Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 02:23:01 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pelebudka - G14 "Dywizja Duchów" (Ghost Division) na 100%  (Przeczytany 25901 razy)
Pelebudka
Chorąży (Warrant Officer 3)
*
Offline Offline

Wiadomości: 40


« : Styczeń 14, 2015, 02:56:15 »

Za bardzo skoncentrowałem się na dobijaniu jednostek przeciwnika i za długo pozostałem w jednym miejscu, nie wykorzystałem dostatecznie mobilności moich oddziałów. Nie zająłem szybko lotniska przez co miałem problem z amunicją w samolotach wtedy kiedy było to najbardziej potrzebne. Jest to początek i mam nadzieję, że wyciągnę wnioski z tego scenariusza. Miła zabawa  Smiley

OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G14  DYWIZJA DUCHÓW v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Prolog - Szczekociny , #0 , Victory

..
Current scenario: Prolog - Szczekociny,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 320
Army cost: 0 , Current prestige is 213
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +450, Meuse Crossing , cap 2200, 9 turns prestige: 155
if V : +250, Meuse Crossing , cap 2200, 12 turns prestige: 200
if TV: +150, Meuse Crossing , cap 2200, 15 turns prestige: 245
if Ls: +0, Meuse Crossing , cap 2200, 15 turns prestige: 245

Infantry
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/7/I Schutzen , 1 bars , 121 exp , Germany , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:001
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/7/II Schutzen , 1 bars , 107 exp , Germany , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:002
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/6/I Schutzen , 0 bars , 98 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:003
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/6/II Schutzen , 0 bars , 97 exp , Germany , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:004
*  Sturmpioniere 38 , Opel Blitz 4x4 , 2/58 Pion. , 0 bars , 91 exp , Germany , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:012
*  Hauptquartier , Pz IVD , 2 Leichte HQ , 3 bars , 304 exp , Germany , 8/1 , Superior Maneuver  , 0 kill , 0 pp - U:013

Tank 
*  Pz 38(t)A , 2/66 PzAbt. , 0 bars , 78 exp , Germany , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:008

Recon
*  PSW 231 , 2/7/I Aufkl. , 1 bars , 100 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:006

Artillery
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 2/78/I , 0 bars , 75 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:009
*  10.5 leFH18 , SdKfz 7 , 2/78/II , 0 bars , 79 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:010
*  10.5 leFH18 , SdKfz 7 , 2/78/III , 0 bars , 85 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:011

Player 1 : Germany
Killed: INF:20   RCN:5    AT:1    FLAK:1    ATY:6    AD:1    TB:1      Total: 35
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  0
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   6 Units *  1 Leaders      Total :    818 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    136 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     78 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     78 exp,      1 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    100 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    100 exp,      3 kill,      0 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    239 exp,      5 kill,      0 pp    Average:     80 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *  11 Units *  1 Leaders      Total :   1235 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    112 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Germany   has 24 units total (core+aux):
Infantry : 13
Tank   :  2
Recon :  1
Artillery :  6
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1

Player 2  Poland   has 4 units total (core+aux):
Infantry :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #1 : Styczeń 14, 2015, 06:28:19 »

Musisz włączyć sobie pokazywanie punktacji w AAR,
bo nie wiadomo będzie ile pkt. Ci zaliczyć w rankingu.

Wchodzisz w ustawienia gry, potem w ustawienia raportu i stawiasz ptaszek przy "dołącz punktację".
Przy ustawieniu języka angielskiego, jest to opcja:
Settings/ A.A.R Settings/Include Game Score.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #2 : Styczeń 14, 2015, 08:37:52 »

Powodzenia. Parę moich rad:
- do dobijania wykorzystuj część sił, co jest zasadniczo słabsza, silniejsza, zasadnicza część, niech prze na VH-y,
- po prostu szkoda potencjalnych prototypów, które mógłbyś otrzymać za BV. Wink ,
- do desantów na zapleczu możesz użyć ckm-u, tylko wcześniej rozpoznaj Storchem, co i jak jest, by nie zrzucić go wśród wroga. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Pelebudka
Chorąży (Warrant Officer 3)
*
Offline Offline

Wiadomości: 40


« Odpowiedz #3 : Styczeń 15, 2015, 01:34:26 »


Zagrałem  zanim przeczytałem Twoje rady
penGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G14  DYWIZJA DUCHÓW v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Prolog - Szczekociny , #0 , Victory
 2   Meuse Crossing , #1 , Victory

..
Current scenario: Arras,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 400
Army cost: 336 , Current prestige is 105
AI stance is Aggressive
if BV: +200, Ghost Division , cap 2800, 16 turns prestige: 55
if V : +150, Ghost Division , cap 2800, 18 turns prestige: 55
if TV: +100, Ghost Division , cap 2800, 20 turns prestige: 55
Ls: Loss , turn prestige: 55

Infantry
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/7/I Schutzen , 1 bars , 185 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:001
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/7/II Schutzen , 1 bars , 174 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:002
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/6/II Schutzen , 1 bars , 143 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:003
*  Sturmpioniere 38 , Opel Blitz 4x4 , 2/58 Pion. , 1 bars , 113 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:008
*  Hauptquartier , Pz IVD , 2 Leichte HQ , 3 bars , 304 exp , Germany , 8/1 , Superior Maneuver  , 0 kill , 0 pp - U:009

Tank 
*  Pz 38(t)A , 7PzDiv/25/I , 1 bars , 142 exp , Germany , 11/10 , First Strike  , 5 kill , 0 pp - U:010
*  Pz 38(t)A , 7PzDiv/25/II , 1 bars , 107 exp , Germany , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:011
*  Pz 35(t) , 7PzDiv/25/III , 1 bars , 161 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:012

Recon
*  PSW 231 , 2/7/I Aufkl. , 1 bars , 195 exp , Germany , 10/10 , 9 kill , 0 pp - U:004
 PSW 231 ,  , 0 bars , 69 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 132 pp - U:016

Anti-tank
*  StuG IIIA , 7PzDiv/42PzJagd , 1 bars , 101 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:014

FlaK
*  MG 34 , MercedesL3000 , 7PzDiv/42PzJagd , 1 bars , 132 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:013
 SdKfz 7/1 ,  , 0 bars , 23 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 204 pp - U:015

Artillery
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 2/78/I , 1 bars , 141 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:005
*  10.5 leFH18 , SdKfz 7 , 2/78/II , 1 bars , 149 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 0 pp - U:006
*  10.5 leFH18 , SdKfz 7 , 2/78/III , 1 bars , 136 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:007

Player 1 : Germany
Killed: INF:49   TNK:3    RCN:6    AT:3    FLAK:3    FORT:2    ATY:16   AD:1    FTR:1    TB:2      Total: 86
Lost  : INF:2    TNK:1    RCN:1    FLAK:1      Total: 5

BV  0
V   2
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  1 Leaders      Total :    919 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    184 exp,      3 kill,      0 pp
Tank           *   3 Units *  1 Leaders      Total :    410 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    137 exp,      5 kill,      0 pp
Recon          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    264 exp,     11 kill,    132 pp    Average:    132 exp,      6 kill,     66 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    101 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    101 exp,      0 kill,      0 pp
FlaK           *   2 Units *  0 Leaders      Total :    155 exp,      2 kill,    204 pp    Average:     78 exp,      1 kill,    102 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    426 exp,      9 kill,      0 pp    Average:    142 exp,      3 kill,      0 pp
* Summary:     *  16 Units *  2 Leaders      Total :   2275 exp,     49 kill,    336 pp    Average:    142 exp,      3 kill,     21 pp


Player 1  Germany   has 20 units total (core+aux):
Infantry :  8
Tank   :  3
Recon :  2
Anti-tank :  2
FlaK :  2
Artillery :  3


Player 2 France, United Kingdom - estimated force: 31 units
Infantry / Anti-tank : 32%
Recon / Tank   : 17%
Air Defense / FlaK :  7%
Air :  0%
Naval :  0%

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane

Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe
Pelebudka
Chorąży (Warrant Officer 3)
*
Offline Offline

Wiadomości: 40


« Odpowiedz #4 : Styczeń 15, 2015, 12:06:44 »

Zastanawiam się czy nie rozegrać od nowa tej gry przez to, że nie zaznaczyłem aar.
Może zaznaczyłem aar ale raport nie byl brany po zakończeniu scenariusza, kopiowalem go jak pojawia się informacja o nowym zadaniu. Sprawdzę w katalogu gry zapis aar, może jest ok
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2015, 12:39:02 wysłane przez Pelebudka » Zapisane

Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #5 : Styczeń 15, 2015, 12:39:01 »

Zastanawiam się czy nie rozegrać od nowa tej gry przez to, że nie zaznaczyłem aar.
Ustawienia aar możesz zmienić w trakcie kampanii, nie ma to żadnego wpływu na rozgrywkę ani wyniki.
Wejdź w 'ustawienia', wybierz 'ustawienia raportu' i zaznacz opcje 'dołącz punktacje'.

Jeśli chcesz rozgrywać od nowa to nie ma żadnych przeciwwskazań. Czasem lepiej zacząć od początku, niż męczyć się z kampania w której coś poszło nie tak. W końcu gramy dla przyjemności.

BTW. Na początku kampanii warto postarać się o zwycięstwo BV, dodatkowy prototyp w początkowych scenariuszach potrafi być dużym ułatwieniem.

Może zaznaczyłem aar ale raport nie byl brany po zakończeniu scenariusza, kopiowalem go jak pojawia się informacja o nowym zadaniu. Sprawdzę w katalogu gry zapis aar, może jest ok
Raport aar jest zapisywany tylko jeśli wyświetlisz go w grze, najlepiej na ekranie zwycięstwa kliknąć przycisk ' Get After Action Report'.
Czasami przegapisz ten ekran (albo klikniesz zbyt szybko), wtedy możesz wczytać automatyczny save tworzony po zwycięstwie (zwykle ma postać zbliżoną do Wxx_yyy_Brilliant Victory_100%.xcsv) by ponownie uzyskać dostęp do ekranu końcowego.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2015, 12:48:15 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Pelebudka
Chorąży (Warrant Officer 3)
*
Offline Offline

Wiadomości: 40


« Odpowiedz #6 : Styczeń 15, 2015, 12:49:50 »

Czy komputer zmienia losowo wyjściowe ustawienia jednostek jak gra się od nowa? Jeśli nie to gra drugi raz moze być mało atrakcyjna
Zapisane

Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #7 : Styczeń 15, 2015, 01:10:26 »

Czy komputer zmienia losowo wyjściowe ustawienia jednostek jak gra się od nowa? Jeśli nie to gra drugi raz moze być mało atrakcyjna
Wyjściowe ustawienia jednostek są stałe.

Taka powtarzalność ma swoje zalety. Pozwala przede wszystkim na porównywanie i testowanie rożnych taktyk i zestawów armii w powtarzalnych warunkach.
Dla mnie osobiście to najlepsza cecha OG. Moja ulubiona kampania to W17, rozgrywam ją regularnie (co najmniej raz do roku), mimo to nadal mi się nie znudziła i prawdopodobnie w najbliższych dniach zagram ponownie.

Losowe ustawienia jednostek w pewnych sytuacjach mogłyby zniszczyć sens scenariusza (odsłonięta artyleria, czołgi na bagnach, albo pelotki zgrupowane razem po niewłaściwej stronie mapy itp) .
Poza tym duża cześć scenariuszy aspiruje do pewnego stopnia 'historyczności', w tych scenariuszach autor starał się oddać rzeczywiste pozycje jednostek.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #8 : Styczeń 15, 2015, 09:16:37 »

Ja proponuję Tobie jeszcze włączyć doświadczenie jednostek zdobywane w danym scenariuszu, wtedy fajnie widać, kto tak naprawdę był "bohaterem" danego scenu. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Pelebudka
Chorąży (Warrant Officer 3)
*
Offline Offline

Wiadomości: 40


« Odpowiedz #9 : Styczeń 16, 2015, 01:09:34 »

kampania od  nowa grana, proszę o zrzut ekranu co włączyć a co  nie w aar
OpenGen 0.90.36.1 * (27 Dec 2014)  *  AI: Default
Efile folder:C:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version:GusOpen Ver:5.1.
Campaign: G14  DYWIZJA DUCHÓW v.4.1,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Prolog - Szczekociny , #0 , Victory , score:31
--
Campaign score: 31  *  Average: 31

..
Current scenario: Prolog - Szczekociny,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 280
Army cost: 0 , Current prestige is 325
Prestige available on map yet is 120 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +450, Meuse Crossing , cap 2200, 9 turns prestige: 155
if V : +250, Meuse Crossing , cap 2200, 12 turns prestige: 200
if TV: +150, Meuse Crossing , cap 2200, 15 turns prestige: 245
if Ls: +0, Meuse Crossing , cap 2200, 15 turns prestige: 245

Infantry
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/7/I Schutzen , 0 bars , 69 exp , Germany , 3/10 , 0 kill , 0 pp - U:001  [+14 exp]
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/7/II Schutzen , 1 bars , 145 exp , Germany , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:002  [+90 exp]
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/6/I Schutzen , 0 bars , 97 exp , Germany , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+42 exp]
*  Schutzen , Opel Blitz 4x4 , 2/6/II Schutzen , 0 bars , 68 exp , Germany , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+13 exp]
*  Sturmpioniere 38 , Opel Blitz 4x4 , 2/58 Pion. , 0 bars , 78 exp , Germany , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:012  [+34 exp]
*  Hauptquartier , Pz IVD , 2 Leichte HQ , 2 bars , 289 exp , Germany , 8/1 , 0 kill , 0 pp - U:013

Tank 
*  Pz 38(t)A , 2/66 PzAbt. , 0 bars , 98 exp , Germany , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:008  [+54 exp]

Recon
*  PSW 231 , 2/7/I Aufkl. , 0 bars , 92 exp , Germany , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:006  [+24 exp]

Artillery
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 2/78/I , 0 bars , 92 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:009  [+39 exp]
*  10.5 leFH18 , SdKfz 7 , 2/78/II , 0 bars , 99 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:010  [+46 exp]
*  10.5 leFH18 , SdKfz 7 , 2/78/III , 0 bars , 96 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:011  [+43 exp]

Player 1 : Germany
Killed: INF:21   RCN:5    AT:1    FLAK:1    ATY:6    AD:1      Total: 35
Lost  :   Total: 0

BV  0
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   6 Units *  0 Leaders      Total :    746 exp,      6 kill,      0 pp    Average:    124 exp,      1 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     98 exp,      4 kill,      0 pp    Average:     98 exp,      4 kill,      0 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     92 exp,      2 kill,      0 pp    Average:     92 exp,      2 kill,      0 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    287 exp,      3 kill,      0 pp    Average:     96 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *  11 Units *  0 Leaders      Total :   1223 exp,     15 kill,      0 pp    Average:    111 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Germany   has 25 units total (core+aux):
Infantry : 14
Tank   :  2
Recon :  1
Artillery :  6
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1

Player 2  Poland   has 4 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

*SCENARIO OPTIONS*
Use current / basic strength as defined (so no reset current to basic)
#Units to survive (MSU) enabled
Allow to BLOW
Allow to REPAIR
Allow to BUILD
Allow barrage fire
Ships (not subs)can fire as FlaKs
True range 0 (cannot fire to surrounding hexes)
True spotting 0 (cannot spot surrounding hexes)
Mountains,Cities && Forest blocks direct LOF even if range>2
Extended LOS rules (Forest,... blocks LOS, limited Air LOS )
Air units can be fired when entering AD range
Allow roads on any terrain (even ocean)
Reinforces arrive when player gets active
Core added are free (don't count against cap)
Airborne units can misdrop


*** New units available in next scenario:
     Brilliant Victory (1939-9) ..  #1 Meuse Crossing  1940-5
    Unit, (Class):  HA, SA, AA, NA,   GD, AD, Rng, Ini
    SdKfz 7/1 (FlaK):   4,  9, 12,  1,     4,  6,   1,   4,   204pp,  Avail:1940-4
    PzJgd I ( AT):   9,  3,  0,  1,     6,  6,   1,   6,   132pp,  Avail:1940-2
    sIG IB (ATY):   8, 17,  0,  2,     5,  3,   3,   1,   276pp,  Avail:1940-1
    StuG IIIA ( AT):   8, 10,  0,  1,     9,  8,   1,   6,   168pp,  Avail:1940-5
    Pz IIF ( TK):   5,  6,  0,  1,     6,  6,   1,   6,   144pp,  Avail:1940-3
    Pz IIIG ( TK):   7,  7,  0,  1,     7,  7,   1,   7,   192pp,  Avail:1940-5
    10.5 leFH18M (ATY):   7, 13,  0,  2,     2,  6,   5,   2,   216pp,  Avail:1940-5
    21 cm Morser18 (ATY):   8, 24,  0,  4,     2,  3,   6,   1,   504pp,  Avail:1940-3
    Bruckenlager ausf IV (INF):   0,  3,  0,  0,     8,  8,   1,   1,   264pp,  Avail:1940-3
    Sd Kfz 8/Flak 18 ( AT):  18, 11,  2,  2,     4,  6,   2,   6,   660pp,  Avail:1940-4
    Bf-109E-3 (FTR):   2,  2, 13,  1,    10, 13,   1,   6,   420pp,  Avail:1939-12
    Brandenburger 40 (INF):   3,  8,  0,  3,     7,  7,   1,   4,   612pp,  Avail:1939-12
    Kubelwagen (RCN):   0,  3,  0,  1,     2,  2,   1,   3,    96pp,  Avail:1940-2
    Bf-110D-1 (FTR):   1,  2, 11,  3,    10, 10,   1,   5,   456pp,  Avail:1939-10
     Victory ..  also #1
     Tactical Victory ..  also #1
Zapisane

Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #10 : Styczeń 16, 2015, 11:18:25 »

kampania od  nowa grana, proszę o zrzut ekranu co włączyć a co  nie w aar
Niestety zrzut ekranu jest niemożliwy (okno wyświetlane jako hardware overlay), inaczej umieściłbym go już w pierwszym poście Wink.

Włączyłeś to co najważniejsze czyli punktacje, zbędne są opcje 'include scenario options' i  'include new units for next scenario', możesz je wyłączyć, ewentualnie wycinać z raportu przed wklejeniem (jeśli uważasz je za przydatne).
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Pelebudka
Chorąży (Warrant Officer 3)
*
Offline Offline

Wiadomości: 40


« Odpowiedz #11 : Styczeń 16, 2015, 12:30:52 »

Dzięki za wyjaśnienie
Zapisane

Komu tysiące lat nie mówią nic, niech w ciemności niewiedzy żyje z dnia na dzień."
Johann Wolfgang Goethe
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6915



« Odpowiedz #12 : Styczeń 16, 2015, 03:03:06 »

kampania od  nowa grana, proszę o zrzut ekranu co włączyć a co  nie w aar
Niestety zrzut ekranu jest niemożliwy (okno wyświetlane jako hardware overlay), inaczej umieściłbym go już w pierwszym poście Wink.

Włączyłeś to co najważniejsze czyli punktacje, zbędne są opcje 'include scenario options' i  'include new units for next scenario', możesz je wyłączyć, ewentualnie wycinać z raportu przed wklejeniem (jeśli uważasz je za przydatne).
A próbowałeś najbanalniej - klawiszem zrzut zrobić?
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #13 : Styczeń 16, 2015, 07:13:36 »

Można użyć Narzędzia wycinania (Windows 7)
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4742


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #14 : Styczeń 16, 2015, 07:25:24 »

Można użyć Narzędzia wycinania (Windows 7)
Używam starego, dobrego WinXp.
Wiem ze pod XP istnieją odpowiednie aplikacje, ale nie mam ochoty bawić się w poszukiwania i instalacje dla pojedynczego zrzutu.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: [1] 2   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.072 sekund z 24 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)