Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 12:29:32 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kowdar - P10 "Stalowa Kurtyna" - 100%  (Przeczytany 7961 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« : Marzec 26, 2016, 11:44:45 »

Napadają na nasze wybrzeże dywersanci z Białorusi i trzeba się ich szybko pozbyć
oraz ochronić nasze strategiczne obiekty.
Sądziłem, że najłatwiej będzie utracić rafinerie i składy paliwa więc popędziłem tam helikopterami i obiema fregatami,
a tutaj się okazało, że te obiekty nawet nieźle sobie radziły, za to lotnisko bez ochrony padło łupem agresora.
Prym wiodą helikoptery, a wykorzystując małą ilość amunicji specjalsów białoruskich, to nawet policjanci potrafią im nieźle dokopać. Turę przed końcem wykańczam wszystkich dywersantów, mając pod kontrolą wszystkie VH.

Raport zdjęciowy: Ostatnia jednostka Białorusinów do zniszczenia ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: P10 STALOWA KURTYNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Sabotaż , #0 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 55  *  Average: 55

..
Current scenario: Sabotaż,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 111
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +100, Granica , cap 150, 7 turns prestige: 21
if V : +90, Granica , cap 150, 7 turns prestige: 21
if TV: +80, Granica , cap 150, 7 turns prestige: 21
Ls: Loss , turn prestige: 21

Piechota
*  Piechota 2000 , Rosomak , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 0 bars , 37 exp , Polska , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:001  [+37 exp]

Player 1 : Polska, Wielka Brytania
Killed: INF:9    FLAK:1    ATY:2      Total: 12
Lost  : FORT:1      Total: 1

BV  1
V   0
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #1 : Marzec 27, 2016, 12:29:34 »

Trzeba utrzymać od 4 do 1 VH przez długich 13 tur. Na początku mamy 6, więc myślę spróbuje utrzymać te cztery.
Ale jak widzę, co się wlewa przez granicę, to stopniowo redukuję oczekiwania do 3, a potem to nawet jednego VH.
Jedyny ofensywny oddział, to helikoptery - staram się nadgryzać artylerię wroga, ale on też sprytny, zaczął się osłaniać Szyłkami więc ataków nie mogłem podejmować. Jedyne co można robić to starać się spowolnić marsz wojsk Białoruskich i modlić się aby nasze core ocalało, staram się ich nie narażać. Ręce mi opadły jak nadleciały jeszcze samoloty ze wschodu, ale o dziwo, udało mi się nawet zniszczyć ostatecznie batalion T-80 i utrzymać 2 VH, ale to raczej zasługa małego zdecydowania AI w natarciu.

Raport zdjęciowy: Stalowe żelastwo wlewające się przez granicę ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: P10 STALOWA KURTYNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Sabotaż , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   Granica , #1 , Victory , score:25
--
Campaign score: 80  *  Average: 40

..
Current scenario: Granica,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 200
Army cost: 0 , Current prestige is 189
Prestige available on map yet is 200 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +100, Skóry łatwo nie damy , cap 250, 13 turns prestige: 39
if V : +90, Skóry łatwo nie damy , cap 250, 13 turns prestige: 39
if TV: +80, Skóry łatwo nie damy , cap 250, 13 turns prestige: 39
Ls: Loss , turn prestige: 39

Piechota
*  Piechota 2000 , Rosomak , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 1 bars , 116 exp , Polska , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:001  [+79 exp]

Rozpoznanie
*  Rosomak , SGO/2/"Brzoza"  , 0 bars , 65 exp , Polska , 7/10 , 0 kill , 0 pp - U:015  [+65 exp]

FlaK
*  UKM-2000 , Humvee [W] , SGO/3/"Jasiołda" , 0 bars , 0 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:027

Player 1 : Polska
Killed: INF:11   TNK:1    RCN:2    FLAK:1    ATY:2      Total: 17
Lost  : INF:5    RCN:1    FLAK:2    FORT:7    ATY:1    AD:1    TB:2      Total: 19

BV  1
V   1
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #2 : Marzec 27, 2016, 04:49:50 »

Tym razem AI atakuje zdecydowanie, jego czołgi szarżami potrafią zniszczyć mi kilka jednostek w jednej turze.
Warunki zwycięstwa fajnie zrobione.
Mamy utrzymać się do 8 tury włącznie, a potem możemy się ewakuować (minimum 4 jednostki, oczywiście 3 możemy ewakuować wcześniej). Tego warunku pilnuje ustawienie flow kampanii ... jak ewakuujemy się wcześniej, osiągniemy BV, a to oznacza przegraną.
Drugą opcją jest utrzymanie 2 VH w 12 turze ... jest to premiowane dodatkowymi 50pp. Początkowo nawet myślałem o tej opcji, ale wróg mnie sprowadził na ziemię.
Początkowo było nawet nieźle, w zasięgu mojego T-72 znalazła się samobieżna artyleria i ją dorwaliśmy, ale odwet Białorusinów był przykry, trzy bataliony czołgów pozbawiło mnie broni pancernej. Potem trochę ulgi przyniosły nasze F-16, ale jednak nie jest to broń przeciwpancerna.
Ostatecznie ledwo, ledwo obroniłem ostatni VH i wykonałem planowany odwrót.

Uwaga:
W scenariuszu jest błąd do poprawy, komunikat, że możemy się ewakuować pojawia się w turze 8, a powinien w 9. Jeżeli zrobimy ewakuację w turze 8 to przegramy.

Raport zdjęciowy: Pierwsza bitwa pancerna tej wojny ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: P10 STALOWA KURTYNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Sabotaż , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   Granica , #1 , Victory , score:25
 3   Skóry łatwo nie damy , #2 , Victory , score:28
--
Campaign score: 108  *  Average: 36

..
Current scenario: Skóry łatwo nie damy,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 440
Army cost: 0 , Current prestige is 277
Prestige available on map yet is 440 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
BV: Loss , turn prestige: 24
if V : +100, Przeprawa , cap 400, 12 turns prestige: 36
if TV: +150, Przeprawa , cap 400, 12 turns prestige: 36
if Ls: +0, Przeprawa , cap 400, 12 turns prestige: 36

Piechota
*  Piechota 2000 , Rosomak , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 1 bars , 116 exp , Polska , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:001
*  PPK "Spike" MR , AMZ Tur-2 , SGO/4/?Zaza? , 0 bars , 47 exp , Polska , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:022  = Escaped!  [+47 exp]
*  Sztab , M113/M557 , SGO/Sztab , 2 bars , 200 exp , Polska , 5/5 , Devastating Fire  , 0 kill , 0 pp - U:023  = Escaped!

Rozpoznanie
*  Rosomak , SGO/2/"Brzoza"  , 0 bars , 65 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:002

FlaK
*  UKM-2000 , Humvee [W] , SGO/3/"Jasiołda" , 0 bars , 0 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:003

Player 1 : Polska
Killed: INF:14   TNK:2    RCN:3    FLAK:1    ATY:4      Total: 24
Lost  : INF:13   TNK:1    RCN:2    AT:1    FLAK:5    FORT:9    ATY:2    AD:2    TB:2      Total: 37

BV  1
V   2
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #3 : Marzec 27, 2016, 09:17:04 »

Zadanie to odzyskać i utrzymać most zajęty przez dywersantów wroga.
Zebrałem już trochę pp i w co tu zainwestować ? Przydałaby się broń pancerna, ale na nią to ho ho ile jeszcze brakuje.
Postanawiam wymienić flaka na coś porządniejszego i przydatniejszego. Wybór pada na "Loarę".

Ruszam zdobywać most. Pierwszy hex łapię dość szybko za cenę redukcji stanów piechoty, aż to nadlatuje w helikopterach desant wroga i trzeba się bronić ... staram się chronić jednostki pod parasolem obrony plot, ale nie zawsze się to udaje. Sztab oberwał i odesłałem go "w krzaki". Powoli uzyskuję przewagę, ale też dlatego że AI zamiast wydesantować wszystkie jednostki to z częścią siedzi w transporcie. Przydaje się Grom który przyleciał nam na pomoc ... oj. bardzo się przydaje.
Na przydzielonej "Szyłce" mam liberatora i nią chcę zdobyć pkt. VH, ale niestety, ją tracę w ataku wrogich RPG.
Przybywają mocne posiłki ... batalion czołgów .... przez moment pomyślałem, że może z nich nie skorzystam, ale jak zobaczyłem stany moich jednostek, to zmieniłem zdanie. Staram się też doświadczyć  jak mogę jednostki, więc lider na piechocie przybył. Turę przed końcem zdobywam ostatni VH i oczywiście utrzymuję go do końca.

Raport zdjęciowy: Mi-24 uwziął się na mój sztab ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: P10 STALOWA KURTYNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Sabotaż , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   Granica , #1 , Victory , score:25
 3   Skóry łatwo nie damy , #2 , Victory , score:28
 4   Przeprawa , #3 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 159  *  Average: 39

..
Current scenario: Przeprawa,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 0 , Current prestige is 107
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 12
AI stance is Aggressive
if BV: +220, Przedpola Warszawy , cap 400, 11 turns prestige: 22
if V : +180, Przedpola Warszawy , cap 400, 11 turns prestige: 22
if TV: +130, Przedpola Warszawy , cap 400, 11 turns prestige: 22
Ls: Loss , turn prestige: 22

Piechota
*  Piechota 2000 , Rosomak , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 2 bars , 237 exp , Polska , 7/10 , Street Fighter  , 7 kill , 0 pp - U:001  [+121 exp]
*  PPK "Spike" MR , AMZ Tur-2 , SGO/4/?Zaza? , 0 bars , 85 exp , Polska , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:004  [+38 exp]
*  Sztab , M113/M557 , SGO/Sztab , 2 bars , 236 exp , Polska , 2/5 , Devastating Fire  , 0 kill , 0 pp - U:005  [+36 exp]
*  "Grom" 1990 , SGO/Grom , 0 bars , 57 exp , Polska , 8/10 , Skilled Reconnaissance  , 2 kill , 0 pp - U:024

Rozpoznanie
*  Rosomak , SGO/2/"Brzoza"  , 0 bars , 83 exp , Polska , 3/10 , 1 kill , 0 pp - U:002  [+18 exp]

FlaK
*  PZA Loara , SGO/3/"Jasiołda" , 0 bars , 34 exp , Polska , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+34 exp]

Artyleria
*  Mozdzierz 98mm M-98 , Humvee [W] , SGO/5/zgrupowanie "Drohiczyn Poleski" , 0 bars , 69 exp , Polska , 4/10 , 0 kill , 0 pp - U:007  [+69 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:19   TNK:2    RCN:4    AT:1    FLAK:2    ATY:5    TB:1      Total: 34
Lost  : INF:13   TNK:1    RCN:2    AT:1    FLAK:7    FORT:9    ATY:2    AD:2    TB:2      Total: 39

BV  2
V   2
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2016, 09:22:42 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #4 : Marzec 27, 2016, 10:45:58 »

Kilkaset pp jest, ale właściwie nie ma na co wydać. Na wszystko co bym chciał za mało ...
Chomikuję dalej.
A i może nie napisałem wcześniej, ale cały czas, co bitwę, Dowództwo przydziela mi jakieś dodatkowe jednostki core.

Zadanie, to powstrzymać atak wroga na Warszawę. Podciągam jednostki "po cuchu" na flankę wroga. Jego kilka jednostek szturmuje Warszawę, ale robią błąd zapuszczając się batalionem groźnych czołgów do miasta. Kilka szarż zrobili, ok, ale szybko zabrakło im amunicji, a moje jednostki już się postarały, aby amunicja do czołgów nie dojechała. I tak najgroźniejszą lądową jednostkę wroga uśmierciły jednostki policji, piechota z rpg-7, moździerze i policyjne helikoptery. Trochę to trwało, ale było skuteczne. A w tym czasie, na przedpolach szalały moje bataliony pancerne.
No i w powietrzu wróg ma przewagę, ale wykorzystując poświęcenie naszych lotników udaje i się mocno ograniczyć straty na ziemi, a po wyczerpaniu amunicji, strącam wraże samoloty na ziemię. Niestety, praktycznie, żaden mój atak lotniczy na cele lądowe nie jest skuteczny ... Białorusini mają jakąś dalekosiężną wyrzutnię rakiet plot i powstrzymują każdy mój atak, a są tak daleko, że nawet nie wiem co to dokładnie jest.
BV trochę szczęśliwy, bo gdyby piechota wroga nie stchórzyła i nie uciekła po ataku czołgów, to nie dałbym rady, a jak uciekli, to osłabiony (po ataku Su i MiG'ów) "Grom" poleciał tak helikopterem - walczyć raczej już nie mógł, ale zająć VH jak najbardziej. 
Ogólnie, dobra, fajna i dynamiczna bitwa.

Raport zdjęciowy: A teraz F-16 strąci rosyjskiego MIG-31 pozbawionego amunicji samobójczym atakiem Iskier ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: P10 STALOWA KURTYNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Sabotaż , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   Granica , #1 , Victory , score:25
 3   Skóry łatwo nie damy , #2 , Victory , score:28
 4   Przeprawa , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Przedpola Warszawy , #4 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 209  *  Average: 41

..
Current scenario: Przedpola Warszawy,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 40
Army cost: 0 , Current prestige is 468
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +200, Warszawa , cap 500, 7 turns prestige: 21
if V : +150, Warszawa , cap 500, 9 turns prestige: 27
if TV: +100, Warszawa , cap 500, 12 turns prestige: 36
Ls: Loss , turn prestige: 36

Piechota
*  Piechota 2000 , Rosomak , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 3 bars , 327 exp , Polska , 4/10 , Street Fighter  , 7 kill , 0 pp - U:001  [+90 exp]
*  PPK "Spike" MR , AMZ Tur-2 , SGO/4/?Zaza? , 0 bars , 89 exp , Polska , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:004  [+4 exp]
*  Sztab , M113/M557 , SGO/Sztab , 2 bars , 236 exp , Polska , 5/5 , Devastating Fire  , 0 kill , 0 pp - U:005
*  "Grom" 1990 , SGO/Grom , 0 bars , 79 exp , Polska , 3/10 , Skilled Reconnaissance  , 4 kill , 0 pp - U:007  [+22 exp]
*  Komandosi 1990 , AMZ Tur-2 , SGO/6/5 pułk ułanów , 2 bars , 234 exp , Polska , 6/10 , Ferocious Defense  , 1 kill , 0 pp - U:046  [+144 exp]

Rozpoznanie
*  Rosomak , SGO/2/"Brzoza"  , 1 bars , 111 exp , Polska , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:002  [+28 exp]

FlaK
*  PZA Loara , SGO/3/"Jasiołda" , 0 bars , 64 exp , Polska , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+30 exp]

Artyleria
*  Mozdzierz 98mm M-98 , Humvee [W] , SGO/5/zgrupowanie "Drohiczyn Poleski" , 1 bars , 114 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:006  [+45 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:21   TNK:3    RCN:6    AT:2    FLAK:3    ATY:8    FTR:3    TB:2      Total: 48
Lost  : INF:16   TNK:1    RCN:3    AT:1    FLAK:8    FORT:13   ATY:3    AD:2    FTR:4    TB:7      Total: 58

BV  3
V   2
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2016, 12:04:55 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #5 : Marzec 28, 2016, 12:17:02 »

Kasę wydaję na upgrade moździerza do Grada.

Białorusini atakują stolicę, a my bronimy się jakąś zbieraniną.
Musimy opóźnić atak do 10 tury i potem możemy się wycofać, ale jak patrzę na tą masę wojsk, to wydaje i się to niemożliwe aby ich powstrzymać, tym bardziej jak podciągają artylerię. I to jest główny cel, nawet kosztem strat, wyeliminować artylerię, tylko wtedy piechota może powalczyć z czołgami w mieście. I tak też się dzieje, jedyny batalion czołgów praktycznie tracę, ale niszczy on odległą artylerię, artyleria co wjechała do miasta, otrzymuje ciosy z Gradów. Czołgom wyczerpuje się amunicja i powoli też je osłabiam ... wszystko kosztem ogromnych strat i ciągłym cofaniem. Praktycznie zatrzymuję wroga na linii Wisły, moja elitarna piechota nie cofa się przed naporem i trwa na pozycjach.
A co w powietrzu ... nie jest najgorzej, dzięki temu że przyszła nam z pomocą eskadra węgierskich Mig'ów, jakoś dajemy radę. Ale niestety, na starcie dostałem eskadrę corowych śmigłowców Sokół i w okolicach półmetka bitwy, nadleciały wredne rosyjskie MiG-31 i wykończyły mi taką drogą jednostkę. Musiałem wziąć odwet, kosztem samobójczych ataków, wyczerpałem im amunicję i F-16 z MiG'ami dały radę ich strącić.
Nie daję wrogowi przekroczyć Wisły (raz jakaś piechota się przedarła, ale długo tam nie zagrzała miejsca) i kiedy nadchodzi 10 tura, odczuwam wielką ulgę, że mogę się już wycofać, ze stratami, ale mogły być dużo gorsze.

Raport zdjęciowy: To już nie jest atak jednego batalionu czołgów ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: P10 STALOWA KURTYNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Sabotaż , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   Granica , #1 , Victory , score:25
 3   Skóry łatwo nie damy , #2 , Victory , score:28
 4   Przeprawa , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Przedpola Warszawy , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   Warszawa , #5 , Victory , score:26
--
Campaign score: 235  *  Average: 39

..
Current scenario: Warszawa,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 0 , Current prestige is 198
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
BV: Loss , turn prestige: 100
if V : +900, Ani skrawka ziemi więcej , cap 1000, 12 turns prestige: 120
if TV: +800, Ani skrawka ziemi więcej , cap 1000, 15 turns prestige: 150
Ls: Loss , turn prestige: 150

Piechota
*  Piechota 2000 , Rosomak , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 3 bars , 385 exp , Polska , 6/10 , Street Fighter  , 10 kill , 0 pp - U:001  [+58 exp]
*  PPK "Spike" MR , AMZ Tur-2 , SGO/4/?Zaza? , 1 bars , 100 exp , Polska , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:004  [+11 exp]
*  Sztab , M113/M557 , SGO/Sztab , 2 bars , 236 exp , Polska , 5/5 , Devastating Fire  , 0 kill , 0 pp - U:005
*  "Grom" 1990 , SGO/Grom , 1 bars , 149 exp , Polska , 7/10 , Skilled Reconnaissance  , 5 kill , 0 pp - U:007  [+70 exp]
*  Komandosi 1990 , AMZ Tur-2 , SGO/6/5 pułk ułanów , 2 bars , 280 exp , Polska , 6/10 , Ferocious Defense  , 3 kill , 0 pp - U:008  [+46 exp]

Rozpoznanie
*  Rosomak , SGO/2/"Brzoza"  , 1 bars , 132 exp , Polska , 8/10 , 3 kill , 0 pp - U:002  [+21 exp]

FlaK
*  PZA Loara , SGO/3/"Jasiołda" , 1 bars , 141 exp , Polska , 3/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+77 exp]

Artyleria
*  BM-21 "Grad" , SGO/5/zgrupowanie "Drohiczyn Poleski" , 1 bars , 164 exp , Polska , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:006  [+50 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:30   TNK:5    RCN:7    AT:2    FLAK:3    ATY:13   FTR:5    TB:4      Total: 69
Lost  : INF:31   TNK:2    RCN:5    AT:2    FLAK:12   FORT:21   ATY:5    AD:5    FTR:6    TB:12     Total: 101

BV  3
V   3
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


 
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #6 : Marzec 28, 2016, 11:15:34 »

Mam dość dużo pp do wykorzystania ... zastanawiam się ... czołgi czy artyleria ? Stawiam na to drugie i zakupuję "Kraba".
Sztab przydziela batalion PT-91.

SGO ze wsparciem kilku aux'ów rusza z impetem na wschód zająć białoruskie VH, reszta idzie na odsiecz Łodzi, jak się okazuje potem "za mała" reszta, bo na Łódź atak przypuszcza kilka batalionów pancernych z poważnym wsparciem.
Co prawda udaje mi się dość szybko wyeliminować część artylerii, ale moje siły pancerne są zbyt słabe, aby powstrzymać te czołgi. Na dodatek, odległe baterie S-300 i "Krug" skutecznie osłabiają ataki lotnictwa amerykańskiego na cele naziemne.
Brawurowy atak na wschodzi pozwala mi zająć ich VH (jedne zajmują przydzieleni i desantowani komandosi), ale turę wcześniej tracę jeden (a potem drugi) VH w Łodzi więc muszę te cele odzyskać. Na dodatek kiedy wydawało mi się, że przydzielone śmigłowce zniszczą trochę czołgów wroga, to białoruska artyleria plot strąca mi te śmigłowce - i tyle po tym wsparciu. W kolejnej turze (żałuję, że nie turę wcześniej) niszczę te baterie plot na zapleczu.
Na szczęście część moich sił ze wschodu dociera na czas do Łodzi i odzyskuję to co straciłem, osiągając BV.

Dobra, nowoczesna bitwa ... nareszcie coś pełnoskalowego po mojej stronie i spora satysfakcja, że udało się utrzymać chociaż jeden VH w Łodzi.

Raport zdjęciowy: Atak Raptora na MiG-29 ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: P10 STALOWA KURTYNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Sabotaż , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   Granica , #1 , Victory , score:25
 3   Skóry łatwo nie damy , #2 , Victory , score:28
 4   Przeprawa , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Przedpola Warszawy , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   Warszawa , #5 , Victory , score:26
 7   Ani skrawka ziemi więcej , #6 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 285  *  Average: 40

..
Current scenario: Ani skrawka ziemi więcej,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 780 , Current prestige is 710
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Aggressive
if BV: +1000, Pancerna pięść , cap 2000, 9 turns prestige: 90
if V : +750, Pancerna pięść , cap 2000, 12 turns prestige: 120
if TV: +500, Pancerna pięść , cap 2000, 15 turns prestige: 150
Ls: Loss , turn prestige: 150

Piechota
*  Piechota 2000 , Rosomak , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 4 bars , 429 exp , Polska , 9/10 , Street Fighter  , 11 kill , 0 pp - U:001  [+44 exp]
*  PPK "Spike" MR , AMZ Tur-2 , SGO/4/?Zaza? , 1 bars , 152 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:004  [+52 exp]
*  Sztab , M113/M557 , SGO/Sztab , 2 bars , 236 exp , Polska , 5/5 , Devastating Fire  , 0 kill , 0 pp - U:005
*  "Grom" 1990 , SGO/Grom , 1 bars , 171 exp , Polska , 5/10 , Skilled Reconnaissance  , 7 kill , 0 pp - U:007  [+22 exp]
*  Komandosi 1990 , AMZ Tur-2 , SGO/6/5 pułk ułanów , 3 bars , 323 exp , Polska , 5/10 , Ferocious Defense  , 6 kill , 0 pp - U:008  [+43 exp]

Czołg
*  PT-91 , SGO/8/Podlaska Brygada Kawalerii , 2 bars , 225 exp , Polska , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:009  [+35 exp]

Rozpoznanie
*  Rosomak , SGO/2/"Brzoza"  , 1 bars , 158 exp , Polska , 5/10 , 3 kill , 0 pp - U:002  [+26 exp]

FlaK
*  PZA Loara , SGO/3/"Jasiołda" , 1 bars , 145 exp , Polska , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:003  [+4 exp]

Artyleria
*  BM-21 "Grad" , SGO/5/zgrupowanie "Drohiczyn Poleski" , 1 bars , 164 exp , Polska , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:006
 155mm "Krab" ,  , 0 bars , 22 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 780 pp - U:098  [+22 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:41   TNK:12   RCN:8    AT:2    FLAK:5    ATY:20   AD:5    FTR:6    TB:6      Total: 105
Lost  : INF:38   TNK:3    RCN:8    AT:3    FLAK:15   FORT:22   ATY:11   AD:5    FTR:6    TB:14     Total: 125

BV  4
V   3
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points


Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #7 : Marzec 29, 2016, 12:24:41 »

I znowu dość dużo kasy do wydania. Stawiam na artylerię. W poprzedniej bitwie, "Grad" wlókł się w ogonie po bezdrożach, więc wymieniam go na "Goździka" oraz zakupuje drugą baterię "Krabów".
Wróg z impetem atakuje Radom, ale tym razem mam do dyspozycji "Leopardy", które nie pozostawiają złudzeń, gdzie się produkuje lepsze czołgi. No i tym razem skupiam się na wykryciu odległych baterii plot i ich zniszczeniu. Kosztuje mnie to niestety Awacs'a, ale efekt osiągnięty, śmigłowce mogą robić na ziemi co chcą.
Kilka tur mi wystarcza aby zniszczyć pięść pancerną wroga, a potem to już dobijanie niedobitków i zdesperowanej piechoty. Trochę upierdliwe są zestakowane jednostki białoruskie, ale moc jest ze mną, więc celny ostrzał i atak elitarnej piechoty, to jest to czemu nic się nie oprze.

Fajna bitwa spotkaniowa, dobrze się walczy mając przewagę techniczną.

Raport zdjęciowy: Resztki zdesperowanej piechoty atakują Radom ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: P10 STALOWA KURTYNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Sabotaż , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   Granica , #1 , Victory , score:25
 3   Skóry łatwo nie damy , #2 , Victory , score:28
 4   Przeprawa , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Przedpola Warszawy , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   Warszawa , #5 , Victory , score:26
 7   Ani skrawka ziemi więcej , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Pancerna pięść , #7 , Brilliant Victory , score:59
--
Campaign score: 344  *  Average: 43

..
Current scenario: Pancerna pięść,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 1560 , Current prestige is 600
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +1000, Pościg , cap 2500, 8 turns prestige: 120
if V : +750, Pościg , cap 2500, 10 turns prestige: 180
if TV: +500, Pościg , cap 2500, 13 turns prestige: 210
Ls: Loss , turn prestige: 210

Piechota
*  Piechota 2000 , Rosomak , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 4 bars , 467 exp , Polska , 9/10 , Street Fighter  , 14 kill , 0 pp - U:001  [+38 exp]
*  PPK "Spike" MR , AMZ Tur-2 , SGO/4/?Zaza? , 1 bars , 152 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:004
*  Sztab , M113/M557 , SGO/Sztab , 2 bars , 236 exp , Polska , 5/5 , Devastating Fire  , 0 kill , 0 pp - U:005
*  "Grom" 1990 , SGO/Grom , 2 bars , 200 exp , Polska , 8/10 , Skilled Reconnaissance  , 9 kill , 0 pp - U:007  [+29 exp]
*  Komandosi 1990 , AMZ Tur-2 , SGO/6/5 pułk ułanów , 3 bars , 370 exp , Polska , 10/10 , Ferocious Defense  , 9 kill , 0 pp - U:008  [+47 exp]

Czołg
*  PT-91 , SGO/8/Podlaska Brygada Kawalerii , 2 bars , 239 exp , Polska , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:009  [+14 exp]

Rozpoznanie
*  Rosomak , SGO/2/"Brzoza"  , 1 bars , 181 exp , Polska , 2/10 , 3 kill , 0 pp - U:002  [+23 exp]

FlaK
*  PZA Loara , SGO/3/"Jasiołda" , 1 bars , 161 exp , Polska , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:003  [+16 exp]

Artyleria
*  2S1 Gozdzik , SGO/5/zgrupowanie "Drohiczyn Poleski" , 1 bars , 171 exp , Polska , 9/10 , 2 kill , 0 pp - U:006  [+7 exp]
 155mm "Krab" ,  , 0 bars , 50 exp , Polska , 10/10 , 2 kill , 780 pp - U:010  [+28 exp]
 155mm "Krab" ,  , 0 bars , 42 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 780 pp - U:118  [+42 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:61   TNK:20   RCN:10   AT:2    FLAK:7    FORT:3    ATY:29   AD:12   FTR:7    TB:8      Total: 159
Lost  : INF:40   TNK:3    RCN:10   AT:4    FLAK:15   FORT:22   ATY:11   AD:5    FTR:6    TB:15   LB:1      Total: 132

BV  5
V   3
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #8 : Marzec 29, 2016, 10:02:22 »

W HQ uparcie stawiam na artylerię, tym razem wspierającą, a skoro atakuję, to musi być 2S1 "Goździk".
Ruszam z natarciem - postanawiam że północ zdobędzie SGO, a południe reszta.
Na początek, zaatakowało białoruskie lotnictwo, szczęśliwie wiele szkód mi nie narobiło, a w drugiej turze nadleciały nasze Orły i osłabiły MiG-23, a potem to jak na obrazku ...
W takcie widzę, że jednak na północy jest trochę czołgów, więc wysyłam batalion Leopardów ze wsparciem artylerii w centrum mapy, ale największy popłoch wśród czołgów wroga robi przydzielona eskadra Mi-24.

Niestety, ale wielki wstyd ... fajnie się walczyło, pokazałem bitność polskiego żołnierza, ale zabrakło mi pomyślunku, że wszystkie mosty powysadzane, niby dostałem inżynierów, ale odbudowa mostów trwa, zrobiły się zatory na przeprawach, zmitrężyłem parę tur przed rzekami zamiast rwać do odległego VH, jak to zacząłem wdrażać, to było za późno ... może gdyby VH nie były obsadzone kilkoma zestakowanymi jednostkami to dałbym radę, może żeby w najważniejszym momencie Leopardom nie zabrakło amunicji ... może ... może .... niestety, ale tylko zwykłe zwycięstwo, o turę za długo walczyłem ... wstyd.

Raport zdjęciowy: Su-24 zahaczył w trakcie lotu mój śmigłowiec transportowy i spadnie w następnej turze ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: P10 STALOWA KURTYNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Sabotaż , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   Granica , #1 , Victory , score:25
 3   Skóry łatwo nie damy , #2 , Victory , score:28
 4   Przeprawa , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Przedpola Warszawy , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   Warszawa , #5 , Victory , score:26
 7   Ani skrawka ziemi więcej , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Pancerna pięść , #7 , Brilliant Victory , score:59
 9   Pościg , #8 , Victory , score:30
--
Campaign score: 374  *  Average: 41

..
Current scenario: Pościg,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 480
Army cost: 2244 , Current prestige is 620
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 13
AI stance is Aggressive
if BV: +1000, Kameleon , cap 2500, 12 turns prestige: 120
if V : +750, Kameleon , cap 2500, 15 turns prestige: 150
if TV: +500, Kameleon , cap 2500, 18 turns prestige: 180
Ls: Loss , turn prestige: 180

Piechota
*  Piechota 2000 , Rosomak , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 5 bars , 561 exp , Polska , 5/10 , Street Fighter  , 16 kill , 0 pp - U:001  [+94 exp]
*  PPK "Spike" MR , AMZ Tur-2 , SGO/4/?Zaza? , 2 bars , 231 exp , Polska , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+79 exp]
*  Sztab , M113/M557 , SGO/Sztab , 2 bars , 236 exp , Polska , 5/5 , Devastating Fire  , 0 kill , 0 pp - U:005
*  "Grom" 1990 , SGO/Grom , 2 bars , 245 exp , Polska , 1/10 , Skilled Reconnaissance  , 9 kill , 0 pp - U:007  [+45 exp]
*  Komandosi 1990 , AMZ Tur-2 , SGO/6/5 pułk ułanów , 4 bars , 401 exp , Polska , 7/10 , Ferocious Defense  , 12 kill , 0 pp - U:008  [+31 exp]

Czołg
*  PT-91 , SGO/8/Podlaska Brygada Kawalerii , 2 bars , 294 exp , Polska , 8/10 , 6 kill , 0 pp - U:009  [+55 exp]

Rozpoznanie
*  Rosomak , SGO/2/"Brzoza"  , 2 bars , 231 exp , Polska , 1/10 , 4 kill , 0 pp - U:002  [+50 exp]

FlaK
*  PZA Loara , SGO/3/"Jasiołda" , 2 bars , 207 exp , Polska , 3/10 , 2 kill , 0 pp - U:003  [+46 exp]

Artyleria
*  2S1 Gozdzik , SGO/5/zgrupowanie "Drohiczyn Poleski" , 2 bars , 224 exp , Polska , 10/10 , Combat Support  , 3 kill , 0 pp - U:006  [+53 exp]
 155mm "Krab" ,  , 0 bars , 86 exp , Polska , 8/10 , 4 kill , 780 pp - U:010  [+36 exp]
 155mm "Krab" ,  , 0 bars , 94 exp , Polska , 10/10 , 1 kill , 780 pp - U:011  [+52 exp]
 2S1 Gozdzik ,  , 0 bars , 89 exp , Polska , 7/10 , 0 kill , 684 pp - U:090  [+89 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:74   TNK:23   RCN:12   AT:2    FLAK:12   FORT:13   ATY:36   AD:16   FTR:8    TB:9      Total: 205
Lost  : INF:40   TNK:3    RCN:11   AT:4    FLAK:16   FORT:22   ATY:11   AD:5    FTR:6    TB:16   LB:1      Total: 135

BV  5
V   4
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #9 : Marzec 29, 2016, 11:13:15 »

Zadanie - wysyłamy oddziały specjalne na Mińsk, aby zrobić porządek z dyktatorem, a SGO w sile tylko siedmiu jednostek rusza drogą lądową. Skoro taki rozkaz, to wzmacniam specjalsów z SGo na maxa, wystawiam baterie 4 artylerii, batalion czołgów, "Grom" i komandosów.
Bardzo fajna bitwa, AWACS zapewnie sporą widzialność, węc widzę co idzie na odsiecz do Mińska. Więc SGO szykuje się do odparcia ataku z flanki, a specjalsi po zbadaniu terenu przez lotnictwo, lądują w mieście i rozpoczynają walki.
Kiedy już wydaje mi się, że mam z górki, to widzę jak zbliża się kolejna odsiecz z groźnymi T-80. Do tej pory lotnisko nie było moim priorytetem i Apache po zlikwidowaniu jednego batalionu czołgów, czekał sobi ebez amunicji. Jak zobaczyłem co się zbliża, to musiałem się skupić na zdobyciu lotniska.
Pierwszy też raz od długiego czasu, uzupełniłem stany jednostki podczas walk, mój batalion PT-91 został złapany bez amunicji, wpierw go przyblokowali piechotą przy lotnisku, więc się wycofałem, ale zbyt blisko i T-80 dorwał mi ich - został mi w batalionie jeden czołg, więc się wycofałem jeszcze dalej i uzupełniłem stan do 5.
W mieście specjalsi to groźna broń, ale niestety w intensywnych walkach tracą szybko amunicję i stają się podatni na ataki. Tak straciłem kilka oddziałów, ale wreszcie, przy wsparciu wszystkiego co się dało, zdobywam wszystkie VH i kończę tą nierówną wojnę.

Raport zdjęciowy: Tego ataku się nie spodziewałem, ale "Gożdzik" wytrzymał ....



OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: D:\Gry\OpenGen\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.8.4
Campaign: P10 STALOWA KURTYNA v.4.2,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Sabotaż , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   Granica , #1 , Victory , score:25
 3   Skóry łatwo nie damy , #2 , Victory , score:28
 4   Przeprawa , #3 , Brilliant Victory , score:51
 5   Przedpola Warszawy , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   Warszawa , #5 , Victory , score:26
 7   Ani skrawka ziemi więcej , #6 , Brilliant Victory , score:50
 8   Pancerna pięść , #7 , Brilliant Victory , score:59
 9   Pościg , #8 , Victory , score:30
10   Kameleon , #9 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 424  *  Average: 42

..
Current scenario: Kameleon,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 2244 , Current prestige is 142
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
BV: Win , turn prestige: 100
V : Win , turn prestige: 130
TV: Win , turn prestige: 160
Ls: Loss , turn prestige: 160

Piechota
*  Piechota 2000 , Rosomak , SGO//1/9 pułk strzelców konnych  , 5 bars , 561 exp , Polska , 11/10 , Street Fighter  , 16 kill , 0 pp - U:001
*  PPK "Spike" MR , AMZ Tur-2 , SGO/4/?Zaza? , 2 bars , 231 exp , Polska , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:004
*  Sztab , M113/M557 , SGO/Sztab , 2 bars , 236 exp , Polska , 5/5 , Devastating Fire  , 0 kill , 0 pp - U:005
*  "Grom" 1990 , SGO/Grom , 3 bars , 398 exp , Polska , 8/10 , Skilled Reconnaissance  , 11 kill , 0 pp - U:007  [+153 exp]
*  Komandosi 1990 , AMZ Tur-2 , SGO/6/5 pułk ułanów , 5 bars , 522 exp , Polska , 7/10 , Ferocious Defense  , 18 kill , 0 pp - U:008  [+121 exp]

Czołg
*  PT-91 , SGO/8/Podlaska Brygada Kawalerii , 3 bars , 349 exp , Polska , 4/10 , 11 kill , 0 pp - U:009  [+55 exp]

Rozpoznanie
*  Rosomak , SGO/2/"Brzoza"  , 2 bars , 231 exp , Polska , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:002

FlaK
*  PZA Loara , SGO/3/"Jasiołda" , 2 bars , 207 exp , Polska , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:003

Artyleria
*  2S1 Gozdzik , SGO/5/zgrupowanie "Drohiczyn Poleski" , 2 bars , 281 exp , Polska , 4/10 , Combat Support  , 3 kill , 0 pp - U:006  [+57 exp]
 155mm "Krab" ,  , 1 bars , 130 exp , Polska , 4/10 , 4 kill , 780 pp - U:010  [+44 exp]
 155mm "Krab" ,  , 1 bars , 130 exp , Polska , 10/10 , 3 kill , 780 pp - U:011  [+36 exp]
 2S1 Gozdzik ,  , 1 bars , 145 exp , Polska , 10/10 , 2 kill , 684 pp - U:012  [+56 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:87   TNK:25   RCN:12   AT:2    FLAK:16   FORT:18   ATY:42   AD:17   FTR:8    TB:10     Total: 237
Lost  : INF:43   TNK:3    RCN:11   AT:4    FLAK:16   FORT:22   ATY:12   AD:5    FTR:6    TB:18   LB:1      Total: 141

BV  6
V   4
TV  0
L   0

*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2646



WWW
« Odpowiedz #10 : Marzec 29, 2016, 11:18:11 »

I na koniec, zgodnie z tradycją moje odznaczenia:



Kampania bardzo mi się podoba. Zróżnicowane warunki zwycięstwa, nietypowa metoda dodawania stopniowo jednostek core, klimatyczne opisy, niezbyt duża ilość jednostek no i możliwość grania nowoczesnymi jednostkami, gdzie tak naprawdę, to trzeba się nauczyć nimi grać ... jest trochę inaczej niż w II WWŚ. A szczególnie w obronie plot ... robi wrażenie jak z 25 hex niszczę śmigłowce wroga, bo amerykanie udostępnili mi baterię Patriot Smiley

Polecam kampanię, fajna zabawa.
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
https://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #11 : Marzec 29, 2016, 11:36:51 »

Łączna nota 424 + 100 = 524
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.159 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.011s, 1q)