Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 25, 2024, 05:39:16 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test - US Army ver. 0.9.  (Przeczytany 50558 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #75 : Listopad 06, 2010, 10:30:55 »

Nie zauważyłem, że to F1.  Undecided Co decyduje o stopniu "kierowcy" danej jednostki? Podziwiam optymizm i zaufanie do obrony niemal wyłącznie dwoma działami, bo Long Tomy wsparcia typowego nie dadzą.... King Cobra- dobry wybór, polecam jeszcze coś stricte myśliwskiego, inaczej Luftwaffe szybko go zdejmie. Wink 2 ppance- idealnie do budowani szpicy, gdzie czołem jest nie Sherman, a właśnie M-10, tylko wtedy za nimi te dwa działa i plotka. No i wtedy można jechać.  Evil Powodzenia.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2010, 10:34:38 wysłane przez Zsamot » Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #76 : Listopad 07, 2010, 12:45:49 »

Messyna - brylant w ostatniej turze, trochę szczęśliwy, opłynąłem 3 jednostkami aż do Milazza (42,5) i tam je wyładowałem
Salerno - brylant 3 tury przed końcem, najpierw wyczyściłem wszystko na północy, a dopiero potem padło Arellino (36,13) - moje północne siły lepiej sobie poradziły Smiley
teraz pora na Volturno

mam dziwne przypadki z antytankami - mój M10 bardzo często przy ataku jakiejś jednostki "nie oddaje" strzału, brak jest dźwięku wystrzału a wynik starcia 0:0 nawet stłumionych nie ma i to po obu stronach, to tak jakby pocisk był ślepy, czy to tak ma być? czy jakiś błąd gry?
widzę że recony zostały ograniczone w PG2 widziały na 4 heksy niezależnie od terenu, a tutaj ZONK, chyba wzrośnie rola samolotów rozpoznawczych - czy w czasie złej pogody ich pole widzenia jest ograniczone?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #77 : Listopad 07, 2010, 01:23:44 »

Cytuj
mam dziwne przypadki z antytankami - mój M10 bardzo często przy ataku jakiejś jednostki "nie oddaje" strzału, brak jest dźwięku wystrzału a wynik starcia 0:0 nawet stłumionych nie ma i to po obu stronach, to tak jakby pocisk był ślepy, czy to tak ma być? czy jakiś błąd gry?
widzę że recony zostały ograniczone w PG2 widziały na 4 heksy niezależnie od terenu, a tutaj ZONK, chyba wzrośnie rola samolotów rozpoznawczych - czy w czasie złej pogody ich pole widzenia jest ograniczone?

W życiu czegos takiego nie widziałem, choć braki dźwięków się zdarzają, o ile masz ciągle stary format "mel" w katalogu SFX.
Najlepszym wyjściem jest ściągnięcie sobie od Luisa paczki z mp3, którymi można zastąpić te stare. Wtedy nie gubi dźwięków.

A co do widzenia - no to jest nadal pole do eksperymentów. Co ja się naprosiłem, żeby ktoś to zebrał w jeden opis..... Ale jeszcze chyba takiego kompedium nie ma. Trzeba samemu dochodzić do prawdy.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Pit
Młodszy chorąży (Warrant Officer 2)
*
Offline Offline

Wiadomości: 31



« Odpowiedz #78 : Listopad 07, 2010, 06:24:27 »

Też miałem takie przygody z M10 Sad
Zapisane

"Jeśli długo spoglądasz w otchłań,
Otchłań spogląda również na ciebie."

            Friedrich Nietzsche
Exiter
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 229


« Odpowiedz #79 : Listopad 07, 2010, 06:50:00 »

Gustlik to nie chodzi o brak dźwięku, bo oprócz dźwięku są jeszcze inne elementy starcia - zniszczenia, ogień wystrzału itp. A podczas tych dziwnych ataków brak jest wszystkiego (już Kononowicz mówił że nie będzie niczego i tak jest) - nie ma dźwięku, ognia z lufy i to po obu stronach, żadnych strat po obu stronach, nawet stłumionych. Dzieje się tak dosyć często i jeśli tak się będzie powtarzać, to ppance są bezużyteczne. Jedynym efektem takiego ataku jest strata amunicji. Nie jest to tylko przypadłość M10, ale M18 też.
poradźcie coś
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #80 : Listopad 07, 2010, 07:39:11 »

Jak się coś takiego powtórzy, to przyślij mi save'a sprzed tej kolejki, z opisem która jednostka ma strzelać do kogo.
O ile oczywiście to jest powtarzalne zjawisko - tzn, czy przy powtórce tej samej sytuacji zdarzy sie ponownie. Bo nie wiem czy próbowałeś zagrać taką kolejkę jeszcze raz i sprawdzić czy zdarza sie regularnie....

Gorzej jeśli to zdarza się przypadkowo....
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2010, 07:42:00 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #81 : Listopad 09, 2010, 11:11:48 »

Cytuj
kilka piechotek, 2 recony i dosłownie jedną sam. artylerię 

No to ciekawe czemu tak zagral. Tam jest dokladnie 100 jednostek niemieckich w tym dwie dywizje pancerne.  Nie rozumiem tego.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #82 : Listopad 09, 2010, 11:46:37 »

Coś dziwnego z tym scenem, ja miałem inne wrażenia...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #83 : Listopad 09, 2010, 11:58:43 »

Ja też, ale nie wycofywałem sie aż pod Strasbourg. Broniłem się wokół punktów zwycięstwa i naprawdę było trudno. Wygląda na to, że komputer po zajęciu swoich punktów uznał zadanie za wykonane i nie pociągnął reszty sił. A po odbiciu już było za późno..
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #84 : Listopad 10, 2010, 12:22:07 »

No ja też się nie wycofywałem, wręcz przeciwnie... No proszę ucieczka nagrodzona przez los. Co za kpina. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #85 : Luty 01, 2011, 09:46:14 »

Campaign: US Army Campaign, 
OpenGen 0.64 * (25 Jan 2011)  * Efile version:GusOpen Ver:0.92

Zacząłem od początku, bo mi się posypały save`sy.
W pierwszym scenariuszu jest trudniej, bo są inne boforsy, bez możliwości strzelania do celów naziemnych.
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #86 : Luty 01, 2011, 01:09:11 »

Na szczęście, boforsa można wymienić na świetnego M15.

Raid To Messina przegrałem w pierwszej turze. Komputer miał wszystkie punkty zwycięstwa.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #87 : Luty 02, 2011, 01:19:35 »

Raid To Messina.

Allow Victory by #VH to hold nie było zaznaczone, mimo to komputer kończył scenariusz.
Poradziłem sobie z tym, zabierając komputerowi VH-y niezbędne do zwycięstwa. Teraz tylko gracz potrzebuje VH-ów do zwycięstwa.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #88 : Luty 02, 2011, 02:14:43 »

Zaczynam się gubić. Już nie jestem pewny powyższego rozwiązania. Spróbuję zagrać od początku i zrobić zapis przed przejściem do Raid To Messina. Wtedy pokombinuję z różnym ustawieniami.

Inna sprawa, że to nie jedyna kampania, w której jest problem z tą opcją.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #89 : Luty 02, 2011, 06:59:32 »

Cytuj
Allow Victory by #VH to hold nie było zaznaczone, mimo to komputer kończył scenariusz.

Bo tam NIE MIAŁO być tego warunku. To miała być kombinacja dwóch warunków:
- komputer zwycięża gdy wyprowadzi 8 swoich jednostek przez EHex
- gracz zwycięża, gdy zajmie dwa heksy komputera.

Hex dla komputera, był po to, żeby zachęcić go do ruchu w kierunku swojego EHexa, bo nie chciał tego robić.
Ale to było już dawno robione. Od tamtego czasu Open przeszedł wiele usprawnień swojego AI, więc może
rzeczywiście trzeba przy tym podłubać.

Jak będziesz grał, to save'uj co kolejkę i podglądaj jak posuwają się jednostki komputera idące z gór w stronę
EHexa.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.076 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)