Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 11:52:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania G14 "Dywizja Duchów" (Ghost Division) v.4.1  (Przeczytany 8259 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« : Luty 14, 2012, 09:47:23 »

Kampania znana już (częściowo) tym, którzy grali ją jeszcze za czasów PG2. Przedstawia działania słynnej, niemieckiej "Dywizji Duchów", czyli 7-mej Pancernej. Począwszy od kampanii wrześniowej, gdy występowała jeszcze jako 2 Leichte Div., poprzez francuski blitzkrieg, rosyjskie stepy, aż po smutny koniec na Pomorzu w 1945-tym

Kampania nie jest w 100% liniowa - porażka może oznaczać wykluczenie lub opuszczenie niektórych scenariuszy - patrz niżej. Przez cały czas trwania kampanii, sztab dywizji oznaczony jest jako jednostka która "musi przeżyć" i warunek ten funkcjonuje obok innych warunków zwycięstwa/porażki.

W ostatnich scenariuszach autouzupełnianie zostaje wyłączone a nowo kupowane jednostki nie będą miały pełnej siły. Szczegóły - w briefingach.

Kampania w wersji 4.1. wprowadza system frontów i frakcji. Dokładny układ tych opcji jest podany w pliku PELNY RAPORT. Jeśli ktoś woli być zaskakiwany - niech nie czyta!

Wersja 4.1. stosuje także opcję strzelania przez jednostki własne, oraz zmienne warunki terenowe - w zależności od pogody w scenariuszach jesienno zimowych, na froncie wschodnim co może skutkować tym, że gracz przegra z pogodą, a nie z przeciwnikiem.


Powodzenia - pamiętajcie - to w tej dywizji rozbłysła gwiazda Rommla, zanim pojechał do Afryki....

Campaign: G14_gh * G14  DYWIZJA DUCHÓW v.4.1
 # File           Scenario                           Date           BV   V  TV    L  Map
 0 G14_gh000.SCN  PROLOG - SZCZEKOCINY               Sep  3, 1939    1   1   1    1  KOCK.MAP #707)
 1 G14_gh00.scn   MEUSE CROSSING                     May 12, 1940    2   2   2   Ls  metz.map #26)
 2 G14_gh01.scn   ARRAS                              May 20, 1940    3   3   3   Ls  arras2.MAP #449)
 3 G14_gh02.scn   GHOST DIVISION                     Jun  5, 1940    4   4   4    6  DIEPPE.map #130)
 4 G14_gh03.scn   ST VALERY                          Jun 10, 1940    5   5   6    6  stvalery.map #627)
 5 G14_gh04.scn   CHERBOURG                          Jun 17, 1940    6   6   6   Ls  CHERBORG.map #328)
 6 G14_gh05.scn   BARBAROSSA                         Jun 22, 1941    7   7   7    9  VILNIUS2.MAP #764)
 7 G14_gh06.scn   MINSK KESSEL                       Jun 26, 1941    8   8   8    8  minsk.map #504)
 8 G14_gh07.scn   VITEBSK                            Jul  6, 1941    9   9   9    9  VITEBSK.MAP #776)
 9 G14_gh08.scn   VIAZMA                             Oct  1, 1941   10  10  10   12  vyazma41.map(#741)
10 G14_gh09.scn   KLIN                               Nov 22, 1941   11  11  11   12  moscownw.map #747)
11 G14_gh10.scn   KLIN BULGE                         Dec  5, 1941   12  12  12   Ls  moscownw.map #747)
12 G14_gh11.scn   VIAZMA 1942                        Mar  3, 1942   13  13  13   Ls  vyazma41.map #741)
13 G14_gh12.scn   KRASNOARMIEJSK                     Feb 18, 1943   14  14  Ls   Ls  lodz45jn.map #746)
14 G14_gh13.scn   IZYUM                              Mar  1, 1943   15  15  15   Ls  IZYUM.MAP(#777)
15 G14_gh14.scn   BIELOGOROD                         Jul  5, 1943   16  16  16   Ls  prok3.map #268)
16 G14_gh15.scn   KIEV                               Nov  5, 1943   17  17  17   Ls  kiev.map(#229)
17 G14_gh16.scn   ZHITOMIR                           Nov 14, 1943   18  18  19   Ls  zhitomir.map(#234)
18 G14_gh17.scn   BREAKOUT                           Apr  2, 1944   19  19  19   Ls  kamenec.map(#737)
19 G14_gh18.scn   ALYTUS 1944                        Jul 12, 1944   20  20  20   22  vilnius2.map #764)
20 G14_gh20.scn   INFLANTY - OPERATION "DOPPELKOPF"  Aug 15, 1944   21  21  21   21  zhitom20.map(#835)
21 G14_gh21.scn   INFLANTY - MEMEL                   Oct  5, 1944   22  22  22   Ls  Klaipeda.MAP #938)
22 G14_gh22.scn   WINTER OFFENSIVE                   Jan 14, 1945   23  23  23   24  ciechano.map #12)
23 G14_gh23.scn   ELBING                             Jan 26, 1945   24  24  24   24  koenigsb.map #181)
24 G14_gh24.scn   GOTENHAFEN                         Mar 10, 1945  Win Win Win   Ls  GDYNIA.MAP (#783)

Slot    ScenFile   ScenTitle                         P1.Units P1.Army  P2.Stance     P2.Units P2.Army
0  G14_gh000.xscn  PROLOG - SZCZEKOCINY              25       6163     Aggressive    37       3634
1  G14_gh00.xscn   MEUSE CROSSING                    17       3817     Defensive     61       8728
2  G14_gh01.xscn   ARRAS                             19       3681     Aggressive    62       10435
3  G14_gh02.xscn   GHOST DIVISION                    6        1356     Defensive     25       3248
4  G14_gh03.xscn   ST VALERY                         6        1023     Defensive     35       2979
5  G14_gh04.xscn   CHERBOURG                         0        0        Defensive     29       3097
6  G14_gh05.xscn   BARBAROSSA                        12       2597     Aggressive    51       7179
7  G14_gh06.xscn   MINSK KESSEL                      18       3594     Aggressive    63       6965
8  G14_gh07.xscn   VITEBSK                           14       3569     Aggressive    88       13343
9  G14_gh08.xscn   VIAZMA                            55       12947    Aggressive    99       13177
10 G14_gh09.xscn   KLIN                              29       6053     Defensive     99       19160
11 G14_gh10.xscn   KLIN BULGE                        57       7651     Aggressive    87       12746
12 G14_gh11.xscn   VIAZMA 1942                       46       6743     Aggressive    102      14017
13 G14_gh12.xscn   KRASNOARMIEJSK                    14       4012     Aggressive    68       12893
14 G14_gh13.xscn   IZYUM                             29       8348     Defensive     99       23756
15 G14_gh14.xscn   BIELOGOROD                        24       7469     Aggressive    99       25278
16 G14_gh15.xscn   KIEV                              39       9462     Aggressive    100      26399
17 G14_gh16.xscn   ZHITOMIR                          42       13384    Aggressive    96       25761
18 G14_gh17.xscn   BREAKOUT                          48       12056    Aggressive    100      25554
19 G14_gh18.xscn   ALYTUS 1944                       34       6018     Aggressive    100      29322
20 G14_gh20.xscn   INFLANTY - OPERATION "DOPPELKOPF" 0        0        Defensive     77       16326
21 G14_gh21.xscn   INFLANTY - MEMEL                  48       17404    Aggressive    104      26170
22 G14_gh22.xscn   WINTER OFFENSIVE                  25       7977     Aggressive    105      29976
23 G14_gh23.xscn   ELBING                            21       3719     Aggressive    92       22447
24 G14_gh24.xscn   GOTENHAFEN                        59       20947    Aggressive    116      33271

« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2017, 11:36:24 wysłane przez kowdar » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 838



« Odpowiedz #1 : Marzec 03, 2012, 12:10:07 »

Zagrałem pierwsze dwa scenariusze i mam uwagę do drugiego. Chodzi o posiłki francuskie, wyskoczyły mi za plecami i rozjechały dwie piechoty które trzymałem na tyłach żeby nic im się nie stało  Pcbash.
Mam propozycję żeby pierwsza tura posiłków ta z czołgami pojawiała się dwie tury wcześniej. Natomiast kolejne dwie artylerie i czołg przesunąć bardziej na zachód pod SH , pojawienie się posiłków tam będzie bardziej "naturalne"
Zapisane

Nie bo nie Smiley
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #2 : Marzec 30, 2013, 02:07:14 »

Na stronie zamieściłem najnowszą wersję kampanii o numerku 4.1.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3540


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #3 : Luty 02, 2014, 02:58:53 »

Właśnie grałem i w scenie ''Krasnoarmiejsk'' zwyciężyłem TV i zakończyła się moja przygoda  Wink
Zatrzymały mnie warunki pogodowe,po prostu moje jednostki przemieszczały się przez 50% bitwy po jednym heksie....chyba nie o to chodzi?....Gustliku.
Jak to ma tak wyglądać to przy ''niefarcie pogodowym'' trzeba będzie robić sava co turę i dobierać sobie dobrą pogodę......najprostszym rozwiązaniem jest chyba wydłużenie tur.

Pzdr.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #4 : Luty 02, 2014, 06:00:17 »

Myślę, że trzeba po prostu wyeliminować sytuację, w której TV wyrzuca z gry - co właśnie uczyniłem. Skoro sam piszesz, że mimo błota zdążyłeś na TV, to nie ma potrzeby niczego wydłużać.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.193 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.021s, 1q)