Strona główna
|
Pomoc
|
Szukaj
|
Zaloguj się
|
Rejestracja
Marzec 29, 2024, 01:33:45
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
Czy dotarł do Ciebie
email aktywacyjny?
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
English
Polish
Forum OpenGeneral
>
Open General
>
Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
(Moderatorzy:
kowdar
,
Waldzios
) >
Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
Strony: [
1
]
Do dołu
« poprzedni
następny »
Drukuj
Autor
Wątek: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN] (Przeczytany 8437 razy)
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
«
:
Grudzień 12, 2021, 01:31:45 »
Hej,
Mam kilka problemów w kampanii B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
1.Strojbat 1938 nie może zbudować lotniska (i niczego innego)-może jedynie minować???
2.Awtamatcziki, nie mogą wsiąść do T-34/76 1940 (Planes:0/1)jako desant
Wersja gry Efile version: GusOpen ver. 7.3.0
Czy ktoś z szanownych kolegów ma jakiś pomysł?
Pozdrawiam
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4742
"Let me see your war face."
Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
«
Odpowiedz #1 :
Grudzień 12, 2021, 02:50:04 »
Na pierwszy/szybki rzut oka kampania nie korzysta z większości opcji scenariusza/kampanii do których przywykliśmy w naszym efilu.
Kampania nie wykorzystuje pełni możliwości efila, ponieważ autor nie korzysta z zalecanych ustawień.
Ad 1. Co do budowania, to opcja nie jest aktywna w scenariuszach.
Ad 2. Co do desantu, to bardziej skomplikowana kwestia. Właśnie przetestowałem, i wygląda na jakiś błąd w aktualnym/oficjalnym silniku (w starszych wersjach działa OK). Najwidoczniej jest jakiś problem z lądowymi kontenerami.
Dziwne że nikt tego wcześniej nie zauważył i nie zgłosił
EDIT. Wiekszość osób korzysta z instalatora Kowdara, czyli z silnika gry 0.93.3.99RC10.
W tej wersji kontenery naziemne działają prawidłowo. To tłumaczy dlaczego nikt problemu nie zauważył.
Sprawdziłem, że w wersjach RC10 i DD, Awtamatcziki działają prawidłowo.
«
Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2021, 03:10:21 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
«
Odpowiedz #2 :
Grudzień 12, 2021, 05:23:09 »
Cytat: Waldzios Grudzień 12, 2021, 02:50:04
Na pierwszy/szybki rzut oka kampania nie korzysta z większości opcji scenariusza/kampanii do których przywykliśmy w naszym efilu.
Kampania nie wykorzystuje pełni możliwości efila, ponieważ autor nie korzysta z zalecanych ustawień.
Ad 1. Co do budowania, to opcja nie jest aktywna w scenariuszach.
Można to jakoś obejść?
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Mario
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 1353
Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
«
Odpowiedz #3 :
Grudzień 12, 2021, 05:24:54 »
Cytat: Waldzios Grudzień 12, 2021, 02:50:04
EDIT. Wiekszość osób korzysta z instalatora Kowdara, czyli z silnika gry 0.93.3.99RC10.
W tej wersji kontenery naziemne działają prawidłowo. To tłumaczy dlaczego nikt problemu nie zauważył.
Sprawdziłem, że w wersjach RC10 i DD, Awtamatcziki działają prawidłowo.
Dzięki,
Masz rację w tych wersjach jest ok.
Przypadkiem włączyłem inną
Zapisane
Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4742
"Let me see your war face."
Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
«
Odpowiedz #4 :
Grudzień 12, 2021, 06:13:15 »
Cytat: Mario Grudzień 12, 2021, 05:23:09
Można to jakoś obejść?
Możesz samodzielnie zmienić ustawienia kampanii.
Otwórz kampanie w Suite.
W menu 'Campaign' wybierz opcje 'Global changes in scenarios' options and data'.
Wybierz pożądane opcje (lista poniżej).
Zaznacz pole 'Enable if scen disabled'.
Kliknij 'OK' i gotowe.
Domyślne ustawienia:
Cytat: kowdar Maj 06, 2016, 08:24:48
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
sympatyk
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2187
Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
«
Odpowiedz #5 :
Grudzień 12, 2021, 06:55:43 »
Cytat: Waldzios Grudzień 12, 2021, 02:50:04
Ad 2. Co do desantu, to bardziej skomplikowana kwestia. Właśnie przetestowałem, i wygląda na jakiś błąd w aktualnym/oficjalnym silniku (w starszych wersjach działa OK). Najwidoczniej jest jakiś problem z lądowymi kontenerami.
Dziwne że nikt tego wcześniej nie zauważył i nie zgłosił
EDIT. Wiekszość osób korzysta z instalatora Kowdara, czyli z silnika gry 0.93.3.99RC10.
W tej wersji kontenery naziemne działają prawidłowo. To tłumaczy dlaczego nikt problemu nie zauważył.
Sprawdziłem, że w wersjach RC10 i DD, Awtamatcziki działają prawidłowo.
Podobny kwiatek był z niektórymi opcjami podpinania filmów.
Od 2 lat część rzeczy nie działała prawidłowo.
A, ponieważ u nas filmiki były podpinane raczej przed rozpoczęciem scenariusza, oraz na zakończenie kampanii - nikt tego nie wykrył. Luis to poprawił i ostatnia wersja silnika to OpenGen 0.93.4.1.exe.
Dobrze by było opisać błąd i mu przesłać ..
Ja korzystam z wersji OpenGen 0.93.4.1.exe (OpenGen 0.93.4.0 poprzednio ) ale jeśli grałem coś z kontenerami - to tylko morskie --> tam lotniskowce działają ok.
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 2187
Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
«
Odpowiedz #6 :
Grudzień 21, 2021, 07:01:05 »
Luis poprawił kilka problemów - również kontenery.
Prosi o sprawdzenie
http://forum.open-general.com/viewtopic.php?f=6&t=113&p=12268#p12268
Zapisane
jacko
Starszy chorąży (Warrant Officer 4)
Offline
Wiadomości: 64
Odp: Test kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0
«
Odpowiedz #7 :
Maj 04, 2022, 08:48:06 »
Zauważyłem grając w tą kampanie że nie ma możliwości desantu spadochronowego ani budowy lotnisk polowych przez oddziały Strojbat.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4742
"Let me see your war face."
Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
«
Odpowiedz #8 :
Maj 04, 2022, 10:07:58 »
W związku z powtarzającymi się skargami na brak funkcji jednostek, przygotowałem zmodyfikowaną wersje kampanii z bardziej standardowymi ustawieniami.
Pod względem ustawień, kampania korzysta z bardzo minimalistycznych ustawień scenariuszy (praktycznie poziom PG2), i istotnie odbiega od ustawień do których przywykliśmy w naszym efilu.
Jedyne co wiem na temat tej kampanii:
Cytat: kowdar Maj 08, 2021, 10:51:50
oraz objawił się nam nowy twórca kampanii, który przesłał mi swoją produkcję mailem (nie wiem czy ma konto na forum),
B07 STALIN'S BLITZ, kampania autorstwa MMS
Trudno więc mi się wypowiadać, co w przypadku tej kampanii było założone przez autora, a co wynika z innych przyczyn.
Jeśli mieszam w koncepcji autora to z góry przepraszam, ale nie ma ochoty po raz kolejny tłumaczyć co i dlaczego nie działa.
Zmodyfikowałem opcje scenariuszy, wyłączyłem CAP'a (był zerowy), i ustawiłem klasyczne wartości ATP/NTP/RTP (3).
Nie modyfikowałem w żaden sposób treści scenariuszy.
Pliki do pobrania:
B07_41_mod.zip
«
Ostatnia zmiana: Maj 04, 2022, 10:15:32 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
jacko
Starszy chorąży (Warrant Officer 4)
Offline
Wiadomości: 64
Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
«
Odpowiedz #9 :
Wrzesień 13, 2022, 08:49:56 »
Podsyłam moje spolszczenie briefingów do 16 scenariuszy Blitza Stalina
https://mega.nz/file/mUJWGBrC#KDpLNzYtkRRCKjzC1UeJi_mnx5AmOp8hP1Gi8pu_kwE
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
Offline
Wiadomości: 4742
"Let me see your war face."
Odp: Kampania B07 BLITZ STALINA v.4.0 [EN]
«
Odpowiedz #10 :
Wrzesień 14, 2022, 12:53:11 »
Cytat: jacko Wrzesień 13, 2022, 08:49:56
Podsyłam moje spolszczenie briefingów do 16 scenariuszy Blitza Stalina
https://mega.nz/file/mUJWGBrC#KDpLNzYtkRRCKjzC1UeJi_mnx5AmOp8hP1Gi8pu_kwE
Dzięki, na pewno się przyda.
BTW. Mała uwaga techniczna, na przyszłość. Spolszczonych plików TXT nie wrzucamy do foldera \SCENARIO (razem z plikami z scenariusza). W folderze \SCENARIO znajdują się domyślnie oryginalne plik tekstowe.
Miejsce plików spolszczonych jest w folderze \TEXT-PL\SCENARIO.
EDIT. Właśnie przyjrzałem się w kampanii w Suite. Chyba coś poszło nie tak przy konwersji. Wprowadzenia (powyżej scenariusza 10), i wszystkie komunikaty zwycięstw, są nieprawidłowo opisane w pliku XCAM. Pliki tekstowe nie są wyświetlane, mimo że istnieją fizycznie w folderze.
Problem polega na tym, że wprowadzone (wygenerowane) nazwy przekraczają dopuszczalną długość (suite obcina ostatni znak).
Spróbuje to poprawić.
EDIT2. Wersja poprawiona. Naprawiłem pliki tekstowe (skróciłem nazwy) i zmodyfikowałem plik XCAM.
Pliki do pobrania:
B07_41_fix.zip
Paczka zawiera (częściowe) spolszczenie jacko.
«
Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2022, 02:09:52 wysłane przez Waldzios
»
Zapisane
GusOpen - aktualizacje/updates:
EFile
,
EquipIcons
Strony: [
1
]
Do góry
Drukuj
« poprzedni
następny »
Skocz do:
Wybierz cel:
-----------------------------
Panzer General 2 i inne gry z serii Generals SSI
-----------------------------
=> Panzer General 2
=> Panzer General 2 - kampanie
=> Akademia Wojskowa
-----------------------------
Open General
-----------------------------
=> Edytor Open Suite
=> Instalacja, zasoby, narzędzia, zagadnienia techniczne
=> Akademia Wojskowa
=> Kampanie - w budowie, gry testowe, konsultacje
=> Kampanie nierankingowe - śmieszne, ćwiczebne i.t.p.
=> Kampanie gotowe - prezentacje i opisy autorów, uwagi i postulaty zmian
=> Ranking Generałów 2024
=> Ranking Generałów 2023
=> Ranking Generałów 2022
=> Ranking Generałów 2021
=> Ranking Generałów 2020
=> Ranking Generałów 2019
=> Ranking Generałów 2018
=> Ranking Generałów 2017
=> Ranking Generałów 2016
=> Ranking Generałów 2015
=> Archiwum Rankingu Generałów 2011-2014
=> Gry dla frajdy
=> Różne inne zagadnienia
Ładowanie...