Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 02:23:16 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test - W27 - Case Red  (Przeczytany 58910 razy)
Radar
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 421


h


« Odpowiedz #75 : Listopad 24, 2010, 12:20:16 »

Chociaż jestem zwolennikiem kampanii liniowych, to uważam, że pomysł Zsamota jest godny uwagi: grasz wszystkie bitwy, jeżeli jesteś dobry. Smiley
Zapisane
connor71
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 326


« Odpowiedz #76 : Listopad 24, 2010, 12:50:29 »

Wg mnie zależy to od charakteru kampanii. Jeżeli jest fikcyjna, to owszem, dobrze gramy, wygrywamy Brylanty, to gramy wszystkie. Ale w przypadku kampanii historycznych, to powinno się grać zgodnie z historią. Nie każda bitwa jest zwycięska. Każdy woli co innego. Ja na przykład lubię kampanie, gdzie są zwroty akacji, zależnie od tego czy wygram czy też nie, dalej kampania inaczej będzie się rozwijała. Ciekawą kampanią mogłaby być kampania, gdzie scenariusze przewidywałyby realizację pewnych zadań w stylu: zdobycie fabryki przeciwnika i dzięki temu dostęp do nowego sprzętu. Albo przeprowadzenie udanego zwiadu, dzięki któremu w następnej misji, byśmy dostali radar, dzięki któremu byśmy widzieli pole bitwy. W razie nie udanej akcji, byśmy działali w ciemno.

Tak na prawdę,  to liniowość kampanii powinna zależeć od twórcy kampanii.
Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3537


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #77 : Listopad 24, 2010, 08:11:05 »

Na szczęście miałem save'a.
Gram drugi raz.....Kowdar pytanie,mam ''brylanta'' i też następuje koniec gry...dlaczego nie mogę zdobywać Moskwy?
Po scenie Counterattack miałem brillant i mogłem zagrać Moskwę...ale chciałem zagrać Donieck,wiadomo jedna bitwa więcej Wink
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2010, 08:20:49 wysłane przez Hansen » Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #78 : Listopad 25, 2010, 03:43:53 »

Trochę mnie nie było, a tu taaaaka długa dyskusja ...

1. Zwracam uwagę, że nie jestem autorem kampanii, jedynie je przekonwertowałem na efil Gustlika,
więc stawianie mi pytań dlaczego .... (np. nie ma czołgów lekkich) nic nie da - bo ja też nie wiem  Grin

2. W kontekście scenów kończących kampanię, nie mogę opisywać wszystkiego  Roll Eyes, na początku wątku,
zamieściłem tabelkę przebiegu kampanii ze Suite, i warto nauczyć się z takiej formy korzystać, czyli jeżeli mamy
zapis:

# File                 Scenario                  Date           BV   V  TV    L  Map
....
19 W27_GO20.scn         Counterattack (#20)       Nov  3, 1942   21  21  20   20  TULA.map *NF (#125)
20 W27_GO21.scn         Donest                    Nov 19, 1942  Win Win Win   Ls  DON.MAP *NF (#70)
21 W27_GO22.scn         Moscow                    Dec 17, 1942  Win Win Win  Win  moscow.map *NF (#67)


to oznacza to, że jeżeli w scenie Counterattack wygramy BV lub V to gramy scen 21 (Moscow), a jeżeli wygramy
TV lub L to gramy scen 20 (Donest). Nie opisałem tego jawnie, bo jest to inny przypadek niż ominięcie scena,
bo tutaj gramy albo to albo tamto .... (i wydawało mi się to czytelne z tabelki).
I każda z tych bitew, kończy kampanię.

Dlaczego taki przebieg kampanii a nie czysto liniowy .... nie wiem, taki pomysł autora.

Ponadto, Zsamot i Hansen, zwrócicie uwagę, że gracie na wersji kampanii gdzie W KAŻDYM SCENIE dodałem trzy tury
do każdego poziomu zwycięstwa. Tą wersję wysyłałem tylko Wam ...

Moje przemyślenia co do zmian w kampanii:
1. Plus 3 tury tylko w trzech pierwszych scenach .
2. Zmienić kampanię na całkowicie liniową (razem z końcówką czyli Donest i potem Moskwa)
3. Od 9 scena (Rossosh) ograniczenie pkt. za tury i być może za miasta, tak aby ograniczyć wielkość armii
4. Posiłki (nawet nieprzydatne) bym zostawił - może słabszym graczom się przydadzą ...
5. Zróżnicowanie fortyfikacji w miastach - nie tylko bunkry, ale np. budynki, zasieki


« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2010, 03:56:58 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3537


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #79 : Listopad 25, 2010, 06:44:13 »

OK,faktycznie nie zwróciłem uwagi na zapis.

Co do zmian w pkt.2,3,4,5 jestem za...a co do 1 dla mnie może zostać jak jest...bo jak piszesz o zostawieniu posiłków to dłuższe tury też przydadzą się słabszym graczom.
Natomiast w pierwszym scenie dałbym możliwość wystawienia jednostek lądowych.
Pozdrawiam.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #80 : Listopad 26, 2010, 08:08:23 »

Ano trochę Cię nie było. Wink Wiem, że nie Jesteś autorem. Ale uwagi wszak gdzieś trzeba było zgłosić.
- sprzęt: czołgi lekkie, ckm-y to detale, które wszak jak dodasz nie sądzę, by wiele zmieniały, sale za to urozmaicą grę. Wink
- o tabelce szczerze mówiąc zapomniałem... Ale dzięki, mam nadzieję, że do każdej kampanii wstawisz podobną.
- przebieg kampanii lepiej jak nie jest czysto liniowy, po prostu mi tylko chodziło o premiowanie wygranych,
- pamiętam o zapasie tur, pamiętam. Nie wiem, czy teraz dam radę mieć tyle brylantów... Może, ale za cenę sporych strat. Te posiłki rosyjskie skutecznie paraliżują mą ochotę na szarżę osłabionymi siłami, taki KW ostatnio pohasał sobie po moim IV G 15/10: 6:0... Nie chcę myśleć, co by było, gdyby to była tylko jednostka osłabiona... I tak dobrze, że T-34 jest szybsze, a KW nie mają często zapasu ruchu, by dotrzeć razem z nimi w tej samej turze,
- Twe wnioski: tury... hmm, mam nadzieję, że dam radę. Wink Nie ukrywam, ze sporo zależy od liderów.
- jak zmniejszysz kasę, obniżysz tury, to mocno to utrudni kampanię, jestem ciekaw, czy to nie sprawi, że  BV będzie czasem nieosiągalne?
- jak jest limit, to proponuję wspomnieć , ile tych jednostek można wystawić,
Cytuj
4. Posiłki (nawet nieprzydatne) bym zostawił - może słabszym graczom się przydadzą ...
Też tak uważam, zwłaszcza w obliczu zmiany wysokości prestiżu,
Cytuj
5. Zróżnicowanie fortyfikacji w miastach - nie tylko bunkry, ale np. budynki,
zasieki
Super.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #81 : Listopad 28, 2010, 03:03:39 »

Rostow- stosunkowo prosty scenariusz, grunt to prędko, nawet za cenę pewnych strat, zająć lotnisko. Potem ważne by dorwać w trakcie rozwijania rosyjskie siły pancerne- tu polecam Bociana/ Storcha do wykrycia. Bardzo szybko ukończyłem, po przełamaniu, pozwoliłem sobie wręcz wycofać przydzielone siły, by tylko broniły mi dział a sam szturmowałem miasto. Prędki atak na pelotki, potem dwie tury nalo, trakcie ovveruny na działa.
Dokupuję kolejnego FW-190, by mieć lepsze wsparcie do rajdów powietrznych. Zastanawiam się nad kupnem jakiegoś zbytku- jeden mam- rakietowy moździerz na pojeździe półgąsienicowym, więc może jakiś Karl, Leopold niestety nie, bo nie ma nigdzie szyn...

 1   Operation Fredericus (#1) , #0 , Victory

14   Rostov (#19) , #18 , Brilliant Victory

Current scenario: Tambov Defense (#16) , VH prestige is 160 ,  All hex prestige is: 280
Total army value: 11658 , Current prestige is 517
Prestige available on map yet is 280 pp ( 160 pp in VH to capture)
if BV: +400, Ryazan (#17) , cap 4500, 20 turn prestige: 640
if V : +500, Ryazan (#17) , cap 4500, 20 turn prestige: 640
if TV: +600, Ryazan (#17) , cap 4500, 20 turn prestige: 640
Ls: Loss , turn prestige: 640

Infantry
*  Pioniere , 251/1 [W] , 1/2 Pioniere , 2 bars , 264 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:001)
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 1/3 Inf. , 4 bars , 486 exp , Germany , 10/10 , 8 kill , 0 pp (U:005)
*  Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 1/1 Inf. +1 wzr , 5 bars , 558 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 7 kill , 0 pp (U:006)
*  Kradschutzen , 1 Krad. aggr. att , 5 bars , 603 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Attack : Attack values increased by 2 , 21 kill , 0 pp (U:007)
*  DAK Fallschirm , 251/1 ,  , 3 bars , 338 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 0 pp (U:016)
*  FJ Sturmpioniere 43 , Opel Maultier ,  , 0 bars , 86 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:032)

Tank 
 Pz IVF2 , 2 Pz. Abt. Shock T. , 5 bars , 1933 exp , Germany , 15/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 168 kill , 432 pp (U:003)
*  Pz IVF2 , 1 Pz.Abt. , 5 bars , 1951 exp , Germany , 15/10 , 181 kill , 0 pp (U:008)
 Pz IVF2 , 3 Pz. Abt. , 5 bars , 908 exp , Germany , 15/10 , 71 kill , 432 pp (U:022)
 Tiger , 4 Pz. Abt. rec. mov. , 4 bars , 456 exp , Germany , 14/10 , Reconnaissance Movement : Phased movement , 36 kill , 840 pp (U:031)

Recon
 PSW 232 , 1 Rec.Abt. C.S. , 3 bars , 374 exp , Germany , 10/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 10 kill , 240 pp (U:013)
 PSW 232 , 2 Rec. Abt. +1 , 4 bars , 459 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 9 kill , 240 pp (U:017)
 250/10 , 3 rec. , 1 bars , 181 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 168 pp (U:029)

Anti-Tank
*  StuG IIIG , StuG 1 f.disc. , 3 bars , 334 exp , Germany , 10/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 3 kill , 0 pp (U:026)

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 1 Art. Abt. C.S. , 5 bars , 937 exp , Germany , 15/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 13 kill , 0 pp (U:002)
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 2 Art. Abt. shock t. , 5 bars , 662 exp , Germany , 15/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 8 kill , 0 pp (U:004)
 Wespe , 1/2 Art. Abt. , 4 bars , 430 exp , Germany , 14/10 , 5 kill , 504 pp (U:015)
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 3 Art. Abt. , 3 bars , 342 exp , Germany , 13/10 , 6 kill , 670 pp (U:021)
 17 K18 , AEC Dorchester , 4 Art. Abt. OKW , 3 bars , 349 exp , Germany , 13/10 , 4 kill , 998 pp (U:024)
 Wespe , 2/2 Art. Abt. , 4 bars , 448 exp , Germany , 14/10 , 1 kill , 504 pp (U:025)
 Wespe , 3/2 Art. Abt.  , 3 bars , 326 exp , Germany , 12/10 , 0 kill , 432 pp (U:027)
 Wurfrahmen40 ,  , 0 bars , 4 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 372 pp (U:035)
 17 K18 , AEC Dorchester ,  , 0 bars , 12 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 768 pp (U:036)

Air Defense
*  SdKfz 7/2 , 1 Abt. AD +1 , 5 bars , 577 exp , Germany , 15/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 2 kill , 0 pp (U:009)
 Nimrod , 3AD , 1 bars , 144 exp , Hungary , 11/10 , 1 kill , 198 pp (U:019)
 Nimrod , 2AD , 2 bars , 236 exp , Hungary , 12/10 , 2 kill , 216 pp (U:020)

Fighter
*  Fw-190A-3 , 1JG det. def. , 5 bars , 991 exp , Germany , 10/10 , Determined Defense : Defense values increased by 2 , 27 kill , 0 pp (U:010)
*  Fw-190A-4 , 2 JG , 5 bars , 540 exp , Germany , 10/10 , 22 kill , 0 pp (U:018)
 Fw-190A-4 , 2 JG , 0 bars , 99 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 612 pp (U:033)
 Fw-190A-4 ,  , 0 bars , 0 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 612 pp (U:034)

Tactical Bomber
*  Ju-87D , 1/1 St.G. rec.man , 5 bars , 1551 exp , Germany , 15/10 , Reconnaissance Movement : Phased movement , 13 kill , 0 pp (U:011)
 Ju-87D , 1/2 St. G. fire disc. , 5 bars , 1143 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 16 kill , 720 pp (U:012)
 HS-129B-2 , 1/3 St.G. fire disc. , 5 bars , 1172 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 11 kill , 918 pp (U:014)
 HS-129B-2 , 1/4 Szt.G.f.disc. , 5 bars , 937 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 9 kill , 918 pp (U:023)
 Fi 156 ,  , 0 bars , 70 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 240 pp (U:028)
 Ju-87D , 1/5 St. G. , 3 bars , 312 exp , Germany , 13/10 , 1 kill , 624 pp (U:030)

Killed: AD 89 ,  AT 59 ,  ATY 212 ,  INF 394 ,  REC 13 ,  TK 122 ,  FTR 54 ,  TB 26 ,  Total: 969
Lost  : AD  0 ,  AT  3 ,  ATY  3 ,  INF 22 ,  REC  4 ,  TK  2 ,  FTR  2 ,  TB  0 ,  Total:  36

BV 12
V   2
TV  0
L   0
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #82 : Listopad 30, 2010, 09:06:08 »

Tambolov Defense- limit jednostek, cóż szkoda, pelotki miałyby co robić. Wink Scenariusz super, ja bym tylko dodał z dwie pelotki stacjonarne koło vh i jakieś zasieki. Na początku wycofałem sporo jednostek, nim reszta dotarła. O dziwo- sporo przetrwało. Komputer gra agresywnie, overruny jeden za drugim... Brak czołgów lekkich, no i ckm-ów.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #83 : Grudzień 01, 2010, 08:55:11 »

Ryazan- pewne modyfikacje/ modernizacje armii: dokupuję kolejną 15-stkę i StuH'a. Jestem ciekaw, jak będzie sobie radził ten drugi. Parametry lepsze od Wespe, w sam raz do wspierania podczas ataku. Otrzymałem jako nagrodę Stukasa torpedowego, nie oczekuję jednak ataku na takowe cele, zatem kasa idzie na uzupełnienia.

OpenGen 0.61.c * (17 Nov 2010) *  Efile folder:D:\Nowy OG\  * Efile version:GusOpen Ver:0.9
Campaign: W27 CASE RED v1.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Operation Fredericus (#1) , #0 , Victory
 2   Case Red (#2) , #1 , Victory
 3   Kupyansk (#3) , #2 , Brilliant Victory
 4   Demjansk (#5) , #4 , Brilliant Victory
 5   Volchansk (#4) , #3 , Brilliant Victory
 6   Millerovo (#11) , #10 , Brilliant Victory
 7   Mius River (#12) , #11 , Brilliant Victory
 8   The Red God of War (#23) , #9 , Brilliant Victory
 9   Rossosh (#7) , #6 , Brilliant Victory
10   Voronezh (#8) , #7 , Brilliant Victory
11   Cauldron (#6) , #5 , Brilliant Victory
12   Tambov (#14) , #13 , Brilliant Victory
13   Approach to Tula (#13) , #12 , Brilliant Victory
14   Rostov (#19) , #18 , Brilliant Victory
15   Tambov Defense (#16) , #15 , Brilliant Victory

Current scenario: Ryazan (#17) , VH prestige is 560 ,  All hex prestige is: 1400
Total army value: 12707 , Current prestige is 20
Prestige available on map yet is 1400 pp ( 560 pp in VH to capture)
if BV: +400, Tula (#18) , cap 4800, 20 turn prestige: 0
if V : +500, Tula (#18) , cap 4800, 20 turn prestige: 0
if TV: +600, Tula (#18) , cap 4800, 20 turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Pioniere , 251/1 [W] , 1/2 Pioniere , 2 bars , 285 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:001)
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 1/3 Inf. , 4 bars , 486 exp , Germany , 10/10 , 8 kill , 0 pp (U:005)
*  Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 1/1 Inf. +1 wzr , 5 bars , 558 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 7 kill , 0 pp (U:006)
*  Kradschutzen , 1 Krad. aggr. att , 5 bars , 603 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Attack : Attack values increased by 2 , 21 kill , 0 pp (U:007)
*  DAK Fallschirm , 251/1 , 1/5 Inf. , 3 bars , 338 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 0 pp (U:016)
*  FJ Sturmpioniere 43 , Opel Maultier , 1/6 Inf. , 0 bars , 86 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:032)

Tank 
 Pz IVF2 , 2 Pz. Abt. Shock T. , 5 bars , 2069 exp , Germany , 15/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 179 kill , 432 pp (U:003)
*  Pz IVF2 , 1 Pz.Abt. , 5 bars , 2132 exp , Germany , 15/10 , 199 kill , 0 pp (U:008)
 Pz IVF2 , 3 Pz. Abt. , 5 bars , 996 exp , Germany , 15/10 , 80 kill , 432 pp (U:022)
 Tiger , 4 Pz. Abt. rec. mov. , 4 bars , 456 exp , Germany , 14/10 , Reconnaissance Movement : Phased movement , 36 kill , 840 pp (U:031)

Recon
 PSW 232 , 1 Rec.Abt. C.S. , 4 bars , 413 exp , Germany , 11/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 11 kill , 264 pp (U:013)
 PSW 232 , 2 Rec. Abt. +1 , 5 bars , 517 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 9 kill , 240 pp (U:017)
 250/10 , 3 rec. , 1 bars , 181 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 168 pp (U:029)

Anti-Tank
*  StuG IIIG , StuG 1 f.disc. , 3 bars , 334 exp , Germany , 13/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 3 kill , 0 pp (U:026)

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 1 Art. Abt. C.S. , 5 bars , 975 exp , Germany , 15/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 14 kill , 0 pp (U:002)
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 2 Art. Abt. shock t. , 5 bars , 690 exp , Germany , 15/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 9 kill , 0 pp (U:004)
 Wespe , 1/2 Art. Abt. , 4 bars , 442 exp , Germany , 14/10 , 6 kill , 504 pp (U:015)
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 3 Art. Abt. , 3 bars , 356 exp , Germany , 13/10 , 6 kill , 670 pp (U:021)
 17 K18 , AEC Dorchester , 1 Art. Abt. OKW , 4 bars , 420 exp , Germany , 14/10 , 4 kill , 1075 pp (U:024)
 Wespe , 2/2 Art. Abt. , 4 bars , 492 exp , Germany , 14/10 , 2 kill , 504 pp (U:025)
 Wespe , 3/2 Art. Abt.  , 3 bars , 391 exp , Germany , 13/10 , 0 kill , 468 pp (U:027)
 Wurfrahmen40 , 4/2 Art. Abt. , 0 bars , 4 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 372 pp (U:035)
 17 K18 , AEC Dorchester , 2 Art. Abt. OKW , 0 bars , 12 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 768 pp (U:036)
 StuH 42 , 5/2 Art. Abt. , 0 bars , 0 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 348 pp (U:037)
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 4 Art. Abt. , 0 bars , 0 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 516 pp (U:172)

Air Defense
*  SdKfz 7/2 , 1 Abt. AD +1 , 5 bars , 577 exp , Germany , 15/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 2 kill , 0 pp (U:009)
 Nimrod , 3 AD , 1 bars , 144 exp , Hungary , 11/10 , 1 kill , 198 pp (U:019)
 Nimrod , 2 AD , 2 bars , 236 exp , Hungary , 12/10 , 2 kill , 216 pp (U:020)

Fighter
*  Fw-190A-4 , 1 JG det. def. , 5 bars , 1045 exp , Germany , 10/10 , Determined Defense : Defense values increased by 2 , 30 kill , 0 pp (U:010)
*  Fw-190A-4 , 2 JG , 5 bars , 606 exp , Germany , 10/10 , 25 kill , 0 pp (U:018)
 Fw-190A-4 , 3 JG , 2 bars , 207 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 612 pp (U:033)
 Fw-190A-4 , 4 JG , 0 bars , 49 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 612 pp (U:034)

Tactical Bomber
*  Ju-87D , 1/1 St.G. rec.man , 5 bars , 1631 exp , Germany , 15/10 , Reconnaissance Movement : Phased movement , 14 kill , 0 pp (U:011)
 Ju-87D , 1/2 St. G. fire disc. , 5 bars , 1234 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 18 kill , 720 pp (U:012)
 HS-129B-2 , 1/3 St.G. fire disc. , 5 bars , 1267 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 12 kill , 918 pp (U:014)
 HS-129B-2 , 1/4 Szt.G.f.disc. , 5 bars , 1038 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 11 kill , 918 pp (U:023)
 Fi 156 , 1/1 Rec. , 1 bars , 109 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 240 pp (U:028)
 Ju-87D , 1/5 St. G. , 4 bars , 420 exp , Germany , 14/10 , 2 kill , 672 pp (U:030)
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #84 : Grudzień 05, 2010, 02:41:00 »

Tuła- mój zamysł- na wąskie przejście - północ- rzucę Tygrysy, wsparte Wespe i plotką. Na centrum, zwłaszcza lotnisko- wszystko, ale najpierw lądowisko, zatem działa wsparte reconem CS atakują heksy pobliżu lotniska- wjeżdżam przydzieloną Czwóreczką F2. Zatem jeszcze w pierwszej turze mam swe siły powietrzne! Jest dobrze. Atakuje wykryte plotki- w konsekwencji wprowadzam lotnictwo. Posuwam się wszędzie o trzy heksy- wszak działa mają zasięg 5. Wink Prędko 3-4 tury jestem już przy rzece. Nie mam zamiaru pędzić, zwłaszcza, że posiłki pancerne pozwalają mi przetrenować manewr lotniczo- pancerny. Tura ok 6 to powolne podejście, uzupełniam artylerie dalekiego zasięgu, wcześniej miała miejsce rzeź lotnictwa przez me plotki. Co ciekawe priorytetem był VH, który już był realnie stracony. Dla mnie to super, mając jedną z liderem 15/10 drugą 12/10 oraz recon z CS chętnie przyjmuję wyzwanie. Wink Co ciekawe mocne straty mam w lotnictwie myśliwskim... Nic to.  Kolejne posiłki, na szczęście jest dobra aura. W międzyczasie- mając odłożone zapasy gotówki- wyczerpuję ją na strategiczny bombowiec. Jestem pełne oczekiwań, ale za późno jest nabyty, trudno... Pozostaję przy IVF2 - Tygrys co chwila staje w tyle i nie mam z niego pożytku, gdy scenariusz opiera się o manewr zaczepny....
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #85 : Grudzień 05, 2010, 10:02:14 »

Straciłem recon... Niestety nowa cecha - atak rakietowy jest za mało przeze mnie uwzględniana i po prostu biedak dostał najpierw centralnie od T-34, by w 50% stanie otrzymać cios ostateczny... Trzeba mocno przemyśleć, co i jak podczas natarcia...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #86 : Grudzień 08, 2010, 09:53:44 »

Jestem na przedpolach Moskwy,  dokupiłem trochę dział... Zobaczymy... Na razie śnieży, no i dobrze. Mogę łatwo rozpoznanie prowadzić. Wink

Played Scenarios:
 1   Operation Fredericus (#1) , #0 , Victory
 2   Case Red (#2) , #1 , Victory
 3   Kupyansk (#3) , #2 , Brilliant Victory
 4   Demjansk (#5) , #4 , Brilliant Victory
 5   Volchansk (#4) , #3 , Brilliant Victory
 6   Millerovo (#11) , #10 , Brilliant Victory
 7   Mius River (#12) , #11 , Brilliant Victory
 8   The Red God of War (#23) , #9 , Brilliant Victory
 9   Rossosh (#7) , #6 , Brilliant Victory
10   Voronezh (#8) , #7 , Brilliant Victory
11   Cauldron (#6) , #5 , Brilliant Victory
12   Tambov (#14) , #13 , Brilliant Victory
13   Approach to Tula (#13) , #12 , Brilliant Victory
14   Rostov (#19) , #18 , Brilliant Victory
15   Tambov Defense (#16) , #15 , Brilliant Victory
16   Ryazan (#17) , #16 , Brilliant Victory
17   Tula (#18) , #17 , Brilliant Victory
18   Counterattack (#20) , #19 , Brilliant Victory

Current scenario: Moscow , VH prestige is 960 ,  All hex prestige is: 1840
Total army value: 16855 , Current prestige is 129
Prestige available on map yet is 1800 pp ( 960 pp in VH to capture)
BV: Win , turn prestige: 1010
V : Win , turn prestige: 1010
TV: Win , turn prestige: 1010
Ls: Win , turn prestige: 1010

Infantry
*  Pioniere , 251/1 [W] , 1/2 Pioniere , 3 bars , 352 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp (U:001)
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 1/3 Inf. , 5 bars , 668 exp , Germany , 10/10 , 8 kill , 0 pp (U:005)
*  Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] , 1/1 Inf. +1 wzr , 5 bars , 677 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 9 kill , 0 pp (U:006)
*  Kradschutzen , 1 Krad. aggr. att , 5 bars , 816 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Attack : Attack values increased by 2 , 24 kill , 0 pp (U:007)
*  DAK Fallschirm , 251/1 , 1/5 Inf. , 4 bars , 465 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 0 pp (U:016)
*  FJ Sturmpioniere , 251/16 [W] , 1/6 Inf. , 2 bars , 207 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp (U:032)

Tank 
 Pz IVF2 , 2 Pz. Abt. Shock T. , 5 bars , 2588 exp , Germany , 12/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 222 kill , 345 pp (U:003)
*  Pz IVF2 , 1 Pz.Abt. , 5 bars , 2561 exp , Germany , 15/10 , 246 kill , 0 pp (U:008)
 Pz IVF2 , 3 Pz. Abt. , 5 bars , 1415 exp , Germany , 15/10 , 113 kill , 432 pp (U:022)
 Tiger , 4 Pz. Abt. rec. mov. , 5 bars , 749 exp , Germany , 15/10 , Reconnaissance Movement : Phased movement , 69 kill , 900 pp (U:031)
*  Panther D ,  , 0 bars , 23 exp , Germany , 9/10 , 1 kill , 0 pp (U:042)

Recon
 PSW 232 , 1 Rec.Abt. C.S. , 4 bars , 452 exp , Germany , 14/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 14 kill , 336 pp (U:013)
 PSW 232 , 2 Rec. Abt. +1 , 5 bars , 611 exp , Germany , 9/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 11 kill , 240 pp (U:017)
 250/10 , 3 Rec. Abt. , 3 bars , 329 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 168 pp (U:029)
 251/9 , 4 Rec. Abt. , 0 bars , 39 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 288 pp (U:041)

Anti-Tank
*  StuG IIIG , StuG 1 f.disc. , 4 bars , 480 exp , Germany , 10/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 3 kill , 0 pp (U:026)

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 1 Art. Abt. C.S. , 5 bars , 1187 exp , Germany , 15/10 , Combat Support : Gives exp. bars to adjacent friendly units , 15 kill , 0 pp (U:002)
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 2 Art. Abt. shock t. , 5 bars , 872 exp , Germany , 15/10 , Shock Tactics : Inflicts suppression lasting the entire turn , 13 kill , 0 pp (U:004)
 Wespe , 1/2 Art. Abt. , 5 bars , 590 exp , Germany , 15/10 , 7 kill , 540 pp (U:015)
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 3 Art. Abt. , 5 bars , 569 exp , Germany , 15/10 , 7 kill , 774 pp (U:021)
 17 K18 , AEC Dorchester , 1 Art. Abt. OKW , 5 bars , 579 exp , Germany , 15/10 , 8 kill , 1152 pp (U:024)
 Wespe , 2/2 Art. Abt. , 5 bars , 707 exp , Germany , 15/10 , 3 kill , 540 pp (U:025)
 Wespe , 3/2 Art. Abt.  , 5 bars , 544 exp , Germany , 15/10 , 0 kill , 540 pp (U:027)
 Maultier ,  , 0 bars , 23 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 408 pp (U:035)
 17 K18 , AEC Dorchester , 2 Art. Abt. OKW , 1 bars , 149 exp , Germany , 11/10 , 2 kill , 844 pp (U:036)
 StuH 42 , 5/2 Art. Abt. , 0 bars , 99 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 348 pp (U:037)
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 , 4 Art. Abt. , 0 bars , 86 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 516 pp (U:038)
 Maultier ,  , 0 bars , 28 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 408 pp (U:040)
 Wespe ,  , 0 bars , 0 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 360 pp (U:119)
 17 K18 , AEC Dorchester ,  , 0 bars , 30 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 768 pp (U:193)
 Wespe ,  , 0 bars , 0 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 360 pp (U:194)

Air Defense
*  SdKfz 7/2 , 1 Abt. AD +1 , 5 bars , 825 exp , Germany , 15/10 , Skilled Reconnaissance : Spotting increased by 1 , 6 kill , 0 pp (U:009)
 Nimrod , 3 AD , 2 bars , 241 exp , Hungary , 12/10 , 1 kill , 216 pp (U:019)
 Nimrod , 2 AD , 2 bars , 242 exp , Hungary , 12/10 , 3 kill , 216 pp (U:020)

Fighter
*  Fw-190A-4 , 1 JG det. def. , 5 bars , 1152 exp , Germany , 11/10 , Determined Defense : Defense values increased by 2 , 34 kill , 0 pp (U:010)
*  Fw-190A-4 , 2 JG , 5 bars , 719 exp , Germany , 10/10 , 30 kill , 0 pp (U:018)
 Fw-190A-4 , 3 JG , 4 bars , 430 exp , Germany , 10/10 , 10 kill , 612 pp (U:033)
 Fw-190A-4 , 4 JG , 1 bars , 117 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 612 pp (U:034)

Tactical Bomber
*  Ju-87D , 1/1 St.G. rec.man , 5 bars , 1827 exp , Germany , 15/10 , Reconnaissance Movement : Phased movement , 14 kill , 0 pp (U:011)
 Ju-87D , 1/2 St. G. fire disc. , 5 bars , 1483 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 20 kill , 720 pp (U:012)
 HS-129B-2 , 1/3 St.G. fire disc. , 5 bars , 1467 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 16 kill , 918 pp (U:014)
 HS-129B-2 , 1/4 Szt.G.f.disc. , 5 bars , 1348 exp , Germany , 15/10 , Fire Discipline : Units use ammunition at 1/2 rate , 12 kill , 918 pp (U:023)
 Fi 156 , 1/1 Rec. , 1 bars , 199 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 240 pp (U:028)
 Ju-87D , 1/5 St. G. , 5 bars , 644 exp , Germany , 15/10 , 2 kill , 720 pp (U:030)

Level Bomber
 He 177 ,  , 0 bars , 34 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 1416 pp (U:039)
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #87 : Grudzień 09, 2010, 12:24:10 »

No tak.... Ja też lubię mieć dużo sprzętu, ale to "trochę" artylerii, to Ci nawet wyszło.... Grin
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #88 : Grudzień 09, 2010, 12:42:35 »

Maultier  i STuH do testów- cecha = u pierwszego- ciekawa alternatywa. A poza tym Rosjanom tylko takie argumenty przemawiają dobitnie jak porządne przygotowanie artyleryjskie. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #89 : Grudzień 14, 2010, 08:39:52 »

Moskwa padła... Dokupiłem kolejny Pz.IVG, który zresztą chwilę później poznał smak walki i ostał się na 3/10... Potem jeszcze dokupiłem Ju-188- szczerze mnie zaskoczył, super sprzęt. A sam scenariusz? Brakuje mi w mieście jakiś pociągów pancernych, no i plotek mało, to stolica... Na obrzeżach dodałbym trochę pepancy. Sztab, jakieś bunkry.
Kampania super- podtrzymuję zarzut o mniejszej ilości scenariuszy, gdy osiągam sukcesy.  Dodam, że naprawdę jest dynamiczna. Czas na testy podesłanej mi kampanii, zatem wrócę do Twoich adaptacji Kowdar, ale za parę dni. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.092 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)