Campaign: L06 IDF_SINAI, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
OpenGen 0.67 * (6 Abr 2011) * Efile version: Open LGCW v1.50 Feb.2011
Ponieważ skoki czasowe są duże, zakupy zrobione na początku mają olbrzymi wpływ na to, co będzie dalej.
Wszystkie jednostki mają CS równe BS.
Do przemyślenia ustawienie transportu morskiego i powietrznego.
Część jednostek gracza ma niezgodne doświadczenie z ilością belek. Wygląda, że raczej trzeba równać do belek.
Abu Ageila.
Jeden SHeks przeciwnika jest za mapą. Jeśli to celowe, to trzeba zabrać z niego prestiż.
Niezgodność doświadczenia z belkami: Side 1 009, 010, 011.
Dziwy w efilu. Dla przykładu: jednostki AT Infranty (48-64), 65 AT Infranty (65-79), 80 AT Infranty (80-89) oraz 90 AT Infranty (90-20) kosztują tyle samo. A różnice między nimi są spore.
W związku z tym, wymiana jednostek na lepsze, jest za darmo.
El Arish.
Na mapie znajdują się DHeksy dla gracza nr 3
Ledwo w ostatniej turze V. Przeciwnik jest bogaty i robi duże zakupy.
Pozdrawiam, Czata