Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 06:37:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: IDF General - nowy mod do Panzer General II  (Przeczytany 19940 razy)
Depet
Gość
« : Maj 09, 2007, 11:53:12 »

Wyszedł bardzo ciekawy "mod" (bo trudno nazwać to modem) o nazwie IDF General - dodatek przerzuca nas w lata 1956 - 1982 w sam środek walk pomiędzy Izraelem a światem muzułmańskim. Oczywiście w grze znajdziemy specjalnie przygotowany e-file z jednostkami z tamtego okresu. Poniżej oficjalne info:

IDF General is a mod of SSI's popular Panzer General 2 computer game. The mod recreates battles of the Arab-Israeli conflict from 1956-82 and includes:

    * 14 historically accurate scenarios and 1 hypothetical scenario
    * 19 new maps for use with IDF General or Panzer General 2
    * 2 campaigns
    * 100+ icons, many completely new
    * A completely revised, historically accurate equipment file
    * New sounds, graphics and more!


--------------TŁUMACZENIE:-----------------

IDF General jest modem do komputerowej gry Panzer General 2 ze stajni SSI. Mod jest rekonstrukcją bitew stoczonych w arabsko-izraelskim konflikcie w latach 1956-82 i zawiera:

   * 14 historycznych scenariuszy i 1 hipotetyczny
   * 19 nowych map specjalnie przygotowanych na potrzeby IDF
   * 2 kampanie
   * Ponad 100 ikon/jednostek, wiele całkowicie nowych
   * Kompletnie przebudowany, historycznie dokładny plik sprzętu
   * Nowe dźwięki, grafika i wiele więcej...

Screeny:









Normalnie bym tego nie ogłaszał ale jest to pierwszy poważny projekt stworzenia do Panzer General 2 nakładki obrazującej konflikt czasów współczesnych więc myślę że warto na to zwrócić uwagę...

Oficjalna strona projektu -> http://www.idfgen.com/Default.aspx
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2007, 05:55:22 wysłane przez Depet » Zapisane
grisha
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


kurde bolek


« Odpowiedz #1 : Maj 09, 2007, 11:10:16 »

woow zawsze mi sie marzyl taki mod - kombinowal cos niecos sam na Peoples General... szkoda ze nie pociągneli watku do lat wspolczenych i dalej Smiley

wee na razie nic nie mozna sciagnac...no nic zaczekamy
dzieki Depet za info
Zapisane

wino, kobiety i PG2
Depet
Gość
« Odpowiedz #2 : Maj 10, 2007, 01:57:58 »

Dokładnie ja też miałem zawsze chętkę zagrać w coś takiego na PeG lub na PG 2 - co prawda było już kilka pomysłów stworzenia e-fila do konfliktów współczesnych ale wszystko zawsze kończyło się fiaskiem - w tym przypadku ludzie wzięli się na poważnie do roboty o czym świadczą screeny, nowe mapy (zrobione specjalnie na potrzeby dodatku !!!), i co ważne scenariusze !!! Nie mogę się doczekać momentu w którym zagram w to coś PBEM Smiley ale jak sam zauważyłeś trzeba czekać.....

Będę śledzić ten temat - jakby co dam info.
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2007, 04:58:56 wysłane przez Depet » Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #3 : Maj 10, 2007, 03:29:53 »

Trwają też prace nad innym podobnym projektem ale w tym przypadku ludzie skupiają się tylko na e-filu....otóż padł pomysł zrobienia LG Cold War efile który jak sama nazwa wskazuje będzie dotyczyć sprzętu w latach zimnej wojny. E-file jest skończony podobno w 50% i wyszły już nawet pierwsze screeny:






To zwłaszcza Ciebie Grisha powinno zainteresować - myślę że na 100% wyjdzie też konwersja do People's General.....więcej póki co powiedzieć nie mogę bo nad tym siedzą Hiszpanie a porozumiewają się ze sobą właśnie w rodzimym języku.....temat oczywiście na tapetę i w razie czego podam więcej informacji.
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2007, 03:33:17 wysłane przez Depet » Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #4 : Maj 17, 2007, 02:02:49 »

LG Cold War E-File: Jak obiecałem - kolejny news - panowie konstruktorzy częściowo przeszli na język ang. i wiem że niektórzy pracują już nad pewnymi scenariuszami obrazującymi walkę w Iraku Smiley Poniżej screen:

Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #5 : Maj 18, 2007, 11:31:51 »

No i kolejne newsy. Nuklearny okręt podwodny:



....i iracki leader Smiley :



Prace idą ostro na przód...tworzone są już pierwsze scenariusze a nawet kampanie !
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #6 : Maj 19, 2007, 02:20:35 »

Nowości - trwają aktualnie prace nad jednostkami śmigłowców i samolotów:



Oprócz tego trwa zażarta dyskusja na temat państw jakie mają się znaleźć w e-filu, podział na NATO i Pakt Warszawski itd. Będzie Polska !!! Smiley
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #7 : Maj 20, 2007, 02:06:11 »

IDF General: nowe wieści - RJ Johanson zapowiedział publikację swojego moda IDF General na 05 czerwca. Nowe screeny:









Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #8 : Maj 25, 2007, 05:51:14 »

LG Cold War E-File: powstała strona projektu -> http://www.latingenerals.com/lgcwequip.htm . Z wypowiedzi na JP sugeruję że mod jest już blisko....o to co będzie oferował:

The next countries are included into the LG Cold War Equipment: Cuba, North Vietnam, Syria, Kampuchea, Russia, Israel, France, PLO, Rebels, USA, UN, South Korea, NATO, South Vietnam, Jordan, Iraq, Iran, Argentina, People's Republic of China, USSR, India, North Korea, Commonwealth, Egypt, West Germany, East Germany, Warsaw Pact, Republic of China, Afghanistan, Pakistan, Lebanon.

This efile is designed to cover all the conflicts from 1955 up to the current date.


Oczywiście powstaną NOWE scenariusze i kampanie...to będzie prawdziwa gratka dla gry PBEM....
Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #9 : Maj 26, 2007, 01:06:37 »

IDF General: info które pojawiło się na oficjalnej stronie projektu:

Release Date: June 5, 2007!
IDF General will be released on June 5 as a single download which will include all files necessary to play. When time permits, separate downloads for the map files will be set up. More screenshots have been added and only some final touch up and testing remains to be done before release.


Nowe screeny:











Zapisane
Depet
Gość
« Odpowiedz #10 : Czerwiec 05, 2007, 03:58:17 »

No to doczekaliśmy się małego hitu...z dniem dzisiejszym wyszedł:

IDF General v1.0 - Full Game/mod of SSI's Panzer General 2 game

1. Wstęp:

IDF General is a mod of SSI's popular Panzer General 2 computer game. The mod recreates battles of the Arab-Israeli conflict from 1956-82 and includes:

    * 14 historically accurate scenarios and 1 hypothetical scenario
    * 19 new maps for use with IDF General or Panzer General 2
    * 2 campaigns
    * 100+ icons, many completely new
    * A completely revised, historically accurate equipment file
    * New sounds, graphics and more!

--------------TŁUMACZENIE:-----------------

IDF General jest modem do komputerowej gry Panzer General 2 ze stajni SSI. Mod jest rekonstrukcją bitew stoczonych w arabsko-izraelskim konflikcie w latach 1956-82 i zawiera:

   * 14 historycznych scenariuszy i 1 hipotetyczny
   * 19 nowych map specjalnie przygotowanych na potrzeby IDF
   * 2 kampanie
   * Ponad 100 ikon/jednostek, wiele całkowicie nowych
   * Kompletnie przebudowany, historycznie dokładny plik sprzętu
   * Nowe dźwięki, grafika i wiele więcej...

2. Struktura:

Mod waży 85 mega i jest w zasadzie....całkowicie niezależną grą - nie zmienia to jednak faktu że zastosowany silnik i patche są standardowe. Zmieniły się tylko pewne elementy np. nowe ikonki plików startowych, nowe okienka menu w czasie gry, nowy obraz w menu głównym itp.

Smacki - moim zdaniem należy się najwyższa ocena Smiley - całość oprawiona jest w bardzo ładne wstawki filmowe które są bardzo profesjonalnie przygotowane; również muzyka w tle jest idealnie dobrana - od czasu FOFY są to zdecydowanie najlepsze animacje.

Muzyka - tego niestety brak a szkoda bo dopełniały by resztę...mam jednak nadzieję że niedługo twórcy dodadzą ponadstandardowe wstawki dźwiękowe.

Patch - obsługiwany jest patch 2.10.

3. Nowe mapy:

Nowych map jest faktycznie 19 i co prawda nie są one najwyższych lotów to jednak odpowiednia skala została zachowana a rozmieszczenie elementów przemyślane. Męczą trochę monotonne kolory - bitwy rozgrywają się głównie w terenie pustynnym i większość map jest całkowicie "żółta"; z kolei autorzy aby uatrakcyjnić tak zdefiniowany teren wstawili w różnych miejscach oazy i tereny "zielone" zrobili to jednak trochę nieprofesjonalnie przez co wyszedł gdzieniegdzie straszny kontrast...żółto, żółto...i nagle "wycięty i wstawiony" element zielony Smiley. Denerwują tez trochę kolory - są albo zbyt jaskrawe albo zbyt ciemne - za mało ciepła... ale powiedzmy sobie szczerze mapy są DOBRE i co ważniejsze pasują do scenariuszy.

4. Nowe kampanie:

Są 2 Northern Campaign (1967-82) i Synai (1956-73) - tutaj nie mam wątpliwości - REWELACJA - szkoda że da się tylko grać Izraelczykami ale obejrzałem sobie drzewka w LG Suite i wykonanie jest perfekcyjne - są wszystkie najważniejsze bitwy, elegancko napisane briefingi, wkomponowane nowe smacki (intra + za "jakość" wygranego scenariusza) no i jest przeciwnik który prawie zawsze ma przewagę liczebną więc kampanie do łatwych nie należą. ocena jak najbardziej pozytywna.

5. Nowe scenariusze:

Tak...to co nas najbardziej interesuje....80% z nich jest jakby specjalnie przygotowana do gry PBEM Smiley. 3 są "wyjęte" z kampanii, reszta to scenariusze przygotowane oddzielnie (wśród nich kilka hipotetycznych) - imponujące wrażenie robi Golan 73 w którym 3 a nawet 4 krotnie większa armia Syrii wspomagana przez Maroko próbuje pokonać dużo nowocześniejszą armię Izraela....tego w oryginalnym PG2 nie było...teraz można na własnej skórze odczuć co znaczy "myśl technologiczna"...
Scenariusze są w większości przypadków bezkonfliktowe dla replaya ponieważ dotyczą "słonecznej pogody".

6. Nowy e-file:

No cóż...tutaj autorzy poszli trochę na łatwiznę - oprócz nowoczesnej armii Izraela resztę potraktowano trochę po macoszemu. Irytują zwłaszcza standardowe ikonki wielu jednostek które mają przecież być teraz współczesne...jeszcze gorzej wypada sprawa z dźwiękami - w modzie uświadczymy zaledwie kilka nowych dźwięków choć np. czołgi i artyleria "strzelają" tym samym dźwiękiem co standardowy PG2 - mam nadzieję że w nowej wersji się to zmieni....

Sam e-file należy do low-efil'ów za co należą się wielkie słowa podziękowania - świadczy to bowiem o tym że nie zapomniano o graczach PBEM - sam plik jest mało nowoczesny - korzysta ze starych rozwiązań np. transporter opancerzony nie ma prawa ataku....jest dla piechoty tylko środkiem transporty; inny przykład: nowoczesne myśliwce mogą strzelać TYLKO do celów pod sobą - powinny mieć już przecież możliwość wielohexowego ostrzału...Parametry: chyba zbilansowane choć przewaga Izraelczyków jest miażdżąca - zwłaszcza jeśli chodzi o Merkavy i Mirage...w e-filu są wszystkie najważniejsze jednostki ale chyba nie będę jedyny który powie "mało" jak się spojrzy na inne państwa...

Poniżej "nowe" cechy jakimi charakteryzuje się plik:

* All armour has a firing range of 2.  This is very important.
* Units generally move faster than in PG2.  Most armour will move 5-6 hexes per turn.
* Artillery has a longer firing range, usually 4-6 hexes.
* Air units from 1973 onward need to be very conscious of long range SAMs.
* Bocage terrain does not exist.  It has been replaced by "Dunes" terrain, which functions exactly the same.  Also note that "Rough/Sand" refers to either rough terrain (as in PG2) or to the rougher sand that exists in most of the Sinai Peninsula.  "Rough/Sand" functions as "Rough" terrain does in PG2.


7. Podsumowanie:

Najlepszy dodatek jaki kiedykolwiek powstał do PG2 - może prócz FOFY Smiley. Profesjonalne wykonanie, wiedza i nowy design zwracają uwagę - niezmiernie się cieszę że mod nadaje się do gry PBEM i że być może powstanie konwersja na PeG. Moja ocena 5+/5  Shocked

Postaram się dostosować nowy mod i dołączyć go do nowej wersji ligowej 1.4 ale póki co twórcy chyba umyślnie stworzyli go jako "nową grę" (nie pasuje do standardowych plików) i ciekawskich zapraszam tutaj -> http://www.idfgen.com/Download.aspx
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2007, 04:24:29 wysłane przez Depet » Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #11 : Czerwiec 05, 2007, 05:07:26 »

Cytuj
nowoczesne myśliwce mogą strzelać TYLKO do celów pod sobą - powinny mieć już przecież możliwość wielohexowego ostrzału...

Próbowałem kiedyś tak zrobić - nie da się - to kwestia silnika gry. Samolot może strzelać z dwóch-trzech heksów do innego samolotu, ale do celów naziemnych i wodnych zawsze tylko znad tej jednostki. 
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Depet
Gość
« Odpowiedz #12 : Czerwiec 05, 2007, 07:44:07 »

Cytuj
nowoczesne myśliwce mogą strzelać TYLKO do celów pod sobą - powinny mieć już przecież możliwość wielohexowego ostrzału...

Próbowałem kiedyś tak zrobić - nie da się - to kwestia silnika gry. Samolot może strzelać z dwóch-trzech heksów do innego samolotu, ale do celów naziemnych i wodnych zawsze tylko znad tej jednostki. 

Aha...to trochę szkoda - PeG chyba nie ma już takich ograniczeń ?? Takie dodatki powinny powstawać na silniku People's General...
Zapisane
grisha
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


kurde bolek


« Odpowiedz #13 : Czerwiec 05, 2007, 09:12:32 »

racja razy 2:
- peg nie ma takich ograniczen
- takie dodatki winny powstawac na peg...albo na panzer general 4 Smiley
Zapisane

wino, kobiety i PG2
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.078 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.009s, 1q)