Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 01:41:45 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Potrzebne Konsultacje: Nowy sposób Gry w Open Gen?  (Przeczytany 39985 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #75 : Listopad 01, 2015, 03:48:57 »

Mam pytanie. Można zrobić coś takiego....
1)zdobywam trzy określone cele.
Włącza mi się część mapy widoczna dla państwa które te cele zdobyło...
Nie.
Najbliższe co da się osiągnąć to ustawić trigger ('Extra Spot') na określonym hexie, który jednorazowo daje zwiększony zasięg widzenia wokół hexa.

Druga sprawa. Czy jest możliwość żeby pewne rzeczy nie były schematyczne? Np włączam dany scenariusz i na danym hexie nie dostajesz prestiżu tylko np doświadczenie...
Nie.

Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #76 : Listopad 02, 2015, 07:56:26 »

Obejrzałem szkic tego scenariusza...

Na początek refleksja natury ogólnej pt: "Dlaczego nie gram w pojedyncze scenariusze".

Otóż dlatego że PG2/OG były i są optymalizowane pod grę kampanijną. Świadczy o tym wiele elementów takich, jak choćby lider "Inflluence", system nagród, system upgrade'u i overstrength, uzupełnianie międzyscenariuszowe - i parę innych rzeczy. Cała koncepcja zarządzania prestiżem podporządkowana jest grze kampanijnej. W pojedynczym scenariuszu po prostu, co masz to wydajesz - i cześć.

Podobnie z samą grą. Grając pojedynczy scenariusz NIE MA ZNACZENIA JAK WYGRASZ, bo nie ma następnego. W związku z tym wystarczy jak zostanie Ci jedna jednostka zdolna zająć ostatni VHeks. W kampanii tak grając - nie przeżyjesz. Dlatego scenariusz można grać: na rympał, na kamikadze, na islamskiego fanatyka - byle do przodu.......

Dlatego nikt mnie nie przekona do grania scenariuszy, o czym już kiedyś pisałem.

No a projekt, który został nam tu przedstawiony - już szczegółowo Waldzios ocenił, ja od siebie, dodam tylko tyle, że jak na tak wielką mapę stanowczo za mało się na niej "dzieje". Jeden heks do zdobycia i jeden heks do obrony to mało wymagający układ. Dodatkowo te heksy zwycięstwa, ustawione na skrajnych końcach przekątnej, prowokują do opisanej wcześniej gry w stylu "byle do przodu". Zero finezji. Może i w stylu Armii Czerwonej, ale nie wiem czy wiele osób będzie lubiło taką grę.

No i poza tym - zbyt mało szczegółów na czym konkretnie miałaby ta rozgrywka polegać.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #77 : Listopad 02, 2015, 11:15:43 »

Dlatego ja nie grałem za wiele via mail, bo to były "wybijanki".
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #78 : Listopad 03, 2015, 12:04:15 »

To w najlepszym przypadku, kiedyś powrócimy do tej sprawy.
Zapisane
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #79 : Wrzesień 10, 2021, 08:39:29 »

Elo jeżeli ktoś pamięta temat to zapraszam do dyskusji.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #80 : Wrzesień 11, 2021, 02:16:43 »

Ja pamiętam.
Najgorsza była konieczność co chwila zamykania gry i wklejania save'u. Do tego musiały być stosownie ponazywane.
No ale zagranie w tym samym czasie dwóch gier, gdzie raz byliśmy aliantami, a drugi ich oponentami, było i jest niezmiernie kuszące.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #81 : Wrzesień 11, 2021, 10:45:53 »

Zsami. Dla mnie perspektywa stworzenia mapy, do dynamicznej rozgrywki, z hexes generating pp points, możliwością 'Units to upgrade, oraz innymi zabawkami wydaje się przyszłościowym założeniem.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 11, 2021, 01:13:53 wysłane przez vego181 » Zapisane
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #82 : Wrzesień 21, 2021, 01:12:25 »

Czy ktoś wie, jak nastawia się docelowe "extra spots" jakie chcę podswietlić, przy zdobyciu pola z tym włącznikiem? Wink
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2021, 01:20:14 wysłane przez vego181 » Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #83 : Wrzesień 21, 2021, 02:44:36 »

Czy ktoś wie, jak nastawia się docelowe "extra spots" jakie chcę podswietlić, przy zdobyciu pola z tym włącznikiem? Wink
Wpisujesz pożądana wartość w pole 'Parameter'.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #84 : Wrzesień 21, 2021, 03:04:13 »

Chodzi raczej o to żeby podświetlić pole, zupełnie w innym miejscu na mapie.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2021, 03:08:18 wysłane przez vego181 » Zapisane
Alberich
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1008



« Odpowiedz #85 : Wrzesień 21, 2021, 03:08:52 »

Działa obszarowo od wybranego hexa - n for random spot area, gdzie n to wybrany obszar.
Zapisane

vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #86 : Wrzesień 21, 2021, 06:30:33 »

Dobrze a gdzie jest możliwość dodawania mostów? I przy okazji <.jpg> jak mógłbym dodać karę do poruszania się po zburzonych, zdemolowanych heksach
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #87 : Wrzesień 21, 2021, 07:29:43 »

Dobrze a gdzie jest możliwość dodawania mostów? I przy okazji <.jpg> jak mógłbym dodać karę do poruszania się po zburzonych, zdemolowanych heksach
Most w grze to po prostu droga biegnąca przez rzekę.
Efekt zburzonych heksów nie jest w żaden sposób modyfikowalny.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #88 : Wrzesień 21, 2021, 07:43:42 »

Okej teraz kwestia tego typu. Włączam grę grając Aliantami, ale pierwsza tura zaczyna się od kwatery drugiej strony. Czyli po prostu mogę robić zakupy drugiej stronie podczas pierwszej tury i widzę btw jakie ma jednostki. A właśnie kwestia tego typu ... jak pozby,ć się z kwatery bunkrów, itd. jak zrobić żeby nie były one rozumiane jako "jednostki do gry".
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #89 : Wrzesień 21, 2021, 08:16:51 »

Okej teraz kwestia tego typu. Włączam grę grając Aliantami, ale pierwsza tura zaczyna się od kwatery drugiej strony.
To może być błąd, albo jakieś ograniczenie systemu. Trudno mi powiedzieć.
Bardzo rzadko grywam pojedyncze scenariusze, i chyba nie zdarzyło mi się grać stroną inną niż "domyślna".

W sprawie ewentualnej poprawki trzeba zwrócić się do Luisa.

A właśnie kwestia tego typu ... jak pozby,ć się z kwatery bunkrów, itd. jak zrobić żeby nie były one rozumiane jako "jednostki do gry".
W trybie pojedynczego scenariusza prawdopodobnie się nie da.
To nie jest kampania, więc wszystkie jednostki domyślnie są AUX.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.088 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.01s, 1q)