Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 29, 2024, 02:30:13 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 3 [4]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gra on-line w Panzer General II  (Przeczytany 44958 razy)
Janus
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 732


« Odpowiedz #45 : Październik 22, 2007, 10:34:58 »

przeczytałem o cancelu
ciekawy pomysł tylko ma jedną wadę riplej może przez to szwankować (co innego gdy gra się on-laine tam go nie oglądasz) co przy grze przez komunikator ma spore znaczenie. co do wyników pokazanych to czasem można się oszukać (zawsze pokazany jako 1-szy  wynik jest mniej kożystny niż 2 ,a i znaczenie ma kolejność ataku)
nawet robiąc owerana i co wtedy ? tak naprawdę dużo grając można zaplanować atak by uzyskać okreslony rezultat .Fakt czasem trochę trzeba się zastanowić co i jak zrobić ,ale tak samo tyczy się to gry przez warzone jak i komunikator.

a tak apropo jak klasyfikujecie ruchy samolotów  Grin
Zapisane
giees
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 478


WWW
« Odpowiedz #46 : Październik 25, 2007, 06:50:49 »

a tak apropo jak klasyfikujecie ruchy samolotów  Grin
W jakim sensie ?
Zapisane

Wyszukiwarka ogloszeniowa Broomer.pl. Znajdz samochod.
Kris_13
Gość
« Odpowiedz #47 : Listopad 15, 2007, 10:16:47 »

Jestem po pierwszej niedokończonej bitwie. Przeciwnika wywaliło z gry ale wygrywał.
Kilka refleksji. Gra on-line ma dwie powazne wady.
1. Widać ruchy przeciwnika i on widzi nasze mimo ze jednostki nie sa w polu widzenia ( na szczęście nie wszystkie widać bo gra nie miała by sensu). To powoduje , ze niektóre zagrywki taktyczne mogą zostac zauważone przez przeciwnika i nie ma wtedy elementu zaskoczenia, nie mówiąć o tym ze zagrywka się najprawdopodobniej nie uda. Pozwala to też na ostzrelanie lub bombardowanie artylerii w transporcie.
2. Uzywanie CANSEL - w połaczeniu z tym ze widac jednostki przeciwnika nie będące w polu widzenia powoduje że konstruowane są 100% owerun - dla mnie bez sensu, nie ma elementu ryzyka
Ja trktuje PG2 jako pewnego rodzju (niedoskonałą) ale jednak symulacje pola walki. Na prawdziwym polu walki, nie ma powtarzania ruchów, a zwiad jest podstawa działania. Nie zrobiłes rozpoznania, wpiprzyłeś się na przeciwnika - giniesz. ( O wtedy napewno przydałby sie Cansel).
Amerykannie wysyłając rekony w czasie II wojny swiatowej tworzyli mapę pozycji i siły przeciwnika. Są meldunki z reconów nie ma wroga, nie ma meldunków czyli na tym kierunku są siły przeciwnika (zwiad najprawdopodobniej zniszczony). W ten sposób szukali słabych punktów, dziur w obronie.
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #48 : Listopad 15, 2007, 10:40:49 »

Cześć Kris,

1. Hmmm to dziwne - wydaje mi się że jeśli chodzi o ten aspekt to gra online nie różni się niczym od PBEM bo kwestia zasięgu jednostek to element silnika gry - jednakowy dla wszystkich opcji...Jeśli jest tak jak piszesz to faktycznie nieciekawe...trzeba by się zapytać gieesa...może graliście na odmiennych wersjach efila (to by zresztą tłumaczyło czemu wywaliło jednego z graczy z gry) ?

2. Kwestia CANCELA w grze ON-LINE to kwestia dyskusyjna bo nie da się ukryć że gra przez lobby jest znacznie bardziej dynamiczna i służy bardziej mniej zobowiązującej "zabawie" (ale absolutnie w pozytywnym tego słowa znaczeniu !) niż gry PBEM. Nie bez znaczenia jest też fakt że większość graczy na warzone stanowią gracze spoza naszej ligi, którzy grają już tam od wielu, wielu lat - trudno byłoby teraz zachęcać ich do aktywnej gry w naszej lidze (czy turniejach online) jednocześnie zabraniając im stosować elementu który dla nich jest oczywisty. Trudno mi się wypowiadać czy CANCEL jako taki jest "szkodliwy" - ostatnio w mojej grze reprezentacyjnej przeciwnik nagminnie stosuje ten chwyt i nie powiem - trochę mnie to denerwuje...ale z drugiej strony - to jest gra, a gracz jest tylko człowiekiem który nie jest w stanie wyliczyć sobie co do punkta czy mu na pewno starczy na tego overruna dlatego czemu nie ? Gra online jest szybsza - nie ma tam czasu na zastanawianie się, planowanie - tam gra się w pewien sposób "na czuja"; myślę więc ze CANCEL powinien być jednak dozwolony...ale tak jak u nas ze wszystkim - regulamin to tylko pewien standard - tak naprawdę wszystko ustalają między sobą gracze, liga jest tylko miejscem odnotowywania wyników.
« Ostatnia zmiana: Listopad 15, 2007, 10:44:45 wysłane przez Depet » Zapisane
Kris_13
Gość
« Odpowiedz #49 : Listopad 16, 2007, 01:37:28 »

Nie miałem na mysli zakazywania Cansela. Jest to specyfika gry on-line i trzeb sie d otego przyzwyczaić. Jeżeli chodzi o dynamikę gry to skype zdecydowanie przewższa on-line. W on-line gra jest jednostronna, gramytylko jedną ze stron i czekamy aż przeciwnik wykona swoje ruchy a potem on czeka aż my wykonamy swoje (jest czas na herbatkę, teoretycznie bo rypleya nie ma)
w Skype jednocześnie rozgrywamy swoje tury i jednocześnie je wysyłamy. Nie ma przestojów w grze.
Zapisane
Revolutionary_pilot
Gość
« Odpowiedz #50 : Listopad 16, 2007, 09:37:42 »

Cytuj
Jest to specyfika gry on-line i trzeb sie d otego przyzwyczaić

...przyznac chyba.. i wstydzic sie tego. wygnac.. - tobolek na plecy i jazda w swiat z tym..
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #51 : Listopad 16, 2007, 10:00:29 »

W on-line gra jest jednostronna, gramytylko jedną ze stron i czekamy aż przeciwnik wykona swoje ruchy a potem on czeka aż my wykonamy swoje (jest czas na herbatkę, teoretycznie bo rypleya nie ma)

Hehe...a widzisz na to nie zwróciłem uwagi - faktycznie na skypie gra się non stop tura za turą ale myślę że on-line jest równie szybkie a na pewno wygodniejsze...heh może kiedyś nawet znajdę trochę czasu by sobie z kimś coś zagrać w ten sposób...  Roll Eyes
Zapisane
giees
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 478


WWW
« Odpowiedz #52 : Listopad 19, 2007, 09:02:35 »

Tak. Jest pewna roznica miedzy zwiadem online i tym z waszych wersji. W online gdy recon odkryje pola , widzisz je odkryte nastepny ruch przeciwnika. Probowalismy to logicznie wyjasnic z roomlem i doszlismy do wniosku ze to tak jest ze niby :jak odkryles dany teren to do zakonczenia ruchu 2 strony go widzisz....(ale ile ludzi tyle interpretacji).
Niema co porownywac online na tym efilu z waszym pbem. Tu sceny pod online sa balansowane w zupelnie inny sposob i autorzy biora pod uwage to ze jest cancel i to ze jest taki a nie inny zwiad + owerun - hit z odskokiem na max ilosc pol danej jednostki.
Zapisane

Wyszukiwarka ogloszeniowa Broomer.pl. Znajdz samochod.
giees
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 478


WWW
« Odpowiedz #53 : Marzec 22, 2008, 03:03:05 »

Wlasnie Warzone zostalo zaktualizowane do nowej wersjii i uwaga "Zostala wprowadzona nowa opcja Bypass firewalls and routers" , ktora moze (ale nie musi) pomoc tym ktorzy mieli dotychczas problemy , a bardzo chcieli pograc. Wiecej bede mogl powiedziec jak przetestuje (Janus zapraszam)
Zapisane

Wyszukiwarka ogloszeniowa Broomer.pl. Znajdz samochod.
Janus
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 732


« Odpowiedz #54 : Marzec 28, 2011, 10:32:20 »

kris
widzisz to co widziałeś w poprzedniej turce to samo co na ripleju jak postawisz gdzieś jednostkę i ci ją zniszczą
dodatkowo widzisz od jednostek zwiadowczych dla tego na warzone sa takie istotne u nas zreszta też jeśli chcesz
wiedzieć gdzie przeciwnik Grin
ale to nie jest problem bo po odpaleniu tury nie wiesz gdzie stoją Grin
ja osobiście sprawdzanie wyników bym zlikwidował
wprowadził jak w grach ligowych zasady oczywiście tylko między nami Grin
nie ma co tu porównywać gry przez komunikator a na warzone
to dwie zupełnie inne formy gry
inne zasady no i przeciwnik może na warzone się zagapić i niewiele zobaczyć trzeba niestety cały czas być  przy kompie
a do tego może niestety przerwać połączenie Sad
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.069 sekund z 22 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)