Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Marzec 29, 2024, 03:39:02
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
(Moderatorzy:
kowdar
,
Waldzios
) >
Realność a grywalność kampanii
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Realność a grywalność kampanii (Przeczytany 47176 razy)
Hansen
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 3540
Bierz co się da,niech się dzieje co chce.
Odp: Realność a grywalność kampanii
«
Odpowiedz #15 :
Marzec 07, 2011, 08:47:06 »
Ja tez wolę lepszą ochronę i jeszcze SPW dobre do dobijania wroga.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Realność a grywalność kampanii
«
Odpowiedz #16 :
Marzec 07, 2011, 09:16:57 »
Zwłaszcza gdy użyjesz wersji z miotaczem płomieni.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: Realność a grywalność kampanii
«
Odpowiedz #17 :
Marzec 09, 2011, 06:28:20 »
Przyglądałem się trochę kwestii tych ciężarówek i dochodzę do wniosku, że to po części jest też wina twórców
map, którzy często zbyt ochoczo szafują terenem typu "clear", choć można tu i ówdzie dać kilka innych rodzajów
i wtedy "All Terrain" wszystkiego nie załatwi.
Rzadko też spotyka się, w scenariuszach zimowych, warunki terenowe typu "frozen", a tam tez widać byłoby
przewagę napędu gąsienicowego i Opel nie byłby już taką "Wunderwaffe".
Zaczekajmy jeszcze chwilę, co będzie dalej z grą. Żeby nie trzeba było robić tych samych zmian dwa razy.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Realność a grywalność kampanii
«
Odpowiedz #18 :
Luty 28, 2012, 06:13:49 »
Ja mam pomysł, by - jeśli dana kampania ma być rankingowa, czyli de facto "ograniczona" w opcji load/ save, to pojawienie się posiłków wroga było anonsowane, wtedy nie będzie pretensji, że trzeba grać od nowa... Wiem, że zawsze można przed rankingiem pograć, poznać dogłębnie daną kampanię, ale nie oto chodzi, by po 4 turach na mocno nadszarpnięte siły własne spadały świeże elitarne i je zdejmowały do zera... Co innego, gdy ma to oparcie w briefingu, wtedy trzeba pewne uderzenie uprzedzić, asekurować się...
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Odp: Realność a grywalność kampanii
«
Odpowiedz #19 :
Luty 28, 2012, 08:03:06 »
Niestety, z bólem serca, ale nie mogę się z Tobą zgodzić aby o wszystkim gracz był informowany.
Tak jak czasami limit rozstawienia ma zaskoczyć (chociaż co to za zaskoczenie skoro będąc w HQ można
wywołać widok mapy strategicznej z pkt. rozstawienia i jak się ma ochotę, można je przeliczyć), tak też uważam
że nie powinno być informowania obowiązkowego o posiłkach (jest to element zaskoczenia ... zapewne na wojnie nie
raz wrogowie się wzajemnie zaskakiwali). Niestety, ale trzeba być przygotowanym na takie zdarzenia i także na straty jednostek.
W każdym bądź razie, ja nie będę poprawiał pod tym katem kampanii.
O ile staram się poprawiać efekt "wyskakiwania" posiłków na tyłach (co wynika ze zbyt szybkiego tempa natarcia graczy w stosunku do przewidywań kampanii), to jednak informowanie o tych posiłkach powinno być stosowane tylko w wyjątkowych wypadkach.
PS.
Mam nadzieję, że się nie obrazisz, bo ostatnio aż strach coś napisać ...
«
Ostatnia zmiana: Luty 28, 2012, 08:04:56 wysłane przez kowdar
»
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: Realność a grywalność kampanii
«
Odpowiedz #20 :
Luty 28, 2012, 08:15:02 »
Niestety, ale nie umiem się długo obrażać, więc uznajmy, ze już mi minęło.
Może jak przejdę tę kampanie na teście, to wtedy ją ponownie rozegram. Tymczasem obserwuję sobie Twą wersję 3.0 i zamierzam coś rozegrać.
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony:
1
[
2
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...