Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 07:49:44 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania D11 "Bitwa o Dai Do"  (Przeczytany 15405 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« : Październik 29, 2017, 06:42:35 »

Kampania D11 "Bitwa o Dai Do"

http://www.opengeneral.pl/kampanie_vii.html

Tym razem krótka i przyjemna kampania w dżungli.
Ciekawa, krótka i całkiem przyjemna dla szybkiej rozrywki.
Biorąc pod uwagę briefingi, to należy uznawać iż tym razem to kampania w trochę innej skali niż zwykle.
Dana ikona to raczej pluton żołnierzy, pojedyncze działa, czołgi i samoloty, a nie jak jesteśmy przyzwyczajeni bataliony, itd.
Ale gra się różnie klimatycznie ... zapewne scenariusze trochę naciągane w stosunku do rzeczywistości, ale to dla przecież dla przyjemności grania. Miłej rozrywki życzę.

Uwaga: kampania wykorzystuje 4 mapy Wietnamu autorstwa Sympatyka, są umieszczone w archiwum z kampanią i należy je skopiować tak jak są, czyli do katalogu MAP w katalogu danego EFILE_
(a jak ktoś bardzo chce to może także do głównego katalogu MAP, gra sobie tez z tym poradzi Smiley )

Oczywiście kampania jest konwersją z PeG i w tamtejszym katalogu EFILE docelowo się znajdzie.
Kampania bez CAP'u i bez auto uzupełniania jak to ostatnio praktykuję.
Kampania wymaga co najmniej efile OpenGus 6.9.9.j

Przebieg kampanii:
Campaign: D11_dai * D11 BATTLE OF DAI DO v.4.0
   File                 Scenario         Date           BV   V  TV    L  Map
 0 D11_DaiDo1.xscn      Dai-Do-Part 1    Apr 29, 1968    1   1   1    0  d11_1.png
 1 D11_DaiDo2.xscn      Dai-Do-Part 2    Apr 30, 1968    2   2   2    1  d11_2.png
 2 D11_DaiDo3.xscn      Dai-Do-Part 3    May  1, 1968    3   3   3    2  d11_3.png
 3 D11_DaiDo4.xscn      Dai-Do-Part 4    May  2, 1968  Win Win Win    3  d11_4.png

 Slot   ScenFile       ScenTitle       P1.Units    P1.Army   P2.Stance   P2.Units    P2.Army
0   D11_DaiDo1.xscn    Dai-Do-Part 1   23          8347      Defensive   12          2112
1   D11_DaiDo2.xscn    Dai-Do-Part 2   27          12400     Defensive   27          5573
2   D11_DaiDo3.xscn    Dai-Do-Part 3   61          34897     Defensive   65          17927
3   D11_DaiDo4.xscn    Dai-Do-Part 4   67          35913     Defensive   77          24962
« Ostatnia zmiana: Październik 29, 2017, 06:46:13 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #1 : Październik 29, 2017, 09:31:57 »

To bardzo stare mapy ..
Ciekaw jestem czym zastąpiłeś teren "pola" ( jest ich dużo) - bo w OG nie ma takiego terenu ...  Wink
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #2 : Październik 29, 2017, 10:28:42 »

Nawet się nad tym  nie zastanawiałem. Suite zrobił automatyczną konwersję. Podejrzewam, że zamienił na teren "clear".
Te mapy są trochę za ciemne, kontrastowe ... we wioskach/miasteczkach jednostek prawie nie widać, mocno trzeba się przyglądać. Ale da się grać ...
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #3 : Październik 30, 2017, 02:59:39 »

No tak te mapy były przeznaczone tylko i wyłącznie dla PEG - dlatego nie mają numerów ...
Są to mapy "bezskalowe" - dostawałem plik *.map  - i robiłem ..
Ikony jednostek były trochę większe niż w Og i mocno kolorowe i wyglądało to jako tako  Grin
Micha uznał, ze są dobre i tak się potoczyło ..
Piszesz, ze nie widać dobrze jednostek --> Wietnam słyną z wojny partyzanckiej ...  Grin Jakby łatwo było, to wojna nie trwała by tyle lat. Wszyscy chcą urealnienia sprzętu, tabeli ruchu, a co z mapami ... może tak są bardziej realistyczne  Laughing
Dla graczy przyzwyczajonych grać na mapach Pg2 - jest to na pewno przejście   ... Evil

Jeśli byś zmierzał coś robić z terenem  - w/g mnie pola by można konwertować na mix --> bagna + bocage + wertepy
To można by jakąś mapkę pokombinować ...
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #4 : Październik 30, 2017, 03:04:01 »

Jeśli byś zmierzał coś robić z terenem  - w/g mnie pola by można konwertować na mix --> bagna + bocage + wertepy
To można by jakąś mapkę pokombinować ...
Można spróbować ustawić początkowe warunki na 'mud' (błoto), to powinno porządnie namieszać w jakości terenu...;
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #5 : Październik 30, 2017, 05:04:15 »

Cytuj
Suite zrobił automatyczną konwersję. Podejrzewam, że zamienił na teren "clear".

Przyjrzałem się konwersji --> jest
jungle --> BOCCAGE
rice felds --> SWAMP, a więc jednak nie CLEAR  Wink



Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #6 : Styczeń 30, 2018, 07:56:58 »

Zrobiłem nowy rysunek do pierwszego scena jako test (Rysunek do zamiany d11_1.png)
Zamieniłem zgodnie z mapx
jungle --> BOCCAGE
rice felds --> SWAMP
Proszę zwrócić szczególną uwagę na teren BOCCAGE --> czy takie odwzorowanie jest ok?   Wink

http://www.opengeneral.pl/sympatyk/1viet_OG.jpg

Te mapy są trochę za ciemne, kontrastowe ... we wioskach/miasteczkach jednostek prawie nie widać, mocno trzeba się przyglądać. Ale da się grać ...

Zmniejszyłem trochę domki, no i chyba teraz jest jaśniejsza ...  Dalsze przeróbki jeśli będzie zapotrzebowanie ....   Huh

Teraz pytanie
Warto robić takie przeróbki?
Mapa jest faktycznie lepsza? (jasność, kolor, technika)  Huh

Darku, a z tą kampanią nie dostałeś plików txt?


« Ostatnia zmiana: Styczeń 31, 2018, 10:29:35 wysłane przez sympatyk » Zapisane
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #7 : Styczeń 30, 2018, 08:00:10 »

A daj link do starej mapy to sobie porównam...
Nie pobierałem tychkonwersji...
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #8 : Styczeń 30, 2018, 09:10:52 »

Na początku było coś takiego
https://drive.google.com/file/d/1MzthcDFSBQM9VpisC_0-ithFC-A8TLwr/view?usp=sharing

Najpierw zrobiłem tak
http://www.opengeneral.pl/sympatyk/1viet.png

następnie ( okazało się, że mają być wiejskie domki)
https://drive.google.com/file/d/1GG93_RhI2-ygXJlthIg5NEorXiQQ5SLS/view?usp=sharing

Zależy mi na opinii o terenie zarośla ( BOCCAGE)  Wink

Zapisane
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #9 : Styczeń 30, 2018, 09:18:48 »

I Ty pytasz czy warto? Oczywiście że tak. Mapa wygląda dużo lepiej. Dzień do nocy. Bocage wygląda wg. mnie super. Resztę będzie można ocenić w grze. Robisz kawał dobrej roboty
 Toast
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #10 : Styczeń 30, 2018, 11:29:00 »

Zgadzam się z Jaro nowe wydanie mapy jest dużo lepsze Clap
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #11 : Styczeń 31, 2018, 09:52:09 »

No skoro lepsze to następny scen - rysunek przerobiony - zastępuje on D11_2.png
Dorobiłem 2 porty
Trzy jednostki są ustawione na oceanie(był poprzednio) bez transportu  Huh

http://www.opengeneral.pl/sympatyk/2Vietnam_OG.jpg

A tak  - pytanie  było podchwytliwe - " czy warto przerabiać? " --> bo jak warto -  to znaczy, że zagracie - bo inaczej nie warto  Laughing
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #12 : Styczeń 31, 2018, 10:08:55 »

Darku, a z tą kampanią nie dostałeś plików txt?

Piszesz o plikach z nazwami na mapach czy breifingach ?
To co było w oryginałach ściągniętych ze strony http://www.peoplesgeneral.de/, to wszystko zamieściłem w konwersji.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #13 : Styczeń 31, 2018, 10:22:02 »

Tak - chodziło mi o nazwy wsi i rzek ... Jeśli nie było, to może ktoś się na tym zna .. tz. wie jakie to nazwy ..
Zapisane
Jaro
Moderator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #14 : Luty 01, 2018, 09:28:40 »

A tak  - pytanie  było podchwytliwe - " czy warto przerabiać? " --> bo jak warto -  to znaczy, że zagracie - bo inaczej nie warto  Laughing

Jeśli dziś nie gram to zagram jutro albo pojutrze. Ale jak mapy będą brzydkie, to nie zagram w ogóle lub na kafelkach.
Ps
Tak tak, ostatnio kafelki mi się przejadły i grałem na normalnych mapach.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.114 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.011s, 1q)