Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 11:34:45 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jensen Cap i inne pytania  (Przeczytany 18490 razy)
pierec
Gość
« : Styczeń 08, 2007, 01:41:35 »

Czesc wszystkim,

 jestem nowicjuszem, ucze sie dopiero powaznej gry w PG io czytam wszystkie mozliwe fora, mam wiec sporo pytan.
Na poczatek pierwsze. Gdzie moge znalezc w grze JC?

     Dzieki!

PS Nie za bardzo wiedzialem, gdzie wrzucic ten watek, wiec zrobilem nowy...

 
Zapisane
pierec
Gość
« Odpowiedz #1 : Styczeń 08, 2007, 02:03:56 »

Pytanie numer dwa. Sciagnalem z dzialu download pelna wersje gry i, niestety, nie moge uruchamiac kampanii w wersji Ryyderswo. Czy to wina kompa czy tak ma  byc?

 
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #2 : Styczeń 08, 2007, 11:10:13 »

Witam w lidze i na forum...piszesz że masz sporo pytań - pytaj w miare możliwości każdy Ci tutaj pomoże...a więc po kolei:

Cytat: pierec
Na poczatek pierwsze. Gdzie moge znalezc w grze JC?

Zapewne chodzi CI o Maximum Prestige Cap - zwany także (od nazwiska odkrywcy) Jensen Cap - Oznacza górny pułap kasy jaką możemy posiadać - licząc punkty "w gotówce" i w jednostkach łącznie...tego w grze nie znajdziesz jeśli CIę to interesuje ile kasy możesz zebrać w danym scenariuszu musisz skorzystać z narzędzi edytorskich, np. LG Suite.

Cytat: pierec
Pytanie numer dwa. Sciagnalem z dzialu download pelna wersje gry i, niestety, nie moge uruchamiac kampanii w wersji Ryyderswo. Czy to wina kompa czy tak ma  byc?

E-File RSF nie służy do tego by grać na nim oryginalne kampanie....poza tym wersja PG 2 którą ściągnąłeś jest specjlanie przystosowana do gry PBEM z żywym graczem nie zaś do kampanii....stąd ....po prostu je usunąłem Smiley bo były niepotrzebne.
Zapisane
STR
Generał brygady (Brigadier General)
*