Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 25, 2024, 04:53:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Nowy Patch 2.20 - już jest !!!  (Przeczytany 30440 razy)
Depet
Gość
« Odpowiedz #15 : Sierpień 10, 2007, 07:48:07 »

Dzięki Gustlik...jak nie wspomniałeś/skrytykowałeś tej zasranej gazetki (która przypominam była wielką niespodzianką roku !) to Steve może dalej będzie uploadował Twoje dodatki Grin

A czemuż to scenariusze uważasz za potrzebne, a kampanie zaliczasz do "niepotrzebnych stosów"? Smiley

Nie zrozum mnie źle - ja nawet kolejne mapy uważam za dobry produkt ALE jak widzę kampanie etiopskie czy innych plemion w Afryce, jak widzę mapy przedstawiające największe dziury na kuli ziemskiej to szlag mnie trafia - to są kurna potrzebne nam dziś dodatki ?? A jak przychodzi co do czego...i ktoś chce stworzyć fajny scen to BRAKUJE odpowiedniej mapy ! Dowód: moje gorączkowe poszukiwania mapy Orła albo Rev_P - Stalingradu...a oni serwują nam mapę wyspy "wielkanocnej" 2km x 2km....
« Ostatnia zmiana: Sierpień 10, 2007, 07:54:21 wysłane przez Depet » Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #16 : Sierpień 10, 2007, 07:53:34 »

Taaaa... na marginesie - w numerze drugim, nie było już ANI słowa o PG2....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Depet
Gość
« Odpowiedz #17 : Sierpień 10, 2007, 09:02:27 »

Haha teraz się okazuje Gustlik że fronty to była tylko taka plotka Shocked hehehe....i oni nad tymi 2 marnymi zmianami pracują od ponad roku....hehe
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #18 : Sierpień 10, 2007, 09:29:55 »

...sie wściekłem....

A o tej "gazetce" teraz już też im napisałem.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Depet
Gość
« Odpowiedz #19 : Sierpień 10, 2007, 11:07:57 »

Haha teraz się okazuje Gustlik że fronty to była tylko taka plotka Shocked hehehe....i oni nad tymi 2 marnymi zmianami pracują od ponad roku....hehe

Powiem wprost bo obejrzałem sobie specyfikacje Luisa i tak:

Dodanie liderów do klasy FlaK i Ships to była....najprostsza rzecz na świecie - ok. 1 dzień pracy...dlaczego ? Bo programiści SSI te klasy SAMI sobie stworzyli tylko je zablokowali...pozostawiając jednak wolne bity do wykorzystania na liderów tak jak każdej innej klasie jednostek !!!

Co do Conditions Victory (warunki zwycięstwa) dla scenariuszy które dotychczas trzeba było przegrać - czyli takie w których wciąż odpieramy armię wroga...no to już trudniejsze zadanie ALE NA BOGA oni już nad tym siedzą od ponad ROKU !!!
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #20 : Sierpień 11, 2007, 08:50:32 »

Cytuj
dla scenariuszy które dotychczas trzeba było przegrać - czyli takie w których wciąż odpieramy armię wroga...

Ja już od jakiegoś czasu mam na to patent - wcale nie trzeba przegrać. Jakby ktoś chciał to mogę opisać - no ale nie w tym topiku.

On nie jest doskonały, ale skuteczny. Nie rozwiązuje wszystkich problemów - zwłaszcza AI nie może go stosować, natomiast gracz "ludzki" (lub dwóch) - z powodzeniem.

I patcha mi do tego nie trzeba.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Depet
Gość
« Odpowiedz #21 : Sierpień 11, 2007, 11:58:27 »

Podobnie ja Ty napisałem że kończę rozmowę na JP's - oni nie mogą zrozumieć że nie chodzi o 008 które niewiele zrobiło (to generalnie też ale można wybaczyć kiedy się dowiaduje że tak naprawdę pracował tylko 1 człowiek i jeszcze za darmo...) a o ludzi którzy piszą informacje wyssane z palca lub piszą poprzez tak nie jasne aluzje ze ma się wrażenie że ten człowiek wie ale nie chce powiedzieć. Żenada...i jeszcze ten PANZER READER....po prostu śmiech na sali.
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #22 : Sierpień 12, 2007, 06:13:29 »

W sprawie patcha...udało się wytargować to co aktualnie mają. Steve Brown potwierdził że patch pojawi się niebawem - aktualnie pracują jeszcze nad plikiem README. W wyniku moich z Gustlikiem kilku ostrych uwag na ten temat udało się w końcu wyciągnąć DOKŁADNE informacje...

W sumie zrobiono niewiele. Możemy się czuć zawiedzeni - NIE naprawiono żadnego błędu PBEM powodującego zakłamania replaya itp. NIE zrobiono szumnie zapowiadanego systemu frontów - tutaj pewnie najbardziej zawiedziony jest Gustlik. NIE zrobiono nawet do końca jednej z 2 zmian. Co więc będzie ?

- Możliwość otrzymania lidera w klasie FlaK (szczegóły na temat tej klasy w Akademii Wojskowej) i w klasie Ship. Nie wiem czy będą jakieś specjalne ograniczenia w stylu że dana jednostka nie może dostać lidera X a Y może. Na pewno jednak nie będzie NOWYCH liderów Smiley. Stworzono tylko możliwość otrzymania dotychczasowych.

- Możliwość ustawienia różnych warunków zwycięstwa dla każdego z "victory hex" (założenie: cecha przydatna w scenariuszach defensywnych). Póki co brak szczegółów jak miałoby to działać a niektórzy wprost twierdzą że do niczego się to nie daje wykorzystać - na dodatek Steve twierdzi że cecha ta nie została dokończona...

Wiadomo jednak że "patch" wyjdzie na dniach z tym co posiada - może jakiś programista dokończy robotę a nawet przejmie pałeczkę choć wątpię.

POPRAWKA: wyłapałem że tymi liderami mają być: Marksman dla okrętów (czyli pewnie liderzy jak dla artylerii) i Tank Killer dla FlaK (czyli pewnie liderzy jak dla dział przeciwpancernych).

EDIT 2: czytam dalej i ludzie spekulują z tym systemem warunków zwycięstwa że może to wyglądać na 2 sposoby:

Adler przedstawia taką sytuację:

Hold 7 hexes after 15 turns for a V, hold 5 hexes after 15 turns for a TV.

...czyli zająłeś 7 hexów w ciągu 15 tur dostajesz Victory, udało Ci się 5 hexów dostajesz TV. Z mojego punktu widzenia taki system jest beznadziejnie niepotrzebny - co za różnica definiować to za pomocą VH czy liczby tur ? Na to samo wyjdzie.

armygroupdf przedstawia to inaczej:

Defensive scenarios should be: holding hexes and if the time elapses, you win.

...czyli udało Ci się UTRZYMAĆ (powtarzam wystarczy UTRZYMAĆ) własne victory hex jakie dostałeś na starcie do końca scenariusza to dostajesz Victory. Specyfikacja zwycięstwa w takim jednak przypadku jest mi zupełnie wtedy nie znana...
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2007, 06:34:19 wysłane przez Depet » Zapisane
Roberto_tr
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 230



« Odpowiedz #23 : Sierpień 12, 2007, 07:07:31 »

Chyba nie będziemy tego instalować do naszych "Panzerków", co ?  Undecided
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #24 : Sierpień 12, 2007, 07:59:42 »

Chyba nie będziemy tego instalować do naszych "Panzerków", co ?  Undecided

No tak informuje Was o wszystkim bo jak prosiliście wcześniej - wpierw dyskusja, później decyzja. Poczekajmy więc na plik i wtedy proszę wszystkich o szybkie wyrażenie swojej opinii.

Jeśli o mnie chodzi to pomimo swojego niezadowolenia marną ilością zmian skłonny jestem jednak do zainstalowania patcha...w sumie nic się drastycznie nie zmieni a czeka nas mały surprise w postaci liderów...bo jeśli chodzi o drugą zmianę to trzeba będzie jeszcze poczekać na nowego LG Suite i dopiero wtedy powstaną sceny które będą wykorzystywać nowe warunki...  Cheesy
Zapisane
Franek Dolas
Gość
« Odpowiedz #25 : Sierpień 12, 2007, 11:25:43 »

pytanie: czy oni udostepniaja jakies kody tych poprawek czy jakby sie chcialo "przejac paleczke" to trzeba zaczynac dlubac od poczatku?
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #26 : Sierpień 13, 2007, 01:55:16 »

pytanie: czy oni udostepniaja jakies kody tych poprawek czy jakby sie chcialo "przejac paleczke" to trzeba zaczynac dlubac od poczatku?

No właśnie i tu jest zasadniczy problem który wczoraj bardzo dobrze przedstawił Adler...Otóż trzeba zacząć od nadrzędnej sprawy:

NIE MAMY KODÓW ŹRÓDŁOWYCH GRY !!!

Firma Ubisoft która je posiada nie udostępniła ich Sad. Mamy tylko:

GOTOWY SKOMPILOWANY KOD ŹRÓDŁOWY W POSTACI PLIKU *.EXE !!! i

SPECYFIKACJE WYKORZYSTYWANYCH BITÓW PAMIĘCI W GRZE !!!


Chciałoby się powiedzieć: no to użyjcie dekompilatora i macie już źródła...Nic bardziej mylnego - oczywiście istnieją specjalne programy "rozpakowywujące" gotowy plik wykonawczy *.EXE na źródło jednak trzeba sobie zdać sprawę z tego że wpierw uzyskamy bardzo nieefektywny skrypt w ASEMBLERZE który jako język programowania niskiego poziomu NIE NADAJE się do wprowadzania w programie jakichś poprawek. Trzeba więc dekompilować dalej aż do postaci czystego kodu C w którym można nanosić zmiany...z doświadczenia wiem jednak że po takiej przeróbce skomplikowanego pliku EXE nie otrzymamy nic sensownego Smiley; a więc oczywiście dostaniemy strzępy kodu źródłowego ale większa część skryptu w ogóle nie będzie odzwierciedlać tego co w rzeczywistości w źródle się znajduje.

W związku z tym naprawdę podziwiam faceta który dotychczas nad tym pracował bo to jak syzyfowa praca. Nie da się zdekompilować całego skryptu, napisać coś nowego, a później z powrotem skompilować do pliku EXE !!! Bo wyjdą bzdury które na 100% nie zadziałają - trzeba z tych strzępów informacji poskładać do kupy jakiś segment, wprowadzić zmiany a później testować na asemblerze co jest katorżniczą pracą bo opiera się na cyfrach i kodach np. H01 H06 G07 D87 X15.

Bez kodów źródłowych NIE DA się sprawdzać poprawek bezpośrednio pod postacią gry ani nie da się napisać cokolwiek sensownego w C co współgrałoby z resztą.

Pozostaje więc tylko kwestia kodów źródłowych TEGO co się zmieniło aż do patcha 2.11 - myślę że ktoś to gdzieś trzyma - nie wyobrażam sobie że za każdym nowym patchem programiści ponownie męczyli asemblera od początku. Problem w tym że prócz tego co udało się zmienić do patcha 2.11 włącznie NIE MAMY kodów źródłowych samej GRY w wersji 1.00 Smiley.

Gdybyśmy mieli więc te feralne kody źródłowe można by komuś zapłacić i w dość szybkim czasie uzyskalibyśmy efekty. Bez nich jednak żaden programista takiej pracy się chyba nie podejmie.

Cieszmy się więc tym patchem bo wygląda na to że jest to ostatni.... Cry
Zapisane
Franek Dolas
Gość
« Odpowiedz #27 : Sierpień 13, 2007, 03:18:38 »

tyle to ja wiem, dlatego pytalem czy udostepniaja kody poprawek? Smiley

Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #28 : Sierpień 13, 2007, 03:23:12 »

tyle to ja wiem, dlatego pytalem czy udostepniaja kody poprawek? Smiley

No to co zrobili udostępnią każdemu kto będzie chciał kontynuować myślę ale to i tak Ci niewiele da skoro brakuje "kręgosłupa" całego systemu.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #29 : Sierpień 17, 2007, 01:37:22 »

Znów się na JP's śmiesznie zrobiło... Nie mam juz do nich siły... Smiley
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.063 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)