Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 01:55:01 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania B02 "12SS Hitlerjugend" v4.3  (Przeczytany 42958 razy)
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #15 : Grudzień 10, 2011, 09:40:39 »

Cytuj
Nie koniecznie chyba można ustawić tak aby kraj był jako Support ale nie można było kupić jego jednostek. Gustlik wydaje mi się że tak ustawia
W momencie tworzenia tej kampanii, nie było takiej możliwości.

Zawsze była - odkąd Suite istnieje....

W momencie budowy scenariusza włączasz sobie kolejny kraj jako "Support Country" i wtedy możesz w pełni kontrolować jednostki tego kraju. Po zakończeniu fazy budowy, wyłączasz ten kraj (ustawiasz na jego miejscu "None") w Suite - i po sprawie. Gracz może nimi grać, ale nic z tego kraju nie kupi. Robiłem tak jeszcze w PG2.
Czyli w wersji końcowej nie ma "Support Country" - dokładnie tak jak jest w tej kampanii Cool
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #16 : Grudzień 10, 2011, 02:40:16 »

Cytuj
Nie koniecznie chyba można ustawić tak aby kraj był jako Support ale nie można było kupić jego jednostek. Gustlik wydaje mi się że tak ustawia
W momencie tworzenia tej kampanii, nie było takiej możliwości.

Zawsze była - odkąd Suite istnieje....

Nie da się ustawić kraju jako "Support Country" i jednocześnie odebrać graczowi możliwość zakupu jednostek z tego kraju.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #17 : Grudzień 12, 2011, 07:56:57 »

Drobne nieporozumienie - chodzi o to co kto rozumie poprzez stwierdzenie: "aby kraj był jako Support Country"

Ja rzeczywiście robię tak jak napisałem. Czyli ustawiam Support Country w momencie budowania scenariusza, a potem go wyłączam. Ale jednostki tego  kraju pozostają na mapie. Zatem "jest" Support Country", czy "nie ma" - to już jest dyskusja semantyczna.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #18 : Grudzień 13, 2011, 08:14:47 »

"aby kraj był jako Support Country" oznacza obecność kraju w tej opcji  w Suite, w wersji oficjalnej kampanii.
Zapisane
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #19 : Grudzień 13, 2011, 12:37:42 »

Tak wszystko jest jak należy to ja wprowadziłem zamieszanie bo mi się zdawało że w Gustlikowych kampaniach jest inaczej  Grin .
Zapisane

Nie bo nie Smiley
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #20 : Marzec 29, 2012, 09:05:05 »

Czy to błąd czy nie?

Osiągnąłem BV w scenariuszu Antwerpia w drugiej kolejce a jest to możliwe bez zadnego problemu również w 1 kolejce zanim AI wykona jakikolwiek ruch.

Robi się to w prosty sposób, wystarczy zająć lotnisko (w załączniku zaznaczone czerwonym kółkiem) połozone bardzo blisko pozycji wyjściowych, w zasięgu mojej  artylerii i panter.
Pozostaje mi chyba zagrać jeszcze raz ten scen pozostawiając te lotnisko na sam koniec, szkoda tylko ze angole będa miały zaopatrzenie dla swoich samolotów,

OpenGen 0.80.5.0 * (17 Mar 2012) *  Efile folder:D:\OpenGeneral\efile_og_gus\  * Efile version:I.OG_3.0 GusOpen ver. 1.9
Campaign: B02 12SS HITLERJUGEND,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew , #0 , Brilliant Victory , score:74
 2   Carentan , #9 , Brilliant Victory , score:75
 3   St. Lo , #8 , Brilliant Victory , score:71
 4   Kampfgruppe Luck , #11 , Brilliant Victory , score:71
 5   Falaise , #3 , Brilliant Victory , score:75
 6   Chambois , #4 , Tactical Victory , score:35
 7   Ardeny , #5 , Brilliant Victory , score:71
 8   Antwerpia , #7 , Brilliant Victory , score:75
--
Campaign score: 547  *  Average: 68

Current scenario: Antwerpia,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 400
Total army value: 2428 , Current prestige is 131
Prestige available on map yet is 360 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 2
AI stance is Defensive
if BV: +200, Operacja "Südwind" , cap 3200, 10 turns prestige: 200
if V : +150, Operacja "Südwind" , cap 3200, 12 turns prestige: 240
if TV: +100, Operacja "Südwind" , cap 3200, 14 turns prestige: 280
if Ls: +50, Operacja "Südwind" , cap 3200, 14 turns prestige: 280

Piechota
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/25Reg , 4 bars , 478 exp , Waffen SS , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 6 kill , 0 pp (U:001)
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/26Reg , 3 bars , 372 exp , Waffen SS , 10/10 , Extended Front  , 4 kill , 0 pp (U:003)

Czołg
*  Panther G , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 5 bars , 757 exp , Waffen SS , 15/10 , Devastating Fire  , 81 kill , 0 pp (U:004)
*  Panther G , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 5 bars , 916 exp , Waffen SS , 15/10 , Resilience  , 102 kill , 0 pp (U:009)
*  SS Elite , 101PanzAbt Wittmann , 5 bars , 1040 exp , Waffen SS , 10/5 , Influence  , 58 kill , 0 pp (U:011)

Rozpoznanie
*  251/22 , 12SSHitlerjugend/12AuklAbt , 3 bars , 373 exp , Waffen SS , 13/10 , 6 kill , 0 pp (U:010)

Artyleria ppanc.
*  JagdPanther , 12SSHitlerjugend/12PanzJagAbt , 5 bars , 606 exp , Waffen SS , 15/10 , 18 kill , 0 pp (U:002)

FlaK
*  88mm FlaK 37 , 251/4 , 12SSHitlerjugend/12FlakAbt , 5 bars , 503 exp , Waffen SS , 14/10 , All Weather Combat  , 14 kill , 0 pp (U:006)

Artyleria
*  17 K18 , SdKfz 9 , 12SSHitlerjugend/12WerfArtAbt , 2 bars , 287 exp , Waffen SS , 12/10 , Combat Support  , 1 kill , 0 pp (U:007)
*  Hummel , 12SSHitlerjugend/12ArtReg , 5 bars , 546 exp , Waffen SS , 15/10 , Fire Discipline  , 7 kill , 0 pp (U:008)
 12,2 K 390/2(r) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 397 exp , Waffen SS , 11/10 , 1 kill , 580 pp (U:014)
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 0 bars , 7 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 768 pp (U:016)

Obrona plot.
 Flakpanzer IV Mobelwagen ,  , 5 bars , 582 exp , Waffen SS , 15/10 , 3 kill , 360 pp (U:005)
 Flakpanzer IV Mobelwagen ,  , 5 bars , 722 exp , Waffen SS , 15/10 , Combat Support  , 7 kill , 360 pp (U:012)
 Flakpanzer IV Mobelwagen ,  , 5 bars , 765 exp , Waffen SS , 15/10 , All Weather Combat  , 8 kill , 360 pp (U:013)
*  Ba 349 A Natter , 251/16 [W] ,  , 0 bars , 70 exp , Waffen SS , 10/10 , 4 kill , 0 pp (U:015)

Killed: AD 24 ,  AT 44 ,  ATY 112 ,  INF 202 ,  REC 33 ,  TK 70 ,  FTR 38 ,  TB 35 ,  Total: 558
Lost  : AD  4 ,  AT 22 ,  ATY 14 ,  INF 80 ,  REC 15 ,  TK  6 ,  FTR  2 ,  TB  0 ,  Total: 143

BV  7
V   0
TV  1
L   0

Piechota *  2 Units * 2 Leaders
 Total :    850 exp,     10 kill,      0 pp
Average:    425 exp,      5 kill,      0 pp
Czołg *  3 Units * 3 Leaders
 Total :   2713 exp,    241 kill,      0 pp
Average:    904 exp,     80 kill,      0 pp
Rozpoznanie *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    373 exp,      6 kill,      0 pp
Average:    373 exp,      6 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    606 exp,     18 kill,      0 pp
Average:    606 exp,     18 kill,      0 pp
FlaK *  1 Units * 1 Leaders
 Total :    503 exp,     14 kill,      0 pp
Average:    503 exp,     14 kill,      0 pp
Artyleria *  4 Units * 2 Leaders
 Total :   1237 exp,      9 kill,   1348 pp
Average:    309 exp,      2 kill,    337 pp
Obrona plot. *  4 Units * 2 Leaders
 Total :   2139 exp,     22 kill,   1080 pp
Average:    535 exp,      6 kill,    270 pp
Summary * 16 Units * 10 Leaders
 Total :   8421 exp,    320 kill,   2428 pp
 Average:    526 exp,     20 kill,    152 pp


Player 1  Waffen SS   has 49 units total:
Piechota : 14
Czołg :  7
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  5
FlaK :  1
Fortyfikacje :  5
Artyleria :  8
Obrona plot. :  6

Player 2  USA, United Kingdom, Poland   has 98 units total:
Piechota : 25
Czołg : 11
Rozpoznanie :  5
Artyleria ppanc. :  8
FlaK :  5
Fortyfikacje : 18
Artyleria : 13
Obrona plot. :  1
Myśliwiec :  4
Bomb. taktyczny :  2
Bomb. strategiczny :  4
Pancernik :  1
Krążownik :  1


*   <- original core or experienced prototype
pp  <- prestige points


[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

Gratia gratiam parti
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #21 : Marzec 29, 2012, 09:15:47 »

Warunków zwycięstwa w tym scenie jest kilka, ale na pewno nie jest nim zajęcie lotniska. Na pewno BV miałeś w momencie zajęcia lotniska?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #22 : Marzec 29, 2012, 09:29:07 »

Jak mówi komunikat na koniec - ten który widać na obrazku - BV nastąpiło na skutek zajęcia JAKIEJKOLWIEK flagi, ponieważ żadne inne VHeksy nie zostały wyznaczone.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #23 : Marzec 29, 2012, 09:30:06 »

Tak, komunikat jak na załączonym obrazku pojawił sie w chwili zajęcia lotniska.
Zapisane

Gratia gratiam parti
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #24 : Marzec 29, 2012, 09:31:26 »

Cytuj
Pozostaje mi chyba zagrać jeszcze raz ten scen pozostawiając te lotnisko na sam koniec, szkoda tylko ze angole będa miały zaopatrzenie dla swoich samolotów,

Granie scenariusza jeszcze raz nic nie da ponieważ efekt będzie taki sam. Zajęcie jakiejkolwiek małej flagi spowoduje koniec bitwy.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #25 : Marzec 29, 2012, 09:33:53 »

mogę przesłac save'a jeśli to w czymkolwiek pomoze
Zapisane

Gratia gratiam parti
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #26 : Marzec 29, 2012, 09:40:37 »

Wystarczy sprawdzić pod Suite, czy tam rzeczywiście nie ma VHeksów dla Niemców. No ale, z tego komunikatu wynika, że nie.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #27 : Marzec 29, 2012, 09:42:29 »

Dla mnie dziwna sprawa, bo scen testowały 3 osoby i (mówię za siebie) pamiętam że flagi zdobywałem bez takich konsekwencji Huh W takim razie na szybko poprawka. Przypomnę że należy scen rozegrać od ostatniego save'a z poprzedniego scena, albo autosave'a kończącego scena, żeby gra uwzględniła zmiany. W razie problemów proszę o info.
PS. Już chyba wiem o co chodzi. Teraz powinno być dobrze.

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2012, 10:05:05 wysłane przez mara » Zapisane
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #28 : Marzec 29, 2012, 09:45:32 »

dwa takie same załączniki?
Zapisane

Gratia gratiam parti
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #29 : Marzec 29, 2012, 09:48:40 »

Sprawdziłem pod Suite Tą wersję, którą graleś - rzeczywiście nie było tam VHeksów, do tego były jakieś jednostki ustawione jako "Must Survive", ale sam warunek "Must Kill/Survive" - jako opcja scenariusza - nie był włączony.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2] 3 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.095 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)