Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 07:49:28 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 11   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja  (Przeczytany 41709 razy)
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« : Styczeń 28, 2016, 02:13:27 »

Na prośbę Gustlika, rozpoczynam prace modernizacyjne znanej i lubianej kampanii.  Zmiany polegać będą na:
   - Uporządkowaniu jednostek i nazewnictwa
   - Aktualizacji do aktualnych możliwości gry
   - Programowanie zachowań AI
   - Określenie czasu przybycia posiłków
   - Kontrola ilości tur i prestiżu
   
Samo serce kampanii i jej charakter nie zostanie zmieniony.

Na bieżąco będę publikował poprawione scenariusze dla tych, który chcą testować.

Na początek wyjściowa wersja kampanii dla osób, które będą chciały zagrać i podsyłać uwagi przed naniesieniem poprawek. https://www.dropbox.com/s/a9jzy2wyk0hp23h/G22v4.1.zip?dl=0 Wszystkich serdecznie zapraszam.

Wersja 4.1 oznacza wersję, którą wciąż rozwijam. Numer wersji zostanie zmieniony dopiero na koniec prac.

PS
Czasu na granie nie mam zbyt wiele, więc prace nie będą posuwały się w zawrotnym tempie. Każdy zdąży zagrać i przesłać uwagi. Wdzięczny będę za zapisy gry nawet po każdej turze a co najmniej tuż przed zakończeniem scenariusza.
Pomoże mi to zorientować się w układzie wojsk w momencie np. przybycia posiłków.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #1 : Styczeń 28, 2016, 03:48:30 »

No to pierwsze uwagi i propozycje zmian. Gustlik, daj znać, jeśli z czymś się nie zgadzasz.

Brakuje mi następujących plików multimedialnych:
WOJENKA
LONGWAY
MONTE
cassino.avi
Final.avi
HUBAL
POLINTRO.avi
Gustlik, masz je może?
Z tego co wiem to powinny być skopiowane do katalogu SMACK w głównym folderze gry.

Globalne poprawki:

- stany paliwa i amunicji zaburzone w wyniku zmian w efilu - poprawiam na domyślne - jeśli gdzieś planowałeś ograniczone zasoby, to daj koniecznie znać, aby nie utracić klimatu
- poprawiam transporty tak, aby wagi transportu się zgadzały

- w nazwach scenariuszy ustawiam polskie znaki
Scenariusze będą się nazywać:
Mokra
Borowa Góra
Mińsk Mazowiecki
Kock
Tobruk
Operacja "Crusader"
El Ghazala
Linia Ghazala
Monte Cassino
Piedimonte
Pescara
Ankona
Linia Gotów
Predappio
Bolonia
Padwa
Montmirail
Montbard
Szkocja
Ćwiczenia "Snaffle"
Falaise
Chambois
Gandawa
Terneuzen
Breda
Kapelsche Veer
Wilhelmshaven
Flensburg


https://www.dropbox.com/s/a9jzy2wyk0hp23h/G22v4.1.zip?dl=0
« Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2016, 05:10:28 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #2 : Styczeń 28, 2016, 05:53:55 »

Nie wiem czy już kiedyś dawałem te linki, ale jak ktoś potrzebuje to tutaj znajdzie multimedia PG2 zebrane z różnych miejsc.

http://www.opengeneral.pl/files/SFX.ZIP

http://www.opengeneral.pl/files/SMACK.ZIP

http://www.opengeneral.pl/files/Sound.zip


Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #3 : Styczeń 28, 2016, 09:28:49 »

Nie wiem czy już kiedyś dawałem te linki, ale jak ktoś potrzebuje to tutaj znajdzie multimedia PG2 zebrane z różnych miejsc.

http://www.opengeneral.pl/files/SFX.ZIP

http://www.opengeneral.pl/files/SMACK.ZIP

http://www.opengeneral.pl/files/Sound.zip

Wielkie dzięki. Znalazłem czego szukałem  Smiley
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #4 : Styczeń 28, 2016, 10:20:10 »

No to pierwsze uwagi i propozycje zmian. Gustlik, daj znać, jeśli z czymś się nie zgadzasz.

Brakuje mi następujących plików multimedialnych:
WOJENKA
LONGWAY
MONTE
cassino.avi
Final.avi
HUBAL
POLINTRO.avi
https://www.dropbox.com/s/a9jzy2wyk0hp23h/G22v4.1.zip?dl=0
czołem
Jak by co to mam te pliki
Zapisane

Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #5 : Styczeń 29, 2016, 12:25:41 »

Na prośbę Gustlika, rozpoczynam prace modernizacyjne znanej i lubianej kampanii.  Zmiany polegać będą na:
   - Uporządkowaniu jednostek i nazewnictwa
   - Aktualizacji do aktualnych możliwości gry
   - Programowanie zachowań AI
   - Określenie czasu przybycia posiłków
   - Kontrola ilości tur i prestiżu
   
Samo serce kampanii i jej charakter nie zostanie zmieniony.

Na bieżąco będę publikował poprawione scenariusze dla tych, który chcą testować.

Na początek wyjściowa wersja kampanii dla osób, które będą chciały zagrać i podsyłać uwagi przed naniesieniem poprawek. https://www.dropbox.com/s/a9jzy2wyk0hp23h/G22v4.1.zip?dl=0 Wszystkich serdecznie zapraszam.

Wersja 4.1 oznacza wersję, którą wciąż rozwijam. Numer wersji zostanie zmieniony dopiero na koniec prac.

PS
Czasu na granie nie mam zbyt wiele, więc prace nie będą posuwały się w zawrotnym tempie. Każdy zdąży zagrać i przesłać uwagi. Wdzięczny będę za zapisy gry nawet po każdej turze a co najmniej tuż przed zakończeniem scenariusza.
Pomoże mi to zorientować się w układzie wojsk w momencie np. przybycia posiłków.

Jaro - trzymam kciuki!!! I na pewno pomogę!
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #6 : Styczeń 29, 2016, 08:09:57 »

No to pierwsze uwagi i propozycje zmian. Gustlik, daj znać, jeśli z czymś się nie zgadzasz.

Brakuje mi następujących plików multimedialnych:
WOJENKA
LONGWAY
MONTE
cassino.avi
Final.avi
HUBAL
POLINTRO.avi
https://www.dropbox.com/s/a9jzy2wyk0hp23h/G22v4.1.zip?dl=0
czołem
Jak by co to mam te pliki

Dzięki. Znalazłem w paczce udostępnionej przez Kowdara.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #7 : Styczeń 29, 2016, 11:00:46 »

Mokra

Zmiana recona motocyklowego na kradshutzen
zamiana core arty 75mm na wersję konną (dismount after move)

Wagi transportów:
Err:1 P2:009 1 PzDiv/73ArtReg  E:95 7.5 le. IG 18  - ATY Germany doesn't match Transp:MercedesL3000
Zmienione na 4386  Sdkfz 11 - TPT Germany

Err:2 P2:022 19 InfDiv/73  E:115 Wehr. Infanterie 38 - INF Germany doesn't match Transp:MercedesL3000
Err:3 P2:024 19 InfDiv/19ArtReg  E:92 10.5 leFH18 - ATY Germany doesn't match Transp:Opel Blitz 4x4
Err:4 P2:025 19 InfDiv/19ArtReg  E:92 10.5 leFH18 - ATY Germany doesn't match Transp:Opel Blitz 4x4
Err:5 P2:026 19 InfDiv/74  E:115 Wehr. Infanterie 38 - INF Germany doesn't match Transp:MercedesL3000
Zamienione na wozy

Edit
Proponuję też wprowadzić zmianę warunków terenowych w zależności od pogody. Strefy klimatyczne też można by ustawić zgodnie z rzeczywistością. Np. w Polsce powinna chyba by Continental Europe (6).
Może się okazać, że pogoda będzie wpływała na grę.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2016, 11:04:52 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #8 : Styczeń 29, 2016, 11:13:36 »

Domyślnie opcje scenariusza będą wyglądać tak:
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #9 : Styczeń 29, 2016, 01:32:59 »

Żeby wprowadzić "Weather can change ground condition", to trzeba najpierw sporo razy rozegrać kampanię,
żeby wiedzieć jak, statystycznie, rozkłada się pogoda w scenariuszach. Wtedy z kolei będzie wiadomo na co można sobie pozwolić i jaki zostawić margines kolejek, żeby któryś scenariusz nie okazał się niewygrywalny przy złej pogodzie.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #10 : Styczeń 29, 2016, 01:48:49 »

Żeby wprowadzić "Weather can change ground condition", to trzeba najpierw sporo razy rozegrać kampanię,
żeby wiedzieć jak, statystycznie, rozkłada się pogoda w scenariuszach. Wtedy z kolei będzie wiadomo na co można sobie pozwolić i jaki zostawić margines kolejek, żeby któryś scenariusz nie okazał się niewygrywalny przy złej pogodzie.

No to pytanie, czy wprowadzać i w testach wyjdzie (o ile więcej osób będzie grało) czy też zrezygnować z tego aspektu...
Jeśli zaraz po publikacji ma być na gotowo, to raczej nie dam rady jej rozegrać więcej niż 2 razy (może niektóre sceny 3 razy). Jeśli dopuścimy późniejsze korekty, to można próbować.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #11 : Styczeń 29, 2016, 04:49:30 »

Dorzucę swoje trzy grosze, jestem gorącym zwolennikiem włączania obu opcji "Ports dont...",
- po pierwsze, funkcjonalność portów można w pełni zastąpić heksem SH;
- po drugie, wspomniane opcje potrafią prowadzić do dziwnych zachowań portów (zamieszanie z określeniem które jednostki są "morskie");
- po trzecie, opcja w połączeniu z "pionierami" pozwala na poważny exploit, czyli budowę mini-SH na wybrzeżu....;
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #12 : Styczeń 29, 2016, 05:00:38 »

Dorzucę swoje trzy grosze, jestem gorącym zwolennikiem włączania obu opcji "Ports dont...",
- po pierwsze, funkcjonalność portów można w pełni zastąpić heksem SH;
- po drugie, wspomniane opcje potrafią prowadzić do dziwnych zachowań portów (zamieszanie z określeniem które jednostki są "morskie");
- po trzecie, opcja w połączeniu z "pionierami" pozwala na poważny exploit, czyli budowę mini-SH na wybrzeżu....;
Dzięki za info, bo ja się w tym nie łapię. Załączone.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #13 : Styczeń 29, 2016, 05:19:49 »

Aby pomóc koledze Jaro,
może warto postąpić jak z blitzem --> założyć oddzielny wątek i .. wszyscy, kto chce i może -  grają i publikują swą grę ?
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #14 : Styczeń 29, 2016, 05:35:27 »

Aby pomóc koledze Jaro,
może warto postąpić jak z blitzem --> założyć oddzielny wątek i .. wszyscy, kto chce i może -  grają i publikują swą grę ?
To za szybko, trzeba mu pozwolić wyeliminować najbardziej oczywiste błędy, zwłaszcza te które daje się wykryć automatycznie, dopiero wtedy, po opublikowaniu pierwszej poprawionej/uzupełnionej wersji, należałoby przeprowadzić intensywne testy w grze....
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: [1] 2 3 ... 11   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.083 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.016s, 1q)