Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 07:49:28
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
(Moderatorzy:
kowdar
,
Waldzios
) >
G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
Strony: [
1
]
2
3
...
11
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja (Przeczytany 41709 razy)
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
:
Styczeń 28, 2016, 02:13:27 »
Na prośbę Gustlika, rozpoczynam prace modernizacyjne znanej i lubianej kampanii. Zmiany polegać będą na:
- Uporządkowaniu jednostek i nazewnictwa
- Aktualizacji do aktualnych możliwości gry
- Programowanie zachowań AI
- Określenie czasu przybycia posiłków
- Kontrola ilości tur i prestiżu
Samo serce kampanii i jej charakter nie zostanie zmieniony.
Na bieżąco będę publikował poprawione scenariusze dla tych, który chcą testować.
Na początek wyjściowa wersja kampanii dla osób, które będą chciały zagrać i podsyłać uwagi przed naniesieniem poprawek.
https://www.dropbox.com/s/a9jzy2wyk0hp23h/G22v4.1.zip?dl=0
Wszystkich serdecznie zapraszam.
Wersja 4.1 oznacza wersję, którą wciąż rozwijam. Numer wersji zostanie zmieniony dopiero na koniec prac.
PS
Czasu na granie nie mam zbyt wiele, więc prace nie będą posuwały się w zawrotnym tempie. Każdy zdąży zagrać i przesłać uwagi. Wdzięczny będę za zapisy gry nawet po każdej turze a co najmniej tuż przed zakończeniem scenariusza.
Pomoże mi to zorientować się w układzie wojsk w momencie np. przybycia posiłków.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #1 :
Styczeń 28, 2016, 03:48:30 »
No to pierwsze uwagi i propozycje zmian. Gustlik, daj znać, jeśli z czymś się nie zgadzasz.
Brakuje mi następujących plików multimedialnych:
WOJENKA
LONGWAY
MONTE
cassino.avi
Final.avi
HUBAL
POLINTRO.avi
Gustlik, masz je może?
Z tego co wiem to powinny być skopiowane do katalogu SMACK w głównym folderze gry.
Globalne poprawki:
- stany paliwa i amunicji zaburzone w wyniku zmian w efilu - poprawiam na domyślne - jeśli gdzieś planowałeś ograniczone zasoby, to daj koniecznie znać, aby nie utracić klimatu
- poprawiam transporty tak, aby wagi transportu się zgadzały
- w nazwach scenariuszy ustawiam polskie znaki
Scenariusze będą się nazywać:
Mokra
Borowa Góra
Mińsk Mazowiecki
Kock
Tobruk
Operacja "Crusader"
El Ghazala
Linia Ghazala
Monte Cassino
Piedimonte
Pescara
Ankona
Linia Gotów
Predappio
Bolonia
Padwa
Montmirail
Montbard
Szkocja
Ćwiczenia "Snaffle"
Falaise
Chambois
Gandawa
Terneuzen
Breda
Kapelsche Veer
Wilhelmshaven
Flensburg
https://www.dropbox.com/s/a9jzy2wyk0hp23h/G22v4.1.zip?dl=0
«
Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2016, 05:10:28 wysłane przez Jaro
»
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #2 :
Styczeń 28, 2016, 05:53:55 »
Nie wiem czy już kiedyś dawałem te linki, ale jak ktoś potrzebuje to tutaj znajdzie multimedia PG2 zebrane z różnych miejsc.
http://www.opengeneral.pl/files/SFX.ZIP
http://www.opengeneral.pl/files/SMACK.ZIP
http://www.opengeneral.pl/files/Sound.zip
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #3 :
Styczeń 28, 2016, 09:28:49 »
Cytat: kowdar Styczeń 28, 2016, 05:53:55
Nie wiem czy już kiedyś dawałem te linki, ale jak ktoś potrzebuje to tutaj znajdzie multimedia PG2 zebrane z różnych miejsc.
http://www.opengeneral.pl/files/SFX.ZIP
http://www.opengeneral.pl/files/SMACK.ZIP
http://www.opengeneral.pl/files/Sound.zip
Wielkie dzięki. Znalazłem czego szukałem
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Greg
Generał (General)
Offline
Wiadomości: 536
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #4 :
Styczeń 28, 2016, 10:20:10 »
Cytat: Jaro Styczeń 28, 2016, 03:48:30
No to pierwsze uwagi i propozycje zmian. Gustlik, daj znać, jeśli z czymś się nie zgadzasz.
Brakuje mi następujących plików multimedialnych:
WOJENKA
LONGWAY
MONTE
cassino.avi
Final.avi
HUBAL
POLINTRO.avi
https://www.dropbox.com/s/a9jzy2wyk0hp23h/G22v4.1.zip?dl=0
czołem
Jak by co to mam te pliki
Zapisane
Nowa strona OG
http://opengeneral.strefa.pl
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6915
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #5 :
Styczeń 29, 2016, 12:25:41 »
Cytat: Jaro Styczeń 28, 2016, 02:13:27
Na prośbę Gustlika, rozpoczynam prace modernizacyjne znanej i lubianej kampanii. Zmiany polegać będą na:
- Uporządkowaniu jednostek i nazewnictwa
- Aktualizacji do aktualnych możliwości gry
- Programowanie zachowań AI
- Określenie czasu przybycia posiłków
- Kontrola ilości tur i prestiżu
Samo serce kampanii i jej charakter nie zostanie zmieniony.
Na bieżąco będę publikował poprawione scenariusze dla tych, który chcą testować.
Na początek wyjściowa wersja kampanii dla osób, które będą chciały zagrać i podsyłać uwagi przed naniesieniem poprawek.
https://www.dropbox.com/s/a9jzy2wyk0hp23h/G22v4.1.zip?dl=0
Wszystkich serdecznie zapraszam.
Wersja 4.1 oznacza wersję, którą wciąż rozwijam. Numer wersji zostanie zmieniony dopiero na koniec prac.
PS
Czasu na granie nie mam zbyt wiele, więc prace nie będą posuwały się w zawrotnym tempie. Każdy zdąży zagrać i przesłać uwagi. Wdzięczny będę za zapisy gry nawet po każdej turze a co najmniej tuż przed zakończeniem scenariusza.
Pomoże mi to zorientować się w układzie wojsk w momencie np. przybycia posiłków.
Jaro - trzymam kciuki!!! I na pewno pomogę!
Zapisane
http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #6 :
Styczeń 29, 2016, 08:09:57 »
Cytat: Greg Styczeń 28, 2016, 10:20:10
Cytat: Jaro Styczeń 28, 2016, 03:48:30
No to pierwsze uwagi i propozycje zmian. Gustlik, daj znać, jeśli z czymś się nie zgadzasz.
Brakuje mi następujących plików multimedialnych:
WOJENKA
LONGWAY
MONTE
cassino.avi
Final.avi
HUBAL
POLINTRO.avi
https://www.dropbox.com/s/a9jzy2wyk0hp23h/G22v4.1.zip?dl=0
czołem
Jak by co to mam te pliki
Dzięki. Znalazłem w paczce udostępnionej przez Kowdara.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #7 :
Styczeń 29, 2016, 11:00:46 »
Mokra
Zmiana recona motocyklowego na kradshutzen
zamiana core arty 75mm na wersję konną (dismount after move)
Wagi transportów:
Err:1 P2:009 1 PzDiv/73ArtReg E:95 7.5 le. IG 18 - ATY Germany doesn't match Transp:MercedesL3000
Zmienione na 4386 Sdkfz 11 - TPT Germany
Err:2 P2:022 19 InfDiv/73 E:115 Wehr. Infanterie 38 - INF Germany doesn't match Transp:MercedesL3000
Err:3 P2:024 19 InfDiv/19ArtReg E:92 10.5 leFH18 - ATY Germany doesn't match Transp:Opel Blitz 4x4
Err:4 P2:025 19 InfDiv/19ArtReg E:92 10.5 leFH18 - ATY Germany doesn't match Transp:Opel Blitz 4x4
Err:5 P2:026 19 InfDiv/74 E:115 Wehr. Infanterie 38 - INF Germany doesn't match Transp:MercedesL3000
Zamienione na wozy
Edit
Proponuję też wprowadzić zmianę warunków terenowych w zależności od pogody. Strefy klimatyczne też można by ustawić zgodnie z rzeczywistością. Np. w Polsce powinna chyba by Continental Europe (6).
Może się okazać, że pogoda będzie wpływała na grę.
«
Ostatnia zmiana: Styczeń 29, 2016, 11:04:52 wysłane przez Jaro
»
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #8 :
Styczeń 29, 2016, 11:13:36 »
Domyślnie opcje scenariusza będą wyglądać tak:
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 6900
"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #9 :
Styczeń 29, 2016, 01:32:59 »
Żeby wprowadzić "Weather can change ground condition", to trzeba najpierw sporo razy rozegrać kampanię,
żeby wiedzieć jak, statystycznie, rozkłada się pogoda w scenariuszach. Wtedy z kolei będzie wiadomo na co można sobie pozwolić i jaki zostawić margines kolejek, żeby któryś scenariusz nie okazał się niewygrywalny przy złej pogodzie.
Zapisane
"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"
EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #10 :
Styczeń 29, 2016, 01:48:49 »
Cytat: Gustlik Styczeń 29, 2016, 01:32:59
Żeby wprowadzić "Weather can change ground condition", to trzeba najpierw sporo razy rozegrać kampanię,
żeby wiedzieć jak, statystycznie, rozkłada się pogoda w scenariuszach. Wtedy z kolei będzie wiadomo na co można sobie pozwolić i jaki zostawić margines kolejek, żeby któryś scenariusz nie okazał się niewygrywalny przy złej pogodzie.
No to pytanie, czy wprowadzać i w testach wyjdzie (o ile więcej osób będzie grało) czy też zrezygnować z tego aspektu...
Jeśli zaraz po publikacji ma być na gotowo, to raczej nie dam rady jej rozegrać więcej niż 2 razy (może niektóre sceny 3 razy). Jeśli dopuścimy późniejsze korekty, to można próbować.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #11 :
Styczeń 29, 2016, 04:49:30 »
Dorzucę swoje trzy grosze, jestem gorącym zwolennikiem włączania obu opcji "Ports dont...",
- po pierwsze, funkcjonalność portów można w pełni zastąpić heksem SH;
- po drugie, wspomniane opcje potrafią prowadzić do dziwnych zachowań portów (zamieszanie z określeniem które jednostki są "morskie");
- po trzecie, opcja w połączeniu z "pionierami" pozwala na poważny exploit, czyli budowę mini-SH na wybrzeżu....;
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #12 :
Styczeń 29, 2016, 05:00:38 »
Cytat: Waldzios Styczeń 29, 2016, 04:49:30
Dorzucę swoje trzy grosze, jestem gorącym zwolennikiem włączania obu opcji "Ports dont...",
- po pierwsze, funkcjonalność portów można w pełni zastąpić heksem SH;
- po drugie, wspomniane opcje potrafią prowadzić do dziwnych zachowań portów (zamieszanie z określeniem które jednostki są "morskie");
- po trzecie, opcja w połączeniu z "pionierami" pozwala na poważny exploit, czyli budowę mini-SH na wybrzeżu....;
Dzięki za info, bo ja się w tym nie łapię. Załączone.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2207
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #13 :
Styczeń 29, 2016, 05:19:49 »
Aby pomóc koledze Jaro,
może warto postąpić jak z blitzem --> założyć oddzielny wątek i .. wszyscy, kto chce i może - grają i publikują swą grę ?
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4746
"Let me see your war face."
Odp: G22 Znak Orła v4.1 - modernizacja
«
Odpowiedz #14 :
Styczeń 29, 2016, 05:35:27 »
Cytat: sympatyk Styczeń 29, 2016, 05:19:49
Aby pomóc koledze Jaro,
może warto postąpić jak z blitzem --> założyć oddzielny wątek i .. wszyscy, kto chce i może - grają i publikują swą grę ?
To za szybko, trzeba mu pozwolić wyeliminować najbardziej oczywiste błędy, zwłaszcza te które daje się wykryć automatycznie, dopiero wtedy, po opublikowaniu pierwszej poprawionej/uzupełnionej wersji, należałoby przeprowadzić intensywne testy w grze....
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Strony: [
1
]
2
3
...
11
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...