Drabinka turniejowa TDS
Lista startowa uczestników TDS 2011 (stan na 04.05.2011r)
1. Rommel
2. Janus
3. Funkykovl
4. Rozprza
REGULAMIN TURNIEJU DRUGIEJ SZANSY
1. Turniej Drugiej Szansy (TDS) jest przeznaczony dla graczy, którzy są zarejestrowani w Lidze.
2. Turniej jest rozgrywany systemem pucharowym z barażami. Turniej składa się z części głównej nazywanej dalej turniejem zasadniczym (TZ), oraz części barażowej (TB). Wszyscy gracze rozpoczynają grę w turnieju zasadniczym systemem pucharowym i turniej ten wyłania pierwszego finalistę turnieju. Jak nazwa turnieju wskazuje każdy gracz otrzyma drugą szansę po porażce w turnieju zasadniczym - trafi do równoległego turnieju barażowego, z którego wyłoniony zostanie drugi z finalistów turnieju.
3. Pierwsze miejsce przypadnie zwycięzcy Wielkiego Finału, drugie miejsce uzyska przegrany z tego pojedynku, a trzecie miejsce przypadnie przegranemu z finału turnieju barażowego. Istnieje możliwość, że w finale turnieju zasadniczego oraz w Wielkim Finale zagrają Ci sami generałowie (jeżeli przegrany z finału turnieju zasadniczego wygra finał turnieju barażowego), lecz o miejscach w turnieju decyduje ich ostatni mecz (Wielki Finał). Dalsze miejsca zostaną przydzielone według zasad opisanych na forum turnieju.
4. Rozstawienie do drabinki turniejowej odbędzie się wg poziomów uczestników, gwiazd, czasu zapisu.
5. Wszystkie gry w turnieju są grami typu duel i rozgrywane na efilu RSF 2.95. Gry oraz ich wyniki gracze rejestrują samodzielnie.
6. Po zakończeniu każdej gry turniejowej każdy z graczy zobowiązany jest do wystawienia opinii (pozytywnej, neutralnej lub negatywnej) swojemu przeciwnikowi, w której powinien znaleźć się krótki komentarz lub uzasadnienie. Komentarz powinien dotyczyć PRZECIWNIKA a nie rozegranej gry czy scenariusza.
7. W przypadku zakończenia gry poprzez ?remis w turach? o zwycięstwie decyduje w pierwszej kolejności suma liczby pól z żółtą obwódką (VH) z obydwu gier, jeżeli to nie rozstrzygnie pod uwagę będzie brana suma wszystkich pól oznaczonych flagą (pola z żółtą obwódką, zieloną, miasta, lotniska, itp.). Jeżeli także to kryterium nie rozstrzygnie to spotkanie zostanie uznane jako remisowe.
8. Dla spotkań uznane jako remisowe przyjmuje się, że jeśli gracze mieli różne poziomy to ?awansującym z pozycji zwycięzcy? zostaje gracz o poziomie niższym, a w przypadku równych poziomów gracza ?awansującego z pozycji zwycięzcy? wyłoni losowanie przeprowadzone przez Laddermastera Ligi.
9. Jeżeli zostanie stwierdzony remis w przypadku finału turnieju zasadniczego, finału turnieju barażowego lub Wielkiego Finału to te spotkania zostaną powtórzone na tym samym scenariuszu.
10. Wszystkie spotkania w jednej fazie turnieju będą rozgrywane na tym samym scenariuszu.
11. Terminy faz turnieju wyznacza koordynator: Roberto_tr.
12. Każdy gracz jest zobowiązany do przesłania do przeciwnika propozycji sposobu rozgrywania spotkania (oraz ewentualnych terminów gry przez skype lub PBEM). Taki e-mail należy przesłać także do wiadomości koordynatora turnieju. W przypadku problemów z zakończeniem/rozegraniem gry organizator ma prawo, na prośbę któregoś z graczy, wyznaczyć termin i godzinę dokończenia gry poprzez Skype. Jeśli któryś z graczy nie stawi się w wyznaczonym terminie - orzeczony zostaje walkower. W przypadku braku kontaktu z obydwoma graczami koordynator ma prawo po upływie czasu przewidzianego na rozgrywaną fazę turnieju na orzeczenie obustronnego walkowera, oznaczającego wykluczenie obydwu graczy z dalszych rozgrywek. Następny przeciwnik osoby wykluczonej awansuje wówczas bez gry do kolejnej fazy turnieju.
13. Turniej zakończy się najpóźniej dnia 21 września. Po wcześniejszym uzgodnieniu z przeciwnikiem oraz koordynatorem turnieju będzie możliwość przesunięcia zakończenia gry poza termin wynikający z przewidzianych w regulaminie ram czasowych. Tego typu sytuacje są dopuszczalne w związku z okresem wakacyjno-urlopowym, lecz zawsze muszą zostać wcześniej uzgodnione z przeciwnikiem i koordynatorem.
14. W przypadkach nieujętych w regulaminie (równa ilość punktów dla scenariuszy, za mała liczba scenariuszy, brak odpowiedzi któregokolwiek z graczy, itp.) wszystkie decyzje podejmuje koordynator, mając na uwadze płynność gry oraz zasady Fair Play.
15. Protesty (podejrzenia przeciwnika o oszukiwanie) należy kierować do Laddermastera Ligi oraz do wiadomości Koordynatora.
16. Oprotestowane gry turniejowe rozgrywane PBEM nie będą przedmiotem dyskusji. Jeżeli gracz zdecyduje się na złożenie protestu gry rozgrywanej poprzez Skype, w takim przypadku proszony jest o STARANNE opisanie sytuacji oraz załączenie w wiadomości email tury, co do której ma wątpliwości. Decyzje organizatorów turnieju są ostateczne.
17. Jakiekolwiek pytania lub skargi lub protesty należy przesyłać do koordynatora turnieju:
roberto_pl@o2.pl