Kampanie OpenGeneral Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Kwiecień 19, 2024, 11:25:35 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - W45 "Hitler's Last Bastion" - 150%  (Przeczytany 13862 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #15 : Maj 14, 2016, 03:58:09 »

Pewnie brak paliwa, bądź się zepsuł... Wink

Z zaopatrzeniem problemu nie miałem, więc raczej jakaś usterka techniczna Smiley

Scenariusz 13: Eclipse

Scenariusz wybitnie ofensywny. Limit rozstawienia, a celów mnogo. Po pierwszej nawale i rozjechaniu pierwszej linii amerykańskiej muszę rozdzielić wojska i nie podoba mi się to. Bo wychodzi mniej więcej po 2-3 jednostki na jeden VH. Okazjonalnie pojawia się jakiś opór, wrogie samoloty nadziewają się na moje działa plot, więc jest nieźle. Na szczęście moje obawy okazały się bezpodstawne - wszystkie cele udaje się bez problemu zająć, bo moje wojska są lepsze Smiley

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: W45 HITLER'S LAST BASTION v.4.5,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FALAISE ENCIRCLEMENT , #0 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Ta-152 H-1
 2   AACHEN , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   AACHEN II , #2 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Do-335A-2
 4   ROAD TO ELBING , #13 , Brilliant Victory , score:60
 5   KONIGSBERG , #14 , Brilliant Victory , score:51
 6   2 ARMY DEFENCE , #16 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Me-262C-1
 7   DEFENCE MISSION , #18 , Brilliant Victory , score:58
 8   24 CORPS ATTACK , #19 , Brilliant Victory , score:62
 9   GOBEN , #20 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Ardelt Waffentrager
10   FOREST FORTRESS , #3 , Brilliant Victory , score:60
11   ESCAPE FROM RUHR , #4 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: Fliegerfaust
12   ELBERT ERNST BATTLE GROUP , #5 , Brilliant Victory , score:60
13   ECLIPSE , #6 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 764  *  Average: 58

..
Current scenario: ECLIPSE,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 300
Army cost: 2914 , Current prestige is 2287
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +1000, FRENCH OFFENSIVE 45 , cap 5000, 8 turns prestige: 360
if V : +700, FRENCH OFFENSIVE 45 , cap 5000, 10 turns prestige: 450
if TV: +200, BERLIN , cap 5000, 12 turns prestige: 450
if Ls: +0, BERLIN , cap 5000, 12 turns prestige: 450

Infantry
*  Panzergrenadiere 44 (gep.) , 12SS , 5 bars , 705 exp , Germany , 15/10 , Street Fighter  , 12 kill , 0 pp - U:005
*  Sturmpioniere 44 , 251/1 [W] , 9 , 5 bars , 643 exp , Germany , 15/10 , Street Fighter  , 5 kill , 0 pp - U:008
*  Panzergrenadiere 44 (gep.) , 9 , 5 bars , 557 exp , Germany , 15/10 , Infiltration Tactics  , 10 kill , 0 pp - U:009  [+26 exp]
*  Fallschirm 43 , Sdkfz 2 , 219 , 4 bars , 467 exp , Germany , 14/10 , Extended Front  , 2 kill , 0 pp - U:015
*  Fallschirm 43 , Sdkfz 2 , 8 , 5 bars , 554 exp , Germany , 14/10 , Overwhelming Attack  , 10 kill , 0 pp - U:018

Tank 
*  Tiger II , 9 , 5 bars , 966 exp , Germany , 14/10 , Street Fighter  , 62 kill , 0 pp - U:001  [+48 exp]
*  Panther G , 12SS , 5 bars , 1152 exp , Germany , 13/10 , Liberator  , 72 kill , 0 pp - U:011  [+94 exp]
 Tiger II ,  , 2 bars , 232 exp , Germany , 9/10 , 14 kill , 660 pp - U:022  [+35 exp]

Recon
*  PSW 234/4 Puma , 9 , 5 bars , 543 exp , Germany , 15/10 , Recon, 9 kill , 0 pp - U:010  [+3 exp]
 PSW 234/2 Puma ,  , 1 bars , 138 exp , Germany , 10/10 , Recon, 5 kill , 288 pp - U:021

Anti-tank
*  JagdTiger , 12SS , 5 bars , 860 exp , Germany , 15/10 , Ferocious Defense  , 12 kill , 0 pp - U:003  [+23 exp]
*  JagdPanther , 9 , 5 bars , 846 exp , Germany , 15/10 , Battlefield Intelligence  , 13 kill , 0 pp - U:006  [+44 exp]
*  JagdPanther , 219 , 5 bars , 605 exp , Germany , 13/10 , 17 kill , 0 pp - U:013  [+30 exp]

Artillery
*  Hummel , 12SS , 4 bars , 459 exp , Germany , 14/10 , 1 kill , 0 pp - U:004  [+18 exp]
*  Hummel , 9 , 5 bars , 634 exp , Germany , 15/10 , 8 kill , 0 pp - U:007  [+31 exp]
*  Hummel , 219 , 5 bars , 682 exp , Germany , 14/10 , Devastating Fire  , 11 kill , 0 pp - U:014  [+60 exp]
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 214 exp , Germany , 12/10 , 3 kill , 921 pp - U:020  [+10 exp]

Air Defense
*  SdKfz 9/Flak 37 , 12SS , 5 bars , 513 exp , Germany , 14/10 , Aggressive Attack  , 6 kill , 0 pp - U:002  [+26 exp]
*  SdKfz 9/Flak 37 , 219 , 5 bars , 533 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire  , 7 kill , 0 pp - U:012  [+10 exp]

Fighter
*  Me-262A-1 , JG14\1 , 5 bars , 684 exp , Germany , 15/10 , Determined Defense  , Recon, 12 kill , 0 pp - U:016  [+11 exp]
 Me-262A-1 ,  , 3 bars , 387 exp , Germany , 13/10 , Combat Support  , Recon, 20 kill , 1045 pp - U:019  [+20 exp]
+  Me-262C-1 ,  , 1 bars , 169 exp , Germany , 9/10 , Recon, 7 kill , 0 pp - U:023  [+36 exp]

Tactical Bomber
*  Ju-88A-4 , JG14\2 , 5 bars , 911 exp , Germany , 15/10 , Support, 7 kill , 0 pp - U:017  [+42 exp]

Player 1 : Germany
Killed: INF:150  TNK:42   RCN:21   AT:36   FLAK:5    ATY:60   AD:13   FTR:34   TB:15   LB:1      Total: 377
Lost  : INF:6    TNK:1    RCN:2    AT:2    ATY:1    AD:2      Total: 14

BV 13
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  5 Leaders      Total :   2926 exp,     39 kill,      0 pp    Average:    585 exp,      8 kill,      0 pp
Tank           *   3 Units *  2 Leaders      Total :   2350 exp,    148 kill,    660 pp    Average:    783 exp,     49 kill,    220 pp
Recon          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    681 exp,     14 kill,    288 pp    Average:    341 exp,      7 kill,    144 pp
Anti-tank      *   3 Units *  2 Leaders      Total :   2311 exp,     42 kill,      0 pp    Average:    770 exp,     14 kill,      0 pp
Artillery      *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1989 exp,     23 kill,    921 pp    Average:    497 exp,      6 kill,    230 pp
Air Defense    *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1046 exp,     13 kill,      0 pp    Average:    523 exp,      7 kill,      0 pp
Fighter        *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1240 exp,     39 kill,   1045 pp    Average:    413 exp,     13 kill,    348 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :    911 exp,      7 kill,      0 pp    Average:    911 exp,      7 kill,      0 pp
* Summary:     *  23 Units * 14 Leaders      Total :  13454 exp,    325 kill,   2914 pp    Average:    585 exp,     14 kill,    127 pp


Player 1  Germany   has 23 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank   :  3
Recon :  2
Anti-tank :  3
Artillery :  4
Air Defense :  2
Fighter :  3
Tactical Bomber :  1

Player 2  USA   has 1 units total (core+aux):
Tank   :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #16 : Maj 14, 2016, 04:44:27 »

Scenariusz 14: French Offensive

Ostatni scenariusz, więc można sobie pofolgować. Mało miejsc do wystawienia wojsk przy SHeksie, więc wystawiam jedną jednostkę po drugiej, bo inaczej zrobiłby się korek. Jednocześnie posyłam spadochroniarzy na zachód. Pierwszą linię obrony szybko rozbijam, ale dalej jest kolejne zgrupowanie Francuzów. Staram się jednak omijać wrogów na ile się da. Parę szybkich jednostek wysyłam na zachód dla wsparcia spadochroniarzy i jest to dobra decyzja, bo gdy spadochroniarze wylądowali w mieście obok VHeksa oczywiście pojawiają się francuskie posiłki, które zajmują VH i strzelają do mnie... Rzucam samoloty mimo działa plot, żeby trochę osłabić tę artylerię. A spadochroniarze łatwo wyrzucają niszczyciela z VHeksa, więc mogę zrzucić drugich prosto do celu. Teraz tylko się utrzymać do czasu przybycia posiłków albo zajęcia drugiego VHeksa. Główne siły omijają kolejne zgrupowanie żabojadów i suną prosto do celu. Obrońców nie ma dużo, więc szybko sobie z nimi radzę. Do spadochroniarzy podchodzą jednostki wroga, ale nawet nie próbują atakować Smiley Koniec, wojna wygrana!

OpenGen 0.90.53.0 * (15 Apr 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.0
Campaign: W45 HITLER'S LAST BASTION v.4.5,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FALAISE ENCIRCLEMENT , #0 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Ta-152 H-1
 2   AACHEN , #1 , Brilliant Victory , score:50
 3   AACHEN II , #2 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: Do-335A-2
 4   ROAD TO ELBING , #13 , Brilliant Victory , score:60
 5   KONIGSBERG , #14 , Brilliant Victory , score:51
 6   2 ARMY DEFENCE , #16 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Me-262C-1
 7   DEFENCE MISSION , #18 , Brilliant Victory , score:58
 8   24 CORPS ATTACK , #19 , Brilliant Victory , score:62
 9   GOBEN , #20 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: Ardelt Waffentrager
10   FOREST FORTRESS , #3 , Brilliant Victory , score:60
11   ESCAPE FROM RUHR , #4 , Brilliant Victory , score:68  +++  Proto: Fliegerfaust
12   ELBERT ERNST BATTLE GROUP , #5 , Brilliant Victory , score:60
13   ECLIPSE , #6 , Brilliant Victory , score:54
14   FRENCH OFFENSIVE 45 , #7 , Brilliant Victory , score:62
--
Campaign score: 826  *  Average: 59

..
Current scenario: FRENCH OFFENSIVE 45,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 540
Army cost: 3101 , Current prestige is 1335
Prestige available on map yet is 420 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
BV: Win , turn prestige: 540
V : Win , turn prestige: 540
if TV: +100, BERLIN , cap 5000, 15 turns prestige: 540
if Ls: +0, BERLIN , cap 5000, 15 turns prestige: 540

Infantry
*  Panzergrenadiere 44 (gep.) , 12SS , 5 bars , 717 exp , Germany , 14/10 , Street Fighter  , 14 kill , 0 pp - U:005  [+12 exp]
*  Panzergrenadiere 44 (gep.) , 9 , 5 bars , 697 exp , Germany , 15/10 , Street Fighter  , 6 kill , 0 pp - U:008  [+54 exp]
*  Panzergrenadiere 44 (gep.) , 9 , 5 bars , 577 exp , Germany , 15/10 , Infiltration Tactics  , 11 kill , 0 pp - U:009  [+20 exp]
*  Fallschirm 43 , Sdkfz 2 , 219 , 4 bars , 469 exp , Germany , 13/10 , Extended Front  , 2 kill , 0 pp - U:015  [+2 exp]
*  Fallschirm 43 , Sdkfz 2 , 8 , 5 bars , 578 exp , Germany , 13/10 , Overwhelming Attack  , 11 kill , 0 pp - U:018  [+24 exp]

Tank 
*  Tiger II , 9 , 5 bars , 1034 exp , Germany , 14/10 , Street Fighter  , 65 kill , 0 pp - U:001  [+68 exp]
*  Tiger II , 12SS , 5 bars , 1177 exp , Germany , 15/10 , Liberator  , 75 kill , 0 pp - U:011  [+25 exp]
 Tiger II ,  , 2 bars , 248 exp , Germany , 12/10 , 18 kill , 792 pp - U:022  [+16 exp]

Recon
*  PSW 234/4 Puma , 9 , 5 bars , 576 exp , Germany , 14/10 , Recon, Support, 10 kill , 0 pp - U:010  [+33 exp]
 PSW 234/4 Puma ,  , 1 bars , 138 exp , Germany , 11/10 , Recon, Support, 5 kill , 343 pp - U:021

Anti-tank
*  JagdTiger , 12SS , 5 bars , 903 exp , Germany , 14/10 , Ferocious Defense  , 14 kill , 0 pp - U:003  [+43 exp]
*  JagdPanther , 9 , 5 bars , 872 exp , Germany , 15/10 , Battlefield Intelligence  , 14 kill , 0 pp - U:006  [+26 exp]
*  JagdPanther , 219 , 5 bars , 614 exp , Germany , 15/10 , 18 kill , 0 pp - U:013  [+9 exp]

Artillery
*  Hummel , 12SS , 4 bars , 471 exp , Germany , 14/10 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+12 exp]
*  Hummel , 9 , 5 bars , 661 exp , Germany , 15/10 , 8 kill , 0 pp - U:007  [+27 exp]
*  Hummel , 219 , 5 bars , 728 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire  , 12 kill , 0 pp - U:014  [+46 exp]
 17 K18 , SdKfz 9 ,  , 2 bars , 236 exp , Germany , 12/10 , 3 kill , 921 pp - U:020  [+22 exp]

Air Defense
*  SdKfz 9/Flak 37 , 12SS , 5 bars , 523 exp , Germany , 15/10 , Aggressive Attack  , 7 kill , 0 pp - U:002  [+10 exp]
*  SdKfz 9/Flak 37 , 219 , 5 bars , 563 exp , Germany , 15/10 , Devastating Fire  , 9 kill , 0 pp - U:012  [+30 exp]

Fighter
*  Me-262A-1 , JG14\1 , 5 bars , 765 exp , Germany , 13/10 , Determined Defense  , Recon, 12 kill , 0 pp - U:016  [+81 exp]
 Me-262A-1 ,  , 4 bars , 411 exp , Germany , 13/10 , Combat Support  , Recon, 20 kill , 1045 pp - U:019  [+24 exp]
+  Me-262C-1 ,  , 1 bars , 184 exp , Germany , 11/10 , Recon, 7 kill , 0 pp - U:023  [+15 exp]

Tactical Bomber
*  Ju-88A-4 , JG14\2 , 5 bars , 970 exp , Germany , 14/10 , Support, 8 kill , 0 pp - U:017  [+59 exp]

Player 1 : Germany
Killed: INF:158  TNK:43   RCN:21   AT:42   FLAK:5    FORT:2    ATY:63   AD:16   FTR:37   TB:15   LB:1      Total: 403
Lost  : INF:6    TNK:1    RCN:2    AT:2    ATY:1    AD:2      Total: 14

BV 14
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  5 Leaders      Total :   3038 exp,     44 kill,      0 pp    Average:    608 exp,      9 kill,      0 pp
Tank           *   3 Units *  2 Leaders      Total :   2459 exp,    158 kill,    792 pp    Average:    820 exp,     53 kill,    264 pp
Recon          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    714 exp,     15 kill,    343 pp    Average:    357 exp,      8 kill,    172 pp
Anti-tank      *   3 Units *  2 Leaders      Total :   2389 exp,     46 kill,      0 pp    Average:    796 exp,     15 kill,      0 pp
Artillery      *   4 Units *  1 Leaders      Total :   2096 exp,     25 kill,    921 pp    Average:    524 exp,      6 kill,    230 pp
Air Defense    *   2 Units *  2 Leaders      Total :   1086 exp,     16 kill,      0 pp    Average:    543 exp,      8 kill,      0 pp
Fighter        *   3 Units *  2 Leaders      Total :   1360 exp,     39 kill,   1045 pp    Average:    453 exp,     13 kill,    348 pp
Tactical Bomber *   1 Units *  0 Leaders      Total :    970 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    970 exp,      8 kill,      0 pp
* Summary:     *  23 Units * 14 Leaders      Total :  14112 exp,    351 kill,   3101 pp    Average:    614 exp,     15 kill,    135 pp


Player 1  Germany   has 25 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  3
Recon :  2
Anti-tank :  3
Artillery :  4
Air Defense :  2
Fighter :  3
Tactical Bomber :  1

Player 2  France, USA, United Kingdom   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  8
Tank   :  2
Recon :  1
Anti-tank :  1
Artillery :  2
Air Defense :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1353


« Odpowiedz #17 : Maj 14, 2016, 04:47:55 »

A nie chciałeś zagrać jeszcze Berlina? Smiley
Pewnie chodzi o pkt. rankingowe Grin
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #18 : Maj 14, 2016, 05:04:32 »

A nie chciałeś zagrać jeszcze Berlina? Smiley
Pewnie chodzi o pkt. rankingowe Grin

Ha, może następnym razem zagram na 50%, to wtedy więcej scenariuszy za TV może stać się faktem. Teraz trochę mi trudno na siłę czekać kilka czy kilkanaście tur specjalnie, żeby dostać TV i zagrać inny scenariusz Smiley Mam jednak duszę zdobywcy, trudno mi kalkulować Smiley

No i podsumowanie:

Dla mnie jedna z czołowych kampanii, jeżeli chodzi o grywalność. Nie ma dziesiątek jednostek własnych i jednostek wroga, auxów też nie ma zbyt dużo. Przy moich 150% nawet można by nie dokupywać dodatkowych jednostek, a niektóre scenariusze da się wygrać w 3, 4 czy 5 tur, czyli bardzo szybko. Na pewno warto zagrać jeszcze raz na mniejszym prestiżu, bo przy tym, który wybrałem, jest za łatwo (poza pierwszym scenariuszem, który jest najtrudniejszy). Zdecydowanie polecam - niewiele frustracji, za to dużo satysfakcji Smiley
Zapisane
wojak
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


« Odpowiedz #19 : Maj 14, 2016, 10:23:22 »



No i podsumowanie:

Dla mnie jedna z czołowych kampanii, jeżeli chodzi o grywalność. Nie ma dziesiątek jednostek własnych i jednostek wroga, auxów też nie ma zbyt dużo. Przy moich 150% nawet można by nie dokupywać dodatkowych jednostek, a niektóre scenariusze da się wygrać w 3, 4 czy 5 tur, czyli bardzo szybko. Na pewno warto zagrać jeszcze raz na mniejszym prestiżu, bo przy tym, który wybrałem, jest za łatwo (poza pierwszym scenariuszem, który jest najtrudniejszy). Zdecydowanie polecam - niewiele frustracji, za to dużo satysfakcji Smiley

Chopie choć jestem po kilku piwach i dawno mnie tu nie było , ze względów czysto finansowych...musiałem odrabiać straty pokerowe ,ale już jest prawie ok. Too muszę się wtrącić i powiedzieć ,że popełniasz świętokradztwo. Nasz Efil jest przodujący, to raz ,a dwa, każdy z nich jest mega GRYWALNY ! IIIII to że jednostek core jest więcej ,czy też aux, to zależy od rodzaju kampanii i historyczności bitew, lub po prostu zamysłu autora jeśli kampania jest fikcyjna.
Przykładowo : Twoja dywizja którą dowodzisz, bierze udział w jakiejś tam bitwie , więc oczywistym faktem jest ,że autor uwzględnia wszystkie bądz większość dywizji,  które miały wpływ na przebieg walki.
Chłopaki odwalacie super robotę.
Pozdrawiam!
 
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #20 : Maj 14, 2016, 10:45:17 »

Nasz Efil jest przodujący, to raz ,a dwa, każdy z nich jest mega GRYWALNY ! IIIII to że jednostek core jest więcej ,czy też aux, to zależy od rodzaju kampanii i historyczności bitew, lub po prostu zamysłu autora jeśli kampania jest fikcyjna.
Przykładowo : Twoja dywizja którą dowodzisz, bierze udział w jakiejś tam bitwie , więc oczywistym faktem jest ,że autor uwzględnia wszystkie bądz większość dywizji,  które miały wpływ na przebieg walki.

To zależy, co kto lubi. Mnie odstręczają kampanie, gdzie trzeba dowodzić kilkudziesięcioma jednostkami aux. Po prostu zwyczajnie tego nie lubię Smiley Lubię troszczyć się o jednostki core (to raz), i nie lubię grać kilka godzin jednego scenariusza (to dwa). Dla mnie takie kampanie nie są grywalne, co nie znaczy, że inny będzie takie uwielbiał.
A co do historycznych bitew - przecież nie trzeba w scenariuszu ukazywać CAŁEJ bitwy Smiley Można dać wycinek, ale tak jak pisałem wyżej - każdy ma swoje preferencje.
Zapisane
wojak
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 136


« Odpowiedz #21 : Maj 14, 2016, 11:07:58 »



To zależy, co kto lubi. Mnie odstręczają kampanie, gdzie trzeba dowodzić kilkudziesięcioma jednostkami aux. Po prostu zwyczajnie tego nie lubię Smiley Lubię troszczyć się o jednostki core (to raz), i nie lubię grać kilka godzin jednego scenariusza (to dwa). Dla mnie takie kampanie nie są grywalne, co nie znaczy, że inny będzie takie uwielbiał.
A co do historycznych bitew - przecież nie trzeba w scenariuszu ukazywać CAŁEJ bitwy Smiley Można dać wycinek, ale tak jak pisałem wyżej - każdy ma swoje preferencje.

Jasne ...robisz to co lubisz Wink
Ale nie wiesz co tracisz .Twoja dywizja ,bądz korpus + dywizje aux ,a to wszystko przekłada się na historyczność bitwy w danym scenariuszu... a kawałkami to pies s.a.  Grin Żartuję Wink
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6900


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #22 : Maj 16, 2016, 04:22:21 »

Czyli 826 + 100 = 926
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Kampanie Open General | Grupa Open General na Facebooku
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
Strona wygenerowana w 0.117 sekund z 23 zapytaniami. (Pretty URLs adds 0.011s, 1q)