Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Marzec 29, 2024, 04:08:32
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
(Moderatorzy:
kowdar
,
Waldzios
) >
Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU (Przeczytany 13601 razy)
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #45 :
Marzec 12, 2020, 11:32:42 »
The walk on Fiji
Sprzedaję:
- nadmiarowe okręty podwodne
Unowocześniam:
- nic
Dokupuję:
- specjalsów
- 2 śmigłowce
- w trakcie trochę artylerii
Raport map:
- ok
Uwagi:
brak
W pierwszej turze wystawiam tylko okręty podwodne, Partiota, saperów i artylerię na wyspie wspieraną przez specjalsów.
Saperzy budują lotnisko. Okręty podwodne likwidują flotę npla. Artyleria likwiduje to, co jest w polu widzenia.
Atak lotnictwa npla, jak zwykle kończy się masakrą. Dwa patrioty są nie do pobicia. Na nieszczęście pomocniczy śmigłowiec został dostrzeżony i zlikwidowany. Szkoda ale dzięki temu wiem więcej o obronie plot. Po wystawieniu lotnictwa robię zwiad. Jedna grupa płynie na południe na wyspę a reszta będzie wystawiona po zajęciu SH na wschodniej wyspie. Czasu jest bardzo dużo i można powolutku likwidować jednostki npla. Kończę dużo przed czasem ale gram do końca zbierając kasę na ostatnią bitwę.
OpenGen 0.93.4.27.OGX * 7 Mar 2020 * AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_peg\ * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3c
Campaign: D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Bataan stop , #0 , Brilliant Victory , score:55
2 Japan flag over Luzon , #1 , Brilliant Victory , score:55
3 Heroic defend of Corregidor , #2 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Special Forces Group
4 Fortress Manila , #3 , Brilliant Victory , score:62
5 Desperate cry - Lingayen , #4 , Brilliant Victory , score:63
6 Battle of Kuching , #5 , Brilliant Victory , score:60
7 Parachutes over Selangor , #6 , Brilliant Victory , score:55
8 Pinang. Fall of Malysia , #7 , Brilliant Victory , score:55
9 Forlorn Singapore , #8 , Brilliant Victory , score:55
10 Downfall of Singapore , #9 , Brilliant Victory , score:54
11 Airbase on Guam , #10 , Brilliant Victory , score:55
12 N.Mariana - Hell's vestibule , #11 , Brilliant Victory , score:55
13 Marshall - Devil's Ring , #12 , Brilliant Victory , score:55
14 Wake - Infernal task , #13 , Brilliant Victory , score:55
15 Instant thunder on Tarawa , #14 , Brilliant Victory , score:55
16 The walk on Fiji , #15 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 899 * Average: 56
..
Current scenario: The walk on Fiji, VH prestige is 1440 , All map prestige is: 1920
Army cost: 81659 , Current prestige is 3653
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 18
AI stance is Defensive Using map: 246
if BV: +9000, Decisive clash in Espiritu , cap disabled, 18 turns prestige: 1800
if V : +8000, Decisive clash in Espiritu , cap disabled, 20 turns prestige: 1800
if TV: +7000, Decisive clash in Espiritu , cap disabled, 22 turns prestige: 1800
Ls: Loss , turn prestige: 1800
Piechota
Special Forces Group , , 5 bars , 823 exp , Japonia , 14/10 , Street Fighter , 25 kill , 2452 pp - U:001 [+15 exp]
Special Forces Group , , 3 bars , 356 exp , Japonia , 13/10 , 4 kill , 2277 pp - U:007 [+23 exp]
Special Operations Group , , 4 bars , 404 exp , Japonia , 11/10 , Determined Defense , 48 kill , 1874 pp - U:011 [+19 exp]
Bridging 2010 , , 3 bars , 333 exp , Japonia , 10/10 , Fast Builder, 0 kill , 444 pp - U:021
Special Forces Group , , 3 bars , 383 exp , Japonia , 12/10 , 11 kill , 2102 pp - U:038 [+32 exp]
Czołg
Type 90 , , 5 bars , 913 exp , Japonia , 15/10 , Superior Maneuver , 114 kill , 1710 pp - U:005
Type 90 , , 5 bars , 1050 exp , Japonia , 15/10 , First Strike , 95 kill , 1710 pp - U:006 [+46 exp]
Type 90 , , 4 bars , 453 exp , Japonia , 14/10 , 49 kill , 1596 pp - U:033 [+6 exp]
Artyleria
M270 MLRS , , 3 bars , 391 exp , Japonia , 13/10 , Support, 18 kill , 1185 pp - U:008 [+23 exp]
M270 MLRS , , 3 bars , 371 exp , Japonia , 13/10 , Support, 12 kill , 1185 pp - U:009 [+21 exp]
Type 99 155mm (RAP) , , 5 bars , 507 exp , Japonia , 14/10 , 12 kill , 1377 pp - U:010 [+47 exp]
Type 99 155mm (RAP) , , 4 bars , 440 exp , Japonia , 13/10 , 13 kill , 1279 pp - U:016 [+62 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 5 bars , 509 exp , Japonia , 14/10 , Skilled Reconnaissance , Support, 10 kill , 1344 pp - U:017 [+38 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 4 bars , 437 exp , Japonia , 13/10 , Overwhelming Attack , Support, 20 kill , 1248 pp - U:019 [+58 exp]
Type 99 155mm (RAP) , , 4 bars , 425 exp , Japonia , 13/10 , Reconnaissance Movement , 9 kill , 1279 pp - U:020 [+45 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 3 bars , 356 exp , Japonia , 13/10 , Aggressive Maneuver , Support, 11 kill , 1248 pp - U:022 [+45 exp]
Type 99 155mm (RAP) , , 3 bars , 360 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 984 pp - U:023 [+27 exp]
M270B1 MLRS , , 3 bars , 360 exp , Japonia , 13/10 , Aggressive Attack , Support, 7 kill , 1263 pp - U:025 [+34 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 3 bars , 357 exp , Japonia , 10/10 , Support, 1 kill , 960 pp - U:042 [+24 exp]
M270 MLRS , , 3 bars , 360 exp , Japonia , 13/10 , Support, 3 kill , 1185 pp - U:043 [+18 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 3 bars , 350 exp , Japonia , 10/10 , Support, 1 kill , 960 pp - U:051 [+17 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 3 bars , 358 exp , Japonia , 10/10 , Support, 1 kill , 960 pp - U:062 [+25 exp]
Obrona plot.
MIM-104C Patriot , , 5 bars , 636 exp , Japonia , 13/10 , Support, Air Defense, 14 kill , 1809 pp - U:015 [+90 exp]
Myśliwiec
* Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 950 exp , Japonia , 15/10 , Shock Tactics , Air Defense, 30 kill , 0 pp - U:002 [+36 exp]
* Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 918 exp , Japonia , 15/10 , 42 kill , 0 pp - U:003 [+41 exp]
Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 711 exp , Japonia , 15/10 , 34 kill , 2178 pp - U:013 [+39 exp]
Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 586 exp , Japonia , 15/10 , 23 kill , 2178 pp - U:029 [+4 exp]
Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 752 exp , Japonia , 14/10 , Reconnaissance Movement , Fast Speed, Recon, 19 kill , 2032 pp - U:035 [+75 exp]
Harrier GR.9 , , 5 bars , 567 exp , Japonia , 15/10 , Fast Speed, Support, 25 kill , 2016 pp - U:037 [+11 exp]
Mitsubishi F-15J Kai , , 5 bars , 530 exp , Japonia , 14/10 , 13 kill , 2217 pp - U:039 [+70 exp]
Mitsubishi F-15J Kai , , 5 bars , 624 exp , Japonia , 15/10 , Reconnaissance Movement , Fast Speed, Recon, 13 kill , 2376 pp - U:040 [+68 exp]
Bomb. taktyczny
AH-64DJP , , 3 bars , 371 exp , Japonia , 13/10 , Support, Fast Speed, 2 kill , 1653 pp - U:012 [+38 exp]
AH-64DJP , , 3 bars , 393 exp , Japonia , 13/10 , Support, Fast Speed, 2 kill , 1653 pp - U:018 [+60 exp]
MQ-9 Reaper , , 5 bars , 916 exp , Japonia , 15/10 , Devastating Fire , Fast Speed, Support, 28 kill , 1098 pp - U:024 [+70 exp]
AH-64DJP , , 5 bars , 734 exp , Japonia , 12/10 , Support, Fast Speed, 28 kill , 1526 pp - U:026 [+36 exp]
AH-64DJP , , 5 bars , 716 exp , Japonia , 15/10 , Aggressive Attack , Support, Fast Speed, 29 kill , 1908 pp - U:032 [+55 exp]
Bomb. strategiczny
E-2C Hawkeye , , 4 bars , 407 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance , 5 kill , 1392 pp - U:004
Okręt podwodny
Soryu (Harpoon) , , 5 bars , 515 exp , Japonia , 14/10 , Support, 2 kill , 2872 pp - U:030 [+98 exp]
Soryu (Harpoon) , , 4 bars , 415 exp , Japonia , 13/10 , Support, 10 kill , 2667 pp - U:031 [+26 exp]
Soryu (Harpoon) , , 4 bars , 401 exp , Japonia , 13/10 , Support, 2 kill , 2667 pp - U:044 [+31 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 371 exp , Japonia , 13/10 , Support, 1 kill , 2667 pp - U:045 [+18 exp]
Niszczyciel
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 925 exp , Japonia , 15/10 , AntiTank, Special Munition, 22 kill , 2880 pp - U:014 [+143 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 705 exp , Japonia , 15/10 , AntiTank, Special Munition, 24 kill , 2880 pp - U:027 [+86 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 506 exp , Japonia , 13/10 , AntiTank, Special Munition, 2 kill , 2496 pp - U:028 [+111 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 4 bars , 480 exp , Japonia , 13/10 , AntiTank, Special Munition, 7 kill , 2496 pp - U:034 [+86 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 521 exp , Japonia , 14/10 , AntiTank, Special Munition, 13 kill , 2688 pp - U:036 [+61 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 529 exp , Japonia , 14/10 , AntiTank, Special Munition, 12 kill , 2688 pp - U:041 [+97 exp]
Player 1 : Japonia
Killed: INF:217 TNK:28 RCN:86 AT:115 FORT:271 ATY:200 AD:105 FTR:25 TB:42 LB:7 SUB:12 DD:27 BS:1 CV:1 CRs:23 Total: 1160
Lost : ATY:1 TB:2 SUB:1 CRs:1 Total: 5
BV 16
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 5 Units * 2 Leaders Total : 2299 exp, 88 kill, 9149 pp Average: 460 exp, 18 kill, 1830 pp
Czołg * 3 Units * 2 Leaders Total : 2416 exp, 258 kill, 5016 pp Average: 805 exp, 86 kill, 1672 pp
Artyleria * 14 Units * 5 Leaders Total : 5581 exp, 120 kill, 16457 pp Average: 399 exp, 9 kill, 1176 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 636 exp, 14 kill, 1809 pp Average: 636 exp, 14 kill, 1809 pp
Myśliwiec * 8 Units * 3 Leaders Total : 5638 exp, 199 kill, 12997 pp Average: 705 exp, 25 kill, 1625 pp
Bomb. taktyczny * 5 Units * 2 Leaders Total : 3130 exp, 89 kill, 7838 pp Average: 626 exp, 18 kill, 1568 pp
Bomb. strategiczny * 1 Units * 1 Leaders Total : 407 exp, 5 kill, 1392 pp Average: 407 exp, 5 kill, 1392 pp
Okręt podwodny * 4 Units * 0 Leaders Total : 1702 exp, 15 kill, 10873 pp Average: 426 exp, 4 kill, 2718 pp
Niszczyciel * 6 Units * 0 Leaders Total : 3666 exp, 80 kill, 16128 pp Average: 611 exp, 13 kill, 2688 pp
* Summary: * 47 Units * 15 Leaders Total : 25475 exp, 868 kill, 81659 pp Average: 542 exp, 18 kill, 1737 pp
Player 1 Japonia has 57 units total (core+aux):
Piechota : 5
Czołg : 3
Fortyfikacje : 3
Artyleria : 14
Obrona plot. : 2
Myśliwiec : 10
Bomb. taktyczny : 5
Bomb. strategiczny : 1
Okręt podwodny : 5
Niszczyciel : 8
Okręt pomocniczy : 1
Player 2 USA has 1 units total (core+aux):
Piechota : 1
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #46 :
Marzec 15, 2020, 10:32:04 »
Decisive clash in Espiritu
Sprzedaję:
- Saperów
Unowocześniam:
- artylerię
Dokupuję:
- FARP
- niszczyciele
Raport map:
- ok
Uwagi:
brak
Nie lubię ostatnich scenariuszy. Tracę motywację do gry brz strat. Zaczynam ostrożnie. Wystawiam okręty podwodne, myśliwce zwiadowcze, Patriota wspartego specjalsami - to na małej wysepce. Na dużej wyspie wystawiam 3 niszczyciele, 3 MLRS-y 10 hexowe wsparte dwoma specjalsami, FARP i śmigłowiec. Rozpoznanie pokazuje mi, że nie czas na wystawianie reszty myśliwców i niszczycieli. Powoli likwiduję obsadę wyspy i podsuwam się do przodu przez góry. Idzie to powoli i około 5 tury zaczyna mi się wydawać, ze nie zdążę. Działam bardziej zdecydowanie i popełniam błędy płacąc za to stratami. W pewnym momencie zostawiłem śmigłowce bez opieki (ale w lesie) - akurat wtedy, gdy przybyły posiłki. Skutek widać poniżej. Dalej poszło sprawnie.
OpenGen 0.93.4.27.OGX * 7 Mar 2020 * AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\efile_gus_peg\ * Efile version: GusOpen ver. 7.2.3c
Campaign: D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Played Scenarios:
1 Bataan stop , #0 , Brilliant Victory , score:55
2 Japan flag over Luzon , #1 , Brilliant Victory , score:55
3 Heroic defend of Corregidor , #2 , Brilliant Victory , score:55 +++ Proto: Special Forces Group
4 Fortress Manila , #3 , Brilliant Victory , score:62
5 Desperate cry - Lingayen , #4 , Brilliant Victory , score:63
6 Battle of Kuching , #5 , Brilliant Victory , score:60
7 Parachutes over Selangor , #6 , Brilliant Victory , score:55
8 Pinang. Fall of Malysia , #7 , Brilliant Victory , score:55
9 Forlorn Singapore , #8 , Brilliant Victory , score:55
10 Downfall of Singapore , #9 , Brilliant Victory , score:54
11 Airbase on Guam , #10 , Brilliant Victory , score:55
12 N.Mariana - Hell's vestibule , #11 , Brilliant Victory , score:55
13 Marshall - Devil's Ring , #12 , Brilliant Victory , score:55
14 Wake - Infernal task , #13 , Brilliant Victory , score:55
15 Instant thunder on Tarawa , #14 , Brilliant Victory , score:55
16 The walk on Fiji , #15 , Brilliant Victory , score:55
17 Decisive clash in Espiritu , #16 , Brilliant Victory , score:64
--
Campaign score: 963 * Average: 56
..
Current scenario: Decisive clash in Espiritu, VH prestige is 480 , All map prestige is: 1040
Army cost: 84041 , Current prestige is 792
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive Using map: 249
BV: Win , turn prestige: 1200
V : Win , turn prestige: 1200
TV: Win , turn prestige: 1200
Ls: Loss , turn prestige: 1200
Piechota
Special Forces Group , , 5 bars , 1099 exp , Japonia , 13/10 , Street Fighter , 29 kill , 2277 pp - U:001 [+276 exp]
Special Forces Group , , 3 bars , 372 exp , Japonia , 13/10 , 7 kill , 2277 pp - U:007 [+16 exp]
Special Operations Group , , 4 bars , 436 exp , Japonia , 6/10 , Determined Defense , 51 kill , 1022 pp - U:011 [+32 exp]
Special Forces Group , , 4 bars , 405 exp , Japonia , 8/10 , 13 kill , 1401 pp - U:038 [+22 exp]
FARP , Type 73 Heavy Truck (Planes:0/1), , 3 bars , 333 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 588 pp - U:161
Czołg
Type 90 , , 5 bars , 1000 exp , Japonia , 14/10 , Superior Maneuver , 123 kill , 1596 pp - U:005 [+87 exp]
Type 90 , , 5 bars , 1109 exp , Japonia , 13/10 , First Strike , 96 kill , 1482 pp - U:006 [+59 exp]
Type 90 , , 5 bars , 509 exp , Japonia , 13/10 , 57 kill , 1482 pp - U:033 [+56 exp]
Artyleria
M270 MLRS , , 4 bars , 419 exp , Japonia , 13/10 , Support, 19 kill , 1185 pp - U:008 [+28 exp]
M270 MLRS , , 3 bars , 394 exp , Japonia , 13/10 , Support, 14 kill , 1185 pp - U:009 [+23 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 5 bars , 535 exp , Japonia , 15/10 , Support, 13 kill , 1440 pp - U:010 [+28 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 4 bars , 455 exp , Japonia , 14/10 , Support, 14 kill , 1344 pp - U:016 [+15 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 5 bars , 547 exp , Japonia , 15/10 , Skilled Reconnaissance , Support, 10 kill , 1440 pp - U:017 [+38 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 4 bars , 469 exp , Japonia , 14/10 , Overwhelming Attack , Support, 24 kill , 1344 pp - U:019 [+32 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 4 bars , 463 exp , Japonia , 14/10 , Reconnaissance Movement , Support, 9 kill , 1344 pp - U:020 [+38 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 3 bars , 382 exp , Japonia , 13/10 , Aggressive Maneuver , Support, 11 kill , 1248 pp - U:022 [+26 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 3 bars , 339 exp , Japonia , 13/10 , Support, 0 kill , 1248 pp - U:023 [+6 exp]
M270B1 MLRS , , 3 bars , 384 exp , Japonia , 13/10 , Aggressive Attack , Support, 7 kill , 1263 pp - U:025 [+24 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 3 bars , 370 exp , Japonia , 13/10 , Support, 3 kill , 1248 pp - U:042 [+13 exp]
M270 MLRS , , 3 bars , 383 exp , Japonia , 13/10 , Support, 5 kill , 1185 pp - U:043 [+23 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 3 bars , 361 exp , Japonia , 13/10 , Support, 1 kill , 1248 pp - U:046 [+11 exp]
M270A1 (GMLRS) , , 3 bars , 366 exp , Japonia , 13/10 , Support, 1 kill , 1248 pp - U:047 [+8 exp]
Type 99 155mm , , 3 bars , 345 exp , Japonia , 10/10 , 0 kill , 984 pp - U:049 [+12 exp]
Obrona plot.
MIM-104C Patriot , , 5 bars , 661 exp , Japonia , 14/10 , Support, Air Defense, 15 kill , 1948 pp - U:015 [+25 exp]
Myśliwiec
* Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 1018 exp , Japonia , 14/10 , Shock Tactics , 33 kill , 0 pp - U:002 [+68 exp]
* Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 993 exp , Japonia , 13/10 , 45 kill , 0 pp - U:003 [+75 exp]
Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 738 exp , Japonia , 15/10 , 37 kill , 2178 pp - U:013 [+27 exp]
Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 612 exp , Japonia , 15/10 , 26 kill , 2178 pp - U:029 [+26 exp]
Mitsubishi F-2 , , 5 bars , 803 exp , Japonia , 14/10 , Reconnaissance Movement , Fast Speed, Recon, 22 kill , 2032 pp - U:035 [+51 exp]
Harrier GR.9 , , 5 bars , 603 exp , Japonia , 15/10 , Fast Speed, Recon, 29 kill , 2016 pp - U:037 [+36 exp]
Mitsubishi F-15J Kai , , 5 bars , 573 exp , Japonia , 15/10 , 15 kill , 2376 pp - U:039 [+43 exp]
Mitsubishi F-15J Kai , , 5 bars , 743 exp , Japonia , 14/10 , Reconnaissance Movement , Fast Speed, Recon, 16 kill , 2217 pp - U:040 [+119 exp]
Bomb. taktyczny
AH-64DJP , , 4 bars , 438 exp , Japonia , 8/10 , Support, 2 kill , 1017 pp - U:012 [+67 exp]
AH-64DJP , , 4 bars , 472 exp , Japonia , 3/10 , Support, 2 kill , 381 pp - U:018 [+79 exp]
MQ-9 Reaper , , 5 bars , 946 exp , Japonia , 15/10 , Devastating Fire , Fast Speed, Recon, 30 kill , 1098 pp - U:024 [+30 exp]
AH-64DJP , , 5 bars , 823 exp , Japonia , 14/10 , Support, 31 kill , 1780 pp - U:026 [+89 exp]
AH-64DJP , , 5 bars , 757 exp , Japonia , 4/10 , Aggressive Attack , Support, Fast Speed, 29 kill , 508 pp - U:032 [+41 exp]
Bomb. strategiczny
E-2C Hawkeye , , 4 bars , 407 exp , Japonia , 10/10 , Skilled Reconnaissance , Recon, 5 kill , 1392 pp - U:004
Okręt podwodny
Soryu (Harpoon) , , 5 bars , 580 exp , Japonia , 15/10 , Support, 3 kill , 3078 pp - U:030 [+65 exp]
Soryu (Harpoon) , , 5 bars , 518 exp , Japonia , 14/10 , Support, 12 kill , 2872 pp - U:031 [+103 exp]
Soryu (Harpoon) , , 4 bars , 450 exp , Japonia , 14/10 , Support, 4 kill , 2872 pp - U:044 [+49 exp]
Soryu (Harpoon) , , 4 bars , 476 exp , Japonia , 13/10 , Support, 4 kill , 2667 pp - U:045 [+105 exp]
Niszczyciel
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 996 exp , Japonia , 15/10 , AntiTank, Special Munition, 23 kill , 2880 pp - U:014 [+71 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 3 bars , 377 exp , Japonia , 13/10 , AntiTank, Special Munition, 5 kill , 2496 pp - U:021 [+44 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 741 exp , Japonia , 9/10 , AntiTank, Special Munition, 29 kill , 1728 pp - U:027 [+36 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 580 exp , Japonia , 13/10 , AntiTank, Special Munition, 3 kill , 2496 pp - U:028 [+74 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 549 exp , Japonia , 14/10 , AntiTank, Special Munition, 9 kill , 2688 pp - U:034 [+69 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 595 exp , Japonia , 15/10 , AntiTank, Special Munition, 15 kill , 2880 pp - U:036 [+74 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 5 bars , 597 exp , Japonia , 15/10 , AntiTank, Special Munition, 13 kill , 2880 pp - U:041 [+68 exp]
Takanami (NGFS) (Planes:0/1), , 3 bars , 397 exp , Japonia , 12/10 , AntiTank, Special Munition, 1 kill , 2304 pp - U:160 [+64 exp]
Player 1 : Japonia
Killed: INF:224 TNK:33 RCN:95 AT:122 FORT:289 ATY:226 AD:118 FTR:29 TB:44 LB:7 SUB:14 DD:29 BS:1 CV:2 CRs:26 Total: 1259
Lost : ATY:1 TB:2 SUB:1 CRs:1 Total: 5
BV 17
V 0
TV 0
L 0
Averages:
Piechota * 5 Units * 2 Leaders Total : 2645 exp, 100 kill, 7565 pp Average: 529 exp, 20 kill, 1513 pp
Czołg * 3 Units * 2 Leaders Total : 2618 exp, 276 kill, 4560 pp Average: 873 exp, 92 kill, 1520 pp
Artyleria * 15 Units * 5 Leaders Total : 6212 exp, 131 kill, 18954 pp Average: 414 exp, 9 kill, 1264 pp
Obrona plot. * 1 Units * 0 Leaders Total : 661 exp, 15 kill, 1948 pp Average: 661 exp, 15 kill, 1948 pp
Myśliwiec * 8 Units * 3 Leaders Total : 6083 exp, 223 kill, 12997 pp Average: 760 exp, 28 kill, 1625 pp
Bomb. taktyczny * 5 Units * 2 Leaders Total : 3436 exp, 94 kill, 4784 pp Average: 687 exp, 19 kill, 957 pp
Bomb. strategiczny * 1 Units * 1 Leaders Total : 407 exp, 5 kill, 1392 pp Average: 407 exp, 5 kill, 1392 pp
Okręt podwodny * 4 Units * 0 Leaders Total : 2024 exp, 23 kill, 11489 pp Average: 506 exp, 6 kill, 2872 pp
Niszczyciel * 8 Units * 0 Leaders Total : 4832 exp, 98 kill, 20352 pp Average: 604 exp, 12 kill, 2544 pp
* Summary: * 50 Units * 15 Leaders Total : 28918 exp, 965 kill, 84041 pp Average: 578 exp, 19 kill, 1681 pp
Player 1 Japonia has 51 units total (core+aux):
Piechota : 5
Czołg : 3
Fortyfikacje : 1
Artyleria : 15
Obrona plot. : 1
Myśliwiec : 8
Bomb. taktyczny : 5
Bomb. strategiczny : 1
Okręt podwodny : 4
Niszczyciel : 8
Player 2 USA has 7 units total (core+aux):
Fortyfikacje : 3
Artyleria : 4
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Jaro
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1652
Odp: Jaro D09 AZJATYCKA STREFA POKOJU I DOBROBYTU
«
Odpowiedz #47 :
Marzec 15, 2020, 10:35:47 »
Podsumowanie.
Podpisuję się pod tym, co napisał Waldzios.
Jeśli chodzi o okręty podwodnie to nie jest tak źle. Ja wymieniałem je na bardziej doświadczone i udało mi się dorobić 5-ciu belek na jednym a czterech na kolejnych dwóch przed ostatnią bitwą. A w szczycie miałem nawet 8 okrętów podwodnych. OP są praktycznie całkowicie bezpieczne. AI nie atakuje ich z powietrza. Aby zrobić im krzywdę AI musiało by skoordynować atak z wody. Jedynym zagrożeniem są wrogie okręty podwodne z rakietami harpoon pod parasolem Patriota. Inne mogę po prostu ignorować. Tyle że musiało by być ich co najmniej tyle ile posiada gracz i to skoncentrowanych w jednym miejscu (plus odpowiednie doświadczenie). Moje op mogąc atakować kolejno wrogie op w przewadze 4:1 bez problemu i praktycznie bez strat słały je na dno mimo nawet dwóch zanurzeń awaryjnych.
Bitwa 7
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 155 exp , Japonia , 11/10 , 2 kill , 2217 pp - U:031 [+24 exp]
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 128 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 2016 pp - U:032 [+17 exp]
Bitwa 8
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 175 exp , Japonia , 11/10 , Support, 4 kill , 2217 pp - U:031 [+20 exp]
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 148 exp , Japonia , 11/10 , Support, 3 kill , 2217 pp - U:032 [+20 exp]
Bitwa 9
nic
Bitwa 10
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 181 exp , Japonia , 11/10 , Support, 4 kill , 2217 pp - U:031 [+6 exp]
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 153 exp , Japonia , 11/10 , Support, 3 kill , 2217 pp - U:032 [+5 exp]
Bitwa 11
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 198 exp , Japonia , 11/10 , Support, 6 kill , 2217 pp - U:030 [+17 exp]
Oyashio (Harpoon) , , 1 bars , 174 exp , Japonia , 11/10 , Support, 3 kill , 2217 pp - U:031 [+21 exp]
Bitwa 12
Soryu (Harpoon) , , 2 bars , 228 exp , Japonia , 12/10 , 1 kill , 2462 pp - U:030 [+6 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 341 exp , Japonia , 12/10 , 1 kill , 2462 pp - U:031 [+119 exp]
Bitwa 13
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 345 exp , Japonia , 12/10 , Support, 1 kill , 2462 pp - U:030 [+117 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 358 exp , Japonia , 13/10 , Support, 3 kill , 2667 pp - U:031 [+17 exp]
Soryu (Harpoon) , , 2 bars , 229 exp , Japonia , 10/10 , 2 kill , 2052 pp - U:038 [+7 exp]
Soryu (Harpoon) , , 2 bars , 231 exp , Japonia , 10/10 , 1 kill , 2052 pp - U:080 [+9 exp]
Bitwa 14
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 392 exp , Japonia , 12/10 , Support, 1 kill , 2462 pp - U:030 [+47 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 365 exp , Japonia , 13/10 , Support, 3 kill , 2667 pp - U:031 [+7 exp]
Soryu (Harpoon) , , 2 bars , 234 exp , Japonia , 12/10 , Support, 4 kill , 2462 pp - U:038 [+5 exp]
Soryu (Harpoon) , , 2 bars , 286 exp , Japonia , 12/10 , Support, 2 kill , 2462 pp - U:046 [+55 exp]
Bitwa 15
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 341 exp , Japonia , 13/10 , 0 kill , 2667 pp - U:012 [+8 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 335 exp , Japonia , 13/10 , 1 kill , 2667 pp - U:018 [+2 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 335 exp , Japonia , 13/10 , 1 kill , 2667 pp - U:021 [+2 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 337 exp , Japonia , 13/10 , 2 kill , 2667 pp - U:023 [+4 exp]
Soryu (Harpoon) , , 4 bars , 417 exp , Japonia , 13/10 , 1 kill , 2667 pp - U:030 [+25 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 389 exp , Japonia , 13/10 , 6 kill , 2667 pp - U:031 [+24 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 370 exp , Japonia , 13/10 , 1 kill , 2667 pp - U:144 [+37 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 353 exp , Japonia , 13/10 , 0 kill , 2667 pp - U:145 [+20 exp]
Bitwa 16
Soryu (Harpoon) , , 5 bars , 515 exp , Japonia , 14/10 , Support, 2 kill , 2872 pp - U:030 [+98 exp]
Soryu (Harpoon) , , 4 bars , 415 exp , Japonia , 13/10 , Support, 10 kill , 2667 pp - U:031 [+26 exp]
Soryu (Harpoon) , , 4 bars , 401 exp , Japonia , 13/10 , Support, 2 kill , 2667 pp - U:044 [+31 exp]
Soryu (Harpoon) , , 3 bars , 371 exp , Japonia , 13/10 , Support, 1 kill , 2667 pp - U:045 [+18 exp]
Czyli razem zdobyły 814 punktów.
Dwa najbardziej doświadczone to 477 pkt i 205 pkt. Gdybym walczył tylko dwoma to drugi op zyskał by kolejne 132 pkt.
Czyli w grze można wytrenować 2 op od zera do całkiem przyzwoitego poziomu.
Całkiem nieżle sprawdziły się mobilne forty
czyli Type 96 MPMS. Zasięg strzału i spory atak ppanc siały popłoch we wszystkich lekko opancerzonych pojazdach. Eliminacja rekonów i pepancek i baterii nadbrzeżnych to było ich podstawowe zadanie. W drugiej części straciły na znaczeniu ze względu na teren. Ale tam to i czołgi przestały być przydatne.
Niszczyciele artyleryjskie - niesamowita broń i aż szkoda, że nie miały szansy (no prawie) dostać lidera. Szkoda, że nie mogą go również zdobyć w TH (nie zajmują hexów). Bez nich trudno było by mi walczyć z amerykanami. Zasilone dodatkami i odpowiedniej liczbie były kluczem do eliminacji załóg broniących SH oraz radarów i obrony plot wroga. Praktycznie nie było potrzeby atakowania wzajemnie się wspierających systemów opl z powietrza.
Hawkeye i jego rola wspierająca przydała się może raz. Z lotnictwem nie walczyłem, bo samo się eliminowało zwykle w pierwszych dwóch rundach. Pelotki załatwiały niszczyciele i artyleria.
Myślę, że decydujący wpływ na przebieg kampanii (ułatwienie) miało zdobycie lidera z ruchem rozpoznawczym na myśliwcu. Potem dostałem go jeszcze na kolejnym. Mogłem rozpoznać praktycznie całą mapę bez ryzyka.
Śmigłowce sprawdzają się bardzo fajnie ale ze względu na zasięg strzału = 2 ponoszą straty od krytyków i w związku z tym są kosztowne. Z ekonomicznego punktu widzenia lepiej było trenować Mitsubishi F-2. Niech śmigłowiec poniesie 1 pkt straty w każdej bitwie to po 10 bitwach kosztuje nas drugie tyle. Czyli prawie dwa razy tyle co myśliwiec. W tym czasie miałbym wytrenowane dwa myśliwce, które nie potrzebują eskorty. Efekt działania takiej pary jest porównywalny z jednym śmigłowcem a w wielu wypadkach nawet jeden myśliwiec o stanie 15/10 jest w stanie być wystarczająco skuteczny. Rozpoznania niestety nie będę z tego miał, chociaż im więcej myśliwców tym większa szansa na dobrego lidera. Nie wystawię też myśliwca z małego lotniskowca czy FARP więc nie zastąpi on śmigłowców. Ale jako siła uderzeniowa może być wystarczający.
Świetna kampania. Praktycznie każda bitwa wymaga innego planu i stawia przed graczem inne problemy logistyczne. Nie walczymy z hordami wrogich sił, nie przemierzamy kilometrów wielkich map ani nie zajmujemy setek flag. Zaczynamy bitwę i zostajemy zaskoczeni. Raz jest to całkowicie puste lotnisko, innym razem zburzone lotnisko a jeszcze innym razem cała wyspa obsadzona wrogiem, że nie ma gdzie wysadzić desantu.
Zaczynając tą kampanie bałem się Amerykanów. Najbardziej wspierających się Patriotówi okrętów rakietowych. Następnie myśliwców i 50 hexowych artylerii a na końcu 3 hexowych Abramsów. Niepotrzebnie. Na wszystko jest lekarstwo a zachowanie AI jest bardzo przewidywalne i trzeba się go nauczyć bo znacząco pomaga w grze (w każdej kampanii bo to jest zachowanie wbudowane w silnik gry).
Z całego serca polecam tą kampanię.
I jaka kampania jako następna
#Zostaję_w_domu_i_gram_w_Open_General
Zapisane
Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox:
https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive:
https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony:
1
2
3
[
4
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...