AI w tej kampanii niedomaga - jednostki generalnie są niechętne do działania (szczególnie artyleria). To wymaga precyzyjnego strojenia działań atakujących jednostek AI bo część jednostek błąka się lub w ogóle pozostaje na miejscu.
Tylko wtedy trudność kampanii zdecydowanie wzrośnie. Będzie potrzeba więcej prestiżu.
Będą w tej wiadomości dopisywał informacje o wymaganych modyfikacjach w kolejnych scenariuszach.
0 W94_NVC00.xscn RAID AT BINH GIA
posiłki błąkają się po mapie - trzeba im ustawić cel
1 W94_NVC01.xscn ESCAPE FROM VUNG TAU
nie mam uwag, bo zwiałem najszybciej, jak to możliwe - do sprawdzenia, jeśli ktoś zdecyduje się bronić
2 W94_NVC02.xscn ATTACK ON THE PLEI ME CAMP
jest ok
3 W94_NVC03.xscn IA DRANG
posiłki - spadochroniarze i obserwator artyleryjski - nie ruszają się w ogóle - dodać cel
4 W94_NVC04.xscn MILITARY REGION IV CRISIS
część artylerii nie porusza się wcale - trzeba dać cel lub podążanie za inną jednostką
Na ten moment prestiżu jest dosyć ale pod warunkiem, że uciekamy zamiast bronić. Skutkuje to mniejszym doświadczeniem, co za chwilę zaboli. Moim zdaniem należało by dorzucić kaski. Natomiast aby przejść kolejny scenariusz potrzeba sporych uzupełnień.5 W94_NVC05.xscn ASIAN CLASH
cała artyleria pozostała na stanowiskach wyjściowych. Aż się boję co by się działo, gdyby jednak się ruszyła. Ten scenariusz byłby nie do wygrania. Jedna z atakujących grup wędruje w inne miejsce niż powinna. Należy im wyznaczyć cel. Piechota z daleka praktycznie się nie ruszyła.
6 W94_NVC05B.xscn STRIKE ON KONTUM
7 W94_NVC06.xscn ATTACK ON KHE SANH
8 W94_NVC07.xscn TET OFFENSIVE
9 W94_NVC08.xscn LAOS COUNTEROFFENSIVE
10 W94_NVC09.xscn BATTLE OF KONTUM
11 W94_NVC10.xscn LIBERATION OF SAIGON
PS
Jednostki i transporty do przeglądu - działo samobieżne M110 jeździ na ciężarowce, piechota bierze piechotę na barana