Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 24, 2024, 11:40:05 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3 4 ... 15   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test - B02 12SS Hitlerjugend  (Przeczytany 78652 razy)
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #15 : Marzec 14, 2011, 03:52:55 »

Pierwsza krew (cd).
Spróbowałem i odbić Villers-Bocage, i zdobyć Bayeux. Próba zdobycia Bayeux to samobójstwo, a Villers-Bocage odbiłem w ostatnim momencie. Udaje mi się też zająć bezcenne lotnisko.

Jest coś dziwnego z fortyfikacjami. Mimo, że nie są w wykazie jednostek core, jedna przeszła do następnego scenariusza. Myślę, że jeszcze jedna miałaby na to ochotę, ale zginęła w pierwszym scenariuszu.
Biorąc pod uwagę wynik, jaki osiągnąłem w tym scenariuszu (-76), to nie wiem, czy więcej jednostek core nie straciłem.

Kolejny dziwoląg, to jednostka 12SSHitlerjugend/12ArtReg, czyli 15 NbWf41. Mimo, że jest core, jej koszt wynosi 468 pp.

Odrobinę śmiesznie wyglądają okopane jednostki artylerii, posiadające samochód i przemieszczające się.

Trzeba zablokować dostęp do jednostek Wehrmachtu. Da się wymieniać jednostki SS na lepsze Wehrmachtu za darmo lub za śmieszne pieniądze.

Warunki zwycięstwa są bardzo interesującym pomysłem. Teoretycznie, trzeba się bronić. Ale nie da się osiągnąć efektownego zwycięstwa bez atakowania i zdobywania.

Jeszcze przed wymianą na jednostki Wehrmachtu:
OpenGen 0.66b * (10 Mar 2011) Efile version: GusOpen Ver:1.3
Player prestige modifier 100%    AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew , #0 , Victory

Total army value: 468 , Current prestige is 840

Infantry
*  Sniper , 12SSHitlerjugend/27SchutzenSSReg , 0 bars , 98 exp , Waffen SS , 10/8 , 0 kill , 0 pp (U:001)
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/25Reg , 2 bars , 251 exp , Waffen SS , 8/8 , 2 kill , 0 pp (U:002)
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/26Reg , 0 bars , 64 exp , Waffen SS , 12/8 , Aggressive Maneuver  , 3 kill , 0 pp (U:004)
*  SS Pioniere , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/12PionereReg , 0 bars , 76 exp , Waffen SS , 7/7 , 0 kill , 0 pp (U:006)

Tank 
*  Pz IVH , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 0 bars , 78 exp , Waffen SS , 10/8 , 1 kill , 0 pp (U:005)
*  Panther D , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 2 bars , 258 exp , Waffen SS , 7/7 , Liberator  , 20 kill , 0 pp (U:010)
*  SS Elite , 101PanzAbt Wittmann , 5 bars , 693 exp , Waffen SS , 4/3 , Overwatch  , 13 kill , 0 pp (U:012)

Recon
*  251/22 , 12SSHitlerjugend/12AuklAbt , 1 bars , 113 exp , Waffen SS , 7/7 , 3 kill , 0 pp (U:011)

Anti-Tank
*  JagdPz IV , 12SSHitlerjugend/12PanzerjagerReg , 0 bars , 94 exp , Waffen SS , 10/6 , 1 kill , 0 pp (U:003)

FlaK
*  88mm FlaK 37 , 251/4 , 12SSHitlerjugend/12FlakAbt , 0 bars , 73 exp , Waffen SS , 10/7 , 2 kill , 0 pp (U:007)

Fortification
*  Church , 12SSHitlerjugend/27SchutzenSSReg , 0 bars , 18 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:009)

Artillery
 15 NbWf41 , SdKfz 7 , 12SSHitlerjugend/12ArtReg , 0 bars , 56 exp , Waffen SS , 10/7 , 0 kill , 468 pp (U:008)

Killed: AD  2 ,  AT  7 ,  ATY  7 ,  INF 31 ,  REC  8 ,  TK 14 ,  FTR  7 ,  TB  0 ,  Total:  76
Lost  : AD  1 ,  AT  0 ,  ATY  2 ,  INF  9 ,  REC  2 ,  TK  2 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  17

BV  0
V   1
TV  0
L   0

Infantry *  4 Units * 1 Leaders
 Total :    489 exp,      5 kill,      0 pp
Average:    122 exp,      1 kill,      0 pp
Tank   *  3 Units * 2 Leaders
 Total :   1029 exp,     34 kill,      0 pp
Average:    343 exp,     11 kill,      0 pp
Recon *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    113 exp,      3 kill,      0 pp
Average:    113 exp,      3 kill,      0 pp
Anti-Tank *  1 Units * 0 Leaders
 Total :     94 exp,      1 kill,      0 pp
Average:     94 exp,      1 kill,      0 pp
FlaK *  1 Units * 0 Leaders
 Total :     73 exp,      2 kill,      0 pp
Average:     73 exp,      2 kill,      0 pp
Fortification *  1 Units * 0 Leaders
 Total :     18 exp,      1 kill,      0 pp
Average:     18 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery *  1 Units * 0 Leaders
 Total :     56 exp,      0 kill,    468 pp
Average:     56 exp,      0 kill,    468 pp
Summary * 12 Units * 3 Leaders
 Total :   1872 exp,     46 kill,    468 pp
 Average:    156 exp,      4 kill,     39 pp

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #16 : Marzec 14, 2011, 04:12:50 »

Cytuj
*  Church , 12SSHitlerjugend/27SchutzenSSReg , 0 bars , 18 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:009)
Grin

Nie wymieniaj może tego sprzętu, bo potem Mara zablokuje ten Wehrmacht i test Twój będzie nie do końca reprezentatywny...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3607


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #17 : Marzec 14, 2011, 06:25:55 »

Falaise za mną....i pierwszy sukces.
Ale coś nie tak z alianckim lotnictwem,ponieważ ja nim latam i bombarduję Grin  I druga sprawa,co jest z tymi ''belkami'' daję na maksa a po wystawieniu okazuje się że moja Pantera ma tylko 11???


OpenGen 0.66a * (23 Feb 2011) *  Efile folder:F:\OPEN GENERAL\OpenGen\efile_og_wx\  * Efile version:GusOpen Ver.:1.1
Campaign: 12SS Hitlerjugend,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew , #0 , Sukces V
 2   Utrzymać Caen! , #1 , Zwycięstwo TV
 3   Falaise , #3 , Wielki Sukces BV

Current scenario: Chambois,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 320
Total army value: 1777 , Current prestige is 49
AI stance is Defensive
if BV: +200, Ardeny , cap 0, 14 turns prestige: 280
if V : +150, Ardeny , cap 0, 17 turns prestige: 340
if TV: +100, Ardeny , cap 0, 21 turns prestige: 420
if Ls: +150, Pierwsza krew , cap 0, 21 turns prestige: 420

Piechota
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/25Reg , 1 bars , 186 exp , Waffen SS , 9/8 , 3 kill , 0 pp (U:001)
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/26Reg , 0 bars , 86 exp , Waffen SS , 8/8 , Fire Discipline , 1 kill , 0 pp (U:003)
*  SS Pioniere , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/Pionere Abt. , 0 bars , 40 exp , Waffen SS , 10/7 , 0 kill , 0 pp (U:005)

Panc
*  Pz IVH , 12 SS/Hitlerjugend/2 Abt. , 2 bars , 213 exp , Waffen SS , 10/8 , 16 kill , 0 pp (U:004)
*  Panther G , 12 SS/Hitlerjugend/1 Abt. , 4 bars , 469 exp , Niemcy , 11/7 , Overwatch: pierwsza jednostka w zasięgu  , 35 kill , 0 pp (U:008)
*  SS Elite , 101PanzAbt Wittmann , 5 bars , 751 exp , Waffen SS , 8/3 , Determined Defense , 28 kill , 0 pp (U:010)

Zwiad
*  251/22 , 12 SS/Hitlerjugend/Aufkl.Abt. , 0 bars , 77 exp , Waffen SS , 7/7 , 4 kill , 0 pp (U:009)

PPanc
*  JagdPz IV/70 , 12 SS/Hitlerjugend/Jagd.Abt. , 1 bars , 148 exp , Niemcy , 7/6 , 7 kill , 0 pp (U:002)

Opl
*  88mm FlaK 37 , 251/4 , 12 SS/Hitlerjugend/Flak Abt. , 1 bars , 163 exp , Waffen SS , 8/7 , 3 kill , 0 pp (U:006)

Artyleria
 15 NbWf41 , SdKfz 7 , 12 SS/Hitlerjugend/Nebel Abt. , 1 bars , 130 exp , Waffen SS , 8/7 , 1 kill , 374 pp (U:007)
 15 sFH40 , SdKfz 7 , 12 SS/Hitlerjugend/1 Abt. , 1 bars , 146 exp , Niemcy , 11/10 , 1 kill , 607 pp (U:011)
 Hummel , 12 SS/Hitlerjugend/2 Abt. , 2 bars , 218 exp , Niemcy , 12/10 , 2 kill , 532 pp (U:012)

Obrona Lotnicza
 Flakpanzer IV Mobelwagen , 12 SS/Hitlerjugend/Flak Abt. , 1 bars , 188 exp , Waffen SS , 11/10 , 0 kill , 264 pp (U:013)

Killed: AD 11 ,  AT 16 ,  ATY 31 ,  INF 77 ,  REC 19 ,  TK 36 ,  FTR 10 ,  TB  0 ,  Total: 200
Lost  : AD  3 ,  AT  4 ,  ATY  4 ,  INF 20 ,  REC  5 ,  TK  2 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  39

BV  1
V   1
TV  1
L   0
Zapisane
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #18 : Marzec 14, 2011, 07:05:43 »

Hansen "Goodwood" jest jak zrobisz V w Utrzymać Caen Cool
Jeżeli chodzi o lotnictwo to faktycznie w falaise zdarzył mi się farfocel, nie mam jeszcze w Ardenach, ale to wynika z limitu jednostek więc trochę muszę przy tym posiedzieć Grin
Budynki/Bunkry bez nazwy nie zawierają jednostek (nazwy nie zdążyłem wprowadzić tylko w Falaise)
Jednostki core to wszystkie z 12SS w nazwie + 101Wittmanna
Z tymi bunkrami przechodzącymi do następnego scena to nie wiem, sprawdzę
Grenadierów z 2SS poprawiłem, posprawdzałem jednostki core i nie ma tam żadnych bunkrów
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2011, 07:35:14 wysłane przez mara » Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3607


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #19 : Marzec 14, 2011, 07:35:27 »

W kolejnej bitwie alianci nie mają najmniejszych szans...i to tyle.
Moim zdaniem trzeba zablokować kupno jednostek Werhmachtu.
Teraz Ardeny...popatrzyłem na mapę i mam taki plan:na północy wystawię grupę pancerną i uderzę wprost na Huy I win I hope a resztą na Bastogne....zobaczymy co z tego wyjdzie.

OpenGen 0.66a * (23 Feb 2011) *  Efile folder:F:\OPEN GENERAL\OpenGen\efile_og_wx\  * Efile version:GusOpen Ver.:1.1
Campaign: 12SS Hitlerjugend,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew , #0 , Sukces V
 2   Utrzymać Caen! , #1 , Zwycięstwo TV
 3   Falaise , #3 , Wielki Sukces BV
 4   Chambois , #4 , Wielki Sukces BV

Current scenario: Ardeny,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 1160
Total army value: 1691 , Current prestige is 397
AI stance is Defensive
if BV: +200, Ardeny odwrót , cap 0, 17 turns prestige: 510
if V : +150, Ardeny odwrót , cap 0, 17 turns prestige: 510
if TV: +100, Ardeny odwrót , cap 0, 17 turns prestige: 510
if Ls: +150, Ardeny odwrót , cap 0, 17 turns prestige: 510

Piechota
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/25Reg , 1 bars , 186 exp , Waffen SS , 9/8 , 3 kill , 0 pp (U:001)
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/26Reg , 0 bars , 86 exp , Waffen SS , 8/8 , Fire Discipline , 1 kill , 0 pp (U:003)
*  SS Pioniere , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/Pionere Abt. , 0 bars , 40 exp , Waffen SS , 10/7 , 0 kill , 0 pp (U:005)

Panc
*  Pz IVH , 12 SS/Hitlerjugend/2 Abt. , 2 bars , 213 exp , Waffen SS , 10/8 , 16 kill , 0 pp (U:004)
*  Panther G , 12 SS/Hitlerjugend/1 Abt. , 5 bars , 559 exp , Niemcy , 12/7 , Overwatch: pierwsza jednostka w zasięgu  , 42 kill , 0 pp (U:008)
*  King Tiger , 1 SS/KG Peiper , 5 bars , 764 exp , Niemcy , 8/3 , Determined Defense , 32 kill , 0 pp (U:010)

Zwiad
*  251/22 , 12 SS/Hitlerjugend/Aufkl.Abt. , 0 bars , 77 exp , Waffen SS , 7/7 , 4 kill , 0 pp (U:009)

PPanc
*  JagdPz IV/70 , 12 SS/Hitlerjugend/Jagd.Abt. , 1 bars , 162 exp , Niemcy , 7/6 , 7 kill , 0 pp (U:002)

Opl
*  88mm FlaK 37 , 251/4 , 12 SS/Hitlerjugend/Flak Abt. , 2 bars , 203 exp , Waffen SS , 9/7 , 3 kill , 0 pp (U:006)

Artyleria
 Wespe , 12 SS/Hitlerjugend/Nebel Abt. , 1 bars , 134 exp , Niemcy , 8/7 , 1 kill , 288 pp (U:007)
 15 sFH40 , SdKfz 7 , 12 SS/Hitlerjugend/1 Abt. , 1 bars , 173 exp , Niemcy , 11/10 , 1 kill , 607 pp (U:011)
 Hummel , 12 SS/Hitlerjugend/2 Abt. , 2 bars , 239 exp , Niemcy , 12/10 , 2 kill , 532 pp (U:012)

Obrona Lotnicza
 Flakpanzer IV Mobelwagen , 12 SS/Hitlerjugend/Flak Abt. , 1 bars , 199 exp , Waffen SS , 11/10 , 0 kill , 264 pp (U:013)

Killed: AD 13 ,  AT 19 ,  ATY 40 ,  INF 93 ,  REC 21 ,  TK 40 ,  FTR 13 ,  TB  0 ,  Total: 239
Lost  : AD  3 ,  AT  5 ,  ATY  5 ,  INF 26 ,  REC  6 ,  TK  3 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  49

BV  2
V   1
TV  1
L   0
Zapisane
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #20 : Marzec 14, 2011, 07:47:40 »

Wermacht zablokowałem Evil
Jak możecie to się wstrzymajcie z Ardenami, dziś wprowadzę lotnictwo i prześlę do was z poprawką
Zapisane
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #21 : Marzec 14, 2011, 08:42:30 »

''Pierwsza krew'' za mną....nawet nie próbowałem zdobywać Bayeux...spokojnie dałem radę a posiłki do niczego sie nie przydały.
Moje spostrzeżenie...dlaczego w 2SS są grenadierzy?powinni być grenadierzy pancerni i w 1SS nie było bat.Jagd.Abt. tylko StuG Abt. I coś mało w 12SS artylerii.
Ogólnie bitewka mi się podobała Yes
Greenadierzy z 2SS poprawieni, 1SS już jest StuG a jeżeli chodzi o artyleria to jest podporządkowana IKPanzSS Cool
Zapisane
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« Odpowiedz #22 : Marzec 15, 2011, 01:02:11 »

I druga sprawa, co jest z tymi ''belkami'' daję na maksa a po wystawieniu okazuje się że moja Pantera ma tylko 11??? 
To wina Basic Strenght jednostek corowych. W tej kampanii są niższe, niż standartowo.

posprawdzałem jednostki core i nie ma tam żadnych bunkrów
Wykaz core zawiera 9 jednostek i faktycznie nie ma tam żadnych bunkrów. Ale dwa bunkry mają czarny kolor liczb i jedna z nich przeszła do następnego scenariusza (druga zginęła). W raporcie ta fortyfikacja jest za darmo i jest przy niej gwiazdka.

Bardzo mi się pomysł z fortyfikacjami podoba. Szkoda tylko, że mój Church ma Range 0.

Co do tego "core", które kosztuje, to jeśli dodał go w scenariuszu innym niż pierwszy i nie zaznaczył opcji, że ma sie liczyć jak prototyp, to liczy się jak zakup i wtedy nie jest "free".
Ta jednostka jest w wykazie core, walczy od pierwszego scenariusza, jest na czarno i przechodzi do następnego scenariusza. Mimo to, kosztuje i w raportach nie ma przy niej gwiazdki.
A, ponieważ ma Basic Strenght 7, jest pierwsza w kolejce do sprzedania.


Mam najnowszą wersję. Dalej są błędy w ścieżce kampanii.

Utrzymać Caen!

Rozpoczęte jeszcze na wcześniejszej wersji.
Z płaczem odniosłem się do sugestii Zsamota i nie wymieniłem wojska na Wehrmacht.

Wielkie dzięki za żmudna robotę, jaką jest nazywanie fortyfikacji. Dzięki temu gra się znacznie łatwiej.

Scenariusz jest bardzo interesujący, gra się przyjemnie. Zgrzyt na końcu. Mimo, że zdobyłem i utrzymałem wszystkie siedem punktów, gra nie przyznała mi brylanta.

Dalej dostępne są jednostki Wehrmachtu. Jest to niezwykle kuszące.

Tym razem, niemal wszystkie jednostki mają Basic Strenght równe 10.

Czy ustawienia transportu są przemyślane, czy raczej przypadkowe?
W pierwszym scenariusz gracz ma air 1, naval 3, a komputer 0,0. W drugim, jest dokładnie odwrotnie.

Jednostki corowe mają zmniejszony Basic Strenght, natomiast nowo kupione nie. W przypadku braku limitu JC, zdecydowanie lepiej jest kupować nowe jednostki, niż inwestować w stare.

12SS walczy dalej!
(w trakcie gry)
Na mapie nie ma żadnego SHeksa. W związku z tym, mam limit rozstawienia. W dodatku, moje punkty rozstawienia są w zasięgu siedmiu ciężkich artylerii przeciwnika. Nie wróży to zbyt długiego grania. Do poprawy (najlepiej dodać SHeksa) i dać ostrzeżenie w briefingu o bliskości przeciwnika.

W bunkrach na polach 38,24 oraz 35,24 są jednostki. Bunkry są bez nazw. Analogicznie, 276InfDiv/276ResAbt oraz IKPanzSS/HQ.

Nie ustawiona ilość tur do poszczególnych rodzajów zwycięstw (zakładam, że to wprowadzisz po naszych testach).

Podgląd przed zakupami:
OpenGen 0.66b * (10 Mar 2011)  Efile version: GusOpen Ver:1.3

Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew , #0 , Victory
 2   Utrzymać Caen! , #1 , Victory

Total army value: 1094 , Current prestige is 990

Infantry
*  Sniper , 12SSHitlerjugend/27SchutzenSSReg , 1 bars , 121 exp , Waffen SS , 8/8 , 0 kill , 0 pp (U:001)
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/25Reg , 2 bars , 268 exp , Waffen SS , 8/8 , 3 kill , 0 pp (U:002)
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/26Reg , 0 bars , 92 exp , Waffen SS , 11/8 , Aggressive Maneuver  , 6 kill , 0 pp (U:004)
*  SS Pioniere , 251/1 [W] , 12SSHitlerjugend/12PionereReg , 0 bars , 76 exp , Waffen SS , 7/7 , 0 kill , 0 pp (U:006)

Tank 
*  Pz IVH , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 1 bars , 173 exp , Waffen SS , 9/8 , 10 kill , 0 pp (U:005)
*  Panther G , 12SSHitlerjugend/12PanzReg , 2 bars , 299 exp , Waffen SS , 7/7 , Liberator  , 22 kill , 0 pp (U:010)
*  SS Elite , 101PanzAbt Wittmann , 5 bars , 712 exp , Waffen SS , 3/3 , Overwatch  , 14 kill , 0 pp (U:012)

Recon
*  251/22 , 12SSHitlerjugend/12AuklAbt , 1 bars , 128 exp , Waffen SS , 7/7 , 4 kill , 0 pp (U:011)

Anti-Tank
*  JagdPz IV , 12SSHitlerjugend/12PanzerjagerReg , 1 bars , 185 exp , Waffen SS , 7/6 , 3 kill , 0 pp (U:003)

FlaK
*  88mm FlaK 37 , 251/4 , 12SSHitlerjugend/12FlakAbt , 1 bars , 173 exp , Waffen SS , 10/7 , 4 kill , 0 pp (U:007)

Fortification
*  Church , 12SSHitlerjugend/27SchutzenSSReg , 0 bars , 20 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp (U:009)

Artillery
 15 NbWf41 , SdKfz 7 , 12SSHitlerjugend/12ArtReg , 0 bars , 76 exp , Waffen SS , 8/7 , 0 kill , 374 pp (U:008)
 Hummel ,  , 0 bars , 65 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 468 pp (U:014)

Air Defense
 SdKfz 7/2 ,  , 1 bars , 140 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 252 pp (U:013)

Killed: AD  9 ,  AT 14 ,  ATY 26 ,  INF 66 ,  REC 17 ,  TK 29 ,  FTR 14 ,  TB  0 ,  Total: 175
Lost  : AD  2 ,  AT  0 ,  ATY  2 ,  INF 18 ,  REC  6 ,  TK  4 ,  FTR  1 ,  TB  0 ,  Total:  33

BV  0
V   2
TV  0
L   0

Infantry *  4 Units * 1 Leaders
 Total :    557 exp,      9 kill,      0 pp
Average:    139 exp,      2 kill,      0 pp
Tank   *  3 Units * 2 Leaders
 Total :   1184 exp,     46 kill,      0 pp
Average:    395 exp,     15 kill,      0 pp
Recon *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    128 exp,      4 kill,      0 pp
Average:    128 exp,      4 kill,      0 pp
Anti-Tank *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    185 exp,      3 kill,      0 pp
Average:    185 exp,      3 kill,      0 pp
FlaK *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    173 exp,      4 kill,      0 pp
Average:    173 exp,      4 kill,      0 pp
Fortification *  1 Units * 0 Leaders
 Total :     20 exp,      1 kill,      0 pp
Average:     20 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery *  2 Units * 0 Leaders
 Total :    141 exp,      1 kill,    842 pp
Average:     71 exp,      1 kill,    421 pp
Air Defense *  1 Units * 0 Leaders
 Total :    140 exp,      2 kill,    252 pp
Average:    140 exp,      2 kill,    252 pp
Summary * 14 Units * 3 Leaders
 Total :   2528 exp,     70 kill,   1094 pp
 Average:    181 exp,      5 kill,     78 pp

Pozdrawiam, Czata
« Ostatnia zmiana: Marzec 15, 2011, 02:24:23 wysłane przez czata » Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #23 : Marzec 15, 2011, 01:41:52 »

Cytuj
Ta jednostka jest w wykazie core, walczy od pierwszego scenariusza, jest na czarno i przechodzi do następnego scenariusza. Mimo to, kosztuje i w raportach nie ma przy niej gwiazdki.

Jest jeszcze taka możliwość, że została dodana jako core, w pierwszym scenie ale nie w pierwszej kolejce.

A w ogóle, to mógłbym dostać tę kampanię?
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3607


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #24 : Marzec 15, 2011, 02:10:08 »

Bardzo dobra kampania...zagram jeszcze raz,150% sobie ustawię i będę testował Wink
W ''Pierwszej krwi'' powinna być Pantera G a nie D.
A Werhmacht dalej jest dostępny Shocked
Mara...coś mi przyszło do głowy Shocked Cheesy...wyślę Ci na maila....Pozdrawiam.Hansen
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #25 : Marzec 15, 2011, 05:30:25 »

Cytuj
Wykaz core zawiera 9 jednostek i faktycznie nie ma tam żadnych bunkrów. Ale dwa bunkry mają czarny kolor liczb i jedna z nich przeszła do następnego scenariusza (druga zginęła). W raporcie ta fortyfikacja jest za darmo i jest przy niej gwiazdka.

W pierwszym scenariuszu na hexie: 23,23 JEST bunkier, a to jest Deployment Hex, czyli bunkier będzie "core". Jest jednak spiętrowany z inną jednostką, więc pewnie dlatego Suite go źle raportuje. Pierwszy raz widzę, żeby piętrować jednostki dla gracza i to jeszcze core. Nigdzie, u nikogo tego nie widziałem, więc nie wiem jakie może to przynieść skutki.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #26 : Marzec 15, 2011, 07:26:58 »

Co do tego "core", które kosztuje, to jeśli dodał go w scenariuszu innym niż pierwszy i nie zaznaczył opcji, że ma sie liczyć jak prototyp, to liczy się jak zakup i wtedy nie jest "free".
Ta jednostka jest w wykazie core, walczy od pierwszego scenariusza, jest na czarno i przechodzi do następnego scenariusza. Mimo to, kosztuje i w raportach nie ma przy niej gwiazdki.
A, ponieważ ma Basic Strenght 7, jest pierwsza w kolejce do sprzedania.
To jest do poprawy ale nie wiem jak, za pomoc będę wdzięczny

Mam najnowszą wersję. Dalej są błędy w ścieżce kampanii.
Dziś nie dam rady sprawdzić, ale jutro przyjrzę się temu
Zgrzyt na końcu. Mimo, że zdobyłem i utrzymałem wszystkie siedem punktów, gra nie przyznała mi brylanta.
Być może namieszałem z warunkami zwycięstwa. Postaram się to dziś sprawdzić
Zrobiłem poprawkę - powinna pomóc
Dalej dostępne są jednostki Wehrmachtu. Jest to niezwykle kuszące.
W ostatniej wersji już zablokowałem (ale nie działała). Zrobiłem poprawkę - powinna zadziałać
Tym razem, niemal wszystkie jednostki mają Basic Strenght równe 10.
Moje przeoczenie, będzie poprawione. Przy okazji przemyślałem twoją sugestie co do BS u angoli i to też poprawię Cheesy
Czy ustawienia transportu są przemyślane, czy raczej przypadkowe?
W pierwszym scenariusz gracz ma air 1, naval 3, a komputer 0,0. W drugim, jest dokładnie odwrotnie.
czeski błąd, będzie poprawione.
Jednostki corowe mają zmniejszony Basic Strenght, natomiast nowo kupione nie. W przypadku braku limitu JC, zdecydowanie lepiej jest kupować nowe jednostki, niż inwestować w stare.
Być może będzie trzeba zmniejszyć wartość prestiżu?
12SS walczy dalej![/b] (w trakcie gry)
Na mapie nie ma żadnego SHeksa. W związku z tym, mam limit rozstawienia. W dodatku, moje punkty rozstawienia są w zasięgu siedmiu ciężkich artylerii przeciwnika. Nie wróży to zbyt długiego grania. Do poprawy (najlepiej dodać SHeksa) i dać ostrzeżenie w briefingu o bliskości przeciwnika.
Będzie info o artylerii, co do SH to przemyślę sprawę - mile widziane wrażenia z tego scena
W bunkrach na polach 38,24 oraz 35,24 są jednostki. Bunkry są bez nazw. Analogicznie, 276InfDiv/276ResAbt oraz IKPanzSS/HQ.
Będzie poprawione
Nie ustawiona ilość tur do poszczególnych rodzajów zwycięstw (zakładam, że to wprowadzisz po naszych testach).
sprawdzę

Gustlik, ktoś ci podesłał wersję testową, jak nie to daj znać prześlę. Twoja pomoc przy niektórych błędach będzie chyba niezbędna Grin
« Ostatnia zmiana: Marzec 15, 2011, 08:08:37 wysłane przez mara » Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3607


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #27 : Marzec 15, 2011, 07:34:44 »

Przesłałeś mi kampanię ale werhmacht dostępny dalej,nieważne Smiley...będę używał tylko jednostki SS
Jak napisałem gram sobie drugi raz....Bayeux jest nie do zdobycia jest tam z 10 art. alianckiej Evil

Dywizja przed kolejną bitwą:


Played Scenarios:
 1   Pierwsza krew , #0 , Sukces V

Current scenario: Utrzymać Caen!,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 780
Total army value: 864 , Current prestige is 451
AI stance is Aggressive
if BV: +200, 12SS walczy dalej! , cap 0, 14 turns prestige: 840
if V : +150, 12SS walczy dalej! , cap 0, 14 turns prestige: 840
if TV: +100, Falaise , cap 0, 14 turns prestige: 840
if Ls: +150, Chambois , cap 0, 14 turns prestige: 840

Piechota
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/25 Reg.-Meyer , 1 bars , 137 exp , Waffen SS , 11/8 , 0 kill , 0 pp (U:003)
*  SS PzGrenadier , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/26 Reg.-Mohnke , 0 bars , 66 exp , Waffen SS , 8/8 , Shock Tactics , 2 kill , 0 pp (U:005)
*  SS Pioniere , 251/1 [W] , 12 SS/Hitlerjugend/Pionier Abt.-Muller , 0 bars , 52 exp , Waffen SS , 10/7 , 0 kill , 0 pp (U:007)

Panc
*  Pz IVH , 12 SS/Hitlerjugend/2 Abt.-Prinz , 1 bars , 168 exp , Waffen SS , 9/8 , 8 kill , 0 pp (U:006)
*  Panther D , 12 SS/Hitlerjugend/1 Abt.-Jurgensen , 2 bars , 255 exp , Waffen SS , 9/7 , Devastating Fire , 11 kill , 0 pp (U:011)
*  SS Elite , 101 SS/PanzAbt Wittmann , 5 bars , 651 exp , Waffen SS , 8/3 , Devastating Fire , 7 kill , 0 pp (U:013)

Zwiad
*  251/22 , 12 SS/Hitlerjugend/Aufkl.Abt.-Bremer , 1 bars , 104 exp , Waffen SS , 8/7 , 2 kill , 0 pp (U:012)

PPanc
*  JagdPz IV , 12 SS/Hitlerjugend/Jagd.Abt.-Hanreich , 1 bars , 102 exp , Waffen SS , 7/6 , 2 kill , 0 pp (U:004)

Opl
*  88mm FlaK 37 , 251/4 , 12 SS/Hitlerjugend/FlakAbt-Fend , 0 bars , 81 exp , Waffen SS , 10/7 , 1 kill , 0 pp (U:008)

Artyleria
 Hummel , 12 SS/Hitlerjugend/1 Abt.-Urbanitz , 0 bars , 23 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 468 pp (U:002)
 Wespe , 12 SS/Hitlerjugend/2 Abt.-Schops , 0 bars , 54 exp , Waffen SS , 10/7 , 0 kill , 396 pp (U:009)

Killed: AD  1 ,  AT  6 ,  ATY  4 ,  INF 33 ,  REC  8 ,  TK 14 ,  FTR  7 ,  TB  0 ,  Total:  73
Lost  : AD  2 ,  AT  0 ,  ATY  4 ,  INF  9 ,  REC  1 ,  TK  0 ,  FTR  0 ,  TB  0 ,  Total:  16

BV  0
V   1
TV  0
L   0
Zapisane
mara
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 434


« Odpowiedz #28 : Marzec 15, 2011, 07:45:02 »

Przesłałeś mi kampanię ale werhmacht dostępny dalej,nieważne Smiley...będę używał tylko jednostki SS
Jak napisałem gram sobie drugi raz....Bayeux jest nie do zdobycia jest tam z 10 art. alianckiej Evil
Jeszcze dziś to poprawię, a co do art. na początku scena jest tam 1 potem dochodzą jeszcze 2, więc pozostałe to już z zakupów (na to niestety nie mam wpływu)
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #29 : Marzec 15, 2011, 08:42:42 »

Cytuj
Gustlik, ktoś ci podesłał wersję testową, jak nie to daj znać prześlę. Twoja pomoc przy niektórych błędach będzie chyba niezbędna

Dostałem od Czaty - najnowsze pliki są z wczoraj (14-go).

Najlepiej podpinaj poprawione pliki do postów w których o nich piszesz. W ten sposób nie będziesz musiał w kółko wysyłać - każdy sobie ściągnie.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2] 3 4 ... 15   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.15 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.023s, 1q)