Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 04:33:41 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test kampanii W73 "Japończycy na Pacyfiku"  (Przeczytany 5897 razy)
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« : Czerwiec 28, 2016, 02:50:43 »

Jako, że rozegrałem parę scenariuszy tej kampanii grając na 400% i osiągając wszędzie BV co ku mojemu zaskoczeniu ujawniło iż ta kampania jest nieliniowa. Wobec takiego obrotu sprawy zaczynam ją grać na 100% troszkę zaciekawiony szlakiem jakim ona mnie poprowadzi. Grając wszędzie BV zakończymy ją po rozegraniu zaledwie 12 scenariuszy. Ale powoli opiszę wszelakie możliwości jakie daje ta kampania.

By ułatwić orientację w zakupach i modernizacjach będę je oznaczał kolorami:
- zakupy w trakcie scenariusza
- zakupy między scenariuszowe
- modernizacje

Hongkong

 Pierwszy scenariusz jest już dość krwawy i przy braku autouzupełniania dość kosztowny. Jednostki core są dobrze dobrane choć dramatycznie niedoszkolone, a wróg jest okopany po uszy. Dość wymagający scenariusz, co w połączeniu z poprawą rozpoznania u AI skutkuje jej morderczą skutecznością. Straty niby niewielkie lecz utrata armaty ppanc może nie boli tak bardzo jak utrata Gunboat podczas rozpoznania rejonu VH przed jego zajęciem. Czasu jest dużo nie należy się gorączkować bo straty wzrosną skokowo.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: W73 JAPANESE PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   HONGKONG , #0 , Brilliant Victory

..
Current scenario: HONGKONG,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 2640
Army cost: 2611 , Current prestige is 1280
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Defensive
if BV: +2000, LINGAYEN , cap disabled, 19 turns prestige: 1450
if V : +1500, LINGAYEN , cap disabled, 23 turns prestige: 2100
if TV: +1000, LINGAYEN , cap disabled, 25 turns prestige: 2200
if Ls: +500, LINGAYEN , cap disabled, 25 turns prestige: 2200

Infantry
Paratroopers ,  , 0 bars , 10 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:030
*  Engineer 40 , Type 1 Ho-Ha [W] , 1st.SNLF , 0 bars , 76 exp , Japan , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:032
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] , JHQ , 5 bars , 512 exp , Japan , 15/5 , Aggressive Maneuver  , 0 kill , 0 pp - U:033
*  Paratroopers ,  , 1 bars , 118 exp , Japan , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:034
*  Infantry 40 , Kachi Tanaka , 0 bars , 86 exp , Japan , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:035
*  NLF , Rikusentai Sailors , 1 bars , 102 exp , Japan , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:036
*  Guards ,  , 0 bars , 91 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:037
Paratroopers ,  , 0 bars , 16 exp , Japan , 8/10 , 0 kill , 163 pp - U:047

Tank 
*  Type 97 Chi-Ha , Takachi Abe , 1 bars , 173 exp , Japan , 8/10 , Infiltration Tactics  , 3 kill , 0 pp - U:038

FlaK
*  25mm Type 96 , Wagon , Jugokyo jr , 1 bars , 112 exp , Japan , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:029

Artillery
*  75mm Meiji 38 KAI , Wagon , Sanjuro , 0 bars , 79 exp , Japan , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:031
105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 0 bars , 61 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 408 pp - U:040
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 600 pp - U:045
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 22 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 540 pp - U:106


Fighter
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Sabukuo Sakai , 1 bars , 119 exp , Japan , 9/12 , Fire Discipline  , 3 kill , 0 pp - U:019
*  Mitsubishi A5M Claude (CV), 11nth.Sentai , 1 bars , 134 exp , Japan , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:020
*  Mitsubishi A5M Claude (CV), Kaga group/1 , 0 bars , 79 exp , Japan , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:021

Tactical Bomber
G4M Betty ,  , 0 bars , 15 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 696 pp - U:043

Submarine
*  Kaichu ,  , 0 bars , 56 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:028
*  Kaichu ,  , 0 bars , 26 exp , Japan , 5/11 , 0 kill , 0 pp - U:039

Destroyer
*  Fubuki ,  , 0 bars , 49 exp , Japan , 12/12 , 1 kill , 0 pp - U:025
*  Fubuki ,  , 2 bars , 252 exp , Japan , 10/12 , Combat Support  , 1 kill , 0 pp - U:026

Battleship
*  Kongo (Planes:0/1),  , 0 bars , 87 exp , Japan , 15/15 , 3 kill , 0 pp - U:022

Carrier
*  Akagi (Planes:2/6),  , 0 bars , 24 exp , Japan , 15/15 , 0 kill , 0 pp - U:024

Cruiser
*  Furutaka CA (Planes:0/1),  , 1 bars , 109 exp , Japan , 12/14 , 4 kill , 0 pp - U:023
*  Kuma CL (Planes:0/1),  , 1 bars , 148 exp , Japan , 12/13 , 3 kill , 0 pp - U:027

Auxiliary Ship
*  Gunboat ,  , 0 bars , 16 exp , Japan , 3/11 , 0 kill , 0 pp - U:041

Player 1 : Japan
Killed: INF:12   RCN:1    AT:6    FLAK:1    FORT:16   ATY:7    AD:1    FTR:4    TB:2    SUB:1    DD:4    CRs:2      Total: 57
Lost  : AT:1    CRs:1      Total: 2

BV  1
V   0
TV  0
L   0
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2016, 06:42:41 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #1 : Lipiec 07, 2016, 01:37:52 »

Lindgayen

Drugi scenariusz jest niesamowicie krwawy i wymagający planu na jego rozegranie. Gra na 100% jest ciężka, lecz nie jest niemożliwa. Wymaga tylko innego podejścia na granicy ryzykanctwa co widać po stanach wojsk i po ilości wojsk przeciwnika jakie zostały jako niedobitki. Pierwsze podejście do tej bitwy może nas trochę zaskoczyć bo AI jest doskonale poinformowane o naszych poczynaniach dzięki sieci posterunków radarowych. Kolejność eliminacji celi w pierwszych turach ma kolosalne znaczenie, bo widoczność naszych poczynań jest całkowicie śledzona przez AI a jej kontrakcje są zaskakujące i kosztowne( utrata 2 artylerii i Val). Dopiero odnalezienie i eliminacja stacji radarowych pozwala poprawić naszą sytuację choć to nie wszystkie niuanse tego scenariusza. Dlatego pomysł Kowdara z daniem potężnego środka rozpoznania AI jest godny powielenia, pozwoli uaktywnić w wielu scenariuszach morskich niemrawe czasami siły jakimi dysponuje AI.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: W73 JAPANESE PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   HONGKONG , #0 , Brilliant Victory  +++  Proto: Nakajima Ki-49-II Helen
 2   LINGAYEN , #1 , Brilliant Victory

..
Current scenario: LINGAYEN,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 320
Army cost: 4591 , Current prestige is 1231
Prestige available on map yet is 240 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 21
AI stance is Defensive
if BV: +2000, BATAAN , cap disabled, 21 turns prestige: 2900
if V : +1500, BATAAN , cap disabled, 25 turns prestige: 3100
if TV: +1000, BATAAN , cap disabled, 29 turns prestige: 3300
if Ls: +500, BATAAN , cap disabled, 29 turns prestige: 3300

Infantry
 Paratroopers ,  , 0 bars , 10 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 204 pp - U:012
*  Engineer 40 , Type 1 Ho-Ha [W] , 1st.SNLF , 1 bars , 100 exp , Japan , 6/10 , Influence  , 1 kill , 0 pp - U:014
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] , JHQ , 5 bars , 512 exp , Japan , 15/5 , Aggressive Maneuver  , 0 kill , 0 pp - U:015
*  Paratroopers ,  , 1 bars , 122 exp , Japan , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:016
*  Infantry 40 , Kachi Tanaka , 0 bars , 86 exp , Japan , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:017
*  NLF , Rikusentai Sailors , 1 bars , 108 exp , Japan , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:018
*  Guards ,  , 1 bars , 141 exp , Japan , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:019
 Paratroopers ,  , 0 bars , 77 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 204 pp - U:026

Tank 
*  Type 97 Chi-Ha , Takachi Abe , 2 bars , 227 exp , Japan , 4/10 , Infiltration Tactics  , 6 kill , 0 pp - U:020

FlaK
*  25mm Type 96 , Wagon , Jugokyo jr , 1 bars , 112 exp , Japan , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:011

Artillery
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , Sanjuro , 1 bars , 112 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:013
 105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 1 bars , 102 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 408 pp - U:022
 105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 0 bars , 42 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 408 pp - U:023
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 42 exp , Japan , 6/10 , 2 kill , 360 pp - U:025
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 86 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 600 pp - U:027


Fighter
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Sabukuo Sakai , 2 bars , 276 exp , Japan , 10/12 , Fire Discipline  , 8 kill , 0 pp - U:001
*  Mitsubishi A6M2 Zero , 11nth.Sentai , 3 bars , 305 exp , Japan , 6/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 0 pp - U:002
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Kaga group/1 , 1 bars , 130 exp , Japan , 4/10 , 5 kill , 0 pp - U:003

Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 0 bars , 59 exp , Japan , 6/10 , 0 kill , 309 pp - U:044

Tactical Bomber
 G4M Betty ,  , 1 bars , 128 exp , Japan , 8/10 , 1 kill , 556 pp - U:024
+  Nakajima Ki-49-II Helen ,  , 1 bars , 112 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:028
Ki-46 Dinah ,  , 0 bars , 17 exp , Japan , 9/10 , 0 kill , 421 pp - U:045
Aichi D3A1 Val ,  , 0 bars , 41 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 432 pp - U:046
 B5N Kate ,  , 1 bars , 123 exp , Japan , 8/10 , 3 kill , 441 pp - U:144
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 8 exp , Japan , 9/10 , 1 kill , 248 pp - U:145

Submarine
*  Kaichu ,  , 0 bars , 66 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:010
*  Kaichu ,  , 0 bars , 38 exp , Japan , 5/11 , 1 kill , 0 pp - U:021

Destroyer
*  Fubuki ,  , 1 bars , 131 exp , Japan , 6/12 , Battlefield Intelligence  , 2 kill , 0 pp - U:007
*  Fubuki ,  , 2 bars , 287 exp , Japan , 10/12 , Combat Support  , 3 kill , 0 pp - U:008

Battleship
*  Kongo (Planes:0/1),  , 1 bars , 185 exp , Japan , 15/15 , 7 kill , 0 pp - U:004

Carrier
*  Akagi (Planes:0/6),  , 0 bars , 24 exp , Japan , 15/15 , 0 kill , 0 pp - U:006

Cruiser
*  Furutaka CA (Planes:0/1),  , 1 bars , 162 exp , Japan , 12/14 , 7 kill , 0 pp - U:005
*  Kuma CL (Planes:0/1),  , 2 bars , 201 exp , Japan , 12/13 , 3 kill , 0 pp - U:009

Player 1 : Japan
Killed: INF:32   TNK:1    RCN:4    AT:9    FLAK:1    FORT:28   ATY:11   AD:2    FTR:8    TB:4    LB:1    SUB:1    DD:9    CRs:5      Total: 116
Lost  : INF:1    AT:1    TB:1    CRs:1      Total: 4

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   8 Units *  2 Leaders      Total :   1156 exp,      8 kill,    408 pp    Average:    145 exp,      1 kill,     51 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    227 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    227 exp,      6 kill,      0 pp
FlaK           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    112 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    112 exp,      0 kill,      0 pp
Artillery      *   5 Units *  0 Leaders      Total :    384 exp,     13 kill,   1776 pp    Average:     77 exp,      3 kill,    355 pp
Fighter        *   4 Units *  2 Leaders      Total :    770 exp,     19 kill,    309 pp    Average:    193 exp,      5 kill,     77 pp
Tactical Bomber *   6 Units *  0 Leaders      Total :    429 exp,      7 kill,   2098 pp    Average:     72 exp,      1 kill,    350 pp
Submarine      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    104 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     52 exp,      1 kill,      0 pp
Destroyer      *   2 Units *  2 Leaders      Total :    418 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    209 exp,      3 kill,      0 pp
Battleship     *   1 Units *  0 Leaders      Total :    185 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    185 exp,      7 kill,      0 pp
Carrier        *   1 Units *  0 Leaders      Total :     24 exp,      0 kill,      0 pp    Average:     24 exp,      0 kill,      0 pp
Cruiser        *   2 Units *  0 Leaders      Total :    363 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    182 exp,      5 kill,      0 pp
* Summary:     *  33 Units *  7 Leaders      Total :   4172 exp,     77 kill,   4591 pp    Average:    126 exp,      2 kill,    139 pp


Player 1  Japan   has 47 units total (core+aux):
Infantry : 15
Tank   :  3
Recon :  2
FlaK :  1
Artillery :  8
Fighter :  4
Tactical Bomber :  6
Submarine :  2
Destroyer :  2
Battleship :  1
Carrier :  1
Cruiser :  2

Player 2  New Zealand, China, USA, US Marines   has 41 units total (core+aux):
Infantry : 21
Tank   :  1
Anti-tank :  3
Fortification :  9
Artillery :  3
Air Defense :  4
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2016, 06:51:09 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
dontek20
Gość
« Odpowiedz #2 : Lipiec 07, 2016, 05:29:54 »

Dla mnie to było za trudne, odpadłem już na pierwszym scenario. Będę dzisiai dalej kombinował.
Zapisane
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #3 : Lipiec 07, 2016, 06:16:33 »

Dla mnie to było za trudne, odpadłem już na pierwszym scenario. Będę dzisiai dalej kombinował.

Może pomoże jak zaznaczę jakie zakupy i modernizację dokonałem między scenariuszami jak i w ich trakcie. Kampania nie jest zbyt łatwa i wymaga starannego planowania zadań dla wojsk i floty. Powodzenia w bojach życzę.
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #4 : Lipiec 07, 2016, 10:17:39 »

Baatan

Trzeci scenariusz ma ograniczenie możliwości użycia floty. Ale jest dość ciekawy i też wymagający przemyślenia strategii działania. Brak autouzupełniania jest czasem bardzo bolesny. OP i deszcz i samotny pancernik to prośba o nieszczęście Evil. Cudem tylko straciłem 3 pkt na Kongo Grin.

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: W73 JAPANESE PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   HONGKONG , #0 , Brilliant Victory  +++  Proto: Nakajima Ki-49-II Helen
 2   LINGAYEN , #1 , Brilliant Victory  +++  Proto: 200mm Rocket
 3   BATAAN , #2 , Brilliant Victory

..
Current scenario: BATAAN,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 6189 , Current prestige is 381
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 18
AI stance is Defensive
if BV: +2000, TARAKAN , cap disabled, 21 turns prestige: 2100
if V : +1500, TARAKAN , cap disabled, 24 turns prestige: 2250
if TV: +1000, TARAKAN , cap disabled, 26 turns prestige: 2350
if Ls: +500, TARAKAN , cap disabled, 26 turns prestige: 2350

Infantry
 Paratroopers ,  , 0 bars , 63 exp , Japan , 5/10 , 2 kill , 102 pp - U:012
*  Engineer 40 , Type 1 Ho-Ha [W] , 1st.SNLF , 1 bars , 163 exp , Japan , 10/10 , Influence  , 4 kill , 0 pp - U:014
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] , JHQ , 5 bars , 513 exp , Japan , 15/5 , Aggressive Maneuver  , 1 kill , 0 pp - U:015
*  Paratroopers ,  , 1 bars , 124 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:016
*  Infantry 40 , Kachi Tanaka , 0 bars , 86 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:017
*  NLF , Rikusentai Sailors , 1 bars , 114 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:018
*  Guards ,  , 1 bars , 149 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:019
 Paratroopers ,  , 1 bars , 161 exp , Japan , 5/10 , 3 kill , 102 pp - U:026
Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 29 exp , Japan , 9/10 , 2 kill , 237 pp - U:055
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 6 exp , Japan , 7/10 , 0 kill , 184 pp - U:062

Tank 
*  Type 97 Chi-Ha , Takachi Abe , 2 bars , 267 exp , Japan , 10/10 , Infiltration Tactics  , 7 kill , 0 pp - U:020

FlaK
*  25mm Type 96 , Wagon , Jugokyo jr , 1 bars , 112 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:011

Artillery
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , Sanjuro , 1 bars , 171 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:013
 105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 1 bars , 138 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 408 pp - U:022
 105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 0 bars , 57 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 408 pp - U:023
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 68 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 600 pp - U:025
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 1 bars , 134 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 600 pp - U:027

Fighter
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Sabukuo Sakai , 3 bars , 384 exp , Japan , 10/12 , Fire Discipline  , 11 kill , 0 pp - U:001
*  Mitsubishi A6M2 Zero , 11nth.Sentai , 3 bars , 355 exp , Japan , 11/10 , Fire Discipline  , 10 kill , 0 pp - U:002
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Kaga group/1 , 1 bars , 195 exp , Japan , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:003
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 110 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 516 pp - U:029

Tactical Bomber
 G4M Betty ,  , 1 bars , 199 exp , Japan , 9/10 , 3 kill , 626 pp - U:024
+  Nakajima Ki-49-II Helen ,  , 2 bars , 201 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:028
 Ki-46 Dinah ,  , 0 bars , 21 exp , Japan , 8/10 , 0 kill , 374 pp - U:030
 Aichi D3A1 Val ,  , 1 bars , 107 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 432 pp - U:031
 B5N Kate ,  , 1 bars , 190 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 552 pp - U:032
 Nakajima E8N Dave (CV),  , 0 bars , 12 exp , Japan , 8/10 , 1 kill , 220 pp - U:033
 B5N Kate ,  , 1 bars , 107 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 552 pp - U:034
Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 276 pp - U:061

Submarine
*  Kaichu ,  , 0 bars , 66 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:010
*  Kaichu ,  , 0 bars , 38 exp , Japan , 5/11 , 1 kill , 0 pp - U:021

Destroyer
*  Fubuki ,  , 1 bars , 131 exp , Japan , 10/12 , Battlefield Intelligence  , 2 kill , 0 pp - U:007
*  Fubuki ,  , 2 bars , 287 exp , Japan , 10/12 , Combat Support  , 3 kill , 0 pp - U:008

Battleship
*  Kongo (Planes:0/1),  , 2 bars , 280 exp , Japan , 12/15 , 15 kill , 0 pp - U:004

Carrier
*  Akagi (Planes:0/6),  , 0 bars , 24 exp , Japan , 15/15 , 0 kill , 0 pp - U:006

Cruiser
*  Furutaka CA (Planes:1/1),  , 2 bars , 241 exp , Japan , 12/14 , Aggressive Attack  , 10 kill , 0 pp - U:005
*  Kuma CL (Planes:0/1),  , 2 bars , 201 exp , Japan , 12/13 , 3 kill , 0 pp - U:009

Player 1 : Japan
Killed: INF:56   TNK:1    RCN:6    AT:14   FLAK:1    FORT:42   ATY:18   AD:5    FTR:12   TB:5    LB:2    SUB:2    DD:10   CRs:6      Total: 180
Lost  : INF:4    AT:1    TB:1    CRs:1      Total: 7

BV  3
V   0
TV  0
L   0

« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2016, 10:53:13 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #5 : Lipiec 08, 2016, 03:06:58 »

Tarakan

Ten scenariusz można przy odpowiedniej taktyce dość szybko zakończyć. Mnie zmusił do tego kontrdesant Holendrów na lotnisko znajdujące się na sąsiednim Borneo, a zajętym przez moich dzielnych spadochroniarzy. Ocaleli choć są mocno pokiereszowani. I nie strzela się z pancernika do jednostek broniących lotniska Banghead, dobrze że jeszcze jedno w miarę szybko zajęte zostało to reszta mojego lotnictwa weszła do akcji.


OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: W73 JAPANESE PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   HONGKONG , #0 , Brilliant Victory  +++  Proto: Nakajima Ki-49-II Helen
 2   LINGAYEN , #1 , Brilliant Victory  +++  Proto: 200mm Rocket
 3   BATAAN , #2 , Brilliant Victory
 4   TARAKAN , #3 , Brilliant Victory  +++  Proto: Type 97 Chi-Ha Shinhoto

..
Current scenario: BIAK,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 840
Army cost: 6969 , Current prestige is 2609
AI stance is Defensive
if BV: +2000, HOLLANDIA , cap disabled, 21 turns prestige: 1950
if V : +1500, HOLLANDIA , cap disabled, 25 turns prestige: 2150
if TV: +1000, HOLLANDIA , cap disabled, 27 turns prestige: 2250
if Ls: +500, HOLLANDIA , cap disabled, 27 turns prestige: 2250

Infantry
 Paratroopers ,  , 0 bars , 63 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 204 pp - U:012
*  Engineer 40 , Type 1 Ho-Ha [W] , 1st.SNLF , 1 bars , 173 exp , Japan , 10/10 , Influence  , 5 kill , 0 pp - U:014
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] , JHQ , 5 bars , 513 exp , Japan , 15/5 , Aggressive Maneuver  , 1 kill , 0 pp - U:015
*  Paratroopers ,  , 1 bars , 152 exp , Japan , 3/10 , 2 kill , 0 pp - U:016
*  SNLF 41 , Isuzu Type 97 , Kachi Tanaka , 1 bars , 130 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:017
*  SNLF 41 , Rikusentai Sailors , 1 bars , 150 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:018

*  Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 158 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:019
 Paratroopers ,  , 1 bars , 161 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 204 pp - U:026
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 122 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 264 pp - U:035
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 6 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:037

Tank 
*  Type 97 Chi-Ha , Takachi Abe , 2 bars , 289 exp , Japan , 8/10 , Infiltration Tactics  , 9 kill , 0 pp - U:020
+  Type 97 Chi-Ha Shinhoto ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:039

FlaK
*  25mm Type 96 , Wagon , Jugokyo jr , 1 bars , 112 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:011

Artillery
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , Sanjuro , 2 bars , 201 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:013
 105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 1 bars , 177 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 408 pp - U:022
 105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 0 bars , 88 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 408 pp - U:023
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 92 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 600 pp - U:025
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 1 bars , 177 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 600 pp - U:027

Fighter
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Sabukuo Sakai , 4 bars , 407 exp , Japan , 11/12 , Fire Discipline  , 13 kill , 0 pp - U:001
*  Mitsubishi A6M2 Zero , 11nth.Sentai , 3 bars , 387 exp , Japan , 11/10 , Fire Discipline  , 12 kill , 0 pp - U:002
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Kaga group/1 , 2 bars , 233 exp , Japan , 7/10 , Influence  , 8 kill , 0 pp - U:003
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 138 exp , Japan , 9/10 , 4 kill , 464 pp - U:029
Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 0 bars , 54 exp , Japan , 8/10 , 2 kill , 412 pp - U:038

Tactical Bomber
 G4M Betty ,  , 2 bars , 250 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 696 pp - U:024
+  Nakajima Ki-49-II Helen ,  , 2 bars , 285 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:028
 Ki-46 Dinah ,  , 0 bars , 21 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 468 pp - U:030
 Aichi D3A1 Val ,  , 2 bars , 257 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 432 pp - U:031
 B5N Kate ,  , 3 bars , 356 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 552 pp - U:032
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 12 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 276 pp - U:033
 B5N Kate ,  , 2 bars , 219 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 552 pp - U:034
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 8 exp , Japan , 6/10 , 0 kill , 165 pp - U:036

Submarine
*  Kaichu ,  , 0 bars , 66 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:010
*  Kaichu ,  , 0 bars , 38 exp , Japan , 5/11 , 1 kill , 0 pp - U:021

Destroyer
*  Fubuki ,  , 2 bars , 218 exp , Japan , 7/12 , Battlefield Intelligence  , 6 kill , 0 pp - U:007
*  Fubuki ,  , 3 bars , 334 exp , Japan , 9/12 , Combat Support  , 4 kill , 0 pp - U:008

Battleship
*  Kongo (Planes:0/1),  , 3 bars , 374 exp , Japan , 15/15 , 19 kill , 0 pp - U:004

Carrier
*  Akagi (Planes:0/6),  , 0 bars , 26 exp , Japan , 14/15 , 0 kill , 0 pp - U:006

Cruiser
*  Furutaka CA (Planes:0/1),  , 2 bars , 289 exp , Japan , 12/14 , Aggressive Attack  , 12 kill , 0 pp - U:005
*  Kuma CL (Planes:0/1),  , 2 bars , 284 exp , Japan , 12/13 , 6 kill , 0 pp - U:009

Player 1 : Japan
Killed: INF:72   TNK:1    RCN:6    AT:18   FLAK:1    FORT:51   ATY:22   AD:6    FTR:17   TB:7    LB:2    SUB:3    DD:10   CRs:10     Total: 226
Lost  : INF:4    AT:1    TB:1    CRs:1      Total: 7

BV  4
V   0
TV  0
L   0
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #6 : Lipiec 09, 2016, 03:01:57 »

Biak

Bitwa dość stresująca i krwawa. Silne kontry na lądzie i morzu ogromne straty w okrętach. Dobrze, że nie ostateczne Evil Jedynie jedno Zero zostało zestrzelone. Kosztowne zwycięstwo. Na lądzie zaś zajęcie każdego z VH wywołuje wściekłość AI gaszoną przez moją wspierającą artylerię. Staram się trzymać wojska lądowe pod ochronnym parasolem artylerii i lotnictwa co w trudnym terenie skutkuje ślimaczym tempem natarcia. Walki na morzu sprawiły iż moje dzielne OP zostały bez torped. O zaciętości walk świadczą przyrosty ekspa Grin

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: W73 JAPANESE PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   HONGKONG , #0 , Brilliant Victory  +++  Proto: Nakajima Ki-49-II Helen
 2   LINGAYEN , #1 , Brilliant Victory  +++  Proto: 200mm Rocket
 3   BATAAN , #2 , Brilliant Victory
 4   TARAKAN , #3 , Brilliant Victory  +++  Proto: Type 97 Chi-Ha Shinhoto
 5   BIAK , #4 , Brilliant Victory

..
Current scenario: BIAK,  VH prestige is 400 ,  All map prestige is: 840
Army cost: 8139 , Current prestige is 1330
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 21
AI stance is Defensive
if BV: +2000, HOLLANDIA , cap disabled, 21 turns prestige: 1950
if V : +1500, HOLLANDIA , cap disabled, 25 turns prestige: 2150
if TV: +1000, HOLLANDIA , cap disabled, 27 turns prestige: 2250
if Ls: +500, HOLLANDIA , cap disabled, 27 turns prestige: 2250

Infantry
 Paratroopers ,  , 0 bars , 84 exp , Japan , 8/10 , 3 kill , 163 pp - U:012  [+21 exp]
*  Engineer 40 , Type 1 Ho-Ha [W] , 1st.SNLF , 2 bars , 215 exp , Japan , 6/10 , Influence  , 6 kill , 0 pp - U:014  [+42 exp]
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] , JHQ , 5 bars , 513 exp , Japan , 15/5 , Aggressive Maneuver  , 1 kill , 0 pp - U:015
*  Paratroopers ,  , 2 bars , 202 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:016  [+50 exp]
*  SNLF 41 , Isuzu Type 97 , Kachi Tanaka , 1 bars , 130 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:017
*  SNLF 41 , Isuzu Type 97 , Rikusentai Sailors , 1 bars , 171 exp , Japan , 8/10 , 4 kill , 0 pp - U:018  [+21 exp]
*  Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 158 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:019
 Paratroopers ,  , 1 bars , 163 exp , Japan , 9/10 , 3 kill , 183 pp - U:026  [+2 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 130 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 264 pp - U:035  [+8 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 0 bars , 22 exp , Japan , 9/10 , 2 kill , 237 pp - U:037  [+16 exp]

Tank 
*  Type 97 Chi-Ha , Takachi Abe , 3 bars , 324 exp , Japan , 7/10 , Infiltration Tactics  , 10 kill , 0 pp - U:020  [+35 exp]
+  Type 97 Chi-Ha Shinhoto ,  , 0 bars , 15 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:039  [+15 exp]

FlaK
*  25mm Type 96 , Wagon , Jugokyo jr , 1 bars , 112 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:011

Artillery
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , Sanjuro , 2 bars , 271 exp , Japan , 10/10 , 10 kill , 0 pp - U:013  [+70 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 2 bars , 203 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Attack  , 4 kill , 408 pp - U:022  [+26 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 1 bars , 162 exp , Japan , 10/10 , 10 kill , 408 pp - U:023  [+74 exp]
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 1 bars , 120 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 600 pp - U:025  [+28 exp]
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 2 bars , 227 exp , Japan , 8/10 , 9 kill , 480 pp - U:027  [+50 exp]
150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 24 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 600 pp - U:124  [+24 exp]
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 61 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 888 pp - U:125  [+61 exp]

Fighter
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Sabukuo Sakai , 5 bars , 534 exp , Japan , 10/12 , Fire Discipline  , 19 kill , 0 pp - U:001  [+127 exp]
*  Mitsubishi A6M2 Zero , 11nth.Sentai , 4 bars , 446 exp , Japan , 11/10 , Fire Discipline  , 15 kill , 0 pp - U:002  [+59 exp]
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Kaga group/1 , 3 bars , 371 exp , Japan , 10/10 , Influence  , 9 kill , 0 pp - U:003  [+138 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 138 exp , Japan , 11/10 , 4 kill , 567 pp - U:029
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 199 exp , Japan , 8/10 , 3 kill , 412 pp - U:038  [+145 exp]

Tactical Bomber
 G4M Betty ,  , 4 bars , 452 exp , Japan , 9/10 , 5 kill , 626 pp - U:024  [+202 exp]
+  Nakajima Ki-49-II Helen ,  , 3 bars , 369 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:028  [+84 exp]
 Ki-46 Dinah ,  , 0 bars , 35 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 468 pp - U:030  [+14 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 3 bars , 353 exp , Japan , 7/10 , 8 kill , 302 pp - U:031  [+96 exp]
 B5N Kate ,  , 5 bars , 509 exp , Japan , 10/10 , 8 kill , 552 pp - U:032  [+153 exp]
 Aichi E13A Jake ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:033
 B5N Kate ,  , 3 bars , 399 exp , Japan , 8/10 , 5 kill , 441 pp - U:034  [+180 exp]
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 36 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 276 pp - U:036  [+28 exp]

Submarine
*  Kaichu ,  , 1 bars , 101 exp , Japan , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:010  [+35 exp]
*  Kaichu ,  , 0 bars , 38 exp , Japan , 8/11 , 1 kill , 0 pp - U:021

Destroyer
*  Fubuki ,  , 2 bars , 251 exp , Japan , 5/12 , Battlefield Intelligence  , 6 kill , 0 pp - U:007  [+33 exp]
*  Fubuki ,  , 3 bars , 363 exp , Japan , 2/12 , Combat Support  , 5 kill , 0 pp - U:008  [+29 exp]

Battleship
*  Kongo (Planes:0/1),  , 4 bars , 451 exp , Japan , 15/15 , 24 kill , 0 pp - U:004  [+77 exp]

Carrier
*  Akagi (Planes:0/6),  , 0 bars , 26 exp , Japan , 14/15 , 0 kill , 0 pp - U:006

Cruiser
*  Furutaka CA (Planes:0/1),  , 3 bars , 371 exp , Japan , 12/14 , Aggressive Attack  , 22 kill , 0 pp - U:005  [+82 exp]
*  Kuma CL (Planes:0/1),  , 3 bars , 347 exp , Japan , 4/13 , 11 kill , 0 pp - U:009  [+63 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:104  TNK:1    RCN:6    AT:22   FLAK:1    FORT:57   ATY:29   AD:9    FTR:21   TB:11   LB:2    SUB:5    DD:11   CV:1    CRs:13     Total: 293
Lost  : INF:4    AT:1    FTR:1    TB:2    CRs:1      Total: 9

BV  5
V   0
TV  0
L   0
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2016, 03:03:29 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4746


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #7 : Lipiec 09, 2016, 03:26:58 »

Nie grałem w tą kampanie więc mogę się mylić, ale w kampanii bez auto-uzupełnień  sensowne wydaje się inwestowanie w artylerie plot. U ciebie trochę z tym krucho...; Jakiś powód?
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #8 : Lipiec 09, 2016, 03:37:45 »

Koszty przywracania zdolności operacyjnej wojsk jest to niestety bardzo kosztowna operacja. Plot jest droga i wolna więc kupuję myśliwce. Teraz jestem w ofensywie i mam jeszcze przewagę w powietrzu więc plany to wzmocnienie marynarki o 2 niszczyciele i pancernik. Dalsze wzmocnienie lotnictwa i zakup ze 2 czołgów. Plot dopiero po tych zakupach a przed walkami o przetrwanie jakie się zaczną za parę scenariuszy. A mam zamiar przejść kampanię w inny sposób co da ok 40 scenariuszy do rozegrania Roll Eyes. Generalnie te scenariusze co rozegrałem na 400% (12) to były scenariusze gdzie walki lądowe i powietrzne stanowiły 80% walk flota nie była w nich potrzebna. Lecz zmiana ścieżki może być zaskakująca więc inwestycje w artylerię i lotnictwo dałem jako priorytet w tej fazie rozgrywki.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 09, 2016, 03:44:33 wysłane przez Rudel » Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #9 : Lipiec 10, 2016, 01:02:32 »

Hollandia

Jest to scenariusz wyboru, więc zagram tak by wylądować na Guadalcanal. Nieopatrznie zrobiłem BV ale mam save'a więc wróce i rozegram na TV. Sam scenariusz jest już dość nasycony odpornym wojskiem i dość silnym lotnictwem. Zakup plotki zamiast kolejnego myśliwca. Walki krwawe, warto zakupić lub wymienić jakąś piechotę na piechotę górską. Dobre rozpoznanie potrafi uratować nam skórę przed nalotami.



OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: W73 JAPANESE PACIFIC CAMPAIGN v.4.0,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   HONGKONG , #0 , Brilliant Victory  +++  Proto: Nakajima Ki-49-II Helen
 2   LINGAYEN , #1 , Brilliant Victory  +++  Proto: 200mm Rocket
 3   BATAAN , #2 , Brilliant Victory
 4   TARAKAN , #3 , Brilliant Victory  +++  Proto: Type 97 Chi-Ha Shinhoto
 5   BIAK , #4 , Brilliant Victory  +++  Proto: Aichi D3A2 Val
 6   HOLLANDIA , #5 , Brilliant Victory

..
Current scenario: BUNA,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 1040
Army cost: 9852 , Current prestige is 181
AI stance is Aggressive
if BV: +2000, PORT MORESBY , cap disabled, 24 turns prestige: 2560
if V : +1500, PORT MORESBY , cap disabled, 28 turns prestige: 3510
if TV: +1000, GUADALCANAL , cap disabled, 30 turns prestige: 3610
if Ls: +500, BUNAGONA , cap disabled, 30 turns prestige: 3610

Infantry
 Paratroopers ,  , 0 bars , 97 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 204 pp - U:012  [+13 exp]
*  Engineer 40 , Type 1 Ho-Ha [W] , 1st.SNLF , 2 bars , 269 exp , Japan , 10/10 , Influence  , 11 kill , 0 pp - U:014  [+54 exp]
*  HQ Unit , Type 1 Ho-Ha [W] , JHQ , 5 bars , 532 exp , Japan , 13/5 , Aggressive Maneuver  , 1 kill , 0 pp - U:015  [+19 exp]
*  Paratroopers ,  , 2 bars , 202 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:016
*  SNLF 41 , Isuzu Type 97 , Kachi Tanaka , 1 bars , 148 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:017  [+18 exp]
*  SNLF 41 , Isuzu Type 97 , Rikusentai Sailors , 2 bars , 258 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:018  [+87 exp]
*  Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 2 bars , 206 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:019  [+48 exp]
 Paratroopers ,  , 2 bars , 226 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 204 pp - U:026  [+63 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 178 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 264 pp - U:035  [+48 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 1 bars , 106 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 264 pp - U:037  [+84 exp]
 Mountain ,  , 0 bars , 69 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 180 pp - U:044  [+69 exp]
 Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 0 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 312 pp - U:148

Tank 
*  Type 97 Chi-Ha , Takachi Abe , 3 bars , 360 exp , Japan , 12/10 , Infiltration Tactics  , 10 kill , 0 pp - U:020  [+36 exp]
+  Type 97 Chi-Ha Shinhoto ,  , 0 bars , 15 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:039

FlaK
*  25mm Type 96 , Wagon , Jugokyo jr , 1 bars , 112 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:011

Artillery
*  150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku , Sanjuro , 3 bars , 305 exp , Japan , 10/10 , Devastating Fire  , 10 kill , 0 pp - U:013  [+34 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 2 bars , 232 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Attack  , 7 kill , 408 pp - U:022  [+29 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 98 Shi-Ke ,  , 2 bars , 249 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 408 pp - U:023  [+87 exp]
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 1 bars , 151 exp , Japan , 10/10 , 7 kill , 600 pp - U:025  [+31 exp]
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 2 bars , 251 exp , Japan , 10/10 , 11 kill , 600 pp - U:027  [+24 exp]
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 46 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 600 pp - U:040  [+22 exp]
 150mm Type 96 Gun , Type 92 Ni Ku ,  , 1 bars , 116 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 888 pp - U:041  [+55 exp]

Air Defense
 105mm Type 14 , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 35 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 648 pp - U:043  [+35 exp]

Fighter
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Sabukuo Sakai , 5 bars , 695 exp , Japan , 12/12 , Fire Discipline  , 21 kill , 0 pp - U:001  [+161 exp]
*  Mitsubishi A6M2 Zero , 11nth.Sentai , 5 bars , 508 exp , Japan , 11/10 , Fire Discipline  , 18 kill , 0 pp - U:002  [+62 exp]
*  Mitsubishi A6M2 Zero , Kaga group/1 , 4 bars , 466 exp , Japan , 10/10 , Influence  , 12 kill , 0 pp - U:003  [+95 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 195 exp , Japan , 10/10 , 5 kill , 516 pp - U:029  [+57 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 2 bars , 234 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 516 pp - U:038  [+35 exp]

Tactical Bomber
 G4M Betty ,  , 5 bars , 561 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 696 pp - U:024  [+109 exp]
+  Nakajima Ki-49-II Helen ,  , 4 bars , 453 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:028  [+84 exp]
 Ki-46 Dinah ,  , 0 bars , 41 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 468 pp - U:030  [+6 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 542 exp , Japan , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 11 kill , 432 pp - U:031  [+189 exp]
 B5N Kate ,  , 5 bars , 669 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 552 pp - U:032  [+160 exp]
 Aichi E13A Jake ,  , 0 bars , 16 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 264 pp - U:033  [+16 exp]
 B5N Kate ,  , 5 bars , 655 exp , Japan , 10/10 , 6 kill , 552 pp - U:034  [+256 exp]
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 36 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 276 pp - U:036
+  Aichi D3A2 Val ,  , 1 bars , 100 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:042  [+100 exp]

Submarine
*  Kaichu ,  , 1 bars , 104 exp , Japan , 7/10 , 3 kill , 0 pp - U:010  [+3 exp]
*  Kaichu ,  , 0 bars , 43 exp , Japan , 8/11 , 3 kill , 0 pp - U:021  [+5 exp]

Destroyer
*  Fubuki ,  , 3 bars , 369 exp , Japan , 9/12 , Battlefield Intelligence  , 8 kill , 0 pp - U:007  [+118 exp]
*  Fubuki ,  , 4 bars , 432 exp , Japan , 10/12 , Combat Support  , 10 kill , 0 pp - U:008  [+69 exp]

Battleship
*  Kongo (Planes:0/1),  , 5 bars , 585 exp , Japan , 15/15 , 35 kill , 0 pp - U:004  [+134 exp]

Carrier
*  Akagi (Planes:0/6),  , 0 bars , 26 exp , Japan , 14/15 , 0 kill , 0 pp - U:006

Cruiser
*  Furutaka CA (Planes:0/1),  , 4 bars , 477 exp , Japan , 11/14 , Aggressive Attack  , 25 kill , 0 pp - U:005  [+106 exp]
*  Kuma CL (Planes:0/1),  , 4 bars , 415 exp , Japan , 9/13 , 13 kill , 0 pp - U:009  [+68 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:122  TNK:1    RCN:6    AT:27   FLAK:1    FORT:70   ATY:41   AD:10   FTR:29   TB:16   LB:2    SUB:9    DD:15   CV:1    CRs:16     Total: 366
Lost  : INF:4    AT:1    FTR:1    TB:2    CRs:1      Total: 9

BV  6
V   0
TV  0
L   0
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.132 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)