Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 03:27:37 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test Kampanii W84 "Niemiecki Korpus Pacyfiku"  (Przeczytany 40785 razy)
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #60 : Styczeń 30, 2016, 01:16:09 »

Okinawa
3   PEARL HARBOR , #12 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Do-335A-1
Prototyp zostaje, fundusze tradycyjnie na wzmocnienia doborowych jednostek Smiley. Jest to podobnie jak poprzedni bardzo dobry scenariusz, walki są zacięte. Szybko wykrywam i niszczę jeden zespól floty japońskiej (w przeciwieństwie do kolegi Rudla mam przewagę Grin). Cała trudność polega na zapanowaniu nad wyspą z minimalnymi stratami własnymi oraz na wykryciu i zniszczeniu drugiego zespołu floty. Po zdobyciu lotniska desantem z powietrza-zaczynam dominować w powietrzu a to jest kolejny krok do zdobycia całej wyspy.
Czego mi brakowało: zdecydowanych i na skale dokonywanych ataków kamikadze Grin, troszkę silniejszej obrony pelot jednostek ciężkiej artylerii oraz większego okopania niektórych jednostek. Można dodać podobnie jak proponowałem w poprzednim scenariuszu: trochę morskich i lądowych pól minowych oraz tradycyjnie lotnictwo rozpoznawcze z dodatkami a także trochę drobnicy morskiej (jakieś ścigacze itp.)

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: W84 GERMAN PACIFIC CORPS v.1.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BEGINNING , #0 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-188
 2   DUTCH INDIES , #1 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Do-217K-2
 3   GUAM , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-288 C
 4   CORAL SEA , #3 , Brilliant Victory , score:55
 5   SINGAPORE , #4 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Fw-190A-8
 6   PHILIPINES , #5 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-88 P-1
 7   HONG KONG , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Me-262A-1
 8   MARSHALL ISLANDS , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   NUEVA GUINEA , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   GUADALCANAL , #9 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Luftwaffe PzGr 44
11   MIDWAY , #10 , Brilliant Victory , score:53
12   IWO JIMA , #11 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Me-262C-1
13   PEARL HARBOR , #12 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Do-335A-1
14   OKINAWA , #13 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 758  *  Average: 54

..
Current scenario: OKINAWA,  VH prestige is 920 ,  All map prestige is: 1280
Army cost: 15650 , Current prestige is 2771
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +500, SAN DIEGO , cap disabled, 14 turns prestige: 520
if V : +500, SAN DIEGO , cap disabled, 16 turns prestige: 520
if TV: +500, SAN DIEGO , cap disabled, 18 turns prestige: 520
Ls: Loss , turn prestige: 520

Infantry
*  Brandenburger 40 ,  , 3 bars , 398 exp , Germany , 13/10 , 22 kill , 0 pp - U:003  [+13 exp]
 Fallschirm 43 , Sdkfz 2 ,  , 3 bars , 320 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 324 pp - U:005  [+4 exp]
*  FJ Sturmpioniere ,  , 4 bars , 458 exp , Germany , 4/10 , 12 kill , 0 pp - U:006  [+47 exp]
*  Fallschirm Aufkl. ,  , 4 bars , 424 exp , Germany , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:007  [+14 exp]
*  Hauptquartier , 251/16 [W] ,  , 5 bars , 533 exp , Germany , 15/2 , 0 kill , 0 pp - U:020
 FJ Sturmpioniere 43 , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 294 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 432 pp - U:044  [+27 exp]
 Gebirgspioniere 41 , Maultiere ,  , 3 bars , 355 exp , Germany , 9/10 , 3 kill , 348 pp - U:050  [+74 exp]

Tank 
*  Tiger ,  , 5 bars , 1103 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire  , 112 kill , 0 pp - U:001  [+30 exp]
 Tiger ,  , 5 bars , 551 exp , Germany , 10/10 , 65 kill , 600 pp - U:004  [+63 exp]
 Tiger ,  , 3 bars , 364 exp , Germany , 9/10 , 33 kill , 600 pp - U:029  [+58 exp]
 Pz IIL Leopard ,  , 3 bars , 382 exp , Germany , 10/10 , Recon, 3 kill , 252 pp - U:037  [+86 exp]
 Panther A ,  , 3 bars , 314 exp , Germany , 10/10 , 14 kill , 564 pp - U:042  [+7 exp]

Recon
 Schwimmwagen ,  , 2 bars , 283 exp , Germany , 3/10 , Recon, 0 kill , 144 pp - U:039  [+14 exp]

Anti-tank
 Nashorn ,  , 2 bars , 222 exp , Germany , 12/10 , 6 kill , 446 pp - U:040  [+21 exp]

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 362 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:002  [+38 exp]
*  Wespe ,  , 4 bars , 420 exp , Germany , 15/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:008  [+23 exp]
*  17 K18 , SdKfz 9 ,  , 5 bars , 676 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire  , 11 kill , 0 pp - U:009  [+28 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 256 exp , Germany , 12/10 , 3 kill , 633 pp - U:041  [+35 exp]
 Hummel ,  , 3 bars , 301 exp , Germany , 11/10 , 3 kill , 488 pp - U:049  [+24 exp]
 10.5 LG40 ,  , 3 bars , 322 exp , Germany , 13/10 , 1 kill , 249 pp - U:051  [+16 exp]

Air Defense
 12.8 Flak , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 248 exp , Germany , 12/10 , Air Defense, 1 kill , 864 pp - U:038
 SdKfz 7/2 ,  , 2 bars , 222 exp , Germany , 12/10 , Air Defense, 0 kill , 302 pp - U:043
 SdKfz 7/2 ,  , 2 bars , 224 exp , Germany , 11/10 , Air Defense, 0 kill , 277 pp - U:047  [+2 exp]

Fighter
*  Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 944 exp , Germany , 15/10 , Aggressive Attack  , 15 kill , 0 pp - U:010  [+62 exp]
*  Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 848 exp , Germany , 15/10 , Aggressive Attack  , 22 kill , 0 pp - U:021  [+73 exp]
*  Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 698 exp , Germany , 14/10 , Combat Support  , 27 kill , 0 pp - U:022  [+22 exp]
*  Fw-190A-2 ,  , 5 bars , 695 exp , Germany , 7/10 , 7 kill , 0 pp - U:026  [+50 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 537 exp , Germany , 10/10 , 15 kill , 492 pp - U:031  [+118 exp]
 Fw-190A-2 ,  , 5 bars , 609 exp , Germany , 10/10 , 16 kill , 552 pp - U:033  [+56 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 624 exp , Germany , 11/10 , 15 kill , 541 pp - U:034  [+44 exp]
+  Fw-190A-8 ,  , 4 bars , 454 exp , Germany , 9/10 , 19 kill , 0 pp - U:036  [+66 exp]
+  Me-262A-1 ,  , 5 bars , 656 exp , Germany , 12/10 , 15 kill , 0 pp - U:048  [+119 exp]
 Fw-190F-8U-2 (t) ,  , 4 bars , 459 exp , Germany , 10/10 , Support, 5 kill , 672 pp - U:052  [+81 exp]
+  Me-262C-1 ,  , 5 bars , 521 exp , Germany , 12/10 , 3 kill , 0 pp - U:053  [+128 exp]
+ Do-335A-1 ,  , 4 bars , 425 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:054  [+92 exp]

Tactical Bomber
*  Ju-87G ,  , 5 bars , 981 exp , Germany , 12/10 , Skilled Reconnaissance  , 12 kill , 0 pp - U:011  [+106 exp]
*  He-114 ,  , 3 bars , 358 exp , Germany , 1/10 , Recon, 2 kill , 0 pp - U:012  [+33 exp]
*  Ju-87E-1 ,  , 5 bars , 1233 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire  , 33 kill , 0 pp - U:023  [+224 exp]
*  Ju-87C ,  , 5 bars , 1202 exp , Germany , 14/10 , Determined Defense  , 23 kill , 0 pp - U:024  [+131 exp]
*  He-114 ,  , 3 bars , 363 exp , Germany , 7/10 , Recon, 2 kill , 0 pp - U:025  [+19 exp]
*  Fw-189A-2 ,  , 2 bars , 255 exp , Germany , 10/10 , Recon, 0 kill , 0 pp - U:027  [+24 exp]
 Ju-88A-4 ,  , 5 bars , 941 exp , Germany , 15/10 , Combat Support  , Support, 16 kill , 1062 pp - U:028  [+113 exp]
 Ju-87C ,  , 5 bars , 1307 exp , Germany , 15/10 , Reconnaissance Movement  , 14 kill , 972 pp - U:030  [+154 exp]
+  Ju-88 P-1 ,  , 4 bars , 479 exp , Germany , 14/10 , 6 kill , 0 pp - U:045  [+77 exp]
 He-114 ,  , 1 bars , 162 exp , Germany , 10/10 , Recon, 0 kill , 276 pp - U:046  [+27 exp]

Submarine
*  XXI Class ,  , 3 bars , 340 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 15 kill , 0 pp - U:015  [+19 exp]
*  XXI Class ,  , 2 bars , 217 exp , Germany , 10/10 , 11 kill , 0 pp - U:019  [+8 exp]

Destroyer
*  Z 36A "Narvik" ,  , 5 bars , 544 exp , Germany , 10/10 , 17 kill , 0 pp - U:013  [+32 exp]
*  Z 36A "Narvik" ,  , 5 bars , 557 exp , Germany , 8/10 , Aggressive Attack  , 18 kill , 0 pp - U:014  [+46 exp]
 Z 36A "Narvik" ,  , 3 bars , 359 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 1248 pp - U:032  [+34 exp]

Battleship
*  Bismarck (Planes:0/1),  , 5 bars , 1206 exp , Germany , 9/10 , Devastating Fire  , 46 kill , 0 pp - U:016  [+98 exp]
 Bismarck (Planes:0/1),  , 4 bars , 491 exp , Germany , 10/10 , 13 kill , 3312 pp - U:035  [+39 exp]

Carrier
*  Zeppelin (Planes:0/5),  , 0 bars , 77 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:017

Cruiser
*  Hipper CA (Planes:0/1),  , 5 bars , 580 exp , Germany , 8/10 , Reconnaissance Movement  , 22 kill , 0 pp - U:018  [+45 exp]

Player 1 : Germany
Killed: INF:153  TNK:34   RCN:17   AT:39   FLAK:10   FORT:141  ATY:88   AD:34   FTR:72   TB:45   LB:4    SUB:29   DD:45   BS:17   CV:8    CRs:22     Total: 758
Lost  : ATY:1    AD:1      Total: 2

BV 14
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   7 Units *  0 Leaders      Total :   2782 exp,     50 kill,   1104 pp    Average:    397 exp,      7 kill,    158 pp
Tank           *   5 Units *  1 Leaders      Total :   2714 exp,    227 kill,   2016 pp    Average:    543 exp,     45 kill,    403 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    283 exp,      0 kill,    144 pp    Average:    283 exp,      0 kill,    144 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    222 exp,      6 kill,    446 pp    Average:    222 exp,      6 kill,    446 pp
Artillery      *   6 Units *  2 Leaders      Total :   2337 exp,     33 kill,   1370 pp    Average:    390 exp,      6 kill,    228 pp
Air Defense    *   3 Units *  0 Leaders      Total :    694 exp,      1 kill,   1443 pp    Average:    231 exp,      0 kill,    481 pp
Fighter        *  12 Units *  3 Leaders      Total :   7470 exp,    159 kill,   2257 pp    Average:    623 exp,     13 kill,    188 pp
Tactical Bomber *  10 Units *  5 Leaders      Total :   7281 exp,    108 kill,   2310 pp    Average:    728 exp,     11 kill,    231 pp
Submarine      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    557 exp,     26 kill,      0 pp    Average:    279 exp,     13 kill,      0 pp
Destroyer      *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1460 exp,     37 kill,   1248 pp    Average:    487 exp,     12 kill,    416 pp
Battleship     *   2 Units *  1 Leaders      Total :   1697 exp,     59 kill,   3312 pp    Average:    849 exp,     30 kill,   1656 pp
Carrier        *   1 Units *  0 Leaders      Total :     77 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     77 exp,      0 kill,      0 pp
Cruiser        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    580 exp,     22 kill,      0 pp    Average:    580 exp,     22 kill,      0 pp
* Summary:     *  54 Units * 15 Leaders      Total :  28154 exp,    728 kill,  15650 pp    Average:    521 exp,     13 kill,    290 pp


Player 1  Germany   has 54 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  5
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  6
Air Defense :  3
Fighter : 12
Tactical Bomber : 10
Submarine :  2
Destroyer :  3
Battleship :  2
Carrier :  1
Cruiser :  1

Player 2  Japan   has 1 units total (core+aux):
Fortification :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2016, 01:17:45 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #61 : Styczeń 30, 2016, 02:10:48 »

San Diego
Bez nagrody.

Mały remanent w siłach lądowych:                                                                                                                   
corowego Tigera ulepszam do II Grin, wymieniam:  Pantere A na model D, Nashorna na JagdPantherę a 10.5 LG40 na 10.5 LG42. Zakupuję desantowane z powietrza rozpoznanie 250/8 z dodatkiem Recon. Jest limit rozstawienia (przydało by się żeby była o tym mowa we wstępie Smiley), wystawiam całość jednostek powietrzno desantowych i doborowe oddział desantowane drogą morską.             
Podstawowe zadanie to wykrycie całości floty amerykańskiej -ryzyko rozstrzelania  samolotu rozpoznawczego z iluzoryczną osłoną Bf-109 T- nawet z liderem i przy max. stanie nie jest  w stanie wytrzymać  potrójnego a niekiedy i podwójnego ataku amerykańskich myśliwców Grin (dopiero była by rzeźnia gdyby taki  P-51 H miał lidera i 15 pkt. siły Evil).
Jedyne rozwiązanie-to stosowanie początkowo taktyki "obronnego kręgu" ale przy chęci szybkiego szerokiego rozpoznania-jeden samolot rozpoznawczy jest pod słabą osłoną Sad. Ostrożność w wysadzeniu desantu morskiego spowodowała, że VH musiałem zdobywać oddziałami powietrznodesantowymi (udało mi się w ostatniej kolejce-napiszę krótko-jest ciekawie Grin).
Postulaty: jak w poprzednim scenariuszu oraz dla kolorytu i większego zgryzu Grin żeby 2-3 samoloty miały liderów i większe stany Smiley.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: W84 GERMAN PACIFIC CORPS v.1.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BEGINNING , #0 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-188
 2   DUTCH INDIES , #1 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Do-217K-2
 3   GUAM , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-288 C
 4   CORAL SEA , #3 , Brilliant Victory , score:55
 5   SINGAPORE , #4 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Fw-190A-8
 6   PHILIPINES , #5 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-88 P-1
 7   HONG KONG , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Me-262A-1
 8   MARSHALL ISLANDS , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   NUEVA GUINEA , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   GUADALCANAL , #9 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Luftwaffe PzGr 44
11   MIDWAY , #10 , Brilliant Victory , score:53
12   IWO JIMA , #11 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Me-262C-1
13   PEARL HARBOR , #12 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Do-335A-1
14   OKINAWA , #13 , Brilliant Victory , score:53
15   SAN DIEGO , #14 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 811  *  Average: 54

..
Current scenario: SAN DIEGO,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 480
Army cost: 17246 , Current prestige is 338
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +500, SAN FRANCISCO , cap disabled, 8 turns prestige: 240
if V : +500, SAN FRANCISCO , cap disabled, 10 turns prestige: 240
if TV: +500, SAN FRANCISCO , cap disabled, 12 turns prestige: 240
Ls: Loss , turn prestige: 240

Infantry
*  Brandenburger 40 ,  , 4 bars , 450 exp , Germany , 12/10 , 24 kill , 0 pp - U:003  [+52 exp]
 Fallschirm 43 , Sdkfz 2 ,  , 3 bars , 330 exp , Germany , 5/10 , 5 kill , 324 pp - U:005  [+10 exp]
*  FJ Sturmpioniere ,  , 4 bars , 458 exp , Germany , 10/10 , 12 kill , 0 pp - U:006
*  Fallschirm Aufkl. ,  , 4 bars , 433 exp , Germany , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:007  [+9 exp]
*  Hauptquartier , 251/16 [W] ,  , 5 bars , 533 exp , Germany , 15/2 , 0 kill , 0 pp - U:020
 FJ Sturmpioniere 43 , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 294 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 432 pp - U:044
 Gebirgspioniere 41 , Maultiere ,  , 3 bars , 355 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 348 pp - U:050

Tank 
Tiger II ,  , 5 bars , 1112 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire  , 113 kill , 0 pp - U:001  [+9 exp]
 Tiger ,  , 5 bars , 551 exp , Germany , 10/10 , 65 kill , 600 pp - U:004
 Tiger ,  , 3 bars , 364 exp , Germany , 10/10 , 33 kill , 600 pp - U:029
 Pz IIL Leopard ,  , 3 bars , 382 exp , Germany , 10/10 , Recon, 3 kill , 252 pp - U:037
 Panther G ,  , 3 bars, 338 exp , Germany , 13/10 , 1 kill , 780 pp - U:040  [+5 exp]
 Tiger II ,  , 3 bars , 333 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 660 pp - U:055

Recon
 Schwimmwagen ,  , 2 bars , 283 exp , Germany , 10/10 , Recon, 0 kill , 144 pp - U:039
 250/8 ,  , 3 bars , 349 exp , Germany , 6/10 , Recon, 0 kill , 240 pp - U:105  [+16 exp]

Anti-tank
 JagdPanther ,  , 3 bars , 346 exp , Germany , 11/10 , 1 kill , 528 pp - U:042  [+13 exp]

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 362 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:002
*  Wespe ,  , 4 bars , 420 exp , Germany , 15/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:008
*  17 K18 , SdKfz 9 ,  , 5 bars , 721 exp , Germany , 13/10 , Devastating Fire  , 11 kill , 0 pp - U:009  [+45 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 256 exp , Germany , 12/10 , 3 kill , 633 pp - U:041
 Hummel ,  , 3 bars , 301 exp , Germany , 13/10 , 3 kill , 577 pp - U:049
10.5 LG42 ,  , 3 bars , 348 exp , Germany , 13/10 , 0 kill , 296 pp - U:051  [+15 exp]

Air Defense
 12.8 Flak , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 248 exp , Germany , 12/10 , Air Defense, 1 kill , 864 pp - U:038
 SdKfz 7/2 ,  , 2 bars , 222 exp , Germany , 12/10 , Air Defense, 0 kill , 302 pp - U:043
 SdKfz 7/2 ,  , 2 bars , 224 exp , Germany , 11/10 , Air Defense, 0 kill , 277 pp - U:047

Fighter
*  Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 1006 exp , Germany , 9/10 , Aggressive Attack  , 16 kill , 0 pp - U:010  [+62 exp]
*  Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 938 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Attack  , 23 kill , 0 pp - U:021  [+90 exp]
*  Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 708 exp , Germany , 15/10 , Combat Support  , 27 kill , 0 pp - U:022  [+10 exp]
*  Fw-190A-2 ,  , 5 bars , 736 exp , Germany , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:026  [+41 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 557 exp , Germany , 15/10 , 16 kill , 738 pp - U:031  [+20 exp]
 Fw-190A-2 ,  , 5 bars , 663 exp , Germany , 10/10 , 18 kill , 552 pp - U:033  [+54 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 745 exp , Germany , 8/10 , 17 kill , 492 pp - U:034  [+121 exp]
+  Fw-190A-8 ,  , 4 bars , 488 exp , Germany , 7/10 , 22 kill , 0 pp - U:036  [+34 exp]
+  Me-262A-1 ,  , 5 bars , 710 exp , Germany , 13/10 , 19 kill , 0 pp - U:048  [+54 exp]
 Fw-190F-8U-2 (t) ,  , 4 bars , 470 exp , Germany , 13/10 , Support, 7 kill , 873 pp - U:052  [+11 exp]
+  Me-262C-1 ,  , 5 bars , 645 exp , Germany , 14/10 , 5 kill , 0 pp - U:053  [+124 exp]
+  Do-335A-1 ,  , 4 bars , 468 exp , Germany , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:054  [+43 exp]

Tactical Bomber
*  Ju-87G ,  , 5 bars , 1006 exp , Germany , 15/10 , Skilled Reconnaissance  , 13 kill , 0 pp - U:011  [+25 exp]
*  He-114 ,  , 3 bars , 360 exp , Germany , 9/10 , Recon, 2 kill , 0 pp - U:012  [+2 exp]
*  Ju-87E-1 (CV),  , 5 bars , 1343 exp , Germany , 10/10 , Devastating Fire  , 34 kill , 0 pp - U:023  [+110 exp]
*  Ju-87C ,  , 5 bars , 1217 exp , Germany , 15/10 , Determined Defense  , 25 kill , 0 pp - U:024  [+15 exp]
*  He-114 ,  , 3 bars , 371 exp , Germany , 6/10 , Recon, 2 kill , 0 pp - U:025  [+8 exp]
*  Fw-189A-2 ,  , 2 bars , 255 exp , Germany , 10/10 , Recon, 0 kill , 0 pp - U:027
 Ju-88A-4 ,  , 5 bars , 969 exp , Germany , 14/10 , Combat Support  , Support, 18 kill , 991 pp - U:028  [+28 exp]
 Ju-87C ,  , 5 bars , 1513 exp , Germany , 14/10 , Reconnaissance Movement  , 15 kill , 907 pp - U:030  [+206 exp]
+  Ju-88 P-1 ,  , 5 bars , 516 exp , Germany , 13/10 , 8 kill , 0 pp - U:045  [+37 exp]
 He-114 ,  , 1 bars , 172 exp , Germany , 5/10 , Recon, 0 kill , 276 pp - U:046  [+10 exp]

Submarine
*  XXI Class ,  , 3 bars , 348 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 17 kill , 0 pp - U:015  [+8 exp]
*  XXI Class ,  , 2 bars , 218 exp , Germany , 10/10 , 12 kill , 0 pp - U:019  [+1 exp]

Destroyer
*  Z 36A "Narvik" ,  , 5 bars , 575 exp , Germany , 9/10 , 18 kill , 0 pp - U:013  [+31 exp]
*  Z 36A "Narvik" ,  , 5 bars , 588 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Attack  , 20 kill , 0 pp - U:014  [+31 exp]
 Z 36A "Narvik" ,  , 3 bars , 392 exp , Germany , 9/10 , 2 kill , 1248 pp - U:032  [+33 exp]

Battleship
*  Bismarck (Planes:0/1),  , 5 bars , 1323 exp , Germany , 10/10 , Devastating Fire  , 50 kill , 0 pp - U:016  [+117 exp]
 Bismarck (Planes:0/1),  , 5 bars , 548 exp , Germany , 10/10 , 14 kill , 3312 pp - U:035  [+57 exp]

Carrier
*  Zeppelin (Planes:1/5),  , 0 bars , 85 exp , Germany , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:017  [+8 exp]

Cruiser
*  Hipper CA (Planes:0/1),  , 5 bars , 622 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 23 kill , 0 pp - U:018  [+42 exp]

Player 1 : Germany
Killed: INF:157  TNK:34   RCN:17   AT:39   FLAK:10   FORT:152  ATY:90   AD:38   FTR:82   TB:49   LB:6    SUB:31   DD:48   BS:19   CV:8    CRs:24     Total: 804
Lost  : ATY:1    AD:1      Total: 2

BV 15
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   7 Units *  0 Leaders      Total :   2853 exp,     53 kill,   1104 pp    Average:    408 exp,      8 kill,    158 pp
Tank           *   6 Units *  1 Leaders      Total :   3080 exp,    215 kill,   2892 pp    Average:    513 exp,     36 kill,    482 pp
Recon          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    632 exp,      0 kill,    384 pp    Average:    316 exp,      0 kill,    192 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    346 exp,      1 kill,    528 pp    Average:    346 exp,      1 kill,    528 pp
Artillery      *   6 Units *  2 Leaders      Total :   2408 exp,     32 kill,   1506 pp    Average:    401 exp,      5 kill,    251 pp
Air Defense    *   3 Units *  0 Leaders      Total :    694 exp,      1 kill,   1443 pp    Average:    231 exp,      0 kill,    481 pp
Fighter        *  12 Units *  3 Leaders      Total :   8134 exp,    178 kill,   2655 pp    Average:    678 exp,     15 kill,    221 pp
Tactical Bomber *  10 Units *  5 Leaders      Total :   7722 exp,    117 kill,   2174 pp    Average:    772 exp,     12 kill,    217 pp
Submarine      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    566 exp,     29 kill,      0 pp    Average:    283 exp,     15 kill,      0 pp
Destroyer      *   3 Units *  1 Leaders      Total :   1555 exp,     40 kill,   1248 pp    Average:    518 exp,     13 kill,    416 pp
Battleship     *   2 Units *  1 Leaders      Total :   1871 exp,     64 kill,   3312 pp    Average:    936 exp,     32 kill,   1656 pp
Carrier        *   1 Units *  0 Leaders      Total :     85 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     85 exp,      0 kill,      0 pp
Cruiser        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    622 exp,     23 kill,      0 pp    Average:    622 exp,     23 kill,      0 pp
* Summary:     *  56 Units * 15 Leaders      Total :  30568 exp,    753 kill,  17246 pp    Average:    546 exp,     13 kill,    308 pp


Player 1  Germany   has 56 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  6
Recon :  2
Anti-tank :  1
Artillery :  6
Air Defense :  3
Fighter : 12
Tactical Bomber : 10
Submarine :  2
Destroyer :  3
Battleship :  2
Carrier :  1
Cruiser :  1

Player 2  USA   has 4 units total (core+aux):
Air Defense :  3
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2016, 02:13:29 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #62 : Styczeń 30, 2016, 03:10:54 »

San Francisco
Bez nagrody.

Nastraszony trochę przez kolegę Rudla Cheesy dokonuję małej rewolucji (choć nie tak wielkiej jak on). Wycofuję ze służby 1 niszczyciel,         1 OP, Pz IIL Leoparda, 1 Bf-109T-2,  Fw-190F-8U-2 (t) Smiley. Uzyskane środki przeznaczam na zakup artylerii samobieżnej, korpuśnej, Panthery G i Coelion A (osłona szybkiego oddziału) oraz  JagdTiger (mam słabość Wink do tego wynalazku- donośność /zasięg 3 heksy- nadaje się do rozbijania umocnień, szczególne w wersji II, która niestety nie jest dostępna).
Bardzo dobra bitwa, silny opór sił amerykańskich.
Na początku podstawa to wykryć i zniszczyć flotę, następnie wykryć działa obrony wybrzeża i pelot. Po zniszczeniu wybranych, opanowanie desantem powietrznym lotniska i wysadzenie części "szybkiej" desantu morskiego. Następnie redukujemy wrogie lotnictwo (przydają się odrzutowe Me- wzmocnione do max.) i pędzimy do przodu (trzeba pamiętać o rozpoznaniu). Atak jest wspierany przez ostrzał ciężkich okrętów i ruchome lotnisko w postaci Zeppelina.
Zwycięstwo w ostatniej kolejce po tradycyjnym już desancie z powietrza poprzedzonym poświęceniem ze strony załóg Junkersów (zakupuję mający atak rakietowy zestawJu-88 Mistel i Ju-88)
Nie wiem czy to nie jest błąd: jednostki mogą wejść na teren Escarpment Huh
Postulaty do ostatniego scenariusza: podobnie jak w poprzednim scenariuszu oraz przydało by się dodać trochę przeszkód (zasieki, pola minowe) w strefach przewidywanego desantu z morza i gdzie nie gdzie wysadzone mosty Smiley.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: W84 GERMAN PACIFIC CORPS v.1.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   BEGINNING , #0 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-188
 2   DUTCH INDIES , #1 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Do-217K-2
 3   GUAM , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-288 C
 4   CORAL SEA , #3 , Brilliant Victory , score:55
 5   SINGAPORE , #4 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Fw-190A-8
 6   PHILIPINES , #5 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Ju-88 P-1
 7   HONG KONG , #6 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Me-262A-1
 8   MARSHALL ISLANDS , #7 , Brilliant Victory , score:55
 9   NUEVA GUINEA , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   GUADALCANAL , #9 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Luftwaffe PzGr 44
11   MIDWAY , #10 , Brilliant Victory , score:53
12   IWO JIMA , #11 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Me-262C-1
13   PEARL HARBOR , #12 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Do-335A-1
14   OKINAWA , #13 , Brilliant Victory , score:53
15   SAN DIEGO , #14 , Brilliant Victory , score:53
16   SAN FRANCISCO , #15 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 864  *  Average: 54

..
Current scenario: SAN FRANCISCO,  VH prestige is 960 ,  All map prestige is: 2240
Army cost: 19072 , Current prestige is 767
Prestige available on map yet is 400 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 750
V : Win , turn prestige: 750
TV: Win , turn prestige: 750
Ls: Loss , turn prestige: 750

Infantry
*  Brandenburger 40 ,  , 5 bars , 502 exp , Germany , 10/10 , 29 kill , 0 pp - U:003  [+52 exp]
 Fallschirm 43 , Sdkfz 2 ,  , 3 bars , 330 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 324 pp - U:005
*  FJ Sturmpioniere ,  , 5 bars , 506 exp , Germany , 6/10 , 13 kill , 0 pp - U:006  [+48 exp]
*  Fallschirm Aufkl. ,  , 4 bars , 433 exp , Germany , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:007
*  Hauptquartier , 251/16 [W] ,  , 5 bars , 563 exp , Germany , 15/2 , 0 kill , 0 pp - U:020  [+30 exp]
 FJ Sturmpioniere 43 , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 294 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 432 pp - U:044
 Gebirgspioniere 41 , Maultiere ,  , 3 bars , 355 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 348 pp - U:050

Tank 
*  Tiger II ,  , 5 bars , 1268 exp , Germany , 13/10 , Devastating Fire  , 131 kill , 0 pp - U:001  [+156 exp]
 Tiger ,  , 5 bars , 589 exp , Germany , 8/10 , 71 kill , 600 pp - U:004  [+38 exp]
 Panther G ,  , 4 bars , 424 exp , Germany , 13/10 , 12 kill , 780 pp - U:040  [+86 exp]
Panther G ,  , 4 bars , 407 exp , Germany , 9/10 , 12 kill , 600 pp - U:052  [+74 exp]
 Tiger II ,  , 3 bars , 373 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 660 pp - U:055  [+40 exp]

Recon
 Schwimmwagen ,  , 2 bars , 283 exp , Germany , 10/10 , Recon, 0 kill , 144 pp - U:039
 250/8 ,  , 4 bars , 482 exp , Germany , 8/10 , Recon, 2 kill , 240 pp - U:056  [+133 exp]

Anti-tank
 JagdTiger ,  , 3 bars , 376 exp , Germany , 12/10 , 1 kill , 777 pp - U:029  [+43 exp]
 JagdPanther ,  , 4 bars , 423 exp , Germany , 11/10 , 2 kill , 528 pp - U:042  [+77 exp]

Artillery
*  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 386 exp , Germany , 13/10 , 5 kill , 0 pp - U:002  [+24 exp]
*  Wespe ,  , 5 bars , 508 exp , Germany , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 10 kill , 0 pp - U:008  [+88 exp]
*  17 K18 , SdKfz 9 ,  , 5 bars , 817 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire  , 11 kill , 0 pp - U:009  [+96 exp]
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 352 exp , Germany , 12/10 , 1 kill , 921 pp - U:019  [+19 exp]
 Hummel ,  , 3 bars , 355 exp , Germany , 13/10 , 1 kill , 577 pp - U:034  [+22 exp]
 Wespe ,  , 3 bars , 340 exp , Germany , 13/10 , 0 kill , 483 pp - U:037  [+7 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 284 exp , Germany , 12/10 , 3 kill , 633 pp - U:041  [+28 exp]
 Hummel ,  , 3 bars , 323 exp , Germany , 13/10 , 4 kill , 577 pp - U:049  [+22 exp]
 10.5 LG42 ,  , 3 bars , 358 exp , Germany , 8/10 , 0 kill , 228 pp - U:051  [+10 exp]

Air Defense
 Coelion A ,  , 3 bars , 333 exp , Germany , 13/10 , Air Defense, 0 kill , 436 pp - U:032
 12.8 Flak , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 248 exp , Germany , 12/10 , Air Defense, 1 kill , 864 pp - U:038
 SdKfz 7/2 ,  , 2 bars , 222 exp , Germany , 12/10 , Air Defense, 0 kill , 302 pp - U:043
 SdKfz 7/2 ,  , 2 bars , 224 exp , Germany , 12/10 , Air Defense, 0 kill , 302 pp - U:047

Fighter
*  Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 1096 exp , Germany , 14/10 , Aggressive Attack  , 16 kill , 0 pp - U:010  [+90 exp]
*  Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 1040 exp , Germany , 15/10 , Aggressive Attack  , 25 kill , 0 pp - U:021  [+102 exp]
*  Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 792 exp , Germany , 10/10 , Combat Support  , 27 kill , 0 pp - U:022  [+84 exp]
*  Fw-190A-2 ,  , 5 bars , 760 exp , Germany , 9/10 , 8 kill , 0 pp - U:026  [+24 exp]
 Bf-109T-2 ,  , 5 bars , 625 exp , Germany , 13/10 , 18 kill , 639 pp - U:031  [+68 exp]
 Fw-190A-2 ,  , 5 bars , 739 exp , Germany , 10/10 , 19 kill , 552 pp - U:033  [+76 exp]
+  Fw-190A-8 ,  , 5 bars , 630 exp , Germany , 8/10 , 24 kill , 0 pp - U:036  [+142 exp]
+  Me-262A-1 ,  , 5 bars , 869 exp , Germany , 9/10 , 23 kill , 0 pp - U:048  [+159 exp]
+  Me-262C-1 ,  , 5 bars , 821 exp , Germany , 13/10 , 7 kill , 0 pp - U:053  [+176 exp]
+  Do-335A-1 ,  , 5 bars , 576 exp , Germany , 7/10 , 3 kill , 0 pp - U:054  [+108 exp]

Tactical Bomber
*  Ju-87G ,  , 5 bars , 1125 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 13 kill , 0 pp - U:011  [+119 exp]
*  He-114 ,  , 3 bars , 397 exp , Germany , 10/10 , Recon, 3 kill , 0 pp - U:012  [+37 exp]
*  Ju-87E-1 (CV),  , 5 bars , 1458 exp , Germany , 14/10 , Devastating Fire  , 37 kill , 0 pp - U:023  [+115 exp]
*  Ju-87C ,  , 5 bars , 1314 exp , Germany , 13/10 , Determined Defense  , 29 kill , 0 pp - U:024  [+97 exp]
*  He-114 ,  , 4 bars , 404 exp , Germany , 1/10 , Recon, 2 kill , 0 pp - U:025  [+33 exp]
*  Fw-189A-2 ,  , 2 bars , 280 exp , Germany , 10/10 , Recon, 0 kill , 0 pp - U:027  [+25 exp]
 Ju-88A-4 ,  , 5 bars , 1187 exp , Germany , 12/10 , Combat Support  , Support, 20 kill , 849 pp - U:028  [+218 exp]
 Ju-87C ,  , 5 bars , 1803 exp , Germany , 5/10 , Reconnaissance Movement  , 15 kill , 648 pp - U:030  [+290 exp]
+  Ju-88 P-1 ,  , 5 bars , 650 exp , Germany , 12/10 , 12 kill , 0 pp - U:045  [+134 exp]
 He-114 ,  , 1 bars , 188 exp , Germany , 2/10 , Recon, 0 kill , 276 pp - U:046  [+16 exp]
 Ju-88 Mistel (r) ,  , 3 bars , 346 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 1332 pp - U:062  [+13 exp]
 Ju-88A-4 ,  , 3 bars , 342 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 708 pp - U:071  [+9 exp]

Submarine
*  XXI Class ,  , 3 bars , 353 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 18 kill , 0 pp - U:015  [+5 exp]

Destroyer
*  Z 36A "Narvik" ,  , 5 bars , 580 exp , Germany , 10/10 , 18 kill , 0 pp - U:013  [+5 exp]
*  Z 36A "Narvik" ,  , 5 bars , 622 exp , Germany , 10/10 , Aggressive Attack  , 20 kill , 0 pp - U:014  [+34 exp]

Battleship
*  Bismarck (Planes:0/1),  , 5 bars , 1445 exp , Germany , 10/10 , Devastating Fire  , 53 kill , 0 pp - U:016  [+122 exp]
 Bismarck (Planes:0/1),  , 5 bars , 603 exp , Germany , 10/10 , 16 kill , 3312 pp - U:035  [+55 exp]

Carrier
*  Zeppelin (Planes:1/5),  , 0 bars , 85 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:017

Cruiser
*  Hipper CA (Planes:0/1),  , 5 bars , 688 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 23 kill , 0 pp - U:018  [+66 exp]

Player 1 : Germany
Killed: INF:184  TNK:42   RCN:17   AT:48   FLAK:10   FORT:171  ATY:105  AD:44   FTR:88   TB:52   LB:6    SUB:33   DD:51   BS:21   CV:8    CRs:24     Total: 904
Lost  : ATY:1    AD:1      Total: 2

BV 16
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   7 Units *  0 Leaders      Total :   2983 exp,     59 kill,   1104 pp    Average:    426 exp,      8 kill,    158 pp
Tank           *   5 Units *  1 Leaders      Total :   3061 exp,    229 kill,   2640 pp    Average:    612 exp,     46 kill,    528 pp
Recon          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    765 exp,      2 kill,    384 pp    Average:    383 exp,      1 kill,    192 pp
Anti-tank      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    799 exp,      3 kill,   1305 pp    Average:    400 exp,      2 kill,    653 pp
Artillery      *   9 Units *  2 Leaders      Total :   3723 exp,     35 kill,   3419 pp    Average:    414 exp,      4 kill,    380 pp
Air Defense    *   4 Units *  0 Leaders      Total :   1027 exp,      1 kill,   1904 pp    Average:    257 exp,      0 kill,    476 pp
Fighter        *  10 Units *  3 Leaders      Total :   7948 exp,    170 kill,   1191 pp    Average:    795 exp,     17 kill,    119 pp
Tactical Bomber *  12 Units *  5 Leaders      Total :   9494 exp,    132 kill,   3813 pp    Average:    791 exp,     11 kill,    318 pp
Submarine      *   1 Units *  1 Leaders      Total :    353 exp,     18 kill,      0 pp    Average:    353 exp,     18 kill,      0 pp
Destroyer      *   2 Units *  1 Leaders      Total :   1202 exp,     38 kill,      0 pp    Average:    601 exp,     19 kill,      0 pp
Battleship     *   2 Units *  1 Leaders      Total :   2048 exp,     69 kill,   3312 pp    Average:   1024 exp,     35 kill,   1656 pp
Carrier        *   1 Units *  0 Leaders      Total :     85 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     85 exp,      0 kill,      0 pp
Cruiser        *   1 Units *  1 Leaders      Total :    688 exp,     23 kill,      0 pp    Average:    688 exp,     23 kill,      0 pp
* Summary:     *  58 Units * 15 Leaders      Total :  34176 exp,    779 kill,  19072 pp    Average:    589 exp,     13 kill,    329 pp


Player 1  Germany   has 58 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  5
Recon :  2
Anti-tank :  2
Artillery :  9
Air Defense :  4
Fighter : 10
Tactical Bomber : 12
Submarine :  1
Destroyer :  2
Battleship :  2
Carrier :  1
Cruiser :  1

Player 2  USA   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  4
Tank   :  2
Fortification :  4
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2016, 03:13:28 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #63 : Styczeń 30, 2016, 05:14:57 »

Podsumowanie W84 GERMAN PACIFIC CORPS v.1.0
Play#    Scenario                                        Result
1        BEGINNING                                (#0)   Brilliant Victory * Proto: Ju-188
2        DUTCH INDIES                             (#1)   Brilliant Victory * Proto: Do-217K-2
3        GUAM                                     (#2)   Brilliant Victory * Proto: Ju-288 C
4        CORAL SEA                                (#3)   Brilliant Victory
5        SINGAPORE                                (#4)   Brilliant Victory * Proto: Fw-190A-8
6        PHILIPINES                               (#5)   Brilliant Victory * Proto: Ju-88 P-1
7        HONG KONG                                (#6)   Brilliant Victory * Proto: Me-262A-1
8        MARSHALL ISLANDS                         (#7)   Brilliant Victory
9        NUEVA GUINEA                             (#8)   Brilliant Victory
10       GUADALCANAL                              (#9)   Brilliant Victory * Proto: Luftwaffe PzGr 44
11       MIDWAY                                   (#10)   Brilliant Victory
12       IWO JIMA                                 (#11)   Brilliant Victory * Proto: Me-262C-1
13       PEARL HARBOR                             (#12)   Brilliant Victory * Proto: Do-335A-1
14       OKINAWA                                  (#13)   Brilliant Victory
15       SAN DIEGO                                (#14)   Brilliant Victory
16       SAN FRANCISCO                            (#15)   Brilliant Victory

Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #64 : Styczeń 30, 2016, 05:52:55 »

Podsumowanie W84 GERMAN PACIFIC CORPS v.1.0
Zgadzam się z kolegą Rudlem że, kampania może być trudna dla początkujących graczy (może nie ekstremalnie Wink).

Największe trudność to:                                                                                                       
-duża przewaga lotnictwa myśliwskiego japońskiego i amerykańskiego (nasze Bf-109 T-2 nawet z liderami i przy max. stanach nie wymiatają-są w niektórych scenariuszach jak kaczki Grin -gdyby sytuacja była odwrotna i to AI miał takie myśliwce to musiał  by ich mieć całe stada Grin)                                               
- teoretycznie możemy mieć tylko 5 samolotów lotnictwa pokładowego- bojowego (taki jest limit na Zeppelinie), można to obejść ale jeśli ktoś by się tego limitu trzymał to walki były by jeszcze trudniejsze                                                                                                                                                           
-siły morskie mamy wyłącznie core (jednostki są bardzo kosztowne i trudno stratę takiej jednostki odrobić Sad), trzeba grać bardzo ostrożnie, pilnować dystansu  i rozpoznawać (takie walki w zasadzie nie wybaczają  błędów w rozpoznaniu- to akurat jest dobrą nauką do kampanii lądowych Smiley), chodzi nie o to czy odniesiemy zwycięstwo na morzu ale jakim kosztem.                                                                       
Te trudności są też zaletą dla kogoś kto lubi wyzwania Grin.
Inne zalety to możliwość stosowania różnorodnych desantów i koordynowania walk różnych rodzajów sił zbrojnych oraz brak CAPU a także klimat Grin.
Ja podobnie jak kolega Rudel dostałem dużo prototypów (jeden mniej). Z jednej strony to ułatwia grę (sprzedając prototypy możemy inwestować w siły morskie) z drugiej strony utrudnia to ocenę trudności kampanii Huh.                                                                                                                                     
Przy ograniczeniu liczby prototypów dołączył bym możliwość dostania również okrętów (oczywiście jakiś hipotetycznych- skoro jest to kampania fikcyjna Smiley).
W liście zakupów proponował bym wyłączenie może oprócz ostatniego scenariusza (może jeszcze jakiegoś jednego) możliwość zakupu jednostek ciężkich sił lądowych.
Dołożył bym możliwość zakupu sił sojusznika (Włoch)
oraz jakiś eksperymentalnych jednostek do działań desantowych (pisałem o nich w opisach-miały być wykorzystane do operacji "Lew Morski").
Po wyeliminowaniu  błędu z za dużą ilością prototypów można by wesprzeć  Korpus wsparciem w postaci zespołu- CA i DD (gdzieś około połowy kampanii).
Skład początkowy Korpusu: można zamienić jednostkę snajperów na Kustenjager ewentualnie dodać Pz Ic i jakiś flak/air Defence (te jednostki można też w ramach wzmocnień dosłać do Korpusu później)
W briefingu powinno być wspomniane, że jeśli chce się mieć więcej niż 5 pokładowych samolotów bojowych to trzeba zakupić drugi lotniskowiec.
Przeciwnik: ciekawy, siły zróżnicowane.                                                                                                   
Uwagi:                                                                                                                                                                       
od czasu do czasu jego siły morskie i lotnictwo powinno mieć  samoloty i okręty z liderami i wzmocnione stany,                                                                                                                           
zdecydowanie dodać lotnictwo rozpoznawcze z dodatkiem Recon, dodać trochę drobnicy morskiej (ścigacze itp.) Grin
W scenariuszu 2 DUTCH INDIES może powinien być delikatnie zasugerowany sposób osiągnięcia zwycięstwa Huh
W scenariuszu 8 MARSHALL ISLANDS może dodać jako warunek zwycięstwa zachowanie np. 2/3 z 6 jednostek?
Resztę uwag podawałem w opisie poszczególnych scenariuszy.
Podobnie jak kolega Rudel uważam, że niektóre scenariusze można by przenieść na większe mapy.
Ogólnie kampania bardzo dobra (nawet bez poprawek, uwag zaproponowanych prze ze mnie i kolegę Rudla, które mogą ją jeszcze bardziej uatrakcyjnić)
Polecam. Wielkie podziękowanie dla Kowdara za konwersję Clap.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2016, 05:56:57 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #65 : Luty 17, 2016, 10:16:34 »

takie pytanko skad pliki kampanii zassac szukam i szukam i nici ??  Sorki juz nieaktualne hehe. Zaczołem  grać ale mi się zdaje że niemiecka machina zbrojeniowa nie uwzględniała w takim stopniu walk morskich i na taka skalę niedorastała cesarskiej marynarce do pięt.
Zagram bo to coś nowego i morskiego a ja na to jak na lato.Często ni bede pisał bo mam kłopoty z wyskakiwaniem okien reklam itp i namęczyć się muszę by coś napisać.
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2016, 10:51:10 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #66 : Luty 17, 2016, 10:20:00 »

http://opengeneral.pl/files/W84_10.zip
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
bobafett2
Generał brygady (Brigadier General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 266



« Odpowiedz #67 : Luty 17, 2016, 11:16:11 »

Nadal widze babol, ze mozna przewozić np lotniskowcem jedn naziemne, zreszta taki bismarck wiozacy tygrysa to juz bedzie norma hehehe. Krążowniki niem wobec Japońskich to : ślimaki z procą. Widać to też w grze world warship na ewentualne pytania jak mi tam idzie to odpowiem tyle że mój nik w grze to bobafett222 można ogladnać tam na stronie aktualne staty profilu 98% wygranych bitew mam, rekord to 4 okrety zatopione przeciwnika w jednej bitwie SmileySmiley
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2016, 02:45:48 wysłane przez bobafett2 » Zapisane

Nie wygrywa się wojny ginąc,ginąć ma wróg.
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #68 : Luty 18, 2016, 08:44:45 »

Proszę kolejny raz, wprowadź jakąś interpunkcję, nie da się czytać Twoich postów.!!!
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #69 : Czerwiec 06, 2017, 06:22:23 »

W scenariuszu 2 DUTCH INDIES może powinien być delikatnie zasugerowany sposób osiągnięcia zwycięstwa Huh

O właśnie właśnie. Zacząłem sobie grać dla rozrywki, ale po pierwszych turach pierwszego scenariusza zdałem sobie sprawę, że to nie rozrywkowa kampania. To nieważne. Ważne, że w odprawie do 2 scenariusza mamy info:

Cytuj
Nasz wywiad uważa, że Imperium Japońskie jest naszym największym wrogiem. Musimy zmusić ich flotę, aby pozostała w porcie z powodu braku paliwa. Ich głównym źródłem paliwa są zasoby w Indiach Holenderskich. Musimy zaatakować i zniszczyć ich rafinerie oraz magazyny. Niech Ojciec Neptun będzie z wami!

 Nie ma VHeksów. Czyli zakładam, że są jednostki MSU, które trzeba zniszczyć. Więc zaczynam sobie standardowo, zrzucam spadochroniarzy, a potem nagle mi się pojawiają VH w głębi lądu. No i cały misterny plan poszedł. Odprawa wprowadza w błąd, bo oczywiście warto zniszczyć instalacje i zająć płatne flagi, ale to nie da zwycięstwa! Już można by chociaż dopisać, że na początek rozwalamy instalacje i czekamy na dalsze rozkazy. Że to nie jest cel misji.

Inna rzecz, że nie widzę sensu zajmowania tych VHeksów w głębi lądu, skoro to ma być w założeniu misja "narób harmidru i spadaj". Po co więc zajmować VHeksy w trudnym terenie w głębi lądu? Jak potem zrobić ewakuację, skoro tam nie ma lotnisk? Przebijać się z powrotem do plaży? Dla mnie założenie scenariusza jest ciekawe, ale wykonanie już nielogiczne. Lepszym rozwiązaniem byłby rzeczywisty rozkaz zniszczenia instalacji, bez zajmowania VHeksów. Czyli mamy MSU na wybrzeżu i ich rozwalenie powoduje wygraną.
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.107 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.011s, 1q)