Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 11:41:18 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Potrzebne Konsultacje: Nowy sposób Gry w Open Gen?  (Przeczytany 39968 razy)
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #90 : Wrzesień 21, 2021, 08:22:59 »

Dobra dzięki. Wrzucam kilka zdjęć poglądowych. tak wygląda mapka w stanie roboczym (Lwów 2.jpg). Są tu punkty generujące pp, bazy, lotniska. Każdy gracz ma równą ilość pp incoming, poza tym bonusy są tak zrobione że np: Extra spot pokazuje nam gdzie trzeba iść dalej i co rozbroić żeby zobaczyć miejsce docelowe. Możesz więc po drodze zaskoczyć przeciwnika i go okrążyć.
Zapisane
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #91 : Wrzesień 21, 2021, 08:25:16 »

Dalej z ciekawszych rozwiązań, to np. strefy przemysłowe (Lwów 3 ... .jpg). Miejsca w których generowane są dodatkowe surowce. mam nadzieje że Wam się spodoba.
Zapisane
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #92 : Wrzesień 21, 2021, 08:38:54 »

Panie Waldzios, ale właściwie to problem jest w tym że jedynie na kwaterze niemieckiej widoczne sa te jednostki, a juz po drugiej stronie jest czysciutka kwatera
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2021, 08:42:20 wysłane przez vego181 » Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #93 : Wrzesień 21, 2021, 08:58:16 »

Panie Waldzios, ale właściwie to problem jest w tym że jedynie na kwaterze niemieckiej widoczne sa te jednostki, a juz po drugiej stronie jest czysciutka kwatera
Kwatera na starcie wyświetla się tylko raz, na początku scenariusza. Potem HQ możesz włączyć tylko manualnie.

Prawdopodobnie nikt wcześniej takiego wariantu (granie drugą stroną scenariusza) nie testował. 
Domyślne podejście to jeden gracz po domyślnej stronie, albo dwu graczy po przeciwnych stronach.
Sprawdziłem starsze wersje silnika, i dawniej działało tak samo. Nikt się nie skarżył, więc nie było problemu.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #94 : Wrzesień 21, 2021, 09:20:38 »

Niedługo wrzucę wersję 1.0
Zapisane
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #95 : Wrzesień 21, 2021, 09:55:12 »

Wrzucam pierwsza wersję scenariusza przeznaczonego do gry wieloosobowej. Mile widziana dyskusja.
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #96 : Wrzesień 22, 2021, 11:16:13 »

Tury via e-mail?
Jak kiedyś?
Że rozgrywamy de facto ten sam scen po obu stronach?

Myślę, czy messengerem nie byłoby łatwiej? GG?
Niezależnie, najgorsze, że za każdym wczytaniem konieczne jest zamknięcie gry.

Ale jestem ciekaw rozegrania z kimś.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #97 : Wrzesień 22, 2021, 11:18:05 »

Trzeba od razu uszerwgować nazywanie tur.
 np. ja vs Ty
 VT_nazwa scenariusza_;tura1 Twoja
TV_nazwa scenariusza_;tura1 Moja
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #98 : Wrzesień 22, 2021, 11:20:37 »

Przerobiłem Lwów. Zobacz sam. Ustawieniach 50% - 500%,- wiadome, i jak bedziesz zainteresowany ...
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #99 : Wrzesień 22, 2021, 11:58:36 »

Oczywiście, że będę zainteresowany.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #100 : Wrzesień 22, 2021, 11:58:54 »

Zastanawiałem się nad Twoimi bunkrami.

Teoretycznie możesz bunkry (i podobne) oddać pod kontrole AI (3 i 4 gracz).


To powinno rozwiązać problem bunkrów w HQ gracza.
Nie wiem tylko jak kontrolowany przez AI gracz zachowa się w trybie wieloosobowym (do przetestowania).
 
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #101 : Wrzesień 22, 2021, 12:03:27 »

Okej. Mam to na uwadze.
Zapisane
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #102 : Wrzesień 22, 2021, 01:39:03 »

Ta idea oddania bunkrów pod kontrolę Al, wiąże się z oddaniem władzy nad decyzyjnością; uzupełnienia, itp. Poza tym w grze wieloosobowej, lidze, to chyba w ogóle nie przejdzie ... Kontrolowanie stanu budynków jest istotą rozgrywki. Póki co trzeba oko męczyć, ale warto skoncentrować się na upgradeach, attachmentach, itp. Jak scenariusz będzie grywalny, to się pomyśli.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 22, 2021, 01:47:36 wysłane przez vego181 » Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #103 : Wrzesień 22, 2021, 01:50:26 »

Ta idea oddania bunkrów pod kontrolę Al, wiąże się z oddaniem w głównie decyzyjności dotyczących np: uzupełnień, itd.
Niekoniecznie.
Generalnie zakładamy, że bunkry nie podlegają uzupełnieniom. Dlatego w kampaniach bunkry maja zwykle bazowe stany obniżone do 1 (stany 10/1). W efekcie nie można ich uzupełnić.
To sprawdzone rozwiązanie.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
vego181
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 212


« Odpowiedz #104 : Wrzesień 22, 2021, 02:40:54 »

Tak, ale to by mocno osłabiało faktor decyzyjny. Tak możesz sobie wziąć pod uwagę, że jak zaatakujesz bunkrem i polegniesz, to jeszcze go douzupełnisz. Myślę nad wprowadzeniem nacji 3 i 4. Cywile pochowani w lasach, którzy dają różne wskazówki; gdzie są liderzy, itp.
Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.09 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.013s, 1q)