Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Marzec 29, 2024, 08:06:49
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
(Moderatorzy:
kowdar
,
Waldzios
) >
Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
Strony:
1
[
2
]
3
4
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU (Przeczytany 13583 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #15 :
Luty 19, 2020, 07:47:43 »
Tak dla porównania, mój AAR na tym samym etapie:
Kod:
OpenGen 0.93.3.99.RC * 29 Jan 2020 * AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\EFILE_GUS_PeG\ * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Bataan stop , #0 , Brilliant Victory , score:53
2 Japan flag over Luzon , #1 , Brilliant Victory , score:55
3 Heroic defend of Corregidor , #2 , Victory , score:31
4 Fortress Manila , #3 , Victory , score:35
5 Desperate cry - Lingayen , #4 , Brilliant Victory , score:55
6 Battle of Kuching , #5 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 287 * Average: 47
..
Current scenario: Battle of Kuching, VH prestige is 640 , All map prestige is: 760
Army cost: 35293 , Current prestige is 1756
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +3000, Parachutes over Selangor , cap disabled, 12 turns prestige: 1200
if V : +2500, Parachutes over Selangor , cap disabled, 14 turns prestige: 1200
if TV: +2000, Parachutes over Selangor , cap disabled, 16 turns prestige: 1200
Ls: Loss , turn prestige: 1200
[u]Piechota[/u]
Special Operations Group , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 147 exp , Japonia , 10/10 , Reconnaissance Movement , 13 kill , 1332 pp - U:008
JSDF Inf. 2000 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 109 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 456 pp - U:009
JSDF Eng. 2000 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 109 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 684 pp - U:010
WAIR (Marine) 2002 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 165 exp , Japonia , 10/10 , 14 kill , 780 pp - U:011 [+2 exp]
Special Operations Group , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 124 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 1332 pp - U:014
Airborne 2002 , Type 73 Light Truck , , 0 bars , 72 exp , Japonia , 10/10 , Bridging , 3 kill , 792 pp - U:019
Special Forces Group , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 111 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 1356 pp - U:146
[u]Czołg[/u]
Type 90 , , 3 bars , 305 exp , Japonia , 10/10 , Shock Tactics , 28 kill , 1140 pp - U:003
Type 90 , , 2 bars , 289 exp , Japonia , 10/10 , 18 kill , 1140 pp - U:004
Type 90 , , 2 bars , 265 exp , Japonia , 10/10 , Infiltration Tactics , 19 kill , 1140 pp - U:018 [+29 exp]
Type 90 , , 1 bars , 117 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 1140 pp - U:024
Type 90 , , 1 bars , 112 exp , Japonia , 10/10 , 6 kill , 1140 pp - U:025 [+4 exp]
[u]Artyleria[/u]
155mm FH70 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 171 exp , Japonia , 10/10 , Support, 2 kill , 600 pp - U:005
155mm FH70 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 163 exp , Japonia , 10/10 , Support, 12 kill , 600 pp - U:006
155mm FH70 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 143 exp , Japonia , 10/10 , Determined Defense , Support, 3 kill , 600 pp - U:007
Type 99 155mm , , 2 bars , 270 exp , Japonia , 9/10 , Bridging , 9 kill , 885 pp - U:012 [+36 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 195 exp , Japonia , 10/10 , 6 kill , 984 pp - U:013 [+15 exp]
M270B1 MLRS , , 1 bars , 137 exp , Japonia , 10/10 , Support, 5 kill , 972 pp - U:021 [+11 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 194 exp , Japonia , 10/10 , 7 kill , 984 pp - U:022 [+28 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 119 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 984 pp - U:026 [+8 exp]
M270 MLRS , , 1 bars , 146 exp , Japonia , 10/10 , Support, 0 kill , 912 pp - U:029 [+35 exp]
M270 MLRS , , 1 bars , 120 exp , Japonia , 10/10 , Support, 0 kill , 912 pp - U:030 [+9 exp]
[u]Obrona plot.[/u]
MIM-104C Patriot , Type 73 APC , , 3 bars , 325 exp , Japonia , 10/10 , Support, 4 kill , 1596 pp - U:017 [+53 exp]
[u]Myśliwiec[/u]
* Mitsubishi F-2 , , 3 bars , 388 exp , Japonia , 9/10 , Support, 14 kill , 0 pp - U:001 [+64 exp]
* Mitsubishi F-2 , , 3 bars , 393 exp , Japonia , 10/10 , Support, 15 kill , 0 pp - U:002 [+37 exp]
Mitsubishi F-2 , , 2 bars , 273 exp , Japonia , 10/10 , Support, 14 kill , 1452 pp - U:015 [+50 exp]
Mitsubishi F-15J Kai , , 1 bars , 129 exp , Japonia , 10/10 , Support, 1 kill , 1584 pp - U:031 [+18 exp]
Mitsubishi F-15J Kai , , 1 bars , 111 exp , Japonia , 10/10 , Support, 0 kill , 1584 pp - U:032
Harrier GR.9 , , 1 bars , 117 exp , Japonia , 8/10 , Recon, Support, 6 kill , 1075 pp - U:033 [+59 exp]
[u]Bomb. taktyczny[/u]
MQ-9 Reaper , , 0 bars , 28 exp , Japonia , 10/10 , Support, Recon, 2 kill , 732 pp - U:020
MH-60L DAP , , 2 bars , 213 exp , Japonia , 9/10 , Devastating Fire , Support, Recon, 11 kill , 1004 pp - U:023 [+95 exp]
AH-1F Cobra , , 2 bars , 204 exp , Japonia , 4/10 , Recon, Support, 7 kill , 417 pp - U:027 [+165 exp]
[u]Niszczyciel[/u]
Kongo (Planes:0/1), , 2 bars , 267 exp , Japonia , 9/10 , 5 kill , 1792 pp - U:016 [+9 exp]
[u]Lotniskowiec[/u]
Hyuga (Planes:0/2), , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 3192 pp - U:028
Player 1 : Japonia
Killed: INF:91 TNK:2 RCN:38 AT:20 FORT:24 ATY:54 AD:35 FTR:7 TB:17 SUB:1 DD:5 CRs:2 Total: 296
Lost : INF:2 RCN:1 FTR:2 TB:2 CRs:2 Total: 9
BV 4
V 2
TV 0
L 0
Player 1 Japonia has 41 units total (core+aux):
Piechota : 7
Czołg : 5
Artyleria : 10
Obrona plot. : 1
Myśliwiec : 6
Bomb. taktyczny : 3
Niszczyciel : 6
Lotniskowiec : 1
Okręt rzeczny : 2
Player 2 Malezja has 63 units total (core+aux):
Piechota : 26
Czołg : 1
Rozpoznanie : 2
Artyleria ppanc. : 17
Fortyfikacje : 4
Artyleria : 13
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #16 :
Luty 19, 2020, 07:59:23 »
Cytat: Waldzios Luty 19, 2020, 07:39:13
Cytat: Jaro Luty 19, 2020, 06:33:47
Piechota
Special Forces Group , , 1 bars , 144 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 1236 pp - U:001 [+33 exp]
Special Operations Group , , 1 bars , 174 exp , Japonia , 9/10 , Determined Defense , 21 kill , 1090 pp - U:011 [+30 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 115 exp , Japonia , 10/10 , Superior Maneuver , 2 kill , 1236 pp - U:012 [+4 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 126 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 1236 pp - U:021 [+15 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 119 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 1236 pp - U:029 [+8 exp]
Rozumiem, że cena jest zbyt niska
.
Tak - możesz podnieść cenę. Jak mnie stać to kupuję to, co najlepsze. Zwraca się z nawiązką.
PS
Rewelacyjnie sprawdzają się Type 96 MPMS
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #17 :
Luty 19, 2020, 08:04:29 »
Cytat: kowdar Luty 19, 2020, 07:47:43
Tak dla porównania, mój AAR na tym samym etapie...
Wygląda, że gram oszczędniej
- mam większą armię.
A i podpowiedzi Waldziosa bardzo się przydały.
Zastanawiam się, kiedy zamienić P-3 Orion na Hawkeya. Ale jeszcze poczekam. Na razie nie mam problemów.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #18 :
Luty 19, 2020, 08:15:39 »
Musisz grać dużo, dużo bardziej rozważnie i bezpiecznie, bo kilkanaście tys. pp bierze się przecież głównie z tego, że nie musisz zapewne uzupełniać stanów jednostek, co także oznacza że później będzie Ci łatwiej
Zresztą widać to po stanach jednostek lotniczych Twoich i moich, nawet tylko w tej ostatniej bitwie.
Ale ciekawe jak będziesz się czuł później (ja do strat jestem przyzwyczajony
), gdy zakładam będziesz musiał ponosić ciężkie straty ... w niektórych bitwach ja nie znalazłem innej metody rozpoznania przeciwnika, niż poświęcanie jednostek, najczęściej śmigłowców ... a to kosztowna taktyka.
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #19 :
Luty 19, 2020, 08:22:21 »
Bardzo źle znoszę straty...
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #20 :
Luty 19, 2020, 11:35:19 »
Parachutes over Selangor
Sprzedaję:
- niszczyciela
Unowocześniam:
- niszczyciele do wersji rakietowej
Dokupuję:
- okręt podwodny
- Mitsubishi F-2
Raport map:
- ok
Uwagi:
- specjalsi są wystawieni w złych śmigłowcach - powinni mieć te z ruchem fazowym
Wychodzę z siłami aż do nasady półwyspu. Opór znikomy. Flotę i śmigłowce na południu likwiduję od razu. Na północy napoczynam flotę i śmigłowce. Likwiduję jedną pelotkę i dostrzegam kolejne. Miałem nie wystawiać lotniskowca ale uznałem, że jest w miarę bezpiecznie a mi się przyda bliższe miejsce zaopatrzenia dla śmigłowców. Potem okaże się, że było podwójnie warto. Podciągam spadochroniarzy bliżej, ale tak aby nie byli zauważeni. Szkoda, że przyzwyczaiłem się do defensywnego przeciwnika i zapomniałem, że tym razem będą atakować.
Lotniskowiec stał się wabiem dla Malezyjskich bombowców. Atakowali mimo osłony patriota. Stracili dwa bombowce a trzeciego nie tylko dlatego, że nadział się na spadochroniarzy. Przydało się dopakować patriota
Atak ma też pozytywy. Wróg opuszcza lotnisko
Likwiduję flotę? Cóż, moje okręty będą się dalej nudzić. Portu brak, to nawet nie przezbroję. Ale też i nie ma czasu.
Jeden z VH ma całkiem mocną obronę plot i artyleryjską. Ani go samolotami ani szturmem specjalsami. Będzie ciężko. Powoli zajmuję hexy a najbardziej brakuje mi amunicji. W międzyczasie pojawiają się wrogie posiłki i trochę mieszają mi szyki. Ponoszę też przez nie straty. Plusem jest to, że moje okręty mogły postrzelać.
Brakuje mi możliwości wyeliminowania artylerią wszystkich wyrzutni plot. Dostrzegam, że jedna z nich nie jest chroniona przez artylerię. Podlatują specjalsi i unicestwiają wroga.
Na koniec szczęście się do mnie uśmiecha. Wróg rusza na pomoc innym VH i odsłania ostatnie miasto. Jedną pelotkę ubiłem wcześniej do jej osłona minimalnie się przesunęła co dało mi szansę dobicia stłumionej wyrzutni plot moim myśliwcem. Trochę później druga pelotka odjechała. Niby nie daleko ale wystarczyło, żeby nie przeszkadzać i dodatkowo dostać się pod ostrzał mojej artylerii. Mając pewne zwycięstwo ćwiczę moje wojsko i dobijam co się da. Duża ilość artylerii robi robotę. mogę stłumić wrogą artylerię i dobić ją specjalsami. Kończę w ostatniej rundzie.
Ponieważ do końca nie miałem pewności, czy uda mi się wyeliminować wrogą obronę plot w ostatnim mieście a wręcz byłem pewien że nie zastosowałem pewien trik. Poleciałem całkiem spora grupą spadochroniarzy nad miasto. W swojej rundzie przeciwnik ostrzelał mnie marnując amunicję. Dalszy plan zakładał stłumienie jednej wyrzutni artylerią (więcej nie było w stanie sięgnąć) a druga miała paść łupem bezpośredniego ataku myśliwców.
OpenGen 0.93.3.99.RC3 * 11 Feb 2020 * AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_peg\ * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Bataan stop , #0 , Brilliant Victory , score:55
2 Japan flag over Luzon , #1 , Brilliant Victory , score:55
3 Heroic defend of Corregidor , #2 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Special Forces Group
4 Fortress Manila , #3 , Brilliant Victory , score:62
5 Desperate cry - Lingayen , #4 , Brilliant Victory , score:63
6 Battle of Kuching , #5 , Brilliant Victory , score:60
7 Parachutes over Selangor , #6 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 405 * Average: 57
..
Current scenario: Parachutes over Selangor, VH prestige is 1120 , All map prestige is: 1320
Army cost: 50730 , Current prestige is 1724
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Aggressive Using map: 244
if BV: +3000, Pinang. Fall of Malysia , cap disabled, 5 turns prestige: 500
if V : +2500, Pinang. Fall of Malysia , cap disabled, 6 turns prestige: 500
if TV: +2000, Pinang. Fall of Malysia , cap disabled, 9 turns prestige: 500
Ls: Loss , turn prestige: 500
Piechota
Special Forces Group , , 1 bars , 158 exp , Japonia , 7/10 , 6 kill , 865 pp - U:001 [+14 exp]
Special Operations Group , , 2 bars , 202 exp , Japonia , 9/10 , Determined Defense , 23 kill , 1090 pp - U:011 [+28 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 127 exp , Japonia , 8/10 , Superior Maneuver , 6 kill , 988 pp - U:012 [+12 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 146 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 1236 pp - U:021 [+20 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 123 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 1236 pp - U:029 [+4 exp]
Czołg
Type 90 , , 5 bars , 505 exp , Japonia , 14/10 , Superior Maneuver , 61 kill , 1596 pp - U:005 [+101 exp]
Type 90 , , 4 bars , 426 exp , Japonia , 14/10 , First Strike , 41 kill , 1596 pp - U:006 [+25 exp]
Type 90 , , 1 bars , 162 exp , Japonia , 11/10 , 6 kill , 1254 pp - U:034 [+51 exp]
Fortyfikacje
Type 96 MPMS , , 1 bars , 160 exp , Japonia , 10/10 , Support, 0 kill , 420 pp - U:018 [+23 exp]
Type 96 MPMS , , 1 bars , 157 exp , Japonia , 11/10 , Support, 3 kill , 462 pp - U:024 [+30 exp]
Type 96 MPMS , , 1 bars , 124 exp , Japonia , 10/10 , Support, 1 kill , 420 pp - U:039 [+13 exp]
Artyleria
Type 99 155mm , , 1 bars , 185 exp , Japonia , 11/10 , 5 kill , 1082 pp - U:007 [+23 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 230 exp , Japonia , 11/10 , 7 kill , 1082 pp - U:008 [+36 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 194 exp , Japonia , 11/10 , 5 kill , 1082 pp - U:009 [+14 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 247 exp , Japonia , 12/10 , 6 kill , 1180 pp - U:010 [+25 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 208 exp , Japonia , 11/10 , 7 kill , 1082 pp - U:016 [+26 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 242 exp , Japonia , 12/10 , Skilled Reconnaissance , 3 kill , 1180 pp - U:017 [+24 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 174 exp , Japonia , 11/10 , 2 kill , 1082 pp - U:019 [+19 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 194 exp , Japonia , 11/10 , 2 kill , 1082 pp - U:020 [+35 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 171 exp , Japonia , 11/10 , 0 kill , 1082 pp - U:022 [+18 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 214 exp , Japonia , 11/10 , 5 kill , 1082 pp - U:023 [+41 exp]
M270B1 MLRS , , 1 bars , 140 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Attack , Support, 0 kill , 1069 pp - U:026 [+15 exp]
Obrona plot.
MIM-104C Patriot , Type 73 APC , , 4 bars , 401 exp , Japonia , 13/10 , Air Defense, Support, 8 kill , 2074 pp - U:015 [+80 exp]
Myśliwiec
* Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 551 exp , Japonia , 14/10 , Shock Tactics , 14 kill , 0 pp - U:002 [+54 exp]
* Mitsubishi F-2 , , 4 bars , 469 exp , Japonia , 14/10 , 20 kill , 0 pp - U:003 [+28 exp]
Mitsubishi F-2 , , 3 bars , 331 exp , Japonia , 13/10 , 13 kill , 1887 pp - U:013 [+27 exp]
Mitsubishi F-2 , , 2 bars , 243 exp , Japonia , 11/10 , 5 kill , 1597 pp - U:030 [+76 exp]
Mitsubishi F-2 , , 1 bars , 191 exp , Japonia , 11/10 , 2 kill , 1597 pp - U:036 [+80 exp]
Harrier GR.9 , , 1 bars , 117 exp , Japonia , 10/10 , Fast Speed, Support, 3 kill , 1344 pp - U:038 [+54 exp]
Bomb. taktyczny
MQ-9 Reaper , , 2 bars , 236 exp , Japonia , 10/10 , Devastating Fire , Support, Fast Speed, 7 kill , 732 pp - U:025 [+53 exp]
AH-64DJP , , 3 bars , 339 exp , Japonia , 11/10 , Support, Fast Speed, 3 kill , 1399 pp - U:027 [+42 exp]
AH-64DJP , , 2 bars , 239 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Attack , Support, Fast Speed, 7 kill , 1399 pp - U:033 [+39 exp]
Bomb. strategiczny
P-3 Orion , , 2 bars , 268 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 1500 pp - U:004 [+44 exp]
Okręt podwodny
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 155 exp , Japonia , 11/10 , 2 kill , 2217 pp - U:031 [+24 exp]
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 128 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 2016 pp - U:032 [+17 exp]
Niszczyciel
Takanami (Planes:0/1), , 3 bars , 306 exp , Japonia , 12/10 , 5 kill , 2304 pp - U:014 [+30 exp]
Takanami (Planes:0/1), , 1 bars , 151 exp , Japonia , 11/10 , 5 kill , 2112 pp - U:028 [+23 exp]
Takanami (Planes:0/1), , 1 bars , 150 exp , Japonia , 11/10 , 5 kill , 2112 pp - U:037 [+21 exp]
Lotniskowiec
Hyuga (Planes:0/2), , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 3192 pp - U:035
Player 1 : Japonia
Killed: INF:119 TNK:4 RCN:46 AT:38 FORT:51 ATY:80 AD:41 FTR:7 TB:27 SUB:3 DD:13 CRs:11 Total: 440
Lost : TB:1 SUB:1 Total: 2
BV 7
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 5 Units * 2 Leaders Total : 756 exp, 41 kill, 5415 pp Average: 151 exp, 8 kill, 1083 pp
Czołg * 3 Units * 2 Leaders Total : 1093 exp, 108 kill, 4446 pp Average: 364 exp, 36 kill, 1482 pp
Fortyfikacje * 3 Units * 0 Leaders Total : 441 exp, 4 kill, 1302 pp Average: 147 exp, 1 kill, 434 pp
Artyleria * 11 Units * 2 Leaders Total : 2199 exp, 42 kill, 12085 pp Average: 200 exp, 4 kill, 1099 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 401 exp, 8 kill, 2074 pp Average: 401 exp, 8 kill, 2074 pp
Myśliwiec * 6 Units * 1 Leaders Total : 1902 exp, 57 kill, 6425 pp Average: 317 exp, 10 kill, 1071 pp
Bomb. taktyczny * 3 Units * 2 Leaders Total : 814 exp, 17 kill, 3530 pp Average: 271 exp, 6 kill, 1177 pp
Bomb. strategiczny * 1 Units * 0 Leaders Total : 268 exp, 4 kill, 1500 pp Average: 268 exp, 4 kill, 1500 pp
Okręt podwodny * 2 Units * 0 Leaders Total : 283 exp, 3 kill, 4233 pp Average: 142 exp, 2 kill, 2117 pp
Niszczyciel * 3 Units * 0 Leaders Total : 607 exp, 15 kill, 6528 pp Average: 202 exp, 5 kill, 2176 pp
Lotniskowiec * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 2 kill, 3192 pp Average: 0 exp, 2 kill, 3192 pp
* Summary: * 39 Units * 9 Leaders Total : 8764 exp, 301 kill, 50730 pp Average: 225 exp, 8 kill, 1301 pp
Player 1 Japonia has 61 units total (core+aux):
Piechota : 21
Czołg : 3
Fortyfikacje : 3
Artyleria : 11
Obrona plot. : 1
Myśliwiec : 6
Bomb. taktyczny : 3
Bomb. strategiczny : 2
Okręt podwodny : 7
Niszczyciel : 3
Lotniskowiec : 1
Player 2 Malezja has 14 units total (core+aux):
Piechota : 3
Czołg : 1
Fortyfikacje : 4
Artyleria : 1
Obrona plot. : 1
Bomb. taktyczny : 3
Okręt podwodny : 1
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4742
"Let me see your war face."
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #21 :
Luty 20, 2020, 12:12:49 »
Dwa spostrzeżenia.
Cytat: Jaro Luty 19, 2020, 11:35:19
Obrona plot.
MIM-104C Patriot ,
Type 73 APC
, , 4 bars , 401 exp , Japonia , 13/10 , Air Defense, Support, 8 kill , 2074 pp - U:015 [+80 exp]
Niepotrzebnie targasz (i płacisz za uzupełnianie) transportu (Type 73 APC).
Jeśli dobrze pamiętam CTRL-T powoduje porzucenie transportu.
Cytat: Jaro Luty 19, 2020, 11:35:19
Bomb. taktyczny
MQ-9 Reaper , , 2 bars , 236 exp , Japonia , 10/10 , Devastating Fire , Support, Fast Speed, 7 kill , 732 pp - U:025 [+53 exp]
AH-64DJP , , 3 bars , 339 exp , Japonia , 11/10 , Support, Fast Speed, 3 kill , 1399 pp - U:027 [+42 exp]
AH-64DJP , , 2 bars , 239 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Attack , Support, Fast Speed, 7 kill , 1399 pp - U:033 [+39 exp]
Bomb. strategiczny
P-3 Orion , , 2 bars , 268 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 1500 pp - U:004 [+44 exp]
Zwróć uwagę, że jeśli zgodnie z planem wymienisz P-3 na AWACSa, to zostaniesz bez jakiejkolwiek jednostki ZOP.
W zwalczaniu OP ważne jest doświadczenie, więc może warto zacząć trenować jakiś śmigłowiec ZOP.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #22 :
Luty 20, 2020, 08:41:06 »
Cytat: Waldzios Luty 20, 2020, 12:12:49
Dwa spostrzeżenia.
Cytat: Jaro Luty 19, 2020, 11:35:19
Obrona plot.
MIM-104C Patriot ,
Type 73 APC
, , 4 bars , 401 exp , Japonia , 13/10 , Air Defense, Support, 8 kill , 2074 pp - U:015 [+80 exp]
Niepotrzebnie targasz (i płacisz za uzupełnianie) transportu (Type 73 APC).
Jeśli dobrze pamiętam CTRL-T powoduje porzucenie transportu.
Dzięki. Ja tak mam. Patrzę na ikonę i nazwę i wiem, czym gram. Nie sprawdzam dokłądniej. Mógłbyś mi dać Abramsa z parametrami piechoty i grałbym nim jak czołgiem
Cytuj
Cytat: Jaro Luty 19, 2020, 11:35:19
Bomb. taktyczny
MQ-9 Reaper , , 2 bars , 236 exp , Japonia , 10/10 , Devastating Fire , Support, Fast Speed, 7 kill , 732 pp - U:025 [+53 exp]
AH-64DJP , , 3 bars , 339 exp , Japonia , 11/10 , Support, Fast Speed, 3 kill , 1399 pp - U:027 [+42 exp]
AH-64DJP , , 2 bars , 239 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Attack , Support, Fast Speed, 7 kill , 1399 pp - U:033 [+39 exp]
Bomb. strategiczny
P-3 Orion , , 2 bars , 268 exp , Japonia , 10/10 , 4 kill , 1500 pp - U:004 [+44 exp]
Zwróć uwagę, że jeśli zgodnie z planem wymienisz P-3 na AWACSa, to zostaniesz bez jakiejkolwiek jednostki ZOP.
W zwalczaniu OP ważne jest doświadczenie, więc może warto zacząć trenować jakiś śmigłowiec ZOP.
Mógłbyś rozwinąć kwestie doświadczenia? Czy doświadczenie ma wpływ na możliwość uniknięcia ataku przez op?
Dużo będzie tych okrętów podwodnych w kolejnych bitwach?
Zwykle (Delta) zwalczałem op wszystkim co lata i ma możliwość strzelania do okrętów (A-10, Apache, Drony). Max dwie tury i op przestawał istnieć. Wiele z op nie było groźnych bo: mała prędkość, mapa duża, op wracały do obrony własnych VH i zero widoczności.
Teraz mapy są mniejsze i może być problem z wymanewrowaniem jeśli będzie ich więcej.
Mam dwa śmigłowce i drona. Wydaje mi się, że będą mogły atakować op. Czyżby wszystkie bombowce taktyczne z morskim atakiem mogły atakować op? Czyżby bombowce strategiczne nie mogły domyślnie atakować op i potrzebują do tego mieć mieć cechę Y - ASW equipment?
PS
Japoński most na podwoziu gąsienicowym ma info, że nie może korzystać z dodatków. Jednak mogę mu dać dodatki (wersja silnika RC3). To błąd w naszym ustawieniu czy w silniku gry? Zerkniesz proszę?
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #23 :
Luty 20, 2020, 08:55:28 »
Cytat: kowdar Luty 19, 2020, 07:47:43
Tak dla porównania, mój AAR na tym samym etapie:
Kod:
OpenGen 0.93.3.99.RC * 29 Jan 2020 * AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\EFILE_GUS_PeG\ * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Bataan stop , #0 , Brilliant Victory , score:53
2 Japan flag over Luzon , #1 , Brilliant Victory , score:55
3 Heroic defend of Corregidor , #2 , Victory , score:31
4 Fortress Manila , #3 , Victory , score:35
5 Desperate cry - Lingayen , #4 , Brilliant Victory , score:55
6 Battle of Kuching , #5 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 287 * Average: 47
..
Current scenario: Battle of Kuching, VH prestige is 640 , All map prestige is: 760
Army cost: 35293 , Current prestige is 1756
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +3000, Parachutes over Selangor , cap disabled, 12 turns prestige: 1200
if V : +2500, Parachutes over Selangor , cap disabled, 14 turns prestige: 1200
if TV: +2000, Parachutes over Selangor , cap disabled, 16 turns prestige: 1200
Ls: Loss , turn prestige: 1200
[u]Piechota[/u]
Special Operations Group , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 147 exp , Japonia , 10/10 , Reconnaissance Movement , 13 kill , 1332 pp - U:008
JSDF Inf. 2000 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 109 exp , Japonia , 10/10 , 3 kill , 456 pp - U:009
JSDF Eng. 2000 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 109 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 684 pp - U:010
WAIR (Marine) 2002 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 165 exp , Japonia , 10/10 , 14 kill , 780 pp - U:011 [+2 exp]
Special Operations Group , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 124 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 1332 pp - U:014
Airborne 2002 , Type 73 Light Truck , , 0 bars , 72 exp , Japonia , 10/10 , Bridging , 3 kill , 792 pp - U:019
Special Forces Group , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 111 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 1356 pp - U:146
[u]Czołg[/u]
Type 90 , , 3 bars , 305 exp , Japonia , 10/10 , Shock Tactics , 28 kill , 1140 pp - U:003
Type 90 , , 2 bars , 289 exp , Japonia , 10/10 , 18 kill , 1140 pp - U:004
Type 90 , , 2 bars , 265 exp , Japonia , 10/10 , Infiltration Tactics , 19 kill , 1140 pp - U:018 [+29 exp]
Type 90 , , 1 bars , 117 exp , Japonia , 10/10 , 8 kill , 1140 pp - U:024
Type 90 , , 1 bars , 112 exp , Japonia , 10/10 , 6 kill , 1140 pp - U:025 [+4 exp]
[u]Artyleria[/u]
155mm FH70 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 171 exp , Japonia , 10/10 , Support, 2 kill , 600 pp - U:005
155mm FH70 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 163 exp , Japonia , 10/10 , Support, 12 kill , 600 pp - U:006
155mm FH70 , Type 73 Light Truck , , 1 bars , 143 exp , Japonia , 10/10 , Determined Defense , Support, 3 kill , 600 pp - U:007
Type 99 155mm , , 2 bars , 270 exp , Japonia , 9/10 , Bridging , 9 kill , 885 pp - U:012 [+36 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 195 exp , Japonia , 10/10 , 6 kill , 984 pp - U:013 [+15 exp]
M270B1 MLRS , , 1 bars , 137 exp , Japonia , 10/10 , Support, 5 kill , 972 pp - U:021 [+11 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 194 exp , Japonia , 10/10 , 7 kill , 984 pp - U:022 [+28 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 119 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 984 pp - U:026 [+8 exp]
M270 MLRS , , 1 bars , 146 exp , Japonia , 10/10 , Support, 0 kill , 912 pp - U:029 [+35 exp]
M270 MLRS , , 1 bars , 120 exp , Japonia , 10/10 , Support, 0 kill , 912 pp - U:030 [+9 exp]
[u]Obrona plot.[/u]
MIM-104C Patriot , Type 73 APC , , 3 bars , 325 exp , Japonia , 10/10 , Support, 4 kill , 1596 pp - U:017 [+53 exp]
[u]Myśliwiec[/u]
* Mitsubishi F-2 , , 3 bars , 388 exp , Japonia , 9/10 , Support, 14 kill , 0 pp - U:001 [+64 exp]
* Mitsubishi F-2 , , 3 bars , 393 exp , Japonia , 10/10 , Support, 15 kill , 0 pp - U:002 [+37 exp]
Mitsubishi F-2 , , 2 bars , 273 exp , Japonia , 10/10 , Support, 14 kill , 1452 pp - U:015 [+50 exp]
Mitsubishi F-15J Kai , , 1 bars , 129 exp , Japonia , 10/10 , Support, 1 kill , 1584 pp - U:031 [+18 exp]
Mitsubishi F-15J Kai , , 1 bars , 111 exp , Japonia , 10/10 , Support, 0 kill , 1584 pp - U:032
Harrier GR.9 , , 1 bars , 117 exp , Japonia , 8/10 , Recon, Support, 6 kill , 1075 pp - U:033 [+59 exp]
[u]Bomb. taktyczny[/u]
MQ-9 Reaper , , 0 bars , 28 exp , Japonia , 10/10 , Support, Recon, 2 kill , 732 pp - U:020
MH-60L DAP , , 2 bars , 213 exp , Japonia , 9/10 , Devastating Fire , Support, Recon, 11 kill , 1004 pp - U:023 [+95 exp]
AH-1F Cobra , , 2 bars , 204 exp , Japonia , 4/10 , Recon, Support, 7 kill , 417 pp - U:027 [+165 exp]
[u]Niszczyciel[/u]
Kongo (Planes:0/1), , 2 bars , 267 exp , Japonia , 9/10 , 5 kill , 1792 pp - U:016 [+9 exp]
[u]Lotniskowiec[/u]
Hyuga (Planes:0/2), , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 3192 pp - U:028
Player 1 : Japonia
Killed: INF:91 TNK:2 RCN:38 AT:20 FORT:24 ATY:54 AD:35 FTR:7 TB:17 SUB:1 DD:5 CRs:2 Total: 296
Lost : INF:2 RCN:1 FTR:2 TB:2 CRs:2 Total: 9
BV 4
V 2
TV 0
L 0
Player 1 Japonia has 41 units total (core+aux):
Piechota : 7
Czołg : 5
Artyleria : 10
Obrona plot. : 1
Myśliwiec : 6
Bomb. taktyczny : 3
Niszczyciel : 6
Lotniskowiec : 1
Okręt rzeczny : 2
Player 2 Malezja has 63 units total (core+aux):
Piechota : 26
Czołg : 1
Rozpoznanie : 2
Artyleria ppanc. : 17
Fortyfikacje : 4
Artyleria : 13
* <- original core (don't count against cap)
+ <- BV prototype
pp <- prestige points
A jak Ci sie sprawił dobór artylerii, który masz? Ja jadę tylko na samobieznych z następujących powodów:
- zawsze są gotowe do obrony
- mogą atakować z doskoku
- mają dużo amunicji
Armaty holowane są szybsze i tańsze. Za dwie samobieżne można mieć trzy holowane tylko czy warto biorąc pod uwagę ograniczenia?
MLRSy za to mają większy atak ale ilość amunicji woła o pomstę do nieba. W scenariuszutakim jak Parachutes over Selangor zdecydowanie przegrywają (jedną turę z pięciu nie strzelają).
Ciekaw jestem Twoich doświadczeń.
Ciekaw jestem też porówniania:
Mitsubishi F-2
Mitsubishi F-15J Kai
Kai ma +1 do inicjatywy, +2 do ataku AA, -2 do obrony AD
Czy powyższy bilans przemawia za Kai? F-2 znacznie szybciej się trenuje i po likwidacji wrogich myśliwców nieźle miesza na lądzie. Moje doświadczenia pokazują, że większość czasu walczę z jednostkami lądowymi. Równorzędne myśliwce załatwia Patriot.
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4742
"Let me see your war face."
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #24 :
Luty 20, 2020, 02:50:38 »
Cytat: Jaro Luty 20, 2020, 08:41:06
Mógłbyś rozwinąć kwestie doświadczenia? Czy doświadczenie ma wpływ na możliwość uniknięcia ataku przez op?
Dużo będzie tych okrętów podwodnych w kolejnych bitwach?
Zwykle (Delta) zwalczałem op wszystkim co lata i ma możliwość strzelania do okrętów (A-10, Apache, Drony). Max dwie tury i op przestawał istnieć.
Tu masz szczegółowy opis, że strony Luisa.
Kod: (http://luis-guzman.com/)
For Submarines and other units defined by $class_evade:
Probability to evade is given by $class_evade for Defender's class, or 30% if $class_evade is not defined (50% if playing Pg2-Mode)
if $zoc_evade is define, % is reduced for each additional enemy on ZOC (adjacent) by the value set in that $var
% is increased by (5 * Defender's exp_bars) - (5 * Attacker's exp_bars)
If Attacker is Air unit, % is halved
If Defender is "mounted" % is halved again.
If % is >= Dice(1,100), then Defender evades combat
W skrócie każda belka obrońcy dodaje 5% szansy na awaryjne zanurzenie, każda belka atakującego 5% zabiera.
Co do ilości OP, to nie jestem pewien. Wiem, że są (przeglądałem listę jednostek w kampanii), ale staram się zbyt dokładnie nie zaglądać w scenariusze. Planuje rozegrać kampanię z minimum niespodzianek.
Co do porównania z Deltą, to możesz mieć niemiłą niespodziankę.
W Delcie większość okrętów podwodnych przeciwnika stanowią jednostki o napędzie diesel-elektrycznym (głownie typ Kilo, albo Type 209). Mają dość umiarkowane statystyki obrony (AD=9-10).
W tej kampanii natkniesz się na amerykańskie okręty z napędem atomowym (typ Los Angeles, Virginia, Seawolf). Mają znacznie lepszą obronę (AD=12-14). Belek doświadczenie też pewnie będzie więcej.
Może być wyraźnie trudniej uszkodzić je bez wyspecjalizowanego sprzętu.
Cytat: Jaro Luty 20, 2020, 08:55:28
A jak Ci sie sprawił dobór artylerii, który masz? Ja jadę tylko na samobieznych z następujących powodów:
- zawsze są gotowe do obrony
- mogą atakować z doskoku
- mają dużo amunicji
Armaty holowane są szybsze i tańsze. Za dwie samobieżne można mieć trzy holowane tylko czy warto biorąc pod uwagę ograniczenia?
MLRSy za to mają większy atak ale ilość amunicji woła o pomstę do nieba. W scenariuszutakim jak Parachutes over Selangor zdecydowanie przegrywają (jedną turę z pięciu nie strzelają).
Ciekaw jestem Twoich doświadczeń.
W tej kwestii, zwykle buduje armię w podobny sposób. IMHO urozmaicenie składu armii sprawia, że rozgrywka jest ciekawsza.
Poza tym, zwykle obawiam się, że jeśli przesadzę z skutecznością jakiegoś rodzaju wojsk, to popsuję sobie rozgrywkę.
BTW. Haubice FH-70 zdecydowanie wymagają przejrzenia. Nie zwróciłem wcześniej uwagi na poziom amunicji. Skromne 6 punktów amunicji to raczej nieporozumienie. Przykładowo, w armii brytyjskiej standardowy pojazd amunicyjny (Foden DROPS 8x8) przewozi 170 pocisków 155mm, co daje nawet 34 punkty amunicji na działo.
Co do skuteczności MLRS, to walcząc że "słabiakami" łatwo pominąć kwestię 'Counter Battery fire'.
MLRSy mają ruch fazowy, dzięki temu nie są narażone na ogień przeciw-aryleryjski (jeśli zachowały część punktów ruchu).
Znowu zgaduje, ale na ciasnym mapach, upakowanych amerykańskim sprzętem, to może stanowić pewien problem.
Z drugiej strony to nie jest problem duży. Bo jeśli natkniesz się na "kłopoty", zawsze możesz darmowo downgrade'ować haubice.
Cytat: Jaro Luty 20, 2020, 08:55:28
Ciekaw jestem też porówniania:
Mitsubishi F-2
Mitsubishi F-15J Kai
Kai ma +1 do inicjatywy, +2 do ataku AA, -2 do obrony AD
Czy powyższy bilans przemawia za Kai? F-2 znacznie szybciej się trenuje i po likwidacji wrogich myśliwców nieźle miesza na lądzie. Moje doświadczenia pokazują, że większość czasu walczę z jednostkami lądowymi. Równorzędne myśliwce załatwia Patriot.
Mogę tylko zgadywać, bo nie grałem jeszcze tej kampanii. Ale kiedy pojawią się amerykanie i ich myśliwce, to podejrzewam, że każdy punkt inicjatywy może okazać bezcenny. Też prawdopodobnie profilaktycznie zainwestowałbym w kilka F-15J.
BTW. 'Kai' to nie nazwa własna, tylko japońskie oznaczenie wersji zmodernizowanej (stosowane dla różnorodnego sprzętu).
«
Ostatnia zmiana: Luty 20, 2020, 02:52:39 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #25 :
Luty 20, 2020, 03:59:44 »
Dzięki - dałeś mi do myślenia.
PS Zerknąłeś może na ten Japoński most gąsienicowy z blokadą dodatków (mogę dokupić dodatki)?
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4742
"Let me see your war face."
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #26 :
Luty 20, 2020, 04:28:09 »
Cytat: Jaro Luty 20, 2020, 03:59:44
PS Zerknąłeś może na ten Japoński most gąsienicowy z blokadą dodatków (mogę dokupić dodatki)?
Mosty samobieżne nie mają wyłączonych dodatków. Wyłączeni są tylko leaderzy.
Nie mam zielonego pojęcia dlaczego w pasku cech pojawia się napis 'No atachments'.
BTW. Wykonałem szybki test. Całkowite wyłączenie dodatków nie powoduje wyświetlenia się napisu 'No atachments'.
Napis pojawia się wyłącznie gdy aktywna jest cecha 'No Leader'.
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2646
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #27 :
Luty 20, 2020, 10:52:37 »
Cytat: Jaro Luty 20, 2020, 08:55:28
A jak Ci sie sprawił dobór artylerii, który masz?
Ciekaw jestem też porówniania:
Mitsubishi F-2
Mitsubishi F-15J Kai
Kai ma +1 do inicjatywy, +2 do ataku AA, -2 do obrony AD
Czy powyższy bilans przemawia za Kai? F-2 znacznie szybciej się trenuje i po likwidacji wrogich myśliwców nieźle miesza na lądzie. Moje doświadczenia pokazują, że większość czasu walczę z jednostkami lądowymi. Równorzędne myśliwce załatwia Patriot.
Dość dawno to już grałem więc szczegóły się zacierają (ja dużo gram w ramach testów konwertowanych kampanii), ale jak mam kasę to zawsze oczywiście (?) preferuję artylerię samobieżną, ale jak jest mało kasy, to czasami trzeba iść w ATY holowane, jak w tym wypadku. Natomiast, pamiętam, że w Delcie wolałem kupić więcej M777 niż mieć mniej samobieżnych, no ale M777 się rozładowuje z transportu więc to inna klasa ATY holowanych niż zwykłe działa.
Co do samolotów do pamiętam że F-2 też mi się bardzo dobrze sprawdzały ale kupowałem też F-15 właśnie z myślą o walkach powietrznych, natomiast z tego co kojarzę to bardziej niż typ liczyły się belki i doświadczenie ..
Zapisane
Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #28 :
Luty 26, 2020, 09:53:19 »
Pinang. Fall of Malysia
Sprzedaję:
- Takanami
Unowocześniam:
- nic
Dokupuję:
- saperzy
Raport map:
- ok
Uwagi:
brak
Kluczem będzie wystawienie lotnictwa i dokonanie zwiadu. Lotnisko jest w zasięgu ręki. Drugie całkiem niedaleko. Okręty podwodne wyposażam w dodatki amunicyjne a niszczyciele konfiguruję jako artyleryjskie.
Desant pozwala mi wystawić siły od razu na lądzie a sporo artylerii może wylądować i strzelić. ATACMS wystawiam na wyspie, strzelam i pakuję do barki desantowej. Ostatni na wyspie jest wystawiony Patriot i zostanie tam do końca. W drugiej turze zdobywam lotnisko i wystawiam lotnictwo. Zaczynam likwidację nacierającego wroga. W czwartej turze orientuję się, że mogę mieć problem z pokonaniem ich wszystkich, więc muszę się skupić ma zdobyciu VH. Najgorzej będzie z najdalszym. Rozpoznanie pokazało mi, że jest nieźle broniony. Kolejne tury pokazują, że jednak mam dużą szansę na całkowitą likwidację wroga. I prawie tak się dzieje. Potęga artylerii i lotnictwa robi swoje. Kilka razy moja artyleria broniła moje jednostki całkowicie niszcząc wrogie pojazdy pancerne.
Dopisało mi sporo szczęścia, bo dostałem ciekawych liderów. Niestety jeden z VH z ukrytym liderem został zdobyty przez jednostkę z liderem - a to pech.
OpenGen 0.93.4.24.OGX * 24 Feb 2020 * AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_peg\ * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Bataan stop , #0 , Brilliant Victory , score:55
2 Japan flag over Luzon , #1 , Brilliant Victory , score:55
3 Heroic defend of Corregidor , #2 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Special Forces Group
4 Fortress Manila , #3 , Brilliant Victory , score:62
5 Desperate cry - Lingayen , #4 , Brilliant Victory , score:63
6 Battle of Kuching , #5 , Brilliant Victory , score:60
7 Parachutes over Selangor , #6 , Brilliant Victory , score:55
8 Pinang. Fall of Malysia , #7 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 460 * Average: 57
..
Current scenario: Pinang. Fall of Malysia, VH prestige is 720 , All map prestige is: 1000
Army cost: 50690 , Current prestige is 3116
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive Using map: 75
if BV: +3000, Forlorn Singapore , cap disabled, 8 turns prestige: 800
if V : +2500, Forlorn Singapore , cap disabled, 10 turns prestige: 800
if TV: +2000, Forlorn Singapore , cap disabled, 14 turns prestige: 800
Ls: Loss , turn prestige: 800
Piechota
Special Forces Group , , 1 bars , 185 exp , Japonia , 8/10 , 10 kill , 988 pp - U:001 [+27 exp]
Special Operations Group , , 2 bars , 215 exp , Japonia , 9/10 , Determined Defense , 27 kill , 1090 pp - U:011 [+13 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 140 exp , Japonia , 10/10 , Superior Maneuver , 9 kill , 1236 pp - U:012 [+13 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 165 exp , Japonia , 10/10 , 7 kill , 1236 pp - U:021 [+19 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 144 exp , Japonia , 10/10 , 11 kill , 1236 pp - U:029 [+21 exp]
Bridging 2000 , Type 73 Heavy Truck , , 1 bars , 111 exp , Japonia , 10/10 , Fast Builder, 0 kill , 564 pp - U:037
Czołg
Type 90 , , 5 bars , 557 exp , Japonia , 15/10 , Superior Maneuver , 67 kill , 1710 pp - U:005 [+52 exp]
Type 90 , , 4 bars , 496 exp , Japonia , 13/10 , First Strike , 50 kill , 1482 pp - U:006 [+70 exp]
Type 90 , , 1 bars , 171 exp , Japonia , 11/10 , 9 kill , 1254 pp - U:034 [+9 exp]
Fortyfikacje
Type 96 MPMS , , 1 bars , 177 exp , Japonia , 7/10 , Support, 3 kill , 294 pp - U:018 [+17 exp]
Type 96 MPMS , , 1 bars , 172 exp , Japonia , 11/10 , Support, 4 kill , 462 pp - U:024 [+15 exp]
Type 96 MPMS , , 1 bars , 153 exp , Japonia , 11/10 , Support, 1 kill , 462 pp - U:039 [+29 exp]
Artyleria
Type 99 155mm , , 2 bars , 228 exp , Japonia , 11/10 , 7 kill , 1082 pp - U:007 [+43 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 272 exp , Japonia , 12/10 , 8 kill , 1180 pp - U:008 [+42 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 243 exp , Japonia , 11/10 , 5 kill , 1082 pp - U:009 [+49 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 294 exp , Japonia , 12/10 , 7 kill , 1180 pp - U:010 [+47 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 243 exp , Japonia , 12/10 , 9 kill , 1180 pp - U:016 [+35 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 299 exp , Japonia , 12/10 , Skilled Reconnaissance , 6 kill , 1180 pp - U:017 [+57 exp]
Type 99 155mm , , 1 bars , 197 exp , Japonia , 11/10 , 4 kill , 1082 pp - U:019 [+23 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 235 exp , Japonia , 11/10 , Reconnaissance Movement , 3 kill , 1082 pp - U:020 [+41 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 210 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Maneuver , 0 kill , 1082 pp - U:022 [+39 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 272 exp , Japonia , 12/10 , 6 kill , 1180 pp - U:023 [+58 exp]
M270B1 MLRS , , 1 bars , 167 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Attack , Support, 1 kill , 1069 pp - U:026 [+27 exp]
Obrona plot.
MIM-104C Patriot , , 4 bars , 411 exp , Japonia , 14/10 , Air Defense, Support, 9 kill , 1948 pp - U:015 [+10 exp]
Myśliwiec
* Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 618 exp , Japonia , 15/10 , Shock Tactics , 17 kill , 0 pp - U:002 [+67 exp]
* Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 599 exp , Japonia , 14/10 , 23 kill , 0 pp - U:003 [+130 exp]
Mitsubishi F-2 , , 4 bars , 458 exp , Japonia , 13/10 , 14 kill , 1887 pp - U:013 [+127 exp]
Mitsubishi F-2 , , 3 bars , 323 exp , Japonia , 12/10 , 8 kill , 1742 pp - U:030 [+80 exp]
Mitsubishi F-2 , , 3 bars , 307 exp , Japonia , 11/10 , Reconnaissance Movement , 2 kill , 1597 pp - U:036 [+116 exp]
Harrier GR.9 , , 2 bars , 227 exp , Japonia , 11/10 , Fast Speed, Support, 6 kill , 1478 pp - U:038 [+110 exp]
Bomb. taktyczny
MQ-9 Reaper , , 3 bars , 315 exp , Japonia , 10/10 , Devastating Fire , Support, Fast Speed, 8 kill , 732 pp - U:025 [+79 exp]
AH-64DJP , , 3 bars , 394 exp , Japonia , 13/10 , Support, Fast Speed, 5 kill , 1653 pp - U:027 [+55 exp]
AH-64DJP , , 2 bars , 281 exp , Japonia , 12/10 , Aggressive Attack , Support, Fast Speed, 9 kill , 1526 pp - U:033 [+42 exp]
Bomb. strategiczny
P-3 Orion , , 3 bars , 335 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance , Support, 4 kill , 1500 pp - U:004 [+67 exp]
Okręt podwodny
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 175 exp , Japonia , 11/10 , Support, 4 kill , 2217 pp - U:031 [+20 exp]
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 148 exp , Japonia , 11/10 , Support, 3 kill , 2217 pp - U:032 [+20 exp]
Niszczyciel
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 3 bars , 365 exp , Japonia , 13/10 , 8 kill , 2496 pp - U:014 [+59 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 1 bars , 188 exp , Japonia , 11/10 , 7 kill , 2112 pp - U:028 [+37 exp]
Lotniskowiec
Hyuga (Planes:0/2), , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 3192 pp - U:035
Player 1 : Japonia
Killed: INF:145 TNK:7 RCN:49 AT:57 FORT:66 ATY:91 AD:46 FTR:7 TB:28 SUB:3 DD:13 CRs:15 Total: 527
Lost : TB:1 SUB:1 Total: 2
BV 8
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 6 Units * 2 Leaders Total : 960 exp, 64 kill, 6350 pp Average: 160 exp, 11 kill, 1058 pp
Czołg * 3 Units * 2 Leaders Total : 1224 exp, 126 kill, 4446 pp Average: 408 exp, 42 kill, 1482 pp
Fortyfikacje * 3 Units * 0 Leaders Total : 502 exp, 8 kill, 1218 pp Average: 167 exp, 3 kill, 406 pp
Artyleria * 11 Units * 4 Leaders Total : 2660 exp, 56 kill, 12379 pp Average: 242 exp, 5 kill, 1125 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 411 exp, 9 kill, 1948 pp Average: 411 exp, 9 kill, 1948 pp
Myśliwiec * 6 Units * 2 Leaders Total : 2532 exp, 70 kill, 6704 pp Average: 422 exp, 12 kill, 1117 pp
Bomb. taktyczny * 3 Units * 2 Leaders Total : 990 exp, 22 kill, 3911 pp Average: 330 exp, 7 kill, 1304 pp
Bomb. strategiczny * 1 Units * 1 Leaders Total : 335 exp, 4 kill, 1500 pp Average: 335 exp, 4 kill, 1500 pp
Okręt podwodny * 2 Units * 0 Leaders Total : 323 exp, 7 kill, 4434 pp Average: 162 exp, 4 kill, 2217 pp
Niszczyciel * 2 Units * 0 Leaders Total : 553 exp, 15 kill, 4608 pp Average: 277 exp, 8 kill, 2304 pp
Lotniskowiec * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 2 kill, 3192 pp Average: 0 exp, 2 kill, 3192 pp
* Summary: * 39 Units * 13 Leaders Total : 10490 exp, 383 kill, 50690 pp Average: 269 exp, 10 kill, 1300 pp
Player 1 Japonia has 39 units total (core+aux):
Piechota : 6
Czołg : 3
Fortyfikacje : 3
Artyleria : 11
Obrona plot. : 1
Myśliwiec : 6
Bomb. taktyczny : 3
Bomb. strategiczny : 1
Okręt podwodny : 2
Niszczyciel : 2
Lotniskowiec : 1
Player 2 Malezja has 13 units total (core+aux):
Piechota : 5
Rozpoznanie : 1
Fortyfikacje : 7
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #29 :
Luty 28, 2020, 10:06:35 »
Forlorn Singapore
Sprzedaję:
- nic
Unowocześniam:
- nic
Dokupuję:
- w trakcie dwa myśliwce Mitsubishi F-15J Kai
Raport map:
- ok
Uwagi:
brak
W pierwszej turze mam już połowę mapy opanowane. Niestety, jak idzie mi zbyt dobrze przestaję być uważny. Najpierw obrywa dron od mobilnej pelotki a następnie podstawiam specjalsów w zasięg artylerii. Ratuję się lotnictwem. Najpierw likwidują częściowo stłumioną pelotkę - na szczęście bez konsekwencji. Potem kasuję artylerię. I znowu zapominam o jednej artylerii i podstawiam kolejnych specjalsów. Drugimi specjalsami likwiduję inną artylerię - nie wiadomo po co i ponoszę lekkie straty. W następnej turze specjalsi pozostawieni pod ostrzałem trochę obrywają a następnie atakują ich 4 recony. Giną jeden po drugim. AI jest w tym przypadku niesamowite. Mogę skończyć turę wcześniej ale doświadczam jednostki
OpenGen 0.93.4.24.OGX * 24 Feb 2020 * AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_peg\ * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3
Campaign: D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Bataan stop , #0 , Brilliant Victory , score:55
2 Japan flag over Luzon , #1 , Brilliant Victory , score:55
3 Heroic defend of Corregidor , #2 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Special Forces Group
4 Fortress Manila , #3 , Brilliant Victory , score:62
5 Desperate cry - Lingayen , #4 , Brilliant Victory , score:63
6 Battle of Kuching , #5 , Brilliant Victory , score:60
7 Parachutes over Selangor , #6 , Brilliant Victory , score:55
8 Pinang. Fall of Malysia , #7 , Brilliant Victory , score:55
9 Forlorn Singapore , #8 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 515 * Average: 57
..
Current scenario: Forlorn Singapore, VH prestige is 720 , All map prestige is: 1240
Army cost: 54777 , Current prestige is 1976
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive Using map: 71
if BV: +3000, Downfall of Singapore , cap disabled, 5 turns prestige: 1000
if V : +2500, Downfall of Singapore , cap disabled, 6 turns prestige: 1000
if TV: +2000, Downfall of Singapore , cap disabled, 9 turns prestige: 1000
Ls: Loss , turn prestige: 1000
Piechota
Special Forces Group , , 1 bars , 195 exp , Japonia , 10/10 , 10 kill , 1236 pp - U:001 [+10 exp]
Special Operations Group , , 2 bars , 283 exp , Japonia , 8/10 , Determined Defense , 30 kill , 969 pp - U:011 [+68 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 155 exp , Japonia , 10/10 , Superior Maneuver , 12 kill , 1236 pp - U:012 [+15 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 171 exp , Japonia , 10/10 , Aggressive Attack , 9 kill , 1236 pp - U:021 [+6 exp]
Special Forces Group , , 1 bars , 151 exp , Japonia , 7/10 , 15 kill , 865 pp - U:029 [+7 exp]
Bridging 2000 , Type 73 Heavy Truck , , 1 bars , 111 exp , Japonia , 10/10 , Fast Builder, 0 kill , 564 pp - U:037
Czołg
Type 90 , , 5 bars , 626 exp , Japonia , 15/10 , Superior Maneuver , 77 kill , 1710 pp - U:005 [+69 exp]
Type 90 , , 5 bars , 573 exp , Japonia , 14/10 , First Strike , 56 kill , 1596 pp - U:006 [+77 exp]
Type 90 , , 2 bars , 289 exp , Japonia , 11/10 , 21 kill , 1254 pp - U:034 [+118 exp]
Fortyfikacje
Type 96 MPMS , , 1 bars , 198 exp , Japonia , 11/10 , Support, 3 kill , 462 pp - U:018 [+21 exp]
Type 96 MPMS , , 1 bars , 194 exp , Japonia , 11/10 , Support, 5 kill , 462 pp - U:024 [+22 exp]
Type 96 MPMS , , 1 bars , 174 exp , Japonia , 11/10 , Support, 3 kill , 462 pp - U:039 [+21 exp]
Artyleria
Type 99 155mm , , 2 bars , 239 exp , Japonia , 12/10 , 7 kill , 1180 pp - U:007 [+11 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 277 exp , Japonia , 12/10 , 8 kill , 1180 pp - U:008 [+5 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 263 exp , Japonia , 12/10 , 5 kill , 1180 pp - U:009 [+20 exp]
Type 99 155mm , , 3 bars , 333 exp , Japonia , 12/10 , 7 kill , 1180 pp - U:010 [+39 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 265 exp , Japonia , 12/10 , 10 kill , 1180 pp - U:016 [+22 exp]
Type 99 155mm , , 3 bars , 338 exp , Japonia , 12/10 , Skilled Reconnaissance , 7 kill , 1180 pp - U:017 [+39 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 225 exp , Japonia , 11/10 , Overwhelming Attack , 5 kill , 1082 pp - U:019 [+28 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 255 exp , Japonia , 12/10 , Reconnaissance Movement , 4 kill , 1180 pp - U:020 [+20 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 225 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Maneuver , 0 kill , 1082 pp - U:022 [+15 exp]
Type 99 155mm , , 2 bars , 295 exp , Japonia , 12/10 , 7 kill , 1180 pp - U:023 [+23 exp]
M270B1 MLRS , , 1 bars , 184 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Attack , Support, 2 kill , 1069 pp - U:026 [+17 exp]
Obrona plot.
MIM-104C Patriot , , 4 bars , 417 exp , Japonia , 14/10 , Support, 9 kill , 1948 pp - U:015 [+6 exp]
Myśliwiec
* Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 652 exp , Japonia , 15/10 , Shock Tactics , 20 kill , 0 pp - U:002 [+34 exp]
* Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 641 exp , Japonia , 15/10 , 25 kill , 0 pp - U:003 [+42 exp]
Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 508 exp , Japonia , 14/10 , 16 kill , 2032 pp - U:013 [+50 exp]
Mitsubishi F-2 , , 3 bars , 350 exp , Japonia , 13/10 , 10 kill , 1887 pp - U:030 [+27 exp]
Mitsubishi F-2 , , 3 bars , 356 exp , Japonia , 13/10 , Reconnaissance Movement , Fast Speed, Support, 5 kill , 1887 pp - U:036 [+49 exp]
Harrier GR.9 , , 2 bars , 253 exp , Japonia , 12/10 , Fast Speed, Support, 9 kill , 1612 pp - U:038 [+26 exp]
Mitsubishi F-15J Kai , , 1 bars , 170 exp , Japonia , 10/10 , Air Defense, 1 kill , 1584 pp - U:041 [+59 exp]
Mitsubishi F-15J Kai , , 1 bars , 148 exp , Japonia , 10/10 , AntiTank, Support, 1 kill , 1584 pp - U:045 [+37 exp]
Bomb. taktyczny
MQ-9 Reaper , , 4 bars , 450 exp , Japonia , 10/10 , Devastating Fire , Support, Fast Speed, 10 kill , 732 pp - U:025 [+135 exp]
AH-64DJP , , 4 bars , 456 exp , Japonia , 13/10 , Support, Fast Speed, 8 kill , 1653 pp - U:027 [+62 exp]
AH-64DJP , , 3 bars , 317 exp , Japonia , 11/10 , Aggressive Attack , Support, Fast Speed, 11 kill , 1399 pp - U:033 [+36 exp]
Bomb. strategiczny
P-3 Orion , , 3 bars , 352 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance , Support, 4 kill , 1500 pp - U:004 [+17 exp]
Okręt podwodny
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 175 exp , Japonia , 11/10 , 4 kill , 2217 pp - U:031
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 148 exp , Japonia , 11/10 , 3 kill , 2217 pp - U:032
Niszczyciel
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 3 bars , 384 exp , Japonia , 13/10 , 9 kill , 2496 pp - U:014 [+19 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 2 bars , 223 exp , Japonia , 11/10 , 8 kill , 2112 pp - U:028 [+35 exp]
Lotniskowiec
Hyuga (Planes:0/2), , 0 bars , 0 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 3192 pp - U:035
Player 1 : Japonia
Killed: INF:160 TNK:9 RCN:52 AT:68 FORT:95 ATY:101 AD:50 FTR:7 TB:29 SUB:3 DD:13 CRs:15 Total: 602
Lost : TB:1 SUB:1 Total: 2
BV 9
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 6 Units * 3 Leaders Total : 1066 exp, 76 kill, 6106 pp Average: 178 exp, 13 kill, 1018 pp
Czołg * 3 Units * 2 Leaders Total : 1488 exp, 154 kill, 4560 pp Average: 496 exp, 51 kill, 1520 pp
Fortyfikacje * 3 Units * 0 Leaders Total : 566 exp, 11 kill, 1386 pp Average: 189 exp, 4 kill, 462 pp
Artyleria * 11 Units * 5 Leaders Total : 2899 exp, 62 kill, 12673 pp Average: 264 exp, 6 kill, 1152 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 417 exp, 9 kill, 1948 pp Average: 417 exp, 9 kill, 1948 pp
Myśliwiec * 8 Units * 2 Leaders Total : 3078 exp, 87 kill, 10586 pp Average: 385 exp, 11 kill, 1323 pp
Bomb. taktyczny * 3 Units * 2 Leaders Total : 1223 exp, 29 kill, 3784 pp Average: 408 exp, 10 kill, 1261 pp
Bomb. strategiczny * 1 Units * 1 Leaders Total : 352 exp, 4 kill, 1500 pp Average: 352 exp, 4 kill, 1500 pp
Okręt podwodny * 2 Units * 0 Leaders Total : 323 exp, 7 kill, 4434 pp Average: 162 exp, 4 kill, 2217 pp
Niszczyciel * 2 Units * 0 Leaders Total : 607 exp, 17 kill, 4608 pp Average: 304 exp, 9 kill, 2304 pp
Lotniskowiec * 1 Units * 0 Leaders Total : 0 exp, 2 kill, 3192 pp Average: 0 exp, 2 kill, 3192 pp
* Summary: * 41 Units * 15 Leaders Total : 12019 exp, 458 kill, 54777 pp Average: 293 exp, 11 kill, 1336 pp
Player 1 Japonia has 41 units total (core+aux):
Piechota : 6
Czołg : 3
Fortyfikacje : 3
Artyleria : 11
Obrona plot. : 1
Myśliwiec : 8
Bomb. taktyczny : 3
Bomb. strategiczny : 1
Okręt podwodny : 2
Niszczyciel : 2
Lotniskowiec : 1
Player 2 Singapur has 1 units total (core+aux):
Fortyfikacje : 1
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony:
1
[
2
]
3
4
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...