Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 26, 2024, 12:55:05 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gustlik gra - G05 ''BLITZKRIEG'' v5.2 na 100%  (Przeczytany 52655 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #30 : Listopad 08, 2015, 09:48:51 »

Thermopylae

Legenda mapy

1. Główna oś natarcia - jazda przez wąwóz, na zasdzie: "...a pozabijam ich wszytkich".
Jeden postój na tankowanie - i tak aż do ostatniego VHeksa.

2. Jedyne heksy "clear", na których mozna zbudować dodatkowe lotnisko. Niestety moi
pionierzy zostali wykryci przez stado artylerii (3). Trochę ucierpieli, ale zbudowali

3. Stado artylerii plus piechota. Raz się odezwali i uszkodzili pionierów (jak wyżej).
Potem zajęły się nimi samoloty z do spółki z artylerią. Niestety - była tam też piechota.
Z nimi zeszło dłużej, ale bez artylerii nie byli już specjalnie groźni.

4. Rajd spadochroniarzy, którzy zdjęli grecki oddział (INF+ART+CKM). Tak, żeby nie
wyjść z wprawy...

5. Podobny rajd Brandenburgów. Zlikwidowali bunkier i zdobyli nowe doświadczenia...

6. Dalszy marsz Brandenburgów - już na butach, do pomocy przy zdobywaniu VHeksa.

No i to w zasadzie wszystko. Trochę nudno.

OpenGen 0.90.51.12 * (29 Oct 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.2.,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Bf-110D-2
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:56
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:69
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:58
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Bf-109E-7Trop
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: HS-129B-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 532  *  Average: 59

Current scenario: Crete - Operation Mercury,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 720
Army cost: 10571 , Current prestige is 617
AI stance is Defensive
if BV: +1700, Kishinev , cap 13600, 12 turns prestige: 105
if V : +1100, Kishinev , cap 13600, 12 turns prestige: 105
if TV: +500, Klin , cap 16800, 12 turns prestige: 105
if Ls: +200, Klin , cap 16800, 12 turns prestige: 105

Infantry
*  MG Schutzen , 251/1 [W] , 4/6 , 3 bars , 317 exp , 10/10 , 3 kill ,  0 pp  [+11 exp]
*  Schutzen , 251/1 [W] , 114/6 , 1 bars , 196 exp , 10/10 , 2 kill ,  0 pp  [+11 exp]
*  Schutzen , Opel Blitz 4x2 , 57//6 , 3 bars , 328 exp , 10/10 , 11 kill ,  0 pp  [+25 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , 6 , 3 bars , 345 exp , 9/1 , 0 kill ,  0 pp  [+1 exp]
*  Brandenburger 40 , 6 , 3 bars , 351 exp , 12/10 , 5 kill ,  0 pp  [+1 exp]
 Fallschirm ,  , 4 bars , 408 exp , 12/10 , 11 kill ,  216 pp  [+49 exp]
 Brandenburger 40 ,  , 2 bars , 264 exp , 10/10 , 4 kill ,  612 pp  [+92 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 211 exp , 10/10 , 6 kill ,  288 pp  [+39 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] ,  , 1 bars , 198 exp , 10/10 , 4 kill ,  300 pp  [+27 exp]
 Pioniere , Opel Blitz 4x4 ,  , 0 bars , 90 exp , 10/10 , 0 kill ,  312 pp  [+10 exp]

Tank 
*  Pz IIIE , 11/6 , 2 bars , 283 exp , 10/10 , 15 kill ,  0 pp  [+2 exp]
 Pz IVD ,  , 3 bars , 380 exp , 10/10 , Shock Tactics  , 33 kill ,  240 pp  [+63 exp]
 Pz IIIG ,  , 2 bars , 298 exp , 10/10 , Bridging  , 15 kill ,  264 pp  [+45 exp]
 Pz IVD ,  , 2 bars , 240 exp , 10/10 , 14 kill ,  240 pp  [+19 exp]

Recon
*  PSW 222 , 6 , 2 bars , 291 exp , 10/10 , 7 kill ,  0 pp  [+12 exp]

Anti-tank
 Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 2 bars , 206 exp , 10/10 , 3 kill ,  660 pp  [+43 exp]

Artillery
*  15 K18 , SdKfz 8 , 116/6 , 2 bars , 286 exp , 12/10 , 9 kill ,  0 pp  [+19 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 2 bars , 220 exp , 12/10 , 9 kill ,  763 pp  [+25 exp]
+  10.5 leFH18M , 251/4 ,  , 2 bars , 248 exp , 12/10 , Reconnaissance Movement  , 6 kill ,  0 pp  [+40 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 160 exp , 11/10 , 10 kill ,  580 pp  [+24 exp]
 15 sFH18 , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 164 exp , 10/10 , 4 kill ,  492 pp  [+32 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 113 exp , 11/10 , 4 kill ,  0 pp  [+14 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 1 bars , 184 exp , 10/10 , 6 kill ,  636 pp  [+53 exp]
 8.76cm FK 281(e) , Sdkfz 11 ,  , 1 bars , 122 exp , 10/10 , 2 kill ,  408 pp  [+5 exp]

Fighter
 Bf-109E-3 ,  , 2 bars , 258 exp , 10/10 , 8 kill ,  420 pp  [+27 exp]
 Bf-109F ,  , 2 bars , 280 exp , 10/10 , 5 kill ,  492 pp  [+24 exp]
+  Bf-110D-2 ,  , 4 bars , 439 exp , 10/10 , Special Munition, 8 kill ,  0 pp  [+32 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 1 bars , 128 exp , 10/10 , 4 kill ,  420 pp  [+29 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 2 bars , 252 exp , 10/10 , 2 kill ,  420 pp  [+38 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 2 bars , 265 exp , 10/10 , 3 kill ,  420 pp  [+39 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 0 bars , 93 exp , 10/10 , 0 kill ,  480 pp  [+10 exp]
+  Bf-109E-7Trop ,  , 1 bars , 138 exp , 10/10 , 1 kill ,  0 pp  [+18 exp]
 Bf-109F ,  , 1 bars , 135 exp , 10/10 , 0 kill ,  492 pp  [+55 exp]

Tactical Bomber
 Ju-87D ,  , 4 bars , 479 exp , 12/10 , Support, 8 kill ,  576 pp  [+41 exp]
 Fi 156 ,  , 0 bars , 82 exp , 10/10 , Recon, 0 kill ,  240 pp
 He-111H (t) ,  , 2 bars , 293 exp , 10/10 , Special Munition, 8 kill ,  600 pp  [+45 exp]
+  HS-129B-1 ,  , 1 bars , 132 exp , 10/10 , 0 kill ,  0 pp  [+52 exp]

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:137  TNK:16   RCN:14   AT:10   FLAK:9    FORT:11   ATY:51   AD:9    FTR:18   TB:3      Total: 278
Lost  : INF:6    FTR:1      Total: 7

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Proto - brak

Zakupy...no i tu był problem, bo dostępny jest tylko sprzęt spadochroniarzy.
Co prawda można to obejść kupując sprzęt SS, ale nie chciałem tak kombinować.

W efekcie tylko podniosłem stany jednostkom desantowym (w przewidywaniu strat)
Dokupiłem też dodatek amunicyjny do Stukasa. Jak wiadomo - strzyżonego...

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2015, 11:47:28 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4749


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #31 : Listopad 08, 2015, 10:34:52 »

Dobra, ale przecież to nie chodzi o to, CO W OGÓLE MIELI, tylko jak to podzielić na fronty i frakcje - wewnątrz samego SS
Dlatego właśnie pisałem żeby zdublować system niemiecki. Ustawiając fronty i fakcje dla SS nie będziesz się przecież zastanawiał co w danej chwili mieli historycznie, ale będziesz chciał ustawić dostępny sprzęt tak by pasował do koncepcji scenariusza... Włączyć/wyłączyć spadochroniarzy. Włączyć/wyłączyć jednostki górskie. Włączyć/wyłączyć ciężkie czołgi czy ciężką artylerie...
Czyli proponuje wprowadzić podział na frakcje "praktyczne", a jeśli w przyszłości ktoś będzie chciał dodać "historyczne" frakcje, będzie mógł to zrobić równolegle do istniejących.

BTW. Proponowałbym stworzyć oddzielne frakcje i fronty dla sprzętu zdobycznego, jest cała masa fikcyjnych kampanii w których zmieniamy historie i niektóre zdobyczne jednostki nie specjalnie pasują...
Na przykład PzKpfw 747(r) dostajemy w 41 roku, nie zależnie czy toczymy wojnę z USSR, czy nie...
Co do realizacji, to widziałbym frakcje 'Zdobyczne/Captured' i kilka frontów dla rożnych krajów pochodzenia...
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #32 : Listopad 08, 2015, 10:45:44 »

Cytuj
Co do realizacji, to widziałbym frakcje 'Zdobyczne/Captured' i kilka frontów dla rożnych krajów pochodzenia...


Myślę, że takie rzeczy można i trzeba usuwać juz teraz, na etapie budowy scenariusza, poprzez dodanie szczegółowej
listy dostępnych zakupów. Przy ostatniej poprawce Blitza, jeszcze chyba mnie było tej opcji.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4749


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #33 : Listopad 08, 2015, 11:00:06 »

Myślę, że takie rzeczy można i trzeba usuwać juz teraz, na etapie budowy scenariusza, poprzez dodanie szczegółowej
listy dostępnych zakupów. Przy ostatniej poprawce Blitza, jeszcze chyba mnie było tej opcji.
To w praktyce nie działa zbyt dobrze, podobnie jak z listami prototypów, przy każdej aktualizacji efila dodającej jednostki albo zmieniającej dostępność czasową jednostek, w praktyce trzeba kazdorazowo weryfikować/aktualizować listy...., co najmniej upierdliwa robota...
Wystarczyło ze wprowadziłeś kilka dodatkowych podwersji T-34 i już listy prototypów w W16 były nieaktualne...

Frakcje i fronty, to znacznie wygodniejsze rozwiązanie...

Listy są sztywne, raz umieszczona jednostka zostaje na nich na stałe, zmiany w efilu na to nie wpływają, jeśli z poziomu efila zmienisz dostępność jednostki (na przykład wprowadzając podwersje), w plikach kampanii pozostanie stara jednostka...
Listy generowane przy pomocy frakcji i frontów są dynamiczne, reagują na zmiany w efilu.

BTW. Inny przykład: 'ZSU 4' (dostępny od 1945-08), po zamianie na 'ZSU 43' (dostępny od 1943-08), pozostał na listach prototypów dostępnych po 45 roku..., takich błędów z czasem będzie coraz więcej i będą się kumulować...
« Ostatnia zmiana: Listopad 08, 2015, 11:30:39 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #34 : Listopad 08, 2015, 11:45:24 »

Crete - Operation Mercury

No, powiedzmy, że nie jest to wielka filozofia, ale działanie na granicy ryzyka. Przebieg jest prosty jak
budowa cepa, ale wykoanie - już nie.

1 - Desant na główne lotnisko, zniszczenie sił niemieckich i lądowanie własnych oddziałów.

2 - Główny kierunek natarcia, z odbiciem do jedengo z VHeksów.

3 - Bitwa lotniczo morska z siłami Royal Navy. Trochę trwało, ale co trzeba zostało utopione.

4 - Desant spadochroniarzy "za plecy". Ryzykownym skokiem zajęli lotnisko, ale o dziwo nikt z miasta (7)
nie ruszył się, żeby odbić. A mogli ich zmieść jednym dmuchnięciem.

5,6 - Desanty po punkty i lidera. Trzeba się zastanowić, bo dwie jednostki musimy oddać do tych rajdów,
a jak tam wylądują, to już na główny front nie wrócą.

7 - Finałowa bitwa o miasto.

Kluczem do wszystkiego jest odpowiedni dobór sił użytych do desantu. Wybrałem 3 powietrzno desantowe
(1xFJ + 2xBrand), dalsze sześć desantowało się z morza (2xTK, 3xART i Sturmpionierzy). Poniewż od razu
zakładałem przeprowadzenie desantów 5 i 6, były to w sumie dość szczupłe siły... No ale dały radę...

OpenGen 0.90.51.12 * (29 Oct 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.2.,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Bf-110D-2
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:56
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:69
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:58
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Bf-109E-7Trop
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: HS-129B-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: StuG IIIF
--
Campaign score: 586  *  Average: 58

..
Current scenario: Kishinev,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 1040
Army cost: 11651 , Current prestige is 26
AI stance is Defensive
if BV: +1000, Novgorod , cap 14800, 10 turns prestige: 195
if V : +500, Novgorod , cap 14800, 13 turns prestige: 195
if TV: +100, Borodino , cap 15500, 16 turns prestige: 195
Ls: Loss , turn prestige: 195

Infantry
*  MG Schutzen , 251/1 [W] , 4/6 , 3 bars , 317 exp , 10/10 , 3 kill ,  0 pp
*  Schutzen , 251/1 [W] , 114/6 , 1 bars , 196 exp , 10/10 , 2 kill ,  0 pp
*  Schutzen , Opel Blitz 4x2 , 57//6 , 3 bars , 328 exp , 10/10 , 11 kill ,  0 pp
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , 6 , 3 bars , 345 exp , 9/1 , 0 kill ,  0 pp
*  Brandenburger 40 , 6 , 3 bars , 356 exp , 13/10 , Ferocious Defense  , 6 kill ,  0 pp  [+5 exp]
 Fallschirm ,  , 4 bars , 438 exp , 12/10 , 14 kill ,  216 pp  [+30 exp]
 Brandenburger 40 ,  , 2 bars , 264 exp , 10/10 , 4 kill ,  612 pp
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 254 exp , 10/10 , 8 kill ,  288 pp  [+43 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] ,  , 1 bars , 198 exp , 10/10 , 4 kill ,  300 pp
 Pioniere , Opel Blitz 4x4 ,  , 0 bars , 90 exp , 10/10 , 0 kill ,  312 pp

Tank 
*  Pz IIIJ , 11/6 , 2 bars , 283 exp , 10/10 , 15 kill ,  0 pp
 Pz IVF1 ,  , 4 bars , 431 exp , 10/10 , Shock Tactics  , 38 kill ,  276 pp  [+51 exp]
 Pz IIIG ,  , 3 bars , 346 exp , 10/10 , Bridging  , 23 kill ,  264 pp  [+48 exp]
 Pz IVF1 ,  , 2 bars , 240 exp , 10/10 , 14 kill ,  276 pp

Recon
*  PSW 222 , 6 , 2 bars , 291 exp , 10/10 , 7 kill ,  0 pp

Anti-tank
 Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 2 bars , 206 exp , 12/10 , 3 kill ,  792 pp
+  StuG IIIF ,  , 1 bars , 111 exp , 10/10 , 0 kill ,  0 pp

Artillery
*  15 K18 , SdKfz 8 , 116/6 , 2 bars , 286 exp , 12/10 , 9 kill ,  0 pp
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 2 bars , 243 exp , 12/10 , 10 kill ,  763 pp  [+23 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 293 exp , 12/10 , Reconnaissance Movement  , 7 kill ,  0 pp  [+45 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 160 exp , 11/10 , 10 kill ,  580 pp
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 164 exp , 10/10 , 4 kill ,  528 pp
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 152 exp , 10/10 , 4 kill ,  0 pp  [+39 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 1 bars , 184 exp , 10/10 , 6 kill ,  636 pp
 8.76cm FK 281(e) , Sdkfz 11 ,  , 1 bars , 122 exp , 10/10 , 2 kill ,  408 pp

Fighter
 Bf-109F ,  , 2 bars , 272 exp , 10/10 , 9 kill ,  492 pp  [+14 exp]
 Bf-109F ,  , 2 bars , 294 exp , 10/10 , 5 kill ,  492 pp  [+14 exp]
+  Bf-110D-2 ,  , 5 bars , 508 exp , 11/10 , Special Munition, 10 kill ,  0 pp  [+69 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 1 bars , 167 exp , 10/10 , 5 kill ,  420 pp  [+39 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 2 bars , 265 exp , 11/10 , 3 kill ,  462 pp  [+13 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 2 bars , 290 exp , 10/10 , 4 kill ,  420 pp  [+25 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 1 bars , 128 exp , 10/10 , 0 kill ,  480 pp  [+35 exp]
+  Bf-109E-7Trop ,  , 1 bars , 160 exp , 10/10 , 3 kill ,  0 pp  [+22 exp]
 Bf-109F ,  , 1 bars , 150 exp , 10/10 , 1 kill ,  492 pp  [+15 exp]
 Fw-190A-1 ,  , 1 bars , 111 exp , 11/10 , 0 kill ,  594 pp

Tactical Bomber
 Ju-87D ,  , 5 bars , 521 exp , 10/10 , Combat Support  , Support, 10 kill ,  480 pp  [+42 exp]
 Fw-189A-1 ,  , 0 bars , 96 exp , 10/10 , Recon, 0 kill ,  360 pp  [+14 exp]
 Ju-88A-4 ,  , 3 bars , 360 exp , 10/10 , Special Munition, 9 kill ,  708 pp  [+67 exp]
+  HS-129B-1 ,  , 1 bars , 132 exp , 10/10 , 0 kill ,  0 pp

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:155  TNK:17   RCN:14   AT:10   FLAK:13   FORT:11   ATY:55   AD:10   FTR:21   TB:4    DD:2    CRs:1 

    Total: 313
Lost  : INF:6    FTR:1      Total: 7

BV 10
V   0
TV  0
L   0

Proto - długolufowy Stug - nooo, wypas!

Zakupy: Pierwsza Foka w zestawie (choc póki co "Friedrichy" mają lepszą inicjatywę)
Torpedowy Heinkel musiał zmienić się w Junkersa.
Artyleria wreszcie wyrównana do czeskich 150 i długolufowych. Anglik zostaje.
Czołgi "czwórki" podniesione do F1. Wprawdzie to nadal krótkie lufy, ale plus 2 w
inicjatywie w porównaniu z wersją "D".

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3608


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #35 : Listopad 09, 2015, 04:16:03 »

Jak mnie pamięć nie myli to zbudowałem sobie port i wystawiłem resztę jednostek Smiley
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4749


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #36 : Listopad 09, 2015, 04:22:17 »

Jak mnie pamięć nie myli to zbudowałem sobie port i wystawiłem resztę jednostek Smiley
Rzeczywiście  Grin, kampania nie ma włączonej opcji 'Ports don't behave as SH' w scenariuszach..., nic tylko porty budować  Wink
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2015, 04:24:24 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #37 : Listopad 09, 2015, 04:37:58 »

Cytuj
kampania nie ma włączonej opcji 'Ports don't behave as SH' w scenariuszach...,

No to trzeba cuś na to poradzić... Smiley
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #38 : Listopad 09, 2015, 05:38:25 »

Cytuj
kampania nie ma włączonej opcji 'Ports don't behave as SH' w scenariuszach...,

No to trzeba cuś na to poradzić... Smiley
Za grosz wyczucia... A już Rosjanie mówili, ciszej będziesz, dalej zajedziesz. Wink Już Autor wie... Wink Oczywiście ja nie sprawdziłem... A teraz nie wykorzystam, bo nie chcę zakłamać wyniku.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #39 : Listopad 09, 2015, 08:56:30 »

Kishinev

Nienawidzę tego scenariusza!!! No nienawidzę i już...

Stada nic nie wnoszących, dramatycznie słabych, sił rumuńskich, które służą tylko do tego, żeby
zrobić z nich mięso armatnie i ewentualnie odwracać nimi uwagę Sowietów od moich sił - co też
cynicznie i po chamsku czynię.

Legenda mapy:

1. Główna oś ataku, w okolicach centralnego lotniska (2) dzieli się na dwie, zgodnie z
istniejącymi drogami. Sporo ruskich czołgów, które stanowią idealny cel dla moich
samobieżnych ppanców...

2. Lotnisko strategiczne - panując nad nim możemy operować samolotami praktycznie nad całą
mapą, a w każdym razie - obszarem działań.

3. Rozstawienie pomocnicze, wśród stada rumuńskich wojsk, które mogą służyć tylko jako
"rozpoznanie bojem", ale i to tylko kawaleria... nie wiem czy nie byłoby lepiej
rozstawić i wypuścić wszystko z (1), a tu zostawić tylko tych Rumunów. Tak czy inaczej
by się przebili do punktu (4) - dalej nie muszą.

4. No właśnie - to ten punkt. Zastanawiam się czy nie prędzej byłoby brać go głównymi
siłami od góry...

5. Operacja desantowa, początkowo miała służyć zdobyciu lotniska (6) za Kiszyniowem, ale
w trakcie zmieniłem jej cel na zajęcie ruskiego SHeksa (Cool i zlikwidowanie dział (7).

9. Hordy jednostek rumuńskich i sowieckich, usiłujących nawzajem zrobić sobie kuku.
Bez sensu i znaczenia dla przebiego walk. Nieliczne są zmotoryzowane, a teren jest trudny,
więc mała szansa, żeby wyrwały się z tej matni. Najczęściej miotają się w tę i z powrotem.

10. Solowy rajd pionierów przez parę flag - wyłącznie po kasę.

OpenGen 0.90.51.12 * (29 Oct 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.2.,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Bf-110D-2
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:56
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:69
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:58
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Bf-109E-7Trop
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: HS-129B-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: StuG IIIF
11   Kishinev , #10 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 641  *  Average: 58

..
Current scenario: Novgorod,  VH prestige is 720 ,  All map prestige is: 840
Army cost: 13021 , Current prestige is 16
AI stance is Aggressive
if BV: +1000, Borodino , cap 15500, 14 turns prestige: 260
if V : +800, Borodino , cap 15500, 16 turns prestige: 310
if TV: +500, Borodino , cap 15500, 18 turns prestige: 350
Ls: Loss , turn prestige: 350

Infantry
*  MG Schutzen , 251/1 [W] , 4/6 , 3 bars , 323 exp , 10/10 , 3 kill ,  0 pp  [+6 exp]
*  Schutzen , 251/1 [W] , 114/6 , 2 bars , 206 exp , 10/10 , 3 kill ,  0 pp  [+10 exp]
*  Schutzen , Opel Blitz 4x2 , 57//6 , 3 bars , 332 exp , 10/10 , 12 kill ,  0 pp  [+4 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , 6 , 3 bars , 345 exp , 9/1 , 0 kill ,  0 pp
*  Brandenburger 40 , 6 , 3 bars , 375 exp , 12/10 , Ferocious Defense  , 6 kill ,  0 pp  [+19 exp]
 Fallschirm ,  , 4 bars , 467 exp , 12/10 , 16 kill ,  216 pp  [+29 exp]
 Brandenburger 40 ,  , 2 bars , 265 exp , 10/10 , 5 kill ,  612 pp  [+1 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 283 exp , 10/10 , 9 kill ,  288 pp  [+29 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 243 exp , 10/10 , 8 kill ,  300 pp  [+45 exp]
 Pioniere , Opel Blitz 4x4 ,  , 0 bars , 90 exp , 10/10 , 0 kill ,  312 pp

Tank 
*  Pz IIIJ , 11/6 , 2 bars , 287 exp , 10/10 , 16 kill ,  0 pp  [+4 exp]
 Pz IVF1 ,  , 4 bars , 464 exp , 10/10 , Shock Tactics  , 45 kill ,  276 pp  [+33 exp]
 Pz IIIG ,  , 3 bars , 369 exp , 10/10 , Bridging  , 25 kill ,  264 pp  [+23 exp]
 Pz IVF1 ,  , 2 bars , 256 exp , 10/10 , 16 kill ,  276 pp  [+16 exp]

Recon
*  PSW 222 , 6 , 3 bars , 367 exp , 10/10 , 7 kill ,  0 pp  [+76 exp]

Anti-tank
 Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 2 bars , 268 exp , 12/10 , 5 kill ,  792 pp  [+62 exp]
+  StuG IIIF ,  , 1 bars , 131 exp , 10/10 , 2 kill ,  0 pp  [+20 exp]

Artillery
*  15 K18 , SdKfz 8 , 116/6 , 3 bars , 305 exp , 13/10 , 10 kill ,  0 pp  [+19 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 2 bars , 267 exp , 12/10 , 11 kill ,  763 pp  [+24 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 320 exp , 13/10 , Reconnaissance Movement  , 9 kill ,  0 pp  [+27 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 187 exp , 11/10 , 13 kill ,  580 pp  [+27 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 199 exp , 11/10 , 8 kill ,  580 pp  [+35 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 171 exp , 11/10 , 5 kill ,  0 pp  [+19 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 2 bars , 209 exp , 12/10 , 7 kill ,  763 pp  [+25 exp]
 8.76cm FK 281(e) , Sdkfz 11 ,  , 1 bars , 135 exp , 10/10 , 3 kill ,  408 pp  [+13 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 1 bars , 134 exp , 10/10 , 0 kill ,  636 pp

Fighter
 Bf-109F ,  , 2 bars , 295 exp , 10/10 , 10 kill ,  492 pp  [+23 exp]
 Bf-109F ,  , 3 bars , 333 exp , 13/10 , Devastating Fire  , Support, 8 kill ,  639 pp  [+39 exp]
+  Bf-110D-2 ,  , 5 bars , 534 exp , 12/10 , Special Munition, 13 kill ,  0 pp  [+26 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 1 bars , 171 exp , 10/10 , 5 kill ,  420 pp  [+4 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 2 bars , 298 exp , 11/10 , 4 kill ,  462 pp  [+33 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 3 bars , 304 exp , 10/10 , 5 kill ,  420 pp  [+14 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 1 bars , 146 exp , 10/10 , 1 kill ,  480 pp  [+18 exp]
+  Fw-190A-1 ,  , 1 bars , 183 exp , 10/10 , 3 kill ,  0 pp  [+23 exp]
 Bf-109F ,  , 1 bars , 187 exp , 10/10 , 2 kill ,  492 pp  [+37 exp]
 Fw-190A-1 ,  , 1 bars , 152 exp , 11/10 , 1 kill ,  594 pp  [+41 exp]

Tactical Bomber
 Ju-87D ,  , 5 bars , 534 exp , 11/10 , Combat Support  , Support, 11 kill ,  528 pp  [+13 exp]
 Fw-189A-1 ,  , 1 bars , 106 exp , 10/10 , Recon, 0 kill ,  360 pp  [+10 exp]
 Ju-88A-4 ,  , 3 bars , 380 exp , 10/10 , 10 kill ,  708 pp  [+20 exp]
+  HS-129B-1 ,  , 2 bars , 212 exp , 12/10 , AntiTank, 1 kill ,  0 pp  [+80 exp]
 Fw-189A-1 ,  , 1 bars , 134 exp , 10/10 , Recon, 0 kill ,  360 pp

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:180  TNK:25   RCN:15   AT:13   FLAK:14   FORT:14   ATY:68   AD:13   FTR:26   TB:5    DD:2    CRs:1      Total: 376
Lost  : INF:8    FTR:1      Total: 9

BV 11
V   0
TV  0
L   0

Proto - brak

Zakupy - Artyleria (w Nowogrodzie nigdy dość dział)
Fw-190 - bo "10" to ładna liczba, ładniejsza niż "9".
Drugi Fw-189 - bo lądowe rozpoznanie w tych lasach, to można sobie wsadzić...
No i parę dodatków, plus podniesienie stanów artylerii...

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #40 : Listopad 09, 2015, 09:51:11 »

A ja go lubię, Rumunom zawsze daję pelotkę, wtedy pięknie oddają, gdy WWS je atakuje. Wink Poza tym nie lubię żadnych strat, zatem pomagają, na ile mogą, a kawaleria jest całkiem dobra. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #41 : Listopad 09, 2015, 09:56:26 »

No niby dobra, ale po przejściu przez dwie pierwsze baterie ruskiej artylerii, na południu, niewiele z nich zostaje....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6916



« Odpowiedz #42 : Listopad 09, 2015, 10:03:16 »

To już niestety wina ... niedopracowania, ja zawsze postulowałem jakąś lepszą obronę, choćby i pola minowe. No i porządne posiłki lotnicze. A na tej rzece jakiś monitor.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #43 : Listopad 10, 2015, 10:07:54 »

Novogorod

Lasy, rzeki, lasy, rzeki - i tak w kółko...

Instrukcja obsługi:

- Po wykonaniu serii ostrzałów artyleryjskich (1) i nalotów bombowych, Iwanowi
zostało jakiś 20 proc artylerii, a po drugiej kolejce - jedno czy dwa działa.

- Następnie należało wytrzymać atak wściekłego batalionu czołgów T-34 na
Starają Rusiję (6) - ale z czterobelkowym PzIV, wspartym dwoma ppancami - nie był
to problem. StuG się tylko oćwiczył.

- No i to w zasadzie wszystko reszta padła z wykorzystaniem przewagi dystansu.
Starcia bezpośredniego z KV'ami nie ryzykowałem...

- Ataki (2),(3),(4) załatwiły kolejne VHeksy, a rzezi dopełnił desant (5).

- Dzielni komsomolcy całą hordą ruszyli zdobywać (odbijać) Starą Rusiję (6), w
związku z czym, na południe od miasta, doszło do zawodów pt: "Kto szybciej
polegnie". Strzelali wszyscy: czołgi, artyleria, piechota, saperzy, kucharze,
pisarze dywizyjni, myśliwce, nawet moje Fw-189... O mało nie przegapiłem
ostatniej kolejki BV.

OpenGen 0.90.51.12 * (29 Oct 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.2.,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Bf-110D-2
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:56
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:69
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:58
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Bf-109E-7Trop
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: HS-129B-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: StuG IIIF
11   Kishinev , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Novgorod , #11 , Brilliant Victory , score:64
--
Campaign score: 705  *  Average: 58

..
Current scenario: Borodino,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 1400
Army cost: 14183 , Current prestige is 17
AI stance is Defensive
if BV: +1100, Klin , cap 16800, 12 turns prestige: 210
if V : +800, Klin , cap 16800, 15 turns prestige: 210
if TV: +500, Rostov-on-Don , cap 18200, 18 turns prestige: 210
Ls: Loss , turn prestige: 210

Infantry
*  MG Schutzen , 251/1 [W] , 4/6 , 3 bars , 348 exp , 10/10 , 3 kill ,  0 pp  [+25 exp]
*  Schutzen , 251/1 [W] , 114/6 , 2 bars , 257 exp , 10/10 , 4 kill ,  0 pp  [+51 exp]
*  Schutzen , Opel Blitz 4x2 , 57//6 , 3 bars , 353 exp , 10/10 , 12 kill ,  0 pp  [+21 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , 6 , 3 bars , 345 exp , 9/1 , 0 kill ,  0 pp
*  Brandenburger 40 , 6 , 3 bars , 375 exp , 12/10 , Ferocious Defense  , 6 kill ,  0 pp
 Fallschirm ,  , 4 bars , 467 exp , 12/10 , 16 kill ,  216 pp
 Brandenburger 40 ,  , 2 bars , 273 exp , 10/10 , 5 kill ,  612 pp  [+8 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 297 exp , 10/10 , 12 kill ,  288 pp  [+14 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/16 [W] ,  , 2 bars , 245 exp , 10/10 , 9 kill ,  300 pp  [+2 exp]
 Pioniere , Opel Blitz 4x4 ,  , 1 bars , 113 exp , 10/10 , 0 kill ,  312 pp  [+23 exp]

Tank 
*  Pz IIIJ , 11/6 , 3 bars , 334 exp , 10/10 , 21 kill ,  0 pp  [+47 exp]
 PzKpfw 747(r) ,  , 5 bars , 507 exp , 11/10 , Shock Tactics  , 55 kill ,  382 pp  [+43 exp]
 PzKpfw 747(r) ,  , 4 bars , 404 exp , 10/10 , Bridging  , 29 kill ,  348 pp  [+35 exp]
 Pz IVF1 ,  , 2 bars , 299 exp , 10/10 , 20 kill ,  276 pp  [+43 exp]

Recon
*  PSW 222 , 6 , 3 bars , 369 exp , 10/10 , 7 kill ,  0 pp  [+2 exp]

Anti-tank
 Sd Kfz 8/Flak 18 ,  , 3 bars , 331 exp , 12/10 , Skilled Reconnaissance  , 8 kill ,  792 pp  [+63 exp]
+  StuG IIIF ,  , 2 bars , 229 exp , 10/10 , 4 kill ,  0 pp  [+98 exp]

FlaK
 8.8 FlaK 37 , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 0 exp , 10/10 , 0 kill ,  636 pp

Artillery
*  15 K18 , SdKfz 8 , 116/6 , 3 bars , 338 exp , 13/10 , 12 kill ,  0 pp  [+33 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 2 bars , 284 exp , 12/10 , 13 kill ,  763 pp  [+17 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 345 exp , 13/10 , Reconnaissance Movement  , 12 kill ,  0 pp  [+25 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 210 exp , 11/10 , 16 kill ,  580 pp  [+23 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 244 exp , 10/10 , 9 kill ,  528 pp  [+45 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 206 exp , 11/10 , 5 kill ,  0 pp  [+35 exp]
 21 cm K38/39 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 231 exp , 12/10 , 10 kill ,  1036 pp  [+22 exp]
 8.76cm FK 281(e) , Sdkfz 11 ,  , 1 bars , 163 exp , 10/10 , 3 kill ,  408 pp  [+28 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 1 bars , 170 exp , 10/10 , 0 kill ,  636 pp  [+36 exp]

Fighter
 Bf-109F ,  , 3 bars , 309 exp , 10/10 , 15 kill ,  492 pp  [+14 exp]
 Bf-109F ,  , 5 bars , 522 exp , 14/10 , Devastating Fire  , AntiTank, 13 kill ,  688 pp  [+189 exp]
+  Bf-110D-2 ,  , 5 bars , 559 exp , 10/10 , Special Munition, 17 kill ,  0 pp  [+25 exp]
 Bf-109F ,  , 2 bars , 213 exp , 10/10 , 5 kill ,  492 pp  [+42 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 3 bars , 318 exp , 11/10 , 6 kill ,  462 pp  [+20 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 3 bars , 350 exp , 10/10 , 7 kill ,  420 pp  [+46 exp]
 Bf-109E-3 ,  , 1 bars , 187 exp , 10/10 , 1 kill ,  480 pp  [+41 exp]
+  Fw-190A-1 ,  , 2 bars , 207 exp , 10/10 , 4 kill ,  0 pp  [+24 exp]
 Bf-109F ,  , 2 bars , 228 exp , 10/10 , 2 kill ,  492 pp  [+41 exp]
 Fw-190A-1 ,  , 1 bars , 172 exp , 10/10 , 2 kill ,  540 pp  [+20 exp]

Tactical Bomber
 Ju-87D ,  , 5 bars , 565 exp , 12/10 , Combat Support  , 11 kill ,  576 pp  [+31 exp]
 Fw-189A-1 ,  , 1 bars , 144 exp , 10/10 , Recon, 1 kill ,  360 pp  [+38 exp]
 Ju-88A-4 ,  , 4 bars , 408 exp , 10/10 , 11 kill ,  708 pp  [+28 exp]
+  HS-129B-1 ,  , 2 bars , 269 exp , 12/10 , AntiTank, 1 kill ,  0 pp  [+57 exp]
 Fw-189A-1 ,  , 1 bars , 155 exp , 10/10 , Recon, 1 kill ,  360 pp  [+21 exp]

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:218  TNK:28   RCN:18   AT:13   FLAK:15   FORT:15   ATY:83   AD:16   FTR:30   TB:7    DD:2    CRs:1      Total: 446
Lost  : INF:8    FTR:1      Total: 9

BV 12
V   0
TV  0
L   0

Proto - nyny

Zakupy:
- "Mój pierwszy flak" - ale nie po to, żeby do samolotów, tylko do czołgów strzelać.
Upgrade:
- Dwa czołgi do zdobycznych T-34
- Jedno działo 15 do 21cm.
- Rezygnuję z dodatku amunicyjnego do Stukasa w zamian za dodatek Anti-tank do Me-109F (Devastator)

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Listopad 10, 2015, 10:09:50 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1652


« Odpowiedz #44 : Listopad 10, 2015, 10:33:18 »

Gra ma błąd dotyczący ruchu po wyznaczonej ścieżce w połączeniu z xlog. Ruch po wyznaczonej trasie nie jest logowany, więc przy odtwarzaniu gra rusza jednostką po trasie domyślnej. Jeśli taka jednostka zostanie przechwycona, to jest rozbieżność pomiędzy logiem a grą. Stąd efekt jak w Twoim Suomussalmi.

Jeśli nie korzystałeś z ruchu po zadanej trasie, to znaczy, że szukamy jeszcze innego błędu.

Warto nie używać ruchu po zadanej trasie, jeśli chce się pokazać xlogi.

PS
Luis poprawia xlogi a ja je testuję. Uwagi mile widziane.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: 1 2 [3] 4 5 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.101 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.01s, 1q)