automatyczne zwycięstwo. Pozostaje ci wymienić myśliwce, ewentualnie próbować zająć któryś z hexów podstępem. Tu masz przykładowy opis przejścia: Kontratak na Okinawie (http://www.forum.gildiageneralow.pl/ranking-generalow/waldzios-w17-za-honor-i-japonie-v-4-1b-na-100percent/msg29215/#msg29215); Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: kowdar Październik 14, 2014, 06:08:06 Sugerujecie aby zrobić lotnisko japońskie na wyspie ?
Bo faktycznie bez możliwości teraz wystawienia lotnictwa jest trochę kicha, a pamiętam że ta młócka morsko-powietrzna dała mi sporą satysfakcję. Bo warunków zwycięstwa bym nie zmieniał, zajęcie flagi niech kończy scen. Niedługo będzie nowa instalka, więc i może pojawić się poprawka do tej kampanii/scenariusza. EDIT: A teraz mnie naszło, że może to jednak zostawić tak jak jest, aby właśnie gracza zmusić do używania tylko lotnictwa pokładowego. Wówczas tylko zrobiłbym wpis, że w bitwie będzie można użyć tylko lotnictwa pokładowego i wskazana jest zamiana jak największej ilości jednostek lotniczych na ten typ. Pytanie tylko czy "Zero" pozwolą wygrać tą bitwę powietrzną ? Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Rudel Październik 14, 2014, 06:46:14 Myślę, że lotnisko było by wskazane tylko czy wtedy te lądowe Me 262 nie wymiotą nieba w 2 albo 3 rundy. Można by i mapę wymienić na tą z kampanii Greater America (Naha nr mapy to 999). Ale nie wiem czy to możliwe i zasadne.
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: maxikasek Październik 14, 2014, 07:14:32 Spadochroniarze nie są dostępni w scenariuszu (brak transportów powietrznych). A faktycznie. Liczyłem, że da się wystawić na morzu- jak w innych scenariuszach, gdzie pada pytanie czy na łodzi czy w powietrzu. Zostaje Twój sposób. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Październik 14, 2014, 07:35:31 Sugerujecie aby zrobić lotnisko japońskie na wyspie ? Proponowałbym rozwiązanie kompromisowe, zamiana terenu na CLEAR w miejscu któregoś z domyślnych lotnisk (teren AIRFIELD), na przykład na pozycji (27,19) albo (33,18), wtedy gracz miałby możliwość budowy lotniska polowego. Wystawienie lotnictwa lądowego byłoby jednak opóźnione i wymagało trochę wysiłku.Bo faktycznie bez możliwości teraz wystawienia lotnictwa jest trochę kicha, a pamiętam że ta młócka morsko-powietrzna dała mi sporą satysfakcję. Bo warunków zwycięstwa bym nie zmieniał, zajęcie flagi niech kończy scen. Niedługo będzie nowa instalka, więc i może pojawić się poprawka do tej kampanii/scenariusza. W przypadku dodania lotniska, skłaniałbym się jednak ku wymianie amerykańskich hexów na VH (zajęcie hexa na południowym brzegu wyspy stałoby się zbyt proste). A teraz mnie naszło, że może to jednak zostawić tak jak jest, aby właśnie gracza zmusić do używania tylko lotnictwa pokładowego. Wówczas tylko zrobiłbym wpis, że w bitwie będzie można użyć tylko lotnictwa pokładowego i wskazana jest zamiana jak największej ilości jednostek lotniczych na ten typ. Myślę ze "Zero" wygrałyby tą bitwę powietrzną bez problemu, przeciwnik jest zielony (1 belka) i ma stany 10/10. Problemy pojawiłyby się w kolejnych misjach (następna misja to kilka P80 i Meteorów) , a ponowny upgrade Zera do Schwalbe jest kosztowny.Pytanie tylko czy "Zero" pozwolą wygrać tą bitwę powietrzną ? A faktycznie. Liczyłem, że da się wystawić na morzu- jak w innych scenariuszach, gdzie pada pytanie czy na łodzi czy w powietrzu. Istnieje alternatywny sposób, jeśli odciągniesz amerykańską flotę, możesz próbować zająć hex na południowym brzegu wyspy (od strony lądu).Zostaje Twój sposób. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Październik 15, 2014, 01:33:39 Propozycja nowej wersji: W17_JAP41.xscn (http://opengeneral.pl/waldzios/W17_JAP41.xscn);
Zmiany: - dodałem zburzone lotnisko, dotarcie na miejsce i odbudowa zajmuje sporo czasu; - zmieniłem punktowane hexy na VH; w efekcie AI agresywnie atakuje pozycje gracza; w przypadku bezczynności przegrywamy zanim zdążymy zbudować lotnisko; - nowy tryb zwycięstwa to utrzymanie hexów; Dołączam save, gdyby ktoś chciał wypróbować: W17_JAP41.xcsv (http://opengeneral.pl/waldzios/W17_JAP41.xcsv); Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: kowdar Październik 15, 2014, 07:17:22 O i to mi się podoba. Gotowe rozwiązanie tylko do skopiowania.
Takie podejście to mi się podoba do wdrażania zmian. Tylko tak dalej :) Też później pomyślałem że najlepiej będzie zrobić zniszczone lotnisko. Tak więc propozycja przyjęta. Z jedną wątpliwością. Nie wiem jak miałby zadziałać ustawienia Hold VH, przy różnych ilościach tur na BV, V, TV. Ja zawsze jak ustawiałem Hold VH to tury wszędzie były takie same, bo wg mojej wiedzy, ten warunek jest sprawdzany po ostatniej turze na TV. Więc byłoby dziwnie ... gramy ... mijają tury na BV i V ... wiemy już że będzie tylko TV, trzymamy 2 hexy i wówczas zamiast TV mamy jednak V - trochę dziwnie. Ponadto mamy wszystkiego trzy VH - wiec uzyskanie BV poprzez trzymanie 3 VH jest nie do spełnienia - po zajęciu trzeciego VH wygramy z wynikiem wynikającym z tur. Proponuję tury na równo na 28, a Hold VH na 3,2,1 (bo 2,2,1 i tak nam nic nie da). Jak zajmiemy 3VH to zawsze wygramy BV przy takich ustawieniach. I dobrze - to wymaga zdobycia małej wyspy. A przy takich ustawieniach nie przegramy nigdy ze względu na upływ tur - trzeba sobie z tego zdawać sprawę. ( a w tym scenie wystarczy zapewne wykończyć lądowe jedn. Amerykanów na dużej wyspie, aby nie przegrać, bo nie będzie miał kto zająć naszego VH). Ale jest OK. To jest akceptowalne - tak mi się wydaje. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Październik 15, 2014, 07:45:04 Nie ma problemu, ustawienia 25,25,28 pochodzą z oryginalnego scenariusza, można spokojnie zmienić wszystkie na 28 (uaktualniłem plik).
W scenariuszu krytyczne jest pierwsze 6-7 tur (jeśli zacznie padać nawet 10), wtedy można łatwo przegrać, bo przeciwnik dysponuje olbrzymią przewagą. Można założyć ze przetrwanie pierwszych kilku tur zapewnia TV. W momencie kiedy wystawimy lotnictwo (i pogoda dopisze) jest z już górki. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Październik 20, 2014, 03:45:44 Wrócę jeszcze raz do kwestii opcji 'Ports dont behave as Supply hexes', wbrew moim początkowym obawom zmiana wyszła kampanii na plus, zniknęło kilka poważnych exploitów związanych z omijaniem limitu rozstawień jednostek lądowych.
W scenariuszach gdzie autor przewidział wystawianie większej ilości jednostek umieszczone są SH. Dlatego proponowałbym również włączenie opcji 'Ports dont allow deploying naval units', swobodne wystawianie okrętów w portach w których nie można wystawić desantu wygląda bardzo nienaturalnie, a celowa budowa portów (polowych) w celu wystawiania ponadplanowych okrętów IMHO pozostaje exploitem. @Kowdar Jeśli nie masz nic przeciwko, przygotuje wersje kampanii z poprawionymi strefami klimatycznymi. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: kowdar Październik 20, 2014, 09:54:43 Od zawsze namawiam wszystkich do aktywności w poprawianiu konwertowanych kampanii,
więc oczywiście nie mam nic przeciwko, a nawet jestem za :) Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Październik 20, 2014, 10:53:23 Poprawiona wersja (tylko zmodyfikowane pliki): W17.zip (http://opengeneral.pl/waldzios/W17.zip);
Zmiany: - poprawiłem strefy klimatyczne; - uzupełniłem luki w liście prototypów; Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: kowdar Październik 22, 2014, 07:07:15 Kampania w komplecie po zmianach dostępna na stronie z numerkiem 4.2
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Rudel Październik 28, 2014, 07:21:55 Wymieniłem mapę w scenariuszu Kontratak na Okinawie. Jednak siły japońskie nie przystawały do wielkości mapy więc lekko zmodyfikowałem resztę. Scenariusz grywalny choć wymaga jeszcze wielu testów. Jeżeli są chętni do sprawdzenia scenariusza z chęcią się nim podzielę.
(http://www31.zippyshare.com/scaled/4363530/file.html) (http://www31.zippyshare.com/v/4363530/file.html) Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Mario Październik 28, 2014, 08:40:42 Można zagrać tylko ten scenariusz-czy trzeba całą kampanię?
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Rudel Październik 28, 2014, 08:46:13 Jak masz savy to można go zagrać wchodząc z save'a poprzedniego scenariusza. Ja go dla testów wkleilem po tym oryginalnym scenariuszu do kampanii i działa z save'a. W załączniku scenariusz z plikiem startowym kampanii
[załącznik usunięty przez administratora] Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Luty 27, 2015, 06:06:10 Wczesna próbka nowych wprowadzeń:
Prowokacja w Mandżurii
Komunistyczni partyzanci
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Rudel Luty 27, 2015, 06:26:59 Są dobre razem ze zdjęciami zupełnie poprawią scenografię W17. Bardzo w niej brakuje urealniającej historyjki która daje taki klimat kampanii.
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Zsamot Luty 27, 2015, 06:40:42 Bardzo ciekawe. Fotki rzeczywiście budują klimat.
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Mario Luty 27, 2015, 07:05:33 Tak-klimat to co lubię w kampanii (nazwy miejsc, jednostek, dobre opisy) ;D
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Jaro Luty 27, 2015, 07:28:02 Miodzio ;D
Jak ja zazdroszczę takich zdolności... Tytuł: Kampania W17 Wiadomość wysłana przez: Jack 2019/2 Maj 06, 2019, 10:30:46 Witam wszystkich !
Jestem fanem Open Genarala, kampania japońska w17 jest super !!. Niestety wraz z ostatnim upgrade m ( 5.03 z 06.12.2018 ) wkradł się błąd, w scenariuszu W17 Jap20 " Wyspy Salomona", wygrywam brylantowo bez walki po 1 turze >:(...i przechodzę do następnego scenariusza "Morze Australijskie". Wcześniej grałem kilka razy w tę kampanię i było Ok. Czy jest sposób na poprawę, czy trzeba czekać na łatkę? Pozdrawiam Tytuł: Odp: Kampania W17 Wiadomość wysłana przez: Waldzios Maj 06, 2019, 05:13:29 To najwyraźniej efekt zmian w silniku. Z tego co wiem kampania nie była modyfikowana.
Wypróbuj: W17_jap20.xscn (http://www.opengeneral.pl/waldzios/W17_jap20.xscn). Zmieniłem warunki zwycięstwa na utrzymanie heksów. Tytuł: Odp: Kampania W17 Wiadomość wysłana przez: sympatyk Maj 06, 2019, 05:19:45 Witam wszystkich ! Jestem fanem Open Genarala, kampania japońska w17 jest super !!. Niestety wraz z ostatnim upgrade m ( 5.03 z 06.12.2018 ) wkradł się błąd, w scenariuszu W17 Jap20 " Wyspy Salomona", wygrywam brylantowo bez walki po 1 turze >:(...i przechodzę do następnego scenariusza "Morze Australijskie". Wcześniej grałem kilka razy w tę kampanię i było Ok. Czy jest sposób na poprawę, czy trzeba czekać na łatkę? Pozdrawiam Witaj A skoro jesteś fanem, to może zechcesz na forum dzielić się z nami swoimi uwagami? A, może zagrasz rankingowo? Pozdrawiam Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Jack 2019/2 Maj 16, 2019, 06:20:45 Waldzios
Dzięki, teraz jest OK :clap Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Jack 2019/2 Maj 16, 2019, 06:32:05 Sympatyk
Chętnie podzielę się uwagami..Generalnie, moją uwagę przykuwają kampanie dłuższe, ze względu na dobór jednostek i "budowanie" ich doświadczenia. Pozdrawiam Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Zsamot Maj 24, 2019, 12:39:05 Waldzios A co było źle? Dzięki, teraz jest OK :clap Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Maj 24, 2019, 04:59:03 A co było źle? Jakiś czas temu Luis uporządkował warunki zwycięstwa, co sprawiło że w niektóre "stare" scenariusze są automatycznie wygrywane. Chodzi o misje (zwykle defensywne) w których gracz zaczyna z kompletem VH niezbędnych do zwycięstwa. Skoro celem misji jest zajęcie wszystkich VH, a gracz posiada komplet VH, to scenariusz jest automatycznie wygrywany. Takie misje zawsze stwarzały problemy. Pozornie wymagały wybicia wszystkich jednostek przeciwnika, ale przy okazji pojawiały się różne dziwne efekty uboczne i exploit'y (np. wygrana przez oddanie i ponowne zajęcie heksa). Warunki zwycięstwa w wspominanych misjach trzeba przestawić z zajęcia heksów, na utrzymanie heksów. Co w scenariuszach defensywnych wydaje się dość sensowne. Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Lipiec 28, 2019, 10:40:21 Scenariusz W17_jap34.xscn (http://www.opengeneral.pl/waldzios/W17_jap34.xscn) z zmienionymi warunkami zwycięstwa (utrzymanie heksów).
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Jack 2019/2 Wrzesień 18, 2019, 10:41:28 Dzięki Waldzios, za scenariusz 34, właśnie doszedłem do niego i "błyskawicznie"wygrałem ???
Tytuł: Odp: Kampania W17 "Za Honor i Japonię" Wiadomość wysłana przez: Waldzios Wrzesień 18, 2019, 11:57:30 Dzięki Waldzios, za scenariusz 34, właśnie doszedłem do niego i "błyskawicznie"wygrałem ??? :huh?Nie do końca rozumiem. "Błyskawicznie" wygrałeś w oryginalnym scenariuszu, czy po wgraniu poprawionego? Testowałem poprawiony W17_jap34.xscn i wydawał się działać prawidłowo. |