Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 06:02:27 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Blitz Jaro&sympatyk  (Przeczytany 25538 razy)
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« : Listopad 05, 2015, 06:41:02 »

Otwieram nowy wątek do naszej gry - mojej nauki  Grin

Jaro jeszcze możesz się wycofać  Cheesy , bo jak zaczniemy   Wink --> to w każdej chwili - -> Twój projekt jest ważniejszy  Smiley
Jeśli by co to zacznijmy od tego - po Hiszpanii - co Ty na to?
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGdWJrY0pVWkg5Mkk/view?usp=sharing

Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #1 : Listopad 05, 2015, 06:44:27 »

Ta kampania jest znana. Grałem ją - w różnych wersjach, różnych autorów na wiele sposobów - ale po kilku scenach przeważnie rezygnuję i nie gram dalej --> znam więc początek na pamięć.
Dlatego proponuję rozegrać z tego sejwa co Ci wysłałem jako start.
Dlaczego na 50% ? --> bo nie znam tych F/F i chciałbym poznać efil od strony technicznej --> jeśli będzie brakować pp na jakiś ciekawy wariant - to sobie dodamy ( pp lub jednostkę) --> wszak to badanie i doktorat, a nie ranking  Grin

A więc omówienie zakupów i planu na Ciechanów
Tu https://drive.google.com/folderview?id=0B3haxaK-W8MGbDZtXzZYXzlaSnc&usp=sharing
 na dysku google są obrazki z mojej dotychczasowej gry ( ułatwi Ci to wybór opcji - wiesz jak grałem, a jak Ty - to sobie wyobrażasz - może wychwycisz błędy?)
Tu http://www.forum.gildiageneralow.pl/kampanie-w-budowie-gry-testowe-konsultacje/blitzkrieg-seta-vs-zsamot/msg37612/#msg37612
w raporcie widać, co kupiłem przed i w czasie Ciechanowa.
A tu https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGb2RDdGlKYzd5b0k/view?usp=sharing
jest xlog z odtwarzaniem gry od 4 tury do końca

Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #2 : Listopad 06, 2015, 09:29:03 »

Obejrzałem sobie Twoją rozgrywkę Ciechanowa:

Rozpoznanie i jeszcze raz rozpoznanie:
   - Myśliwiec atakuje częściowo ujawnioną artylerię. A rozpoznanie? A jak by tam była pelotka albo myśliwiec?
   - Czołg pędzi drogą na skraju lasu? a co będzie, jeśli jest tam zasadzka
   - Samolot rozpoznawczy powinien rozpoznać obronę Mławy i powinieneś trzymać się poza zasięgiem tamtejszej artylerii, lub przynajmniej poza widocznością. Twoja artyleria mogła by atakować cele ujawnione przez samolot a później samolot wycofać się poza zasięg pelotek
   - Samolot rozpoznawczy powinieneś zatrzymać jeden heks od nieodkrytego obszaru, bo jeśli na skraju jest pelotka, to go przechwyci.

Atak
   - Atakuj najpierw jednostkami, które raczej nie poniosą straty - artyleria, samoloty
   - Wal pięścią a nie głaskaj - jak atakujesz to jedną jednostkę wszystkimi siłami  a nie próbuj atakować wszystkich na raz - każdy atak obniża obronę npla.
   - Atak na jednostki wsparte artylerią oznacza duże straty jak zauważyłeś.
   - Dobry atak pionierami szturmowymi na Przasnysz. Do tego właśnie służą
   - Dobrze się schować w lesie ale słabo, jeśli czołg a tym bardziej recon broni się przed atakiem piechoty w lesie albo mieście
   - Obszedłeś Mławę od południa - po to właśnie są wojska szybkie. A może warto było jednak atakować nimi Mławę od południa zamiast iść na Niedzbórz?
   - Spadochroniarze w samolotach są na widoku. Uważaj, bo nie wiadomo kiedy Gustik podrzuci jakiś myśliwiec.
   - Graj formacjami i trzymaj formacje razem. Niech jednostki się wzajemnie wspierają i osłaniają.

Przygotowania do Ciechanowa po mojemu:
Dodatków nie używam w ogóle.
   - Sprzedaję MG34
   - 10,5 cm zmieniam transport na szybszy
   - Kupuję 2x PzIVD
   - Kupuję 2x czeska 15cm
   - Zamieniam Wehrmaht na pionierów szturmowych z SdKfz 251/1 bo zabrakło na SdKfz 251/16
   - Zamieniam Wehrmaht na Shutzen z SdKfz 251/1
   - Zamieniam transport dla Schutzen na 251/1
   
Tworzę 2 zespoły/dywizje. Skład mieszany. W Polsce nie spodziewam się wielkiego ataku z powietrza więc jeden myśliwiec musi wystarczyć. Dodatkowo będę trzymał artylerię poza zasięgiem widoczności. Wszystkie jednostki dostają transport półgąsienicowy lub all terrain. Żadnych koników bo dywizja ma się przemieszczać razem i szybko. Jednostki przydzielone o małej mobilności zostaną jako siły okupacyjne w VH. Nie zamierzam spędzić 10 tur na zdobywaniu Mławy.

Recony: zostawiam 3 sztuki - mają zdobyć lidera. Ponieważ nie używam dodatków lider na reconie jest kluczowy. Stąd wybieram te o przyzwoitym ataku i oczywiście szybkie z napędem all terrain. Twój wybór był optymalny.

Rozstawienie i plan ataku na mapie i w załączonym pliku. Rozgrywka wkrótce.




Obejrzyj i pytaj o wszystko, co budzi Twoje wątpliwości.

Szanownych Panów Generałów zapraszam do pisania uwag - chętnie się czegoś nauczę.

Ps
Obrazków z googla nie potrafię wrzucić na forum. Używam Imgur albo Photobucket

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2015, 12:41:32 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #3 : Listopad 06, 2015, 10:05:20 »

Ja bym tylko dodał,  że można ew. kupić artylerię o zasięgu 8 i umieścić ją w centrum. Ona, wsparta sztabem a asekurowana czeską 15-stą. w rozpoznaniem Storcha wybiją doskonale pelotkę w mieście, to pierwszy cel, potem artylerie. Do tego czasu tylko podejść wolnymi siłami pod miasto, nie ujawniając ich. Szybkie siły niech zajmą lotnisko.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #4 : Listopad 06, 2015, 11:08:05 »

Podział na dwie dywizje o mieszanym stanie jest w mojej opinii na tym etapie dobry. Rada Zsamota odnośnie dalekonośnej artylerii warta rozważenia - drogi zakup, ale szybko okazuje się bezcenny. Inwestycje w lotnictwo zwłaszcza myśliwskie jest potrzebne by je wyszkolić przed dalszą rozgrywką. Mimo posiadania 2-3 myśliwców zawsze inwestuję w artylerię plot. Dodatki stosuję tylko na FW-189 bo dla mnie jest to samolot wskazywania celi dla dalekonośnej artylerii. Taki zestaw zawsze kupuję.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2015, 11:28:06 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #5 : Listopad 06, 2015, 05:27:29 »

Podział na dwie dywizje o mieszanym stanie jest w mojej opinii na tym etapie dobry. Rada Zsamota odnośnie dalekonośnej artylerii warta rozważenia - drogi zakup, ale szybko okazuje się bezcenny. Inwestycje w lotnictwo zwłaszcza myśliwskie jest potrzebne by je wyszkolić przed dalszą rozgrywką. Mimo posiadania 2-3 myśliwców zawsze inwestuję w artylerię plot. Dodatki stosuję tylko na FW-189 bo dla mnie jest to samolot wskazywania celi dla dalekonośnej artylerii. Taki zestaw zawsze kupuję.
Artyleria stosunkowo wolno się doświadcza, myśliwcem przy dobrym scenie potrafiłem i 180pd załapać, ale i nawet te "tylko" 80 to jest mnóstwo. Stad najpierw ładuję kasę w artylerię.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #6 : Listopad 06, 2015, 07:51:39 »

Tak nie napisałem o nie inwestowaniu w artylerię bo jest ona boginią pola walki. Tylko o budowie lotnictwa w miarę sensownego zdolnego do przynajmniej wywalczenia bezpiecznego nieba nad naszymi siłami Wink. Te 3 myśliwce u mnie są później myśliwcami przechwytującymi cała reszta chroni bombowce i samoloty rozpoznawcze czy też desantowe. Co do artylerii to tzw. dywizja posiada u mnie organiczną artylerię i czasami w zależności od potrzeb przydzielaną artylerię dalekonośną należącą organicznie do korpusu. Tak samo mam organizowane wszelakiego typu wynalazki typu mosty, działa pancerne, ciężką artylerię plot. O ile nie jestem takim strasznym minimalistą jak nasz Hansen, to jednak organizuje swoje siły w związki taktyczne. Sztuką jest rozwijanie całości sił potrzebnych by z sukcesem walczyć w danej kampanii.Dlatego powinniśmy opisać tu zasady formowania naszych "kampf-gruppe" czy zasady wybierania kierunków uderzeń, a nie pisali poradnik na daną kampanię. Oczywiście pomocą dla nowych graczy będą te mapy sytuacyjne jednak muszą pamiętać, że AI choć ograniczone zupełnie głupie nie jest. Reaguje inaczej za każdym razem Shocked. Ta kampania jest kultowa choć odświeżona przez Gustlika jest najczęściej graną gdy nie ma co robić. Opanowanie jak grać by dawać sobie samemu radę i w innych kampaniach, a nie jest to łatwe, co zniechęca niecierpliwych graczy. Większość z nas zaczynała zabawę z tą grą od Panzer Generala, Panzer Generala II by przejść do Open Generala (nie wymieniłem PG III).
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #7 : Listopad 06, 2015, 07:58:17 »

Oj dużo tego .. poczytałem grę rankingową Gustlika .. i dalszą Sety z Zsamotem ..

Najpierw noże o obrazkach - szkoda, że przepadną - większość z Was zamieszcza je na serwerach, gdzie je skasują --> i cóż będzie za pożytek z opisów odnoszących się do sytuacji przedstawionych na tych obrazkach  Huh  Evil

Teraz, skoro to doktorat  Grin , to  --> znając przebieg kampanii i patrząc strategicznie, czy warto zachować/ szkolić jednostki desantowe ?
Teraz od strony pp --> czy warto, postawić na tym etapie, na wszystkie jednostki mobilne( wymiana transportu) - czy też na ilość/różnorodność  jednostek?
Cytuj
Rada Zsamota odnośnie dalekonośnej artylerii warta rozważenia - drogi zakup, ale szybko okazuje się bezcenny.
Proszę obronić tą tezę --> Zsamot i ja zagraliśmy tanią artylerią 7 heksową  i wystarczyła ona na następne kilka scenów, na BV.
Z jednej strony  Waldzioś pisze
Cytuj
Osobiście wolałbym zamiast dwóch 10.5 sK18 kupić jedno 15 K18.
, a z drugiej - każdy atak osłabia przeciwnika ...
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #8 : Listopad 06, 2015, 08:29:22 »

Już wyjaśniam:
Artyleria dalekonośna ma niszczyć artylerię przeciwnika, a nie go drażnić. Armaty 10,5 cm choć atrakcyjne cenowo nie są najlepsze w tej roli. Armata 15 K18 ma większy potencjał niszczący. Docelowo 17 K18. Ważna jest też organizacja tzw kotła artyleryjskiego i jego lokalizacja. nigdy taka artyleria nie może być blisko przeciwnika znaczy w jego zasięgu widzenia. Wspieramy ją sztabem i artylerią plot i jakąś armatą wspierającą np czeską 15 i mamy gotowy kocioł artyleryjski. Ulokowany odpowiednio jest bardzo skuteczny. Opcjonalnie wesprzeć go można FW-189 czy innym latającym rozpoznaniem.
Co do jednostek typu spadochroniarze to warto ich mieć. Wszyscy co grali na nowych mapach bez spadochroniarzy to wiedzą Grin. Szkolić ich trzeba a czasem warto zamienić jakąś piechotę na takowych Roll Eyes. Masz Branderburczyków  to są rewelacyjne jednostki desantowalne mają jedną wadę są drogie. Pamiętać należy o przydzieleniu eskorty na dolot do celu Bismarck
Jednostki mobilne - dla mnie to najszybszy transport dla artylerii bo grupa jest tak szybka jak jej najwolniejsza jednostka. Co do transportu piechoty transportery są lepsze w terenie, a Opel 4x4 też nie jest zły. Dopiero rosyjskie stepy będą wyzwaniem i nowe mapy. Przy rozwiniętej sieci drogowej preferuję Ople i mam część piechoty na SdKfz 251/1. Piechota na transporterach sprawnie porusza się po krzakach Wink. Skład i utransportowienie piechoty i artylerii to kwestia Twojej koncepcji gry. Jednostki jeżdżą na ciężarówkach, wszelakiego typu wsparcie czołgistów na transporterach. Wszystko zależy od pp w zasadzie.
« Ostatnia zmiana: Listopad 06, 2015, 08:49:36 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #9 : Listopad 06, 2015, 08:52:22 »

Najpierw noże o obrazkach - szkoda, że przepadną - większość z Was zamieszcza je na serwerach, gdzie je skasują --> i cóż będzie za pożytek z opisów odnoszących się do sytuacji przedstawionych na tych obrazkach  Huh  Evil
Osobiście obrazki umieszczam w chmurze (w moim przypadku Dropbox), żeby jest skasować musieli by przyjść do mnie do domu i fizycznie usunąć je z dysku... Evil

zagraliśmy tanią artylerią 7 heksową  i wystarczyła ona na następne kilka scenów, na BV.
Z jednej strony  Waldzioś pisze
Cytuj
Osobiście wolałbym zamiast dwóch 10.5 sK18 kupić jedno 15 K18.
, a z drugiej - każdy atak osłabia przeciwnika ...
Podstawowa różnica między '10.5 sK18' i '15 K18' to 'trwałe tłumienie'.
Efekt tłumienia wywołany przez 15 K18 trwa do końca tury..., rzeczywiście każdy atak osłabia przeciwnika, ale artyleria tłumiąca daje dodatkowe korzyści...

Moje wątpliwości w kwestii 10.5 sK18 wynikają głównie z braku dodatkowej funkcjonalności, działo nie ma ani 'wsparcia' ani trwałego 'tłumienia'...., to dla mnie spory minus... Oczywiście rozumiem jego zakup gdy nie ma innej alternatywy...

Każdy atak osłabia przeciwnika ..., ale osłabianie przeciwnika atakami, to niekoniecznie zadanie dalekosiężnej/korpuśnej artylerii. Efekt dodatkowych ataków można uzyskać używając lekkich dział które dodatkowo zapewnią 'wsparcie' ogniowe..
Taki wariant to podwójna korzyść dla jednostek frontowych...
W początkowej fazie, świetne są '7.5 le. IG 18', dwa kupisz za cenę pojedynczego '10.5 sK18'.

Zadania artylerii dalekosiężnej są specyficzne, nie ma na celu nabijania trafień, tylko wyłuskiwanie pelotek i artylerii umieszczonych w drugiej linii przeciwnika. W tym zastosowaniu, dodatkowe trafienia są w zasadzie zbędne.
Artyleria dalekosiężna z reguły współpracuje z inną artyleria, albo bombowcami, a żadna z tych grup z bonusu za trafienia nie korzysta...
Najlepszym przykładem jest tu duet 15 K18 + bombowiec, samotny bombowiec okopanej pelotki nie zniszczy, samotnemu działu 15K18 zajmie to 2-3 tury.  Natomiast pracując w duecie, 15K18 kilka punktów stanów zniszczy, a resztę (albo przynajmniej większość stłumi), bombowiec będzie mógł dobić pelotkę prawie bezkarnie...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #10 : Listopad 06, 2015, 09:42:52 »

Najpierw noże o obrazkach - szkoda, że przepadną - większość z Was zamieszcza je na serwerach, gdzie je skasują --> i cóż będzie za pożytek z opisów odnoszących się do sytuacji przedstawionych na tych obrazkach  Huh  Evil
Osobiście obrazki umieszczam w chmurze (w moim przypadku Dropbox), żeby jest skasować musieli by przyjść do mnie do domu i fizycznie usunąć je z dysku... Evil
Ja mam na dysku google - ale nie umiem zrobić tak , aby na forum wyświetlał się obrazek zamiast linku ..

Cytuj
Podstawowa różnica między '10.5 sK18' i '15 K18' to 'trwałe tłumienie'.
Efekt tłumienia wywołany przez 15 K18 trwa do końca tury..., rzeczywiście każdy atak osłabia przeciwnika, ale artyleria tłumiąca daje dodatkowe korzyści...

Moje wątpliwości w kwestii 10.5 sK18 wynikają głównie z braku dodatkowej funkcjonalności, działo nie ma ani 'wsparcia' ani trwałego 'tłumienia'...., to dla mnie spory minus... Oczywiście rozumiem jego zakup gdy nie ma innej alternatywy...

Każdy atak osłabia przeciwnika ..., ale osłabianie przeciwnika atakami, to niekoniecznie zadanie dalekosiężnej/korpuśnej artylerii. Efekt dodatkowych ataków można uzyskać używając lekkich dział które dodatkowo zapewnią 'wsparcie' ogniowe..
Taki wariant to podwójna korzyść dla jednostek frontowych...
W początkowej fazie, świetne są '7.5 le. IG 18', dwa kupisz za cenę pojedynczego '10.5 sK18'.

Zadania artylerii dalekosiężnej są specyficzne, nie ma na celu nabijania trafień, tylko wyłuskiwanie pelotek i artylerii umieszczonych w drugiej linii przeciwnika. W tym zastosowaniu, dodatkowe trafienia są w zasadzie zbędne.
Artyleria dalekosiężna z reguły współpracuje z inną artyleria, albo bombowcami, a żadna z tych grup z bonusu za trafienia nie korzysta...
Najlepszym przykładem jest tu duet 15 K18 + bombowiec, samotny bombowiec okopanej pelotki nie zniszczy, samotnemu działu 15K18 zajmie to 2-3 tury.  Natomiast pracując w duecie, 15K18 kilka punktów stanów zniszczy, a resztę (albo przynajmniej większość stłumi), bombowiec będzie mógł dobić pelotkę prawie bezkarnie...

Wszystko jasne - jednak szczupłość pp  Evil - więc jaki wybór Huh

Ale widzę, że faktycznie na początek powinno się robić ten doktorat przy grze na 100%.
Więc gdyby zmienić - -> mamy więcej pp --> to zasadniczo by zmieniło dobór jednostek/ulepszenie wg tego co Jaro przedstawił?
Jak wtedy plan by wyglądał?
Na szybko zmieniłem grę na 100%, z tymi samymi jednostkami po 1 scenie i z taką samą nagrodą, liderem  .. itp
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGYlB3NzBicUFHZ2M/view?usp=sharing
Poprawiłem sejw --> tak aby się zgadzało się co do jednego pp i CKM był jednostką własną, ale kupioną
A jak teraz  Grin  Evil
« Ostatnia zmiana: Listopad 07, 2015, 08:52:38 wysłane przez sympatyk » Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #11 : Listopad 06, 2015, 09:58:19 »

Wszystko jasne - jednak szczupłość pp  Evil - więc jaki wybór Huh
[/quote]
A stawiasz na bombowce czy artylerię? Jeśli bombowce, to warto mieć szybko artylerię dalekiego zasięgu i tłumiąca aby działały w parze jako Waldzios pisze (Dzięki za poradę bo się czegoś nauczyłem). Pamiętaj, że każdemu bombowcowi trzeba dołożyć myśliwca a pp skąpo na 50%.
Stawiając na siły lądowe wybieram czeską 150 bo duży zasięg i wspiera. Zobaczysz jak to ważne przy kontrataku. Później zwykle dokupuję 17 ale ta cholera potrafi zniszczyć hex (lotnisko, most). 15 korpuśna zresztą też ma moc niszczącą. Opierając się na siłach lądowych nie musisz troszczyć się o wybijanie pelotek.

Wybierz sobie jedną koncepcję gry i sprawdź ją w działaniu. W następnej kampanii sprawdź inną. Ważne, żeby to było spójne. Jeśli masz dywizję szybką, to niech wszystkie jednostki nadążają.
Jeśli chcesz mieć spadochroniarzy to zbuduj taką grupę i walcz.
Jeśli potrzebujesz sił do ataku po drogach, to dobierz inne transporty.

W zależności od wybranego sprzętu wybierasz inną taktykę lub odwrotnie: dobierasz sprzęt do taktyki.
Jeśli wydajesz pp na sprzęt, to niech on spełni pokładane w nim nadzieje.

PS
Waldzios, jak umieszczasz na forum obrazki z Dropboxa
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #12 : Listopad 06, 2015, 09:59:08 »

Jaro - dzięki za tak dogłębną analizę  Smiley -tak robię dużo błędów, ale myślę, że teraz mam najlepszych nauczycieli --> tylko czy uczeń pojętny  Evil Przepraszam, ze mieszam z tym  50 --> 100%
Dzięki Wszystkim, którzy tu piszą  Bow --> możne coś ze mnie będzie  Evil
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #13 : Listopad 06, 2015, 10:01:47 »

Jaro - dzięki za tak dogłębną analizę  Smiley -tak robię dużo błędów, ale myślę, że teraz mam najlepszych nauczycieli --> tylko czy uczeń pojętny  Evil Przepraszam, ze mieszam z tym  50 --> 100%
Dzięki Wszystkim, którzy tu piszą  Bow --> możne coś ze mnie będzie  Evil

Będzie z Ciebie dobry Generał. Dobra decyzja z tym prestiżem - będziesz miał więcej możliwości testowania różnych koncepcji.

No to dawaj Hiszpanię jeszcze raz.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2187


« Odpowiedz #14 : Listopad 06, 2015, 10:22:30 »

No to dawaj Hiszpanię jeszcze raz.
Zostawmy Hiszpanię --> powiedzmy, że startujemy z tego save - co powyżej - to jest dokładnie tak jak było ( zamieniłem 50% na 100% grę) - wszystkie jednostki, zdobyte przez nich xp, liderzy są przeniesieni na grę 100%  Wink - jedynie raport się nie zgadza, ale po rozegraniu scena się wyprostuje  Evil
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.088 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)