Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 03:41:50 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania B02 "12SS Hitlerjugend" v4.3  (Przeczytany 43221 razy)
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #30 : Marzec 29, 2012, 09:56:09 »

O tych survivalowych jednostkach to nie wiedziałem, być może w zamierzeniach autora mogły to byc te 3 jednostki desantowe które na początku scena są załadowane do samolotów. Ja ich  desantowałem tam gdzie były na początku gry czyli do lasku pod nimi , zasugerowałem się opisem z intro sugerującym ze gdzieś w tamtym rejonie maja zdobyc aliancki sztab  ale następnym razem to ich może desantuje gdzieś na drugą stronę zatoki, może tam jakiś pożytek z nich będzie.
Zapisane

Gratia gratiam parti
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #31 : Marzec 29, 2012, 10:05:45 »

Jak już pisałem wcześniej....ten scen jest moim zdaniem niepotrzebny i niczemu nie służy.....chyba tylko nabijaniu mocy 12SS.
Zapisane
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #32 : Marzec 29, 2012, 10:06:53 »

OK. Ta poprawiona wersja ma VH hexy zadeklarowane i wszystko wyglada na OK, po zajęciu lotniska nic szczególnego się nie zdarzyło Cheesy

Usunąłbym z tego scena liderów z jednostek AUX, bo i tak muszę ich szybko zamordować coby się miejsce zrobiło dla liderów core'owych.


P.S.

Trzeba powiedzieć Kowdarowi żeby uaktualnił tę kampanię w swojej instalce,
« Ostatnia zmiana: Marzec 29, 2012, 10:22:11 wysłane przez derwiszx » Zapisane

Gratia gratiam parti
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #33 : Marzec 30, 2012, 07:07:53 »

To moja pierwsza kampania i jak widać nie ustrzegłem się błędów, za które przepraszam Tongue Poprawka dla Grega i Kowdara pójdzie dzisiaj. Co do tych liderów AUX to jest poprostu ukłon w stronę historii. Widzę że będę musiał zrobić jedną dużą poprawkę - już w momencie oficjalnej publikacji nie do końca byłem zadowolony z efektu. Ale to dopiero po ukończeniu i publikacji drugiej kampanii.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #34 : Marzec 30, 2012, 07:38:12 »

Z drugiej strony można mieć pecha i ni posiadać liderów dłuuugo, wtedy liderzy aux mocno pomagają.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #35 : Marzec 30, 2012, 04:13:24 »

Ci liderzy to są zbędni w dalszej części kampanii, w każdym bądź razie jest ich za dużo, bo często nawet pięciu czy sześciu w scenariuszu.
Zdaję sobie sprawę z tego, ze z uwagi na wielotorowość tej kampanii trudno jest określić które scenariusze są scenariuszami początkowymi a które końcowymi.

Ja podążałem ścieżką  trzech kolejnych BV licząc od początku scenariusza.

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew , #0 , Brilliant Victory , score:74
 2   Carentan , #9 , Brilliant Victory , score:75
 3   St. Lo , #8 , Brilliant Victory , score:71
 4   Kampfgruppe Luck , #11 , Brilliant Victory , score:71
 5   Falaise , #3 , Brilliant Victory , score:75
 6   Chambois , #4 , Tactical Victory , score:35
 7   Ardeny , #5 , Brilliant Victory , score:71

Scen nr 3 St. Lo to jak do tej pory jeden z najbardziej wymagających i udanych scenariuszy. Dosyć łatwo tam o V czy TV ale zrobić BV i nie wytracić przy tym jednostek core to już spora sztuka. Ja rozegrałem ten scenariusz 3 razy. Dopiero za 3 razem znalazłem receptę jak obronić St. Lo.  Zdobycie wszystkich zwykłych heksów wydaje się niemożliwością, a sam scenariusz daje dużo satysfakcji i jest na prawdę sporym wyzwaniem. 

Zapisane

Gratia gratiam parti
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #36 : Maj 05, 2012, 06:51:54 »

Co do 101 to się zgadza a poza tym Wittmann w tym okresie nie był dowódcą batalionu tylko kompanii ale potraktujmy to ''ku pamięci'' asa pancernego Wink

Natomiast w scenie,chyba...''Utrzymać Caen'' w dywizji Lehr  w pułkach są gren.panc.SS co jest nieprawdą bo powinni być gren.pancerni....Lehr była dywizją Wehrmachtu a nie Waffen-SS.

« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2012, 07:01:59 wysłane przez Hansen » Zapisane
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #37 : Styczeń 17, 2013, 11:41:57 »

Proszę autora o wprowadzenie zmiany w opisie pierwszej bitwy, mianowicie o dodaniu na końcu zdania o tym iż:
Jeśli na danym heksie znajdują się dwie lub więcej jednostek, w celu wybrania tej pod spodem klikamy na dany heks i wciskamy klawisz Insert.
Informacja dla wszystkich którzy tak jak ja przegapili tą opcję i żyli w nieświadomości owej funkcji.
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #38 : Styczeń 18, 2013, 05:49:34 »

Mam problem,zacząłem grać wersję 4.0 i podczas słonecznej i suchej pogody nie mogę strzelić z moich pelotek do wrogiego samolotu.....ciekawostka bo mam oba rodzaje Flaków i oba ''nie działają''Huh a samolot jest w ich zasięgu!
Zapisane
derwiszx
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 884


« Odpowiedz #39 : Styczeń 18, 2013, 06:41:54 »

Przełącz widok na tryb lotniczy i wtedy spróbuj strzelić do samolotów
Zapisane

Gratia gratiam parti
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #40 : Styczeń 18, 2013, 07:45:46 »

Dziękuję bardzo za radę....mogę strzelać do ''Aces high'' Smiley
Zapisane
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #41 : Styczeń 26, 2013, 09:05:13 »

scenario: Burza ze wschodu
Na mapie strategicznej przed scenariuszem jest 18 pól rozstawienia, jednak po rozpoczęciu rozstawiania jest tylko 16 pól.
Dwa brakujące pola są wysadzone, i stąd pewnie ten konflikt.
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #42 : Marzec 10, 2013, 05:24:29 »

A patrzyłeś czy te pole nie znika dla pewnych jednostek? Np. dla artylerii, ale np. dla reconu już nie?
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #43 : Marzec 11, 2013, 09:58:07 »

A patrzyłeś czy te pole nie znika dla pewnych jednostek? Np. dla artylerii, ale np. dla reconu już nie?
Nie to dotyczy wszystkich jednostek.
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #44 : Marzec 14, 2013, 11:20:30 »

A patrzyłeś czy te pole nie znika dla pewnych jednostek? Np. dla artylerii, ale np. dla reconu już nie?
Nie to dotyczy wszystkich jednostek.
Nie, to dotyczy wszystkich jednostek.

Nie to dotyczy wszystkich jednostek.

Czyli?
Interpunkcja to rzecz pomocna...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.075 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)