Tytuł: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] Wiadomość wysłana przez: Mario Grudzień 12, 2021, 01:31:45 Hej,
Mam kilka problemów w kampanii B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] 1.Strojbat 1938 nie może zbudować lotniska (i niczego innego)-może jedynie minować??? 2.Awtamatcziki, nie mogą wsiąść do T-34/76 1940 (Planes:0/1)jako desant ??? Wersja gry Efile version: GusOpen ver. 7.3.0 Czy ktoś z szanownych kolegów ma jakiś pomysł? Pozdrawiam :) Tytuł: Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] Wiadomość wysłana przez: Waldzios Grudzień 12, 2021, 02:50:04 Na pierwszy/szybki rzut oka kampania nie korzysta z większości opcji scenariusza/kampanii do których przywykliśmy w naszym efilu.
Kampania nie wykorzystuje pełni możliwości efila, ponieważ autor nie korzysta z zalecanych ustawień. Ad 1. Co do budowania, to opcja nie jest aktywna w scenariuszach. Ad 2. Co do desantu, to bardziej skomplikowana kwestia. Właśnie przetestowałem, i wygląda na jakiś błąd w aktualnym/oficjalnym silniku (w starszych wersjach działa OK). Najwidoczniej jest jakiś problem z lądowymi kontenerami. Dziwne że nikt tego wcześniej nie zauważył i nie zgłosił :huh? EDIT. Wiekszość osób korzysta z instalatora Kowdara, czyli z silnika gry 0.93.3.99RC10. W tej wersji kontenery naziemne działają prawidłowo. To tłumaczy dlaczego nikt problemu nie zauważył. Sprawdziłem, że w wersjach RC10 i DD, Awtamatcziki działają prawidłowo. Tytuł: Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] Wiadomość wysłana przez: Mario Grudzień 12, 2021, 05:23:09 Na pierwszy/szybki rzut oka kampania nie korzysta z większości opcji scenariusza/kampanii do których przywykliśmy w naszym efilu. Kampania nie wykorzystuje pełni możliwości efila, ponieważ autor nie korzysta z zalecanych ustawień. Ad 1. Co do budowania, to opcja nie jest aktywna w scenariuszach. Można to jakoś obejść? Tytuł: Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] Wiadomość wysłana przez: Mario Grudzień 12, 2021, 05:24:54 EDIT. Wiekszość osób korzysta z instalatora Kowdara, czyli z silnika gry 0.93.3.99RC10. W tej wersji kontenery naziemne działają prawidłowo. To tłumaczy dlaczego nikt problemu nie zauważył. Sprawdziłem, że w wersjach RC10 i DD, Awtamatcziki działają prawidłowo. Dzięki, Masz rację w tych wersjach jest ok. Przypadkiem włączyłem inną ;) Tytuł: Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] Wiadomość wysłana przez: Waldzios Grudzień 12, 2021, 06:13:15 Można to jakoś obejść? Możesz samodzielnie zmienić ustawienia kampanii.Otwórz kampanie w Suite. W menu 'Campaign' wybierz opcje 'Global changes in scenarios' options and data'. Wybierz pożądane opcje (lista poniżej). Zaznacz pole 'Enable if scen disabled'. Kliknij 'OK' i gotowe. Domyślne ustawienia: (http://www.opengeneral.pl/scen/Opcje.jpg) Tytuł: Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] Wiadomość wysłana przez: sympatyk Grudzień 12, 2021, 06:55:43 Ad 2. Co do desantu, to bardziej skomplikowana kwestia. Właśnie przetestowałem, i wygląda na jakiś błąd w aktualnym/oficjalnym silniku (w starszych wersjach działa OK). Najwidoczniej jest jakiś problem z lądowymi kontenerami. Dziwne że nikt tego wcześniej nie zauważył i nie zgłosił :huh? EDIT. Wiekszość osób korzysta z instalatora Kowdara, czyli z silnika gry 0.93.3.99RC10. W tej wersji kontenery naziemne działają prawidłowo. To tłumaczy dlaczego nikt problemu nie zauważył. Sprawdziłem, że w wersjach RC10 i DD, Awtamatcziki działają prawidłowo. Podobny kwiatek był z niektórymi opcjami podpinania filmów. Od 2 lat część rzeczy nie działała prawidłowo. A, ponieważ u nas filmiki były podpinane raczej przed rozpoczęciem scenariusza, oraz na zakończenie kampanii - nikt tego nie wykrył. Luis to poprawił i ostatnia wersja silnika to OpenGen 0.93.4.1.exe. Dobrze by było opisać błąd i mu przesłać .. Ja korzystam z wersji OpenGen 0.93.4.1.exe (OpenGen 0.93.4.0 poprzednio ) ale jeśli grałem coś z kontenerami - to tylko morskie --> tam lotniskowce działają ok. Tytuł: Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] Wiadomość wysłana przez: sympatyk Grudzień 21, 2021, 07:01:05 Luis poprawił kilka problemów - również kontenery.
Prosi o sprawdzenie http://forum.open-general.com/viewtopic.php?f=6&t=113&p=12268#p12268 Tytuł: Odp: Test kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 Wiadomość wysłana przez: jacko Maj 04, 2022, 08:48:06 Zauważyłem grając w tą kampanie że nie ma możliwości desantu spadochronowego ani budowy lotnisk polowych przez oddziały Strojbat.
Tytuł: Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] Wiadomość wysłana przez: Waldzios Maj 04, 2022, 10:07:58 W związku z powtarzającymi się skargami na brak funkcji jednostek, przygotowałem zmodyfikowaną wersje kampanii z bardziej standardowymi ustawieniami.
Pod względem ustawień, kampania korzysta z bardzo minimalistycznych ustawień scenariuszy (praktycznie poziom PG2), i istotnie odbiega od ustawień do których przywykliśmy w naszym efilu. Jedyne co wiem na temat tej kampanii: oraz objawił się nam nowy twórca kampanii, który przesłał mi swoją produkcję mailem (nie wiem czy ma konto na forum), Trudno więc mi się wypowiadać, co w przypadku tej kampanii było założone przez autora, a co wynika z innych przyczyn.B07 STALIN'S BLITZ, kampania autorstwa MMS Jeśli mieszam w koncepcji autora to z góry przepraszam, ale nie ma ochoty po raz kolejny tłumaczyć co i dlaczego nie działa. Zmodyfikowałem opcje scenariuszy, wyłączyłem CAP'a (był zerowy), i ustawiłem klasyczne wartości ATP/NTP/RTP (3). Nie modyfikowałem w żaden sposób treści scenariuszy. Pliki do pobrania: B07_41_mod.zip (http://www.opengeneral.pl/waldzios/B07_41_mod.zip) Tytuł: Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] Wiadomość wysłana przez: jacko Wrzesień 13, 2022, 08:49:56 Podsyłam moje spolszczenie briefingów do 16 scenariuszy Blitza Stalina https://mega.nz/file/mUJWGBrC#KDpLNzYtkRRCKjzC1UeJi_mnx5AmOp8hP1Gi8pu_kwE
Tytuł: Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] Wiadomość wysłana przez: Waldzios Wrzesień 14, 2022, 12:53:11 Podsyłam moje spolszczenie briefingów do 16 scenariuszy Blitza Stalina https://mega.nz/file/mUJWGBrC#KDpLNzYtkRRCKjzC1UeJi_mnx5AmOp8hP1Gi8pu_kwE Dzięki, na pewno się przyda.BTW. Mała uwaga techniczna, na przyszłość. Spolszczonych plików TXT nie wrzucamy do foldera \SCENARIO (razem z plikami z scenariusza). W folderze \SCENARIO znajdują się domyślnie oryginalne plik tekstowe. Miejsce plików spolszczonych jest w folderze \TEXT-PL\SCENARIO. EDIT. Właśnie przyjrzałem się w kampanii w Suite. Chyba coś poszło nie tak przy konwersji. Wprowadzenia (powyżej scenariusza 10), i wszystkie komunikaty zwycięstw, są nieprawidłowo opisane w pliku XCAM. Pliki tekstowe nie są wyświetlane, mimo że istnieją fizycznie w folderze. Problem polega na tym, że wprowadzone (wygenerowane) nazwy przekraczają dopuszczalną długość (suite obcina ostatni znak). Spróbuje to poprawić. EDIT2. Wersja poprawiona. Naprawiłem pliki tekstowe (skróciłem nazwy) i zmodyfikowałem plik XCAM. Pliki do pobrania: B07_41_fix.zip (http://www.opengeneral.pl/waldzios/B07_41_fix.zip) Paczka zawiera (częściowe) spolszczenie jacko. |