Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 25, 2024, 10:55:17 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: 12SS ''HJ''-Wersja Hansena  (Przeczytany 25359 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #30 : Kwiecień 07, 2015, 07:34:21 »

Nie piwo, tylko pomóżcie odpowiadając na pytania jak się pojawią  Evil. No dobra, piwa nie odmówię  Drink ale najpierw robota  Box
Piwo przy i po robocie. ;-)

Możemy potestować, ale wcześniej doprecyzuj z Hansenem Jego wytyczne.
Ja w pełni się zgadzam z Twoją tezą: Chce mi się pograć a nie męczyć.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #31 : Kwiecień 08, 2015, 01:03:26 »

Witaj Jaro.....pierwsza sprawa jest taka że ze mnie laik komputerowy,trochę rozgryzłem Suita ale tylko trochę aż sam się dziwię Huh?
Kampanię znam na ''pamięć'' więc nie widzę sensu rozgrywania poszczególnych bitew....moja sugestia jest następująca....poprawić bitwy a potem rozegrać kampanię i wtedy wyłapać błędy.
Będę pisał co trzeba by zmienić albo zamieszczę zrzuty a ty to przerobisz...pasuje?
Mój pomysł jest następujący....przerobić na kampanię ''I SS PanzerKorps''.
Pod koniec pierwszej bitwy pojawiają się posiłki...1SS...proponuję aby zrobić ją ''core'',tylko trochę podmienić jednostki....waffen SS to mój konik Wink więc pójdzie szybko....nie muszę wertować książek Smiley
Chciałbym aby to była kampania historyczna

Co do pierwszej bitwy to proponuję kilka zmian.....
Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #32 : Kwiecień 08, 2015, 01:35:46 »

1.batalion Panter nie ma paliwa....bo tak było naprawdę,opóźni batalion o jedną turę.
2.Podmieniłem kilka jednostek i dodałem resztę pułku artylerii-Hummel i 150....tak jak to było naprawdę.
bat,rozp. to SPW 250/8
pionierzy to nie pułk a batalion ! trzeba zmienić nazwę i zmiana ikony na sturmpionier 43 +SPW z miotaczami......i jeszcze bardzo ważna sprawa.....pionierzy szturmowi mają wszystkie zdolności pionierów budowlanych + walczą jak grenadierzy pancerni SS(HA,SA itd....trzeba to zmienić w Suicie)
26 musi być ''gepanzert'' bo w tym pułku był właśnie taki batalion.
88 Flak zamieniamy na AirDef.
kościół ze snajperami bym wypieprzył bo to nie historycznie.
A dywizji Lehr podmieniłbym ikony na WH ''niebieskie''.
Przekreśliłem artylerię na lotnisku....zamiast dwóch 150 powinna być armata 100mm......101sSS ArtAbt miał ''17'' i armaty.
2SS to mają byc grenadierzy pancerni SS a nie grenadierzy SS (to były jednostki w dywizjach piechoty SS) !
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2015, 01:51:41 wysłane przez Hansen » Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #33 : Kwiecień 08, 2015, 01:40:39 »

Tu masz trochę moich spostrzeżeń  Wink   http://www.forum.gildiageneralow.pl/kampanie-w-budowie-gry-testowe-konsultacje/test-b02-%27%2712ss-hitlerjugend%27%27-v-4-0-na-150percent-t2246/0/
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #34 : Kwiecień 08, 2015, 08:57:39 »

Będę pisał co trzeba by zmienić albo zamieszczę zrzuty a ty to przerobisz...pasuje?

Pasuje. Tylko pisz jak "krowie na rowie" bo moja wiedza historyczna jest raczej niska  Sad

Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #35 : Kwiecień 08, 2015, 11:42:05 »

Ok,zrobimy to ''łopatologicznie''....oczywiście trochę to potrwa.

Pierwszy zrzut to jak powinni ''wyglądać'' PzPiAbt + SPW 251/16
Druga mapa pokazuje jednostki jakie powinny być...pamiętaj o braku paliwa dla Panter z 12SS.
Usuń te pola minowe ''do rozstawienia'' i snajperów razem z kościołem.
 Co do 1SS,pod koniec bitwy pojawi się.....robimy ją ''core'' ale ja bym ją (dywizję) ograniczył do Grupy bojowej.
Sugerowany skład....Pelotka-samobieżna nie holowana
                                      1xPanther...później dojdą Tygrysy Królewskie (101 zamienimy na 501) i przydzielimy do 1SS (chodzi o ten batalion ''Tygrysów I'' który już mamy).
                                       1xWespe.....i 150 holowana.
                                        PzGrSS-gepanzert
                                        1xPzPiSS 43 +SPW 251/16.....UWAGA ! zrobiłbym ich na ''5'' a nie na ''10'' jako że to kompania !
Co do nazewnictwa.....I SSPzKorps/101 sSS PzAbt.....to dla Tygrysów a nie żaden Wittmann ! itd.dla jednostek korpuśnych.......ogólnie to kosmetyka więc jak masz chęć to zrób.....pomogę Smiley
1SS ''LAH''/1 PzGrRgt......to dla 1SS
12SS ''HJ''/12 JgPzAbt.........to przykłady jak chcesz to opiszę wszystkie jednostki ''core'' a ty podmienisz nazwy.

Uważaj teraz,jako że mamy cały ''SSPzKorps'' podany na tacy to właściwie nie trzeba będzie wydawać kasy na sprzęt....poza dosłownie kilkoma ''apgrejtami''.....oczywiście jak ktoś będzie grał historycznie.


I tutaj moja propozycja.....Korpus walcząc w Normandii po prostu ''wystrzelał się'' z braku posiłków-odwodów,uległ przeważającym siłą Alianckim......USTAWIŁBYM BRAK UZUPEŁNIEŃ PO BITWACH.....przynajmniej warto przetestować taki wariant,jak będzie lipa to wrócimy do uzupełnień.
                                       
Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #36 : Kwiecień 08, 2015, 11:52:33 »

1SS ''LAH''/1 PzRgt/1
                   /2 PzGrRgt
                   /1 Flak Abt
                   /9 PzPiKom
                   /1 PzArtRgt/1
                   /1 PzArtRGt/3
albo wszystkie jednostki z 1SS opisać tak   1SS ''LAH''/Kampfgruppe Peiper

12SS ''HJ''/12 PzRgt/1 dla Panter
                  /12 PzRgt/2 dla czwórek
                  /25 PzGrRgt ci jeżdzą na Oplach...ważne,zapomniało mi się wcześniej napisać.
                  /26 PzGrRgt dla gepanzert
                  /12 PzAufklAbt dla SPW 250/8
                 /12 FlakAbt
                 /12 PzJgAbt
                 /12 PzArtRgt/1 dla Hummla
                 /12 PzArtRgt/2 dla 105
                 /12 PzArtRgt/3 dla 150
                 /12 WerferAbt

Tak powinno wyglądać nazewnictwo dla dywizji.
Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #37 : Kwiecień 08, 2015, 12:06:14 »

Jak masz jakieś pytania to oczywiście pisz.

Na razie rób tak jak będę Ci pisał a jak zrobimy wszystkie bitwy to wtedy zagram całość i na bieżąco będę opisywał moje spostrzeżenia.
Z tego co pamiętam to im dalej tym mniej jest błędów.

Dawaj pierwszy scen i przechodzimy do drugiego.
Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #38 : Kwiecień 08, 2015, 12:29:31 »

Druga bitwa....
Mapa nr1  jednostki w kółkach trzeba zamienić na takie jak napisałem.
Czyli będą to:StuG III
                        Sdkfz 7/2
                        Puma 234/2

Mapa nr2 to oczywiście błąd w nazwie....powinno być PzArtRgt/1 a nie StuG
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2015, 12:36:47 wysłane przez Hansen » Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #39 : Kwiecień 08, 2015, 12:35:26 »

OK. Sprężam ruchy z końcem poprzedniej roboty i siadam do I Korp SS. Już się nie mogę doczekać...
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #40 : Kwiecień 08, 2015, 12:39:40 »

Super-zrobimy fajną kampanię tzn. przerobimy Wink
Mam pomysły na inne bitwy ale to potem.

TYLKO po kolei i spokojnie......nazwy zmieniaj tylko jednostką ''core'' bo inaczej to Sylwester nas zastanie Cheesy
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2015, 12:35:03 wysłane przez Hansen » Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #41 : Kwiecień 08, 2015, 12:47:09 »

Napisz, jak ustawić stany paliwa i amunicji dla poszczególnych jednostek core/ aux w poszczególnych bitwach. Kampania ma opcję używania stanów zdefiniowanych przez projektanta. Po zmianach w efilu (porządki i uspójnianie) na przestrzeni czasu (albo autor to tak poustawiał) mamy kuriozalne sytuację że paliwa jest 50% a amunicji 200% lub odwrotnie.

Ps
Aliantów zignoruję w ogóle, bo do Sylwestra to bym jeszcze w coś zagrał dla rozrywki  Evil
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #42 : Kwiecień 08, 2015, 12:50:32 »

druga bitwa...

Mapa nr1 Panzerjagera trzeba wymienić na StuG III.
Pumie zmienić nazwę  na PzAufklAbt
I wymienić ss gren. na PzGr SS

Zrzut 1SS....usuwamy wszystkie zaznaczone jednostki....tutaj wystawi się 1ss ''core''.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2015, 01:02:18 wysłane przez Hansen » Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #43 : Kwiecień 08, 2015, 01:04:32 »

W dywizji LEHR podmienimy grenSS na Panzergrenadierów z WH.
Zapisane
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #44 : Kwiecień 08, 2015, 01:06:32 »

Napisz, jak ustawić stany paliwa i amunicji dla poszczególnych jednostek core/ aux w poszczególnych bitwach. Kampania ma opcję używania stanów zdefiniowanych przez projektanta. Po zmianach w efilu (porządki i uspójnianie) na przestrzeni czasu (albo autor to tak poustawiał) mamy kuriozalne sytuację że paliwa jest 50% a amunicji 200% lub odwrotnie.

Ps
Aliantów zignoruję w ogóle, bo do Sylwestra to bym jeszcze w coś zagrał dla rozrywki  Evil


Z tego co mi wiadomo to korpus na początku bitwy o Caen był dobrze zaopatrzony w amunicję i paliwo,ustawiłbym na 100%
W bitwie ''Ardeny'' dałbym z 50%
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2015, 12:40:07 wysłane przez Hansen » Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.079 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.015s, 1q)