Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 23, 2024, 02:11:52 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Test kampanii W91 SADDAM'S GAMBIT v.4.0,  (Przeczytany 9177 razy)
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« : Styczeń 21, 2018, 11:43:03 »

Witam,
Jak "przybędzie mi trochę czasu" to wrzucę opisy testowanej przeze mnie kampanii.
Grałem ją w wersji oryginalnej (miałem spore problemy-musiałem niektóre scenariusze grać po więcej niż jeden raz Grin).
Pierwszy wniosek -skonwertowana przez kolegę Kowdara jest dużo bardziej  grywalna Smiley.
W scenariuszu RETREAT FROM KUWAIT pojawił się problem- po BV (uzyskanym w drugiej próbie- za pierwszym razem się za bardzo guzdrałem z wycofywaniem jednostek) powinienem dostać podobnie jak za TV i V 2000 pkt. prestiżu
Nie otrzymałem prestiżu  niezależnie czy było BV, V czy TV Evil Huh
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #1 : Styczeń 21, 2018, 06:36:31 »

Grałem ją w wersji oryginalnej (miałem spore problemy-musiałem niektóre scenariusze grać po więcej niż jeden raz Grin).
Pierwszy wniosek -skonwertowana przez kolegę Kowdara jest dużo bardziej  grywalna Smiley.
Jak ten czas już będziesz miał ... to napiszesz tu o różnicach między oryginałem, a konwersją?

Cytuj
W scenariuszu RETREAT FROM KUWAIT pojawił się problem- po BV ..  powinienem dostać podobnie jak za TV i V 2000 pkt. prestiżu
Nie otrzymałem prestiżu  niezależnie czy było BV, V czy TV Evil Huh
Może przekroczyłeś cap?
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #2 : Styczeń 21, 2018, 07:31:31 »

No rzeczywiście sprawdziłem i przekroczyłem CAP o 482 pkt prestiżu Cry.
Więc chyba powinienem dostać przynajmniej część  nagrody za zwycięstwo Huh
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #3 : Styczeń 22, 2018, 05:04:02 »

Czy przy takim przekroczeniu CAP-u tracę całą nagrodę?
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #4 : Styczeń 22, 2018, 06:46:53 »

Czy przy takim przekroczeniu CAP-u tracę całą nagrodę?
Według mojej wiedzy ... Wink
 .. koszt armii + bieżące pp musi być mniejsze od cap, aby dostać nagrodę.

Ale coś mi się nie zgadza ... w tej kampanii cap jest wyłączony --> więc odpowiednia do zwycięstwa nagroda, zawsze się należy
Pokaż raport  ... i zgłoś Kowdarowi jeśli uważasz, że coś nie halo ..
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #5 : Styczeń 23, 2018, 07:09:02 »

Sprawdziłem - w niektórych scenariuszach tej kampanii Prestige Cap JEST włączony.
A w takiej sytuacji, jeśli przekroczysz Cap - nie dostajesz nic z nagrody.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #6 : Styczeń 23, 2018, 11:26:49 »

Też to zauważyłem  Smiley-jakoś nie zwróciłem uwagi, że w niektórych scenariuszach CAP jest włączony Cry
 Może powtórzę- 2000 pkt prestiżu przy przewadze technologicznej koalicji to dużo (można zakupić dwa zestawy pelot i jeden lub daw zestawy artyleryjskie) Grin
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2018, 11:28:33 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #7 : Styczeń 24, 2018, 02:49:40 »

Zagrałem jeszcze raz, poukrywałem nadmiar prestiżu w dodatkach.
Coś nie jest tak jak trzeba. Wydaje mi się, że nie przekroczyłem CAP-u a nagrody nie dostałem Evil Huh
Current scenario: RETREAT FROM KUWAIT,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 10095 , Current prestige is 9
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +2000, ROAD TO BASRA , cap 10500, 9 turns prestige: 0
if V : +2000, ROAD TO BASRA , cap 10500, 9 turns prestige: 0
if TV: +2000, ROAD TO BASRA , cap 10500, 9 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2018, 02:52:01 wysłane przez Mario » Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #8 : Styczeń 24, 2018, 03:13:44 »

Coś mi mówi, że powinieneś dostać 405 pp nagrody minus ewentualny zarobek na ostatniej fladze VH. Nagroda jest przycinana tak, aby cap nie ostał przekroczony.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #9 : Styczeń 24, 2018, 04:17:01 »

No cóż- za żaden VH nic nie dostałem -żaden nie był płatny.
W takim razie nagroda mija się z celem Evil.
Nie wiem co bym musiał zrobić, żeby dostać te 2000 pkt. prestiżu-chyba stracić jakieś jednostki Grin ( w dodatkach nie mogłem nic już ukryć-musiałem mieć 8 jednostek do wyprowadzenia)
Wydaje mi się, że CAP powinien być mocno podniesiony lub jak we wcześniejszych scenariuszach zlikwidowany Smiley (ewentualnie pozostawiony lekko podwyższony-a nagrody za poszczególne rodzaje zwycięstwa zróżnicowane).
Innym wyjściem jest  pozostawienie CAP przypadku TV lub L.
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #10 : Styczeń 24, 2018, 04:46:01 »

Tak naprawdę odpowiedz kryje się w algorytmie ...
--> Kiedy sprawdzany jest Cap --> na końcu scenariusza, czy na początku następnego?   Huh
Mnie się wydawało, że na końcu ... ale jest na początku następnego --> a więc o nagrodzie za scen 5 decyduje cap z 6 scena ..
... i do tej pory żyłem w nieświadomości  Evil
Raport
Kod:
CAM folder............: D:\OpenGeneral\EFILE_GUS_Wx\SCENARIO\
CAM file..............: W91_gwa.xcam *  W91 SADDAM'S GAMBIT v.4.0

....
Scen #5                W91_GWA04 *    (25 Feb 1991)
 - Cap disabled -
Start AI prestige.....: 100
- AI cap disabled -
Available on Map......: 0         No-prestige hexes on map: 0
....................... BV......  V.......  TV......  LS......
Turn prestige.........: 0         0         0         0         
Result prestige.......: 2000      2000      2000      0         
        Next scenario # 6         6         6         255       
------------------------------------------------------------
Scen #6                W91_GWA05 *    (26 Feb 1991)
Max prestige cap......: 10500
Start AI prestige.....: 100
- AI cap disabled -
Available on Map......: 280       No-prestige hexes on map: 0
....................... BV......  V.......  TV......  LS......
Turn prestige.........: 0         0         0         0         
Result prestige.......: 5500      4000      1000      1000     
        Next scenario # 7         7         10        10       
------------------------------------------------------------

A więc w scenie 5 -  RETREAT FROM KUWAIT, cap jest wyłączony .. a w następnym 6 - ROAD TO BASRA włączony
--> Na początku 6 scena max koszt armii + pp = 10500
 ( ponieważ nie ma punktów za miasta)
10095 + 9  =10104
10500 - 10104 = 396 --> tyle powinieneś dostać ..

« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2018, 05:24:14 wysłane przez sympatyk » Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #11 : Styczeń 24, 2018, 08:13:58 »

Na początku kolejnego scenariusza mam 159 pkt. prestiżu Huh
Czyli brakuje 237(wg. Twoich obliczeń powinienem dostać 396). Nawet jeśli przyjmiemy, że przez auto uzupełnienie (czego nie jestem pewien czy wpływa na wielkość nagrody Grin) tracimy jakieś pkt. prestiżu to i tak coś jest nie tak Smiley
 MiG-29 "Fulcrum-A"  ,  , 0 bars , 75 exp , Iraq , 9/10 , Support, 3 kill , 1101 pp - U:004  [+75 exp]
 MiG-29 "Fulcrum-A"  ,  , 4 bars , 460 exp , Iraq , 9/10 , Shock Tactics  , Support, 9 kill , 1101 pp - U:009  [+121 exp]
Wartość Miga to 1224-czyli za stracony 1pkt. siły jest 122x2=244 a brakował 237 Huh (jeżeli się to wlicza?)
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2207


« Odpowiedz #12 : Styczeń 24, 2018, 09:25:32 »

Na początku scena 6 powinno być:
396 + 9 = 405 pp
Tu trzeba kogoś, kto rozumie te wszystkie ustawienia scenariusza (w tym dziwnym języku) ...
Nie mam pojęcia, dlaczego (gdzie to ustawione), że czerpie z Twoich pp jak się uzupełnia sam ...
 ... ale jeśli za te Migi razem było by 246 (2x123)  ...
to 246 + 159 = 405

Edit
4057  MiG-29 "Fulcrum-A" - FTR Iran --> kosztuje 1296 pp .. ...
No to poddaje się ..

« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2018, 09:54:55 wysłane przez sympatyk » Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #13 : Styczeń 25, 2018, 12:07:40 »

MiG-29 "Fulcrum-A" kosztuje1224 pkt. (za tylego kupiłem Smiley)
Więc Twoje obliczenia są chyba prawidłowe Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.064 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)