Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 08:01:57 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jaro G35 "Delta" 300% bez auto-uzupełnień i z zielonymi uzupełnieniami.  (Przeczytany 6737 razy)
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« : Grudzień 22, 2019, 10:18:06 »

Bardzo lubię tą kampanię i nie mogłem się oprzeć aby zagrać po zmianach.

Ciekawe czy starczy czasu aby ją skończyć...

300% aby wystarczyło na sprzęt i zrównoważyło nowe ceny Delty i komandosów.
Bez uzupełnień aby dbać o własne siły.

Mogadishu

Rozpoczynam od zwiadu lotniczego nad najbliższym portem. Ostrzał z dystansu myśliwcem i śmigłowcem. Potem atak na stłumioną piechotę dronem.
Port czysty ale co dalej. Szkoda, że nie mam go czym zająć. Brakuje mi jednostek, które potrafią z marszu zająć port.
Czy Delta nie powinna mieć transportu morskiego z ruchem fazowym?
A może jest jakiś inny sposób oprócz Delty w śmigłowcu?
Było by super mieć możliwość oczyszczenia portu i od razu zajęcia go tak aby wróg stracił wizję.

Zajmuje port i korzystając z exploit success Delty zajmuję kolejną flagę. Lotnictwo już w ustawieniu do odbicia lotniska. Najwyższy czas bo w myśliwcu kończy się amunicja.

Dokupuję artylerię M777A2 aby osłoniła Deltę, która w następnej turze zajmie lotnisko.
Po zajęciu lotniska dokupuję lekką piechotę. I jeszcze Bronco - potrzebuję dobić piechotę w okolicy lotniska.

Grałem, jak w szachy starając się minimalizować ryzyko i planując atak w następnej rundzie.

Sukces. Bez strat Smiley i wszystki flagi moje.

OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.2
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 300%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:41
--
Campaign score: 41  *  Average: 41

..
Current scenario: Mogadishu,  VH prestige is 840 ,  All map prestige is: 2040
Army cost: 1776 , Current prestige is 894
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Mogadishu2 , cap disabled, 8 turns prestige: 630
if V : +250, Mogadishu2 , cap disabled, 8 turns prestige: 630
if TV: +100, Mogadishu2 , cap disabled, 8 turns prestige: 630
Ls: Loss , turn prestige: 630

Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 0 bars , 89 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:002  [+9 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 1 bars , 133 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+53 exp]
 Light Inf.2000 ,  , 0 bars , 88 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:013  [+8 exp]

Rozpoznanie
 M1200 Armored Knight ,  , 0 bars , 80 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:008

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 103 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 600 pp - U:011  [+23 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-1Q Cobra ,  , 1 bars , 160 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:004  [+80 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 1 bars , 128 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:005  [+48 exp]
 OV-10 Bronco ,  , 1 bars , 108 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 504 pp - U:010  [+28 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:8    AT:1    FLAK:1    FORT:2    AD:1      Total: 13
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   3 Units *  0 Leaders      Total :    310 exp,      7 kill,    420 pp    Average:    103 exp,      2 kill,    140 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :     80 exp,      0 kill,    252 pp    Average:     80 exp,      0 kill,    252 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    103 exp,      0 kill,    600 pp    Average:    103 exp,      0 kill,    600 pp
Bomb. taktyczny *   3 Units *  0 Leaders      Total :    396 exp,      5 kill,    504 pp    Average:    132 exp,      2 kill,    168 pp
* Summary:     *   8 Units *  0 Leaders      Total :    889 exp,     12 kill,   1776 pp    Average:    111 exp,      2 kill,    222 pp


Player 1  USA   has 11 units total (core+aux):
Piechota :  4
Rozpoznanie :  1
Artyleria :  1
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  3
Lotniskowiec :  1

Player 2  Terroryści   has 2 units total (core+aux):
Fortyfikacje :  2
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2019, 12:52:58 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #1 : Grudzień 22, 2019, 11:18:15 »

Czy Delta nie powinna mieć transportu morskiego z ruchem fazowym?
A może jest jakiś inny sposób oprócz Delty w śmigłowcu?
Było by super mieć możliwość oczyszczenia portu i od razu zajęcia go tak aby wróg stracił wizję.
Delta raczej nie.
Mógłbym to ewentualnie rozważyć w przypadku SEALs (coś w rodzaju CCM Mk1).  Ale musiałbym to najpierw przetestować, bo NTP z ruchem fazowym chyba jeszcze w efilu nie było.

Co do scenariusza, to zakładam, że gdyby Gustlik chciał umożliwić zajęcie portu w pierwszej turze, to po prostu wystawiłby  Deltę w śmigłowcach.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #2 : Grudzień 23, 2019, 08:31:30 »

Pomyśl o SEALsach. Dodało by im to funkcjonalności w scenariuszach desantowych, gdzie nie da się rozstawić jednostek w śmigłowcach.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #3 : Grudzień 23, 2019, 02:03:22 »

Jestem za Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #4 : Grudzień 23, 2019, 03:03:00 »

W porządku. Skoro intensywnie testujemy, to można spróbować.

Dodałem jednostkom SEALs nowy transport Mark V SOC (dostępny od 1995, 10 punktów ruchu i ruch fazowy).

Transport raczej pozostanie w efilu (SEALS potrzebują jakiegoś bonusu "morskiego").
Co do ruchu fazowego. to kwestia do przetestowania.  Zastrzegam sobie możliwość wyłączenia, jeśli pojawią się przesadne exploity.

Pliki efila: GusOpen722b.zip;
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #5 : Grudzień 25, 2019, 11:57:11 »

Dzięki za SEAL - potestuję.

Odnośnie transportów śmigłowcowych to przyjmuję założenie, że w jednostkach specjalsów z ceną > 2k śmigłowce są w cenie i nie liczę ich w limicie.

W mapach 3k i 5k podniosę sobie limit transportów, tak jak proponował Gustlik.
BTW
Ile hex mają mapy 3k i 5k?


Mogadishu 2

Prototyp za poprzednią bitwę: Delta 2010

Sprzedaję obie Delty i odkupuję je bez transportów.
Sprzedaję rozpoznanie, Bronco i lekką piechotę.

Czas na zakupy:
   - Abrams w najbogatszej wersji
   - druga artyleria 155mm M777A2
   - myśliwiec bezpośredniego wsparcia i eskortujący F/A-18 Super Hornet
   - A-10 do niszczenia czołgów
   - MP do pilnowania tyłów.


Myśliwiec ma spełniać kryteria:
   - operowanie z lotniskowca
   - duży atak ppanc
   - możliwość udzielenia osłony bombowcom

Na myśliwce do walki z wrogimi myśliwcami przyjdzie jeszcze czas.

Stanąłem przed decyzją wyboru sprzętu do walki z czołgami. Zależało mi na:
   - szybkości
   - ilości amunicji
   - ataku ppanc
   - cena oczywiście ma znaczenie
Wybrałem A-10

Natomiast zastanawiam się do czego można by użyć śmigłowce. Niezaprzeczalną ich zaletą jest ruch fazowy. Ale cena, prędkość i ilość amunicji skutecznie znoszą podstawową zaletę. Na dużych mapach możliwość skorzystania z FARP może być dodatkowym atutem ale nie tak oczywistym. Kiedyś próbowałem tak grać - było średnio bo często dolot do FARP zajmował zbyt dużo czasu. Chyba lepiej budować polowe lotniska dla samolotów.
Niby można schować śmigłowiec po ataku dzięki ruchowi fazowemu ale pozostawienie go bez eskorty to spore ryzyko. Jakaś przypadkowa jednostka może narobić szkody.

Czy, w rzeczywistym świecie, śmigłowce latające nisko nad ziemią i wychylające się tylko aby odpalić rakiety ppanc podatne są na ataki wrogich systemów plot dalekiego zasięgu?


Bitwa przebiegła bez problemów i bez strat. Jedyny incydent miał miejsce gdy podleciałem za bardzo dronem i zostałem ostrzelany przez ckm. Na szczęście bez konsekwencji.
Widzę braki w osłonie myśliwców. Kilka razy moje bombowce nie miały osłony lub myśliwiec miał mało amunicji. Jakby coś przyleciało to było by niemiło?


OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.2b
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 300%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:41  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 89  *  Average: 44

..
Current scenario: Mogadishu2,  VH prestige is 840 ,  All map prestige is: 1680
Army cost: 9744 , Current prestige is 1886
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +800, Somali , cap disabled, 10 turns prestige: 840
if V : +400, Somali , cap disabled, 13 turns prestige: 960
if TV: +200, Somali , cap disabled, 16 turns prestige: 960
Ls: Loss , turn prestige: 960

Piechota
 Delta 2000 ,  , 1 bars , 100 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 2304 pp - U:001  [+10 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 1 bars , 135 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:002  [+2 exp]
 Delta 2000 ,  , 0 bars , 98 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 2304 pp - U:009  [+8 exp]
 MP 2000 ,  , 0 bars , 90 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:016

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 1 bars , 157 exp , USA , 10/10 , 9 kill , 1320 pp - U:005  [+67 exp]

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 108 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 600 pp - U:003  [+18 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 120 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 600 pp - U:007  [+17 exp]

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 1 bars , 147 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 1572 pp - U:008  [+57 exp]

Bomb. taktyczny
*  MQ-9 Reaper ,  , 1 bars , 141 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:004  [+13 exp]
 A-10C Warthog ,  , 1 bars , 138 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 756 pp - U:006  [+48 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:24   RCN:3    AT:3    FLAK:2    FORT:3    ATY:2    AD:2      Total: 39
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    423 exp,      7 kill,   4896 pp    Average:    106 exp,      2 kill,   1224 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    157 exp,      9 kill,   1320 pp    Average:    157 exp,      9 kill,   1320 pp
Artyleria      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    228 exp,      2 kill,   1200 pp    Average:    114 exp,      1 kill,    600 pp
Myśliwiec      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    147 exp,      5 kill,   1572 pp    Average:    147 exp,      5 kill,   1572 pp
Bomb. taktyczny *   2 Units *  0 Leaders      Total :    279 exp,      8 kill,    756 pp    Average:    140 exp,      4 kill,    378 pp
* Summary:     *  10 Units *  0 Leaders      Total :   1234 exp,     31 kill,   9744 pp    Average:    123 exp,      3 kill,    974 pp


Player 1  USA   has 11 units total (core+aux):
Piechota :  5
Czołg :  1
Artyleria :  2
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  Terroryści   has 1 units total (core+aux):
Fortyfikacje :  1
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2019, 12:35:28 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #6 : Grudzień 26, 2019, 01:00:38 »

Niby można schować śmigłowiec po ataku dzięki ruchowi fazowemu ale pozostawienie go bez eskorty to spore ryzyko. Jakaś przypadkowa jednostka może narobić szkody.
Pozostawienie bez eskorty to ryzyko w przypadku każdej jednostki lotniczej.
Śmigłowce potrzebują dokładnie takiej samej osłony jak inne jednostki lotnicze. Przewagą śmigłowca jest to, że eskortę możesz zorganizować poza zasięgiem widzenia przeciwnika. Śmigłowiec się chowa, a eskorta mu towarzyszy.

Jeśli klasyczny bombowiec pozostaje na widoku, to również musisz go eskortować, a dodatkowo istnieje zagrożenie ostrzału rakietowego.

Poza tym śmigłowce mają jeszcze inną zaletę, w temacie eskorty. Jeśli masz dwa bombowce, i dwa odległe cele do zaatakowania,  to potrzebujesz dwóch myśliwców eskorty. Śmigłowce mogą zaatakować indywidualne cele, a po ataku zgromadzić się wokół jednego myśliwca eskorty.

Na dużych mapach możliwość skorzystania z FARP może być dodatkowym atutem ale nie tak oczywistym. Kiedyś próbowałem tak grać - było średnio bo często dolot do FARP zajmował zbyt dużo czasu. Chyba lepiej budować polowe lotniska dla samolotów.
Tego kompletnie nie rozumiem. FARP musi podążać za śmigłowcami, by miał sens. Jeśli FARP nie znajduję się w zasięgu śmigłowców, to źle go używasz.
Moim zdaniem FARP powinien stanowić część grupy bojowej, i razem z nią się poruszać.

Czy, w rzeczywistym świecie, śmigłowce latające nisko nad ziemią i wychylające się tylko aby odpalić rakiety ppanc podatne są na ataki wrogich systemów plot dalekiego zasięgu?
To raczej jest zadanie systemów krótkiego zasięgu.

Co do systemów średniego/dalekiego zasięgu to moim zdaniem w ogóle nie powinny udzielać wsparcia (lub robić to dla ograniczonego obszaru).  IMHO powinny działać podobnie jak artyleria tłumiąca, czyli atakować wyłącznie wybrane cele, we własnej turze. Niestety na tą chwile, nie bardzo widzę sposób by to zrealizować.
No i pozostaje jeszcze kwestia "ślepoty" AI. Gdyby ciężkie SAM'y nie wspierały, to by pewnie wiele sobie nie postrzelały.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gvozdika
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 135



« Odpowiedz #7 : Grudzień 26, 2019, 10:05:32 »

Cytat: Jaro
Natomiast zastanawiam się do czego można by użyć śmigłowce. Niezaprzeczalną ich zaletą jest ruch fazowy. Ale cena, prędkość i ilość amunicji skutecznie znoszą podstawową zaletę. Na dużych mapach możliwość skorzystania z FARP może być dodatkowym atutem ale nie tak oczywistym. Kiedyś próbowałem tak grać - było średnio bo często dolot do FARP zajmował zbyt dużo czasu. Chyba lepiej budować polowe lotniska dla samolotów.
Niby można schować śmigłowiec po ataku dzięki ruchowi fazowemu ale pozostawienie go bez eskorty to spore ryzyko. Jakaś przypadkowa jednostka może narobić szkody.

Nie myślałeś czasem o wykorzystaniu AC-130U Spooky II? Jak dla mnie są trochę lepsze jeśli chodzi o użyteczność niż śmigłowce. Lepszy zasięg, więcej amunicji i większy ruch plus to, że może wspierać ogniem za cenę mniejszej siły i wytrzymałości.

Jak grałem w Deltę to potrafiły siać spustoszenie złaszcza z liderem, który dawał bonus do ataków na cele naziemne. Zauważyłem też, że dosyć szybko można zdobyć doświadczenie na MQ-9 Reaper oraz czasem na niego wpadnie lider, wtedy ulepszałem właśnie jednostkę do AC-130U.

Zawsze można zastosować kombo: AC-130U i AH-64D.
Zapisane

Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #8 : Grudzień 26, 2019, 03:43:09 »

Cytat: Waldzios
Poza tym śmigłowce mają jeszcze inną zaletę, w temacie eskorty. Jeśli masz dwa bombowce, i dwa odległe cele do zaatakowania,  to potrzebujesz dwóch myśliwców eskorty. Śmigłowce mogą zaatakować indywidualne cele, a po ataku zgromadzić się wokół jednego myśliwca eskorty.
O tym muszę pomyśleć... To może być zdecydowana przewaga w połączeniu z pozostaniem w ukryciu po ataku.

Cytat: Waldzios
Cytat: Jaro
Na dużych mapach możliwość skorzystania z FARP może być dodatkowym atutem ale nie tak oczywistym. Kiedyś próbowałem tak grać - było średnio bo często dolot do FARP zajmował zbyt dużo czasu. Chyba lepiej budować polowe lotniska dla samolotów.
Tego kompletnie nie rozumiem. FARP musi podążać za śmigłowcami, by miał sens. Jeśli FARP nie znajduję się w zasięgu śmigłowców, to źle go używasz.
Moim zdaniem FARP powinien stanowić część grupy bojowej, i razem z nią się poruszać.
FARP podążają z gupą bojową tyle że w drugiej linii. Natomiast moje lotnictwo zdecydowanie wyprzedza siły lądowe oczyszczając im pole. Czasami jak dojadą czołgi, to nie mają z czym walczyć. Dlatego śmigłowce miewają czasami daleko do FARP.


Cytat: Gvozdika
Nie myślałeś czasem o wykorzystaniu AC-130U Spooky II? Jak dla mnie są trochę lepsze jeśli chodzi o użyteczność niż śmigłowce. Lepszy zasięg, więcej amunicji i większy ruch plus to, że może wspierać ogniem za cenę mniejszej siły i wytrzymałości.
Tylko cena jest porażająca. Za to mogę mieć trzy A-10 i prawie dwa Longobowy. Muszę pomyśleć...
Jeśli dobrze pamiętam to wsparcia udziela innym samolotom... Dobrze pamiętam?
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gvozdika
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 135



« Odpowiedz #9 : Grudzień 26, 2019, 03:58:03 »

Cytat: Jaro
Tylko cena jest porażająca. Za to mogę mieć trzy A-10 i prawie dwa Longobowy. Muszę pomyśleć...
Jeśli dobrze pamiętam to wsparcia udziela innym samolotom... Dobrze pamiętam?

Nie jestem pewny i nie pamiętam, ale chyba wspiera jednostki lądowe (tylko). Możliwe, że ogólnie cecha S działa tylko na jednostki lądowe.

Prawda, cena jest wysoka. Ale potem jak dla mnie było wystarczająco dużo środków by wyposażyć się w taką jednostkę.
Zapisane

Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #10 : Grudzień 26, 2019, 04:48:15 »

Nie jestem pewny i nie pamiętam, ale chyba wspiera jednostki lądowe (tylko). Możliwe, że ogólnie cecha S działa tylko na jednostki lądowe.
Zgadza się, cecha 'Support Fire' działa tylko w stosunku do jednostek lądowych. Samolot 'Support Fire' wspiera ogniem jednostki naziemne, które są atakowane przez inne jednostki naziemne.

Dla mnie AC-130U jest bardzo użyteczną jednostką, ale najlepiej sprawdza się przeciwko miękkim celom (HA=8, SA=18).
Śmigłowce dominują w zastosowaniach przeciwpancernych (AH-64E HA=24).
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #11 : Grudzień 26, 2019, 11:25:58 »

Somali

Prototyp za poprzednią bitwę: Brak

Dokupuję:
   - drugi myśliwiec bezpośredniego wsparcia i eskortujący F/A-18 Super Hornet
   - dron do rozpoznania
   - oba drony dostają dodatki amunicyjne - mają powalczyć - może wpadnie dowódca?
   - MP do pilnowania tyłów - w trakcie
   - w trakcie również  AH-64D Longbow


Bitwa przebiegła bez problemów. Pierwsze straty - dron oberwał przypadkowy postrzał mimo pomyślnych prognoz - słaby rzut kością.
Cóż przy braku przewagi zasięgu zdobycie doświadczenia i dowódcy musi trochę kosztować.
Lidera dostają Rangersi - chyba najmniej fartownie. Szkoda, że nie Delta.

Kończę przed czasem zostawiając trochę jednostek wroga przy życiu.

OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.2c
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 300%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:41  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:48
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 139  *  Average: 46

..
Current scenario: Somali,  VH prestige is 960 ,  All map prestige is: 1680
Army cost: 13608 , Current prestige is 550
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +700, Algerian crisis , cap disabled, 8 turns prestige: 840
if V : +350, Algerian crisis , cap disabled, 11 turns prestige: 1020
if TV: +100, Algerian crisis , cap disabled, 14 turns prestige: 1200
Ls: Loss , turn prestige: 1200

Piechota
 Delta 2000 ,  , 1 bars , 108 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 2304 pp - U:001  [+8 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 1 bars , 135 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 2 kill , 0 pp - U:002
 Delta 2000 ,  , 1 bars , 104 exp , USA , 10/10 , 4 kill , 2304 pp - U:009  [+6 exp]
 MP 2000 ,  , 0 bars , 90 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:011
 MP 2000 ,  , 0 bars , 90 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 288 pp - U:019

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 1 bars , 191 exp , USA , 10/10 , 12 kill , 1320 pp - U:005  [+34 exp]

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 132 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 600 pp - U:003  [+24 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 136 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:007  [+16 exp]

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 1 bars , 176 exp , USA , 10/10 , 6 kill , 1572 pp - U:008  [+29 exp]
 F/A-18 Super Hornet ,  , 1 bars , 107 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1572 pp - U:010  [+17 exp]

Bomb. taktyczny
*  MQ-9 Reaper ,  , 1 bars , 188 exp , USA , 9/10 ,   Support, 7 kill , 0 pp - U:004  [+47 exp]
 A-10C Warthog ,  , 1 bars , 189 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 756 pp - U:006  [+51 exp]
 AH-64D Longbow ,  , 1 bars , 101 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1272 pp - U:015  [+11 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 1 bars , 130 exp , USA , 10/10 ,   Support, 0 kill , 732 pp - U:033  [+40 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:32   RCN:3    AT:4    FLAK:3    FORT:7    ATY:2    AD:3      Total: 54
Lost  :   Total: 0

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  1 Leaders      Total :    527 exp,     13 kill,   5184 pp    Average:    105 exp,      3 kill,   1037 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    191 exp,     12 kill,   1320 pp    Average:    191 exp,     12 kill,   1320 pp
Artyleria      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    268 exp,      4 kill,   1200 pp    Average:    134 exp,      2 kill,    600 pp
Myśliwiec      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    283 exp,      8 kill,   3144 pp    Average:    142 exp,      4 kill,   1572 pp
Bomb. taktyczny *   4 Units *  0 Leaders      Total :    608 exp,      9 kill,   2760 pp    Average:    152 exp,      2 kill,    690 pp
* Summary:     *  14 Units *  1 Leaders      Total :   1877 exp,     46 kill,  13608 pp    Average:    134 exp,      3 kill,    972 pp


Player 1  USA   has 14 units total (core+aux):
Piechota :  5
Czołg :  1
Artyleria :  2
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  4

Player 2  Terroryści   has 7 units total (core+aux):
Piechota :  1
Fortyfikacje :  5
Okręt pomocniczy :  1
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2019, 12:34:51 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #12 : Grudzień 27, 2019, 12:34:06 »

Algerian crisis

Prototyp za poprzednią bitwę: Brak

Dokupuję:
   - 2x M109A6 Paladin
   - w trakcie  Air Cavalry do osłony flanki


Bitwa przebigła bez problemów. Strata na Delcie - 1 pkt i zupełnie niepotrzebnie. Chciałem aby zdobyła doświadczenie.

Widzę że 300% na tą chwilę daje mi ogromną przewagę. Gra się aż za łatwo. Zastanawiam się czy warto kontynuować czy spróbować jeszcze raz z mniejszą ilością prestiżu?

OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.2.2c
Campaign: G35 DELTA FORCE v.5.0,  *  Player prestige modifier 300%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Mogadishu , #0 , Brilliant Victory , score:41  +++  Proto: Delta 2010
 2   Mogadishu2 , #1 , Brilliant Victory , score:48
 3   Somali , #2 , Brilliant Victory , score:50
 4   Algerian crisis , #3 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 189  *  Average: 47

..
Current scenario: Algerian crisis,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 360
Army cost: 15936 , Current prestige is 1041
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +350, Sneak attack! , cap disabled, 6 turns prestige: 1050
if V : +180, Sneak attack! , cap disabled, 9 turns prestige: 1200
if TV: +100, Sneak attack! , cap disabled, 12 turns prestige: 1200
Ls: Loss , turn prestige: 1200

Piechota
 Delta 2000 ,  , 1 bars , 114 exp , USA , 9/10 , 9 kill , 2304 pp - U:001  [+6 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 1 bars , 140 exp , USA , 10/10 , Fire Discipline  , 2 kill , 0 pp - U:002  [+5 exp]
 Delta 2000 ,  , 1 bars , 121 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 2304 pp - U:009  [+17 exp]
 MP 2010 ,  , 0 bars , 70 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 312 pp - U:019
 Air Cavalry 2010 ,  , 0 bars , 76 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 624 pp - U:021  [+6 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 2 bars , 225 exp , USA , 10/10 , 19 kill , 1320 pp - U:005  [+34 exp]

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 143 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 600 pp - U:003  [+11 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 149 exp , USA , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:007  [+13 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 0 bars , 86 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 984 pp - U:011  [+16 exp]
 M109A6 Paladin ,  , 0 bars , 88 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 984 pp - U:013  [+18 exp]

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 1 bars , 190 exp , USA , 10/10 , 8 kill , 1572 pp - U:008  [+14 exp]
 F/A-18 Super Hornet ,  , 1 bars , 143 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 1572 pp - U:010  [+36 exp]

Bomb. taktyczny
*  MQ-9 Reaper ,  , 2 bars , 205 exp , USA , 10/10 ,   Support, 8 kill , 0 pp - U:004  [+24 exp]
 A-10C Warthog ,  , 2 bars , 237 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 756 pp - U:006  [+48 exp]
 AH-64D Longbow ,  , 1 bars , 112 exp , USA , 10/10 , 0 kill , 1272 pp - U:012  [+11 exp]
 MQ-9 Reaper ,  , 1 bars , 139 exp , USA , 10/10 , 3 kill , 732 pp - U:014  [+9 exp]

Player 1 : USA
Killed: INF:45   TNK:1    RCN:5    AT:5    FLAK:5    FORT:10   ATY:3    AD:4      Total: 78
Lost  :   Total: 0

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  1 Leaders      Total :    521 exp,     19 kill,   5544 pp    Average:    104 exp,      4 kill,   1109 pp
Czołg          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    225 exp,     19 kill,   1320 pp    Average:    225 exp,     19 kill,   1320 pp
Artyleria      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    466 exp,      4 kill,   3168 pp    Average:    117 exp,      1 kill,    792 pp
Myśliwiec      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    333 exp,     11 kill,   3144 pp    Average:    167 exp,      6 kill,   1572 pp
Bomb. taktyczny *   4 Units *  0 Leaders      Total :    693 exp,     14 kill,   2760 pp    Average:    173 exp,      4 kill,    690 pp
* Summary:     *  16 Units *  1 Leaders      Total :   2238 exp,     67 kill,  15936 pp    Average:    140 exp,      4 kill,    996 pp


Player 1  USA   has 20 units total (core+aux):
Piechota :  8
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria :  4
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  4

Player 2  Terroryści   has 1 units total (core+aux):
Fortyfikacje :  1
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #13 : Grudzień 27, 2019, 01:05:51 »

Widzę że 300% na tą chwilę daje mi ogromną przewagę. Gra się aż za łatwo. Zastanawiam się czy warto kontynuować czy spróbować jeszcze raz z mniejszą ilością prestiżu?
To twoja decyzja.
Ale już w tej chwili widać, że względem zwykłej gry na 100%, twoja armia nie tylko wyrównała straty (wynikające z braku auto-uzupełniania), ale również przerosła przeciętny skład.
Jeśli nie poniesiesz jakiś drastycznych strat w najbliższych scenariuszach, to nie przewiduje zbyt trudnej rozgrywki.

Moja armia na 100% (z wersji 4.7):
Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 1 bars , 198 exp , USA , 8/10 , Shock Tactics  , 10 kill , 0 pp - U:001  [+16 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 1 bars , 175 exp , USA , 7/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 0 pp - U:002  [+9 exp]
+  Delta 2010 , GMV (Humvee) ,  , 2 bars , 215 exp , USA , 8/10 , Bridging  , 11 kill , 0 pp - U:006  [+56 exp]

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 145 exp , USA , 10/10 , 5 kill , 600 pp - U:005  [+25 exp]
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 146 exp , USA , 9/10 , 3 kill , 600 pp - U:007  [+34 exp]

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 1 bars , 159 exp , USA , 10/10 , 2 kill , 1572 pp - U:008  [+39 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-1Q Cobra ,  , 2 bars , 253 exp , USA , 10/10 , 7 kill , 0 pp - U:003  [+8 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 2 bars , 208 exp , USA , 9/10 , Skilled Ground Attack  , 9 kill , 0 pp - U:004  [+12 ex

Primus71 na 150%:
Piechota
*  Delta 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 232 exp , 9/10 , First Strike  , 12 kill ,  0 pp  [+47 exp]
*  Rangers 2000 , M998 Humvee [W] ,  , 1 bars , 192 exp , 9/10 , 15 kill ,  0 pp  [+36 exp]
 Delta 2000 ,  , 2 bars , 273 exp , 4/10 , 9 kill ,  900 pp  [+73 exp]
+  Delta 2010 , M998 Humvee [W] ,  , 2 bars , 276 exp , 4/10 , 10 kill ,  0 pp  [+56 exp]
 Rangers 2010 , GMV (Humvee) ,  , 0 bars , 84 exp , 9/10 , 1 kill ,  744 pp  [+14 exp]

Czołg
 M1A2SEP Abrams ,  , 1 bars , 135 exp , 9/10 , 8 kill ,  1320 pp  [+65 exp]

Artyleria
 155mm M777A2 , M939 ,  , 1 bars , 140 exp , 10/10 , 4 kill ,  600 pp  [+17 exp]

Myśliwiec
 F/A-18 Super Hornet ,  , 1 bars , 179 exp , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 3 kill ,  1572 pp  [+43 exp]
+  F-15E AESA Strike Eagle ,  , 1 bars , 116 exp , 10/10 , Determined Defense  , 1 kill ,  0 pp  [+46 exp]

Bomb. taktyczny
*  AH-1Q Cobra ,  , 2 bars , 220 exp , 9/10 , Skilled Ground Attack  , 4 kill ,  0 pp  [+31 exp]
*  MQ-9 Reaper ,  , 2 bars , 273 exp , 7/10 , 5 kill ,  0 pp  [+23 exp]
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #14 : Grudzień 27, 2019, 11:07:56 »

Jest za łatwo więc w nowym wątku zaczynam ponownie na 200%.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.09 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.01s, 1q)