Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 20, 2024, 06:15:11 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - G12 "Leśni Ludzie" - 200%  (Przeczytany 12902 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #15 : Marzec 17, 2016, 12:21:09 »

Scenariusz siedemnasty: Obóz

Trzeba pomóc jeńcom i zdobyć VH. Generalnie jeńcom nie da się pomóc - są za daleko. Atakuję nimi jednostkę strażników i uciekam w las. Moje wojska pomału zmierzają do celu, ale co chwila jakaś jednostka wroga atakuje, co spowalnia marsz. Rzucam kawalerię do samotnego marszu po BV, a pozostałe jednostki osłaniają i czyszczą przedpole. W końcu udaje się w ostatniej turze.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 776  *  Average: 45

..
Current scenario: Oboz,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 160
Army cost: 360 , Current prestige is 320
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +80, Oblawa IV , cap 540, 8 turns prestige: 0
if V : +60, Oblawa IV , cap 540, 10 turns prestige: 0
if TV: +40, Oblawa IV , cap 540, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 696 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Bridging  , 17 kill , 0 pp - U:001  [+51 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 869 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 32 kill , 0 pp - U:002  [+16 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 569 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver  , 21 kill , 72 pp - U:004  [+32 exp]
 Partyzanci ,  , 3 bars , 354 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 9 kill , 72 pp - U:006  [+22 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 916 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 14 kill , 0 pp - U:003  [+20 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 3 bars , 333 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 1 kill , 216 pp - U:005  [+8 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:63   TNK:6    RCN:6    AT:2    FLAK:4    FORT:32   ATY:8    AD:3    TB:2      Total: 126
Lost  : INF:2      Total: 2

BV 16
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2488 exp,     79 kill,    144 pp    Average:    622 exp,     20 kill,     36 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    916 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    916 exp,     14 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    333 exp,      1 kill,    216 pp    Average:    333 exp,      1 kill,    216 pp
* Summary:     *   6 Units *  4 Leaders      Total :   3737 exp,     94 kill,    360 pp    Average:    623 exp,     16 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  6
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 14 units total (core+aux):
Infantry : 10
Fortification :  3
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #16 : Marzec 17, 2016, 12:23:59 »

Właśnie się zorientowałem, że nie wstawiłem jednego scenariusza.

Scenariusz piętnasty: Barbarossa.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 692  *  Average: 46

..
Current scenario: Barbarossa,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 360 , Current prestige is 120
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +80, Zrzut , cap 500, 8 turns prestige: 0
if V : +60, Zrzut , cap 500, 10 turns prestige: 0
if TV: +40, Zrzut , cap 500, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Zaprzeg ,  , 5 bars , 572 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Bridging  , 14 kill , 0 pp - U:001  [+44 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 815 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 26 kill , 0 pp - U:002  [+17 exp]
 Partyzanci ,  , 4 bars , 467 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver  , 16 kill , 72 pp - U:004  [+17 exp]
 Partyzanci ,  , 2 bars , 287 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 5 kill , 72 pp - U:006  [+20 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 801 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver  , 12 kill , 0 pp - U:003  [+18 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 2 bars , 290 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 0 kill , 216 pp - U:005  [+34 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:49   TNK:3    RCN:3    AT:1    FLAK:3    FORT:30   ATY:6    AD:3    TB:1      Total: 99
Lost  : INF:2      Total: 2

BV 14
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2141 exp,     61 kill,    144 pp    Average:    535 exp,     15 kill,     36 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    801 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    801 exp,     12 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    290 exp,      0 kill,    216 pp    Average:    290 exp,      0 kill,    216 pp
* Summary:     *   6 Units *  4 Leaders      Total :   3232 exp,     73 kill,    360 pp    Average:    539 exp,     12 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 14 units total (core+aux):
Infantry :  5
Recon :  1
Fortification :  7
Artillery :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #17 : Marzec 17, 2016, 12:37:21 »

Scenariusz osiemnasty: Obława 4

Jest coraz trudniej. Trzeba bronić VHeksa i wyprowadzić aż 5 jednostek poza planszę. Sytuacja jest ciężka. Dokupuję ciężarówki dla piechoty i liczę, ile heksów jest od moich pozycji do Escape Heksu. Wychodzi, że muszę jechać 4 pełne tury, czyli przez dobrych 6, 7 mogę się nimi bronić w pobliżu swojego bunkra. Naprzód wysyłam od razu partyzantów ze względu na małą liczbę punktów ruchu. Cekaem z moździerzami odpierają ataki z północy i powoli się wycofują. Piechota wraz z partyzantami bronią ataku od zachodu przez rzekę, ale szybko kończy się amunicja. Kawaleria pełni rolę straży pożarnej. W końcu nadchodzi czas ewakuacji. Zostawiam partyzantów, moździerze i kawalerię wokół bunkra, a cekaem jedzie na łeb na szyję do EHeksa. Partyzanci zdobywają lotnisko i czekają na jednostki na ciężarówkach. Wszystko odbywa się bez zakłóceń - wydostaję się z mapy w ostatniej turze BV.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:42
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 818  *  Average: 45

..
Current scenario: Oblawa IV,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 216 , Current prestige is 152
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +100, Poligon , cap 570, 11 turns prestige: 0
if V : +70, Poligon , cap 570, 13 turns prestige: 0
if TV: +40, Poligon , cap 570, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 732 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Bridging  , 17 kill , 0 pp - U:001  = Escaped!  [+36 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 919 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Aggressive Maneuver  , 36 kill , 0 pp - U:002  [+50 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 617 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver  , 24 kill , 72 pp - U:004  = Escaped!  [+48 exp]
 Partyzanci ,  , 4 bars , 407 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 11 kill , 72 pp - U:006  = Escaped!  [+53 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 978 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver  , 14 kill , 0 pp - U:003  = Escaped!  [+62 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 3 bars , 369 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 2 kill , 216 pp - U:005  [+36 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:74   TNK:7    RCN:8    AT:2    FLAK:4    FORT:33   ATY:9    AD:3    TB:2      Total: 142
Lost  : INF:2      Total: 2

BV 17
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2675 exp,     88 kill,    144 pp    Average:    669 exp,     22 kill,     36 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    978 exp,     14 kill,      0 pp    Average:    978 exp,     14 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    369 exp,      2 kill,    216 pp    Average:    369 exp,      2 kill,    216 pp
* Summary:     *   6 Units *  4 Leaders      Total :   4022 exp,    104 kill,    360 pp    Average:    670 exp,     17 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 11 units total (core+aux):
Infantry :  6
FlaK :  1
Fortification :  3
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 6 units total (core+aux):
Tank   :  1
Fortification :  3
Artillery :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #18 : Marzec 17, 2016, 01:01:50 »

Scenariusz dziewiętnasty: Poligon

Misja polega na zorientowaniu się, o co chodzi z eksperymentami szkopów. Wysyłam w tamtą stronę jednostki z większym polem widzenia. Na wyspie jest punktowana flaga - tam wysyłam piechotę z liderem "Bridging" i dwie jednostki partyzantów. Wprawdzie pojawiają się samoloty rozpoznawcze i piechota wroga, ale flagę zdobywam łatwo. Trudniej jest w drodze do VHeksa. Natrafiam na bunkry, drut kolczasty i pola minowe. Idę centralnie przez bunkier i podciągam wojska pod VH. Łamię opór wroga, niszczę tajną bazę i zdobywam VHeksa.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:42
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:42
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 871  *  Average: 45

..
Current scenario: Poligon,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 360 , Current prestige is 408
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +120, Spotkanie , cap 600, 14 turns prestige: 0
if V : +85, Spotkanie , cap 600, 17 turns prestige: 0
if TV: +65, Spotkanie , cap 600, 21 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 747 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Bridging  , 18 kill , 0 pp - U:001  [+15 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 964 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Aggressive Maneuver  , 39 kill , 0 pp - U:002  [+45 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 659 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver  , 25 kill , 72 pp - U:004  [+42 exp]
 Partyzanci ,  , 4 bars , 418 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 12 kill , 72 pp - U:006  [+11 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1018 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 15 kill , 0 pp - U:003  [+40 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 3 bars , 369 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 2 kill , 216 pp - U:005

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:77   TNK:7    RCN:8    AT:2    FLAK:4    FORT:37   ATY:9    AD:3    TB:2      Total: 149
Lost  : INF:2      Total: 2

BV 18
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2788 exp,     94 kill,    144 pp    Average:    697 exp,     24 kill,     36 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1018 exp,     15 kill,      0 pp    Average:   1018 exp,     15 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    369 exp,      2 kill,    216 pp    Average:    369 exp,      2 kill,    216 pp
* Summary:     *   6 Units *  4 Leaders      Total :   4175 exp,    111 kill,    360 pp    Average:    696 exp,     19 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  7
FlaK :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 27 units total (core+aux):
Infantry :  7
Recon :  3
Fortification : 15
Tactical Bomber :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #19 : Marzec 17, 2016, 01:21:51 »

Scenariusz dwudziesty: Spotkanie

Wracamy na południe i mijamy Warszawę. Na początku jest miło - VHeksa broni tylko posterunek. Ale w każdej chwili może się pojawić SS. Wysyłam kawalerię i piechotę na południe, a resztę wojsk ustawiam do obrony VHeksa. Oczywiście SS się pojawia  znikąd wokół moich jednostek (nie podoba mi się taka opcja w grze - jednostki powinny się pojawiać albo na końcu planszy albo w SH, a nie teleportować się znikąd). SS bije w moje moździerze i zadaje im straty. W tej sytuacji cofam piechotę do obrony, a kawaleria dociera do VHeksu - tylko posterunek. Cekaem tłucze w artylerię wroga, partyzanci w moździerze. W następnej turze zwycięstwo jest już pewne, więc wysyłam jeszcze swoje wojska, aby trochę postrzelały do wroga i zdobyły doświadczenie.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:42
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:42
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:53
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 916  *  Average: 45

..
Current scenario: Spotkanie,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 360 , Current prestige is 408
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +350, Kedyw , cap 650, 8 turns prestige: 0
if V : +290, Kedyw , cap 650, 11 turns prestige: 0
if TV: +180, Kedyw , cap 650, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 750 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Bridging  , 19 kill , 0 pp - U:001  [+3 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 996 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Aggressive Maneuver  , 40 kill , 0 pp - U:002  [+32 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 672 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 28 kill , 72 pp - U:004  [+13 exp]
 Partyzanci ,  , 4 bars , 424 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 13 kill , 72 pp - U:006  [+6 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1030 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver  , 16 kill , 0 pp - U:003  [+12 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 3 bars , 399 exp , Armia Krajowa , 5/10 , 2 kill , 216 pp - U:005  [+30 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:78   TNK:7    RCN:8    AT:3    FLAK:4    FORT:39   ATY:12   AD:3    TB:2      Total: 156
Lost  : INF:2      Total: 2

BV 19
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2842 exp,    100 kill,    144 pp    Average:    711 exp,     25 kill,     36 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1030 exp,     16 kill,      0 pp    Average:   1030 exp,     16 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    399 exp,      2 kill,    216 pp    Average:    399 exp,      2 kill,    216 pp
* Summary:     *   6 Units *  4 Leaders      Total :   4271 exp,    118 kill,    360 pp    Average:    712 exp,     20 kill,     60 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 18 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  1
Recon :  1
Fortification :  7


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #20 : Marzec 17, 2016, 02:57:57 »

Scenariusz 21: Kedyw

Zamieniam partyzantów na Kedyw na ciężarówkach i jedziemy. Na początku droga mija bez przeszkód. Jednostkę pomocniczą wysyłam na lewo na wabia a swoje jednostki core podkradają się pod VHeksy. I tu nowość - kiedy Kedyw celuje we wroga, pod polską flagą pojawiają się jakieś cyferki. Po czym pojawia się komunikat "Building Sabotaged", ale nie mam pojęcia, co to oznacza. Fortel się udał - parę jednostek wroga kieruje się do jednostki pomocniczej, a moje w tym czasie zdobywają 1 VH. Trochę problemów robi niestety pociąg pancerny, ale mimo strat szybko zdobywam drugi VH.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:42
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:42
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:53
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:45
21   Kedyw , #20 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 968  *  Average: 46

..
Current scenario: Kedyw,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 636 , Current prestige is 96
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +100, Lotnisko , cap 650, 10 turns prestige: 0
if V : +80, Lotnisko , cap 650, 12 turns prestige: 0
if TV: +60, Lotnisko , cap 650, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 774 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Bridging  , 20 kill , 0 pp - U:001  [+24 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1006 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 41 kill , 0 pp - U:002  [+10 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 688 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver  , 28 kill , 72 pp - U:004  [+16 exp]
 Kedyw , Furgon ,  , 4 bars , 435 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 14 kill , 348 pp - U:006  [+11 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1076 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 18 kill , 0 pp - U:003  [+46 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 3 bars , 399 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 2 kill , 216 pp - U:005

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:80   TNK:7    RCN:8    AT:3    FLAK:4    FORT:42   ATY:12   AD:3    TB:2      Total: 161
Lost  : INF:3      Total: 3

BV 20
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2903 exp,    103 kill,    420 pp    Average:    726 exp,     26 kill,    105 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1076 exp,     18 kill,      0 pp    Average:   1076 exp,     18 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    399 exp,      2 kill,    216 pp    Average:    399 exp,      2 kill,    216 pp
* Summary:     *   6 Units *  4 Leaders      Total :   4378 exp,    123 kill,    636 pp    Average:    730 exp,     21 kill,    106 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 24 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  2
Fortification :  9
Artillery :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #21 : Marzec 17, 2016, 03:15:38 »

Scenariusz 22: Lotnisko

Coraz trudniej. Mogę wystawić 3 jednostki do zdobycia SH. Wybieram wszystkich z dowódcą i szybko zdobywam SH i wystawiam resztę wojsk, przy okazji bijąc okoliczne jednostki wroga. Ruszam na północ na lotnisko, a na miejscu zostawiam Kedyw. Natarcie idzie powoli, a na dodatek za lotniskiem stoi artyleria... Przy stratach zdobywam lotnisko, ale mój Kedyw jest atakowany w heksie, który muszę utrzymać, prawie zniszczony i pozbawiony amunicji. Na szczęście pojawił się transport lotniczy cichociemnych, który od razu wysyłam na pomoc. Kedyw jakoś się trzyma, a Cichociemni ratują sytuację i zdobywają brakujący VH. Ataki wroga na lotniska kończą się klęską.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:42
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:42
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:53
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:45
21   Kedyw , #20 , Brilliant Victory , score:52
22   Lotnisko , #21 , Brilliant Victory , score:42
--
Campaign score: 1010  *  Average: 45

..
Current scenario: Lotnisko,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 636 , Current prestige is 96
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Defensive
if BV: +160, Zniwa , cap 850, 14 turns prestige: 0
if V : +130, Zniwa , cap 850, 14 turns prestige: 0
if TV: +110, Zniwa , cap 850, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 816 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Bridging  , 21 kill , 0 pp - U:001  [+42 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1105 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Aggressive Maneuver  , 45 kill , 0 pp - U:002  [+99 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 737 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Superior Maneuver  , 32 kill , 72 pp - U:004  [+49 exp]
 Kedyw , Furgon ,  , 4 bars , 456 exp , Armia Krajowa , 2/10 , 15 kill , 348 pp - U:006  [+21 exp]
*  Cichociemni ,  , 3 bars , 339 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Extended Front  , 2 kill , 0 pp - U:008

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1176 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver  , 20 kill , 0 pp - U:003  [+100 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 4 bars , 451 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 2 kill , 216 pp - U:005  [+52 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:87   TNK:7    RCN:11   AT:3    FLAK:4    FORT:45   ATY:13   AD:3    TB:2      Total: 175
Lost  : INF:3      Total: 3

BV 21
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  4 Leaders      Total :   3453 exp,    115 kill,    420 pp    Average:    691 exp,     23 kill,     84 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1176 exp,     20 kill,      0 pp    Average:   1176 exp,     20 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    451 exp,      2 kill,    216 pp    Average:    451 exp,      2 kill,    216 pp
* Summary:     *   7 Units *  5 Leaders      Total :   5080 exp,    137 kill,    636 pp    Average:    726 exp,     20 kill,     91 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  5
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  2
Tank   :  1
Recon :  1
Fortification :  6


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #22 : Marzec 17, 2016, 03:56:33 »

Scenariusz 23: Żniwa

Atak na jeden VH i kilka punktowanych flag - składów paliwa. Od razu wysyłam parę jednostek po te flagi, a resztą nacieram na VH. Szybko wykurzam obrońców i tworzę jeża obronnego, bo liczę na prestiż ze składów paliwa. O ile po lewej stronie kawaleria radzi sobie nieźle, tak po prawej Kedyw co chwila ma "Sabotage Success" zamiast zniszczenia budynku! Jest to niemożebnie denerwujące - da się to jakoś wyłączyć? Pierwszy raz spotykam w tej kampanii takie coś, co tylko utrudnia rozgrywkę... W końcu po wielu próbach udaje się zdobyć prawie cały prestiż i mogę zająć VH.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:42
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:42
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:53
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:45
21   Kedyw , #20 , Brilliant Victory , score:52
22   Lotnisko , #21 , Brilliant Victory , score:42
23   Zniwa , #22 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 1055  *  Average: 45

..
Current scenario: Zniwa,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 636 , Current prestige is 614
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
if BV: +100, Akcja Wehrwolf , cap 850, 12 turns prestige: 0
if V : +50, Akcja Wehrwolf , cap 850, 14 turns prestige: 0
if TV: +0, Akcja Wehrwolf , cap 850, 16 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 848 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Bridging  , 23 kill , 0 pp - U:001  [+32 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1145 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Aggressive Maneuver  , 48 kill , 0 pp - U:002  [+40 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 750 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Superior Maneuver  , 33 kill , 72 pp - U:004  [+13 exp]
 Kedyw , Furgon ,  , 4 bars , 467 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 17 kill , 348 pp - U:006  [+11 exp]
*  Cichociemni ,  , 3 bars , 361 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Extended Front  , 3 kill , 0 pp - U:007  [+22 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1223 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Superior Maneuver  , 20 kill , 0 pp - U:003  [+47 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Zaprzeg ,  , 4 bars , 463 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 216 pp - U:005  [+12 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:93   TNK:7    RCN:11   AT:3    FLAK:4    FORT:50   ATY:13   AD:3    TB:2      Total: 186
Lost  : INF:3      Total: 3

BV 22
V   1
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  4 Leaders      Total :   3571 exp,    124 kill,    420 pp    Average:    714 exp,     25 kill,     84 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1223 exp,     20 kill,      0 pp    Average:   1223 exp,     20 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    463 exp,      3 kill,    216 pp    Average:    463 exp,      3 kill,    216 pp
* Summary:     *   7 Units *  5 Leaders      Total :   5257 exp,    147 kill,    636 pp    Average:    751 exp,     21 kill,     91 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 13 units total (core+aux):
Infantry :  7
Recon :  2
FlaK :  2
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 23 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  1
Recon :  1
FlaK :  3
Fortification :  9
Artillery :  2
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #23 : Marzec 17, 2016, 05:50:45 »

Scenariusz 24: Akcja Wehrwolf

To ciekawy scenariusz, tym bardziej, że sam wywodzę się z Zamojszczyzny, a mój dziadek został wysiedlony, trafił do obozu w Zwierzyńcu, z którego ostatecznie uciekł i musiał się ukrywać. Sytuacja jest ciężka, gdyż trzeba bronić ludności cywilnej i VHeksów. Kupuję oddział przeciwpancerny na ciężarówkach i dokupuję ciężarówki do moździerzy. Częścią ludności od razu się wycofuję, ze 3 jednostki zostawiam w miastach, żeby zyskać na czasie. Wpuszczam partyzantów "Camouflage Expert" do miasta. To się opłaca, bo wróg wpada w pułapkę. Trzema jednostkami partyzantów przemieszczam się po prawej flance, siejąc zamęt i dezorientację, VHeksy przechodzą z rąk do rąk. Na środku ustawiam twardą obronę, która dostaje coraz większego łupnia, przede wszystkim od karabinów maszynowych wroga. Staram się wykorzystać każdą okazję, kiedy są w transporcie i leje ich bez litości. Lewa flanka zostaje praktycznie bez opieki z jedną jednostką partyzantów, ale z czasem dosyłam piechotę i kawalerię. Fartownie trafiam na czołg w mieście i niszczę go piechotą. Niestety, jest drugi, ale nie uda mu się mnie wykurzyć z tego VHeksa. Pojedynczo rozbijam motocyklistów próbujących sforsować rzekę i zajmuję pusty VH na samym dole. Na środku wróg pęka i odsyła część wojsk, by ratować prawą flankę, co skrzętnie wykorzystuję rozbijając pojedynczo jednostki wroga. Podchodzę pod ostatni VHeks, ale braknie mi czasu, by go zająć.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:42
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:42
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:53
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:45
21   Kedyw , #20 , Brilliant Victory , score:52
22   Lotnisko , #21 , Brilliant Victory , score:42
23   Zniwa , #22 , Brilliant Victory , score:45
24   Akcja Wehrwolf , #23 , Victory , score:26
--
Campaign score: 1081  *  Average: 45

..
Current scenario: Akcja Wehrwolf,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 1212 , Current prestige is 14
Prestige available on map yet is 240 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Aggressive
if BV: +120, Republika Pinczowska , cap 950, 14 turns prestige: 0
if V : +90, Republika Pinczowska , cap 950, 14 turns prestige: 0
if TV: +70, Republika Pinczowska , cap 950, 14 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 1018 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Bridging  , 25 kill , 0 pp - U:001  [+170 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1223 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Aggressive Maneuver  , 51 kill , 0 pp - U:002  [+78 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 839 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Superior Maneuver  , 34 kill , 72 pp - U:004  [+89 exp]
 Kedyw , Furgon ,  , 5 bars , 505 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 18 kill , 348 pp - U:006  [+38 exp]
*  Cichociemni ,  , 4 bars , 461 exp , Armia Krajowa , 7/10 , Extended Front  , 5 kill , 0 pp - U:007  [+100 exp]

Anti-tank
 Karabin Ppanc. , Furgon ,  , 4 bars , 458 exp , Armia Krajowa , 2/10 , 3 kill , 432 pp - U:046  [+81 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1270 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Superior Maneuver  , 21 kill , 0 pp - U:003  [+47 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Furgon ,  , 5 bars , 545 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 3 kill , 360 pp - U:005  [+82 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:99   TNK:9    RCN:15   AT:3    FLAK:7    FORT:50   ATY:14   AD:3    TB:2      Total: 202
Lost  : INF:7      Total: 7

BV 22
V   2
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  4 Leaders      Total :   4046 exp,    133 kill,    420 pp    Average:    809 exp,     27 kill,     84 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    458 exp,      3 kill,    432 pp    Average:    458 exp,      3 kill,    432 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1270 exp,     21 kill,      0 pp    Average:   1270 exp,     21 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    545 exp,      3 kill,    360 pp    Average:    545 exp,      3 kill,    360 pp
* Summary:     *   8 Units *  5 Leaders      Total :   6319 exp,    160 kill,   1212 pp    Average:    790 exp,     20 kill,    152 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 17 units total (core+aux):
Infantry : 14
Anti-tank :  1
FlaK :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  3
Recon :  1
Anti-tank :  2
Fortification :  1
Air Defense :  2
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #24 : Marzec 17, 2016, 07:43:10 »

Scenariusz 25: Republika Pińczowska

Coraz trudniej. Nie miałem prestiżu, żeby kupić nową jednostkę. Oddziały pomocnicze ruszyły na VH na północy i w końcu go zdobyły. Moje oddziały tymczasem spróbowały sforsować rzekę - niestety wpadły na wrogi recon. Zaraz zjechały się kolejne oddziały i zaczęło się piekło. Wojska pomocnicze zaatakowały środkowy VH, żeby odwrócić uwagę, a ja pomału przeprowadzałem wojska przez rzekę. Mało nie straciłem partyzantów, ale udało się zbiec do lasu. Po ciężkich walkach oczyściłem ten rejon i zdziesiątkowany ruszyłem na zachód. Wojska pomocnicze nadziały się na silne oddziały niemieckie i musiały wycofać się do VH na północy i straciły go. Na szczęście oba VH po lewej były słabo bronione i łatwo je zdobyłem, choć kończyła się amunicja. Północny VH też udało się odbić.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:42
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:42
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:53
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:45
21   Kedyw , #20 , Brilliant Victory , score:52
22   Lotnisko , #21 , Brilliant Victory , score:42
23   Zniwa , #22 , Brilliant Victory , score:45
24   Akcja Wehrwolf , #23 , Victory , score:26
25   Republika Pinczowska , #24 , Brilliant Victory , score:45
--
Campaign score: 1126  *  Average: 45

..
Current scenario: Republika Pinczowska,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 400
Army cost: 1152 , Current prestige is 1202
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +550, Warszawa , cap 1100, 14 turns prestige: 160
if V : +350, Warszawa , cap 1100, 17 turns prestige: 160
if TV: +200, Warszawa , cap 1100, 20 turns prestige: 160
Ls: Loss , turn prestige: 160

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 1061 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Bridging  , 26 kill , 0 pp - U:001  [+43 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1268 exp , Armia Krajowa , 4/10 , Aggressive Maneuver  , 54 kill , 0 pp - U:002  [+45 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 926 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Superior Maneuver  , 36 kill , 72 pp - U:004  [+87 exp]
 Piechota AK , Furgon ,  , 5 bars , 564 exp , Armia Krajowa , 8/10 , 21 kill , 288 pp - U:006  [+59 exp]
*  Cichociemni ,  , 4 bars , 479 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Extended Front  , 7 kill , 0 pp - U:007  [+18 exp]

Anti-tank
 Karabin Ppanc. , Furgon ,  , 5 bars , 501 exp , Armia Krajowa , 4/10 , 4 kill , 432 pp - U:008  [+43 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1350 exp , Armia Krajowa , 5/10 , Superior Maneuver  , 22 kill , 0 pp - U:003  [+80 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Furgon ,  , 5 bars , 560 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 360 pp - U:005  [+15 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:105  TNK:10   RCN:17   AT:4    FLAK:10   FORT:54   ATY:20   AD:3    TB:2      Total: 225
Lost  : INF:9    RCN:2    AT:1    FLAK:1      Total: 13

BV 23
V   2
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  4 Leaders      Total :   4298 exp,    144 kill,    360 pp    Average:    860 exp,     29 kill,     72 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    501 exp,      4 kill,    432 pp    Average:    501 exp,      4 kill,    432 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1350 exp,     22 kill,      0 pp    Average:   1350 exp,     22 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    560 exp,      3 kill,    360 pp    Average:    560 exp,      3 kill,    360 pp
* Summary:     *   8 Units *  5 Leaders      Total :   6709 exp,    173 kill,   1152 pp    Average:    839 exp,     22 kill,    144 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 15 units total (core+aux):
Infantry : 11
Anti-tank :  1
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  1

Player 2  Germany   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  3
Recon :  1
FlaK :  2
Fortification :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #25 : Marzec 18, 2016, 04:32:26 »

Scenariusz 26 ostatni: Powstanie Warszawskie

Ostatni scenariusz jest najtrudniejszy. Zaczynałem ze 3 razy, żeby się przekonać, że łatwo się nie da. Tym bardziej, że znów mamy teleportację jednostek wroga wokół jednego z VHeksów, do której nie ma szans się przygotować na logikę i zgodnie z obserwacją pola walki. Warszawę da się obronić, ale trzeba przemieszczać wojska, trzymać się poza zasięgiem artylerii i próbować niszczyć wroga, który nie może się wycofać po walce. Od razu wyprowadzam wojska pancerne z miasta, bo tam się nie przydadzą. Parę jednostek rzucam też na północy poza Warszawę i to jest to! Jedna z nich pomaga w zdobyciu ostatniego VHeksa. Wcześniej jednak pomału podprowadzam własne wojska (do których dokupiłem parę tanich oddziałów), staram się wyeliminować wszelkie dalekowidzące jednostki wroga. Przeszkadza artyleria i karabiny maszynowe wroga. Artylerii jednak kończy się amunicja (kosztem moich strat) i Cichociemni ją niszczą. Potem pojawia się znikąd artyleria SS, ale szybko ją niszczę Piechotą. Niszczę obrońców 1 VHeksa oddziałem przeciwpancernym i podciągam resztę wojsk. W ostatniej chwili - znów teleportują się wojska wroga pośrodku moich... Ale nic nie mogą zdziałać - dobijam obrońców ostatniego VHeksa i kończę kampanię. Szkoda, że to już koniec - fajnie byłoby powalczyć np. z wycofującymi się w popłochu Niemcami, czy później z NKWD i UB Smiley

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: G12 LEŚNI LUDZIE v.4.1,  *  Player prestige modifier 200%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Pierwsza akcja , #0 , Brilliant Victory , score:47
 2   Za bronia , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   Oblawa , #2 , Brilliant Victory , score:42
 4   Terror , #3 , Brilliant Victory , score:50
 5   Dlugi marsz , #4 , Brilliant Victory , score:45
 6   Wywiad , #5 , Brilliant Victory , score:48
 7   Oblawa II , #6 , Brilliant Victory , score:48
 8   Konwoj , #7 , Victory , score:22
 9   Przez most , #8 , Brilliant Victory , score:51
10   W gory , #9 , Brilliant Victory , score:42
11   Wycieczka , #10 , Brilliant Victory , score:55
12   Oblawa III , #11 , Brilliant Victory , score:42
13   Bieszczady , #12 , Brilliant Victory , score:54
14   Transporty , #13 , Brilliant Victory , score:47
15   Barbarossa , #14 , Brilliant Victory , score:48
16   Zrzut , #15 , Brilliant Victory , score:42
17   Oboz , #16 , Brilliant Victory , score:42
18   Oblawa IV , #17 , Brilliant Victory , score:42
19   Poligon , #18 , Brilliant Victory , score:53
20   Spotkanie , #19 , Brilliant Victory , score:45
21   Kedyw , #20 , Brilliant Victory , score:52
22   Lotnisko , #21 , Brilliant Victory , score:42
23   Zniwa , #22 , Brilliant Victory , score:45
24   Akcja Wehrwolf , #23 , Victory , score:26
25   Republika Pinczowska , #24 , Brilliant Victory , score:45
26   Warszawa , #25 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 1176  *  Average: 45

..
Current scenario: Warszawa,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 800
Army cost: 2037 , Current prestige is 642
Prestige available on map yet is 560 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
BV: Win , turn prestige: 0
V : Win , turn prestige: 0
TV: Win , turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Piechota , Furgon ,  , 5 bars , 1091 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Bridging  , 27 kill , 0 pp - U:001  [+30 exp]
*  Kawaleria ,  , 5 bars , 1308 exp , Armia Krajowa , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 56 kill , 0 pp - U:002  [+40 exp]
 Partyzanci ,  , 5 bars , 954 exp , Armia Krajowa , 13/10 , Superior Maneuver  , 37 kill , 93 pp - U:004  [+28 exp]
 Piechota AK , Furgon ,  , 5 bars , 585 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 22 kill , 288 pp - U:006  [+21 exp]
*  Cichociemni ,  , 5 bars , 521 exp , Armia Krajowa , 8/10 , Extended Front  , 9 kill , 0 pp - U:007  [+42 exp]
 Miotacz Ognia , Zaprzeg ,  , 4 bars , 405 exp , Armia Krajowa , 7/10 , 0 kill , 240 pp - U:113  [+14 exp]
 Miotacz Ognia , Zaprzeg ,  , 4 bars , 423 exp , Armia Krajowa , 6/10 , Aggressive Attack  , 0 kill , 240 pp - U:114  [+32 exp]

Anti-tank
 Karabin Ppanc. , Furgon ,  , 5 bars , 538 exp , Armia Krajowa , 9/10 , 5 kill , 432 pp - U:008  [+37 exp]

FlaK
*  CKM wz.30 , Furgon ,  , 5 bars , 1362 exp , Armia Krajowa , 10/10 , Superior Maneuver  , 22 kill , 0 pp - U:003  [+12 exp]

Artillery
 Mozdzierz 81 mm , Furgon ,  , 5 bars , 592 exp , Armia Krajowa , 10/10 , 3 kill , 360 pp - U:005  [+32 exp]
 12 cm GrW 42 , Zaprzeg ,  , 4 bars , 408 exp , Armia Krajowa , 6/10 , 0 kill , 384 pp - U:112  [+17 exp]

Player 1 : Armia Krajowa
Killed: INF:116  TNK:10   RCN:18   AT:4    FLAK:14   FORT:56   ATY:23   AD:3    TB:2      Total: 246
Lost  : INF:14   TNK:1    RCN:2    AT:1    FLAK:5    FORT:2    ATY:1      Total: 26

BV 24
V   2
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   7 Units *  5 Leaders      Total :   5287 exp,    151 kill,    861 pp    Average:    755 exp,     22 kill,    123 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    538 exp,      5 kill,    432 pp    Average:    538 exp,      5 kill,    432 pp
FlaK           *   1 Units *  1 Leaders      Total :   1362 exp,     22 kill,      0 pp    Average:   1362 exp,     22 kill,      0 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :   1000 exp,      3 kill,    744 pp    Average:    500 exp,      2 kill,    372 pp
* Summary:     *  11 Units *  6 Leaders      Total :   8187 exp,    181 kill,   2037 pp    Average:    744 exp,     16 kill,    185 pp


Player 1  Armia Krajowa   has 30 units total (core+aux):
Infantry : 22
Anti-tank :  4
FlaK :  1
Fortification :  1
Artillery :  2

Player 2  Germany   has 40 units total (core+aux):
Infantry : 14
Anti-tank :  1
FlaK :  6
Fortification : 16
Artillery :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #26 : Marzec 18, 2016, 04:46:50 »

Podsumowanie:

kampania zróżnicowana, pojawiają się różne opcje zwycięstwa, takie jak misje obronne czy ucieczkowe (szkoda, że tak mało, ale zawsze coś). Niektóre scenariusze są banalne, ale czasem trzeba liczyć na dużo farta. Niekiedy trzeba pokonać 5 czy 6 jednostek wroga, a nagle w innych jest ich 3 razy tyle. Lubię to, że jest mało jednostek i limit rozstawienia, bo nie lubię wielkich kampanii na kilkadziesiąt jednostek. Bardzo mało prestiżu - pojawia się on właściwie pod sam koniec kampanii, więc w ogóle nie ma sensu grać na więcej niż 100%. Często trzeba się skradać, unikać miast - miła odmiana od większości kampanii.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #27 : Marzec 18, 2016, 06:23:04 »

1176 + 100 = 1276

Zamykam
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.091 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.008s, 1q)