derwiszx
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 884
|
|
« : Listopad 08, 2012, 11:57:48 » |
|
Chyba znalazłem błąd, który w poważnym stopniu wypacza grę w scenariuszu 16 Operacja "Wacht am Rhein"
Po zdobyciu SH-VH w Huy gra skończyła się BV (pojawił sie komunikat o zdobyciu wszystkich VH). Tymczasem na mapie pozostały jeszcze 4 niezdobyte SH-VH co widać również w raporcie, który pokazuje, że zostało jeszcze sporo punktów prestiżu w VH: VH prestige is 880 . Sytuacja jest trochę nerwowa bo zakładałem zdobycie tych pp i gdybym wiedział, że po zajęciu Huy gra się skończy to bym wstrzymał się z zajmowaniem tego VH.
Przy okazji chciałem zauważyć, że istnieje duże prawdopodobieństwo, iż fizycznie niemożliwe jest zajęcie wszystkich VH w 10 turach czyli w czasie przewidzianym na BV, być może w 11- 12 turach byłoby to możliwe (do końca nie jestem pewien bo gra przedwcześnie skończyła się na początku 9 tury po zajęciu Huy a sytuacja strategiczna jest taka, że gdyby nie wspomniany błąd to prawdopodobnie w 10 turze pozostałyby jeszcze dwa VH do zdobycia.
Limit 10 tur na BV jest z całą pewnością za niski. Być może jakimś cudem dałoby się zmieścić w tym limicie ale grając normalnie raczej nie ma na to szansy, chyba że wykorzystamy wspomniany błąd.
OpenGen 0.90.8 * (20 Oct 2012) * Efile folder:D:\OpenGeneralNF\efile_og_gus\ * Efile version:I.OG_3.02 GusOpen ver. 2.0 Campaign: H03_ZIELONE DIABŁY, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios: 1 Poligon , #0 , Brilliant Victory , score:74 2 Operacja "Weserübung" , #1 , Brilliant Victory , score:77 3 Eben Emael , #2 , Brilliant Victory , score:77 4 Operacja "Hannibal" , #3 , Brilliant Victory , score:79 5 Operacja "Mercury" , #4 , Brilliant Victory , score:78 6 Walki o Leningrad , #5 , Brilliant Victory , score:77 7 Poligon II , #6 , Brilliant Victory , score:75 8 Alam Halfa , #7 , Brilliant Victory , score:70 9 Tunis , #8 , Brilliant Victory , score:70 10 Sycylia , #9 , Brilliant Victory , score:79 11 Salerno , #10 , Brilliant Victory , score:76 12 Leros , #11 , Brilliant Victory , score:77 13 Wrota piekieł , #12 , Brilliant Victory , score:79 14 Normandia , #13 , Brilliant Victory , score:74 15 Arnhem , #14 , Brilliant Victory , score:74 16 Operacja "Wacht am Rhein" , #15 , Brilliant Victory , score:74 -- Campaign score: 1210 * Average: 75
Current scenario: Operacja "Wacht am Rhein", VH prestige is 880 , All map prestige is: 1200 Army cost: 4867 , Current prestige is 596 Prestige available on map yet is 720 pp ( 640 pp in VH to capture) * Turn: 9 AI stance is Defensive if BV: +0, Walki o Mozę , cap 0, 10 turns prestige: 80 if V : +0, Walki o Mozę , cap 0, 12 turns prestige: 100 if TV: +0, Walki o Mozę , cap 0, 14 turns prestige: 120 Ls: Loss , turn prestige: 120
Piechota * Brandenburgers , , 5 bars , 664 exp , Germany , 6/10 , Fire Discipline , 21 kill , 0 pp (U:001) * Fallschirm 43 , Sdkfz 2 , , 5 bars , 1046 exp , Germany , 10/10 , First Strike , 28 kill , 0 pp (U:003) Fallschirm 43 , Sdkfz 2 , , 4 bars , 417 exp , Germany , 8/10 , Liberator , 14 kill , 324 pp (U:005) * FJ HQ , Pz IC , HQFallschirmDiv , 5 bars , 696 exp , Germany , 11/8 , Reconnaissance Movement , 47 kill , 0 pp (U:006)
Rozpoznanie 250/10 , , 5 bars , 554 exp , Germany , 14/10 , Bridging , 23 kill , 235 pp (U:007) 250/10 , , 2 bars , 273 exp , Germany , 1/10 , 5 kill , 168 pp (U:011)
Artyleria ppanc. 3.7cm PaK36 , Diabelski Ogród , 3 bars , 329 exp , Germany , 2/10 , 7 kill , 72 pp (U:009) * 6 Pdr , Opel Blitz , SpPzJagerFallschirmAbt , 3 bars , 300 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 0 pp (U:012) * StuG 44 , FallschirmPzJagerReg , 4 bars , 441 exp , Germany , 13/12 , 7 kill , 0 pp (U:016)
FlaK * 2cm Flak auf Pz I , , 5 bars , 600 exp , Germany , 14/10 , 8 kill , 0 pp (U:010) * 88mm FlaK 37 , 251/4 , FallschirmHeerFlaKAbt , 1 bars , 161 exp , Germany , 11/10 , 2 kill , 0 pp (U:020)
Artyleria * 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 5 bars , 1492 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire , 39 kill , 0 pp (U:002) 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 5 bars , 1109 exp , Germany , 15/10 , Overwhelming Attack , 19 kill , 522 pp (U:004) 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 3 bars , 392 exp , Germany , 13/10 , Influence , 10 kill , 452 pp (U:008) 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 5 bars , 516 exp , Germany , 14/10 , Shock Tactics , 9 kill , 487 pp (U:014) 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 2 bars , 280 exp , Germany , 12/10 , 4 kill , 417 pp (U:015) 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 2 bars , 234 exp , Germany , 11/10 , 2 kill , 382 pp (U:017) 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 1 bars , 148 exp , Germany , 11/10 , 2 kill , 382 pp (U:018) 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 1 bars , 199 exp , Germany , 11/10 , Resilience , 3 kill , 382 pp (U:019) 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 0 bars , 99 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 348 pp (U:021) 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 0 bars , 58 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 348 pp (U:217) 10.5 LG42 , Sdkfz 2 , , 0 bars , 24 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 348 pp (U:218)
Obrona plot. * SdKfz 7/2 , , 5 bars , 655 exp , Germany , 14/10 , Devastating Fire , 13 kill , 0 pp (U:013)
Killed: AD 43 , AT 63 , ATY 154 , INF 387 , REC 51 , TK 66 , FTR 29 , TB 37 , Total: 830 Lost : AD 2 , AT 4 , ATY 3 , INF 51 , REC 9 , TK 4 , FTR 2 , TB 1 , Total: 76
BV 16 V 0 TV 0 L 0
Piechota * 4 Units * 4 Leaders Total : 2823 exp, 110 kill, 324 pp Average: 706 exp, 28 kill, 81 pp Rozpoznanie * 2 Units * 1 Leaders Total : 827 exp, 28 kill, 403 pp Average: 414 exp, 14 kill, 202 pp Artyleria ppanc. * 3 Units * 0 Leaders Total : 1070 exp, 21 kill, 72 pp Average: 357 exp, 7 kill, 24 pp FlaK * 2 Units * 0 Leaders Total : 761 exp, 10 kill, 0 pp Average: 381 exp, 5 kill, 0 pp Artyleria * 11 Units * 5 Leaders Total : 4551 exp, 88 kill, 4068 pp Average: 414 exp, 8 kill, 370 pp Obrona plot. * 1 Units * 1 Leaders Total : 655 exp, 13 kill, 0 pp Average: 655 exp, 13 kill, 0 pp Summary * 23 Units * 11 Leaders Total : 10687 exp, 270 kill, 4867 pp Average: 465 exp, 12 kill, 212 pp
Player 1 Germany has 98 units total: Piechota : 34 Czołg : 10 Rozpoznanie : 5 Artyleria ppanc. : 19 FlaK : 3 Artyleria : 23 Obrona plot. : 4
Player 2 USA, United Kingdom has 28 units total: Piechota : 12 Czołg : 2 Artyleria ppanc. : 2 FlaK : 2 Artyleria : 8 Bomb. taktyczny : 2
* <- original core (don't count against cap) + <- BV prototype pp <- prestige points
*SCENARIO OPTIONS* Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic) Use Fuel as defined (so no reset when load) Use Ammo as defined (so no reset when load) No prototypes #Units to survive (MSU) enabled Allow to BLOW Allow to REPAIR Allow to BUILD Allow barrage fire Ships (not subs)can fire as FlaKs True range 0 (cannot fire to surrounding hexes) True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes) Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2 Friend Units ALSO block LOF (except if light special) Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS ) Air units can be fired when entering AD range Reinforces arrive when player gets active
|