Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 06:17:54 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test Kampanii W84 "Niemiecki Korpus Pacyfiku"  (Przeczytany 40786 razy)
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #15 : Styczeń 04, 2016, 11:15:00 »

Brandenburczyków patrząc się na rejon w jakim ma korpus walczyć jest bardziej wskazany niż all terrain jednostki Kustenjager). Można ewentualnie zamiast snajperów dać jednostkę Kustenjager Grin.
W przypadku jednostki Kustenjager nie chodzi o tryb ruchu ('all terrain' zwykle jest gorszy od zwykłego 'leg') ale o cechę 'marine' która w kampaniach morskich jest bezcenna, a w niemieckiej armii posiadają ją jedynie kosztowni Kustenjager...
Wiem, że ta cecha jest bardzo przydatna w kampaniach morskich (ale typ ruchu który posiada-jest mało przydatny w terenie górskim a ja często właśnie w takim terenie desantuje Brandenburczyków z powietrza razem z jedną z jednostek spadochronowych, dwie kolejne są desantowane w innym punkcie)
Można w kampanii zamienić snajperów na Kustenjager Grin
Nie wiem czy nie można by jednostce Kustenjager zmienić ruch na 'leg' Smiley
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2016, 11:16:37 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #16 : Styczeń 04, 2016, 11:45:30 »

Z cechą "Marine" Kustenjager są cenni, lecz okropnie drodzy by wysadzać ich pod ogień.
Są minimalnie drożsi od 'Brandenburger 40' więc to marny argument Wink

Wiem, że ta cecha jest bardzo przydatna w kampaniach morskich (ale typ ruchu który posiada-jest mało przydatny w terenie górskim a ja często właśnie w takim terenie desantuje Brandenburczyków z powietrza razem z jedną z jednostek spadochronowych, dwie kolejne są desantowane w innym punkcie)
Ale co to ma do rzeczy, gdyby byli 'marine' nie trzeba byłoby ich desantować z samolotu i ten nieszczęsny tryb ruchu nie miałby większego znaczenia....

Poza tym kampanie zaczynają w barkach, co raczej sugeruje morską wersje brandenburczyków..., gdyby autor miał co innego na myśli pewnie umieścił by ich w szybowcu...

Nie wiem czy nie można by jednostce Kustenjager zmienić ruch na 'leg' Smiley
Pewnie tak, to pozostałość z dawnych czasów gdy wag transportów było mniej i jednostki bez transportu dostawały ruch  'all terrain' by oszczędzić wagę (blokującą)...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #17 : Styczeń 04, 2016, 11:47:09 »

Marshall Islands

Misja ratunkowa, dość znaczne siły japońskie nie są wstanie odeprzeć ataku naszych sił. Straty od ognia artylerii okrętowej i nadbrzeżnej. Lecz szybkość ma znaczenie rozkaz "za wszelką cenę ocalić nasz garnizon" wykonany. Scenariusz choć krwawy dla nas nie jest zbyt ciężki. Daje trochę oddechu po Hong Kongu Evil.

OpenGen 0.90.51.0 * (2 Oct 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: W84 NIEMIECKI KORPUS PACYFIKU v.1.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BEGINNING , #0 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-87E-1
 2   DUTCH INDIES , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   GUAM , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Do-217K-2
 4   CORAL SEA , #3 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Fw-190A-6
 5   SINGAPORE , #4 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: Fw-190A-8
 6   PHILIPINES , #5 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-88 P-1
 7   HONG KONG , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Me-410B-1
 8   MARSHALL ISLANDS , #7 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 446  *  Average: 55

..
Current scenario: MARSHALL ISLANDS,  VH prestige is 480 ,  All map prestige is: 480
Army cost: 11880 , Current prestige is 968
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +500, NUEVA GUINEA , cap disabled, 10 turns prestige: 320
if V : +500, NUEVA GUINEA , cap disabled, 12 turns prestige: 320
if TV: +500, NUEVA GUINEA , cap disabled, 14 turns prestige: 320
Ls: Loss , turn prestige: 320

Piechota
*  Brandenburger 40 ,  , 3 bars , 317 exp , Niemcy , 10/10 , Determined Defense  , 11 kill , 0 pp - U:003
*  Fallschirm ,  , 2 bars , 254 exp , Niemcy , 2/10 , Devastating Fire  , 6 kill , 0 pp - U:005  [+40 exp]
*  FJ Sturmpioniere ,  , 3 bars , 305 exp , Niemcy , 5/10 , Liberator  , 9 kill , 0 pp - U:006  [+67 exp]
*  Fallschirm Aufkl. ,  , 1 bars , 122 exp , Niemcy , 6/10 , 3 kill , 0 pp - U:007  [+28 exp]
*  Hauptquartier , 251/16 [W] ,  , 5 bars , 543 exp , Niemcy , 11/2 , 1 kill , 0 pp - U:020
 Wehrmacht Inf. mot. , Opel Blitz 4x2 ,  , 0 bars , 59 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 168 pp - U:029
 Wehrmacht Inf. mot. , Opel Blitz 4x2 ,  , 0 bars , 41 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 168 pp - U:044
 Einsatzgruppe Todt ,  , 0 bars , 7 exp , Niemcy , 7/10 , 1 kill , 192 pp - U:050  [+6 exp]

Czołg
*  Tiger ,  , 4 bars , 444 exp , Niemcy , 5/10 , Combat Support  , 27 kill , 0 pp - U:001  [+23 exp]
 Tiger ,  , 0 bars , 96 exp , Niemcy , 9/10 , 7 kill , 600 pp - U:038  [+22 exp]
 Tiger ,  , 2 bars , 202 exp , Niemcy , 8/10 , 17 kill , 600 pp - U:041  [+37 exp]
 Pz IIL Leopard ,  , 1 bars , 193 exp , Niemcy , 8/10 , Infiltration Tactics  , 2 kill , 252 pp - U:042  [+14 exp]
 Pz IIL Leopard ,  , 1 bars , 170 exp , Niemcy , 8/10 , 3 kill , 252 pp - U:046  [+22 exp]

FlaK
 SdKfz 7/1 ,  , 0 bars , 47 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 204 pp - U:004

Artyleria
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 289 exp , Niemcy , 13/10 , Combat Support  , 9 kill , 0 pp - U:002  [+14 exp]
*  Wespe ,  , 3 bars , 397 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:008
*  17 K18 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 307 exp , Niemcy , 15/10 , 10 kill , 0 pp - U:009  [+15 exp]
 15 NbWf41 , 251/4 ,  , 0 bars , 55 exp , Niemcy , 6/10 , 1 kill , 432 pp - U:039  [+23 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 126 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 528 pp - U:043  [+3 exp]

Obrona plot.
 SdKfz 7/2 ,  , 0 bars , 28 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:045

Myśliwiec
*  Bf-109T-2 , Hartman , 5 bars , 535 exp , Niemcy , 7/10 , Battlefield Intelligence  , Special Munition, 9 kill , 0 pp - U:010  [+84 exp]
*  Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 507 exp , Niemcy , 9/10 , Shock Tactics  , Special Munition, 14 kill , 0 pp - U:021  [+33 exp]
*  Bf-109T-2 ,  , 4 bars , 437 exp , Niemcy , 9/10 , Skilled Ground Attack  , Special Munition, 6 kill , 0 pp - U:022  [+56 exp]
*  Fw-190A-2 ,  , 2 bars , 213 exp , Niemcy , 10/10 , Special Munition, 5 kill , 0 pp - U:026  [+9 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 590 exp , Niemcy , 9/10 , Resilience  , Special Munition, 5 kill , 492 pp - U:031  [+75 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 3 bars , 346 exp , Niemcy , 9/10 , Battlefield Intelligence  , Special Munition, 11 kill , 492 pp - U:032  [+73 exp]
+  Fw-190A-6 ,  , 2 bars , 250 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:035  [+30 exp]
+  Fw-190A-8 ,  , 1 bars , 144 exp , Niemcy , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:037  [+6 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 1 bars , 165 exp , Niemcy , 9/10 , 4 kill , 492 pp - U:047  [+54 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 1 bars , 134 exp , Niemcy , 9/10 , 4 kill , 492 pp - U:049  [+23 exp]

Bomb. taktyczny
*  Ju-87G ,  , 5 bars , 505 exp , Niemcy , 9/10 , Combat Support  , 5 kill , 0 pp - U:011  [+44 exp]
*  He-114 ,  , 0 bars , 52 exp , Niemcy , 8/10 , Recon, 0 kill , 0 pp - U:012  [+4 exp]
*  Ju-87E-1 ,  , 4 bars , 492 exp , Niemcy , 8/10 , 11 kill , 0 pp - U:023  [+50 exp]
*  Ju-87C ,  , 5 bars , 502 exp , Niemcy , 9/10 , 10 kill , 0 pp - U:024  [+54 exp]
*  He-114 (CV),  , 0 bars , 75 exp , Niemcy , 4/10 , Recon, 1 kill , 0 pp - U:025  [+27 exp]
*  Fw-189A-2 ,  , 0 bars , 28 exp , Niemcy , 10/10 , Recon, 2 kill , 0 pp - U:027
+  Ju-87E-1 ,  , 4 bars , 496 exp , Niemcy , 6/10 , Fire Discipline  , 8 kill , 0 pp - U:028  [+133 exp]
 Ju-88A-4 ,  , 3 bars , 332 exp , Niemcy , 8/10 , 9 kill , 708 pp - U:033  [+35 exp]
 Ju-87C ,  , 4 bars , 437 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 648 pp - U:036  [+78 exp]
 He-114 ,  , 0 bars , 2 exp , Niemcy , 10/10 , Recon, 0 kill , 276 pp - U:048
 Ju-87C ,  , 1 bars , 158 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 648 pp - U:051  [+47 exp]
 Ju-87C ,  , 1 bars , 159 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 648 pp - U:120  [+48 exp]

Okręt podwodny
*  XXI Class , U 571 , 1 bars , 167 exp , Niemcy , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:015  [+29 exp]
*  XXI Class , U 762 , 0 bars , 94 exp , Niemcy , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:019

Niszczyciel
*  Z 36A "Narvik" ,  , 2 bars , 284 exp , Niemcy , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:013  [+31 exp]
*  Z 36A "Narvik" ,  , 4 bars , 411 exp , Niemcy , 9/10 , 10 kill , 0 pp - U:014  [+50 exp]
 Z 36A "Narvik" ,  , 2 bars , 291 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 1248 pp - U:030  [+42 exp]

Pancernik
*  Bismarck (Planes:0/1),  , 3 bars , 397 exp , Niemcy , 10/10 , Superior Maneuver  , 15 kill , 0 pp - U:016  [+43 exp]

Lotniskowiec
*  Zeppelin (Planes:0/5),  , 0 bars , 63 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:017

Krążownik
*  Hipper CA (Planes:0/1),  , 3 bars , 368 exp , Niemcy , 10/10 , Superior Maneuver  , 12 kill , 0 pp - U:018  [+65 exp]
 Nürnberg CL (Planes:1/1),  , 1 bars , 197 exp , Niemcy , 9/10 , 6 kill , 2088 pp - U:034  [+43 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:60   TNK:14   RCN:7    AT:17   FLAK:1    FORT:51   ATY:38   AD:17   FTR:34   TB:19   SUB:8    DD:23   BS:8    CV:4    CRs:15     Total: 316
Lost  : INF:3    RCN:3    AD:1      Total: 7

BV  8
V   0
TV  0
L   0łu

BTW: Tak zasmakowałem w wojskach powietrzno-desantowych, że w obu naszych kampaniach morskich czyli i w "Greater America" i "Kwitnące Wiśnie" można przemyśleć zasadność wprowadzenia 4 batalionowego oddziału spadochroniarzy. Dla Japończyków taryfa ulgowa  Roll Eyes. Przyznam, że 4 sloty na takie jednostki pozwalają dobrać optymalne 2 grupy bojowe zdolne troszkę powalczyć.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 05, 2016, 12:12:18 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #18 : Styczeń 06, 2016, 10:34:53 »

Nueva Guinea

Lądujemy na Nowej Gwinei pod ciężkim ostrzałem artylerii i przy znacznej obecności lotnictwa. Scenariusz Mimo posiadania większej mapy jest tylko pozornie trudny. Mam wrażenie, że to może być wina głębi operacyjnej mimo iż mapa jest spora cała wymuszona trudność to uniknięcie strat podczas lądowania. Lotnisko jest w drugiej turze moje i następuje eliminacja lotnictwa i floty przeciwnika potem powolny marsz po VH. Mieszane mam odczucia co tak wymuszanych działań. Może to, iż Gustlikowa kampania do testowania zmian efila pod względem wojsk japońskich "Kwitnące Wiśnie" pokazała inną trudność rzeczywistą na tych terenach potworne odległości i inna filozofię wykorzystania floty.Stare mapy nie wszystkie są złe tylko ograniczenia napotykane na nich nie pozwalały na finezję niestety. Armię lądową mam potężną flota taka sobie jest, lecz na moje potrzeby wystarczy. Technicznie scenariusz jest jest ok tak jak piszę to tylko moje rozmyślania.

OpenGen 0.90.51.0 * (2 Oct 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: W84 NIEMIECKI KORPUS PACYFIKU v.1.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BEGINNING , #0 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-87E-1
 2   DUTCH INDIES , #1 , Brilliant Victory , score:60
 3   GUAM , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Do-217K-2
 4   CORAL SEA , #3 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Fw-190A-6
 5   SINGAPORE , #4 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: Fw-190A-8
 6   PHILIPINES , #5 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-88 P-1
 7   HONG KONG , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Me-410B-1
 8   MARSHALL ISLANDS , #7 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Fw-190D-9
 9   NUEVA GUINEA , #8 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 499  *  Average: 55

..
Current scenario: NUEVA GUINEA,  VH prestige is 840 ,  All map prestige is: 1080
Army cost: 13212 , Current prestige is 1062
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Defensive
if BV: +500, GUADALCANAL , cap disabled, 16 turns prestige: 490
if V : +500, GUADALCANAL , cap disabled, 18 turns prestige: 490
if TV: +500, GUADALCANAL , cap disabled, 20 turns prestige: 490
Ls: Loss , turn prestige: 490

Piechota
*  Brandenburger 43 ,  , 3 bars , 345 exp , Niemcy , 6/10 , Determined Defense  , 12 kill , 0 pp - U:003  [+28 exp]
*  Fallschirm 43 , Sdkfz 2 ,  , 3 bars , 323 exp , Niemcy , 5/10 , Devastating Fire  , 7 kill , 0 pp - U:005  [+69 exp]
*  FJ Sturmpioniere ,  , 4 bars , 408 exp , Niemcy , 10/10 , Liberator  , 11 kill , 0 pp - U:006  [+103 exp]
*  Fallschirm Aufkl. ,  , 2 bars , 200 exp , Niemcy , 8/10 , 3 kill , 0 pp - U:007  [+78 exp]
*  Hauptquartier , 251/16 [W] ,  , 5 bars , 545 exp , Niemcy , 10/2 , 1 kill , 0 pp - U:020  [+2 exp]
 FJ Sturmpioniere 43 , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 294 exp , Niemcy , 9/10 , 2 kill , 432 pp - U:029  [+72 exp]
 Pionere 43 , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 251 exp , Niemcy , 7/10 , 0 kill , 384 pp - U:043  [+29 exp]
 Marine Festung Inf. , Opel Blitz 4x2 ,  , 2 bars , 244 exp , Niemcy , 6/10 , 1 kill , 204 pp - U:049  [+22 exp]

Czołg
*  Tiger ,  , 4 bars , 488 exp , Niemcy , 5/10 , Combat Support  , 28 kill , 0 pp - U:001  [+44 exp]
 Tiger ,  , 2 bars , 253 exp , Niemcy , 7/10 , 3 kill , 600 pp - U:038  [+31 exp]
 Tiger ,  , 2 bars , 250 exp , Niemcy , 6/10 , 19 kill , 600 pp - U:040  [+48 exp]
 Panther A ,  , 2 bars , 286 exp , Niemcy , 6/10 , Infiltration Tactics  , 8 kill , 564 pp - U:041  [+93 exp]
 Panther A ,  , 2 bars , 294 exp , Niemcy , 3/10 , 3 kill , 564 pp - U:045  [+72 exp]

FlaK
 SdKfz 7/1 ,  , 2 bars , 224 exp , Niemcy , 9/10 , 0 kill , 204 pp - U:004  [+2 exp]

Artyleria
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 317 exp , Niemcy , 12/10 , Combat Support  , 12 kill , 0 pp - U:002  [+28 exp]
*  Wespe ,  , 4 bars , 457 exp , Niemcy , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:008  [+60 exp]
*  17 K18 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 344 exp , Niemcy , 15/10 , 11 kill , 0 pp - U:009  [+37 exp]
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 255 exp , Niemcy , 9/10 , 0 kill , 768 pp - U:037  [+33 exp]
 Wespe (CV),  , 2 bars , 262 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 372 pp - U:039  [+40 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 257 exp , Niemcy , 10/10 , 1 kill , 528 pp - U:042  [+35 exp]

Obrona plot.
 SdKfz 7/2 ,  , 2 bars , 226 exp , Niemcy , 8/10 , 0 kill , 252 pp - U:044  [+4 exp]

Myśliwiec
*  Bf-109T-2 , Hartman , 5 bars , 591 exp , Niemcy , 8/10 , Battlefield Intelligence  , Special Munition, 11 kill , 0 pp - U:010  [+56 exp]
*  Bf-109T-2 (CV),  , 5 bars , 549 exp , Niemcy , 5/10 , Shock Tactics  , Special Munition, 15 kill , 0 pp - U:021  [+42 exp]
*  Bf-109T-2 (CV),  , 4 bars , 477 exp , Niemcy , 5/10 , Skilled Ground Attack  , Special Munition, 6 kill , 0 pp - U:022  [+40 exp]
*  Fw-190A-2 ,  , 2 bars , 273 exp , Niemcy , 6/10 , 5 kill , 0 pp - U:026  [+60 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 628 exp , Niemcy , 9/10 , Resilience  , 6 kill , 492 pp - U:031  [+38 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 4 bars , 433 exp , Niemcy , 9/10 , Battlefield Intelligence  , Special Munition, 14 kill , 492 pp - U:032  [+87 exp]
+  Fw-190A-6 ,  , 2 bars , 285 exp , Niemcy , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:035  [+35 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 1 bars , 169 exp , Niemcy , 9/10 , 5 kill , 492 pp - U:046  [+4 exp]
+  Fw-190D-9 ,  , 2 bars , 264 exp , Niemcy , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:052  [+42 exp]

Bomb. taktyczny
*  Ju-87G ,  , 5 bars , 586 exp , Niemcy , 9/10 , Combat Support  , 8 kill , 0 pp - U:011  [+81 exp]
*  He-114 (CV),  , 0 bars , 52 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:012
*  Ju-87E-1 (CV),  , 5 bars , 542 exp , Niemcy , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:023  [+50 exp]
*  Ju-87C ,  , 5 bars , 588 exp , Niemcy , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:024  [+86 exp]
*  He-114 ,  , 0 bars , 89 exp , Niemcy , 3/10 , Recon, 1 kill , 0 pp - U:025  [+14 exp]
*  Fw-189A-2 ,  , 0 bars , 68 exp , Niemcy , 10/10 , Recon, 2 kill , 0 pp - U:027  [+40 exp]
+  Ju-87E-1 (CV),  , 5 bars , 582 exp , Niemcy , 9/10 , Fire Discipline  , 8 kill , 0 pp - U:028  [+86 exp]
 Ju-88A-4 ,  , 3 bars , 353 exp , Niemcy , 2/10 , 10 kill , 708 pp - U:033  [+21 exp]
 Ju-87C ,  , 4 bars , 450 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 648 pp - U:036  [+13 exp]
 He-114 (CV),  , 0 bars , 33 exp , Niemcy , 2/10 , Recon, 0 kill , 276 pp - U:047  [+31 exp]
 Ju-87C ,  , 2 bars , 281 exp , Niemcy , 8/10 , 1 kill , 648 pp - U:050  [+123 exp]
 Ju-87C ,  , 2 bars , 250 exp , Niemcy , 10/10 , 4 kill , 648 pp - U:051  [+91 exp]

Okręt podwodny
*  XXI Class , U 571 , 1 bars , 176 exp , Niemcy , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:015  [+9 exp]
*  XXI Class , U 762 , 1 bars , 101 exp , Niemcy , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:019  [+7 exp]

Niszczyciel
*  Z 36A "Narvik" ,  , 3 bars , 324 exp , Niemcy , 3/10 , 7 kill , 0 pp - U:013  [+40 exp]
*  Z 36A "Narvik" ,  , 4 bars , 466 exp , Niemcy , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:014  [+55 exp]
 Z 36A "Narvik" ,  , 3 bars , 337 exp , Niemcy , 10/10 , 3 kill , 1248 pp - U:030  [+46 exp]

Pancernik
*  Bismarck (Planes:1/1),  , 4 bars , 458 exp , Niemcy , 10/10 , Superior Maneuver  , 19 kill , 0 pp - U:016  [+61 exp]

Lotniskowiec
*  Zeppelin (Planes:4/5),  , 0 bars , 63 exp , Niemcy , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:017

Krążownik
*  Hipper CA (Planes:1/1),  , 4 bars , 419 exp , Niemcy , 10/10 , Superior Maneuver  , 15 kill , 0 pp - U:018  [+51 exp]
 Nürnberg CL (Planes:1/1),  , 2 bars , 292 exp , Niemcy , 10/10 , 9 kill , 2088 pp - U:034  [+95 exp]

Player 1 : Niemcy
Killed: INF:73   TNK:16   RCN:9    AT:21   FLAK:2    FORT:63   ATY:47   AD:20   FTR:39   TB:22   LB:1    SUB:10   DD:25   BS:9    CV:4    CRs:15     Total: 376
Lost  : INF:3    RCN:3    AD:1    FTR:1      Total: 8

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #19 : Styczeń 06, 2016, 10:43:53 »

Obawiam się, że trochę za dobre masz prezenty  Wink, żeby konkretnie ocenić poziom trudności  Evil
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #20 : Styczeń 06, 2016, 11:04:39 »

Nie wiem jakim cudem daje mi zawsze jakiś samolot albo coś innego. Scenariusz nie jest łatwy tylko taki jakby to powiedzieć troszkę  mało finezyjny. Prezenty są za mało doświadczone by znacząco pomóc, Fakt, że ich sprzedaż może pomóc w utrzymaniu armii na poziomie Wink. Bf-109T-2 wyszkolony i z podniesionymi stanami z dodatkami zmiecie wszystko co lata bez problemu. Tak właśnie załatwiłem sobie lotnisko w 2 turze  Evil. Branderburczycy i FJ Sturmpionierzy desantowali się mimo obecności 2 oddziałów w okolicy wspartych artylerią plot i zwykłą. Lotnictwo ich chroniło całe, priorytetem było tylko skasowanie obrony plot.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #21 : Styczeń 06, 2016, 01:18:48 »

W prototypach jest tylko lotnictwo więc takie nagrody są oczywiste, ale nie sądziłem że będzie się otrzymywać ich aż tyle
(wg mnie gra ma buga, zauważyłem, że nawet jak ktoś nie wymusza dostania prototypu poprzez wielokrotne wczytywanie gry, to zakładając, że ktoś gra tak jak ja, czyli po skończeniu gry i zasłużonym odpoczynku Smiley często wczytuję automatyczny zapis na koniec zakończonego scenariusza, to statystycznie otrzymuję dużo czesciej prototypy, niż grająć scenariusz po scenariuszu). Teoretycznie wiem że jest to generator liczb losowych inicjowany na starcie gry, nie mam także żadnych empirycznych danych, ale takie jest moje wrażenie.

PS.
Ja grałem kampanię otrzymując jeden prototyp w całej kampanii, ale to dlatego, że większość scenariuszy kończyłem na TV (a potem trochę zmieniłem ilość tur, przeważnie moje TV-2 stawało się BV.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #22 : Styczeń 06, 2016, 02:17:41 »

Mam dziwne wrażenie, graniczące z pewnością, że ten wątek powinien być gdzie indziej.... Huh?
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #23 : Styczeń 06, 2016, 02:29:01 »

Masz racje, z pośpiechu zacząłem go tutaj Grin
Przenieś go do właściwego katalogu Smiley
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2016, 02:35:17 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #24 : Styczeń 06, 2016, 02:55:12 »

Zauważyłem mały problem- jednostka He 115 E powinna być przewożona przez lotniskowiec (ma cechę K) ale w okienku transporty nie ma lotniskowca (a jest dostępny), nie można jej też umieścić na lotniskowcu Huh
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #25 : Styczeń 06, 2016, 03:01:39 »

Zauważyłem mały problem- jednostka He 115 E powinna być przewożona przez lotniskowiec (ma cechę K) ale w okienku transporty nie ma lotniskowca (a jest dostępny), nie można jej też umieścić na lotniskowcu Huh
He 115 to wodnosamolot, czyli może być "przewożony" przez tendry  wodnosamolotów. Co prawda Niemcy nie mają dostępnej obecnie jednostki typu 'Seaplane Tender' ale ogólna zasada pozostaje (można użyć tendra innego kraju)...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #26 : Styczeń 06, 2016, 04:40:05 »

Ok, dzięki za wyjaśnienie (w sumie sam mogłem poszukać Grin)
Szperałem ostatnio w niemieckich jednostkach, które mogły być użyte do operacji "Lew Morski"
i znalazłem ciekawą stronę Smiley
http://www.littlewars.se/sealion/germanweapons.html

Pojawiają się w niej pojazdy, które można by użyć w kampanii "Niemiecki Korpus Pacyfiku"
Tauchpanzer, Tauchpanzer III, Tauchpanzer IV, Schwimmpanzer II, Schwimmpanzer 38(t) Grin
Zastanawiam się, czy w składzie lub w możliwościach zakupu nie powinny być również: Panzer Ic oraz  po niektórych scenariuszach transporty Sdkfz 2, oddziały piechoty Kriegsmarine oraz jednostki artylerii oddziałów powietrzno desantowych (jeden taki oddział mógłby być w składzie brygady spadochronowej już na początku kampanii) Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #27 : Styczeń 06, 2016, 08:14:26 »

Nie jestem pewien co do tych "snorkelowych" i "pływających" czołgów, trudno byłoby zdecydować co od interpretacji ich możliwości i trybu ruchu. Ciężko je zakwalifikować jako amfibie, skoro wspomnianych możliwości nie miały na stałe.
Być może sensowna byłaby cecha 'marine'...., czyli atak z marszu po bezpośrednio po desancie...

Co do przydatnych jednostek, na pewno użyteczna byłaby amfibia LWS (chyba jest nawet ikona), na przykład jako transport dla Kustenjager...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #28 : Styczeń 06, 2016, 09:39:03 »

No pewnie - wiele amfibijnych pojazdów by się przydało - problem jest z ruchem amfibinym,
o czym już kiedyś pisałem, bo zdolność pływania to jedno, ale jak one mają się poruszać
po lądzie? Niektóre mają gąsienice i inne koła, jedne 4x2 inne 4x4, 6x6 albo i 8x8...

Niestety, ruch "amphibious" jest jeden i określa za jednym zamachem parametry ruchu
po wodzie jak i na lądzie. Tymczasem powinno być - amphibious tylko do ruchu po wodzie, a
po lądzie - odpowiednio do istniejącego podwozia.

Pisałem o tym na forum testowym, ale tam już od dawna nikt nie odpowiada... Jedyne prace
nad grą jakie widzę, to robienie coraz większego burdelu w ikonach.

A propos - nie wiem czy widzieliście temat naszego kolegi, z Polski - "Blitzstoppera" na JP's
pt: "Dlaczego przestałem grać w OG" - wprawdzie przeczytałem tylko pierwszy wpis, nie
wiem jak tam dalsza dyskusja się potoczyła, ale może kimś coś wstrząśnie....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #29 : Styczeń 06, 2016, 09:52:19 »

Pisałem o tym na forum testowym, ale tam już od dawna nikt nie odpowiada... Jedyne prace
nad grą jakie widzę, to robienie coraz większego burdelu w ikonach.
Wydawało mi się, że Luis wstępnie zgodził się na kwestie amfibii, zakładam ze kiedy skończy się to dziwne "zamrożenie" kodu, dodatkowa cecha zostanie wprowadzona...

A propos - nie wiem czy widzieliście temat naszego kolegi, z Polski - "Blitzstoppera" na JP's
pt: "Dlaczego przestałem grać w OG" - wprawdzie przeczytałem tylko pierwszy wpis, nie
wiem jak tam dalsza dyskusja się potoczyła, ale może kimś coś wstrząśnie....
Próbowałem czytać ale znudziło mi się po kilku postach.
Ogólnie za wszystko obwinia się zmiany w kodzie, ignorując fakt ze wszystkie zmiany są opcjonalne i wstecznie kompatybilne. Przecież można swobodnie grać nawet  kampanie z oryginalnego PG2, na dysku mam nawet wersje z oryginalnymi ikonami.
Moim zdaniem, prawdziwym problemem jest sposób prowadzenia forum JP i podejście do użytkownika, zwłaszcza nowego, środowisko stało się zbyt zamknięte i elitarystyczne, brakuje dopływu świeżej krwi...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2016, 10:04:00 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: 1 [2] 3 4 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.067 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)