Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 11:37:25 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test - W03 JAPANESE ARMY 1937-1944  (Przeczytany 11189 razy)
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1097


« : Kwiecień 15, 2011, 12:02:33 »

Test - W03 JAPANESE ARMY 1937-1944 v.1.1

Dograłem do czwartego scenariusza. Nie bardzo wiem, o co chodzi w tej kampanii.

Pierwszy scenariusz rozgrywa się 18 maja 1935 roku. Na mapie są dwa VHeksy. Do dyspozycji mamy jedną kawalerię 1/1. A jako przeciwnik są dwa transporty terenowe, również o sile 1/1. Do czego ten scenariusz ma służyć?
Chcąc zdobyć brylant (warto, bo będzie prototyp) trzeba wejść do własnego VHeksa i czekać na przeciwnika (jest ustawiony agresywnie). Jeśli pójdziemy zdobywać wrogiego VHeksa, nie zdążymy wygrać BV. Jednak czekanie jest ryzykowne, bo przeciwnik może unikać walki. A porażka kończy grę.

Następny scenariusz rozgrywa się 5 marca 1937 roku, czyli prawie po dwóch latach. Na szczęście, wystarczy zdobyć VHeks przeciwnika i utrzymać jeden swój (na pięć), by wygrać.
Także tutaj komputer ma transporty terenowe o sile 1/1.

W trzecim scenariuszu jeden DHeks znajduje się między czterema wrogimi artyleriami.
Te dwa transporty terenowe stają się znakiem firmowym tej kampanii.

W czwartym scenariuszu mamy do dyspozycji cztery jednostki + dwa DHesky. Przeciwnik ma 13. Fakt, że słabe. Za to ma SHeksa i 70 punktów prestiżu na turę + 150 na początek scenariusza. Ceny jego jednostek wahają się między 60, a 144.

Bez premii jest mało prestiżu do zdobycia. Za tury jest rzadko, a i flag nie ma dużo do zajęcia.

Poza tym, uwagi standardowe:
- CS równa się BS (nie zawsze jest 10/10);
- Player Cap stały przez całą kampanie;
- transport morski i powietrzny ustawiony standartowo (poza ostatnim scenariuszem);
- małe urozmaicenie jednostek.
Dla przykładu, w drugim scenariuszu komputer ma 27 jednakowych jednostek piechoty, dwie takie same artylerie i dwa transporty terenowe.

Pozdrawiam, Czata
Zapisane
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #1 : Kwiecień 30, 2011, 12:55:32 »

Teraz będzie łatwiej  i czytelniej Grin

http://www.forum.gildiageneralow.pl/kampanie-prezentacje-i-opisy-autorow/kampania-w03-%27armia-japonska-1937-44%27/0/

Zapraszam ....
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.089 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)