Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 17, 2022, 05:45:44 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gustlik gra - G05 ''BLITZKRIEG'' v5.2 na 100%  (Przeczytany 30128 razy)
Rudel
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1193


« Odpowiedz #60 : Listopad 14, 2015, 12:24:28 »

Cóż powiedzieć Charków to nie był spacerek, a ciężka bitwa dla obu stron. To dlatego takie przerażenie wywoływało stwierdzenie jedziecie na Ost Front Grin. Niemcy mieli tam przeprawę a nie wesołe wakacje przecież Evil
Zapisane

Prawo do ran i śmierci mają nie tylko odważni
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1487


« Odpowiedz #61 : Listopad 19, 2015, 03:29:29 »

Otóż to. Na Krecie komp kupuje same wozy konne.

@Tomek - w obecnej wersji gry?
@Gustlik - Tobie też kupował wozy?

wg. Luisa nie powinien kupować samych transportów. Robiłem małe testy i nie zdarzyło mi się to. W razie, gdyby się zdarzyło, to warto dać znać Luisowi wraz z zapisem gry (najlepiej przed i po końcu tury AI).
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6705



« Odpowiedz #62 : Listopad 19, 2015, 04:12:05 »

Otóż to. Na Krecie komp kupuje same wozy konne.

@Tomek - w obecnej wersji gry?
@Gustlik - Tobie też kupował wozy?

wg. Luisa nie powinien kupować samych transportów. Robiłem małe testy i nie zdarzyło mi się to. W razie, gdyby się zdarzyło, to warto dać znać Luisowi wraz z zapisem gry (najlepiej przed i po końcu tury AI).

Jaka wersja gry itp. to widzisz z raportu. Zatem nie wiem, czy najnowsza, ale ja zawsze Kowdarową instalkę ściągam.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #63 : Listopad 19, 2015, 07:42:24 »

Cytuj
@Gustlik - Tobie też kupował wozy?

Nie mnie nie kupował, ale w starszych wersjach mogło się to zdarzać, bo te wozy są na liście dostępnych zakupów.

Myślałem, że muszą być, żeby komputer mógł kupić jednostki z transportami, ale Luis mi wyjaśnił, że transporty są dobierane niezależnie od listy, a zaznaczenie ich na liście powoduje możliwość zakupu ich samych - jako takich.

Skoro więc transporty miały być kupowane razem z jednostką i niezależnie od listy - po co w takim razie były do
wybrania również osobno na liście zakupowej?

No, ale to nie ostatnie czego w tej grze nie rozumiem....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1487


« Odpowiedz #64 : Listopad 19, 2015, 07:49:45 »

Cytuj
@Gustlik - Tobie też kupował wozy?

Nie mnie nie kupował, ale w starszych wersjach mogło się to zdarzać, bo te wozy są na liście dostępnych zakupów.

Myślałem, że muszą być, żeby komputer mógł kupić jednostki z transportami, ale Luis mi wyjaśnił, że transporty są dobierane niezależnie od listy, a zaznaczenie ich na liście powoduje możliwość zakupu ich samych - jako takich.

Skoro więc transporty miały być kupowane razem z jednostką i niezależnie od listy - po co w takim razie były do
wybrania również osobno na liście zakupowej?

No, ale to nie ostatnie czego w tej grze nie rozumiem....

A mnie dopiero co powiedział, że zakupy samodzielnych transportów są całkowicie niemożliwe...
Po drobnych testach nie udało mi się spowodować żadnego zakupu transportu (z piechotą lub samodzielnie) nawet jeśli AI miał do przejścia całą mapę aby obronić zagrożony VH i tylko 4 tury...

Im więcej gram i analizuję to, co robi AI mam coraz więcej wątpliwości... Myślę, że jest bardzo wiele do zrobienia w tej kwestii.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #65 : Listopad 19, 2015, 08:12:26 »

Czyli wygląda na to, że teraz przedobrzył w drugą stronę. Ale ja je i tak wywalę z listy.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #66 : Listopad 27, 2015, 08:48:30 »

Zitadelle

1 - Po odbyciu obowiązkowej bitwy wstępnej, w której Iwan bohatersko stracił wszystkie swoje
atakujące jednostki, wysyłam do przodu dwa obserwacyjne Fw-189, żeby placu pilnowały, coby
mnie nikt z mańki nie zaszedł i ruszam w stroną lotniska (2)

2 - Początkowo, w okolicy lotniska nic nie dzieje - jesli nie liczyć trzech batalionów piechoty,
które szybko dostały odznaczenia (pośmiertne).

3 - Po wybudowaniu sieci dodatkowych lotnisk w centrum organizuję trzy desanty (3) w stronę
VHeksów.

4,5,6 - Kierunki Sowioeckich kontrataków. Mimo że (5) jest najsilniejszy, to (4) i (6)
sprawiają najwięcej kłopotów, bo w tych VHeksach zostawiłem tylko bardzo szczupłe siły.
Nie licząc spadochroniarzy - w zasadzie tylko porządkowe. W sumie w punkcie (5) było
już po zawodach, a obrońcy VHeksów (4) i (6) - walczyli dalej...

Mogłem skończyć wcześniej desantując się we wszystkich trzech punktach naraz, ale postanowiłem
zaryzykować i powalczyć - opłaciło się.

Jak zapewne niektórzy zauważą mam trzy samoloty szturmowe: "Skilled Ground Attack", "Dev. Fire"i
"Combat Support" - a do osłony tego wszystkiego jeszcze myśliwca z kolejnym "Combat Support".
Własciwie, gdyby nie pogoda, to mogliby sami tę wojnę wygrać....


OpenGen 0.90.51.12 * (29 Oct 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.2.,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Bf-110D-2
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:56
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:69
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:58
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Bf-109E-7Trop
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: HS-129B-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: StuG IIIF
11   Kishinev , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Novgorod , #11 , Brilliant Victory , score:64
13   Borodino , #12 , Brilliant Victory , score:55
14   Klin , #13 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Pz IVG
15   Rostov-on-Don , #14 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Pz IVH
16   Winter Storm , #15 , Brilliant Victory , score:67
17   Kharkov 43 , #16 , Brilliant Victory , score:54
18   Zitadelle , #17 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 251/22
--
Campaign score: 1050  *  Average: 58

..
Current scenario: Invasion Salerno,  VH prestige is 1040 ,  All map prestige is: 1080
Army cost: 19316 , Current prestige is 21
AI stance is Aggressive
if BV: +1500, Leningrad , cap 24700, 8 turns prestige: 350
if V : +1100, Leningrad , cap 24700, 11 turns prestige: 350
if TV: +700, Leningrad , cap 24700, 13 turns prestige: 350
Ls: Loss , turn prestige: 350

Infantry
*  Panzergrenadiere (gep.) , 4/6 , 5 bars , 504 exp , 10/10 , 14 kill ,  0 pp  [+37 exp]
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 114/6 , 3 bars , 347 exp , 10/10 , 10 kill ,  0 pp  [+1 exp]
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 57//6 , 4 bars , 468 exp , 10/10 , 22 kill ,  0 pp  [+6 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , 6 , 3 bars , 345 exp , 9/1 , 0 kill ,  0 pp
*  Brandenburger 40 , 6 , 4 bars , 486 exp , 11/10 , Ferocious Defense  , 12 kill ,  0 pp  [+1 exp]
 Fallschirm ,  , 5 bars , 570 exp , 10/10 , Shock Tactics  , 26 kill ,  180 pp  [+22 exp]
 Brandenburger 40 ,  , 3 bars , 368 exp , 10/10 , 10 kill ,  612 pp  [+21 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 4 bars , 427 exp , 10/10 , 17 kill ,  288 pp  [+13 exp]
 Panzergrenadiere (gep.) ,  , 3 bars , 394 exp , 10/10 , Determined Defense  , 14 kill ,  480 pp  [+14 exp]
 Pioniere , Opel Blitz 4x4 ,  , 1 bars , 143 exp , 10/10 , 2 kill ,  312 pp
*  Brandenburger 43 ,  , 2 bars , 278 exp , 10/10 , 0 kill ,  0 pp

Tank 
*  Pz IVG , 11/6 , 5 bars , 564 exp , 10/10 , 49 kill ,  0 pp  [+31 exp]
 Tiger ,  , 5 bars , 769 exp , 15/10 , Shock Tactics  , 95 kill ,  900 pp  [+55 exp]
 Panther D ,  , 5 bars , 748 exp , 15/10 , Bridging  , 83 kill ,  702 pp  [+84 exp]
 Pz IVG ,  , 4 bars , 472 exp , 10/10 , 49 kill ,  372 pp  [+18 exp]
+  Pz IVG ,  , 2 bars , 265 exp , 10/10 , 5 kill ,  0 pp  [+32 exp]
+  Pz IVH ,  , 2 bars , 271 exp , 10/10 , 11 kill ,  0 pp  [+48 exp]

Recon
*  PSW 222 Ausf. B , 6 , 4 bars , 476 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 10 kill ,  0 pp  [+15 exp]
+  250/11 ,  , 2 bars , 237 exp , 10/10 , 1 kill ,  0 pp  [+41 exp]
+  251/22 ,  , 2 bars , 220 exp , 10/10 , 0 kill ,  0 pp

Anti-tank
 Nashorn ,  , 5 bars , 542 exp , 11/10 , Skilled Reconnaissance  , 20 kill ,  409 pp  [+30 exp]
+  StuG IIIF ,  , 4 bars , 418 exp , 10/10 , 13 kill ,  0 pp  [+23 exp]

FlaK
 8.8 FlaK 37 , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 118 exp , 10/10 , 2 kill ,  636 pp  [+48 exp]
 8.8 FlaK 37 , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 262 exp , 10/10 , 3 kill ,  636 pp  [+36 exp]

Artillery
*  15 K18 , SdKfz 8 , 116/6 , 4 bars , 465 exp , 14/10 , 24 kill ,  0 pp  [+28 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 4 bars , 444 exp , 13/10 , 20 kill ,  826 pp  [+27 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 5 bars , 502 exp , 11/10 , Reconnaissance Movement  , 25 kill ,  0 pp  [+47

exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 374 exp , 12/10 , 20 kill ,  633 pp  [+26 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 4 bars , 450 exp , 12/10 , Determined Defense  , 17 kill ,  633 pp  [+40 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 372 exp , 12/10 , 9 kill ,  0 pp  [+30 exp]
 21 cm K38/39 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 379 exp , 10/10 , 21 kill ,  864 pp  [+18 exp]
 Hummel ,  , 3 bars , 345 exp , 10/10 , Street Fighter  , 6 kill ,  444 pp  [+45 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 3 bars , 378 exp , 12/10 , 8 kill ,  763 pp  [+43 exp]
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 278 exp , 12/10 , 5 kill ,  921 pp  [+48 exp]

Fighter
 Bf-109F ,  , 3 bars , 364 exp , 10/10 , 20 kill ,  492 pp  [+18 exp]
 Bf-110G-2 ,  , 5 bars , 930 exp , 15/10 , Devastating Fire  , AntiTank, 32 kill ,  864 pp  [+68 exp]
+  Fw-190A-4 ,  , 5 bars , 761 exp , 11/10 , 24 kill ,  0 pp  [+23 exp]
 Fw-190A-4 ,  , 3 bars , 365 exp , 13/10 , Combat Support  , 10 kill ,  795 pp  [+55 exp]
 Fw-190A-3 ,  , 4 bars , 440 exp , 10/10 , 12 kill ,  600 pp  [+25 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 4 bars , 468 exp , 10/10 , 11 kill ,  648 pp  [+21 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 2 bars , 282 exp , 10/10 , 7 kill ,  648 pp  [+35 exp]
+  Fw-190A-1 ,  , 4 bars , 416 exp , 10/10 , 10 kill ,  0 pp  [+20 exp]
 Bf-109F ,  , 3 bars , 327 exp , 10/10 , 6 kill ,  492 pp  [+23 exp]
 Fw-190A-1 ,  , 3 bars , 384 exp , 10/10 , 10 kill ,  540 pp  [+38 exp]
 Fw-190A-3 ,  , 2 bars , 268 exp , 10/10 , 6 kill ,  600 pp  [+24 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 2 bars , 296 exp , 10/10 , 1 kill ,  648 pp  [+30 exp]

Tactical Bomber
 Me-410A-1/U-2 ,  , 5 bars , 816 exp , 13/10 , Combat Support  , Special Munition, 22 kill ,  982 pp  [+36 exp]
 Ju-87G ,  , 3 bars , 368 exp , 10/10 , 3 kill ,  504 pp  [+30 exp]
 Fw-189A-2 ,  , 5 bars , 585 exp , 14/10 , Skilled Reconnaissance  , 16 kill ,  520 pp  [+19 exp]
+  Ju-88A-17 (t) ,  , 5 bars , 526 exp , 15/10 , Skilled Ground Attack  , Support, 10 kill ,  0 pp  [+22 exp]
 Fw-189A-2 ,  , 2 bars , 220 exp , 10/10 , Recon, 2 kill ,  372 pp  [+10 exp]

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:500  TNK:76   RCN:46   AT:46   FLAK:34   FORT:38   ATY:155  AD:30   FTR:54   TB:20   DD:2    CRs:1 

    Total: 1002
Lost  : INF:18   TNK:2    RCN:1    FLAK:2    ATY:2    FTR:3      Total: 28

BV 18
V   0
TV  0
L   0

Proto - Recon z pepancem - zastanawiam się, ale nie - nie sprzedam
jeszcze przyjdą gorsze czasy...

Zakupy - już nie kupuję, budowa armii jest zakończona.
Upgrade:
- ostatniego Emila do Fw,
- "Naumianego" Ju-88 do torpedowego - nie będzie mi tu Royal Navy po moim morzu pływać.
- Dodatek amunicyjny do powyższego - co cztery torpedy - to nie dwie.
- No i oczywiście musi mieć 15 punktów, co też nieco kosztuje...



[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Pioniere
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 469


« Odpowiedz #67 : Listopad 27, 2015, 11:17:49 »

Tak się odniosę tu, bo dotyczy  to akurat tej kampanii. Podczas rozgrywania Operation Mercury AI kupował, co tura po kilka transportów konnych, które tak jakby były bez wojska. W następnej turze ginęły jak muchy, zmiatane natychmiast przez mój batalion Pz IVD. Niestety nie mam save'a, ale było to dość zjawiskowe zdarzenie.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #68 : Listopad 27, 2015, 11:59:40 »

Tu, powyżej, opisywaliśmy to zjawisko...
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #69 : Listopad 29, 2015, 05:09:40 »

Invasion Salerno

1 - Główny ciężar działań biorą na siebie jednostki z rozstawień (1) i (3)

2 - Jednostki z głównych pól rozstawienia (2) służą właściwie do pozamiatania
maruderów. Na główną bitwę nie zdążą.

3 - Mix jednostek core i aux ma za zadanie zająć lotnisko, ale jest to mało
wykonalne - przynajmniej na stałe.

4 - Dlatego pionierzy rozstawieni w (4) natychmiast jadą i budują lotnisko tuż
za naszym VHeksem. Zaopatrywanie się wyłącznie na stałym lotnisku, na północy,
było dobre w oryginalnym scenariuszu - teraz już nie wystarcza.

5 - Wokół alianckiego lotniska walka trwa do samego końca...

6 - ostatni VHeks wzięty "na rympał", dość ryzykownym desantem.

7 - Bitwa lotniczo-morska. Mój zestaw anihilacyjny:
"Combat Support" + "Combat Support" + torpedowy "Skilled Ground Attack" odesłał
Royal Navy do krainy wiecznych łowów - z RAF poszło nieco gorzej, ale dali radę...

OpenGen 0.90.51.12 * (29 Oct 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.1
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.2.,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Bf-110D-2
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:56
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:69
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:58
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Bf-109E-7Trop
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: HS-129B-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: StuG IIIF
11   Kishinev , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Novgorod , #11 , Brilliant Victory , score:64
13   Borodino , #12 , Brilliant Victory , score:55
14   Klin , #13 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Pz IVG
15   Rostov-on-Don , #14 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Pz IVH
16   Winter Storm , #15 , Brilliant Victory , score:67
17   Kharkov 43 , #16 , Brilliant Victory , score:54
18   Zitadelle , #17 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 251/22
19   Invasion Salerno , #18 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 1103  *  Average: 58

..
Current scenario: Leningrad,  VH prestige is 560 ,  All map prestige is: 840
Army cost: 19587 , Current prestige is 3
AI stance is Aggressive
if BV: +750, Drive to the Sea , cap 25800, 11 turns prestige: 385
if V : +450, Drive to the Sea , cap 25800, 14 turns prestige: 420
if TV: +200, Drive to the Sea , cap 25800, 17 turns prestige: 420
Ls: Loss , turn prestige: 420

Infantry
*  Panzergrenadiere (gep.) , 4/6 , 5 bars , 504 exp , 10/10 , 14 kill ,  0 pp
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 114/6 , 3 bars , 355 exp , 10/10 , 10 kill ,  0 pp  [+8 exp]
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 57//6 , 4 bars , 468 exp , 10/10 , 22 kill ,  0 pp
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , 6 , 3 bars , 345 exp , 9/1 , 0 kill ,  0 pp
*  Brandenburger 40 , 6 , 5 bars , 507 exp , 10/10 , Ferocious Defense  , 14 kill ,  0 pp  [+21 exp]
 Fallschirm ,  , 5 bars , 576 exp , 10/10 , Shock Tactics  , 26 kill ,  180 pp  [+6 exp]
 Brandenburger 40 ,  , 4 bars , 424 exp , 10/10 , 10 kill ,  612 pp  [+56 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 4 bars , 436 exp , 10/10 , 18 kill ,  288 pp  [+9 exp]
 Panzergrenadiere (gep.) ,  , 4 bars , 413 exp , 10/10 , Determined Defense  , 16 kill ,  480 pp  [+19 exp]
 Pioniere , Opel Blitz 4x4 ,  , 1 bars , 143 exp , 10/10 , 2 kill ,  312 pp
*  Brandenburger 43 ,  , 2 bars , 281 exp , 10/10 , 1 kill ,  0 pp  [+3 exp]

Tank 
*  Panther A , 11/6 , 5 bars , 594 exp , 12/10 , 54 kill ,  0 pp  [+30 exp]
 Tiger ,  , 5 bars , 811 exp , 15/10 , Shock Tactics  , 99 kill ,  900 pp  [+42 exp]
 Panther D ,  , 5 bars , 857 exp , 15/10 , Bridging  , 98 kill ,  702 pp  [+109 exp]
 Pz IVG ,  , 4 bars , 473 exp , 10/10 , 50 kill ,  372 pp  [+1 exp]
+  Pz IVG ,  , 2 bars , 269 exp , 10/10 , 5 kill ,  0 pp  [+4 exp]
+  Pz IVH ,  , 2 bars , 271 exp , 10/10 , 11 kill ,  0 pp

Recon
*  PSW 222 Ausf. B , 6 , 4 bars , 478 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 11 kill ,  0 pp  [+2 exp]
+  250/11 ,  , 2 bars , 276 exp , 10/10 , 2 kill ,  0 pp  [+39 exp]
+  251/22 ,  , 2 bars , 267 exp , 10/10 , 2 kill ,  0 pp  [+47 exp]

Anti-tank
 Nashorn ,  , 5 bars , 542 exp , 15/10 , Skilled Reconnaissance  , 20 kill ,  558 pp
+  StuG IIIF ,  , 4 bars , 418 exp , 11/10 , 13 kill ,  0 pp

FlaK
 8.8 FlaK 37 , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 130 exp , 10/10 , 3 kill ,  636 pp  [+12 exp]
 8.8 FlaK 37 , SdKfz 7 ,  , 2 bars , 292 exp , 10/10 , 3 kill ,  636 pp  [+30 exp]

Artillery
*  15 K18 , SdKfz 8 , 116/6 , 4 bars , 482 exp , 14/10 , 26 kill ,  0 pp  [+17 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 4 bars , 465 exp , 14/10 , 20 kill ,  890 pp  [+21 exp]
+  Hummel ,  , 5 bars , 526 exp , 15/10 , Reconnaissance Movement  , 25 kill ,  0 pp  [+24 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 378 exp , 12/10 , 21 kill ,  633 pp  [+4 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 4 bars , 468 exp , 12/10 , Determined Defense  , 18 kill ,  633 pp  [+18 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 378 exp , 12/10 , 9 kill ,  0 pp  [+6 exp]
 21 cm K38/39 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 396 exp , 10/10 , 22 kill ,  864 pp  [+17 exp]
 Hummel ,  , 3 bars , 365 exp , 10/10 , Street Fighter  , 6 kill ,  444 pp  [+20 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 3 bars , 392 exp , 12/10 , 8 kill ,  763 pp  [+14 exp]
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 303 exp , 12/10 , 6 kill ,  921 pp  [+25 exp]

Fighter
 Bf-109F ,  , 4 bars , 428 exp , 12/10 , 22 kill ,  590 pp  [+64 exp]
 Bf-110G-2 ,  , 5 bars , 997 exp , 14/10 , Devastating Fire  , AntiTank, 35 kill ,  806 pp  [+67 exp]
+  Fw-190A-4 ,  , 5 bars , 811 exp , 10/10 , 26 kill ,  0 pp  [+50 exp]
 Fw-190A-4 ,  , 3 bars , 383 exp , 13/10 , Combat Support  , 11 kill ,  795 pp  [+18 exp]
 Fw-190A-3 ,  , 4 bars , 466 exp , 10/10 , 13 kill ,  600 pp  [+26 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 4 bars , 481 exp , 10/10 , 12 kill ,  648 pp  [+13 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 3 bars , 309 exp , 10/10 , 8 kill ,  648 pp  [+27 exp]
+  Fw-190A-1 ,  , 4 bars , 441 exp , 10/10 , 10 kill ,  0 pp  [+25 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 3 bars , 374 exp , 10/10 , 9 kill ,  648 pp  [+47 exp]
 Fw-190A-1 ,  , 4 bars , 426 exp , 10/10 , 10 kill ,  540 pp  [+42 exp]
 Fw-190A-3 ,  , 2 bars , 294 exp , 10/10 , 6 kill ,  600 pp  [+26 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 3 bars , 311 exp , 10/10 , 2 kill ,  648 pp  [+15 exp]

Tactical Bomber
 Me-410A-1/U-4 ,  , 5 bars , 880 exp , 11/10 , Combat Support  , 22 kill ,  844 pp  [+64 exp]
 Ju-87G ,  , 4 bars , 415 exp , 10/10 , 4 kill ,  504 pp  [+47 exp]
 Fw-189A-2 ,  , 5 bars , 611 exp , 13/10 , Skilled Reconnaissance  , 16 kill ,  483 pp  [+26 exp]
+  Me-410A-1/U-4 ,  , 5 bars , 581 exp , 15/10 , Skilled Ground Attack  , AntiTank, 12 kill ,  0 pp  [+55 exp]
 Fw-189A-2 ,  , 2 bars , 220 exp , 11/10 , Recon, 2 kill ,  409 pp

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:529  TNK:79   RCN:50   AT:47   FLAK:34   FORT:38   ATY:166  AD:34   FTR:60   TB:22   DD:3    BS:2    CRs:1      Total: 1065
Lost  : INF:19   TNK:2    RCN:1    FLAK:2    ATY:3    FTR:3      Total: 30

BV 19
V   0
TV  0
L   0

Proto brak
- rekonfiguracja lotnictwa do zadań lądowych.
- upgrade PzIV do Pantery
- upgrade 150 do Hummela.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6705



« Odpowiedz #70 : Listopad 29, 2015, 08:00:42 »

Invasion Salerno

1 - Główny ciężar działań biorą na siebie jednostki z rozstawień (1) i (3)

2 - Jednostki z głównych pól rozstawienia (2) służą właściwie do pozamiatania
maruderów. Na główną bitwę nie zdążą.

3 - Mix jednostek core i aux ma za zadanie zająć lotnisko, ale jest to mało
wykonalne - przynajmniej na stałe.

4 - Dlatego pionierzy rozstawieni w (4) natychmiast jadą i budują lotnisko tuż
za naszym VHeksem. Zaopatrywanie się wyłącznie na stałym lotnisku, na północy,
było dobre w oryginalnym scenariuszu - teraz już nie wystarcza.

5 - Wokół alianckiego lotniska walka trwa do samego końca...

6 - ostatni VHeks wzięty "na rympał", dość ryzykownym desantem.

7 - Bitwa lotniczo-morska. Mój zestaw anihilacyjny:
"Combat Support" + "Combat Support" + torpedowy "Skilled Ground Attack" odesłał
Royal Navy do krainy wiecznych łowów - z RAF poszło nieco gorzej, ale dali radę...
hmm... A co wystawiłeś na dole, że nie możesz lotniska zająć na stałe?

Ja z zajmowaniem VH-ów w zatoce wstrzymałem się aż do kontry Aliantów, ostro sobie połamali zęby atakując Tygrysy czy nawet recony wsparte pepancami i 3-4 artyleriami. Parasol zapewnia moja armada pelotek, do tego rolę straszaka przyjął 128mm oddział plot.

Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #71 : Listopad 29, 2015, 08:58:36 »

Cytuj
A co wystawiłeś na dole, że nie możesz lotniska zająć na stałe?

3 działa, Flaka i czołg. Chciałem, żeby auxy miały wsparcie, ale piechota aux okazała
sie za słaba. Za dużo alianckiej artylerii.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6705



« Odpowiedz #72 : Listopad 29, 2015, 11:08:27 »

Cytuj
A co wystawiłeś na dole, że nie możesz lotniska zająć na stałe?

3 działa, Flaka i czołg. Chciałem, żeby auxy miały wsparcie, ale piechota aux okazała
sie za słaba. Za dużo alianckiej artylerii.
Tam muszą być 2 czołgi, artyleria samobieżne, artyleria i pelotka. Też samobieżna. Inaczej się nie da zdobywać terenu. Do tego nie można szarżować. Oczywiście artyleria to czeska 15-stka i Hummel z supportem.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #73 : Grudzień 11, 2015, 11:00:46 »

Leningrad

- Do pokonania stojących na zachodniej flance oddziałów (1) wziąłem się aż za dokładnie,
ucierpiał na tym główny kierunek natarcia, ale za to tamten sektor wyczyściłem tak
dokładnie, że kiedy przybyły posiłki, nie miał ich kto poprowadzić i miotały się jak
ślepe kocięta.

- Pod samym miastem (2) początkowo walczyły wyłącznie aux'y

- Grupa wydzielona do opanowania lotniska (3), przy wsparciu samolotów osiągnęła cel
w miarę szybko.

- Samotna Pantera "Bridging" wykonała dewastujący rajd na lotnisko za miastem (4)
pozbawiając Sowietów jedynego pasa startowego.

- Sowieckie posiłki (5), podobnie jak (1) trafiły w zasadzie w próżnie, przy czym oni
nie widzieli żadnych moich oddziałów, a moje Fw-189 widziały wszystko co oni robią.
Długo nie pożyli.

- Jednak, korzystając ze złej pogody jeden batalion, który uszedł z pogromu (5)
Ruszył odważnie w stronę VHeksa (6) i nawet przez kolejkę cieszył się jego posiadaniem.
Potem cieszył się z pośmiertnych odznaczeń.

Trochę kłopotu sprawili marynarze, którzy licznie stawili się na wezwanie komitetu
do obrony miasta i narobili nieco szkód w moich oddziałach, które właśnie przedzierały
się przez kolejne dzielnice Leningradu. To w sumie chyba najgroźniejsze posiłki.   

OpenGen 0.90.51.12 * (29 Oct 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.2 eval
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.2.,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Bf-110D-2
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:56
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:69
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:58
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Bf-109E-7Trop
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: HS-129B-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: StuG IIIF
11   Kishinev , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Novgorod , #11 , Brilliant Victory , score:64
13   Borodino , #12 , Brilliant Victory , score:55
14   Klin , #13 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Pz IVG
15   Rostov-on-Don , #14 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Pz IVH
16   Winter Storm , #15 , Brilliant Victory , score:67
17   Kharkov 43 , #16 , Brilliant Victory , score:54
18   Zitadelle , #17 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 251/22
19   Invasion Salerno , #18 , Brilliant Victory , score:53
20   Leningrad , #19 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Do-335A-2
--
Campaign score: 1156  *  Average: 57

..
Current scenario: Drive to the Sea,  VH prestige is 1040 ,  All map prestige is: 1320
Army cost: 20191 , Current prestige is 10
AI stance is Aggressive
if BV: +1600, Operation Dragoon , cap 26900, 8 turns prestige: 1250
if V : +800, Operation Dragoon , cap 26900, 11 turns prestige: 1250
if TV: +450, Nordwind , cap 27700, 14 turns prestige: 1250
Ls: Loss , turn prestige: 1250

Infantry
*  Panzergrenadiere (gep.) , 4/6 , 5 bars , 527 exp , 10/10 , 15 kill ,  0 pp  [+23 exp]
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 114/6 , 3 bars , 372 exp , 10/10 , 10 kill ,  0 pp  [+17 exp]
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 57//6 , 4 bars , 476 exp , 10/10 , 22 kill ,  0 pp  [+8 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , 6 , 3 bars , 345 exp , 9/1 , 0 kill ,  0 pp
*  Brandenburger 43 , 6 , 5 bars , 507 exp , 10/10 , Ferocious Defense  , 14 kill ,  0 pp
 Fallschirm ,  , 5 bars , 607 exp , 10/10 , Shock Tactics  , 26 kill ,  180 pp  [+31 exp]
 Brandenburger 40 ,  , 4 bars , 432 exp , 10/10 , 10 kill ,  612 pp  [+8 exp]
 Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] ,  , 4 bars , 463 exp , 10/10 , 20 kill ,  348 pp  [+27 exp]
 Panzergrenadiere (gep.) ,  , 4 bars , 438 exp , 10/10 , Determined Defense  , 16 kill ,  480 pp  [+25 exp]
 Pioniere , Opel Blitz 4x4 ,  , 1 bars , 152 exp , 10/10 , 2 kill ,  312 pp  [+9 exp]
*  Brandenburger 43 ,  , 3 bars , 320 exp , 10/10 , 2 kill ,  0 pp  [+39 exp]

Tank 
*  Panther A , 11/6 , 5 bars , 632 exp , 14/10 , 62 kill ,  0 pp  [+38 exp]
 Tiger ,  , 5 bars , 872 exp , 14/10 , Shock Tactics  , 112 kill ,  840 pp  [+61 exp]
 Panther D ,  , 5 bars , 958 exp , 12/10 , Bridging  , 110 kill ,  561 pp  [+101 exp]
 Pz IVG ,  , 5 bars , 506 exp , 10/10 , 56 kill ,  372 pp  [+33 exp]
+  Pz IVG ,  , 3 bars , 303 exp , 10/10 , 11 kill ,  0 pp  [+34 exp]
+  Pz IVH ,  , 3 bars , 322 exp , 10/10 , 16 kill ,  0 pp  [+51 exp]

Recon
*  PSW 222 Ausf. B , 6 , 5 bars , 502 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 11 kill ,  0 pp  [+24 exp]
+  250/11 ,  , 3 bars , 304 exp , 10/10 , 3 kill ,  0 pp  [+28 exp]
+  251/22 ,  , 3 bars , 316 exp , 10/10 , 2 kill ,  0 pp  [+49 exp]

Anti-tank
 Nashorn ,  , 5 bars , 559 exp , 15/10 , Skilled Reconnaissance  , 22 kill ,  558 pp  [+17 exp]
+  StuG IIIF ,  , 4 bars , 452 exp , 14/10 , 14 kill ,  0 pp  [+34 exp]

FlaK
 8.8 FlaK 37 , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 153 exp , 10/10 , 3 kill ,  636 pp  [+23 exp]
 8.8 FlaK 37 , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 306 exp , 10/10 , 4 kill ,  636 pp  [+14 exp]

Artillery
*  15 K18 , SdKfz 8 , 116/6 , 4 bars , 499 exp , 14/10 , 27 kill ,  0 pp  [+17 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 4 bars , 497 exp , 14/10 , 24 kill ,  890 pp  [+32 exp]
+  Hummel ,  , 5 bars , 558 exp , 15/10 , Reconnaissance Movement  , 27 kill ,  0 pp  [+32 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 4 bars , 420 exp , 13/10 , 22 kill ,  686 pp  [+42 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 4 bars , 498 exp , 12/10 , Determined Defense  , 19 kill ,  633 pp  [+30 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 4 bars , 415 exp , 10/10 , 9 kill ,  0 pp  [+37 exp]
 21 cm K38/39 , SdKfz 9 ,  , 4 bars , 412 exp , 10/10 , 22 kill ,  864 pp  [+16 exp]
 Hummel ,  , 3 bars , 397 exp , 13/10 , Street Fighter  , 9 kill ,  577 pp  [+32 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 4 bars , 413 exp , 12/10 , 9 kill ,  763 pp  [+21 exp]
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 335 exp , 13/10 , 9 kill ,  998 pp  [+32 exp]

Fighter
 Bf-109F ,  , 4 bars , 449 exp , 12/10 , 22 kill ,  590 pp  [+21 exp]
 Fw-190F-8U-2 (t) ,  , 5 bars , 1055 exp , 15/10 , Devastating Fire  , Support, 38 kill ,  1008 pp  [+58 exp]
+  Fw-190A-4 ,  , 5 bars , 828 exp , 10/10 , 29 kill ,  0 pp  [+17 exp]
 Fw-190A-4 ,  , 4 bars , 421 exp , 13/10 , Combat Support  , 14 kill ,  795 pp  [+38 exp]
 Fw-190A-3 ,  , 5 bars , 503 exp , 10/10 , 14 kill ,  600 pp  [+37 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 4 bars , 494 exp , 10/10 , 15 kill ,  648 pp  [+13 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 3 bars , 330 exp , 10/10 , 9 kill ,  648 pp  [+21 exp]
+  Fw-190A-1 ,  , 4 bars , 457 exp , 10/10 , 12 kill ,  0 pp  [+16 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 4 bars , 404 exp , 10/10 , 10 kill ,  648 pp  [+30 exp]
 Fw-190A-8 ,  , 4 bars , 449 exp , 12/10 , 11 kill ,  820 pp  [+23 exp]
 Fw-190A-3 ,  , 3 bars , 323 exp , 10/10 , 7 kill ,  600 pp  [+29 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 3 bars , 313 exp , 10/10 , 3 kill ,  648 pp  [+2 exp]
+  Fw-190A-8 ,  , 2 bars , 220 exp , 10/10 , 0 kill ,  0 pp

Tactical Bomber
 Me-410A-1/U-4 ,  , 5 bars , 905 exp , 11/10 , Combat Support  , 22 kill ,  844 pp  [+25 exp]
 Ju-87G ,  , 4 bars , 432 exp , 10/10 , 6 kill ,  504 pp  [+17 exp]
 Fw-189A-2 ,  , 5 bars , 628 exp , 13/10 , Skilled Reconnaissance  , 16 kill ,  483 pp  [+17 exp]
+  Me-410A-1/U-4 ,  , 5 bars , 612 exp , 11/10 , Skilled Ground Attack  , 14 kill ,  0 pp  [+31 exp]
 Fw-189A-2 ,  , 2 bars , 230 exp , 11/10 , 2 kill ,  409 pp  [+10 exp]

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:595  TNK:91   RCN:55   AT:51   FLAK:41   FORT:47   ATY:190  AD:37   FTR:63   TB:26   DD:3    BS:2   

 CRs:1      Total: 1202
Lost  : INF:20   TNK:2    RCN:1    FLAK:2    ATY:3    FTR:3      Total: 31

BV 20
V   0
TV  0
L   0

Proto: Do-335A-2 - przerzucam od razu na Fokę A-8, sorry Winnetou ale RAF jest RAF.

Żadnych wielkich wydatków, tylko kolejna zmiana konfiguracji.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #74 : Grudzień 11, 2015, 07:20:44 »

Drive to the Sea

Właściwie nie ma o czym pisać, po prostu na północ od szosy Caen - Bayeux (1) trwa nieustanna
rzeźnia lądowo-morsko-powietrzna. Żadnej finezji. Jedynym bardziej fantazyjnym zagraniem był rajd
Pantery z DHexa w Villers Bocage do Bayeux (2). Oczywiście sama tego Bayeux nie utrzymałaby i musiała
się wycofać, ale narobiła zamętu, skróciła Aliantów o parę jednostek i poważnie zniechęciła ich do poruszania
się tą szosą. dzięki temu moje jednostki miały przejazd otwarty.

Luftwaffe poszła na otwarte starcie z RAF'em i wytrzymała.

Royal Navy natomiast nie wytrzymała ataków torpedowych Focke Wulfów w towarzystwie 2 (słownie - dwóch)
Combat Support. Do tego torpedowiec był "Dev Fire", co oznaczało jeden atak - minus jeden okręt na stanie
Anglików. Niestety, nie spodziewałem się HMS "Warspite", a wtedy moje torpedowce miały zaledwie 6 punktów
siły, ale i tak spruły pancernik do 4 - miodzio!

Miodzio - gdyby nie strata PzIVG, ale - jak pisałem u Sety - na tym etapie kampanii nie ma prawa być 3-belkowych
czwórek w akcji. Jeszcze w wersji "G"!
Lepiej sprzedać - przynajmniej kasa by była. A tak - też nie ma czołgu, ale
kasy również nie.


OpenGen 0.90.51.12 * (29 Oct 2015)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: F:\OpenGen\  * Efile version: GusOpen ver. 6.5.2 eval
Campaign: G05 BLITZKRIEG by Gustlik v.5.2.,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Madrid Offensive , #0 , Brilliant Victory , score:58  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 2   Ciechanow , #1 , Brilliant Victory , score:56  +++  Proto: Bf-110D-2
 3   Suomussalmi , #2 , Brilliant Victory , score:64  +++  Proto: 10.5 leFH18M
 4   Lillehammer , #3 , Brilliant Victory , score:56
 5   Sedan , #4 , Brilliant Victory , score:69
 6   Race to Dunkirk , #5 , Brilliant Victory , score:58
 7   Pursuit to Tobruk , #6 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: Bf-109E-7Trop
 8   Tobruk , #7 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: HS-129B-1
 9   Thermopylae , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   Crete - Operation Mercury , #9 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: StuG IIIF
11   Kishinev , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Novgorod , #11 , Brilliant Victory , score:64
13   Borodino , #12 , Brilliant Victory , score:55
14   Klin , #13 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Pz IVG
15   Rostov-on-Don , #14 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: Pz IVH
16   Winter Storm , #15 , Brilliant Victory , score:67
17   Kharkov 43 , #16 , Brilliant Victory , score:54
18   Zitadelle , #17 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: 251/22
19   Invasion Salerno , #18 , Brilliant Victory , score:53
20   Leningrad , #19 , Brilliant Victory , score:53  +++  Proto: Do-335A-2
21   Drive to the Sea , #20 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Flakpanzer IV Kugelblitz
--
Campaign score: 1207  *  Average: 57

..
Current scenario: Operation Dragoon,  VH prestige is 200 ,  All map prestige is: 560
Army cost: 21317 , Current prestige is 17
AI stance is Aggressive
if BV: +1000, Nordwind , cap 27700, 14 turns prestige: 150
if V : +600, Nordwind , cap 27700, 17 turns prestige: 150
if TV: +200, Nordwind , cap 27700, 20 turns prestige: 150
Ls: Loss , turn prestige: 150

Infantry
*  Panzergrenadiere (gep.) , 4/6 , 5 bars , 544 exp , 10/10 , 16 kill ,  0 pp  [+17 exp]
*  Panzergrenadiere , 251/1 [W] , 114/6 , 3 bars , 378 exp , 10/10 , 10 kill ,  0 pp  [+6 exp]
*  Panzergrenadiere 44 , 251/1 [W] , 57//6 , 4 bars , 477 exp , 10/10 , 23 kill ,  0 pp  [+1 exp]
*  Hauptquartier , Opel Blitz 4x4 , 6 , 3 bars , 345 exp , 9/1 , 0 kill ,  0 pp
*  Brandenburger 43 , 6 , 5 bars , 507 exp , 10/10 , Ferocious Defense  , 14 kill ,  0 pp
 Fallschirm ,  , 5 bars , 613 exp , 10/10 , Shock Tactics  , 26 kill ,  180 pp  [+6 exp]
 Brandenburger 43 , Opel Blitz 4x4 ,  , 4 bars , 432 exp , 10/10 , 10 kill ,  732 pp
 Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] ,  , 4 bars , 471 exp , 10/10 , 20 kill ,  348 pp  [+8 exp]
 Panzergrenadiere (gep.) ,  , 4 bars , 441 exp , 10/10 , Determined Defense  , 17 kill ,  480 pp  [+3 exp]
 Pioniere , Opel Blitz 4x4 ,  , 1 bars , 152 exp , 10/10 , 2 kill ,  312 pp
*  Brandenburger 43 ,  , 3 bars , 320 exp , 10/10 , 2 kill ,  0 pp

Tank 
*  Panther A , 11/6 , 5 bars , 723 exp , 15/10 , 75 kill ,  0 pp  [+91 exp]
 Tiger ,  , 5 bars , 913 exp , 15/10 , Shock Tactics  , 123 kill ,  900 pp  [+41 exp]
 Panther D ,  , 5 bars , 1017 exp , 12/10 , Bridging  , 117 kill ,  561 pp  [+59 exp]
 Panther G ,  , 5 bars , 524 exp , 10/10 , 59 kill ,  528 pp  [+18 exp]
+  Pz IVH ,  , 3 bars , 388 exp , 10/10 , 22 kill ,  0 pp  [+66 exp]

Recon
*  PSW 234/2 Puma , 6 , 5 bars , 514 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 12 kill ,  0 pp  [+12 exp]
+  250/11 ,  , 3 bars , 312 exp , 10/10 , 3 kill ,  0 pp  [+8 exp]
+  251/22 ,  , 3 bars , 353 exp , 10/10 , 3 kill ,  0 pp  [+37 exp]

Anti-tank
 JagdPanther ,  , 5 bars , 602 exp , 15/10 , Skilled Reconnaissance  , 23 kill ,  720 pp  [+43 exp]
+  StuG IIIF ,  , 4 bars , 452 exp , 14/10 , 14 kill ,  0 pp

FlaK
 8.8 FlaK 37 , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 153 exp , 10/10 , 3 kill ,  636 pp
 8.8 FlaK 37 , SdKfz 7 ,  , 3 bars , 306 exp , 10/10 , 4 kill ,  636 pp

Artillery
*  15 K18 , SdKfz 8 , 116/6 , 5 bars , 524 exp , 15/10 , 28 kill ,  0 pp  [+25 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 5 bars , 508 exp , 14/10 , 25 kill ,  890 pp  [+11 exp]
+  Hummel ,  , 5 bars , 585 exp , 15/10 , Reconnaissance Movement  , 30 kill ,  0 pp  [+27 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 4 bars , 438 exp , 13/10 , 23 kill ,  686 pp  [+18 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 5 bars , 524 exp , 12/10 , Determined Defense  , 21 kill ,  633 pp  [+26 exp]
+  15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 4 bars , 431 exp , 10/10 , 9 kill ,  0 pp  [+16 exp]
 21 cm K38/39 , SdKfz 9 ,  , 4 bars , 441 exp , 10/10 , 24 kill ,  864 pp  [+29 exp]
 Hummel ,  , 4 bars , 414 exp , 14/10 , Street Fighter  , 9 kill ,  621 pp  [+17 exp]
 15 K18 , SdKfz 8 ,  , 4 bars , 428 exp , 12/10 , 11 kill ,  763 pp  [+15 exp]
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 3 bars , 352 exp , 13/10 , 10 kill ,  998 pp  [+17 exp]

Fighter
 Bf-109F ,  , 4 bars , 478 exp , 10/10 , 23 kill ,  492 pp  [+29 exp]
 Me-262A-1 ,  , 5 bars , 1111 exp , 14/10 , Devastating Fire  , 40 kill ,  1125 pp  [+56 exp]
+  Fw-190A-4 ,  , 5 bars , 873 exp , 10/10 , 32 kill ,  0 pp  [+45 exp]
 Me-262A-1 ,  , 4 bars , 454 exp , 14/10 , Combat Support  , 15 kill ,  1125 pp  [+33 exp]
 Me-262A-1 ,  , 5 bars , 508 exp , 10/10 , 15 kill ,  804 pp  [+5 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 5 bars , 534 exp , 10/10 , 15 kill ,  648 pp  [+40 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 3 bars , 355 exp , 10/10 , 9 kill ,  648 pp  [+25 exp]
+  Fw-190A-1 ,  , 5 bars , 559 exp , 10/10 , 12 kill ,  0 pp  [+102 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 4 bars , 418 exp , 10/10 , 11 kill ,  648 pp  [+14 exp]
 Fw-190A-8 ,  , 4 bars , 484 exp , 10/10 , 11 kill ,  684 pp  [+35 exp]
 Fw-190A-3 ,  , 3 bars , 344 exp , 10/10 , 9 kill ,  600 pp  [+21 exp]
 Fw-190A-6 ,  , 3 bars , 355 exp , 10/10 , 4 kill ,  648 pp  [+42 exp]
+  Fw-190A-8 ,  , 2 bars , 254 exp , 10/10 , 0 kill ,  0 pp  [+34 exp]

Tactical Bomber
 Me-410A-1/U-4 ,  , 5 bars , 927 exp , 13/10 , Combat Support  , 22 kill ,  998 pp  [+22 exp]
 Ju-87G ,  , 4 bars , 454 exp , 11/10 , 6 kill ,  554 pp  [+22 exp]
 Fw-189A-2 ,  , 5 bars , 634 exp , 12/10 , Skilled Reconnaissance  , 17 kill ,  446 pp  [+6 exp]
+  Me-410A-1/U-4 ,  , 5 bars , 642 exp , 13/10 , Skilled Ground Attack  , 17 kill ,  0 pp  [+30 exp]
 Fw-189A-2 ,  , 2 bars , 230 exp , 11/10 , 2 kill ,  409 pp

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:630  TNK:99   RCN:58   AT:56   FLAK:42   FORT:47   ATY:204  AD:40   FTR:67   TB:28   DD:5    BS:2    CRs:3      Total: 1281
Lost  : INF:24   TNK:3    RCN:1    FLAK:2    FORT:2    ATY:3    AD:1    FTR:3      Total: 39

BV 21
V   0
TV  0
L   0

Proto: Flakpanzer IV Kugelblitz - sprzedaję - moje Luftwaffe i Flaki 88 wystarczą.

Zadnych zakupów tylko unowocześnienia.

[załącznik usunięty przez administratora]
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.08 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)