Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Marzec 28, 2024, 10:44:11 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - W09 "Finnish Defence" - 100%  (Przeczytany 5509 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« : Kwiecień 22, 2016, 05:07:12 »

Następna w kolejności jest Finlandia. Skoro prestiżu mało (po włączeniu gry okazuje się, że 0) to gram na 100%.

Scenariusz 1: Kitila

Niby zaczyna się fajnie, mało jednostek, ale okazuje się, że to koszmar. NIE DA się tego wygrać za pierwszym razem. Ba, za piątym też nie, a może za dziesiątym, przy robieniu sejwa co turę i całej masie farta. Bo kiedy masz 6 jednostek, to szalenie ważne jest to, czy w walce stracisz 1 punkt a rywal 0, czy odwrotnie. Nie ma prestiżu na uzupełnienia, więc takie drobiazgi decydują o być albo nie być. Sposób odkryłem dość szybko - trzeba obejść VH za rzeką i rozwalić artylerię od południa. Śnieg zmniejsza widoczność, więc łatwiej się przemknąć. Po rozwaleniu artylerii idą kontrataki wroga i trzeba mieć SZCZĘŚCIE, żeby je przetrwać w dobrym stanie. Dwie jednostki po zniszczeniu artylerii od razu wysyłam na południe, bo inaczej nie mają szans zdążyć. Pozostałe oblegają VH i bardzo fartownie bunkier poddaje się praktycznie od razu mimo dużej siły i niewielkiej straty. Ale we wcześniejszych podejściach zajęcie go zajmowało ze 4 tury. Potem ustawienie w jeża i rozbicie kontrataków ruskich.
Na południu znów trzeba mieć ogromne SZCZĘŚCIE, żeby zająć VH. Na kilka prób i ładowań gry tylko może 2 razy nie było rugged defense. Raz zdarzyło się dwa razy z rzędu, przez co obie jednostki zginęły i koniec. Ale którymś razem fartownie nie było rugged defense i udało się obrońców wyrzucić.
Czyli podsumowując: jeżeli ktoś chce sobie pograć dla relaksu (czyli np. ja), to absolutnie odradzam. Potraktowałem ten scenariusz ambicjonalnie, żeby sobie udowodnić, że umiem. Ale jaki jest sens grać taki scenariusz, którego NIE DA się wygrać za pierwszym razem? Pierwszy ruch w złą stronę i ponosi się ogromne straty, a to chyba nie ma sensu. Dopiero, kiedy zna się na pamięć lokalizację wroga, można wypracować sposób pokonania go i liczyć na fartowne wyniki walk, bo żadna ze stron nie ma przewagi. Zobaczymy, co będzie dalej, bo ten scenariusz jest absolutnie niegrywalny.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: W09 FINNISH DEFENCE v.4.4,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   KITILA , #0 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 54  *  Average: 54

..
Current scenario: KITILA,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 160
Army cost: 0 , Current prestige is 160
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Defensive
if BV: +140, KITILA II , cap 1500, 18 turns prestige: 0
if V : +140, KITILA II , cap 1500, 18 turns prestige: 0
TV: Loss , turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Cavalry , JR 34 , 0 bars , 82 exp , Finland , 5/5 , 2 kill , 0 pp - U:001  [+52 exp]
*  Sissi , IIIJR39 , 1 bars , 115 exp , Finland , 9/10 , 1 kill , 0 pp - U:002  [+63 exp]
*  Regular , JR 36 , 0 bars , 40 exp , Finland , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+35 exp]
*  Jaeger ,  , 1 bars , 123 exp , Finland , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:015  [+97 exp]

Anti-tank
*  37 PstK/36 , Wagon , Regular , 0 bars , 78 exp , Finland , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+74 exp]

Artillery
*  107mm , Wagon , JR 35 , 2 bars , 216 exp , Finland , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+52 exp]

Player 1 : Finland
Killed: INF:2    TNK:2    AT:1    FORT:1    ATY:1      Total: 7
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    360 exp,      4 kill,      0 pp    Average:     90 exp,      1 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     78 exp,      1 kill,      0 pp    Average:     78 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    216 exp,      2 kill,      0 pp    Average:    216 exp,      2 kill,      0 pp
* Summary:     *   6 Units *  0 Leaders      Total :    654 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    109 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Finland   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  4
Anti-tank :  1
Artillery :  1

Player 2  USSR   has 2 units total (core+aux):
Infantry :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #1 : Kwiecień 22, 2016, 11:40:36 »

Scenariusz 2: Kitila II

Autor podpowiada, żeby dokupić artylerię, więc dokupuję, choć korci, żeby kupić czołg. Kluczowe jest rozstawienie jednostek. Oczywiście za pierwszym razem zapominam, że artyleria ma zasięg 3, więc zaczynam od nowa, ustawiając ją w innym miejscu. Ten scenariusz dla odmiany jest dość prosty. Ruscy mają dwie artylerie, które trzeba wyeliminować. Osłabiam jedną, aby dało się zaatakować drugą. Ponoszę straty, ale wobec bojaźliwej postawy bolszewików wykańczam artylerię i zdobywam VHeks.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: W09 FINNISH DEFENCE v.4.4,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   KITILA , #0 , Brilliant Victory , score:54
 2   KITILA II , #1 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 112  *  Average: 56

..
Current scenario: KITILA II,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 252 , Current prestige is 128
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 3
AI stance is Defensive
if BV: +100, AITTOJOKI , cap 2000, 5 turns prestige: 0
if V : +100, AITTOJOKI , cap 2000, 5 turns prestige: 0
TV: Loss , turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Cavalry , JR 34 , 0 bars , 82 exp , Finland , 5/5 , 2 kill , 0 pp - U:001
*  Sissi , IIIJR39 , 1 bars , 153 exp , Finland , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:002  [+38 exp]
*  Regular , JR 36 , 0 bars , 42 exp , Finland , 9/10 , 0 kill , 0 pp - U:003  [+2 exp]
*  Jaeger ,  , 1 bars , 124 exp , Finland , 10/10 , 2 kill , 0 pp - U:006  [+1 exp]

Anti-tank
*  37 PstK/36 , Wagon , Regular , 1 bars , 102 exp , Finland , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+24 exp]

Artillery
*  107mm , Wagon , JR 35 , 2 bars , 228 exp , Finland , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:004  [+12 exp]
 76mm K 36 , Wagon ,  , 0 bars , 10 exp , Finland , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:018  [+10 exp]

Player 1 : Finland
Killed: INF:3    TNK:2    AT:1    FORT:1    ATY:3      Total: 10
Lost  :   Total: 0

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    401 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    100 exp,      1 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    102 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    102 exp,      1 kill,      0 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    238 exp,      3 kill,    252 pp    Average:    119 exp,      2 kill,    126 pp
* Summary:     *   7 Units *  0 Leaders      Total :    741 exp,      9 kill,    252 pp    Average:    106 exp,      1 kill,     36 pp


Player 1  Finland   has 10 units total (core+aux):
Infantry :  6
Anti-tank :  1
Artillery :  3

Player 2  USSR   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Anti-tank :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #2 : Kwiecień 23, 2016, 12:12:16 »

Scenariusz 3: Aittojoki

Ciąg dalszy ofensywy. Wymieniam słabą artylerię na lepszą i tyle. Po moim VHeksem są ruscy, więc pierwsze co robię, to ich pomału likwiduję. Jednocześnie przesuwam się ostrożnie w kierunku wschodniego VH. Po zniszczeniu zgrupowania wroga podążam częścią wojsk na południe, a część przechodzi przez rzekę i z zaskoczenia oskrzydla wschodni VH. Pogarsza się pogoda, więc podciągam wojska niezauważony. Obchodzę VH od południa, kryjąc się w lasach. Ale w końcu nadchodzi czas ataku i robią to auxy. Jedna piechota ginie, ale wróg jest zdezorientowany i po chwili okrążony. Jeszcze moment i zajmuję VHeks.


OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: W09 FINNISH DEFENCE v.4.4,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   KITILA , #0 , Brilliant Victory , score:54
 2   KITILA II , #1 , Brilliant Victory , score:58
 3   AITTOJOKI , #2 , Brilliant Victory , score:62
--
Campaign score: 174  *  Average: 58

..
Current scenario: AITTOJOKI,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 252 , Current prestige is 240
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
if BV: +500, VIBORG , cap 3000, 15 turns prestige: 0
if V : +500, VIBORG , cap 3000, 15 turns prestige: 0
if TV: +500, VIBORG , cap 3000, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Cavalry , JR 34 , 1 bars , 100 exp , Finland , 3/5 , 5 kill , 0 pp - U:001  [+18 exp]
*  Sissi , IIIJR39 , 1 bars , 187 exp , Finland , 5/10 , 2 kill , 0 pp - U:002  [+34 exp]
*  Regular , JR 36 , 1 bars , 104 exp , Finland , 8/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+62 exp]
*  Jaeger ,  , 1 bars , 164 exp , Finland , 6/10 , 5 kill , 0 pp - U:006  [+40 exp]

Anti-tank
*  37 PstK/36 , Wagon , Regular , 1 bars , 140 exp , Finland , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:005  [+38 exp]

Artillery
*  152mm , Wagon , JR 35 , 2 bars , 260 exp , Finland , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:004  [+32 exp]
 76mm K 36 , Wagon ,  , 0 bars , 57 exp , Finland , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:007  [+47 exp]

Player 1 : Finland
Killed: INF:10   TNK:3    RCN:2    AT:4    FORT:1    ATY:6      Total: 26
Lost  : INF:1      Total: 1

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    555 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    139 exp,      3 kill,      0 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    140 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    140 exp,      3 kill,      0 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    317 exp,      4 kill,    252 pp    Average:    159 exp,      2 kill,    126 pp
* Summary:     *   7 Units *  0 Leaders      Total :   1012 exp,     20 kill,    252 pp    Average:    145 exp,      3 kill,     36 pp


Player 1  Finland   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  5
Anti-tank :  1
Artillery :  3

Player 2  USSR   has 1 units total (core+aux):
Tank   :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #3 : Kwiecień 23, 2016, 11:41:29 »

Scenariusz 4: Viborg

Sprzedaję kawalerię, kupuję czołg, artylerię i pojazd pancerny, no i modernizuję działo ppanc. Chyba podobny scenariusz był w oryginalnym PG2. Wojska aux podchodzą do miasta na przesmyku i ponoszą duże straty. Desant aux dopływa do brzegu i zajmuje pusty VH. Moje wojska core pomału idą do przodu, żeby się nie nadziać na kontratak. Czołg robi dużą różnicę. Szybko przebijam się na południe i zajmuję puste lotnisko. Na głównym kierunku jest ciężko, ale tura po turze zyskuję teren, podciągam całą artylerię i jednym skutecznym atakiem przebijam się do VHeksa na przesmyku.

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: W09 FINNISH DEFENCE v.4.4,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   KITILA , #0 , Brilliant Victory , score:54
 2   KITILA II , #1 , Brilliant Victory , score:58
 3   AITTOJOKI , #2 , Brilliant Victory , score:62
 4   VIBORG , #3 , Brilliant Victory , score:70
--
Campaign score: 244  *  Average: 61

..
Current scenario: VIBORG,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 680
Army cost: 972 , Current prestige is 602
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +100, POVENEC , cap 3000, 18 turns prestige: 0
if V : +100, POVENEC , cap 3000, 18 turns prestige: 0
if TV: +100, POVENEC , cap 3000, 18 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Sissi , IIIJR39 , 2 bars , 202 exp , Finland , 10/10 , 3 kill , 0 pp - U:002  [+15 exp]
*  Regular , JR 36 , 1 bars , 164 exp , Finland , 7/10 , 2 kill , 0 pp - U:003  [+60 exp]
*  Jaeger ,  , 2 bars , 204 exp , Finland , 3/10 , 5 kill , 0 pp - U:006  [+40 exp]

Tank 
 Pz IVD ,  , 0 bars , 71 exp , Finland , 5/10 , 6 kill , 300 pp - U:047  [+71 exp]

Recon
 PSW 231 ,  , 0 bars , 13 exp , Finland , 9/10 , 2 kill , 168 pp - U:046  [+13 exp]

Anti-tank
*  5cm PaK38 , Wagon , Regular , 1 bars , 150 exp , Finland , 10/10 , 4 kill , 0 pp - U:005  [+10 exp]

Artillery
 122mm , Wagon ,  , 0 bars , 33 exp , Finland , 5/10 , 2 kill , 252 pp - U:001  [+33 exp]
*  152mm , Wagon , JR 35 , 2 bars , 284 exp , Finland , 8/10 , 4 kill , 0 pp - U:004  [+24 exp]
 76mm K 36 , Wagon ,  , 0 bars , 92 exp , Finland , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:007  [+35 exp]

Player 1 : Finland
Killed: INF:17   TNK:5    RCN:5    AT:6    FORT:1    ATY:9    FTR:1      Total: 44
Lost  : INF:3    TNK:2    ATY:1    FTR:1      Total: 7

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  0 Leaders      Total :    570 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    190 exp,      3 kill,      0 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     71 exp,      6 kill,    300 pp    Average:     71 exp,      6 kill,    300 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     13 exp,      2 kill,    168 pp    Average:     13 exp,      2 kill,    168 pp
Anti-tank      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    150 exp,      4 kill,      0 pp    Average:    150 exp,      4 kill,      0 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    409 exp,      6 kill,    504 pp    Average:    136 exp,      2 kill,    168 pp
* Summary:     *   9 Units *  0 Leaders      Total :   1213 exp,     28 kill,    972 pp    Average:    135 exp,      3 kill,    108 pp


Player 1  Finland   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  5
Air Defense :  1
Fighter :  1

Player 2  USSR   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  2
Artillery :  1
Air Defense :  2
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #4 : Kwiecień 24, 2016, 12:41:54 »

Scenariusz 5: Povenec

Mało tur, mało wojsk - o wiele mniej niż heksów rozstawienia. Trzeba zająć 4 VHeksy w różnych częściach mapy. Początek jest obiecujący, bo wszystkie wojska mają zająć 1 VHeks, a wróg tkwi w miejscu i nie kontratakuje. Niestety, samolot trafia na działo plot, a potem pojawiają się samoloty wroga, które już do końca będą mnie nękać. Po zajęciu pierwszego VH muszę rozdzielić wojska. Wysyłam recona na północ - może VH jest pusty? A gdzie tam - prawie ginie. Na południowym wschodzie opór niewielki, ale jest artyleria do rozwalenia. Kiedy stwierdzam, że nie ma szans zająć północnego VHeksa, właśnie tam pojawiają się posiłki. Więc pod osłoną śniegu i lasu przesuwam się blisko celu. W pn-zach vHeksie jest tylko jedna piechota i łatwo ją wykurzyć. Posiłki aux tymczasem atakują z zaskoczenia na wroga, ruski czołg nadziewa się na ppanca. Mój czołg dociera i załatwia artylerię i koniec wojny!

OpenGen 0.90.52.00 * (14 Jan 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.6
Campaign: W09 FINNISH DEFENCE v.4.4,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   KITILA , #0 , Brilliant Victory , score:54
 2   KITILA II , #1 , Brilliant Victory , score:58
 3   AITTOJOKI , #2 , Brilliant Victory , score:62
 4   VIBORG , #3 , Brilliant Victory , score:70
 5   POVENEC , #4 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 297  *  Average: 59

..
Current scenario: POVENEC,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 1716 , Current prestige is 318
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 0
V : Win , turn prestige: 0
TV: Win , turn prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  Sissi , IIIJR39 , 2 bars , 248 exp , Finland , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:002  [+46 exp]
*  Regular , JR 36 , 2 bars , 258 exp , Finland , 6/10 , 4 kill , 0 pp - U:003  [+94 exp]
*  Jaeger ,  , 2 bars , 278 exp , Finland , 5/10 , 5 kill , 0 pp - U:006  [+74 exp]

Tank 
 Pz IVD ,  , 1 bars , 133 exp , Finland , 6/10 , 7 kill , 300 pp - U:009  [+62 exp]
 Pz IVD ,  , 0 bars , 81 exp , Finland , 6/10 , 2 kill , 300 pp - U:038  [+81 exp]
 Pz IVD ,  , 1 bars , 100 exp , Finland , 9/10 , 4 kill , 300 pp - U:039  [+100 exp]

Recon
 PSW 231 ,  , 0 bars , 74 exp , Finland , 2/10 , 2 kill , 168 pp - U:008  [+61 exp]

Anti-tank
*  5cm PaK38 , Wagon , Regular , 1 bars , 184 exp , Finland , 8/10 , 5 kill , 0 pp - U:005  [+34 exp]
 5cm PaK38 , Wagon ,  , 0 bars , 9 exp , Finland , 10/10 , 2 kill , 144 pp - U:020  [+9 exp]

Artillery
 122mm , Wagon ,  , 0 bars , 80 exp , Finland , 1/10 , 2 kill , 252 pp - U:001  [+47 exp]
*  152mm , Wagon , JR 35 , 2 bars , 294 exp , Finland , 9/10 , 4 kill , 0 pp - U:004  [+10 exp]
 76mm K 36 , Wagon ,  , 1 bars , 104 exp , Finland , 10/10 , 0 kill , 252 pp - U:007  [+12 exp]

Player 1 : Finland
Killed: INF:23   TNK:7    RCN:6    AT:8    FORT:1    ATY:11   AD:2    FTR:1      Total: 59
Lost  : INF:3    TNK:2    ATY:1    FTR:2      Total: 8

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  0 Leaders      Total :    784 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    261 exp,      4 kill,      0 pp
Tank           *   3 Units *  0 Leaders      Total :    314 exp,     13 kill,    900 pp    Average:    105 exp,      4 kill,    300 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     74 exp,      2 kill,    168 pp    Average:     74 exp,      2 kill,    168 pp
Anti-tank      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    193 exp,      7 kill,    144 pp    Average:     97 exp,      4 kill,     72 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    478 exp,      6 kill,    504 pp    Average:    159 exp,      2 kill,    168 pp
* Summary:     *  12 Units *  0 Leaders      Total :   1843 exp,     41 kill,   1716 pp    Average:    154 exp,      3 kill,    143 pp


Player 1  Finland   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  3
Recon :  1
Anti-tank :  3
Artillery :  4

Player 2  USSR   has 7 units total (core+aux):
Infantry :  2
Tank   :  1
Artillery :  1
Air Defense :  1
Fighter :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #5 : Kwiecień 24, 2016, 12:52:23 »

Podsumowanie:

Pierwszy scenariusz jest nieadekwatnie trudny w porównaniu do pozostałych. Wielkim ułatwieniem (i urealnieniem) byłoby pokazanie ustawienia wojsk wroga w pierwszej turze (bo przecież Finowie w rzeczywistości wiedzieli kogo i gdzie okrążają). W przeciwnym razie jest on nie do przejścia za pierwszym razem (a nawet i za piątym). Pozostałe scenariusze są średnio trudne, ale trzeba uważać i robić rozpoznanie. Na pewno nie jest to kampania na relaks.
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #6 : Kwiecień 24, 2016, 07:01:29 »

Zatem 297 + 100 = 397 - i zamykam
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.072 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.005s, 1q)