Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 03:20:23 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test Imperial Japanese Navy 1937-43 efil LXF Golothina  (Przeczytany 39700 razy)
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #120 : Maj 05, 2015, 12:40:49 »

Jak sprawnie i szybko tu zrobić fotke ??
Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #121 : Maj 05, 2015, 12:59:06 »

5 tura i flota five clocków nie istnieje jak przyszlo co do czego nie wytrzymali nawet tury mogli nie ostrzeliwać mojego samolotu rozpoznawczego. SmileySmileySmileyŻeby AI dało sie nabrać na tak starą sztuczke " Odwót przez Ludwikowo i na wroga !"Lewe skrzydło wroga zostało wdeptane w ziemie Smiley:)Po uaktywnieniu wojsk lądowych musiałem posłać do walki całe moje lotnictwo wszyscy bez wyjatku ale BV chyba nie bedzie nie ma strat ale zdobycze terenu marne zaledwie kilka VP straty wroga kolosalne five cloki sie dziarsko prawie bronia.SmileySmiley:)Wybici do nogi i tylko V.
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2015, 03:49:38 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #122 : Maj 05, 2015, 04:11:44 »

Teraz Dutch Harbour najpierw przeczytać wzmianke Rudela potem dostosować strategie do jednostek i bum SmileySmiley.Nie jest opisany przez ciebie dziwne.wzmianki nie ma.Juz dawno uczciwie nie zakończyłem scenariusza czyli poprzez zajęcie VP przewaznie wybijam obrońców co do jednego nie wiem co i gdzie się tu schowało ale musialem VP zajać ale tylko V wyszło teraz Hawaje. SmileySmileySmiley
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2015, 06:17:24 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #123 : Maj 05, 2015, 12:00:25 »

Hawaje i wszyscy sie uwzieli atakować je od PN po kiego licha wolałbym od południa blizej do VP wszystkich no i mozna ze sztandarem zawitać " Opór jest bezcelowy poddajcie się lub gińcie " Atak od południa jest logiczny blisko do bazy Rabaul.To jest chyba ostatnia misja w tej kampanii. :)Atakujemy od PN wschodu i zachodu z nami jest spora liczebnie flota inwazyjna Aux z osłona ladowania desantu kilka jednostek cieżkich zastanawiam sie czy wogóle nimi ruszać hehe. Smiley:)Wyspy po lewej nie da sie opłynąć wiec wsparcie z morza na południu wyspy niewykonalne za mało tur na to jest nie zdaży sie tam dopłynąć lotnictwo musi samo systematycznie wydzierać teren wrogowi.Narazie meldunki rozpoznania podają obecność lekkich sił mosrkich narazie sa to same niszczyciele DD nie widać lotnictwa udało mi sie zniszczyć hangar na lotnisku wraz z 2 X myśliwiec i 2 X bombowiec.1/3 lotnictwa juz w powietrzu i działa bezrobotne będą samoloty torpedowe na mieliźnie czaił sie jeden podwodniak rozpoznanie musi być zaplanowane dokładnie i takoż wykonane by nie przegapić zadnego rodzynkapoprawka po lewej stronie wyspy mozna przepłynać po podejsciu tam ukazuje sie wąski tor wodny dostepny okrętom wrogie jednostki tamtedy prubuja sie przemknać nic wiekszego od lekkiego krążownika SmileySmiley.W wewnętrznej zatoczce 2 pancerniki Trnnese i Colorado to starocie zrobimy przysługe stoczniowcom jesli je zatopimy .Smiley:)Około 3 tury silny atak jednostek 2XCK 3X LKi pancernik kieruja sie oni zdziesiatkować statki desantowe te aux dobrze ze w 2 turze połowa moich cieżkich jednostek tam popłynęła zmiota te łudeczki z oceanu.SmileySmiley:)Ida szykiem torowym najpierw niszczyciele potem LK potemCK kolumne zamyka pancernik North Carolina.Dla ziększenia zamieszania atakuje w tym samym czasie lotnictwo kilka B-17 i jakis mysliwiec.Wszystkie one wystartowały z lotniska 31/25 na tym cypelku w ksztaucie "Y".Zaczyna mi gównoboyów być żal nie mieli zadnych szans.Tak to koniec tej kampanii SmileySmiley odpoczynek papu i next na warsztat SmileySmiley

Jesli kto chce przejsc aby wygrać to kampania jest trudna jesli chcecie rozegrać każdy ze scenariuszy zdobywajac BV kampania robi sie extremalnie trudna.
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2015, 07:06:54 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #124 : Maj 13, 2015, 04:47:23 »

Czy niemożliwosc atakowania jednostek wroga lotnictwem na skraju mapy to generalne ustawienie czy tylko przypadek w tej kampanii lub efila Golotina Huh Na żółto okropkowałem których jednostek nie mogłem atakować to sa świeże posiłki AI. Co jakaś tarcza ochronna by za lekko nie było.??Jednostki te oznaczyłem żółtąkropką

Gram już tę kampanie na nowo jestem na Wake scenariuszu i idzie expresowo

OpenGen 0.90.42.4 * (6 May 2015)  *  AI: Default
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_lxf\  * Efile version: LXF 0.49 [11.05.2015]
Campaign: 1937-43 IMPERIAL JAPANESE NAVY,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Shanghai , #0 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Katori CL
 2   Canton , #1 , Tactical Victory , score:10
 3   Hainan , #2 , Brilliant Victory , score:53
 4   Indochina , #3 , Victory , score:33
--
Campaign score: 149  *  Average: 37

..
Current scenario: Wake,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: XXXXX , Current prestige is 948
AI stance is Aggressive
if BV: +350, Tarakan , cap 10100, 10 turns prestige: 400
if V : +325, Tarakan , cap 10100, 12 turns prestige: 400
if TV: +300, Tarakan , cap 10100, 16 turns prestige: 400
Ls: Loss , turn prestige: 400


[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2015, 05:51:54 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #125 : Maj 13, 2015, 05:42:07 »

To pokazane na screenie to jednostki aux idą Tobie na pomoc z Chin Tongue
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #126 : Maj 13, 2015, 05:47:42 »

No przecież mają TEN SAM kolor tabliczek, co samoloty gracza.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #127 : Maj 13, 2015, 11:12:12 »

Mea maxima kulpa !! Ale fopa ! a ja ciut spanikowałem bo to był ostatni VP i pojawili sie a ja tam tylko 2 piechoty chodz znakomite, nie bylo problema Go yosha kudasai.Ale to i tak by nie zmienilo końcowego wyniku.Teraz na tych najnowszych plikach wykonawczych to Yamato u Golotina kosztuje 6552.
Pytanie do p.Gustlika czy we flocie USA twój efile uwzględnia w 43 roku wybudowanie  pancerników "Montana" zamówionych ale ostatecznie nie zrealizowanych. ??
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2015, 11:49:42 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #128 : Maj 14, 2015, 12:25:05 »

Cytuj
Pytanie do p.Gustlika czy we flocie USA twój efile uwzględnia w 43 roku wybudowanie  pancerników "Montana" zamówionych ale ostatecznie nie zrealizowanych. ??

Nie, nie uwzględnia
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #129 : Maj 14, 2015, 02:03:38 »

Dla kampanii nie historycznych może warto by wprowadzić pancerniki Montana a były to zamówienia Montana BB-67,Ohio BB-68,Main BB-69,New Hampshire BB-70,Louisiana BB-71.
Jest wiele stron o okrętach jap.nowe projekty niezrealizowane lub historie o holowaniu nieukonczonego kadłuba z rejonów bardzo zagrożonych do innych stoczni lub zeby chodzby dotychczasowy dorobek uratować. a projekty nawet nawet miłe równiez dla oka krazowniki pl krazowniki altyleryjskie (bardzo przypomina mini Yamato bez odpowiednika wieży 155 mm plany z 1944 roku
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2015, 07:02:09 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #130 : Maj 14, 2015, 05:03:04 »

Tak to jak i Super Yamato i samoloty odrzutowe dla Japonii (ikony są). Krążowniki Ishikari (mini Yamato). Cóż pewnie i trochę innego sprzętu by się przydało...
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #131 : Maj 14, 2015, 05:25:33 »

Ja wiem, że były ciekawe - tylko co, stworzyć alternatywną rzeczywistość?

Jak pojawią się takie pancerniki, to zaraz odezwą się głosy w sprawie zarzuconych projektów czołgów, samolotów...i.t.p.

Cytuj
Tak to jak i Super Yamato i samoloty odrzutowe dla Japonii

Z Japonią, to jest trochę inna sprawa - podobnie jak z Niemcami, bo dla nich, w 1945, wojskowa rzeczywistość kończy się na ładnych parę lat. Właściwie nie ma nic. Więc można im trochę to życie przedłużyć.

Natomiast w przypadku USA - rzeczywistość (armia) fikcyjna musiałaby funkcjonować równolegle z rzeczywistością (armią) historyczną.
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2015, 05:28:52 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #132 : Maj 14, 2015, 06:51:57 »

Wcale dużo nie trzeba 3 modele samolotów odrzutowych były w Japonii produkowane, okręty ma pochylniach albo w fazie wyposażania co do np czołgów to ze 2 modele istniały. Przy prowadzeniu kampanii nawet realistycznej mogly by sie te elementy przydać do obrony np wysp macierzystych Japonii. Nie chodzi o walki w latach 50-tych ale tak do 1947 moze 1948. Zawsze można skutecznie obronić Kuryle i Mandżurię a może i Sachalin Evil
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #133 : Maj 14, 2015, 09:42:46 »

Co do odrzutowców to Japonia mogła by je mieć kilka lat wcześniej niż niemcy, posiadali znakomity silnik za to o dziwo mieli problemy z płatowcem, za to niemcy nie mieli problemów z platowcem ale szwankował im silnik i dziw bieże że sie nie dogadali.Pewno tajemniczość projektów była na miare budowanych w tajemnicy Yamato o Musashiego że inżynierowie nie mieli pojęcia co budują.
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2015, 09:45:51 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #134 : Maj 14, 2015, 09:52:00 »

Co do USA to już podejżewacie że za nimi nie przepadam, no nie tak jak za ruskimi. Amerykanami moge grać( nie przeciw Japonii ) ruskimi nie( mam odruchy wymiotne hehe).Dlatego jakbym miał grać pojedynek z kimś żywym i wylosowałbym ruskich to kleska moja murowana nie ma bata bym mógł nimi grać.Co do 2 podejscia do kampanii  to po Guadalcanal wyglada to tak.


[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2015, 09:58:49 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.057 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.012s, 1q)